Інформація для платники єдиного податку четвертої
групи
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія
обслуговування Нікопольського регіону) повідомляє, що платники єдиного податку четвертої групи сплачують
податок щоквартально протягом 30 календарних днів, що настають за останнім
календарним днем податкового (звітного) кварталу, у таких розмірах:
у I кварталі – 10 відсотків;
у II кварталі – 10 відсотків;
у III кварталі – 50 відсотків;
у IV кварталі – 30 відсотків.
Норми встановлені п. п. 295.9.2 п. 295.9 ст. 295
Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Зокрема, юридичні особи, реорганізовані шляхом приєднання
або утворені протягом року шляхом злиття або перетворення у звітному
податковому періоді, у тому числі за набуті ними площі нових земельних ділянок,
вперше сплачують податок протягом 30 календарних днів, що настають за останнім
календарним днем податкового (звітного) кварталу, в якому відбулося таке
обрання/перехід, в якому відбулося утворення (виникнення права на земельну
ділянку), а надалі – у порядку, визначеному п. п. 295.9.2 п. 295.9 ст. 295 ПКУ
(п. п. 295.9.3 п. 295.9 ст. 295 ПКУ).
Платники єдиного податку четвертої групи перераховують в
установлений строк загальну суму коштів на відповідний рахунок місцевого
бюджету за місцем розташування земельної ділянки (п. п. 295.9.8 п. 295.9 ст.
295 ПКУ).
Крім того, абзацом тринадцятим п. 57.1 ст. 57 ПКУ
встановлено, що якщо граничний строк сплати податкового зобов’язання припадає
на вихідний або святковий день, останнім днем сплати податкового зобов’язання
вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим
днем.
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) повідомляє,
що порядок оподаткування доходів фізичних осіб – підприємців визначено нормами
Податкового кодексу України. Об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний
дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручкою у грошовій
та не грошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з
господарською діяльністю. До переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з
отриманням доходів, належать витрати, до складу яких включається вартість
сировини, матеріалів, товарів, що утворюють основу для виготовлення (продажу)
продукції або товарів (надання робіт, послуг), купівельних напівфабрикатів та
комплектуючих виробів, палива й енергії, будівельних матеріалів, запасних
частин, тари й тарних матеріалів, допоміжних та інших матеріалів, які можуть
бути безпосередньо віднесені до конкретного об’єкта витрат. Звертаємо
увагу, що матеріальні активи, які призначаються для використання у
господарській діяльності платника податку, вартість яких перевищує 20000
гривень а очікуваний строк корисного використання (експлуатації) яких з дати
введення в експлуатацію становить понад один рік (або операційний цикл, якщо
він довший за рік), відносяться до основних фондів і їх вартість поступово
зменшується у зв’язку з фізичним або моральним зносом. Матеріальні активи,
вартість яких не перевищує 20000 гривень відносяться до малоцінних необоротних
матеріальних активів і ФОП на загальній системі оподаткування, мають право
віднести такі малоцінні необоротні матеріальні активи до витрат звітного року,
якщо вони безпосередньо пов’язані з отриманням доходів у звітному році.
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) повідомляє,
що камеральні та документальні перевірки проводяться контролюючими органами в
межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених Податковим
кодексом України, а фактичні перевірки – Податковим кодексом України та
іншими законами України, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі
органи. Зокрема, тривалість документальної планової перевірки, не повинна
перевищувати 30 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів
малого підприємництва – 10 робочих днів, інших платників податків – 20 робочих
днів. Тривалість документальної позапланової перевірки перевірок, не повинна
перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб’єктів
малого підприємництва – 5 робочих днів, для фізичних осіб – підприємців, які не
мають найманих працівників – 3 робочі дні, інших платників податків – 10
робочих днів.
Звертаємо увагу, що документальна позапланова перевірка з
підстав, визначених у п. п. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 ПКУ, для фізичних осіб –
підприємців, які не мають найманих працівників, проводиться у строк, визначений
абзацом першим п. 82.2 ст. 82 ПКУ, за наявності за два останні календарні роки
одночасно таких умов:
- платником податку подано податкову декларацію про
відсутність доходів від провадження господарської діяльності;
- платник податку не зареєстрований як платник податку на
додану вартість;
- в контролюючих органах відсутня податкова інформація
щодо: використання платником податку найманої праці фізичних осіб; відкритих
платником податку рахунків у банках та інших фінансових установах.
