ДТЕК Донецькі електромережі створив мобільний канал інформування голів ОСББ про планові роботи компанії, пов'язані з відключенням електроенергії. Вже 115 маріупольців встигли оцінити його переваги.
Щоб почати користуватися каналом зв'язку, необхідно у пошуку Viber ввести назву «ДТЕК info ДЕМ» та зареєструватися у групі оперативного інформування голів ОСББ. Група працює за такими напрямками інформування:
• Планові роботи на місяць;
• Планові роботи на найближчий день.
У графіках вказується максимальний період відключення, необхідний для проведення ремонту.
Також дізнатися про планове відключення світла та перевірити свою адресу у переліку об'єктів, де заплановано проведення ремонтів, можна у розділі «Планові відключення» на сайті компанії. Якщо адреси клієнта немає у списку, могло статися аварійне відключення.
Повідомити про аварію можна за допомогою чат-боту у Viber або Telegram, особистого повідомлення на сторінці ДТЕК Донецькі електромережі у Facebook, а також за телефонами кол-центру +38 (093/096/099) 450 0 473, (0629) 450 473.