Основні досягнення та результати впровадження Програми з підтримки
управління державними фінансами в Україні (EU4PFM) за І півріччя 2021 року та
пріоритети на наступні періоди обговорювалися під час засідання Наглядового
комітету цього Проєкту, яке відбулось 14 липня.
У заході взяли участь менеджери Представництва Європейського Союзу в
Україні, Групи підтримки України при Європейській Комісії, Литовського
агентства з управління проєктами, Посольства Литовської Республіки в Україні,
Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ), представники
Міністерства фінансів України, Державної податкової служби, Державної митної
служби, Рахункової палати України, національні та міжнародні експерти EU4PFM.
В.о. Голови ДПС Євген Олейніков відзначив
досягнення позитивних результатів від практичної реалізації рекомендацій,
наданих експертами Проєкту, завдяки їх ефективному узгодженню з
інструментарієм, наявним у Державної податкової служби.
«Для нас дуже важливим є продовження
співпраці з Проєктом. По-перше – це доступ до знань і компетенцій, які надають
європейські експерти. По-друге – це забезпечення суспільної підтримки реформ,
які відбуваються у державній податковій службі. Адже питання європейської
інтеграції – це одне з тих питань, які мають підтримку суспільства. І взаємодія
ДПС з нашими міжнародними партнерами у рамках Проєкту демонструє узгодженість
та підтримку Європейським Союзом реформ, які відбуваються в податковій службі»,
- зазначив в. о. Голови ДПС Євген Олейніков.
За його словами, одним з напрямів подальшої
співпраці у рамках Проєкту є реалізація комплаєнс-стратегії, над впровадженням
якої наразі працює ДПС.
Мета цієї стратегії – запобігання ризикам
порушення податкового законодавства як з боку платників податків, так і з боку
працівників податкової служби по відношенню до платників, забезпечення повного
паритету в цих відносинах.
Як підкреслив Євген Олейніков, порушення
податкового законодавства поділяються на випадки свідомого порушення (які не є
найбільш поширеними) та порушення, пов’язані з браком знань про застосування
податкового законодавства, відсутністю відповідної практики та підтримки. Тому
одним з головних пріоритетів у роботі з експертами EU4PFM є створення
оновленого контакт-центру, що значно розширить можливості для комунікації з
платниками податків.
Для Служби дуже важливою є реалізація частини
Проєкту, яка стосується розширення можливостей ДПС в сегменті утвердження нової
якості податкової культури як платників податків, так і податківців.
«Свідоме порушення податкового законодавства не
має найбільшої питомої ваги серед порушень. І для Служби у пріоритеті навіть не
стільки покарати конкретного порушника, скільки наочно продемонструвати,
довести, що наслідки свідомого порушення будуть економічно невигідними, воно
обійдеться дорожче, ніж доброчесне виконання податкового законодавства», –
зазначив Євген Олейніков.
Серед важливих завдань роботи Служби також залишаються удосконалення всіх
основних робочих процесів, побудова систем бізнес-аналізу, вдосконалення
ризикоорієнтованих підходів в роботі та розширення онлайн сервісів для
платників податків, удосконалення системи обслуговування платників.
Одним з показників роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (ГУ ДПС) є забезпечення надходжень до державного та місцевих бюджетів.
Податок на доходи фізичних осіб (ПДФО) – це один з основних
бюджетоутворюючих податків. Зростання надходжень цього податку дуже важливе, як
для державного так і місцевого бюджетів.
А офіційна заробітна плата забезпечує надходження ПДФО до бюджетів.
Тому, легалізація найманої праці актуальна в першу чергу задля забезпечення
соціальних гарантій для найманих працівників та сприяє збільшенню надходжень до
бюджетів усіх рівнів, в т.ч. до Пенсійного фонду України тощо.
З початку 2021 року ГУ ДПС у Дніпропетровській області проведено 267
фактичних перевірок суб’єктів господарювання, за результатами 67
перевірок оформлено трудові відносини з 137 працівниками та встановлено
20 випадків не оформлення трудових відносин з роботодавцем, по яким копії
матеріалів перевірок направлені до ГУ Держпраці у Дніпропетровській області для
прийняття відповідних заходів.
Також, ГУ ДПС спільно з органами виконавчої влади на постійній основі
проводить заходи з питань збільшення розміру заробітної плати, легалізації
робочих місць та погашення заборгованості по заробітній платі, податках та
зборах.
Так, з початку року на засіданнях робочих груп, заслухано керівників майже
1700 підприємств, з них підвищили рівень виплати заробітної плати майже 1460
підприємств. За рахунок збільшення росту заробітної плати надходження з ПДФО
склали майже 8,0 млн грн, військового збору – 0,6 млн грн, єдиного внеску на
загальнообов’язкове державне соціальне страхування (єдиний внесок) – 10,0
млн гривень. Погашено заборгованість з виплати заробітної плати у 68
підприємствах на суму 40,5 млн грн, в зв’язку з чим в бюджет надійшло майже 5,0
млн грн ПДФО та 6,2 млн грн єдиного внеску.
Крім цього, ГУ ДПС активно проводить індивідуальну роз’яснювальну роботу з
платниками податків.
Як результат цієї роботи – підвищили рівень виплати заробітної плати
керівники 2700 підприємств, додаткові надходження склали 15,0 млн грн податку
на доходи фізичних осіб; 1,3 млн грн військового збору; 18,2 млн грн єдиного
внеску.
ГУ ДПС закликає роботодавців долучитися до соціального діалогу та
забезпечити європейський підхід до легалізації незадекларованої праці,
збільшення рівня оплати праці за кваліфікований труд.
У діяльності податкової служби питання легалізації заробітної плати триває
і надалі.
У Дніпропетровській області станом на 01.07.2021 обліковується 6 343
платника акцизного податку, у тому числі:
5 888 суб’єктів господарювання, які сплачують акцизний податок з роздрібної
реалізації підакцизних товарів;
346 суб’єктів господарювання, які зареєстровані платниками акцизного податку
з пального;
74 суб’єкти господарювання, які мають ліцензії на виробництво
електроенергії;
35 суб’єктів господарювання – виробники та імпортери алкогольних напоїв та
тютюнових виробів.
«За січень – червень 2021 року до загального фонду Державного бюджету
України надійшло 35,7 млн грн акцизного податку, у тому числі акцизного податку
з вироблених в Україні підакцизних товарів – 20,9 млн грн, акцизного податку з
ввезених в Україну підакцизних товарів – 14,8 млн гривень.
Протягом І півріччя 2021 року до місцевих бюджетів надійшло 271,4 млн грн
акцизного податку з роздрібної реалізації підакцизних товарів», – зазначила
в.о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ольга
Мазур.
За участі начальника управління податкового
адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області Самсоненко Євгенії 15.07.2021 відбулася пресконференція у пресцентрі
«Відкритого» на тему «Податок на дах над головою: скільки з липня українці платитимуть
за власні квартири».
Самсоненко Євгенія відповіла на актуальні питання
щодо сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі –
податок на нерухомість).
Вона проінформувала, хто повинен сплачувати
податок на нерухомість, у тому числі, якщо житлова нерухомість перебуває у
спільній частковій або спільній сумісній власності осіб; зупинилась на порядку
розрахунку податку на нерухомість, у тому числі у м. Дніпрі.
Детально Самсоненко Євгенія розповіла про пільги
із сплати податку на нерухомість, що перебуває у власності фізичної особи.
Так, відповідно до положень статті 266 Податкового
кодексу України (далі – ПКУ) база оподаткування об’єкта/об’єктів нерухомості, у
тому числі їх часток, для фізичних осіб – власників житла зменшується:
а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості
– на 60 кв. метрів;
б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх
кількості – на 120 кв. метрів;
в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості,
в тому числі їх часток – на 180 кв. метрів.
Таке зменшення надається один раз за кожний
базовий податковий (звітний) період (рік).
Не оподатковуються податком на нерухомість,
зокрема (п.п. 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 ПКУ):
- будівлі дитячих будинків сімейного типу;
- об’єкти житлової нерухомості, які належать
багатодітним або прийомним сім’ям, у яких виховується п’ять та більше дітей;
- гуртожитки;
- житлова нерухомість непридатна для
проживання;
- об’єкти житлової нерухомості, що
належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування та особам з
їх числа, дітям з інвалідністю, які виховуються одинокими матерями (батьками),
але не більше одного такого об’єкта на дитину;
- будівлі дошкільних та загальноосвітніх
навчальних закладів, що використовуються для надання освітніх послуг.
Податок на нерухоме майно для фізичних
осіб контролюючим органом нараховується один раз на рік та сплачується протягом
60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.
Платники податків сплатили до
бюджетів усіх рівнів 1458,6 мільйонів гривень податків і зборів
Начальник Нікопольського відділу камеральних перевірок Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області Володимир Джавун відмітив,
що за підсумками 6 місяців 2021 року спрямовано до державного та місцевого
бюджетів 1458,6 млн грн, що на 262,6 млн грн більше ніж за
відповідний період минулого року. Темп росту збору платежів до відповідного
періоду минулого року склав майже 122 відсотка.
Володимир Джавун висловлює
вдячність платникам податків за сумлінну та своєчасну сплату податків,
розуміння важливості наповнення бюджетів, від чого залежить
соціально-економічний розвиток країни та регіону.
Відбулась зустріч з
представниками бізнесу в Марганецькій ДПІ
Головного управління ДПС у Дніпропетровській
Нещодавно відбулась зустріч в Марганецькій ДПІ Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області за організацією відділу
комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області (територія
обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових
інспекцій та ДПІ у м. Покрові) на тему «Адміністративні послуги. Порядок заповнення
реквізиту платіжного доручення»
Відкриваючи захід, начальник Марганецької ДПІ Головного управління ДПС
Євгенія Захарченко наголосила: «ДПС продовжує трансформацію адміністративних
послуг, щоб бізнесу та громадянам полегшити доступ до їх отримання». Детально
розповіла учасникам заходу про адміністративні послуги, які можна отримати в
електронному вигляді.
Крім того, начальник
Марганецької ДПІ Головного управління ДПС Євгенія Захарченко,
акцентувала увагу слухачів на окремих позиціях порядку заповнення
реквізиту платіжного доручення.
На
завершення платники податків отримали відповіді на запитання та друковану
продукцію на зазначені вище теми.
Засідання
«круглого столу» в Томаківській ДПІ
Головного
управління ДПС у Дніпропетровській
За організацією відділу комунікацій з
громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області (територія
обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових
інспекцій та ДПІ у м. Покрові) днями в приміщенні
ЦОП Томаківської ДПІ Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області відбулося засідання «круглого
столу», в якому начальник Томаківської ДПІ
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Руслана Рибка провела
чергову зустріч з представниками бізнес-спільноти. На засіданні було розглянуто
питання щодо нарахування та сплати єдиного соціального внеску.
Руслана
Рибка повідомила, що єдиний внесок на загальнообов’язкове
державне соціальне страхування підлягає сплаті незалежно від фінансового стану
платника. Боржникам можуть заборонити виїзд за кордон. Такі вимоги, а також
порядок нарахування та сплати єдиного внеску та повноваження органу, що
здійснює його збір та ведення обліку, визначає Закон України від 08 липня 2010
року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове
державне соціальне страхування».
У разі якщо база нарахування ЄВ не перевищує розміру
мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано
дохід, сума ЄВ розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати,
встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), та ставки
ЄВ.
Підсумовуючи результати засідання,
Руслана Рибка нагадала присутнім, що несвоєчасна сплата ЄСВ - це не лише штрафні санкції та
пеня для роботодавця, а й відсутність необхідного трудового стажу громадянина
для нарахування пенсії.
Засідання відбулось
у конструктивному форматі, де учасники отримали відповіді на всі свої
запитання, а також отримали друковану продукцію.
Сеанс
телефонного зв’язку «гаряча лінія» в Марганецькій
ДПІ
За організацією відділу комунікацій з громадськістю
управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) днями відбувся сеанс телефонного
зв’язку «гаряча лінія» на тему «Актуальні питання з єдиного податку.
Електронний документообіг. Правильність надання заяви про скасування РРО». На
запитання платників відповідала старший державний інспектор Марганецької ДПІ ГУ
ДПС у Дніпропетровській області Валентина Плахотнік.
Питання. Які документи надає ФОП – платник єдиного податку?
Відповідь. Фізична особа –
підприємець – платник єдиного податку, яка має право не застосовувати
реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) та/або програмні РРО,
зобов’язана надати в паперовій та/або електронній формі покупцю товарів
(послуг) за його вимогою чек, накладну або інший розрахунковий документ, що
засвідчує передання права власності на них від продавця до покупця.
У разі ненадання на вимогу
покупця товарів (послуг) відповідного документа фізичні особи – підприємці, які
сплачують єдиний податок, притягаються до відповідальності, передбаченої
Законом України «Про захист прав споживачів».
Питання. Які переваги
подання звітності в електронному вигляді?
Відповідь. Податковим
кодексом України передбачено подання звітності в електронному вигляді і є
можливим за умови отримання електронного цифрового підпису в акредитованих
центрах сертифікації ключів та укладення договору з органом державної
податкової служби за місцем реєстрації договору про визнання електронних
документів.
Перевагами подання
платниками податків звітності в електронному вигляді є економія часу на її
подання, постійна актуалізація (оновлення) програмного забезпечення відповідно
до останніх змін у податковому законодавстві, захищення від несанкціонованих
переглядів та втручань, арифметичний контроль за показниками податкової
звітності, автоматичне створення архіву електронних копій звітів, квитанцій та
інших документів.
Питання. Чи необхідно застосовувати
РРО платникам єдиного податку при торгівлі на ринку?
Відповідь. Платники єдиного податку I
групи у своїй діяльності РРО не застосовують. При цьому, звертаю увагу, що
фізичні особи-підприємці, які здійснюють роздрібний продаж товарів в магазинах
та об’єктах ресторанного господарства, які розташовані на території ринку, не
можуть бути платниками єдиного податку першої групи, та відповідно зобов’язані
застосувати РРО в залежності від виду та обсягів здійснюваної діяльності.
Питання. Для яких видів діяльності
підприємців-спрощенців є обов’язковим РРО в 2021 році?
Відповідь. При здійсненні розрахункових
операцій підприємцями – платниками єдиного податку, незалежно від обсягу
доходу, застосування РРО (касових апаратів) чи програмних РРО є обов’язковим
для таких видів діяльності:
- реалізація технічно складних
побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;
- реалізація ювелірних та побутових
виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння
органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
- реалізація лікарських засобів та
виробів медичного призначення.
- надання платних послуг у сфері
охорони здоров’я.
Чинним законодавством
передбачено однаковий порядок оформлення трудових відносин з найманими
працівниками для всіх роботодавців
Заступник начальника
Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна Гроздовська-Боличева
нагадує, що чинним законодавством передбачено однаковий порядок оформлення
трудових відносин з найманими працівниками для всіх роботодавців - чи то
юридична особа, чи фізична особа-підприємець (ФОП).
Оформлюючи працівника на
роботу, підприємцю необхідно:
- укласти в письмовій формі трудовий договір (п.6 ч. 1 ст. 24 Кодексу законів
про працю України. Форма трудового договору між працівником і фізичною особою,
яка використовує найману працю, затверджена наказом Мінпраці від 08.06.2001
року № 260).
- оформити наказ про прийняття на роботу (типова форма №П-1 «Наказ
(розпорядження) про прийняття на роботу», затверджена наказом Державного
комітету статистики України від 05.12.2008 року № 489);
- повідомити ДПС про
прийняття працівника на роботу (форма повідомлення визначена постановою
Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413).
Повідомлення подається ФОП до територіальних органів Державної податкової
служби за місцем його обліку як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове
державне соціальне страхування одним із таких способів:
- засобами електронного
зв’язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб
відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та
електронного підпису;
- на паперових носіях разом
з копією в електронній формі;
- на паперових носіях, якщо
трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.
Державною податковою службою України за участі Міністерства цифрової
трансформації України розпочато навчання працівників територіальних органів ДПС
з питань цифровізації.
Метою заходу є забезпечення ефективної організації роботи ДПС щодо якісного
надання послуг платникам із застосуванням сучасних цифрових технологій,
впроваджених у діяльність ДПС.
Для Державної податкової служби України наразі пріоритетом залишається
розвиток сервісної складової та цифровізація послуг для платників. Саме тому
ініціативи Міністерства цифрової трансформації України, які дозволяють
полегшити платникам податків процес отримання послуг, завжди підтримуються ДПС.
Навчання триватиме протягом липня – серпня 2021 року у формі вебінарів Zoom
та охопить усіх працівників, залучених до обслуговування платників.
У рамках навчання за участі фахівців Міністерства цифрової трансформації
України обговорюватимуться, зокрема, питання: як за допомогою мобільного
застосунку "Дія" отримати копії цифрових документів (шеринг
документів) під час надання адміністративних послуг у центрах обслуговування
платників ДПС, а також як отримати податкові послуги на Порталі
"Дія".
За результатами проведеного навчання для перевірки набутих знань
організовано та буде проведено тестування працівників територіальних органів
ДПС, що взяли участь у ньому.
Інформацію
розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/483808.html
Державна податкова служба України, у зв’язку з поширенням коронавірусної
хвороби (COVID-19) та запровадженням карантину на всій території України,
зосередила увагу при проведенні фактичних перевірок на суб’єктах
господарювання, які здійснюють продаж підакцизних товарів.
Організація фактичних перевірок проводиться виключно за наявності
інформації про можливі порушення у сфері торгівлі та громадського харчування, у
тому числі за зверненнями громадян.
Під час проведення фактичних перевірок працівниками територіальних
підрозділів податкового аудиту особлива увага приділяється дотриманню
суб’єктами господарювання порядку проведення розрахунків та норм,
встановлених Законом України «Про державне регулювання виробництва і
обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових
виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального».
Один із чинників, що може свідчити про приховування суб’єктами
господарювання реальних доходів, є продаж алкогольних напоїв за низькими
цінами.
Так, завдяки якісному доперевірочному аналізу в першому півріччі 2021 року
встановлено 1333 випадки продажу алкогольних напоїв за цінами нижче
встановлених мінімальних, що вдвічі більше ніж за аналогічний період 2020 року
та на 131 випадок більше ніж за весь 2020 рік.
Звертаємо увагу покупців!
Продаж алкогольних напоїв за цінами нижчими встановлених мінімальних цін на
такі напої може свідчити про мінімізацію сплати податків до бюджетів усіх
рівнів.
Інформацію
розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/482389.html
У ході інспекційної кампанії Держпраці за інформаційної підтримки ДПС з 1
по 14 липня 2021 року виявлено 2097 неоформлених належним чином працівників.
Роботодавцям, які використовували працю неоформлених працівників, загрожує
штраф від 60 тис гривень за кожного такого виявленого працівника.
ДПС нагадує роботодавцям про необхідність оформлення трудових відносин та
застерігає від вчинення порушень трудового законодавства.
Спільна робота ДПС та Держпраці у цьому напрямі триває.
Інформацію
розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/483164.html
Станом на 1 липня 2021 року на обліку в органах податкової служби регіону
перебувало 257,2 тис. платників податків. Це на 4,6 тис. платників більше, ніж
на цю ж дату 2020 року. Із загальної кількості суб’єктів господарювання, 112,7
тис. – юридичні особи та 144,5 – фізичні особи – підприємці.
У червні 2021 року на податковий облік взято 329 юридичних осіб та 1 843
фізичних осіб – підприємців.
У Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків станом на
01.07.2021 обліковано 26,5 тис. фізичних осіб, зокрема, 838 – іноземців.
Що стосується платників податків на додану вартість, то станом на 1 липня
поточного року у відповідному реєстрі перебувало 21,1 тис. юридичних осіб та
1,9 тис. фізичних осіб – підприємців.
У Дніпропетровській області з початку року видано 8507 ліцензій на
виробництво, оптову, роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими
виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним та
зберігання пального, з них:
- 7 988 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та
тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах (4
374 - алкогольні напої, 3 614 - тютюнові вироби);
- 266 ліцензій на зберігання пального;
- 188 ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним;
- 42 ліцензії на право оптової торгівлі пальним.
- 22 ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими
виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах (14 -
алкогольні напої, 4 – тютюнові вироби, 4 - рідини, що використовуються в
електронних сигаретах);
1 ліцензія на виробництво алкогольних напоїв.
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує про необхідність
завчасно подбати про внесення чергового платежу за ліцензії на право
виробництва, оптової, роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального, а
також надати до органу ліцензування визначені Законом України від 19 грудня
1995 року № 481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового,
коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що
використовуються в електронних сигаретах, та пального» документи.
Нові
можливості Електронного кабінету
Відділ
комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління
ДПС у Дніпропетровській області (територія
обслуговування Нікопольського
регіону) повідомляє. Для зручності користувачів в
Електронному кабінеті реалізовано нові можливості.
Так, платники мають змогу:
- подати повідомлення про використання Є-рахунку та
отримати квитанції про включення платника до Реєстру платників, які
використовують Є-рахунок;
- отримати доступ до реєстру платників, які використовують
Є-рахунок;
- використовувати платіжні системи ГЕРЦ та Свіфт Гарант
(крім існуючих);
- отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб –
платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в
електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС;
- реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових
накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі
акцизних накладних за новими формами;
- доповнити облікові даних інформацією про види діяльності
(КВЕД).
Також розміщено актуальні
інструкції про використання можливостей Е-кабінету.
Увійти
до Електронного кабінету можна з допомогою QR-коду
Скористатися податковими
електронними сервісами стало ще простіше. Мінцифри та Державна податкова служба
України спростили вхід до Електронного кабінету. Для швидкого входу користувач
може скористатися QR-кодом:
обрати спосіб входу Дія та
«Отримати код»;
відсканувати QR-код;
підтвердити особу через мобільний
додаток «ДІЯ» та підписати Запит.
Тримайте дистанцію та користуйтеся
електронними сервісами податкової служби.
Спілкуйся
з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX”
Податковою службою України запущено свій Telegram-канал
Відділ
комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова
служба України запустила свій Telegram-канал.
Про
податки і не тільки – відтепер у більш зручному та мобільному форматі.
Що ж
цікавого запропоновано?
Це –
ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси,
роз’яснення та коментарі фахівців.
Підписуйтеся на
Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .
Відділ
комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС у
Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) повідомляє.
COVID-2019 вніс істотні корективи
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
20.07.2021 12:38