Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

 Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

Євген Олейніков: Налагодження автоматичного обміну податковою інформацією є стратегічним пріоритетом

Кроки України у напрямі запровадження автоматичного обміну інформацією про фінансові рахунки за стандартом CRS обговорювалися під час зустрічі в.о. Голови ДПС Євгена Олейнікова з керівництвом та експертами Глобального форуму з прозорості та обміну інформацією для податкових цілей. Участь у заході також взяли представники Міністерства фінансів України.

«Питання належного налагодження автоматичного обміну інформацією є одним зі стратегічних пріоритетів у роботі ДПС і ми налаштовані на досягнення прогресу і кінцевого результату у цьому напрямі. Багато вже було зроблено для досягнення цієї мети. Зараз ми все систематизували і визначилися з тими ключовими напрямами і завданнями, які маємо вирішити для досягнення подальшого прогресу», – наголосив Євген Олейніков.

За його словами, для успішного впровадження стандарту CRS було створено робочу групу, до складу якої увійшли представники профільних департаментів, які будуть як відправниками такої інформації, так і її користувачами. ДПС вже проведено низку заходів щодо імплементації стандарту автоматичного обміну інформацією, затверджено орієнтовний план заходів з впровадження CRS.

Наразі фахівцями служби підготовлено відповіді для опитувальника щодо конфіденційності та захисту інформації в ДПС, надісланого експертами Глобального форуму для визначення стану готовності податкової служби до здійснення автоматичного обміну інформацією з точки зору наявності необхідних норм та практик для забезпечення конфіденційності обміну податковою інформацією за допомогою відповідних інструментів.

«ДПС зацікавлена, щоб продовжити взаємодію з Глобальним форумом для проходження оцінки і виконання усіх подальших кроків, необхідних для того, щоб на практиці реалізувати процес автоматичного обміну інформацією. Ми готові до плідної роботи задля успішного досягнення результату», – підкреслив Євген Олейніков.

Участь України у системі автоматичного обміну інформацією дозволить отримувати від інших країн - учасниць в автоматичному режимі дані про наявність за кордоном активів у резидентів України, визначати як ці кошти туди потрапили та чи були сплачені з них податки. Тобто фактично мова йде про прозорість фінансових потоків та контроль з боку держави за повнотою сплати податків.

Під час засідання експерти Глобального форуму в цілому позитивно оцінили готовність ДПС до імплементації стандарту. Зокрема, зазначалося, що за наслідками проведеного експертною групою попереднього аналізу зроблено висновки, що в ДПС належним чином організована система інформаційної безпеки та система у сфері управління людськими ресурсами. Наголошувалося й на потужній системі ІТ-безпеки. На думку експертів, це дає підстави прогнозувати приєднання України до системи обміну податковою інформацією вже у 2023 році.

Водночас є певні моменти, які податківцям потрібно ще доопрацювати задля успішного результату. Експерти Глобального форуму запевнили представників ДПС у подальшій співпраці та наданні технічної допомоги задля отримання високої оцінки готовності для приєднання до системи.

Нагадаємо, що Глобальний форум – це багатостороння структура, створена рішенням Ради Організації економічного співробітництва та розвитку у 2009 році. Форум нараховує 162 учасники, серед яких всі країни G20, країни-члени ОЕСР, міжнародні фінансові центри та країни, що розвиваються.

Ця організація уповноважена країнами G20 сприяти ефективному дотриманню міжнародних стандартів з прозорості та обміну інформацією для податкових цілей, об’єднанню міжнародних зусиль для боротьби з ухиленням або несплатою податків, незаконними фінансовими потоками. Крім того, Глобальний форум забезпечує технічне сприяння при імплементації таких стандартів.

