Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує,
що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/543763.html
повідомила.
Державна податкова служба України очікує перевиконання
індикативних показників з надходжень до загального фонду державного бюджету за
2021 рік. Про це заявив в. о. Голови ДПС Михайло Тітарчук під час
селекторної наради керівників структурних підрозділів та територіальних органів.
Він зазначив, що загалом очікується перевиконання
індикативів з надходжень до загального фонду державного бюджету, визначених на
рівні 596 млрд грн на 2021 рік. Підставою для цього прогнозу є результати
діяльності Служби протягом грудня.
Під час наради також були проаналізовані обʼєктивні та
необʼєктивні чинники, які впливають на якість виконання територіальними
органами ДПС функцій щодо ефективного адміністрування податків, параметрів
бюджету, визначеного Законом України «Про Державний бюджет України на 2022 рік»
у частині макропоказників та податкових надходжень до бюджету.
«У Законі про державний бюджет на 2022 рік по податках,
зборах, платежах, які адмініструє ДПС, визначено показники у розмірі 698,8 млрд
гривень. Порівняно з визначеними показниками на поточний рік це – на 17,3%
більше, або 102,9 млрд грн додаткових надходжень. Враховуючи це, ми маємо
об‘єднати зусилля – поліпшити адміністрування податків та активніше розвивати
сервіси для платників. При цьому головним є забезпечення надходжень без тиску на
бізнес. Ми працюємо за принципом відкритості, партнерства та безумовного
дотримання законодавства», –наголосив Михайло Тітарчук.
Він також зазначив, що податкова культура в Україні
зміцнюється і надалі ДПС приділятиме цьому аспекту більше уваги.
«Я дякую кожному, хто сумлінно сплачує податки – таким
чином ви підтримуєте свою державу і сприяєте її розвитку. Завдяки вам сьогодні
наша країна прямує до нових, вищих стандартів життя», – підкреслив Михайло
Тітарчук.
Нещодавно, 23.12.2021, у Головному управлінні ДПС у
Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) відбулась нарада, присвячена
підсумкам роботи ГУ ДПС у 2021 році.
У нараді під головуванням начальника Головного управління
ДПС у Дніпропетровській області Чуб Ганни прийняли участь заступник начальника
ГУ ДПС Мазур Ольга, заступник начальника ГУ ДПС Леонов Валерій, керівники
і фахівці підрозділів ГУ ДПС та директор Територіального відділення
Всеукраїнської громадської організації «Асоціація платників податків України» в
Дніпропетровській області (далі – АППУ) Вікторія Захарова.
Відкрила нараду начальник Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області Чуб Ганна, яка зазначила: «Добігає до кінця 2021 рік.
На порозі – 2022. Це той період, коли ми підводимо підсумки та будуємо плани на
майбутнє. Поточний рік для нашої служби був дійсно важливим та особливим. Так,
з 1 січня цього року Державна податкова служба України почала працювати як
єдина юридична особа. Це велика реформа, яка вчасно та успішно реалізована. На
сьогодні податкова служба – це єдина система. Найкращим свідченням успішності
будь-якої реформи податкової є показники надходжень до бюджету. Адже наша
служба – це одна з основних ланок у механізмі наповнення бюджетів. Від
ефективності нашої роботи залежить економічний та соціальний розвиток, як
Дніпропетровщини, так і держави в цілому».
Акцентовано увагу на тому, що протягом січня – листопада
поточного року платниками області до бюджетів усіх рівнів спрямовано понад 55
млрд грн податків і зборів. Це на 12 млрд перевищує відповідний показник
минулого року (темп росту – майже 129 %).
При цьому, до державного бюджету
надійшло понад 26 млрд грн. Це майже на 6 млрд грн більше
відповідного показника минулого року (темп росту – понад 129 %); до
місцевих бюджетів – майже 29 млрд, що на 6 млрд грн більше надходжень
аналогічного періоду минулого року (темп росту – майже 128 %).
