ДТЕК Донецькі електромережі адаптує свої сервіси під потреби всіх клієнтів, в тому числі людей з інвалідністю. Зараз додана послуга для людей, які мають вади слуху. Вона дозволяє отримати консультацію фахівця контакт-центру жестовою мовою.
Як повідомляє компанія, нова стратегія ДТЕК-2030 заснована на принципах ESG та відповідальності бізнесу за досягнення цілей сталого розвитку Глобального Договору ООН. Впровадження інклюзивних підходів в обслуговуванні клієнтів – важливий крок на шляху до безбар’єрності в отримуванні послуг для громадян з інвалідністю.
Послуга працює цілодобово. Для отримання відео-консультації жестовою мовою необхідно:
• завітати на сайт ДТЕК Донецькі електромережі – https://www.dtek-dem.com.ua;
• натиснути у правому нижньому куті на іконку блакитного кольору зі схематичним зображенням вуха, слідувати інструкції;
• отримати консультацію фахівця компанії.