Будівельні компанії проігнорували тендер з будівництва другої черги обходу Полтави за 2,2 млрд грн

Розв’язка поблизу села Розсошенці, від якої має продовжитися будівництво об’їзної Полтави
Розв’язка поблизу села Розсошенці, від якої має продовжитися будівництво об’їзної Полтави

Служба автомобільних доріг була вимушена скасувати тендер через відсутність конкурсних пропозицій

6 січня Служба автомобільних доріг у Полтавській області оголосила тендер з будівництва другої черги обходу Полтави. Відповідно до проекту, нова ділянка траси у 7 кілометрів проходитиме від існуючої розв’язки на трасі М-22, обходитиме Розсошенці з півдня, проходитиме через Щербані та виходитиме на трасу М-03 неподалік Нижніх Млинів.

Очікувану вартість робіт ДП «Укрдіпродор» визначив на рівні 2 млрд 256 млн 102 тис. грн.

10 лютого у системі Prozorro мав завершитися збір конкурсних пропозицій та розпочатися етап прекваліфікації — перевірки компаній-учасників на відповідність кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам.

Натомість тендер довелося скасувати — на конкурс не заявилася жодна будівельна компанія. Ні турецький «Онур» (який будував першу чергу обходу Полтави), ні одеський «Ростдорстрой» (постійний переможець тендерів з будівництва та ремонту доріг області), ні жодна інша компанія з дорожнього картелю.

Чому дорожники проігнорували такий великий проект? Ймовірно, через те, що друга черга об’їзної не є серед пріоритетів Укравтодору та «Великого будівництва» у 2022 році.

Для порівняння. Гарантійне забезпечення для участі у тендері з будівництва другої черги обходу складає 11,3 млн грн. При цьому фінансування проекту, яке погодив Кабмін у січні, складає лише 4 млн грн — майже втричі менше від гарантійного забезпечення.

Нагадаємо, мисливці за металом вже почали розбирати технічний поверх 518-метрової естакади першої черги обходу Полтави, яку побудували у 2018-2020 роках.


Джерело: www.poltava.pl.ua

Категорії: Новости Полтавы

13.02.2022 11:33