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

Євген Олейніков: Громадська рада є партнером податкової служби, з яким ми завжди готові до діалогу

Державна податкова служба зацікавлена в активній співпраці з громадськими організаціями. Це дозволяє акцентувати увагу на спірних моментах та спільно досягати конструктивних рішень. Про це заявив в.о. Голови ДПС Євген Олейніков під час засідання комітетів Громадської ради при ДПС та Податкового комітету Громадської ради при Міністерстві фінансів України.

«Для податкової служби дуже важлива думка Громадської ради та інститутів громадянського суспільства. Адже всіх її представників сприймаємо як наших стратегічних партнерів, з якими ми завжди готові до діалогу, до обговорення всіх проблемних питань та узгодження позицій», – наголосив Євген Олейніков.

За його словами, професійна аргументована дискусія дозволяє приймати компромісні рішення, а напрацювання членів Громадської ради, їх пропозиції та зауваження до проектів законодавчих актів дають можливість всебічного розгляду потенційних ризиків та пошуку шляхів їх нівелювання.

Під час засідання учасники, зокрема, розглянули норми проєкту Закону України про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих катів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень від 02.06.2021 № 5600. Представниками Громадської ради були висловлені застороги щодо певних його норм та положень.

Також обговорювалися узагальнюючі податкові консультації - розʼяснення щодо контрольованих іноземних компаній, трансфертного ціноутворення, представництв нерезидентів.

Зокрема, представники Громадської ради відзначали активну участь фахівців податкової служби у формуванні спільної позиції з окремих питань. Корисною формою розʼяснень податкового законодавства, на думку учасників засідання, є інформаційні листи ДПС, які систематично готуються податковою службою, в яких у доступній формі розʼяснюються актуальні новації податкового законодавства.

Серед питань порядку денного також були формування Плану-графіку проведення документальних планових перевірок платників податків, питання реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування, практика судових оскаржень тощо.

Так, зокрема, представниками ДПС зазначалося, що до планових перевірок відбираються лише підприємства, які відповідають критеріям ризиків. Такі критерії переглядаються щоквартально з метою їх удосконалення, відміни чи запровадження нових, більш дієвих. Це дозволяє концентрувати увагу податківців виключно на ризикових підприємствах та проводити ефективну аналітичну роботу.

За результатами заходу представниками Громадської ради при ДПС будуть сформовані пропозиції, які будуть передані до відповідних органів для врахування у роботі.

 Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

На Дніпропетровщині надходження єдиного внеску перевищили минулорічний показник на 1 млрд 206,6 млн гривень

Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) з початку 2021 року забезпечено надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) на рівні 7 млрд 713,9 млн грн, що на 1 млрд 206,6 млн грн більше ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.

У травні поточного року надходження єдиного внеску склали 1 млрд 529,6 млн грн, що на 318,7 млн грн перевищує показники 2020 року.

Станом на 01.06.2021 року кількість платників єдиного внеску по ГУ ДПС становить 369,7 тисяч.

Фахівці ГУ ДПС приділяють значну увагу контролю за дотриманням суб’єктами господарювання своєчасної сплати єдиного соціального внеску. Адже своєчасна сплата єдиного внеску гарантує громадянам право на соціальний захист, а це –соціальні гарантії на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, пенсійне забезпечення та інші виплати.

 

З початку року на сервіс ДПС України «Пульс» звернулося 383 платника Дніпропетровщини

 «Протягом січня - травня поточного року на антикорупційний сервіс ДПС України «Пульс» звернулося 383 заявника Дніпропетровського регіону.

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань: щодо роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС (далі - ГУ ДПС) - 188 звернень (49 %); щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 140 (36,6 %)», – зазначила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

Також, у січні – травні 2021 року ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 271 звернення, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 18 звернень, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».  

 

ДПС видано 490,5 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів

Протягом січня-травня поточного року послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС скористались 206,3 тис. клієнтів. Їм безкоштовно видано понад 490,5 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Понад 102 тис. фізичних осіб протягом січня – травня 2021 року  отримали 206,8 тис. кваліфікованих сертифікатів.