Єдиного внеску на загальнообов’язкове
державне соціальне страхування надійшло майже 18 млрд грн, що на 3 млрд грн
більше аналогічного періоду минулого року (темп росту – 119 %).
«Позитивна тенденція надходжень – це
результат нашої спільної успішної роботи з платниками податків», – зауважила
очільниця ГУ ДПС.
Чуб Ганна відзначила важливість
партнерських взаємовідносин з платниками, ефективність співпраці як з
бізнес-асоціаціями, так і з кожним підприємством та з кожним платником
податків.
За словами начальника ГУ ДПС, вже побудована певна
комунікаційна платформа з аграрним бізнесом, АППУ, Спілкою Українських підприємців,
Save ФОП.
Так, протягом 11 місяців поточного
року з бізнесом та громадськістю регіону проведено 458 зустрічей, що на 215
зустрічей (або 88,5 %) більше аналогічного періоду минулого року.
«Ми вдячні усім сумлінним платникам, які навіть у такий непростий
період забезпечили не тільки стабільність, а і зростання надходжень податків.
Вчасна сплата податків це прояв патріотизму та соціальної відповідальності», –
зауважила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.
Крім того, особлива увага приділена співпраці з
територіальними громадами. У 2021 році проведено 285 спільних зустрічей.
Значною подією, яка відбулася у грудні поточного року
стало підписання Меморандуму про співпрацю та взаємодію між Дніпропетровською
обласною державною адміністрацією та Головним управлінням ДПС у
Дніпропетровській області.
Команда податківців Дніпропетровщини постійно працює над
створенням комфортних умов платникам шляхом надання інформаційних,
консультативних та адміністративних послуг. Широкий спектр таких послуг
платники отримують і у ЦОПах.
Протягом січня – листопада поточного року у ЦОПах
платники податків отримали майже 277 тисяч адміністративних послуг. Це на 20
тисяч більше відповідного періоду минулого року. При цьому, майже 80 тисяч
таких послуг (29 %) платники податків отримали в електронному вигляді. По
відношенню до минулого року їх кількість збільшилась на 34 тисячі (майже на 43
%).
Продовжує роботу мобільний ЦОП. Ним здійснено 287
виїздів, з яких 135 – адресних до маломобільних груп населення.
Під час виїздів:
- надано 3 331 адміністративну послугу;
- прийнято 2 443 декларації про майновий стан і
доходи.
Робота з молоддю – один з найважливіших напрямів
діяльності ГУ ДПС.
При цьому, це і постійна робота з молоддю, яку ми бачимо
у майбутньому у наших рядах, і виховання майбутнього платника податків.
Чуб Ганною також зроблено акцент на співпраці з
ветеранами податкової служби та на роботі профспілки ГУ ДПС.
Щодо корпоративної культури, то начальник ГУ ДПС
приділила увагу активному життю колективу – це і проведення різних конкурсів,
як серед працівників, так і серед молоді, і відкриття Музею історії податкової
служби Дніпропетровщини, і проведення Спартакіади ДПС – 2021.
Під час проведення наради відбулось також підведення
підсумків конкурсу на найкращий новорічний Центр обслуговування платників
«Створюємо новорічну казку у ЦОП» та урочисте нагородження переможців.
Працівники ЦОПів ГУ ДПС творчо підійшли до прикрашення ЦОПів, проявили
креативність, оригінальність, створили святковий настрій та комфортні умови для
зручного отримання послуг платниками. Переможцями стали ЦОПи Соборної,
Новомосковської та Жовтоводської ДПІ ГУ ДПС.
Про результати діяльності у 2021 році за напрямками
роботи проінформували присутніх заступники начальника ГУ ДПС Мазур Ольга та
Леонов Валерій, а також начальник управління електронних сервісів ГУ ДПС
Алла Свірська та в. о. начальника управління з питань запобігання та
виявлення корупції ГУ ДПС Андрій Кріпак.
До учасників наради з промовою звернулась директор АППУ
Вікторія Захарова, яка відзначила важливість співпраці податківців
Дніпропетровщини з платниками податків.
Під час проведення заходу відбулась церемонія
нагородження Похвальними листами найкращих працівників ГУ ДПС за відмінні
успіхи в службовій діяльності та особисті досягнення у професійній сфері у 2021
році.
Також, фахівці ГУ ДПС, які приймали активну участь у
вирішенні питань захисту членів профспілки, отримали грамоти Дніпропетровської
обласної організації Всеукраїнської професійної спілки працівників органів
державної податкової служби.
«Щиро дякую кожному з вас за сумлінну роботу,
професіоналізм, працьовитість, наполегливість, прагнення до успіху. Попереду –
нові завдання, цілі, плани на майбутнє. Вважаю, що у нашого колективу є
достатній потенціал для виконання всіх завдань і досягнення високих
результатів. Ми – потужна команда справжніх професіоналів, які працюють
системно і задля головної мети – економічного зростання регіону та країни в
цілому.
Незабаром дивовижні свята.
Вітаю усіх з прийдешніми Різдвяними святами та Новим
роком.
Нехай ці казкові зимові свята принесуть у наше життя
яскраві зміни, які зроблять її багатшою та більш насиченою і цікавою.
Бажаю впевненості, спокою та стабільності!
Здоров’я Вам та Вашим близьким і рідним!
Щастя, позитиву, добра, успіху та миру!», – підсумувала
начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Чуб Ганна.
Отже, у 2021 році закладено міцний фундамент для
стабільного наповнення у подальшому бюджетів та державних цільових фондів, як
основи економічного зростання та процвітання нашого регіону.
Заступник начальник Нікопольської ДПІ Головного
управління ДПС у Дніпропетровській Ганна Гроздовська-Боличева нагадує, що до
податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового
року платником ПДФО витрати, підтверджені відповідними платіжними та
розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними
чеками, прибутковими касовими ордерами, що ідентифікують продавця товарів
(робіт, послуг) і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх покупця
(отримувача), а також копіями договорів за їх наявності в яких обов’язково
повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк оплати
за такі товари (роботи, послуги) (п. п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ).
Ганна Гроздовська-Боличева нагадує, що для отримання
права на податкову знижку за 2020 рік громадянам необхідно подати декларацію
про майновий стан і доходи по 31.12.2021 включно!
Заступник начальник Нікопольської ДПІ Головного
управління ДПС у Дніпропетровській Ганна Гроздовська-Боличева повідомляє.
Пунктом 11 ст. 3 Закону № 265 визначено, що суб’єкти господарювання,
які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі
(із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо)
при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування
та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу
зобов’язані проводити розрахункові операції через РРО та/або через ПРРО з
використанням режиму програмування найменування товарів (послуг) (із
зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД для підакцизних
товарів), цін товарів (послуг) та обліку їх кількості.
Форму та зміст розрахункового документа визначено
Положенням про форму та зміст розрахункових документів/електронних
розрахункових документів, яке затверджене наказом Міністерства фінансів України
від 21.01.2016 № 13.
Так, пп. 1 та 2 розд. ІІ Положення № 13 визначено, що
фіскальний касовий чек на товари (послуги) – це розрахунковий документ/
електронний розрахунковий документ, створений у паперовій та/або електронній
формі (електронний розрахунковий документ), РРО або програмним РРО при
проведенні розрахунків за продані товари (надані послуги).
Одним із обов’язкових реквізитів фіскального касового
чека є, зокрема, код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, що встановлений Законом
№ 674, і зазначається для підакцизних товарів в рядку 7 чеку. Форма фіскального
касового чеку № ФКЧ-1 наведена у додатку 1 до Положення № 13.
Разом з тим, згідно з п. 4 розд. І Положення № 13 у
формах розрахункових документів, наведених у додатках до Положення № 13,
взаєморозміщення написів та даних на полі документа є рекомендованим.
При цьому відповідно до Положення № 13 для підакцизного
товару необхідно забезпечити зазначення у фіскальному касовому чеку коду
товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, затвердженого Законом № 674, який
складається з 10 цифр.
Заступник начальник Нікопольської ДПІ Головного
управління ДПС у Дніпропетровській Ганна Гроздовська-Боличева звертає увагу
платників, що наказом Міністерства фінансів України від 17.11.2021 № 601
внесено зміни до форми податкової декларації з податку на прибуток підприємств.
Зокрема, у рядку 10 заголовної частини щодо особливих відміток з’явився окремий
рядок для інвестора із значними інвестиціями та для цих же платників податку на
прибуток додано два рядки в основному розділі декларації:
-
03.1 «Сума
перевищення ціни, визначеної за принципом «витягнутої руки», над договірною
(контрактною) вартістю реалізованих товарів (робіт, послуг) при здійсненні
контрольованих операцій платником податку – інвестором із значними
інвестиціями»;
-
03.2 «Сума
перевищення договірної (контрактної) вартості придбаних товарів (робіт, послуг)
над ціною, визначеною за принципом «витягнутої руки», при здійсненні
контрольованих операцій платником податку – інвестором із значними
інвестиціями».
Також змінився й зміст рядку 04. Тепер об'єкт
оподаткування визнається за новою формулою: (рядок 02 + рядок 03 РІ + рядок 03.1 + рядок 03.2) (+, -).
Змінено і зміст додатку ВП. В нього додано рядки
03.1 та 03.2 та викладено у новій редакції формулу рядку 04. Крім того, у
формі декларації впроваджено відповідну графу для проставлення позначки щодо
обов’язку подавати річну фінансову звітність разом з аудиторським звітом.
Заступник начальник Нікопольської ДПІ
Головного управління ДПС у Дніпропетровській Ганна Гроздовська-Боличева повідомляє,
що реєстрація реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) здійснюється в
контролюючому органі за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як
платника податків.
Для реєстрації РРО суб’єкт
господарювання або представник суб’єкта господарювання подає до контролюючого
органу заяву про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-РРО (далі
– реєстраційна заява за ф. № 1-РРО) за ідентифікатором форми J/F1311405.
У разі відсутності підстав для відмови
в реєстрації РРО посадова особа контролюючого органу не пізніше двох робочих
днів з дня надходження реєстраційної заяви за ф. № 1-РРО приймає рішення про
можливість реєстрації РРО, формує та резервує фіскальний номер РРО в
інформаційній системі ДПС та надсилає до центру сервісного обслуговування (далі
– ЦСО) інформацію у вигляді довідки про резервування фіскального номера
реєстратора розрахункових операцій за ф. № 2-РРО засобами телекомунікацій в
електронній формі.
Після закінчення робіт із введення РРО
в експлуатацію ЦСО надсилає до контролюючого органу, де проводиться реєстрація
РРО, примірники довідки про опломбування РРО та акта введення в експлуатацію
РРО засобами телекомунікацій в електронній формі з дотриманням вимог законів у
сфері електронного документообігу та використання електронних документів із
зазначенням обов’язкових реквізитів електронних документів. Роботи з введення
РРО в експлуатацію виконуються ЦСО відповідно до вимог експлуатаційних
документів у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дати його інформування
ДПС про резервування фіскального номера реєстратора.
Протягом трьох робочих днів з дати
надсилання до ЦСО довідки про резервування фіскального номера суб’єкт
господарювання повинен забезпечити переведення РРО у фіскальний режим роботи
(внесення фіскального номера до фіскальної пам’яті РРО, персоналізація та
опломбування РРО в ЦСО).
Після отримання належним чином оформлених
документів посадова особа контролюючого органу не пізніше наступного робочого
дня проводить реєстрацію РРО шляхом внесення даних до
інформаційно-телекомунікаційної системи ДПС, розміщує в Електронному кабінеті в
електронній формі та/або надає (надсилає) суб’єкту господарювання реєстраційне
посвідчення РРО за ф. № 3-РРО (додаток 3 до Порядку)за ідентифікатором форми
J1413404 (далі – реєстраційне посвідчення за ф. № 3-РРО), що засвідчує
реєстрацію РРО в контролюючому органі.
При реєстрації резервного РРО у
правому верхньому куті реєстраційного посвідчення за ф. № 3-РРО робиться
відмітка «Резервний», у першому рядку відповідної таблиці в реєстраційному
посвідченні за ф. № 3-РРО зазначаються назва та адреса господарської одиниці,
де буде зберігатися резервний РРО, а в інших рядках – назви та адреси всіх
господарських одиниць, де він може використовуватися. Щодо кожної господарської
одиниці, де використовуватиметься резервний РРО, суб’єкт господарювання має
завчасно повідомити як про об’єкт оподаткування.
Реєстрація резервного РРО для
використання та зберігання у господарській одиниці, на якій використовується як
основний програмний РРО, проводиться в порядку, визначеному розд. ІІ Порядку
реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються
для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого
наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547.
Заступник начальник Нікопольської ДПІ Головного
управління ДПС у Дніпропетровській Ганна Гроздовська-Боличева звертає увагу на
те, що фізичні особи зобов’язані повідомляти контролюючі органи про зміну
даних.
У випадку зміни даних, зокрема зміни місця проживання
(податкової адреси), прізвища, імені, по батькові необхідно у місячний термін з
дня настання таких змін звернутися до податкової інспекції для внесення
відповідних змін до Облікової картки фізичної особи – платника податків або
Повідомлення (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання
відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника
податків і мають відмітку у паспорті). Для цього необхідно подати заяву за ф. №
5ДР або заяву за формою № 5ДРП.
Ганна Гроздовська-Боличева уточнила, що фізичні особи
подають зазначені заяви особисто або через представника до контролюючого органу
за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця
проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи,
які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають
зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого контролюючого
органу.
Для заповнення заяв за ф. № 5ДР та № 5ДРП
використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни
таких даних.
Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця
проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного
електронного носія - необхідно пред’явити документ (довідку) про реєстрацію
місця проживання/перебування.
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує,
що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/544841.html
повідомила.
Протягом січня – листопада 2021 року Державна податкова
служба надала 4,6 млн адміністративних послуг платникам податків.
Однією з популярних серед 142 адміністративних послуг,
які надає податкова, стала, зокрема, видача картки платника податків, внесення
до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний
номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних
осіб-платників податків. Протягом січня – листопада 2021 року було надано майже
1,5 млн таких послуг.
Майже 1,2 млн платників отримали відомості з Державного
реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та
утриманих податків.
Отримання довідки про відсутність заборгованості з
платежів, що контролюються податковими органами, також актуально для платників
податків. Так, з початку року було надано 250 тис. таких довідок.
Крім того, протягом вказаного періоду було зареєстровано
382,3 тис. платників єдиного податку та надано 394,7 тис. витягів з
реєстру платників єдиного податку.
Також запитуваною з боку суб’єктів господарювання є
послуга з реєстрації книг обліку розрахункових операцій – надано майже
261,2 тис. таких послуг.
Для інформаційної підтримки та допомоги платникам
податків щодо стану обробки податкової звітності, реєстрації податкових
накладних та функціонування електронних сервісів функціонує Контакт-центр
ДПС (0 800 501 007). У 2021 році фахівцями Контакт-центру надано
174,3 тис. консультацій із зазначених питань.
Источник: guru.ua
Категории: Новости Днепропетровска Новости Никополя
24.12.2021 17:11