Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

 Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

Представники ДПС та судової гілки влади

обговорили питання вирішення податкових спорів

Судді та податківці обговорили актуальні питання правозастосування при розгляді податкових спорів. Зустріч представників Державної податкової служби України та Восьмого апеляційного адміністративного суду за участі Верховного суду України відбулась у Львові в рамках «круглого столу».

У зустрічі взяли участь керівники ДПС та головних управлінь ДПС західного регіону, голова та судді Касаційного адміністративного суду у складі Верховного суду, судді Восьмого апеляційного адміністративного суду та Львівського окружного адміністративного суду, а також науковці юридичного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка.

«Захід, в якому беруть участь представники виконавчої та судової гілок влади – податкової служби та адміністративних судів, проводиться чи не вперше. У деяких питаннях ми дійшли згоди, в інших – залишилися на своїх позиціях. І це зрозуміло, адже питання не з простих», – підкреслив заступник Голови ДПС Михайло Тітарчук.

Зокрема, під час заходу відбулася цікава дискусія з практики розгляду судових  справ щодо реєстрації податкових накладних та скасування рішень про віднесення платника податків до категорії ризикових, строків звернення до суду після застосування процедури адміністративного оскарження та питання поновлення строків на апеляційне, а також касаційне оскарження рішень після повернення апеляційних/касаційних скарг з причин несплати судового збору при відсутності бюджетних асигнувань.

«Така дискусія необхідна і для нас, і для платників податків. Вважаю, що такі заходи в найближчому майбутньому ми проведемо і в інших регіонах країни», — зауважив Михайло Тітарчук.

 Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

Ганна ЧУБ: Перебіг строків щодо подання скарги на

рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації ПН в

ЄРПН зупиняється на період дії карантину

   Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових інспекцій та ДПІ у м. Покрові) повідомляє, порядок розгляду скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок розгляду скарги).

Відповідно до п. 3 Порядку розгляду скарги скарга подається платником ПДВ у строки, визначені ст. 56 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), з наступного дня після набрання чинності рішенням комісії регіонального рівня.

Скарга подається платником ПДВ в електронній формі засобами електронного зв’язку з урахуванням вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» із змінами та доповненнями, від 05 жовтня 2017 року № 2155-VІІІ «Про електронні довірчі послуги» із змінами та доповненнями та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03.05.2017 за № 959/30827 із змінами та доповненнями (п. 5 Порядку розгляду скарги).

Пунктом 56.23 ст. 56 ПКУ передбачено, що оскарження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) здійснюється у порядку, визначеному ст. 56 ПКУ з урахуванням таких особливостей:

- скарга на рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН подається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику;

- скарга на рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН розглядається в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, за участі уповноваженої особи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику;

-  скарга на рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН розглядається протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Термін розгляду скарги не може бути продовженим;

-  якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків на рішення про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН не надсилається платнику податків протягом 10-денного строку, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначеного строку.

Відповідно до вимог п. 528 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ тимчасово, на період по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), зупиняється перебіг строків, встановлених ст. 56 ПКУ (в частині процедури адміністративного оскарження) щодо скарг платників податків (крім скарг щодо законності декларування заявленого до відшкодування з бюджету ПДВ та/або з від’ємного значення з ПДВ), що надійшли (надійдуть) по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, та/або які не розглянуті станом на 18 березня   2020 року.

На цьому акцентувала увагу начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Чуб Ганна.

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

 

Основні аспекти проведення органами ДПС перевірок.

Застосування РРО/ПРРО – у форматі онлайн проведено зустріч з

бізнесом Дніпропетровщини

   Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових інспекцій та ДПІ у м. Покрові) інформує. Нещодавно, у рамках ініціативи COVID-19 БІЗНЕС-КЛІНІКИ проєкту «EU4Business: конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, за організацією Дніпропетровською торгово-промислової палатою (далі – ТПП), проведено онлайн зустріч з бізнесом Дніпропетровщини.

У заході прийняли участь в. о. заступника начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) Мазур Ольга, провідні фахівці ГУ ДПС, представники ТПП та бізнесу.

Зустріч присвячена основним аспектам проведення органами ДПС перевірок та застосуванню реєстраторів розрахункових операцій/програмних реєстраторів розрахункових операцій (РРО/ПРРО).

Мазур Ольга привітала учасників і побажала всім ефективної співпраці.

На зустрічі розглядались питання, пов’язані з процесом проведення фахівцями ДПС перевірок (запити, повідомлення, допуск до перевірки), а також із зняттям мораторію на перевірки; перевірками у сфері зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД), застосуванням РРО/ПРРО.

Учасники заходу енергійно обговорювали актуальні питання, які потребували роз’яснень.

Наприкінці заходу представники бізнесу висловили подяку організаторам зустрічі та фахівцям податкової і вирішили продовжити співпрацю у такому

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

 

Місцеві бюджети Нікопольського району

отримали 121,1 мільйона гривень плати за землю

За січень-травень 2021 року до місцевих бюджетів регіону надійшло 121,1 мільйона гривень земельного податку та орендної плати за землю. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 30,5 млн. грн. або на 33,7 відсотка. Як повідомила начальник  Нікопольського відділу податків і зборів з юридичних осіб та проведення камеральних перевірок Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ольга Карнаух, власники земельних ділянок і землекористувачі – юридичні особи спрямували до скарбниць 115,7 мільйона гривень плати за землю, фізичні особи – 5,4 мільйона гривень.

