Нормами п. 124.1 cт. 124 Податкового кодексу України (далі – ПКУ)
передбачено, що у разі якщо платник податків не сплачує узгоджену суму грошового
зобов’язання (крім грошового зобов’язання у вигляді штрафних (фінансових)
санкцій, застосованих до нього на підставі ПКУ чи іншого законодавства,
контроль за яким покладено на контролюючі органи, а також пені, застосованої до
нього на підставі ПКУ чи іншого законодавства, контроль за яким покладено на
контролюючі органи) протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків
притягується до відповідальності у вигляді штрафу в таких розмірах:
- при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем
строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 5 відс. погашеної суми
податкового боргу;
- при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем
строку сплати суми грошового зобов’язання, – у розмірі 10 відс. погашеної суми
податкового боргу.
Якщо зарахування коштів з електронного рахунку в системі електронного
адміністрування податку на додану вартість в оплату узгодженої суми грошового
зобов’язання, визначеного в уточнюючому розрахунку до податкової декларації,
здійснюється на наступний операційний (банківський) день, штрафи, визначені у
п. 124.1 ст. 124 ПКУ, не застосовуються.
Діяння, передбачені п. 124.1 ст. 124 ПКУ вчинені умисно, – тягнуть за собою
накладення штрафу в розмірі 25 відс. від суми несплаченого (несвоєчасно
сплаченого) грошового зобов’язання (п. 124.2 ст. 124 ПКУ).
Діяння, передбачені п. 124.2 ст. 124 ПКУ, вчинені повторно протягом 1095
календарних днів або які призвели до прострочення сплати грошового зобов’язання
на строк більше 90 календарних днів, – тягнуть за собою накладення штрафу в
розмірі 50 відс. від суми несплаченого (несвоєчасно сплаченого) грошового
зобов’язання (п. 124.3 ст. 124 ПКУ).
При цьому абзацом другим п. 109.1 ст. 109 ПКУ визначено, що діяння
вважаються вчиненими умисно, якщо існують доведені контролюючим органом
обставини, які свідчать, що платник податків удавано, цілеспрямовано створив
умови, які не можуть мати іншої мети, крім як невиконання або неналежне
виконання вимог, установлених ПКУ та іншим законодавством, контроль за дотриманням
якого покладено на контролюючі органи.
Крім того, статтею 129 ПКУ встановлено нарахування пені.
Так, на суми грошового зобов’язання, визначеного п. п. 129.1.1 п. 129.1 ст.
129 ПКУ (включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми
пені) та в інших випадках визначення пені відповідно до вимог ПКУ, якщо її
розмір не встановлений, нараховується пеня за кожний календарний день
прострочення сплати грошового зобов’язання, включаючи день погашення, з
розрахунку 120 відс. річних облікової ставки Національного банку України,
діючої на кожний такий день (абзац перший п. 129.4 ст. 129 ПКУ).
Підпунктом 129.1.1 п. 129.1 ст. 129 ПКУ визначено, що нарахування пені
розпочинається при нарахуванні контролюючим органом податкового зобов’язання у
встановлених ПКУ випадках, не пов’язаних з проведенням перевірки, або при
нарахуванні контролюючим органом грошового зобов’язання, визначеного за
результатами перевірки, починаючи з першого робочого дня, наступного за
останнім днем граничного строку сплати платником податків такого зобов’язання,
визначеного в податковому повідомленні-рішенні згідно із ПКУ.
На суми грошового зобов’язання, визначеного п. 129.1.3 п. 129.1 ст. 129 ПКУ
(включаючи суму штрафних санкцій за їх наявності та без урахування суми пені),
нараховується пеня за кожний календарний день прострочення його сплати,
починаючи з 91 календарного дня, що настає за останнім днем граничного строку
сплати податкового зобов’язання, включаючи день погашення, із розрахунку 100
відс. річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний
такий день (абзац третій п. 129.4 ст. 129 ПКУ).
Підпунктом 129.1.3 п. 129.1 ст. 129 ПКУ визначено, що нарахування пені
розпочинається при нарахуванні суми грошового зобов’язання, визначеного
платником податків або податковим агентом, у тому числі у разі внесення змін до
податкової звітності внаслідок самостійного виявлення платником податків
помилок відповідно до ст. 50 ПКУ, – після спливу 90 календарних днів, наступних
за останнім днем граничного строку сплати грошового зобов’язання.
