Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує

Євген Олейніков: Правильна реалізація реформ дозволяє

досягти високих практичних результатів

Державна податкова служба продовжує розпочатий курс реформ, перші результати яких вже засвідчили свою результативність. Про це заявив в. о. Голови ДПС Євген Олейніков під час зустрічі з представниками Міжнародного валютного фонду – Енріко Аавом, головним економістом Департаменту з бюджетних питань МВФ, та Дейвом Хартнеттом, зовнішнім експертом. 

«ДПС продовжує виконання визначених стратегічних цілей. Вони не змінилися, ми розуміємо кінцеву мету розпочатих змін і впроваджуватимемо всі підходи для її досягнення. Приємно, що експерти МВФ зацікавлені у продовжені та поглибленні нашої співпраці. Для нас дуже важливими є експертна оцінка наших стратегічних партнерів, консультативний супровід та обмін інформацією, які дозволяють всебічно аналізувати системні питання та приймати вірні рішення», – наголосив Євген Олейніков.

Серед пріоритетів у роботі служби – подальша реалізація концепції єдиної юридичної особи. Буде проведена оцінка ефективності побудованої системи взаємодії центрального апарату з територіальними підрозділами, здійснено перегляд функцій та їх оптимізацію для подальшої ефективної роботи кожного структурного підрозділу.

Євген Олейніков відзначив й ефективність проведеної реформи в обслуговуванні великих платників податків. Як свідчить аналіз, перерозподіл всіх компаній, які обслуговувалися в Офісі великих платників,  за галузевим принципом дозволив збільшити обсяги податкових надходжень від великого бізнесу.

Важливим напрямом, на думку в. о. Голови ДПС, також є систематизація усіх податкових напрацювань та перехід до податкового комплаєнсу, удосконалення правового поля діяльності ДПС.

У пріоритетах і розширення інструментарію для спілкування з платниками податків для того, щоб дії податкової служби були зрозумілими для платників податків, зокрема, введення в експлуатацію обладнання для побудови мультифункціонального контакт-центру.

«Ми визначили чіткі напрями нашої роботи і маємо швидко рухатися далі для досягнення кінцевого результату. Впевнений, що правильна реалізація реформ дозволяє досягти високих практичних результатів. Такі результати ДПС вже продемонструвала і на такому ж високу рівні працюємо далі», – підкреслив Євген Олейніков.

Він також подякував Енріко Ааву за розроблений звіт МВФ, який містить технічні рекомендації щодо роботи ДПС, що дозволяє акцентувати увагу на тих питаннях, які потребують першочергового вирішення.

У свою чергу експерти МВФ позитивно відзначили незмінність розпочатого курсу реформ та запевнили у своїй подальшій підтримці.

Під час зустрічі сторони домовилися про подальшу актуалізацію плану реалізації технічної допомоги з метою гармонізації напрямів експертної підтримки з визначеними податковою службою пріоритетами. 

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

За результатами перевірок надійшло до бюджету 56,7 млн гривень

 «За січень - травень поточного року фахівцями податкового аудиту Головного управління ДПС у Дніпропетровській області проведено 1660 перевірок, результати яких узгоджено з платниками, сплачено до бюджету 56,7 млн грн донарахованих сум.

На сьогодні робота податкового аудиту направлена на виявлення та припинення схем ухилення від оподаткування, зокрема, за рахунок нереальних операцій по виділенню з платника податків інших платників податків та передачі частини майна.

Так, в ході планової документальної виїзної перевірки встановлено, що в періоді, що перевірявся, платником податків прийнято рішення про реорганізацію шляхом виділу.

За результатами дослідження розподільчого балансу, передавального акту, первинних документів щодо фактичного руху майна та наявної податкової інформації по підприємству, створеному шляхом виділу (правонаступнику), не підтверджено реальність операції з виділення активів та пасивів та відповідно встановлено заниження податкових зобов’язань з податку на додану вартість та доходів.

Всього донараховано податків та штрафних санкцій на суму понад 16 млн гривень»,- повідомила в.о. заступника начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ольга Мазур.

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» в Томаківській ДПІ

За організацією відділу комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області в Томаківській ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Новації податкового законодавства, запроваджені Законом України від 16 січня 2020 року №466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві».

