У Маріуполі центри обслуговування абонентів ДТЕК працюють дистанційно

З 18 жовтня ДТЕК Донецькі електромережі тимчасово припиняє особистий прийом абонентів в центрах обслуговування. У зв'язку з ростом захворюваності на COVID-19, всі послуги надаватимуться дистанційно.

ДТЕК піклується про здоров'я своїх абонентів і співробітників та закликає в умовах карантину максимально використовувати дистанційні сервіси.

Отримати послугу дистанційно можна:

  • на сайті компанії  http://dtek-dem.com.ua/;
  • зателефонувавши до кол-центру - +38 (093/096/099) 450 0 473; (0629) 450 473;
  • за допомогою чат-боту компанії в месенджерах Viber и Telegram;
  • звернувшись на сторінку ДТЕК Донецькі електромережі у Facebook.

Компанія продовжує активно розвивати дистанційні канали обслуговування. У 2021 році впроваджено нові онлайн-сервіси:

Також в месенджерах Viber и Telegram працює чат-бот ДТЕК Донецькі електромережі. Це віртуальний цифровий помічник, який допомагає в автоматичному режимі 24/7 отримувати необхідну інформацію. Завдяки йому, клієнти компанії можуть, повідомити про аварійні ситуації, передати покази лічильника, отримати відповіді на актуальні питання.

Бережіть свій час, спокій і здоров'я!


Джерело: https://mariupolrada.gov.ua

Категорії: Новини Маріуполя

19.10.2021 12:12