Також протягом вказаного періоду 104,3 тис. юридичних осіб  отримали 283,8 тис. кваліфікованих сертифікатів.

Електронним сервісом повторного формування сертифікатів за електронним запитом скористалися 94,3 тис. клієнтів, з яких 56,2 тис. – юридичних та 38,1 тис. – фізичних осіб. За електронними запитами сформовано 203,9 тис. сертифікатів.

Всього з початку діяльності надавача видано понад майже 9,8 млн. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Нагадаємо, що за допомогою сервісу повторного формування сертифікатів за електронним запитом кожен клієнт має змогу самостійно, у режимі 24/7, а головне – дистанційно, протягом 2 – 3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк чинності до 2 років.

Таким чином клієнтам центру не потрібно витрачати свій час та особисто відвідувати центр для отримання сертифіката.

 Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX

(Пресслужба Державної податкової служби України)

Постановою КМУ запроваджується експериментальний проєкт щодо забезпечення безперервного надання кваліфікованих електронних довірчих послуг ДПС

Кабінетом Міністрів України 23 червня 2021 року прийнято постанову № 641 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення безперервного надання кваліфікованих електронних довірчих послуг Державною податковою службою».

Постанова забезпечить:

безперервне та безкоштовне надання електронних довірчих послуг у період ліквідації відокремленого підрозділу центрального органу виконавчої влади як юридичної особи, яка є кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг;

подальше обслуговування майже 2 млн кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, що були сформовані для понад 575 тис. користувачів електронних довірчих послуг;

передачу прав і обов’язків з надання електронних довірчих послуг від Інформаційно-довідкового департаменту ДПС до Державної податкової служби України.

 Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

З початку року власники нерухомості сплатили 361,8 млн грн податку на майно

Протягом січня-травня цього року фізичні особи сплатили до місцевих бюджетів 361,8 млн грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Це майже на 45 %, або на 111,8 млн грн перевищує показник відповідного періоду минулого року. За січень-травень 2020 року власники нерухомості перерахували 250 млн гривень.

У травні податку на нерухомість сплачено на суму 129,4 млн грн, що майже на 61,6 %, або на 49,3 млн більше відповідного періоду 2020 року.

Нагадаємо, що податок сплачується за площу, яка перевищує 60 квадратних метрів для квартир, 120 квадратних метрів – для будинків і 180 квадратних метрів – для різних типів житлової нерухомості.

У 2021 році податок сплачується за звітний 2020 рік. Податок нараховується на загальну площу об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток.

Ставки податку встановлюються рішеннями місцевих рад. Однак при цьому вони не мають перевищувати 1,5 % розміру мінімальної зарплати, яка встановлена на 1 січня звітного року, за 1 квадратний метр бази оподаткування. Отже максимальний розмір ставки не повинен перевищувати 70,85 грн за квадратний метр (4723,00 грн (розмір мінімальної зарплати на 01.01.2020) х 1,5 відс.).

Крім того, розрахована сума податку на нерухоме майно збільшується на 25 тис. грн за кожен обʼєкт нерухомості, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів для квартири або 500 квадратних метрів для будинку.

Податкові повідомлення-рішення із зазначеною до сплати сумою податку на нерухомість громадянам будуть надіслані до 1 липня поточного року. Одночасно з повідомленням надійде і квитанція з платіжними реквізитами для сплати податку, яку необхідно оплатити протягом 60 днів з дня отримання. Платник має право у випадку незгоди із визначеною сумою звернутися до контролюючого органу за своєю податковою адресою для звірки даних.

Крім того, якщо платники не отримали такого повідомлення, але вони є платниками цього податку, вони також можуть звернутися до контролюючого органу для звірки.

 Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX

(Пресслужба Державної податкової служби України)

Через сервіс «Е-повернення» платникам повернуто 4,12 млн гривень

Протягом січня-травня 2021 року ДПС сформовано 163 тис. електронних висновків щодо повернення помилково та/або надміру сплачених коштів. Платникам повернуто 4,12 млн гривень.

Нагадаємо, що для спрощення процедури повернення помилково та/або надміру сплачених платежів діє сервіс «Е-повернення».

Платники податків мають змогу у режимі 24/7, дистанційно подати заяву на повернення коштів через Електронний кабінет в «три кліки».

У головному меню Електронного кабінету необхідно в розділі «Заяви, запити для отримання інформації» із запропонованого переліку вибрати форму Заяви про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені (J1302001 – для юридичних осіб або F1302001 – для фізичних осіб).

Повернення помилково та/або надміру сплачених коштів можливо лише протягом 1095 днів від дати їх сплати та за умови відсутності у такого платника податкового боргу.

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

Систематичне отримання коштів на картковий рахунок фізособи за товари є ознакою господарської діяльності, яка підлягає реєстрації

Державна податкова служба України констатує збільшення випадків приймання оплати продавцями товарів (послуг) на карткові рахунки  фізичних осіб.

Здебільшого продавці, які використовують зазначену схему продажу, не зареєстровані суб'єктами господарювання у встановленому порядку.

Такі розрахунки проводяться з грубими порушеннями податкового законодавства, продавці отримують необліковані доходи, не сплачують визначені податки, збори та обов’язкові платежі.

У подальшому отримані кошти ймовірно використовуються на придбання контрафактних товарів, виплати заробітних плат «у конвертах», тощо. Таке явище негативно впливає на стан наповнення державного бюджету.

Крім цього, покупець ризикує придбати товар сумнівної якості без можливості його повернення та захисту своїх прав, адже розрахунковий документ у підтвердження оплати не видається.

Слід зазначити, що систематичне отримання коштів на картковий рахунок фізичної особи за товари (послуги) має всі ознаки господарської діяльності, яка підлягає обов’язковій державній реєстрації.

За здійснення господарської діяльності без державної реєстрації передбачено адміністративну відповідальність – штраф у розмірі до 85 тис. гривень з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення такого адміністративного правопорушення (ст. 164 КУпАП).

У випадку отримання пропозицій від продавців оплатити товари (послуги) на картковий рахунок фізичної особи просимо інформувати податкові органи для вжиття відповідних заходів у межах визначеної законодавством компетенції.

 Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

Уряд схвалив реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення безперервного надання кваліфікованих електронних довірчих послуг

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що на засіданні Уряду прийнято постанову «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення безперервного надання кваліфікованих електронних довірчих послуг у зв’язку з ліквідацією відокремленого підрозділу центрального органу виконавчої влади як юридичної особи, яка є кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг».

Впровадження такого експериментального Проекту було викликане внаслідок неможливості забезпечення передачі прав та обов’язків, пов’язаних з наданням кваліфікованих електронних довірчих послуг, від Інформаційно-довідкового департаменту (ІДД ДПС) до Державної податкової служби України у день, визначений як дата припинення надання кваліфікованих електронних довірчих послуг.

Даний проект буде реалізовуватися до 24.12.2022 і забезпечить безперервне надання кваліфікованих електронних довірчих послуг у зв’язку з ліквідацією відокремленого підрозділу центрального органу виконавчої влади як юридичної особи, яка є кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг.

Протягом реалізації проекту планується:

– передати права і обов’язки, пов’язані з наданням послуг, від ІДД ДПС до ДПС;

– запропонувати клієнтам ІДД ДПС продовжувати отримувати послуги в ДПС;

– зберегти сертифікати клієнтів ІДД ДПС, які не відмовляться від обслуговування в ДПС;

– забезпечити захист даних користувачів.

За час доки триватиме процес ліквідації ІДД ДПС, вдасться запобігти скасуванню майже 2 млн кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, що були сформовані для понад 575 тис. користувачів електронних довірчих послуг.

Схвалений експериментальний Проект забезпечить належне функціонування механізму надання кваліфікованих електронних довірчих послуг на час ліквідації ІДД ДПС. А також після того як цей процес буде завершено.

Інформацію розміщено на єдиному веб-порталі органів виконавчої влади України « Урядовий портал» за посиланням

 https://www.kmu.gov.ua/news/uryad-shvaliv-realizaciyu-eksperimentalnogo-proektu-shchodo-zabezpechennya-bezperervnogo-nadannya-kvalifikovanih-elektronnih-dovirchih-poslug

 Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!

https://dp.tax.gov.ua/;

https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;

https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA

 

Зняття з обліку в податкових органах договорів про спільну діяльність, про управління майном, угоди про розподіл продукції

 Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових інспекцій та ДПІ у м. Покрові) повідомляє, що договори про спільну діяльність, договори управління майном та угоди про розподіл продукції знімаються з обліку у контролюючих органах після їх припинення, розірвання, закінчення строку дії чи після досягнення мети, для якої вони були укладені, визнання їх недійсними у судовому порядку, а також у разі втрати ознак платника податку, які визначені ПКУ, за умови відсутності грошових зобов’язань і податкового боргу або після їх погашення (для договорів про спільну діяльність та договорів управління майном).

Для зняття з обліку договору про спільну діяльність, договору управління майном або угоди про розподіл продукції уповноважена особа (управитель майна, інвестор) зобов’язана подати до контролюючого органу за своїм основним місцем обліку такі документи:

- заяву про ліквідацію або реорганізацію платника податків за формою № 8-ОПП;
- документ, підтверджуючий припинення договору (контракту) про спільну діяльність, договору управління майном або угоди про розподіл продукції
У разі подання заяви про зняття з обліку в контролюючих органах договору про спільну діяльність, договору управління майном, угоди про розподіл продукції, у тому числі якщо цей договір визнано недійсним в судовому порядку, контролюючим органом приймається рішення про проведення (не проведення) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі.

Платникам податків, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та які не включаються до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, а також щодо яких законом або нормативно-правовим актом Кабінету Міністрів України для проведення реєстрації ліквідації, реорганізації, закриття або припинення діяльності платника податків вимагається довідка про зняття з обліку платника податків, замість відомостей про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів за формою № 30-ОПП видається довідка про зняття з обліку платника податків за формою №12-ОПП .

З моменту видачі довідки за ф. №12-ОПП такий платник податків уважається знятим з обліку у контролюючому органі за умови реєстрації його припинення відповідно до законодавства або внесення запису про припинення до відповідного державного реєстру.

Отже, після подання документів для зняття з обліку договору про спільну діяльність, договору управління майном або угоди про розподіл продукції контролюючий орган приймає рішення про проведення (не проведення) документальної позапланової перевірки платника податків. У разі підтвердження факту відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів контролюючий орган видає уповноваженій особі (управителю майна, інвестору) довідку за ф. № 12-ОПП.

 

Увійти до Електронного кабінету можна з допомогою QR-коду

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) нагадує, скористатися податковими електронними сервісами стало ще простіше. Мінцифри та Державна податкова служба України спростили вхід до Електронного кабінету. Для швидкого входу користувач може скористатися QR-кодом:

- обрати спосіб входу Дія та «Отримати код»;

- відсканувати QR-код;

- підтвердити особу через мобільний додаток «ДІЯ» та підписати Запит.

Тримайте дистанцію та користуйтеся електронними сервісами податкової служби.

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX

 

Telegram-канал ДПС України

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольського регіону) нагадує, що  Державна податкова служба України запустила свій Telegram-канал.

Про податки і не тільки – відтепер у більш зручному та мобільному форматі.

Що ж цікавого запропоновано?

Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та коментарі фахівців.

Підписуйтеся на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

 

ДПС: перевірки бізнесу в умовах карантину

   Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових інспекцій та ДПІ у м. Покрові) інформує повідомляє.

COVID-2019 вніс істотні корективи у контрольно-перевірочну роботу. Через мораторій на перевірки за 2020 рік документальних перевірок проведено на 35 % менше ніж за 2019. Карантин зупинив всі планові перевірки у 2020 році.

У період мораторію податкові аудитори зосередилися на дозволених заходах контролю, а також на визначенні ризикових операцій, зборі доказової бази порушень, підготовці змін до нормативно-правових актів, удосконаленні електронних сервісів для платників податків.

Постанова Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2021 року № 89 «Про скорочення строку дії обмеження в частині дії мораторію на проведення деяких видів перевірок» зняла заборону на проведення контролюючими органами під час карантину певних видів документальних перевірок.

Так, абзацом четвертим цієї постанови дозволено проведення планових перевірок. Варто нагадати, що у плані перевірок на 2021 рік – 4,3 тис. платників податків з розрахунковими ризиками на 25,4 млрд гривень.

Вже завершено 730 планових перевірок, якими зафіксовано порушень на 43,5 млрд гривень.

Зазначена постанова Уряду зняла заборону також і з позапланових перевірок суб’єктів господарювання реального сектору економіки, які сформували сумнівний податковий кредит з ПДВ.

При визначенні таких суб’єктів ДПС керується переліками ризикових платників податків, визначених у межах роботи Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України, що розслідує можливі корупційні дії посадових осіб органів державної влади, які призвели до втрат доходів державного бюджету. Ідентифіковано 2,9 тис. таких суб’єктів на 30,7 млрд грн ризикового ПДВ.

На сьогодні позаплановими перевірками вже охоплено близько 300 платників, за результатами яких донараховано грошових зобов’язань, зменшено від’ємне значення та бюджетне відшкодування з ПДВ на 750 млн грн. Ще 250 млн грн – це результат планових перевірок цієї категорії платників.

Органи ДПС налаштовані і надалі посилювати контроль за найбільш ризиковими платниками та зосереджувати ресурси на зростання не кількості перевірок, а їх якості. Відповідні заходи будуть спрямовані як на упередження порушень, так і на їх подальше виявлення.

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням

https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/472827.html

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

  

Порядок та термін реєстрації ПРРО?

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових інспекцій та ДПІ у м. Покрові) повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів подається до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.

У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.

Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.

Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.

Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:

у день отримання реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00 робочого (операційного дня);

не пізніше наступного робочого дня, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного дня).

Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).

 

Реєстрація РРО/ПРРО для ФОП, який надає послуги з використанням Інтернет із власної квартири

 Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових інспекцій та ДПІ у м. Покрові) звертає увагу, якщо місце проживання фізичної особи – підприємця (ФОП) є місцем, де провадиться підприємницька діяльність, або воно пов’язане із здійсненням підприємницької діяльності, то ФОП відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України має подати повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, повідомивши про місце проживання як про об’єкт оподаткування, після чого на такий об’єкт може бути зареєстроване реєстратор розрахункових операцій (РРО) та/або програмний РРО (ПРРО).

Нагадуємо, що з 01 січня 2021 року до 01 січня 2022 року РРО та/або ПРРО не застосовуються ФОП, платниками єдиного податку другої – четвертої груп, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 220 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01 січня податкового (звітного) року   (1 320 000 грн), незалежно від обраного виду діяльності, крім тих, які здійснюють:

► реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;

► реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров'я;

► реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Для вищезазначених видів діяльності застосування РРО/ПРРО є обов’язковим.

При цьому, відповідно до ст. 9 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР із змінами та доповненнями передбачено, що РРО/ПРРО не застосовується у разі здійснення розрахунків за надані платні послуги у сфері охорони здоров'я у безготівковій формі (з рахунку на рахунок), через банківські установи, та виключно через сервіси переказу коштів або за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування.

 

Шановні платники! На період карантину користуйтеся

guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

29.06.2021 17:14