Маріупольський центр обслуговування клієнтів ДТЕК Донецькі електромережі знову працює за попереднім записом. Про це інформує крмпанія. Рішення прийнято з урахуванням епідеміологічної ситуації в області. Записатися на консультацію до фахівця можна на сайті компанії, обравши зручні дату та час відвідування.
Щоб скористатися попереднім записом онлайн, потрібно зробити кілька простих кроків:
• зайти до спеціального розділу на сайті ДТЕК Донецькі електромережі;
• вибрати свій центр обслуговування клієнтів і натиснути кнопку «Записатися»;
• заповнити коротку анкету, вказати прізвище, ім'я, по батькові, свій телефон і електронну пошту;
• вибрати вид послуг, зручні дату та час відвідування центру.
У призначений час в центрі клієнта зустріне адміністратор. Він допоможе вибрати тематику в терміналі електронної черги. До спеціаліста запросять за номером отриманого талона.
Прийом до Центру обслуговування клієнтів за попереднім записом здійснюється за наявності одного з документів:
• Зелений COVID – сертифікат (діє 365 днів);
• Міжнародне свідоцтво про вакцинацію (діє 365 днів);
• Негативний результат ПЛР або експрес-тесту на визначення антигену (діє 72 години);
• Сертифікат про одужання, згенерований на порталі Дія (діє 105 днів).
Водночас, на період карантину компанія закликає клієнтів максимально користуватися дистанційними сервісами ДТЕК Донецькі електромережі. Їх перелік постійно розширюється:
• Сайт компанії - http://dtek-dem.com.ua;
• Телефони кол-центру: +38 (096) 450 0 473, +38 (099) 450 0 473, (0629) 450 473;
• Сторінка ДТЕК Донецькі електромережі у Facebook;
• Чат-бот у Viber або Telegram.
Отримавши звернення через будь-який з каналів зв'язку, співробітники ДТЕК нададуть необхідну консультацію та інформацію про те, як оформити та отримати послугу.
Джерело: https://mariupolrada.gov.ua
Категорії: Новини Маріуполя
08.12.2021 17:11