Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує

Євген Олейніков: Для ДПС важливі системні комунікації з бізнесом

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/504896.html повідомила.

Державна податкова служба України зацікавлена в оперативній комунікації з бізнесом. Саме тому такий інструмент взаємодії як Комунікаційна податкова платформа дає змогу платникам податків  вирішувати проблемні питання в діалозі з податковою. Про це заявив в. о. Голови ДПС Євген Олейніков під час зустрічі з представниками Американської торговельної палати в Україні (АСС).

«Ми продовжуємо політику відкритості та прозорості у своїй діяльності. Саме тому акцент зроблено на комунікаціях з бізнесом, адже якщо вчасно отримати інформацію, то є можливість оперативно вирішити питання. Проблему простіше вирішити на момент її виникнення, ніж потім розбирати її наслідки», – зазначив Євген Олейніков.

Під час зустрічі учасники розглянули питання відшкодування ПДВ. Зокрема, за словами в. о. Голови ДПС, на сьогодні ця процедура прозора і платники вчасно отримують кошти, перевірки проводяться лише у разі виявлення системою підозрілих операцій, реальність яких потребує підтвердження.   

«Ми здійснюємо перевірки лише у випадках, коли необхідно пересвідчитися, що дані податкових накладних у податкових деклараціях відповідають фактичному стану справ. ДПС не може і не буде ігнорувати ризики ухилення від оподаткування. Спірні моменти ми намагаємося вирішити завдяки інструментам комунікації, розглядаючи аргументи платників, аналізуємо всі деталі», – наголосив Євген Олейніков. 

Під час зустрічі учасники також обговорили питання проведення зустрічних звірок, законодавчих змін в частині адміністрування податків, зборів, платежів тощо.

 

На Дніпропетровщині надходження єдиного внеску перевищили минулорічний показник на 2 млрд 210,0 млн гривень

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) з початку 2021 року забезпечено надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) на рівні 12 млрд 865,5 млн гривень. Про це повідомила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.

За її словами, цьогорічний показник перевищує минулорічну суму сплати єдиного внеску за аналогічний період на 2 млрд 210,0 млн грн, або на 21,0 відсоток.

Лише у серпні поточного року надходження єдиного внеску склали 1 млрд 543,3 млн грн, що на 244,3 млн грн більше ніж у серпні минулого року, або на 19,0 відсотків.

Станом на 01 серпня 2021 року кількість платників єдиного внеску по ГУ ДПС становить майже 369,8 тис. платників.

Нагадаємо, що відповідно до частини восьмої ст. 9 Закону України від 08 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (зі змінами та доповненнями) платники єдиного внеску – роботодавці зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця.

При цьому під час кожної виплати заробітної плати, на суми якої нараховується єдиний внесок, одночасно з видачею зазначених сум роботодавці зобов’язані сплачувати нарахований на ці виплати єдиний внесок у розмірі, встановленому для таких платників (авансові платежі).

 

На нараді у Дніпропетровській обласній державній адміністрації про деякі аспекти сплати податку на доходи фізичних осіб

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) повідомляє, що нещодавно, 23.09.2021, у приміщенні Дніпропетровської обласної державної адміністрації пройшла робоча нарада з питань сплати податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) та наповнення місцевих бюджетів області.

Від ГУ ДПС у нараді прийняла участь заступник начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Мазур Ольга.

Враховуючи, що більше половини надходжень у місцеві скарбниці Дніпропетровського регіону забезпечує ПДФО, надзвичайно важливо, щоб його сплата суб’єктами господарювання здійснювалась відповідно до вимог чинного законодавства.

На нараді особлива увага приділялась порядку сплати ПДФО юридичними особами за відокремлені підрозділи та розроблені заходи, спрямовані на забезпечення стабільного надходження податків до місцевих бюджетів.

 

На зустрічі з керівництвом Дніпровського міського центру зайнятості про потребу у кадрах та якісний підбір спеціалістів

У рамках співпраці з питань працевлаштування та на виконання Програми зайнятості населення у місті Дніпрі на 2022 – 2026 роки, затвердженої рішенням Дніпровської міської ради VIII скликання 28.07.2021, сьогодні, 24.09.2021, за організацією Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) та Дніпровського міського центру зайнятості проведена зустріч.