Які документи подаються для отримання ліцензії на право
виробництва пального?
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) повідомляє,
що відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу
спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових
виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі
– Закон № 481) зі змінами та доповненнями виробництво пального здійснюється
суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання,
які діють через свої зареєстровані постійні представництва) незалежно від форми
власності за умови наявності ліцензії на право виробництва пального.
Для отримання ліцензії на право виробництва пального
разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
- документи, що підтверджують право власності або право
користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право
землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт для
виробництва пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення
такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
- акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності
об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених
будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів
в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці
виробництва пального, необхідних для виробництва та зберігання пального;
- документ, що підтверджує акредитацію випробувальної
лабораторії з визначення показників якості пального, виданий уповноваженим
органом, та договір з акредитованою відповідно до законодавства лабораторією (у
разі відсутності власної акредитованої лабораторії);
- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та
експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної
небезпеки;
- технологічна документація (стандарти, регламенти,
технологічні інструкції), що стосується виробництва та зберігання пального;
- технічні умови щодо виробництва пального заданої
якості, які повинні відповідати вимогам технічних регламентів та національним
стандартам з якості пального.
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у
відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви
відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право виробництва
пального.
Плата за ліцензії справляється до початку виробництва
зазначеної продукції органом, що видає ліцензії, у розмірах, встановлених
Законом № 481, і зараховується до місцевих бюджетів.
З огляду на зазначене вище суб’єкту господарювання, у
власності якого є декілька об’єктів, що здійснюють виробництво пального,
необхідно отримувати ліцензії на право виробництва пального на кожне місце
провадження діяльності (виробництва).
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) нагадує, що
порядок проведення державної реєстрації припинення юридичної особи та порядок
державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи –
підприємця визначено Законом України від 15 травня 2003 року № 755-IV «Про
державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських
формувань» зі змінами та доповненнями.
Цим Законом та іншими нормативно-правовими актами не
передбачено тимчасове припинення підприємницької діяльності.
Тобто юридична особа чи фізична особа – підприємець у
зв’язку із, наприклад, декретною відпусткою, хворобою, виїздом за кордон тощо,
не можуть тимчасово припинити підприємницьку діяльність.
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) нагадує, що
порядок оподаткування операцій з продажу нерухомого майна регламентується ст.
172 розд. IV Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року N 2755-VI, із
змінами та доповненнями (далі - Кодекс).
Відповідно до п. 172.1 ст. 172 Кодексу дохід, отриманий
платником податку від продажу (обміну) не частіше одного разу протягом звітного
податкового року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового
(дачного) будинку (включаючи об'єкт незавершеного будівництва таких об'єктів,
земельну ділянку, на якій розташовані такі об'єкти, а також господарсько-побутові
споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної
ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної ст. 121
Земельного кодексу України від 25 жовтня 2001 року N 2768-III, із змінами та
доповненнями, залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна
у власності платника податку понад три роки, не оподатковується.
Пунктом 172.2 ст. 172 Кодексу визначено, що дохід,
отриманий платником податку від продажу протягом звітного податкового року більш
як одного з об'єктів нерухомості (крім операцій з відчуження житлової
нерухомості банками в порядку звернення стягнення за договорами іпотеки, що
забезпечують кредит, наданий в іноземній валюті), зазначених у п. 172.1 ст. 172
Кодексу, або від продажу об'єкта нерухомості, не зазначеного в п. 172.1 ст. 172
Кодексу, підлягає оподаткуванню за ставкою 5 відс. (п. 167.2 ст. 167 Кодексу).
Крім того, вказаний дохід є об'єктом оподаткування
військовим збором (пп. 1.2 п. 16 1 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень
Кодексу).
Ставка військового збору становить 1,5 % об'єкта
оподаткування, визначеного пп. 1.2 п. 16 1 підрозділу 10 розділу XX Кодексу
(пп. 1.3 п. 16 1 підрозділу 10 розділу XX Кодексу).
