У квітні 2021-го року під час одного із засідань виконавчого комітету міський голова Олександр Мамай зауважив, що продовжувати угоди із рекламістами у місті будуть лише за умови, що кількість рекламних конструкцій які використовуються для комерційної діяльності з метою отримання прибутку, а саме від розміщення реклами у Полтаві скоротять на 20 відсотків.
Начальник комунального підприємства «Полтава-сервіс» і депутат міської ради Денис Поліщук розповів нам, як цю ініціативу міського голови реалізували та скільки конструкцій у 2021-му насправді було демонтовано.
Спершу керівник пояснив нам, що демонтаж сітілайтів та білбордів насправді має дві сторони. З одного боку, покращується візуальний вигляд міста, з іншого — міський бюджет не отримує кошти за використання земельних ділянок, на яких були встановлені конструкції.
— Але у нас є принципова позиція — надлишок реклами псує візуальний вигляд нашого міста. Рекламних конструкцій має стати менше, вони повинні бути впорядкованими та мати охайний вигляд. Ми провели із розповсюджувачами реклами круглий стіл, озвучили їм позицію міської влади. Домовились, що вони самі оберуть ті конструкції, які будуть демонтувати цього року. Але у пріоритеті були ті, щодо яких є звернення від поліції, що вони заважають, — пояснив Денис Поліщук.
Впродовж 2021-го року у місті демонтували 44 рекламних конструкції. Цікаво, що за інформацією «Полтава-сервіс» за попередні три роки у місті прибрали із вулиць всього 29 білбордів та сітілайтів.
— Три роки попередня влада постійно говорила про боротьбу із засиллям реклами, але по факту ми за рік зробили на 50 відсотків більше, ніж вони за три! — відзначає Поліщук.
Впродовж 2021-го року у місті демонтували 44 рекламних конструкції
У «Полтава-сервісі» переконані, що зменшення кількості рекламних конструкцій не тільки покращить зовнішній вигляд міста, але, як би парадоксально це не звучало, і піде на користь самим рекламістам. Адже зі зменшенням пропозиції зросте попит. Також наголошують на тому, що не можна прибрати повністю усі конструкції у Полтаві, адже реклама, у тому числі, наповнює міський бюджет. Крім цього, галузь реклами створює робочі місця для полтавців.
А от привести рекламні конструкції до належного вигляду їх власникам доведеться. Так, у 2022-му році рекламістів зобов’яжуть усі біл-борди у центрі міста, які мають бетонні «подушки», вкопати у землю.
Джерело: www.poltava.pl.ua
Категорії: Новости Полтавы
21.01.2022 12:50