Згідно з частиною першою ст. 163 прим. 2 Кодексу України про
адміністративні правопорушення від 07 грудня 1984 року № 8073-X зі змінами та
доповненнями (далі – КУпАП) неподання або несвоєчасне подання посадовими
особами підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування
належних до сплати податків та зборів (обов’язкових платежів), – тягне за собою
накладення штрафу на посадових осіб у розмірі від п’яти до десяти
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною першою ст. 163 прим. 2 КУпАП, вчинені особою, яку
протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, –
тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі від десяти до
п’ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Таким чином, за порушення платником податків правил сплати (перерахування)
узгоджених сум грошових зобов’язань (крім грошового зобов’язання у вигляді
штрафних (фінансових) санкцій, а також пені) контролюючим органом
застосовуються штрафні (фінансові) санкції передбачені ст. 124 ПКУ.
Також контролюючим органом нараховується пеня за кожний календарний день
прострочення сплати:
- суми грошового зобов’язання (включаючи суму штрафних санкцій за їх
наявності та без урахування суми пені), визначеного контролюючим органом за
результатами перевірки або податкового зобов’язання, визначеного контролюючим
органом у встановлених ПКУ випадках, не пов’язаних з проведенням перевірки, з
розрахунку 120 відс. річних облікової ставки Національного банку України,
діючої на кожний такий день (включаючи день погашення);
- суми грошового зобов’язання, (включаючи суму штрафних санкцій за їх
наявності та без урахування суми пені), визначеного платником податків або
податковим агентом, у тому числі у разі внесення змін до податкової звітності
внаслідок самостійного виявлення платником податків помилок починаючи з 91
календарного дня, що настає за останнім днем граничного строку сплати
податкового зобов’язання, включаючи день погашення, із розрахунку 100 відс. річних
облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.
Крім цього, за неподання або несвоєчасне подання посадовими особами
підприємств, установ та організацій платіжних доручень на перерахування
належних до сплати податків та зборів (обов’язкових платежів) передбачена
адміністративна відповідальність згідно зі ст. 163 прим. 2 КУпАП.
Водночас, п. 124.5 ст. 124 ПКУ передбачено, що у разі якщо контролюючий
орган не надіслав (не вручив) фізичній особі податкове/податкові
повідомлення-рішення з податку на майно у строки, встановлені відповідними
нормами ПКУ, фізичні особи звільняються від відповідальності, передбаченої ПКУ
за несвоєчасну сплату податкового зобов’язання.
Про це проінформувала начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області Чуб Ганна.
Державна податкова служба України на практиці реалізує принцип прозорості
та відкритості своєї діяльності.
ДПС за сприяння Апарату Ради національної безпеки і оборони України
впроваджує Інтерактивну податкову карту України.
Інтерактивна податкова карта України дає змогу в онлайн режимі у будь-який
час без звернення до органів ДПС отримувати актуальну податкову інформацію щодо
агрегованих показників в частині сплачених сум податкових платежів, нарахованих
податкових зобов’язань, сум податкового боргу, надміру сплачених сум та суми
платежів, які сплачені та будуть нараховані у наступних періодах.
Інформація надається по Україні та у розрізі:
-
регіонів;
-
територіальних
громад;
-
видів
економічної діяльності;
-
податків;
-
видів
бюджетів;
-
систем
оподаткування;
-
за
організаційно-правовими формами;
-
типом
платника (фізичні та юридичні особи);
-
статусом
платника (великий, середній, малий бізнес та неприбуткові бюджетні установи).
Наступним етапом заплановано реалізувати можливість відображення графіків,
показників на звітну дату в порівнянні з попереднім періодом, створення
паспортів територіальних громад.
Податкова карта вже доступна користувачам на вебпорталі ДПС та у відкритій
частині Електронного кабінету, а також за посиланням: https://map.tax.gov.ua.
Інтерактивна податкова карта України працює у тестовому режимі.
Ми продовжуємо цифровізацію ДПС.
Спілкуйся
з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX”
Інформацію розміщено на офіційному
вебпорталі ДПС України за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/494507.html
Державна податкова служба України повідомляє, що наказ Міністерства фінансів України від 02 серпня 2021 року № 439
«Про затвердження форми одноразової (спеціальної) добровільної декларації та
Порядку її подання», який набуває чинності з 01.09.2021,
зареєстровано Міністерством юстиції України 19.08.2021 за № 1090/36712.
Нагадуємо, що з 1 вересня 2021 року розпочинається одноразове (спеціальне) добровільне декларування громадянами
України активів (розміщених на території України та/або за її межами), які
належать їм на правах власності та з яких, відповідно до вимог законодавства
та/або міжнародних договорів, не були сплачені або сплачені не в повному обсязі
податки і збори.
Одноразове (спеціальне) добровільне декларування буде відбуватися шляхом
подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації до Державної
податкової служби України через приватну частину Електронного кабінету у
розділі «Одноразова (спеціальна) добровільна декларація.
Спілкуйся
з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX”
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за
посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/494496.html
Сервіси податкової доступні фізичним особам на двох платформах – в
електронному кабінеті та на порталі Дія в розділі «Мої податки».
Протягом трьох місяців з дати їх запуску ДПС надано понад 15 млн сервісних
послуг у розділі «Мої податки» на порталі Дія.
ДПС продовжує реалізувати проекти цифрової трансформації в системі
оподаткування, за допомогою яких адмініструвати та сплачувати податки –
максимально зручно і просто.
Спілкуйся
з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX”
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за
посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/494188.html
З метою створення комфортних умов щодо обміну електронними документами з
контролюючими органами з використанням Єдиного вікна подання електронної
звітності та Електронного кабінету Державна податкова служба України повідомляє
про зміну з 12 год. 00 хв. 21 серпня 2021 року кваліфікованих
сертифікатів, що використовуються для підписання повідомлень ДПС (квитанцій,
інформаційних розсилок тощо) та шифрування повідомлень на ДПС (звітність тощо).
Сертифікати розміщено на вебпорталі ДПС в розділі «Електронна звітність – Платникам податків про електронну звітність – Єдина адреса» за посиланням https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/edina-adresa/.
Сертифікати API «Електронного кабінету» для підписання та
шифрування документів також розміщено за посиланням
https://cabinet.tax.gov.ua/cabinet/resources/js/sign/data/EK_S_NEW.cer та https://cabinet.tax.gov.ua/cabinet/resources/js/sign/data/EK_C_NEW.cer
відповідно.
Спілкуйся
з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX”
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за
посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/493643.html
Збільшення кількості оцифрованих сервісів сприяє зростанню кількості
їх користувачів.
На сьогодні електронними сервісами ДПС активно користуються понад
3,2 млн платників. Найбільшу частину з них складають фізичні особи –
підприємці та громадяни (80%).
З початку цього року кількість користувачів сервісів Електронного кабінету
збільшилась на 413 тис., з них 342 тис. фізичних осіб – підприємців та 71 тис.
юридичних осіб.
Електронний кабінет безкоштовно надає можливість створення та подання
електронних документів до ДПС, листування з органами ДПС, перевірки стану розрахунків,
сплати податків для фізичних осіб та інше.
ДПС продовжує робити сервіси простими та доступними.
Спілкуйся
з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX”
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за
посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/493619.html
Державна податкова служба України з 16 серпня 2021 року здійснює збір та
передачу звітів про рахунки, кінцевими бенефіціарними власниками яких є
резиденти США. Це передбачено вимогами Угоди між Урядом України та Урядом
Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил й
застосування положень Закону США "Про податкові вимоги до іноземних
рахунків" (FATCA).
ДПС відпрацювала та має узгоджений з партнерами з США формат передачі такої
інформації.
На сьогодні фінансові агенти (банки, фінансові установи тощо) вже передали
до податкової служби 91 пакет звітних даних, з яких 59 вже відправлено до
Служби внутрішніх доходів США.
У цих звітах містяться дані про залишки на рахунку, баланс по рахунку, а
також інформація щодо надходжень за типами.
У 2021 році фінансові агенти звітують про відкриті рахунки за період з 2014
по 2020 роки включно.
За домовленістю між США та Україною ДПС виконуватиме контрольну функцію, у
тому числі проведення аудиту у разі виявлення Службою внутрішніх доходів США
недостовірних фактів у звітах.
ДПС й надалі вживатиме всіх необхідних заходів щодо забезпечення належної
організації прийняття такої звітності та передачі її до США.
Нагадаємо, що граничний строк подання звітності FATCA – 1 вересня
2021 року.
Довідково.
Закон "Про податкові вимоги до іноземних рахунків" (англ. Foreign
Account Tax Compliance Act), більш відомий за абревіатурою FATCA, був прийнятий
США в 2010 році і спрямований проти ухилення американськими громадянами та
резидентами США від сплати податків.
Закон FATCA зобов'язує іноземні фінансові організації звітувати перед
Службою внутрішніх доходів США про рух коштів на рахунках американських
платників податків. В іншому випадку фінансову організацію може очікувати штраф
зі сторони контролюючого органу або навіть санкції у вигляді 30-відсотків
відрахування з коштів з їх коррахунків у банках США, або навіть закриття таких
рахунків.
Спілкуйся
з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX”
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за
посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/493583.html
Зростає популярність електронного сервісу InfoTAX, який надає платникам
податків можливість через месенджери Telegram та Viber отримувати актуальну та
необхідну інформацію:
про стан розрахунків з бюджетом,
реєстраційні та облікові дані,
результати обробки документів,
строки подання звітності та сплати податків,
інформацію із СЕА ПДВ та СЕА РПСЕ.
Сервіс актуальний для громадян та платників незалежно від обраної системи
оподаткування чи їх організаційно-правової форми.
Спілкуйся
з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX”
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за
посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/493582.html
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що плата за
землю у складі податку на майно належить до місцевих податків.
Норми встановлені п. п. 10.1.1 п. 10.1 ст. 10 та п. п. 265.1.3 п. 265.1 ст.
265 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Зарахування місцевих податків та зборів до відповідних місцевих бюджетів
здійснюється відповідно до Бюджетного кодексу України (п. 10.5 ст. 10 ПКУ).
Наказом Міністерства фінансів України від 10.12.2020 № 756 внесені зміни до
довідника місцевих бюджетів.
Для реалізації механізму нарахування та сплати місцевих податків і зборів у
податкових деклараціях з місцевих податків і зборів міститься реквізит «код за
КОАТУУ органу місцевого самоврядування» (рядок 7 податкової декларації з плати
за землю (далі – Декларація)).
Відповідно до п. 63.3 ст. 63 ПКУ з метою проведення податкового контролю
платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих
органах, зокрема, за місцем розташування рухомого та нерухомого майна, об’єктів
оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які
провадиться діяльність (далі – об’єкт оподаткування) – неосновне місце обліку.
Законом України від 05 лютого 2015 року № 157-VIII «Про добровільне
об’єднання територіальних громад» із змінами та доповненнями (далі – Закон №
157) не обмежено право створення об’єднаної територіальної громади з громад,
розташованих у суміжних районах.
Юридична особа – сільська, селищна, міська рада, розміщена в
адміністративному центрі об’єднаної територіальної громади, є правонаступником
прав та обов’язків всіх юридичних осіб – сільських, селищних, міських рад,
обраних територіальними громадами, що об’єдналися (абзац другий частини
четвертої ст. 8 Закону № 157).
У разі розташування адміністративного центру територіальної громади на
території юрисдикції іншого контролюючого органу, платником податків мають бути
дотримані вимоги п. 63.3 ст. 63 ПКУ щодо реєстрації за новим неосновним місцем
податкового обліку.
За наведених обставин платники місцевих податків і зборів, які дотримались
вимог п. 63.3 ст. 63 ПКУ, у рядку 7 Декларації зазначають код за КОАТУУ
об’єднаної територіальної громади (громади, яка розміщена в адміністративному
центрі об’єднаної територіальної громади).
У іншому разі у перехідний період у 2021 році у рядку 7 Декларації
рекомендується зазначати код органу місцевого самоврядування, на території
якого знаходяться об’єкти оподаткування, до створення об’єднаної територіальної
громади, тобто код, який платники зазначали при наданні Декларацій у 2020 році.
Де на офіційному вебпорталі ДПС можна знайти інформацію щодо даних Реєстру
платників ПДВ
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує платникам, що на
офіційному вебпорталі ДПС можна знайти інформацію щодо даних з Реєстру
платників ПДВ.
У відкритій та приватній частинах Електронного кабiнету, розміщеного на
офіційному вебпорталі ДПС (https://cabinet.tax.gov.ua), платники податків мають
доступ, зокрема до сервісу «Дані реєстру платників ПДВ».
Робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного
цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), що сертифікований у
будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Для перевірки даних про реєстрацію платником ПДВ достатньо здійснити пошук
за податковим номером (серією та номером паспорта) або найменуванням/ПІБ
платника податків. Також можна здійснити пошук за індивідуальним податковим
номером платника податку на додану вартість.
Інформацію щодо адрес, контактних телефонів режиму роботи ЦОПів та
територіальних органів ДПС
Відділ комунікацій з громадськістю
управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області повідомляє.
Інформацію щодо адрес, контактних телефонів та режиму роботи центрів
обслуговування платників розміщено у відкритій частині Електронного кабінету
(розділ «Прес-центр»), та у банері «Центри обслуговування» на офіційному
вебпорталі ДПС (https://www.tax.gov.ua/).
Контактна інформація головних
управлінь ДПС в областях, м. Києві розміщена на офіційному вебпорталі ДПС
(https://www.tax.gov.ua/) у банері «Територіальні органи» (обрати відповідний
регіон)/Контакти.
Увага! Шахраї!
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що фіксуються
спроби телефонного психологічного тиску шахраїв на представників
підприємницької діяльності з метою отримання грошових коштів.
Так, використовуючи чисельні телефонні номери і прикриваючись нібито
належністю до податкової служби, невідомі особи погрожують платникам податків
проведенням можливих перевірок та ускладненням в підприємницької діяльності у
випадках відмови від сплати «відкупних», чим відверте дискредитують працівників
державної служби, негативно впливають на їх ділову репутацію та честь.
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування
Нікопольського регіону) звертається до платників податків бути обачними, не
піддаватися на провокації. У разі виникнення вказаних ситуацій, вчинення
протиправних дій від імені працівників ДПС, негайно звертатись до Національної
поліції за телефоном 102.
Податковою службою України запущено свій Telegram-канал
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, Державна
податкова служба України запустила свій Telegram-канал.
Про податки і не тільки – відтепер у більш зручному та мобільному
форматі.
Що ж цікавого запропонуємо ми? Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про
сервіси податкової, анонси, роз’яснення та коментарі фахівців.
Підписуйся на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua.
Яким чином СГ може завантажити програмне забезпечення «Програмний
реєстратор розрахункових операцій»?
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що суб’єкт
господарювання може завантажити програмне забезпечення «Програмний реєстратор
розрахункових операцій» скориставшись вебпорталом Державної податкової служби
України за посиланням: Головна>БАНЕР>Програмні РРО>Програмний
реєстратор розрахункових операцій.
Для завантаження програмного забезпечення потрібно скористатись будь-яким
браузером (для Google Chrome існують окремі налаштування для завантаження
файлів з ftp).
Реєстрація РРО
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує.
Зареєструвати програмний РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок
розроблено Державною податковою службою України.
Для початку роботи з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати
кваліфікований електронний підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача
електронних довірчих послуг. ДПС такі ключі видає безкоштовно.
Потім потрібно встановити програмне забезпечення на будь-який зручний
пристрій, який є в наявності. Це може бути комп’ютер, смартфон або планшет.
Завантажити програмне забезпечення можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.
Детально ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).
Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом
спілкування та електронними сервісами ДПС!
Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у
платників є можливість отримати всю необхідну інформацію, довідки,
консультації, подати звітність до податкових органів без особистих візитів до
податкових органів.
Для комфорту, економії часу, особливо для власної безпеки під час дії
карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш раціональним. Тому
особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні виконує Інтернет.
Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет для суспільства є
вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти територіальних
органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС у
Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті (http://dp.tax.gov.ua)
розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива інформація для платників
податків.
В умовах дії карантину залишається актуальним також максимальне
використання електронних сервісів Державної податкової служби України, зокрема
ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за адресою:
http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід
звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за
посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Чи можуть батьки новонародженої дитини через комплексну послугу «єМалятко»
під час державної реєстрації її народження, а також неповнолітні особи віком
від 14 до 18 років під час оформлення паспорта громадянина України вперше,
отримати РНОКПП без подання документів до контролюючого органу?
guru.ua
Категории: Новости Днепропетровска Новости Никополя
26.08.2021 16:58