Дохід від продажу (обміну) об'єкта незавершеного
будівництва оподатковується у порядку, визначеному ст. 172 Кодексу для об'єктів
нерухомого майна.
Сума податку визначається та самостійно сплачується через
банківські установи особою, яка продає або обмінює з іншою фізичною особою
нерухомість, - до нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу, міни (пп.
"а" п. 172.5 ст. 172 Кодексу).
При цьому фізична особа, відповідальна за нарахування та
утримання податку, у разі нотаріального посвідчення договорів купівлі-продажу
майна зобов'язана згідно з пп. 168.4.5 п. 168.4 ст. 168 Кодексу сплатити
(перерахувати) податок до бюджету за місцем нотаріального посвідчення таких
договорів.
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) нагадує, що
обсяг фактично використаної води обчислюється водокористувачами самостійно на
підставі даних первинного обліку згідно з показаннями вимірювальних приладів.
За відсутності вимірювальних приладів – за технологічними даними (тривалість
роботи агрегатів, обсяг виробленої продукції чи наданих послуг, витрати
електроенергії, пропускна спроможність водопровідних труб за одиницю часу
тощо). У разі відсутності вимірювальних приладів, якщо можливість їх
встановлення існує, рентна плата сплачується у двократному розмірі.
При цьому визначення обсягу води, яка входить виключно до
складу напоїв, нормами Податкового кодексу України не передбачено.
Відповідно до Національного класифікатора України
Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010, затвердженого наказом
Держспоживстандарту України від 11 жовтня 2010 року № 457, готова
продукція – це продукція, процес перероблення якої завершено.
Таким чином, під час розрахунку рентної плати за
спеціальне використання води обсяг фактично використаної води, яка входить до
складу напоїв (у т.ч. безалкогольних, алкогольних, пива тощо), обчислюється
водокористувачами самостійно на підставі даних первинного обліку згідно з
показаннями вимірювальних приладів, а у разі відсутності вимірювальних приладів
– за технологічними даними (тривалість роботи агрегатів, обсяг виробленої
продукції чи наданих послуг, витрати електроенергії, пропускна спроможність
водопровідних труб за одиницю часу тощо) у відповідності до затверджених
технічних умов, технологічних регламентів та рецептур на конкретні види
продукції.
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної
взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія
обслуговування Нікопольського регіону) нагадує, що відповідно до п. 86.8
ст. 86 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами
та доповненнями (далі – ПКУ) податкове повідомлення-рішення приймається в
порядку, передбаченому ст. 58 ПКУ, керівником (його заступником або
уповноваженою особою) контролюючого органу протягом п’ятнадцяти робочих днів з
дня, наступного за днем вручення платнику податків, його представнику або
особі, яка здійснювала розрахункові операції, акта перевірки, та надсилається
(вручається) платнику податків у порядку, визначеному ст. 42 ПКУ.
За наявності заперечень посадових осіб платника податків
до акта перевірки та додаткових документів і пояснень, зокрема документів, що
підтверджують відсутність вини, наявність пом’якшуючих обставин або обставин,
що звільняють від фінансової відповідальності відповідно до ПКУ, поданих у
порядку, встановленому ст. 86 ПКУ, податкове повідомлення-рішення приймається в
порядку та строки, визначені п. 86.7 ст. 86 ПКУ.
Згідно з п. 124.1 ст. 124 ПКУ у разі якщо платник
податків не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання (крім грошового
зобов’язання у вигляді штрафних (фінансових) санкцій, застосованих до нього на
підставі ПКУ чи іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі
органи, а також пені, застосованої до нього на підставі ПКУ чи іншого
законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи) протягом
строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до
відповідальності у вигляді штрафу в таких розмірах:
при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за
останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 5 відс.
погашеної суми податкового боргу;
при затримці більше 30 календарних днів, наступних за
останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 10 відс.
погашеної суми податкового боргу.
Якщо зарахування коштів з електронного рахунку в системі
електронного адміністрування податку на додану вартість в оплату узгодженої
суми грошового зобов’язання, визначеного в уточнюючому розрахунку до податкової
декларації, здійснюється на наступний операційний (банківський) день, штрафи,
визначені у п. 124.1 ст. 124 ПКУ, не застосовуються.
