Що є
об’єктом оподаткування ПДФО?
Відділ комунікацій з громадськістю
управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського
регіону) повідомляє.
Відповідно до ст. 163 розділу IV Податкового
кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями
(далі – ПКУ) об’єктом оподаткування резидента є:
загальний місячний (річний) оподатковуваний
дохід;
доходи з джерелами їх походження в Україні,
які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання);
іноземні доходи – доходи (прибуток), отримані
з джерел за межами України.
Об’єктом оподаткування нерезидента є:
загальний місячний (річний) оподатковуваний
дохід з джерела його походження в Україні;
доходи з джерела їх походження в Україні, які
остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання).
Відділ комунікацій з громадськістю
управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського
регіону) повідомляє, що ДПС України у листі від
30.12.2021 № 28723/7/99-00-21-03-02-07 (далі – Лист № 28723) повідомила про
окремі особливості застосування положень Податкового кодексу України (далі –
ПКУ), які починаючи з 01.01.2022 запроваджуються в оподаткуванні податком на
додану вартість (ПДВ) при здійсненні операцій з постачання тютюнових виробів у
зв’язку з набранням чинності Закону України від 30 листопада 2021 року
№ 1914-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких
законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних
надходжень» (далі – Закон № 1914).
Згідно із змінами, внесеними Законом № 1914 до ПКУ, запроваджуються зміни
порядку оподаткування ПДВ для операцій з постачання тютюнових виробів, а саме:
встановлюється окремий порядок визначення бази оподаткування на етапі першого
постачання таких товарів їх виробниками та на етапі першого постачання таких
товарів суб’єктами господарювання, які пов’язані відносинами контролю з такими
виробниками, а також запроваджується пільговий режим оподаткування ПДВ
(звільнення) на всіх наступних етапах постачання таких товарів.
Детально з Листом № 28723 можна ознайомитись на офіційному вебпорталі ДПС
України за посиланням
https://tax.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/76963.html
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) повідомляє.
Суб’єкт господарювання, який має намір зареєструвати програмний реєстратор
розрахункових операцій, повинен перебувати на обліку в контролюючому органі.
Також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде
використовуватись ПРРО, про яку СГ повідомляє контролюючий орган відповідно до
вимог п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України (повідомлення ф.№20ОПП).
Реєстрація ПРРО здійснюється на підставі Заяви про реєстрацію програмного
реєстратора розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (J/F 1316604), що
подається у електронній формі за основним місцем СГ як платника податків через
Електронний кабінет (портальне рішення для користувачів або програмного
інтерфейсу (АРІ)) або засобами телекомунікацій.
Після включення ПРРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових
операцій такий ПРРО може використовуватись СГ.
Відомості про сертифікати електронних підписів та/або печаток, що будуть
використовуватись для ПРРО, СГ повідомляє згідно з Порядком обміну електронними
документами з контролюючими органами, затвердженим наказом Міністерства
фінансів України від 06.06.2017 № 557 (у редакції наказу Міністерства фінансів
України від 01.06.2020 № 261).
Відділ комунікацій з громадськістю
управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського
регіону) повідомляє.
Фізичні особи – підприємці, - новостворені, які зареєструвались протягом
року в установленому законом порядку, або які переходять на спрощену систему
оподаткування, обліку та звітності, чи перейшли із спрощеної системи
оподаткування, обліку та звітності, подають податкову декларацію про майновий
стан і доходи за результатами звітного року, в якому розпочата така діяльність
або відбувся перехід на (перехід із) спрощену систему оподаткування, обліку та
звітності.
Платники податку самостійно розраховують та сплачують авансові платежі у
строки, встановлені у п.п. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 ПКУ, що настануть у
звітному податковому році.
Податкова декларація подається за звітний (податковий) період, який
дорівнює календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб -
підприємців, протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним
днем звітного (податкового) року.
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) нагадує, що правила ведення обліку товарних
запасів визначені Порядком ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб -
підприємців, у тому числі платників єдиного податку від 03.09.2021 №496.