На питання платників відповідала начальник Томаківської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Руслана Рибка.

Наводимо найцікавіші запитання та відповіді на них.

Питання: Чи змінилися можливості Електронного кабінету у зв’язку з набранням чинності Законом № 466?

Відповідь: Законом № 466 внесено зміни, якими вдосконалюється функціонування Електронного кабінету, а саме:

- розширено перелік документів, які можуть бути отримані платником податків за допомогою Електронного кабінету (повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації, деякі документи за результатами перевірок, індивідуальні податкові консультації тощо);

- уточнено порядок доставки документа в електронній формі до платника через Електронний кабінет;

- надано платникам можливість подавати в електронному вигляді повідомлення (з документальним підтвердженням фактів) для виправлення неточної, неповної або застарілої інформації про себе, доступ до якої надається йому через Електронний кабінет;

- врегульовано організаційні процеси, пов’язані з формуванням та прийманням звітності, поданої засобами електронного зв’язку в електронній формі.

Питання: Як платнику податку перейти на єдиний рахунок?

Відповідь: Щоб перейти на єдиний рахунок, необхідно здійснити три простих кроки. Перший – через Електронний кабінет подати «Повідомлення про використання єдиного рахунку» за формою J/F 1307001 (далі – Повідомлення). Другий – отримати квитанцію про включення до Реєстру платників, які використовують єдиний рахунок. Третій – надати до обслуговуючого банку розрахункові документи із зазначенням реквізитів єдиного рахунку на загальну суму без визначення одержувачів або з визначенням одержувачів. Платники, які не подали Повідомлення за формою J/F 1307001, продовжують сплачувати платежі безпосередньо на бюджетні/не бюджетні рахунки.

Питання :Як подати заяву на реєстрацію платником ПДВ?

Відповідь:Законом № 466 внесено зміни до процедур реєстрації, перереєстрації та анулювання реєстрації платників ПДВ. Відтепер, реєстраційна заява платника ПДВ подається до контролюючого органу виключно засобами електронного зв’язку в електронній формі. Значним спрощенням для суб’єктів господарювання, які включені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, стала відміна обов’язку подання відповідної заяви у разі зміни місцезнаходження та/або найменування при перереєстрації платника ПДВ. При цьому, ця норма не застосовується у разі перетворення юридичної особи. Так, якщо платник податків, утворений шляхом перетворення, не подасть у встановлений термін заяву для перереєстрації, тоді реєстрацію такого платника ПДВ буде анульовано контролюючим органом.

Також слід зазначити, що Законом №466 внесено зміни до ст. 202 Податкового кодексу України, відповідно до яких для платників ПДВ запроваджується єдиний звітний (податковий) період – календарний місяць.

Питання:Які нововведення запроваджено Законом № 466 для юридичних осіб – платників єдиного податку третьої групи?

Відповідь: Законом № 466 внесено ряд змін, які стосуються, зокрема, юридичних осіб – платників єдиного податку третьої групи, а саме:

- зменшено із 15-ти до 10-ти календарних днів строк, до закінчення якого платник єдиного податку третьої групи зі ставкою 5 % може подати заяву про зміну ставки цього податку на 3 % зі сплатою ПДВ;

- обмежено поширення пільги у вигляді земельного податку на юридичних осіб – платників єдиного податку 3 групи, при наданні нерухомого майна в оренду;

- визначено, що анулювання реєстрації платника єдиного податку контролюючим органом можливе у разі наявності податкового боргу, який перевищує 1020 грн на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів – в останній день другого із послідовних кварталів.

 

Засідання «круглого столу» в ДПІ у м. Покрові

Головного управління ДПС у Дніпропетровській

Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових інспекцій та ДПІ у м. Покрові)                                          інформує.

Днями в приміщенні ЦОП ДПІ у м. Покрові Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбулося засідання «круглого столу» в якому прийняла участь заступник начальника ДПІ у м. Покрові Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Валентина Піхтіна.

У ході засідання сторони обговорили питання легалізації найманої праці, виплати заробітної плати не нижче законодавчо встановленого рівня, відповідальності суб'єктів господарської діяльності за порушення вимог чинного законодавства щодо не виплати заробітної плати, використання праці найманих робітників без належного документального оформлення нелегальної праці тощо.