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

До уваги платників податків! 18 червня 2021 року з 11-00 год. до 12-00 год. відбудеться сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» за тел. (05667) 6-02-90 на тему: «Новації податкового законодавства, запроваджені Законом України від 16 січня 2020 року № 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві». На запитання відповідатиме начальник Томаківської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Руслана РИБКА.

 

Підсумки декларування доходів нерезидентів із

джерелом їх походження з України за І квартал 2021 року

   Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових інспекцій та ДПІ у м. Покрові) повідомляє, що за підсумками декларування І кварталу 2021 року обсяги доходів нерезидентів із джерелом їх походження з України склали 50,0 млрд грн, з яких нараховано до сплати 1,6 млрд грн податку.

Значні виплати здійснюються на користь компаній, що зареєстровані в Республіці Кіпр, Королівстві Нідерланди, Великій Британії та Німеччині.

При здійсненні аналізу діяльності суб’єктів господарювання 20 відс. виплат є ризиковими. Основними ризиками є здійснення виплат на користь нерезидентів, які не є бенефіціарними (фактичними) власниками отриманих доходів та на користь незареєстрованих постійних представництв нерезидентів на території України. Також вбачається зловживання положеннями конвенцій для отримання переваг в оподаткуванні.

Одним із інструментів для збору доказів вчинення порушень при здійснені виплат на користь нерезидентів є обмін податковою інформацію з компетентними органами іноземних країн. На сьогодні налагоджена ефективна комунікація з іноземними країнами, тому терміни отримання відповідей значно скоротилися, що дозволяє в подальшому оперативно здійснювати відпрацювання ризиків ухилення від оподаткування.

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

З початку року надходження акцизного податку до

загального фонду держбюджету склали 29,4 млрд гривень

У січні – травні 2021 року до загального фонду Державного бюджету України надійшло акцизного податку з вироблених в Україні та ввезених на митну територію України товарів на суму 29,4 млрд гривень. Індикативний показник виконано на 102,3 %, додатково до бюджету надійшло 650,7 млн гривень.

Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 11,7 %, або на майже 3,1 млрд гривень.

До спеціального фонду Державного бюджету України у січні – травні 2021 року надійшло 5 млрд грн акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів. Це складає 131,8 % від індикативного показника, додатково до бюджету надійшло 1,2 млрд гривень.

Порівняно з відповідним періодом минулого року  надходження зросли на 18,4 %, або на 779,6 млн гривень.

У травні 2021 року до загального фонду Державного бюджету України надійшло акцизного податку з вироблених в Україні та ввезених на митну територію України товарів на суму 7 млрд гривень. Виконання індикативного показника склало 104,4 %, додаткові надходження – 296,5 млн гривень.

Порівняно з травнем минулого року надходження зросли на 14,6 %, або 901,6 млн гривень.

До спеціального фонду Державного бюджету України у травні 2021 року надійшло 1,1 млрд грн акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів. Це складає 138 % від доведеного індикативного показника. До бюджету додатково надійшло 309,9 млн гривен.

Порівняно з травнем минулого року надходження зросли на 14,1 %, або на 139 млн гривень.

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

З початку 2021 року ДПС опрацьовано 1023

запити на отримання публічної інформації

   Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових інспекцій та ДПІ у м. Покрові) інформує.

У січні – травні Державною податковою службою України опрацьовано 1023 запити на отримання публічної інформації.

Із загальної кількості 115 запитів надійшло поштою, 895 – електронною поштою, 13 – в іншій формі (телефон, скринька ДПС).

Найбільше запитів на отримання публічної інформації надійшло від фізичних осіб – 609 запитів. Від юридичних осіб з початку року надійшло 339 запитів на отримання публічної інформації, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 15, від представників засобів масової інформації – 60.

За результатами розгляду запитів: задоволено, з наданням інформації – 669, відмовлено з причин невідповідності запитів вимогам Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-IV «Про доступ до публічної інформації» – 213, надіслано за належністю – 141.

Нагадуємо, що запити на отримання публічної інформації надсилаються на електронну скриньку publicinfo_dps@tax.gov.ua.

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням

 https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/474043.html

Ми в інтернет-просторі, приєднуйтесь!

https://dp.tax.gov.ua/;

https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/;

https://www.youtube.com/channel/UCIxijADr1NbFo5dhZ3mQwVA

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

З використанням єдиного рахунку сплачено 361 млн гривень

   Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових інспекцій та ДПІ у м. Покрові) інформує, що з початку року єдиний рахунок для сплати податків використовують 2 тис. осіб. Вони сплатили 361 млн гривень.

Такий спосіб сплати податків є комфортним, оскільки скорочує платникам фінансові витрати і час на формування розрахункових документів.

Нагадуємо, що через єдиний рахунок можна сплатити всі поточні платежі, податковий борг за такими платежами та недоїмку з єдиного внеску, грошові зобов'язання, які визначено на підставі податкових повідомлень-рішень.