Поширюється на фізичних осіб - підприємців, у тому числі платників єдиного
податку (далі - ФОП), які відповідно до Закону зобов'язані вести облік товарних
запасів та здійснювати продаж лише тих товарів, що відображені в такому обліку,
та осіб, які фактично здійснюють продаж товарів (надання послуг) та/або
розрахункові операції в місці продажу (господарському об'єкті) такого ФОП.
Зокрема, облік товарних запасів здійснюється ФОП шляхом постійного внесення
до Форми обліку інформації про надходження та вибуття товарів на підставі
первинних документів, які є невід'ємною частиною такого обліку.
ФОП, яка здійснює діяльність у декількох місцях продажу (господарських
об'єктах), веде облік товарних запасів також за кожним окремим місцем продажу
(господарським об'єктом) на підставі первинних документів, які підтверджують
отримання товарів такою ФОП або окремим місцем продажу (господарським
об'єктом), та/або первинних документів на внутрішнє переміщення товарів між ФОП
та його окремими місцями продажу (господарськими об'єктами). Первинні документи
на внутрішнє переміщення товарів є невід'ємною частиною такого обліку.
Первинні документи, на підставі яких внесено записи до Форми обліку, є
обов'язковими додатками до такої форми. Внесення даних до Форми обліку щодо
надходження товарів на підставі первинних документів здійснюється до початку їх
реалізації.
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) нагадує, що з 02.07.2021 року набрав чинності
Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо скасування
оподаткування доходів, отриманих нерезидентами у вигляді виплати за виробництво
та/або розповсюдження реклами, та удосконалення порядку оподаткування податком
на додану вартість операцій з постачання нерезидентами електронних послуг
фізичним особам» від 03.06.2021 року № 1525-IX(Далі ЗУ № 1525).
Закон, зокрема, визначає особливий порядок оподаткування ПДВ
компаній-нерезидентів, що надають електронні послуги особам, які проживають на
території України.
Крім того, Закон № 1525 вносить ще одну важливу зміну у Податковий кодекс
України, яка стосується визначення дати виникнення податкового зобов'язання для е-документів.
А саме, Законом № 1525 було внесено таке доповнення до п. б
ст. 187 ПКУ: для документів, складених в електронній формі, датою
оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником
податку, вважається дата, зазначена у самому документі як дата його
складення відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та
фінансову звітність в Україні", незалежно від дати накладення електронного
підпису.
Нагадаємо, що раніше податківці надавали індивідуальне роз’яснення щодо
питання про дату електронного документа.
Так, у листі від 17.03.2020 р. №112/6/99-00-07-03-02-06/ІПК ДПС
зазначила, що при здійсненні платником податків (постачальником) операцій з
постачання послуг, які оформлялись первинними документами, складеними в
електронній формі, датою виникнення податкового зобов’язання з ПДВ та складання податкової
накладної за такою операцією буде вважатися
дата складання первинного документа, який містить відомості про господарську
операцію, незалежно від дати накладання електронного підпису.
Як заповнюється Повідомлення про надання
інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (для повідомлень
щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО) за ф. J/F
1391802 для електронної печатки ПРРО?
При заповненні Повідомлення про надання
інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (для повідомлень
щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО) за формою
J/F1391802 для електронної печатки програмного реєстратора розрахункових
операцій вказуються у:
колонці 1 – назва суб’єкта господарювання;
колонці 2 – податковий номер суб’єкта господарювання;
колонці 3 – ідентифікатор ключа суб’єкта з печатки
суб’єкта господарювання;
колонці 4 – роль (касир/старший касир).
За яких умов суб’єкти господарювання не повинні
подавати повідомлення за ф.№20-ОПП?
Повідомлення за ф.№20-ОПП подається платниками
податків за умови наявності об’єктів оподаткування або об’єктів, пов’язаних з
оподаткуванням. Інформація про об’єкти оподаткування, такі як товари, дохід
(прибуток) або його частина, обороти з реалізації товарів (робіт, послуг),
операції з постачання товарів (робіт, послуг) відображаються у відповідній податковій
звітності платника податків (податкова декларація з податку на прибуток, з
податку на додану вартість, податковий розрахунок сум доходу, нарахованого
(сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з
них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску та інші), тому про такі
об’єкти оподаткування не потрібно повідомляти у повідомленні за ф. №20-ОПП.
