У Маріуполі центр обслуговування клієнтів ДТЕК відновив роботу за попереднім записом

Маріупольський центр обслуговування клієнтів ДТЕК Донецькі електромережі знову працює за попереднім записом.  Про це інформує крмпанія. Рішення прийнято з урахуванням епідеміологічної ситуації в області. Записатися на консультацію до фахівця можна на сайті компанії, обравши зручні дату та час відвідування. 

Щоб скористатися попереднім записом онлайн, потрібно зробити кілька простих кроків: 

• зайти  до спеціального розділу на сайті ДТЕК Донецькі електромережі; 
• вибрати свій центр обслуговування клієнтів і натиснути кнопку «Записатися»; 
• заповнити коротку анкету, вказати прізвище, ім'я, по батькові, свій телефон і електронну пошту; 
• вибрати вид послуг, зручні дату та час відвідування центру. 

У призначений час в центрі клієнта зустріне адміністратор. Він допоможе вибрати тематику в терміналі електронної черги. До спеціаліста запросять за номером отриманого талона.

Прийом до Центру обслуговування клієнтів за попереднім записом здійснюється за наявності одного з документів: 
• Зелений COVID – сертифікат (діє 365 днів); 
• Міжнародне свідоцтво про вакцинацію (діє 365 днів); 
• Негативний результат ПЛР або експрес-тесту на визначення антигену (діє 72 години); 
• Сертифікат про одужання, згенерований на порталі Дія (діє 105 днів). 

Водночас, на період карантину компанія закликає клієнтів максимально користуватися дистанційними сервісами ДТЕК Донецькі електромережі. Їх перелік постійно розширюється: 
• Сайт компанії - http://dtek-dem.com.ua
• Телефони кол-центру: +38 (096) 450 0 473, +38 (099) 450 0 473, (0629) 450 473; 
• Сторінка ДТЕК Донецькі електромережі у Facebook; 
• Чат-бот у Viber або Telegram.

Отримавши звернення через будь-який з каналів зв'язку, співробітники ДТЕК  нададуть необхідну консультацію та інформацію про те, як оформити та отримати послугу.


Джерело: https://mariupolrada.gov.ua

Категорії: Новини Маріуполя

08.12.2021 17:11