У заході прийняли участь від ГУ ДПС – заступник начальника ГУ ДПС Мазур Ольга, начальник управління кадрового забезпечення та розвитку персоналу Лучиніна Лариса, заступник начальника управління – начальник відділу розвитку персоналу управління кадрового забезпечення та розвитку персоналу Яковлєва Вікторія, заступник начальника відділу кадрового адміністрування управління кадрового забезпечення та розвитку персоналу Дубровська Ірина; від Дніпровського міського центру зайнятості – заступник директора Шмідт Людмила, начальник відділу взаємодії з роботодавцями Деллалова Надія та начальник відділу рекрутингу Лимар Юлія.

На зустрічі обговорювались питання поточної та перспективної потреби у кадрах, підбору фахівців на засадах рекрутингу, а також акцентовано увагу на організації заходів щодо якісного підбору спеціалістів.

Головна мета сучасної кадрової політики в органах ДПС – забезпечити високий професіоналізм управлінського процесу і всі ділянки трудової діяльності кваліфікованими, активно діючими, добросовісними працівниками, здатними забезпечувати розвиток країни.

Учасники зустрічі визначили основні напрямки співпраці щодо залучення фахівців на посади державної служби в ГУ ДПС.

 

У Марганецькій ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбувся практикум (тренінг)

Днями в приміщенні Марганецької ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбувся практикум (тренінг) з платниками, спікером якого були начальник Марганецької ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Євгенія Захарченко та заступник начальника Марганецької ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Тетяна Семеновська. Основні теми практикуму (тренінгу): «Надання адміністративних послуг. Одноразове (спеціальне) добровільне декларування. Спрощена система оподаткування. Застосування РРО та ПРРО. Податок на доходи з фізичних осіб».

Під час заходу платникам повідомили, що 1 вересня 2021 року стартувала кампанія одноразового (спеціального) добровільного декларування, яка триватиме до 1 вересня 2022 року.

Податківці зауважили, що декларування активів здійснюється виключно за бажанням громадянина, який має право на таке декларування та наголосили, що реалізація законодавчих нововведень – це спосіб цивілізованої легалізації активів, які були приховані від оподаткування.

Крім того, платникам повідомили про новації у сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій, нагадали про право громадян на податкову знижку.

Учасникам заходу розповсюджена друкована продукція з питань податкового законодавства.

 

Про електронні сервіси ДПС під час засідання «круглого столу»

Днями у Марганецькій ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, за організацією відділу комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) проведено засідання «круглого столу» з представниками бізнесу.

Державний інспектор Марганецької ДПІ  Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Володимир МАЗНО ознайомив учасників заходу з особливостями та перевагами електронних сервісів, які вже запроваджені ДПС. 

Крім того, у ході проведення засідання податківець звернув увагу слухачів на те, що ДПС в тестовому режимі запущено новий сервіс для платників податків — Інтерактивна податкова карта України. Інтерактивна податкова карта України дає змогу в онлайн режимі у будь-який час без звернення до органів ДПС отримувати актуальну податкову інформацію щодо агрегованих показників в частині сплачених сум податкових платежів, нарахованих податкових зобов’язань, сум податкового боргу, надміру сплачених сум та суми платежів, які сплачені та будуть нараховані у наступних періодах.

 

Он-лайн практикум (тренінг) для платників податків

Дистанційний формат спілкування дозволяє залишатися на зв'язку з платниками та проводити податкові семінари на он-лайн - платформах.

Так нещодавно, за організацією відділу комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону), було проведено семінар для платників податків та громадян із наступних питань: «Одноразове (спеціальне) добровільне декларування. Адміністрування єдиного внеску. Легалізація заробітної плати. Застосування РРО та ПРРО». В семінарі прийняли участь заступник начальник ДПІ у м. Покрові Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Валентина Піхтіна та державний інспектор ДПІ у м. Покрові Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ірина Бойко.

Валентина Піхтіна наголосила, що одноразове (спеціальне) добровільне декларування є виключно добровільним і громадяни повинні самостійно прийняти рішення щодо нього, при цьому у випадку декларування таких активів, декларант звільняється від будь-якої відповідальності.

Також, податківці акцентували увагу на обов'язковості оформлення трудових відносин із найманими працівниками та повідомили про правові наслідки виплати заробітної плати "у конверті". Нагадали, що за недотримання норм Податкового кодексу та законодавства про працю порушники притягуватимуться до відповідальності.

Крім того, було висвітлено питання щодо застосування РРО та ПРРО.

Під час он-лайн - практикуму платники податків мали можливість задати свої питання та отримати відповіді на них.

 

З початку 2021 року контакт-центром ДПС надано відповіді на 667,6 тис. звернень платників

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/505322.html  повідомила.

Протягом січня – серпня 2021 року Контакт-центром ДПС надано відповіді на 667,6 тис. звернень фізичних та юридичних осіб. Із загальної кількості звернень на 627,7 тис. надано відповіді у телефонному режимі, на 8,2 тис. – електронною поштою і факсом, 0,1 – з використанням автовідповідача та 31,6 тис. чатом в месенджерах.

Найчастіше платники зверталися з питань стану обробки електронної звітності, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, податку на доходи фізичних осіб, податку на додану вартість, єдиного податку та порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Суб’єкти господарювання та громадяни також мають можливість скористатися Базою знань – автоматизованою базою уніфікованих відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб. Її розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР). 

Відвідувачі порталу можуть у будь-який зручний час самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять. З початку року фізичні та юридичні особи здійснили понад 2,1 млн відвідувань ЗІР.

База знань постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані. Протягом січня – серпня 2021 року з причини змін законодавства обмежено термін дії 1094 уніфікованих запитань-відповідей та внесено 1166 у новій редакції.

Нагадуємо, що приєднатися до чатів ДПС можна:

- з вебпорталу Державної податкової служби України, розділ «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» https://tax.gov.ua/;

- з сайту Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (скорочено ЗІР) https://zir.tax.gov.ua/, або його мобільної версії.

 

Одноразове (добровільне) спеціальне декларування: до бюджету вже надійшло понад 1,5 млн гривень

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/505010.html  повідомила.

З 1 вересня 2021 року розпочато кампанію одноразового (спеціального) добровільного декларування активів фізичних осіб, яка триватиме до 1 вересня 2022 року.

З початку вересня громадянами, які скористались одноразовим (спеціальним) добровільним декларуванням, до Державного бюджету України вже сплачено понад 1,5 млн гривень.

Нагадаємо, Закон України від 15 червня 2021 року № 1539 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо стимулювання детінізації доходів та підвищення податкової культури громадян шляхом запровадження одноразового (спеціального) добровільного декларування фізичними особами належних їм активів та сплати одноразового збору до бюджету» набрав чинності 21 липня 2021 року.

 

За 7 місяців великий бізнес реалізував продукції на 2983 млрд гривень

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/504912.html повідомила.

За підсумками 7 місяців 2021 року великі платники податків реалізували  понад 50% від загального обсягу реалізованої продукції. Свою діяльність вони здійснювали в таких галузях економіки як:

- добувна промисловiсть – 89%;

- постачання електроенергiї, газу, пари та кондицiйованого повiтря – 75%;

- професійна, наукова та технічна діяльність – 71%;

- інформацiя та телекомунiкацiї – 64%;

- фiнансова та страхова дiяльнiсть – 56%;

- транспорт, складське господарство, поштова та кур'єрська дiяльнiсть – 54%;

- переробна промисловiсть – 53%.

Загальний обсяг реалізації продукції (послуг), що були реалізовані великими платниками податків по всім секторам економіки за 7 місяців 2021 року, склав 2 983  млрд гривень.

Найбільший обсяг реалізації продукції та послуг був задекларований у Центральному міжрегіональному управлінні  (м. Київ) – 1 594 млрд грн, у той час як у Східному управлінні (м. Дніпро) – 739 млрд грн, Західному (м. Львів) –233 млрд грн, Південному (м. Одеса) – 220 млрд грн, Північному (м. Харків) – 196 млрд гривень.

 

ДПС забезпечує інформаційну та консультаційну підтримку кампанії одноразового (спеціального) добровільного декларування

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/504231.html повідомила.

В Україні триває кампанія одноразового (спеціального) добровільного декларування, під час якої громадяни мають можливість задекларувати активи, з яких раніше не були сплачені податки, та почати свою податкову історію з «чистого аркуша».

Декларацію можна подати у будь-який зручний час через Електронний кабінет платника податків. Зі всією інформацію щодо одноразового добровільного декларування можна ознайомитися у банері «Одноразове добровільне декларування» на вебпорталі Державної податкової служби України за посиланням: https://tax.gov.ua/baneryi/odnorazove-dobrovilne-deklaruvannya.

Для широкого інформування платників податків ДПС запроваджено інформаційну кампанію з питань одноразового добровільного декларування.

Так, з початку липня цього у рамках інформаційної кампанії року органами ДПС підготовлено та розміщено на вебпорталі ДПС понад 3,1 тис. інформаційних повідомлень,  проведено 1,9 тис. публічних заходів, 938 сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія», на інформаційних стендах розміщено 1,6 тис. повідомлень. Для підвищення рівня обізнаності платників щодо процедури подання декларації створено понад 800 видів тематичної продукції, загальний тираж якої склав 98,7 тис. примірників, ЗМІ надано майже 500 інтерв’ю та коментарів керівників ДПС та її територіальних органів.

Консультативну допомогу громадяни також можуть отримати в центрах обслуговування платників та звернувшись до контакт-центру податкової (тел. 0-800-501-007).

 

Щодо надання платниками документації з ТЦ на запити контролюючих органів у період дії карантину

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням  https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/503871.html повідомила.

Наказом Міністерства фінансів України від 20.08.2021 № 478 для усунення неоднозначного трактування норм податкового законодавства затверджена Узагальнююча податкова консультація (далі – УПК) стосовно тимчасового зупинення перебігу строків надання платниками податків відповідей на запити контролюючих органів щодо подання документації з трансфертного ціноутворення.

Зокрема, УПК визначено, що призупинення строків надання відповідей на запити ДПС на період дії карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), не розповсюджується на подання документації з трансфертного ціноутворення (далі – ТЦ).

Тобто у разі отримання запиту на надання документації з ТЦ у період дії карантину платник податків має надати таку документацію у стандартний строк, передбачений законодавством (30 календарних днів).

При цьому слід зазначити, що відсутність штрафних санкцій за порушення термінів подання документації з ТЦ на період дії карантину не перешкоджає проведенню перевірок відповідно до п.п. 78.1.15 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України.

З повним текстом УПК можна ознайомитись за посиланням: https://mof.gov.ua/storage/files/478_200821.pdf або на вебпорталі Державної податкової служби України у розділі «Трансфертне ціноутворення».

 

Майже 259,6 тис. платників податків зареєстровано на Дніпропетровщині

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує. Станом на 1 вересня 2021 року на обліку в органах податкової служби регіону перебувало майже 259,6 тис. платників податків. Це на 7,3 тис. платників більше, ніж на цю ж дату 2020 року. Із загальної кількості суб’єктів господарювання, 113,2 тис. – юридичні особи та 146,4 – фізичні особи – підприємці.

У серпні 2021 року на податковий облік взято 377 юридичних осіб та 2 014 фізичних осіб – підприємців, припинили діяльність 103 юридичних осіб та 1 054 приватних підприємців.

У Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків станом на 01.09.2021 обліковано майже 36,9 тис. фізичних осіб, зокрема, 1,3 тис. – іноземців.

Що стосується платників податків на додану вартість, то станом на 1 вересня поточного року у відповідному реєстрі перебувало 21,4 тис. юридичних осіб та 1,8 тис. фізичних осіб – підприємців.

 

Алгоритм дій при отриманні електронних довірчих послуг у Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) повідомляє, що на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусу COVID-19 на території України для отримання у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Надавач) електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) необхідно:

1. Здійснити попередній запис до відповідного відокремленого пункту реєстрації (далі – ВПР) (режим роботи ВПР та засоби зв’язку опубліковані на офіційному інформаційному ресурсі Надавача у розділі «Контакти» (https://acskidd.gov.ua/contacts)).

Звертаємо увагу, що попередній запис здійснюється протягом дня на наступний робочий день (рекомендований час попереднього запису з 8 год. 15 хв. до 9 год. 00 хв.);

2. Підготувати необхідний перелік реєстраційних документів для отримання ЕДП, з яким можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» офіційного інформаційного ресурсу Надавача (https://acskidd.gov.ua/etrusted-services), обравши відповідну категорію;

3. Прийти у відповідний ВПР на зазначений час (повідомлений працівником ВПР під час запису) з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів (ВПР не надає послуги з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, а також не здійснює продаж або безоплатне надання захищених носіїв особистих ключів). При цьому надання ЕДП здійснюватиметься лише за наявності у клієнтів засобів захисту від респіраторних захворювань.

 

Послуга «єМалятко: яким чином отримати в паперовій формі документ, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі новонародженої дитини?

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) повідомляє, що відповідно до п. 63.5 ст. 63 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – Кодекс) та п. 1 розд. ІI Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 (далі – Положення № 822) всі фізичні особи – платники податків та зборів реєструються у контролюючих органах шляхом включення відомостей про них до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) у порядку, визначеному Кодексу.

За бажанням батьків дитини чи одного з них реєстрація дитини у Державному реєстрі може здійснюватися під час державної реєстрації її народження в межах реалізації експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини та відповідно до Порядку надання комплексної послуги «єМалятко», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року № 691.

У такому разі Облікова картка фізичної особи – платника податків за формою № 1ДР не заповнюється, а реєстрація здійснюється на підставі відомостей, що містяться у заяві про державну реєстрацію народження, в обсязі, необхідному для проведення реєстрації, отриманих у порядку інформаційної взаємодії з Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

Відомості про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру передаються до Державного реєстру актів цивільного стану громадян та відображаються у відповідному актовому записі та свідоцтві про народження (п. 1 розд. ХІV Положення № 822).

Підтвердженням достовірності реєстраційного номера облікової картки платника податків є документ, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі (картка платника податків), або дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру, внесені до свідоцтва про народження.

Особа за власним вибором пред’являє один із зазначених документів для надання даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Також фізична особа – платник податків може подавати дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків, зокрема як внесені до е-свідоцтва про народження, так і окремо, як електронну копію документа, що засвідчує реєстрацію такої особи в Державному реєстрі засобами Порталу Дія, у тому числі з використанням мобільного додатка Порталу Дія, за умови здійснення перевірки відповідності та підтвердження таких реєстраційних даних (п. 11 розд. III Положення № 822).

Форма документа, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі, і порядок його видачі, встановлені розд. VII Положення № 822.

Для отримання в паперовій формі документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі дитини, одному з батьків необхідно звернутись до контролюючого органу за наявності свідоцтва про народження, документа, що посвідчує особу одного з батьків. а також документа, яким підтверджується місце проживання дитини, якщо такі дані відсутні або не співпадають з паспортними даними батька/матері, який/яка подавав документи для реєстрації в Державному реєстрі.

 

Для перевірки наявності особистого ключа кваліфікованого електронного підпису на носії необхідно включити функцію перегляду прихованих файлів

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, щоб перевірити наявність особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки на носії потрібно включити функцію перегляду прихованих файлів.

Зокрема, якщо встановлено операційну систему Windows 7 потрібно виконати наступні дії:

- відкрити «Мій комп’ютер» та на вкладці «Впорядкувати» натиснути пункт «Параметри папок та пошуку»;

- у вікні «Параметри папок» на вкладці «Вигляд» потрібно поставити мітку «Відображати приховані файли і папки» та натиснути кнопку «Застосувати».

Якщо у вас встановлено операційну систему Windows XP потрібно виконати наступні дії:

- відкрити «Мій комп’ютер» та на вкладці «Сервіс» натиснути пункт «Властивості папки»;

- у вікні «Параметри папок» на вкладці «Вигляд» потрібно поставити мітку «Відображати приховані файли і папки» та натиснути кнопку «Застосувати».

Отже, для перевірки наявності особистого ключа кваліфікованого електронного підпису на носії необхідно включити функцію перегляду прихованих файлів. Результатом перевірки є відображення файлу «Key-6.dat».

При цьому для належної роботи особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки змінювати ім’я зазначеного файлу забороняється.

 

Договір про визнання електронних документів

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) звертає увагу платників, що меню Електронного кабінету «Договір про визнання електронних документів» дозволяє переглянути договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень органів ДПС.

Для перегляду за необхідності обирається регіон або конкретний орган ДПС.

У цьому режимі можна завантажити договори про визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у форматі p7s.

Приєднатись до договору про визнання електронних документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для фізичних осіб.

 

Електронні сервіси ДПС для громадян

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) інформує, що громадяни можуть використовувати електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:

- доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подання декларації про майновий стан і доходи;

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

 

Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).

У період карантину Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.

 

 


Источник: guru.ua

Категории: Новости Днепропетровска Новости Никополя

29.09.2021 12:05