«Не варто забувати, що виплата заробітної плати без сплати встановлених податків і зборів є грубим порушенням законодавства про працю в Україні, яке підпадає під адміністративну та кримінальну відповідальність!» – зауважила податківець.

Валентина Піхтіна також звернула увагу на переваги подання податкової звітності в електронному вигляді як для платників податків, так  і для податкової служби, перелічила їх.

Зазначила, що Електронний кабінет – найбільш популярний сервіс Державної податкової служби України, який забезпечує безконтактну взаємодію платників та контролюючих органів з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Засідання відбулось у конструктивному форматі, де учасники отримали відповіді на всі свої запитання, а також отримали друковану продукцію.

 

Відбувся семінар в Марганецькій ДПІ

Головного управління ДПС у Дніпропетровській області

Днями в приміщенні Марганецької ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбувся практикум (тренінг), з платниками, спікером якого була заступник начальника Марганецької ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Тетяна Семеновська. Основна тема практикуму (тренінг): «Новації податкового законодавства 2021 року. Подання звітності засобами електронного зв’язку. Зміни у застосуванні РРО. Єдиний внесок».

Тетяна Семеновська повідомила, що Законом № 466 внесено ряд змін, які стосуються, зокрема, юридичних осіб – платників єдиного податку третьої групи, а саме:

- зменшено із 15-ти до 10-ти календарних днів строк, до закінчення якого платник єдиного податку третьої групи зі ставкою 5 % може подати заяву про зміну ставки цього податку на 3 % зі сплатою ПДВ;

- обмежено поширення пільги у вигляді земельного податку на юридичних осіб – платників єдиного податку 3 групи, при наданні нерухомого майна в оренду;

- визначено, що анулювання реєстрації платника єдиного податку контролюючим органом можливе у разі наявності податкового боргу, який перевищує 1020 грн на кожне перше число місяця протягом двох послідовних кварталів – в останній день другого із послідовних кварталів.

Електронний кабінет, про який нагадує Валентина Плахотнік– старший державний інспектор Марганецької ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області, – це широкі можливості реалізувати свої обов`язки та права у сфері оподаткування в режимі on-line. Подати звітність чи заяву, сплатити платежі, отримати довідку про відсутність заборгованості, листуватись з органом ДПС, зареєструватися платником ПДВ, внести зміни до своїх облікових даних, замовити облікову картку платника, отримати довідку про доходи чи витяг з реєстру, зареєструвати РРО чи програмний РРО – все це не виходячи з дому чи кабінету.

Електронний кабінет працює цілодобово, крім часу, необхідного для його технічного обслуговування. Це його головна перевага. Зазначу, що на сьогодні функціонал Електронного кабінету значно розширився. Робота у приватній частині Кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП), отриманого у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів подається до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.

Тетяна Семеновська також повідомила, що відповідно до п. 1 частини першої ст. 7 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 2464) базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ) для роботодавців є, зокрема, сума нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України від 24 березня 1995 року № 108/95-ВР «Про оплату праці».

 

У ДПС проведено засідання робочої групи з питань

 розробки моделі компетенцій

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.

У ДПС здійснюються заходи щодо провадження ефективної HR-політики. Представниками служби спільно з експертами Програми підтримки державного управління фінансами для України – EU4PFM проведено засідання робочої групи ДПС з питань розробки моделі компетенцій.

На засіданні обговорювалася мета розробки моделі компетенцій для кожної посади,  її формат та вимоги, строки надання пропозицій.

Зокрема, зазначалося, що результатом розробки мають бути сформовані профілі компетенцій для кожної посади, а саме: опис та умови роботи, освіта, спеціальні знання, навички та досвід роботи, якими повинен володіти працівник, що займатиме певну посаду.

Використання таких моделей дозволить проводити якісний добір кадрів на посади з урахуванням відповідності визначеним компетенціям. Це, у свою чергу, сприятиме максимальному залученню потенціалу кожного працівника служби для виконання його посадових обовʼязків.

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням

https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/475866.html

Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!

https://dp.tax.gov.ua/;

https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;

https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA

 

Підсумки декларування доходів нерезидентів із джерелом

їх походження з України за І квартал 2021 року

За підсумками декларування І кварталу 2021 року обсяги доходів нерезидентів із джерелом їх походження з України склали 50,0 млрд грн, з яких нараховано до сплати 1,6 млрд грн податку.

Значні виплати здійснюються на користь компаній, що зареєстровані в Республіці Кіпр, Королівстві Нідерланди, Великій Британії та Німеччині.

При здійсненні аналізу діяльності суб’єктів господарювання 20 відс. виплат є ризиковими. Основними ризиками є здійснення виплат на користь нерезидентів, які не є бенефіціарними (фактичними) власниками отриманих доходів та на користь незареєстрованих постійних представництв нерезидентів на території України. Також вбачається зловживання положеннями конвенцій для отримання переваг в оподаткуванні.

Одним із інструментів для збору доказів вчинення порушень при здійснені виплат на користь нерезидентів є обмін податковою інформацію з компетентними органами іноземних країн. На сьогодні налагоджена ефективна комунікація з іноземними країнами, тому терміни отримання відповідей значно скоротилися, що дозволяє в подальшому оперативно здійснювати відпрацювання ризиків ухилення від оподаткування. 

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

З використанням єдиного рахунку сплачено 361 млн гривень

З початку року єдиний рахунок для сплати податків використовують 2 тис. осіб. Вони сплатили 361 млн гривень.

Такий спосіб сплати податків є комфортним, оскільки скорочує платникам фінансові витрати і час на формування розрахункових документів.

Нагадуємо, що через єдиний рахунок можна сплатити всі поточні платежі, податковий борг за такими платежами та недоїмку з єдиного внеску, грошові зобов'язання, які визначено на підставі податкових повідомлень-рішень.

Щоб перейти на єдиний рахунок, необхідно здійснити три простих кроки.

Перший – через Електронний кабінет подати «Повідомлення про використання єдиного рахунку» за формою J/F 1307001.

Другий – отримати квитанцію про включення до Реєстру платників, які використовують єдиний рахунок.

Третій – надати до обслуговуючого банку розрахункові документи із зазначенням реквізитів  єдиного рахунку на загальну суму без визначення одержувачів або з визначенням одержувачів.

Платники, які не подали Повідомлення за формою J/F 1307001, продовжують сплачувати платежі безпосередньо на бюджетні/не бюджетні рахунки.

Ініціатива щодо запровадження єдиного рахунку реалізовується в рамках «Програми підтримки управління державними фінансами в Україні (EU4PFM).

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

Контакти для подання в електронному вигляді звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації та строки їх розгляду

Електронна скринька для надсилання звернень громадян: zvernennya_dps@tax.gov.ua.

Електронна скринька  для надсилання  запитів на отримання публічної інформації: publicinfo_dps@tax.gov.ua.

Строк розгляду звернень громадян – 30 днів або продовження, але не більше 45 днів.

Строк розгляду запитів  на отримання публічної інформації  –  5 робочих днів або продовження до 20 робочих днів.

Контакти для отримання інформації щодо надходження та реєстрації запиту на отримання публічної інформації: 044-247-35-36.

Контакти для отримання інформації щодо надходження та реєстрації звернення громадян: 044-279-79-78.

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

У травні 14,2 тиc. осіб скористалися розділом «Відкриті дані» ДПС

У травні 2021 року 14,2 тис. осіб скористалися розділом «Відкриті дані» ДПС. Вони здійснили перегляд (завантаження) наборів даних у формі відкритих даних, які оприлюднюються на офіційному вебпорталі ДПС https://tax.gov.ua/datasets.php

У травні більше 100 переглядів наборів даних мають 9 таких наборів у формі відкритих даних:

1.                  Реєстр платників ПДВ – 3,7 тис. переглядів;

2.                  Реєстр платників єдиного податку -2,6 тис. переглядів;

3.                  Інформація про анулювання реєстрації платників ПДВ – 2,0 тис. переглядів;

4.                  Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг – 1,2 тис. переглядів;

5.                  Інформація про платників, які мають борг(недоїмку) зі сплати ЄСВ – 1,1 тис. переглядів;

6.                  Реєстр платників акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового – 1,0 ти. Переглядів;

7.                  Фінансова звітність та звіт про прибутки та збитки – 0,7 тис. переглядів;

8.                  Реєстра неприбуткових установ та організацій – 0,4 тис. переглядів;

guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

22.06.2021 16:26