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) нагадує, що згідно з п. 281.1 ст. 281 Податкового
кодексу України (далі – ПКУ) від сплати земельного податку звільняються:
- особи з інвалідністю першої і другої групи;
- фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;
- пенсіонери (за віком);
- ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України від 22
жовтня 1993 року № 3551-XII «Про статус ветеранів війни, гарантії їх
соціального захисту» із змінами;
- фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи.
Відповідно до п. 281.2 ст. 281 ПКУ звільнення від сплати податку за
земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб п. 281.1
ст. 281 ПКУ, поширюється на земельні ділянки за кожним видом використання у
межах граничних норм:
- для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більш як 2
гектари;
- для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських
будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах – не більш як 0,25 гектара, в
селищах – не більш як 0,15 гектара, в містах – не більш як 0,10 гектара;
- для індивідуального дачного будівництва – не більш як 0,10 гектара;
- для будівництва індивідуальних гаражів – не більш як 0,01 гектара;
- для ведення садівництва – не більш як 0,12 гектара.
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) нагадує, що Законом України від 30 листопада 2021
року № 1914-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших
законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних
надходжень» внесена низка змін до Податкового кодексу України, зокрема для
юридичних осіб – платників єдиного податку.
Так, починаючи з 2022 року не можуть бути платниками єдиного податку
четвертої групи суб’єкти господарювання, які здійснюють такі види господарської
діяльності, як розведення свійської птиці, розведення та вирощування перепелів
і страусів та виробництво м’яса свійської птиці, водночас тимчасово, до 1 січня
2027 року, звільняється від оподаткування прибуток сільськогосподарських
товаровиробників, що провадять зазначені види господарської діяльності, крім
вирощування курей, виробництва м’яса курей тощо.
Частиною зобов’язань з єдиного податку платників третьої та четвертої груп
(юридичні особи), які є власниками, орендарями, користувачами на інших умовах
(у тому числі на умовах емфітевзису) земельних ділянок, віднесених до
сільськогосподарських угідь, буде позитивне значення різниці між сумою
загального мінімального податкового зобов’язання та загальною сумою сплачених
податків, зборів, платежів та витрат на оренду земельних ділянок. Розрахунок
загального мінімального податкового зобов’язання здійснюватиметься у складі
окремого додатку до податкових декларацій платників єдиного податку третьої та
четвертої груп (юридичні особи).
До складу доходу платників єдиного податку третьої груп (юридичні особи) не
будуть включатися суми доходів, отриманих платником податку у вигляді часткової
або повної компенсації відсоткових (процентних) ставок, яка буде виплачуватись
у рамках бюджетної програми «Забезпечення функціонування Фонду розвитку
підприємництва» та державної програми впровадження фінансово-кредитних
механізмів забезпечення громадян житлом на умовах, визначених Кабінетом
Міністрів України, а також суми коштів, які отримуватимуть платники податку на
безповоротній основі від Фонду розвитку інновацій.
Норми податкового законодавства в частині регулювання платників єдиного
податку четвертої групи втратять чинність з 1 січня року, наступного за роком
набрання чинності законом України щодо стимулювання розвитку агропромислового
комплексу України з урахуванням Спільної сільськогосподарської політики
Європейського Союзу у розрізі надання державної допомоги і розвитку сільських
територій.
Який розмір ставки ПДФО?
Відповідно до п. 167.1 ст. 167 Податкового кодексу
України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі –
ПКУ) ставка податку становить 18 відс. бази оподаткування щодо доходів,
нарахованих (виплачених, наданих) (крім випадків, визначених у пп. 167.2 –
167.5 ст. 167 ПКУ), у тому числі, але не виключно у формі: заробітної плати,
інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які
нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими
відносинами та за цивільно-правовими договорами.
Ставка податку становить 5 відс. бази оподаткування у
випадках, прямо визначених розд. IV ПКУ (п. 167.2 ст. 167 ПКУ).