Діяння, передбачені п. 124.1 ст. 124 ПКУ вчинені умисно,
– тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25 відс. від суми несплаченого
(несвоєчасно сплаченого) грошового зобов’язання (п. 124.2 ст. 124 ПКУ).
Діяння, передбачені п. 124.2 ст. 124 ПКУ, вчинені
повторно протягом 1095 календарних днів або які призвели до прострочення сплати
грошового зобов’язання на строк більше 90 календарних днів, – тягнуть за собою
накладення штрафу в розмірі 50 відс. від суми несплаченого (несвоєчасно сплаченого)
грошового зобов’язання (п. 124.3 ст. 124 ПКУ).
Абзацом другим п. 109.1 ст. 109 ПКУ визначено, що діяння
вважаються вчиненими умисно, якщо існують доведені контролюючим органом
обставини, які свідчать, що платник податків удавано, цілеспрямовано створив умови,
які не можуть мати іншої мети, крім як невиконання або неналежне виконання
вимог, установлених ПКУ та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого
покладено на контролюючі органи.
Враховуючи викладене, нарахування штрафних санкцій у разі
порушення суб’єктом господарювання термінів сплати грошових зобов’язань
здійснюється контролюючими органами в порядку та розмірах, передбачених ПКУ.
Водночас, самостійне нарахування та сплата штрафних
санкцій за затримку термінів сплати грошових зобов’язань платником податків ПКУ
не передбачено.
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) повідомляє,
що відповідно до абзацу першого частини третьої ст. 10 Закону України від 8
липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на
загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями
(далі – Закон № 2464) платники, які мають право на добровільну сплату єдиного
внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, подають до
контролюючого органу за місцем проживання відповідну Заяву про добровільну
участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування або
про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного
страхування (одноразова сплата єдиного внеску) (далі – Заява) в порядку та за
формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує
формування та реалізує державну фінансову політику, за погодженням з Пенсійним
фондом та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Згідно з п.п. 1 п. 3 розд. V Інструкції про порядок
нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне
страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015
№ 449 із змінами та доповненнями (далі – Інструкція № 449), особа, яка виявила
бажання брати участь у системі добровільного страхування, подає до
контролюючого органу за місцем проживання Заяву за формою згідно з додатком 3
до Інструкції № 449, виписку з системи персоніфікованого обліку (ОК-5) та копію
документа, що посвідчує особу, а члени особистого селянського господарства
надають також документ, що підтверджує їх членство в такому господарстві.
Контролюючий орган, що отримав заяву про добровільну
участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, має
право перевіряти викладені в заяві відомості та вимагати від особи, яка подала
заяву, документи, що підтверджують зазначені відомості (абзац другий частини
третьої ст. 10 Закону № 2464).
Норми чинного законодавства не містять заперечень щодо
надсилання Заяви в електронному вигляді, однак потребують надання для
перевірки, одночасно із Заявою, підтверджуючих документів.
На сьогодні відсутній механізм щодо здійснення
електронної перевіри достовірності інформації, поданої особою в електронній
формі, зокрема перевірки достовірності документів.
Враховуючи зазначене, особа, яка виявила бажання брати
участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування,
надає до контролюючого органу за місцем проживання Заяву та документи, що
підтверджують зазначені в ній відомості. При цьому для таких осіб можливість
надіслати в електронному вигляді (у тому числі через Електронний кабінет) Заяву
не передбачено.
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) нагадує, що
ст. 67 Конституції України: „Кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в
порядку і розмірах, встановлених Законом”.
Орендодавцям слід пам’ятати, що здача квартири в оренду
без сплати податків є правопорушенням, яке загрожує
штрафом у розмірі від 51 до 85
тисяч гривень (ст. 212 Кримінального кодексу України).
Якщо договір оренди нерухомого майна укладено
між фізичними особами (громадянами), які не є суб'єктами
господарювання, особою, відповідальною за нарахування та сплату податку на
доходи фізичних осіб (далі - податок) та військового збору (далі збору) до
бюджету, є платник податку — орендодавець. Такий орендодавець самостійно нараховує
та сплачує податок до бюджету в строки, встановлені Податковим кодексом України
для квартального звітного (податкового) періоду, а саме: протягом 40
календарних днів, після останнього дня такого звітного (податкового) кварталу,
а саме до 9 лютого, 9 травня, 9 серпня, 9 листопада. Сума податку на доходи
фізичних осіб за оренду житла в Україні на 2020 рік складає 18 % від розміру
доходу, який було отримано власником нерухомості від здачі свого майна
(будинку, квартири або кімнати) та 1,5 % військовий збір.
Сума отриманого доходу, сума сплаченого протягом звітного
податкового року податку та податкового зобов'язання за результатами такого
року відображаються у річній податковій декларації про майновий стан і доходи,
яка подається до контролюючого органу за місцем реєстрації (податковою адресою)
орендодавця до 1 травня року, наступного за звітним.
Орендодавцю необхідно знати, що відповідальність за
несплату встановлених законом податків може бути як адміністративна, так й
кримінальна (вид покарання визначається розміром несплаченої суми).
Шановні громадяни, не порушуйте законодавство України!
Виконайте свій конституційний обов’язок перед Україною! Своєчасно
сплачуйте податки та декларуйте доходи! Задекларовані доходи –
поліпшення добробуту громади!
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольського регіону) повідомляє.
Вимоги щодо заповнення платіжних документів на сплату
єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі –
єдиний внесок) визначені Порядком заповнення реквізиту «Призначення платежу»
розрахункових документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів,
платежів на бюджетні рахунки та/або єдиного внеску на загальнообов’язкове
державне соціальне страхування на небюджетні рахунки, а також на єдиний
рахунок, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.07.2015 №
666 із змінами і доповненнями (далі – Порядок № 666).
Так, відповідно до п.п. 1 п. 5 Порядку № 666 при сплаті
єдиного внеску поле «Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється
таким чином:
у полі № 1 – зазначається службовий код («*»);
у полі № 2 – друкується розділовий знак «;» та код виду
сплати («101» – Сплата суми єдиного внеску);
у полі № 3 – друкується розділовий знак «;» та податковий
номер платника єдиного внеску або серія (за наявності) та номер паспорта
громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання
відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника
податків та офіційно повідомили про це відповідний територіальний орган ДПС і
мають відмітку у паспорті або запис про відмову від прийняття реєстраційного
номера облікової картки платника податків в електронному безконтактному носії),
який здійснює сплату;
у полі № 4 – друкується розділовий знак «;» та
роз’яснювальна інформація про призначення платежу;
у полі № 5 – друкується розділовий знак «;», поле не
заповнюється;
у полі № 6 – друкується розділовий знак «;», поле не
заповнюється;
у полі № 7 – друкується розділовий знак «;», поле не
заповнюється.
Відповідно до п. 13 додатка 9 до Інструкції про
безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої
постановою Правління Національного банку України від 21 січня 2004 року № 22 із
змінами та доповненнями, при заповненні реквізита «Отримувач»:
зазначається повне або скорочене (за наявності)
найменування отримувача, яке міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних
осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань або в Єдиному банку
даних юридичних осіб, або в реєстраційному документі;
зазначається прізвище, ім’я, по батькові отримувача, що
відповідає прізвищу, імені, по батькові отримувача, яке містить паспорт
громадянина України (або інший документ, що посвідчує особу та відповідно до
законодавства України може бути використаним на території України для укладення
правочинів);
під час сплати платежів до бюджету зазначаються найменування
(повне або скорочене) відповідної установи, на ім’я якої відкрито рахунки для
зарахування надходжень до державного та/або місцевих бюджетів, найменування
території та код бюджетної класифікації.
Зазначений порядок розповсюджується і на платників
єдиного внеску.
При цьому, відповідно до частини шостої ст. 9 Закону №
2464 для зарахування єдиного внеску в центральному органі виконавчої влади, що
реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних
коштів, та його територіальних органах відкриваються в установленому порядку
небюджетні рахунки відповідному контролюючому органу.
Таким чином, оскільки єдиний внесок не належить до
доходів бюджету, то код бюджетної класифікації не вказується, а у полі
«Отримувач» платіжного доручення зазначаються найменування контролюючого органу
та його код за ЄДРПОУ.
Источник: guru.ua
Категории: Новости Днепропетровска Новости Никополя
04.11.2021 10:00