Щоб перейти на єдиний рахунок, необхідно здійснити три простих кроки.

Перший – через Електронний кабінет подати «Повідомлення про використання єдиного рахунку» за формою J/F 1307001.

Другий – отримати квитанцію про включення до Реєстру платників, які використовують єдиний рахунок.

Третій – надати до обслуговуючого банку розрахункові документи із зазначенням реквізитів  єдиного рахунку на загальну суму без визначення одержувачів або з визначенням одержувачів.

Платники, які не подали Повідомлення за формою J/F 1307001, продовжують сплачувати платежі безпосередньо на бюджетні/не бюджетні рахунки.

Ініціатива щодо запровадження єдиного рахунку реалізовується в рамках «Програми підтримки управління державними фінансами в Україні (EU4PFM).

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

До уваги суб’єктів господарювання,

які отримали ліцензії на право виробництва, оптової,

роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального!

Державна податкова служба України нагадує про необхідність завчасно подбати про внесення чергового платежу за ліцензії на право виробництва, оптової, роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального, а також надати до органу ліцензування визначені Законом України від 19 грудня 1995 року № 481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» документи.

У разі відсутності звернення суб’єкта господарювання до органу ліцензування щодо внесення чергового платежу за ліцензію на дату спливу терміну попередньої сплати, таку ліцензію буде призупинено відповідно до вимог Закону.

Крім цього, нагадуємо, що у зв’язку із набранням чинності постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2020 р. № 1308 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2015 р. № 609», територіальні органи ДПС з 1 січня 2021 року визначено органами ліцензування, зокрема з оптової торгівлі пальним.

Отже, заяви щодо ліцензій на право виробництва пального необхідно направляти до Державної податкової служби України, а заяви щодо ліцензій на право оптової, роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального до територіальних органів ДПС за місцем здійснення діяльності.

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

До уваги платників рентної плати за

користування надрами для видобування природного газу!

Державна податкова служба України повідомляє, що середня митна вартість імпортного природного газу, що склалась у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України з 01.05.2021 по 31.05.2021 включно, складає 8030,6505 грн/тис. куб. м, або 291,7195 дол. США/тис. куб. метрів.

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

З початку року надходження акцизного податку до

загального фонду держбюджету склали 29,4 млрд гривень

У січні – травні 2021 року до загального фонду Державного бюджету України надійшло акцизного податку з вироблених в Україні та ввезених на митну територію України товарів на суму 29,4 млрд гривень. Індикативний показник виконано на 102,3 %, додатково до бюджету надійшло                     650,7 млн гривень.

Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 11,7 %, або на майже 3,1 млрд гривень.

До спеціального фонду Державного бюджету України у січні – травні 2021 року надійшло 5 млрд грн акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів. Це складає 131,8 % від індикативного показника, додатково до бюджету надійшло 1,2 млрд гривень.

Порівняно з відповідним періодом минулого року  надходження зросли на 18,4 %, або на 779,6 млн гривень.

У травні 2021 року до загального фонду Державного бюджету України надійшло акцизного податку з вироблених в Україні та ввезених на митну територію України товарів на суму 7 млрд гривень. Виконання індикативного показника склало 104,4 %, додаткові надходження – 296,5 млн гривень.

Порівняно з травнем минулого року надходження зросли на 14,6 %, або 901,6 млн гривень.

До спеціального фонду Державного бюджету України у травні 2021 року надійшло 1,1 млрд грн акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів. Це складає 138 % від доведеного індикативного показника. До бюджету додатково надійшло 309,9 млн гривен.

Порівняно з травнем минулого року надходження зросли на 14,1 %, або на 139 млн гривень.

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

Платники Дніпропетровщини придбали 14 244 ліцензій

На виробництво, оптову, роздрібну торгівлюалкогольними

напоями та тютюновими виробами

   Відділ комунікацій з громадськістю управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській області (територія обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської державних податкових інспекцій та ДПІ у м. Покрові) інформує. У Дніпропетровській області станом на 01.06.2021 діє 17 753 ліцензій на виробництво, оптову, роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, пальним та зберігання пального по 7453 суб’єктам господарювання, серед яких:

- 14244 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними  напоями та

тютюновими виробами по 4793 суб’єктах господарської діяльності (7705 - алкогольні напої, 6539 - тютюнові вироби);

- 2567 ліцензій на зберігання пального по 2271 суб’єкту господарської діяльності;

-613 ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним по 103 суб’єктах господарської діяльності;

- 227 ліцензій на право оптової торгівлі пальним по 219 суб’єктах господарської діяльності;

- 70 ліцензій на право оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах по 38 суб’єктах господарської діяльності (58 - алкогольні напої, 10 – тютюнові вироби, 2- рідини, що використовуються в електронних сигаретах);

- 28 ліцензій на виробництво алкогольних напоїв та тютюнових виробів  по 26 суб’єктах господарської діяльності (25 алкогольні напої, 2 – тютюнові вироби, 1 - рідини, що використовуються в електронних сигаретах);

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

16.06.2021 12:16