З 18 жовтня ДТЕК Донецькі електромережі тимчасово припиняє особистий прийом абонентів в центрах обслуговування. У зв'язку з ростом захворюваності на COVID-19, всі послуги надаватимуться дистанційно.
ДТЕК піклується про здоров'я своїх абонентів і співробітників та закликає в умовах карантину максимально використовувати дистанційні сервіси.
Отримати послугу дистанційно можна:
Компанія продовжує активно розвивати дистанційні канали обслуговування. У 2021 році впроваджено нові онлайн-сервіси:
Також в месенджерах Viber и Telegram працює чат-бот ДТЕК Донецькі електромережі. Це віртуальний цифровий помічник, який допомагає в автоматичному режимі 24/7 отримувати необхідну інформацію. Завдяки йому, клієнти компанії можуть, повідомити про аварійні ситуації, передати покази лічильника, отримати відповіді на актуальні питання.
Бережіть свій час, спокій і здоров'я!
Джерело: https://mariupolrada.gov.ua
Категорії: Новини Маріуполя
19.10.2021 12:12