Комунальне підприємство «Маріупольтепломережа» продовжує розвивати послуги онлайн-комунікації з абонентами. Вибравши зручний для себе час та місце, маріупольці можуть зайти до свого «Особистого кабінету» на сайті КП, звірити дані особового рахунку та отримати консультацію спеціаліста.
На офіційному сайті абоненти можуть поставити запитання у розділі «Благоустрій» та «Споживачам». У «Особистому кабінеті» знаходиться абсолютно вся інформація про особовий рахунок клієнта. Також можна передати показання приладів обліку, побачити всі нарахування та оплати.
Крім цього, проконсультуватися можна скориставшись формою зворотного зв'язку на сайті, через повідомлення на сторінці «Маріупольтепломережа» у Facebook або Telegram.
Сплатити квитанції за теплопостачання можна за допомогою електронних платіжних систем: Приват24, ПУМБ Online, Easy pay.
Надіслати лист із запитанням або пропозицією можна на електронну пошту:
Джерело: https://mariupolrada.gov.ua
Категорії: Новини Маріуполя
10.02.2022 11:44