Ставка податку може становити 0 відс. бази оподаткування
у випадках, прямо визначених розд. IV ПКУ (п. 167.3 ст. 167 ПКУ).
Згідно з п. 167.5 ст. 167 ПКУ ставки податку на
пасивні доходи до бази оподаткування встановлюються у таких розмірах:
18 відс. – для пасивних доходів, крім зазначених у
підпунктах 167.5.2 та 167.5.4 п. 167.5 ст. 167 ПКУ (п.п. 167.5.1 п. 167.5 ст.
167 ПКУ);
5 відс. – для доходів у вигляді дивідендів по акціях та
корпоративних правах, нарахованих резидентами – платниками податку на прибуток
підприємств (крім доходів у вигляді дивідендів по акціях, інвестиційних
сертифікатах, які виплачуються інститутами спільного інвестування) (п.п.
167.5.2 п. 167.5 ст. 167 ПКУ);
у половинному розмірі ставки, встановленої у п.
167.1 ст. 167 ПКУ (9 відс.) – для доходів у вигляді дивідендів по акціях та/або
інвестиційних сертифікатах, корпоративних правах, нарахованих нерезидентами,
інститутами спільного інвестування та суб’єктами господарювання, які не є
платниками податку на прибуток (п.п. 167.5.4 п. 167.5 ст. 167 ПКУ).
Що є базою оподаткування та які
встановлено ставки акцизного податку для операцій з реалізації
суб’єктів господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів?
Відповідно до п.п. 214.1.4 п. 214.1 ст. 214
Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та
доповненнями (далі – ПКУ), у разі обчислення податку із застосуванням
адвалорних ставок базою оподаткування є вартість (з податком на додану вартість
та без урахування акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання
роздрібної торгівлі підакцизних товарів) підакцизних товарів, що реалізовані
відповідно до п.п. 213.1.9 п. 213.1 ст. 213 ПКУ.
Згідно із п. 214.4 ст. 214 ПКУ у разі обчислення податку
із застосуванням специфічних ставок з підакцизних товарів (продукції) базою
оподаткування є їх величина, визначена в одиницях виміру ваги, об’єму,
кількості товару (продукції), об’єму циліндрів двигуна автомобіля або в інших
натуральних показниках.
Підпунктом 215.3.10 п. 215.3 ст. 215 ПКУ визначено, що
для пива, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюну та промислових
замінників тютюну, реалізованих відповідно до п.п. 213.1.9 п. 213.1 ст. 213
ПКУ, ставка податку становить 5 відсотків.
Згідно з п.п. 213.1.9 п. 213.1 ст. 213 ПКУ об’єктами
оподаткування є операції з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної
торгівлі підакцизних товарів.
Порядок реєстрація суб’єктів господарювання як
платників акцизного податку
Реєстрація у контролюючих органах як
платників акцизного податку суб’єктів господарювання, постійних представництв,
які здійснюють діяльність з виробництва підакцизних товарів (продукції), яка
підлягає ліцензуванню, здійснюється на підставі відомостей, наданих органами
ліцензування, щодо видачі таким суб’єктам відповідних ліцензій.
Особи, які здійснюватимуть реалізацію пального або спирту
етилового, підлягають обов’язковій реєстрації як платники акцизного податку на
підставі поданої не пізніше ніж за 3 робочі дні до початку здійснення
реалізації пального або спирту етилового заяви, форма якої затверджується
центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної
фінансової політики.
Реєстрація інших суб’єктів господарювання як платників
акцизного податку здійснюється на підставі поданих за встановленою формою
декларацій, які подаються:
- суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі, які
здійснюють реалізацію підакцизних товарів – за місцезнаходженням пункту продажу
товарів;
- всіма іншими суб’єктами господарювання – за
місцезнаходженням юридичних осіб або місцем проживання фізичних осіб -
підприємців.
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) нагадує, що пунктами 1 та 4 частини другої ст. 6
Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного
внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та
доповненнями (далі – Закон № 2464) встановлено, що платники єдиного внеску на
загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ), перелік яких
визначений частиною першою ст. 4 Закону № 2464, зобов’язані своєчасно та в
повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати ЄВ, подавати звітність, у
тому числі про основне місце роботи працівника, про нарахування ЄВ в розмірах,
визначених відповідно до Закону № 2464, у складі звітності з податку на доходи
фізичних осіб (єдиного податку) до податкового органу за основним місцем обліку
платника ЄВ у строки та порядку, встановлені Податковим кодексом України від 02
грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.
Згідно з п. 9 прим. 3 розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону
№ 2464 тимчасово на період дії особливого правового режиму, визначеного Законом
України від 15 квітня 2014 року № 1207 «Про забезпечення прав і свобод громадян
та правовий режим на тимчасово окупованій території України» із змінами та
доповненнями (далі – Закон № 1207) для цілей Закону № 1207:
зупиняється застосування до платників ЄВ із місцезнаходженням (місцем
проживання) на тимчасово окупованій території України норм ст.ст. 25 і 26
Закону № 2464, якими визначено заходи впливу, стягнення та відповідальність за
порушення Закону № 2464;
платники ЄВ із місцезнаходженням (місцем проживання) на тимчасово
окупованій території України звільняються від виконання обов’язків, визначених
ст. 6 Закону № 2464.
Платники мають право на добровільну сплату ЄВ, передбаченого Законом №
2464, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
Датою початку тимчасової окупації Автономної Республіки Крим та міста
Севастополя є 20 лютого 2014 року (частина друга ст. 1 Закону № № 1207).
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) повідомляє.
Платники податків для формування та подання податкової звітності в
електронному вигляді можуть скористуватися функціоналом Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua), Єдиного вікна подання електронної
звітності, а також іншим комерційним програмним забезпеченням.
Крім того, фізичні особи-підприємці – платники єдиного податку 1-3 груп,
які:
не мають найманих працівників;
не є платниками ПДВ;
не змінювали групу оподаткування з початку 2021 року;
не перебувають у процесі припинення підприємницької діяльності,
мають можливість подати податкову декларацію платника єдиного податку –
фізичної особи-підприємця, сформувавши її на порталі «ДІЯ» (https://diia.gov.ua).
Для цього необхідно зареєструватись чи авторизуватись в кабінеті
громадянина за допомогою електронного підпису або BankID.
«ДІЯ» перевірить дані платника в реєстрах Державної податкової
служби України: якщо підприємець діючий та перебуває на спрощеній системі
оподаткування і не зареєстрований платником ПДВ, то подання декларації стане
доступним.
Також у мобільному застосунку «ДІЯ» можна створити кваліфікований
електронний підпис «Дія.Підпис» і використовувати його для подання декларацій
через застосунок.
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) повідомляє.
Відповідно до пп. 4 та 5 частини першої ст. 4 Закону України від 08 липня
2010 року № 2464-VІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове
державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями (далі – Закон №
2464) платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне
страхування (далі – ЄВ) є фізичні особи – підприємці, в тому числі ті, які
обрали спрощену систему оподаткування, та особи, які провадять незалежну
професійну діяльність, а саме наукову, літературну, артистичну, художню,
освітню або викладацьку, а також медичну, юридичну практику, в тому числі
адвокатську, нотаріальну діяльність, або особи, які провадять релігійну
(місіонерську) діяльність, іншу подібну діяльність та отримують дохід від цієї
діяльності.
Законом України від 13 травня 2020 року № 592-IX «Про внесення змін до
Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове
державне соціальне страхування» щодо усунення дискримінації за колом
платників», який набрав чинності 01.01.2021, внесені зміни до Закону № 2464,
зокрема, ст. 4 Закону № 2464 доповнено частиною шостою.
Так, згідно з частиною шостою ст. 4 Закону № 2464 особи, зазначені у пп. 4
і 5 частини першої ст. 4 Закону № 2464, які мають основне місце роботи,
звільняються від сплати за себе ЄВ за місяці звітного періоду, за які
роботодавцем було сплачено страховий внесок за таких осіб у розмірі не менше
мінімального страхового внеску.
Такі особи можуть бути платниками ЄВ за умови самостійного визначення за
місяці звітного періоду, за які роботодавцем було сплачено страховий внесок за
таких осіб у розмірі менше мінімального страхового внеску, бази нарахування,
але не більше максимальної величини бази нарахування ЄВ, встановленої Законом №
2464. При цьому сума ЄВ не може бути меншою за розмір мінімального страхового
внеску.
Відповідно до п.п. 255.11.15 п. 255.11 ст. 255 Податкового кодексу України
за відсутності у водокористувача дозволу на спеціальне водокористування із
встановленими в ньому лімітами використання води рентна плата справляється за
весь обсяг використаної води, що підлягає оплаті як за понадлімітне використання.
За понадлімітне використання води рентна плата обчислюється за кожним
джерелом водопостачання окремо згідно з установленими ставками рентної плати та
коефіцієнтами (п.п. 255.11.14 п. 255.11 ст. 255 ПКУ).
У разі перевищення водокористувачами встановленого річного ліміту
використання води рентна плата обчислюється і сплачується у п’ятикратному
розмірі виходячи з фактичних обсягів використаної води понад встановлений ліміт
використання води, ставок рентної плати та коефіцієнтів (п.п. 255.11.13 п.
255.11 ст. 255 ПКУ).
Державна податкова служба (далі – ДПС) розробила покрокову відеоінструкцію
щодо завантаження програмного забезпечення «ПРРО Каса».
На офіційному вебпорталі ДПС за адресою: Головна/БАНЕР/Програмні РРО (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/)
розміщено банер «Програмні РРО» з інформацією про програмні реєстратори
розрахункових операцій (далі – ПРРО) та дистрибутиви безкоштовного ПРРО від ДПС
– програмне рішення «ПРРО Каса» (далі – ПРРО Каса).
Для завантаження програмного забезпечення перейдіть двічі за посиланням
«Програмний реєстратор розрахункових операцій».
Цей розділ банеру містить посилання на завантаження архіву з програмним
забезпеченням для операційних систем Android та Windows та інформацію про вміст
та призначення інших архівних файлів.
Перейдіть за активним посиланням ПЗ для Android. Розпочнеться завантаження
архіву.
Після завершення завантаження архіву, його вміст скопіюйте до обраної теки.
Ознайомтеся з керівництвом користувача.
У керівництві користувача зазначається шлях розміщення електронного ключа
та кваліфікованого сертифіката відкритого ключа касира для використання ПРРО
Каса для Android.
Для встановлення ПРРО Каса для Android скопіюйте файл PRRO.Pos.apk на
пристрій (телефон, планшет, інший пристрій з операційною системою Android),
після чого відкрийте його безпосередньо на пристрої.
Після завершення встановлення на пристрій програмного забезпечення ПРРО
Каса, його можна використовувати.
Перейдіть за активним посиланням ПЗ для Windows. Розпочинається
завантаження архіву.
Після завершення завантаження архіву його вміст скопіюйте до обраної теки.
Ознайомтеся з керівництвом користувача.
Для встановлення програмного забезпечення ПРРО Каса для Windows
запускається файл setup.exe.
Після завершення встановлення на пристрій програмного забезпечення ПРРО
Каса, його можна використовувати.
Для входу в ПРРО Каса потрібно обрати теку, де розміщено електронний ключ
та кваліфікований сертифікат відкритого ключа касира та ввести пароль до нього.
З покроковою відеоінструкцією «Як завантажити програмне забезпечення ПРРО
Каса» можна ознайомитися на офіційному вебпорталі ДПС за адресою:
Головна/БАНЕР/Програмні РРО/Відеоуроки/Як завантажити програмне рішення ПРРО
Каса (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/).
Відповідно
до п. 6 розд. II Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних
реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства
фінансів України від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін до наказу Міністерства
фінансів України від 14 червня 2016 року № 547» (далі – Порядок № 317) за
наявності підстав для відмови в реєстрації програмного реєстратора
розрахункових операцій (далі – ПРРО) фіскальний сервер формує повідомлення про
відмову в реєстрації ПРРО із зазначенням підстав для такої відмови.
Відмова у
реєстрації ПРРО формується, якщо:
автоматизованою
перевіркою виявлено недотримання загальних вимог щодо ел
Джерело: guru.ua Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя