Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія
обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових інспекцій
та ДПІ у м. Покрові) нагадує,
що суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які
діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на
право оптової торгівлі пальним на кожне місце оптової торгівлі пальним, а за
відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової
торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання (у тому числі
іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне
представництво) або місцезнаходженням постійного представництва. Зазначена
норма визначена ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про
державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і
плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в
електронних сигаретах, та пального» (зі змінами та доповненнями).
Ліцензії на право оптової торгівлі пальним видаються терміном на п’ять
років, а плата за них справляється щорічно органом, що видає ліцензії, і зараховується
до місцевих бюджетів.
Плата за ліцензію на оптову торгівлю пальним за відсутності місць оптової
торгівлі пальним здійснюється до місцевого бюджету за місцем реєстрації
суб’єкта господарювання.
У разі зміни відомостей, зазначених у виданій суб’єкту господарювання (у
тому числі іноземному суб’єкту господарювання, який діє через своє
зареєстроване постійне представництво) ліцензії (за винятком змін, пов’язаних з
реорганізацією суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта
господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво)
та/або зміною типу акціонерного товариства), орган, який видав ліцензію, на
підставі заяви суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта
господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво)
протягом трьох робочих днів видає суб’єкту господарювання (у тому числі
іноземному суб’єкту господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне
представництво) ліцензію, оформлену на новому бланку з урахуванням змін.
У разі зміни місцезнаходження юридичної особи (місця проживання фізичної
особи – підприємця), пов’язаного зі зміною адміністративного району, орган,
який видав ліцензію на оптову торгівлю пальним за відсутності місць оптової
торгівлі пальним, на підставі заяви суб’єкта господарювання (у тому числі
іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне
представництво) видає ліцензію, оформлену на новому бланку, з урахуванням змін.
Чергова сплата за такі ліцензії справляється до місцевого бюджету за новим
місцезнаходженням юридичної особи (місцем проживання фізичної особи –
підприємця).
Ми
в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія
обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових
інспекцій та ДПІ у м. Покрові) нагадує, що форма та порядок подання податкового розрахунку сум доходу,
нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум
утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі –
Розрахунок), затверджено наказом Міністерства фінансів України від 13 січня
2015 року № 4 (далі – Порядок № 4).
Поданим і прийнятим до граничного строку подання вважається Розрахунок,
який прийнятий контролюючим органом та пройшов всі контролі, у тому числі під
час завантаження до Реєстру страхувальників та до Реєстру застрахованих осіб,
залишається чинним під час прийняття контролюючим органом наступного розрахунку
за такий звітний (податковий) період (пункт 2 розділу V Порядку № 4).
Водночас встановлено, що окремими платниками допущено типові помилки,
зокрема, в Розрахунку, що містить у своєму складі лише додатки 4ДФ та не
містить додатки щодо відомостей про суми нарахованого єдиного внеску по
застрахованим особам і подається, на думку платників, за відокремлений
підрозділ не заповнено рядок 033, що дає можливість ідентифікувати цей
Розрахунок як такий, що поданий за головне підприємство.
Вказані Розрахунки є прийнятими до контролюючого органу, дані з яких
завантажено до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру
загальнообов'язкового державного соціального страхування, про що платників
повідомлено квитанцією № 2.
Порядок проведення коригувань у розрахунку регламентовано розділом V
Порядку № 4.
Згідно з приписами пункту 5 розділу V Порядку № 4, у разі необхідності
проведення коригувань Розрахунку, зокрема, з типом «Звітний» після закінчення
строку подання такого розрахунку платник подає Розрахунок з типом «Уточнюючий».
Враховуючи викладене, платники метою виправлення допущених помилок можуть
подати Розрахунок з типом «Уточнюючий» з дотриманням вимог розділу V Порядку №
4.
Ми
в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія
обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових
інспекцій та ДПІ у м. Покрові) інформує, що перелік земельних ділянок, які не підлягають оподаткуванню
земельним податком, наведено у ст. 283 Податкового кодексу України.
Так, земельний податок не сплачується податок за:
- сільськогосподарські угіддя зон радіоактивно забруднених територій,
визначених відповідно до закону такими, що зазнали радіоактивного забруднення
внаслідок Чорнобильської катастрофи (зон відчуження, безумовного
(обов’язкового) відселення, гарантованого добровільного відселення і посиленого
радіоекологічного контролю), і хімічно забруднених сільськогосподарських угідь,
на які запроваджено обмеження щодо ведення сільського господарства ;
- землі сільськогосподарських угідь, що перебувають у тимчасовій
консервації або у стадії сільськогосподарського освоєння;
земельні ділянки державних сортовипробувальних станцій і сортодільниць, які
використовуються для випробування сортів сільськогосподарських культур ;
- землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального
користування - землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном,
декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, штучними спорудами,
тунелями, транспортними розв’язками, водопропускними спорудами, підпірними
стінками, шумовими екранами, очисними спорудами і розташованими в межах
смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а також землі,
що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що
забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме:
а) паралельні об’їзні дороги, поромні переправи, снігозахисні споруди і
насадження, протилавинні та протисельові споруди, вловлюючі з’їзди, захисні
насадження, шумові екрани, очисні споруди;
б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі,
резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для
зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші
споруди, що перебувають у державній власності, власності державних
підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі
яких 100 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі ;
- земельні ділянки сільськогосподарських підприємств усіх форм власності та
фермерських (селянських) господарств, зайняті молодими садами, ягідниками та
виноградниками до вступу їх у пору плодоношення, а також гібридними
насадженнями, генофондовими колекціями та розсадниками багаторічних плодових
насаджень ;
- земельні ділянки кладовищ, крематоріїв та колумбаріїв ;
- земельні ділянки, на яких розташовані дипломатичні представництва, які
відповідно до міжнародних договорів (угод), згода на обов’язковість яких надана
Верховною Радою України, користуються приміщеннями та прилеглими до них
земельними ділянками на безоплатній основі ;
- земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та
інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій
України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом
порядку.
Ми
в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія
обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових
інспекцій та ДПІ у м. Покрові) інформує, що відповідно до п. 113.1 ст. 113 Податкового кодексу України
від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс)
граничні строки застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) до
платників податків відповідають строкам давності для нарахування грошових
зобов’язань, визначеним ст. 102 Кодексу.
Згідно з п. 102.1 ст. 102 Кодексу контролюючий орган, крім випадків,
визначених п. 102.2 ст. 102 Кодексу, має право провести перевірку та самостійно
визначити суму грошових зобов’язань платника податків у випадках, визначених
Кодексом, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня – у разі проведення
перевірки операції відповідно до ст.ст. 39 і 39 прим. 2 Кодексу), що настає за
останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про
використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, визначеної п. 133.4
ст. 133 Кодексу, та/або граничного строку сплати грошових зобов’язань,
нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана
пізніше, – за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку
контролюючий орган не визначає суму грошових зобов’язань, платник податків вважається
вільним від такого грошового зобов’язання (в тому числі від нарахованої пені),
а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає
розгляду в адміністративному або судовому порядку.
У разі подання платником податку уточнюючого розрахунку до податкової
декларації або уточнюючої декларації контролюючий орган має право визначити
суму податкових зобов’язань в межах поданих уточнень, за такою податковою
декларацією протягом 1095 днів (2555 дня – у разі проведення перевірки відповідно
до ст.ст. 39 і 39 прим. 2 Кодексу) з дня подання уточнюючого розрахунку
(декларації).
У разі виявлення за результатами перевірки порушень інших вимог податкового
законодавства, безпосередньо не пов’язаних з декларуванням податкових
зобов’язань платником податків, а також порушень вимог іншого, крім
податкового, законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на
контролюючі органи, контролюючий орган, крім випадків, визначених п. 102.2 ст.
102 Кодексу, має право самостійно визначити суму штрафних санкцій (фінансових
санкцій, штрафів) платника податків не пізніше 1095 дня з дня вчинення
відповідного правопорушення.
З місцевих податків та/або зборів, за якими передбачено подання річної
податкової декларації, контролюючий орган, крім випадків, визначених п. 102.2
ст. 102 Кодексу, має право за результатами перевірки самостійно визначити суму
грошових зобов’язань, у разі виявлення ним за результатами перевірки заниження
суми визначеного платником податків податкового зобов’язання з цих податків, не
пізніше закінчення 1095 дня, що настає за останнім днем граничного строку
сплати цих податків, визначених відповідними розділами Кодексу.
Разом з тим, п.п. 38.2 п. 38 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення»
Кодексу визначено, що на період проведення антитерористичної операції та/або
здійснення заходів із забезпечення проведення операції Об’єднаних сил (ООС) для
платників податків, місцезнаходженням (місцем проживання) яких станом на 14
квітня 2014 року була тимчасово окупована територія та/або територія населених
пунктів на лінії зіткнення і які станом на 01 січня 2017 року не змінили своє
місцезнаходження (місце проживання) із зазначених територій на іншу територію
України:
1) зупиняється нарахування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) та/або
пені за несвоєчасне погашення визначених станом на 14 квітня 2014 року грошових
зобов’язань;
2) зупиняється застосування норм ст.ст. 59, 60 (в частині податкових
вимог), 87 – 101 Кодексу (погашення податкового боргу).
Відлік строку давності, визначений ст. 102 Кодексу, зупиняється на період,
протягом якого до платників податків, зазначених у п.п. 38.2 п. 38 підрозд. 10
розд. ХХ «Перехідні положення» Кодексу, не застосовувалися заходи стягнення,
передбачені ст.ст. 59, 60, 87 – 101 Кодексу.
Норми п.п. 38.2 п. 38 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» Кодексом
не застосовуються:
з дати реєстрації зміни місця проживання фізичною особою – платником
податків і переселення на іншу територію України на постійне місце проживання,
місце проживання внутрішньо переміщеної особи та проведення реєстраційної дії
щодо зміни місця проживання фізичної особи – підприємця;
з дати реєстрації зміни місцезнаходження юридичної особи на іншу територію
України.
Ми
в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія
обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових
інспекцій та ДПІ у м. Покрові) повідомляє, що пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України від 08
липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на
загальнообов'язкове державне соціальне страхування», із змінами та доповненнями
(далі - Закон №2464), встановлено, що починаючи з 01.01.2021 платники
єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (далі –
єдиний внесок) зобов'язані подавати звітність про нарахування єдиного внеску в
розмірах, визначених відповідно до Закону №2464, у складі звітності з податку
на доходи фізичних осіб (єдиного податку) до контролюючого органу за основним
місцем обліку платника єдиного внеску у строки та порядку, встановлені
Податковим кодексом України від 02 грудня 2010 року №2755-VI, із змінами та
доповненнями (далі - Кодекс).
Відповідно до п. 51.1 ст. 51 Кодексу, з врахуванням п.п. 49.18.2 п. 49.18
ст. 49 Кодексу, платники податків, у тому числі податкові агенти, платники
єдиного внеску зобов'язані подавати протягом 40 календарних днів, що настають
за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу податковий
розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків
- фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого
єдиного внеску (далі - Розрахунок) з розбивкою по місяцях звітного кварталу.
Наказом Міністерства фінансів України від 15.12.2020 №773 «Про внесення
змін до наказу Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року №4» (далі -
Наказ №773), який набрав чинності з 01 січня 2021 року, затверджені у новій
редакції:
Форма Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на
користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а
також сум нарахованого єдиного внеску;
Порядок заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку
сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних
осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску
(далі – Порядок).
Пунктом 3 Наказу № 773 установлено, що Розрахунок (з розбивкою по місяцях)
за формою, затвердженою Наказом № 773, перший раз подавався за I квартал 2021
року.
Визначена форма Розрахуноку (J(F)0500106) містить 6 додатків, але переважно
роботодавцями використовуються додатки за формами:
«Д1» Додаток 1 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу,
грошового забезпечення) застрахованим особам»
«4ДФ» Додаток 4 «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та
сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору»
«Д5» Додаток 5 «Відомості про трудові відносини та період проходження
військової служби»
«Д6» Додаток 6 «Відомості про наявність підстав для обліку стажу окремим
категоріям осіб відповідно до законодавства»
Звіт до органів ДПС подається страхувальником або відповідальною особою
страхувальника за основним місцем взяття на облік як платника єдиного внеску в
органах ДПС в один із таких способів:
- в електронній формі з дотриманням вимог
законодавства щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг;
- на паперових носіях, завірений підписом
керівника страхувальника та скріплений печаткою (за наявності), разом з
електронною формою на електронних носіях інформації;
- на паперових носіях, якщо у страхувальника
кількість застрахованих осіб не перевищує п'яти;
- надсилання поштою з повідомленням про
вручення та з описом вкладення за умови, що у страхувальника кількість
застрахованих осіб не перевищує п'яти. Така звітність вважається поданою в день
отримання відділенням поштового зв'язку від платника єдиного внеску поштового
відправлення зі звітністю.
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія
обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових
інспекцій та ДПІ у м. Покрові) звертає увагу на переваги подання звітних документів в електронному
вигляді:
- самостійний вибір часу подання звітності зручного для платника,
- не потрібно відвідувати ЦОП,
- без черг,
- економія часу,
- уникнення арифметичних помилок,
- постійне оновлення програмного забезпечення відповідно до останніх норм
законодавства,
- автоматичне заповнення звітних документів на підставі вже поданих звітів,
- автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та
інших документів,
- протидія розповсюдження COVID-19
Ми
в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія
обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових
інспекцій та ДПІ у м. Покрові) нагадує, що відповідно до пункту 1 глави 3 розділу II Порядку реєстрації
та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для
реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом
Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547 (зі змінами та доповненнями,
далі – Порядок), у разі перереєстрації з метою використання РРО в іншій
господарській одиниці суб’єктом господарювання або представником суб’єкта
господарювання надаються:
-
реєстраційна
заява з позначкою «Перереєстрація»;
-
реєстраційне
посвідчення.
Після отримання належним чином оформлених документів у разі відсутності
підстав для відмови посадова особа контролюючого органу не пізніше двох робочих
днів з дня подання реєстраційної заяви проводить перереєстрацію РРО шляхом
внесення змін до даних інформаційно-телекомунікаційної системи ДПС, розміщує в
Електронному кабінеті в електронній формі та/або видає суб’єкту господарювання
нове реєстраційне посвідчення.
Згідно з пунктом 2 глави 3 розділу II Порядку у разі зміни даних щодо
суб’єкта господарювання, які зазначаються в реєстраційному посвідченні
(податковий номер або серія та номер паспорта для фізичних осіб, які через свої
релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової
картки платника податків та мають відмітку в паспорті, найменування (прізвище,
ім’я, по батькові)), або сфери застосування РРО, версії внутрішнього
програмного забезпечення РРО, а також у разі встановлення розбіжностей чи
помилок у записах реєстраційного посвідчення, втрати або непридатності його для
використання суб’єкт господарювання або представник суб’єкта господарювання
протягом п’яти робочих днів, що настають за днем, коли виникли зміни або інші
підстави для заміни реєстраційного посвідчення, подає до контролюючого органу
за місцем реєстрації РРО:
-
реєстраційну
заяву з позначкою «Перереєстрація» із зазначенням причини перереєстрації;
-
реєстраційне
посвідчення.
Після отримання документів у разі відсутності підстав для відмови посадова
особа контролюючого органу не пізніше двох робочих днів з дня подання
реєстраційної заяви проводить перереєстрацію РРО шляхом внесення змін до
інформаційно-телекомунікаційної системи ДПС та видає суб’єкту господарювання
нове реєстраційне посвідчення.
У разі змін даних щодо суб’єкта господарювання, які зазначаються в
реєстраційному посвідченні та пов’язані з перейменуванням районів у містах,
скверів, бульварів, вулиць, провулків, проїздів, проспектів, площ, майданів,
набережних, мостів чи інших об’єктів топоніміки населених пунктів за рішенням
органів місцевого самоврядування, суб’єкт господарювання подає до контролюючого
органу за місцем реєстрації РРО реєстраційну заяву з позначкою «Перереєстрація»
та реєстраційне посвідчення. Після отримання такої заяви контролюючий орган
видає суб’єкту господарювання нове реєстраційне посвідчення. З моменту видачі
нового реєстраційного посвідчення попереднє реєстраційне посвідчення вважається
таким, що втратило чинність.
Заява з позначкою «Перереєстрація» оформлюється та надається до
контролюючого органу у тому самому порядку, що й заява про реєстрацію РРО
(пункт 3 глави 3 розділу II Порядку).
Разом з тим, пунктом 4 глави 3 розділу II Порядку встановлено, що у разі
зміни місцезнаходження або місця проживання, включення/невключення суб’єкта
господарювання до Реєстру великих платників податків, реорганізації
контролюючих органів чи з інших причин, унаслідок яких змінюється контролюючий
орган, в якому суб’єкт господарювання обліковується як платник податків за
основним місцем обліку, протягом двох робочих днів після переведення платника
податків на обслуговування до контролюючого органу за новим місцем обліку
засобами інформаційно-телекомунікаційної системи ДПС здійснюється
перереєстрація РРО до контролюючого органу за новим основним місцем обліку
суб’єкта господарювання як платника податків.
Реєстраційне посвідчення, видане суб’єкту господарювання згідно з цим
Порядком контролюючим органом за попереднім місцем обліку, залишається чинним
до моменту виникнення змін у даних щодо суб’єкта господарювання, які
зазначаються в реєстраційному посвідченні.
Документи щодо реєстрації/перереєстрації РРО, які знаходились в
контролюючому органі за попереднім основним місцем обліку суб’єкта
господарювання як платника податків, передаються разом з обліковою справою до
контролюючого органу за новим основним місцем обліку такого платника податків.
Подати заяву на перереєстрацію РРО за формою 1-РРО можливо скориставшись
сервісом - Електронний кабінет за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua в розділі «Заяви, запити
для отримання інформації» (J1311403 для юридичних осіб та F1311403 для фізичних
осіб).
Ми
в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія
обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових
інспекцій та ДПІ у м. Покрові) повідомляє, що відповідно до п. п. 14.1.170 п. 14.1 ст. 14 Податкового
кодексу України (далі – ПКУ) податкова знижка для фізичних осіб, які не є
суб’єктами господарювання, – документально підтверджена сума (вартість) витрат
платника податку – резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у
резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку
дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу,
одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у
випадках, визначених ПКУ.
Порядок застосування податкової знижки передбачений ст. 166 ПКУ.
На підставі даних, виключно зазначених у податкових деклараціях про
майновий стан і доходи (далі – податкова декларація), посадовими особами у
приміщенні контролюючого органу проводиться камеральна перевірка.
Разом з тим, на вимогу контролюючого органу та в межах його повноважень,
визначених законодавством, платники податку зобов’язані пред’являти документи і
відомості, пов’язані з виникненням доходу або права на отримання податкової
знижки, обчисленням і сплатою податку, та підтверджувати необхідними документами
достовірність відомостей, зазначених у податковій декларації з цього податку.
Пунктом 76.1 ст. 76 ПКУ передбачено, що камеральна перевірка проводиться
посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення
керівника (його заступника або уповноваженої особи) такого органу або
направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова
звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його
присутність під час проведення камеральної перевірки не обов’язкова.
Відповідно до п. 76.2 ст. 76 ПКУ порядок оформлення результатів камеральної
перевірки здійснюється відповідно до вимог ст. 86 ПКУ.
За результатами камеральної перевірки при встановленні порушень складається
акт у двох примірниках, який підписується посадовими особами такого органу, які
проводили перевірку, і після реєстрації у контролюючому органі вручається або
надсилається для підписання протягом трьох робочих днів платнику податків у
порядку, визначеному ст. 42 ПКУ.
Водночас на вимогу контролюючого органу та в межах його повноважень,
визначених законодавством, платники податків зобов’язані пред’являти документи,
пов’язані з виникненням права на отримання податкової знижки, та підтверджувати
необхідними документами відомості зазначені у податковій декларації.
У разі ненадходження протягом 15 робочих днів з дня, наступного за днем
отримання запиту пояснень та документів, пов’язаних з виникненням права на
отримання податкової знижки керівником (його заступником або уповноваженою
особою) контролюючого органу приймається рішення про проведення документальної
позапланової перевірки відповідно до п. 78.1 ст. 78 ПКУ, яке оформлюється
наказом.
При виявленні перевіркою факту заниження (завищення) суми податкового
зобов’язання контролюючими органами направляється податкове
повідомлення-рішення платникам податків, відповідно до наказу Міністерства
фінансів України від 28.12.2015 №1204 «Про затвердження Порядку надіслання
контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків» із
змінами та доповненнями.
Таким чином, контролюючий орган повідомляє про відмову у наданні/зменшенні
суми податкової знижки, визначеної платником у податковій декларації, шляхом
вручення платнику податків акту перевірки у порядку, визначеному ст. 42 ПКУ та
податкового повідомлення-рішення.
Ми
в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія
обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових
інспекцій та ДПІ у м. Покрові) нагадуєь, що порядок оподаткування податком на доходи
фізичних осіб дивідендів визначений п. 170.5 ст. 170 Податкового кодексу
України.
Податковим агентом платника ПДФО під час нарахування на
його користь дивідендів, крім випадків, зазначених у п. п. 165.1.18 п. 165.1
ст. 165 ПКУ, є емітент корпоративних прав або за його дорученням інша особа,
яка здійснює таке нарахування.
Згідно з Податковим кодексом дивіденди остаточно
оподатковуються податковим агентом під час їх нарахування платнику податків за
такими ставками:
- 5 % - для дивідендів по акціях та корпоративних правах,
нарахованих резидентами - платниками податку на прибуток підприємств (крім
доходів у вигляді дивідендів по акціях, інвестиційних сертифікатах, які
виплачуються інститутами спільного інвестування);
- 9 % (половинний розмір ставки встановленої п. 167.1 ст.
167 ПКУ) – для дивідендів по акціях та/або інвестиційних сертифікатах,
корпоративних правах, нарахованих нерезидентами, інститутами спільного
інвестування та суб'єктами господарювання, які не є платниками податку на
прибуток;
- 18 % - для дивідендів, нарахованих платнику податку за
акціями або іншими корпоративними правами, що мають статус привілейованих, або
інший статус, що передбачає виплату фіксованого розміру дивідендів чи суми, що
перевищує суму виплат, розраховану на будь-яку іншу акцію (корпоративне право),
емітовану таким платником податку, які для цілей оподаткування прирівнюються до
виплати заробітної плати.
Ми
в інтернет-просторі, приєднуйтесь!
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;
https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA
Відділ комунікацій з громадськістю управління
інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія
обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових
інспекцій та ДПІ у м. Покрові) інформує про алгоритм нарахування податкової знижки у
зменшення оподатковуваного доходу платника податку на суму витрат, понесених за
навчання за наслідками звітного податкового 2020 року розраховується наступним
чином:
- визначається база оподаткування шляхом зменшення річної
суми нарахованої заробітної плати на суму страхових внесків до Накопичувального
фонду, а також на суму податкової соціальної пільги (ПСП) за її наявності
(інформацію щодо сум нарахованого загального річного оподатковуваного доходу,
застосованих ПСП та утриманого податку на дох
Джерело: guru.ua Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя