В.о. Голови ДПС Євген Олейніков у рамках Комунікаційної
податкової платформи провів зустріч з представниками Європейської Бізнес
Асоціації.
Учасники обговорили системні питання у сегменті зупинки
реєстрації податкових накладних.
Так, зокрема, за словами в.о. Голови ДПС Євгена
Олейнікова, на сьогодні системою автоматизованого моніторингу здійснюється
зупинка реєстрації лише 0,5 % податкових накладних. При цьому платники мають
право підтвердити реальність таких операцій.
«Існує процедура оскарження зупинки реєстрації податкових
накладних. Такі скарги податкова служба розглядає оперативно – до 25 днів.
Платник доводить реальність своїх операцій і комісія приймає відповідне
рішення. Раджу тим підприємствам, накладні яких були зупинені, використовувати
нормативно визначені механізми відстоювання своїх інтересів. Податкова служба
зацікавлена в оперативному вирішенні питання для того, щоб платник отримав
обігові кошти для своєї діяльності, а отже і вчасно та у повному обсязі сплатив
податки до бюджету», – підкреслив Євген Олейніков.
Він у черговий раз зазначив, що наявність ознак
ризиковості у підприємства не є забороною для подальшої реєстрації податкових
накладних. Навпаки сенс такого механізму полягає в тому, щоб податкова служба
отримала можливість більш детального аналізу операцій такого платника, а зовсім
не заборону операцій взагалі.
Євген Олейніков також наголосив, що ДПС завжди відкрита
до діалогу і готова у разі необхідності надавати консультативну допомогу
платникам податків.
Учасники зустрічі розглянули загальну практику вирішення
спорів та домовилися про подальшу взаємодію у вирішенні неузгоджених питань.
Протидія нелегальному ринку обігу пального в пріоритеті
задач, поставлених Урядом України. Ефект від його ліквідації для економіки
країни буде значний, адже виведення в правове поле нелегальних АЗС – це
додаткові надходження до бюджету.
У 2021 році в сфері обігу паливо-мастильних матеріалів
фахівцями податкової служби Дніпропетровщини проведено 48 перевірок АЗС на
території Дніпропетровській області. За результатами вжитих заходів встановлено
порушень податкового законодавства на загальну суму 7,2 млн гривень.
У ході проведення перевірок встановлено 15 АЗС, якими
подано до органів ДПС недостовірні дані в документах на право отримання
відповідних ліцензій на роздрібну торгівлю пальним. На підставі матеріалів
перевірок 15 ліцензій анульовано.
Податковим законодавством встановлена відповідальність
для суб’єктів господарювання, які порушують встановлені законодавчі норми при
реалізації пального.
Так, Податковим кодексом України (ПКУ) визначено, що
транспортні засоби, які набули статусу акцизних складів пересувних, а також
транспортні засоби, що використовуються суб’єктом господарювання, який не є
розпорядником акцизного складу, для переміщення на митній території України
власного пального для потреб власного споживання чи промислової переробки, повинні
обліковуватися в Переліку транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт
етиловий (п.п. 230.1.5 п. 230.1 ст. 230
ПКУ).
Переміщення пального транспортними засобами, що не
зазначені в акцизних накладних, зареєстрованих в Єдиному реєстрі акцизних
накладних (ЄРАН), складених на операції, при здійсненні яких переміщується
пальне у таких транспортних засобах, а також не зазначені у заявках на
переміщення пального транспортними засобами, що не є акцизними складами
пересувними, які надіслані центральному органу виконавчої влади, що реалізує
державну податкову політику, забороняється.
У разі виявлення фактів переміщення пального з
використанням транспортних засобів, що не зазначені в акцизних накладних,
зареєстрованих у ЄРАН, складених на операції, при здійсненні яких переміщується
пальне у таких транспортних засобах, або в заявках на переміщення пального
транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними, відповідні
контролюючі органи тимчасово (до винесення рішення суду) вилучають таке пальне
та транспортні засоби з вільного обігу та подають відповідні матеріали до суду
для винесення постанови про їх вилучення в дохід держави (конфіскацію) (п.
228.3 ст. 228 ПКУ).
Функціонування нелегальних АЗС негативно впливає
безпосередньо на місцевий бюджет області і наносить колосальний збиток усій
економіці України.
Податкова служба Дніпропетровського регіону за активний
діалог з бізнесом задля побудови цивілізованого паливного ринку. Наша спільна
мета – подолання тіньового сектору у цій галузі, забезпечення динамічного
зростання надходжень до бюджету і його конвертація у соціально відчутний
результат, направлений на захист споживачів від контрафактної і небезпечної
продукції.
На цьому акцентувала увагу начальник Головного управління
ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.
Протягом січня – травня
2021 року платниками Дніпропетровщини спрямовано до бюджетів усіх рівнів (без
урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне
страхування) 23 млрд 538 млн гривень. Це на 5 млрд 198,1 млн грн (або на 28,3
відс.) більше надходжень відповідного періоду 2020 року, про це повідомила
начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.
Так, до Державного бюджету України надійшло 11 млрд 239,4
млн грн, що на 2 млрд 329,6 млн грн більше, ніж за січень – травень 2020 року.
До місцевих бюджетів регіону надійшло 12 млрд 298,6 млн
грн, що перевищує минулорічні показники аналогічного періоду на 2 млрд 868,5
млн гривень.
За підсумками січня – травня
2021 року єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
надійшло 7 млрд 713,9 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 1 млрд 206,5
млн гривень.
Платники податків сплатили до
бюджетів усіх рівнів 1198,5 млн.грн.
податків і зборів
Начальник Нікопольського відділу камеральних перевірок Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Володимир
Джавун відмітив, що за підсумками 5 місяців 2021 року
спрямовано до державного та місцевого бюджетів 1198,5 млн. грн., що на 263,2
млн. грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту збору
платежів до відповідного періоду минулого року склав 128,1 відсотка.
Володимир Джавун висловлює
вдячність платникам податків за сумлінну та своєчасну сплату податків,
розуміння важливості наповнення бюджетів, від чого залежить
соціально-економічний розвиток країни та регіону.
На розвиток місцевих
громад
Нікопольського регіону надійшло
744,7 млн гривень податків й зборів
Начальник Нікопольського відділу податків і зборів з
фізичних осіб та проведення камеральних перевірок Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Володимир
Малиновський повідомив щодо надходжень податків і зборів до бюджетів місцевих
громад Нікопольського регіону. За січень-травень 2021 року надійшло 744,7 млн
грн.
Керівник
Нікопольського відділу податків і зборів з фізичних осіб
акцентував увагу на трійку податків-лідерів, які наповнюють місцеві бюджети.
Перше місце
традиційно обіймає податок на доходи фізичних осіб, який є основним джерелом
надходжень. За січень-травень 2021 року надійшло 485,7 млн грн цього податку.
Друге місце належить платі за землю – 121,1 млн грн.
На третьому місці – єдиний податок – 68,4 млн грн.
«Завдяки повній та своєчасній сплаті податків, рівномірного поповнення
бюджету та злагодженій взаємодії податківців з
платниками податків вдається досягти позитивної динаміки надходжень до бюджету»
зазначив Володимир Малиновський.
Майже 68,4 мільйонів гривень надійшло до
місцевих скарбниць від платників єдинників
Нікопольського регіону
З початку 2021 року до місцевих бюджетів від підприємців
та підприємств, які працюють за спрощеною системою оподаткування, надійшло
майже 68,4 мільйонів гривень єдиного податку, що становить 9,2 відсотка від
загальної суми надходжень до місцевих бюджетів. Про це повідомив начальник
Нікопольського відділу податків і зборів з фізичних осіб та
проведення камеральних перевірок Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області Володимир Малиновський.
«Сумлінно сплачуючи єдиний податок до місцевих бюджетів,
тим самим платники забезпечують життєдіяльність територіальних громад» -
зазначив посадовець.
Місцеві бюджети Нікопольського району
отримали 121,1 мільйона гривень плати за землю
За
січень-травень 2021 року до місцевих бюджетів регіону надійшло 121,1 мільйона
гривень земельного податку та орендної плати за землю. У
порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження збільшились на 30,5
млн. грн. або на 33,7 відсотка.
Як
повідомила начальник Нікопольського відділу податків і зборів з юридичних осіб та проведення
камеральних перевірок Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області Ольга Карнаух, власники земельних ділянок і землекористувачі – юридичні
особи спрямували до скарбниць 115,7 мільйона гривень плати за землю, фізичні
особи – 5,4 мільйона гривень.
Гаряча лінія «Новації у сфері
застосування програмного РРО»
Днями
заступник начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна ГРОЗДОВСЬКА-БОЛИЧЕВА
під час проведеного сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія», надала відповіді
на питання громадян стосовно зазначеної теми.
Питання 1: Доброго дня! Чи необхідно застосовувати
РРО підприємцю – платнику єдиного податку, який здійснює реалізацію супутніх
товарів, та технічно складних побутових товарів за готівку?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно
до п. 296.10 ст. 296 Податкового кодексу реєстратори розрахункових операцій або
програмні РРО не застосовуються платниками єдиного податку першої групи.
Постановою
Кабінету Міністрів України від 16 березня 2017 року № 231 затверджено перелік
груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту
або гарантійній заміні, в цілях застосування РРО.
Якщо
фізична особа – підприємець є платником єдиного податку та здійснює продаж
технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, то
такий підприємець застосовує РРО або ПРРО під час продажу всіх наявних на
господарському об’єкті товарів, а не лише технічно складних товарів.
Слід
зазначити, якщо фізична особа – підприємець – платник єдиного податку здійснює
реалізацію технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному
ремонту лише в одній із господарських одиниць, то така особа зобов’язана
проводити розрахункові операції за однаковим порядком на усіх своїх
господарських одиницях, зокрема, застосовувати РРО незалежно від асортименту
товарів на інших господарських одиницях, оскільки законодавством передбачені
вимоги до суб’єкта господарювання, а не до його структурних підрозділів.
Питання 2: Вітаю. Хто звільнений від
використання РРО/ПРРО до 01 січня 2022 року?
Відповідь: Доброго дня! З
1 січня 2021 року до 1 січня 2022 року реєстратори розрахункових операцій
та/або програмні реєстратори розрахункових операцій не застосовуються фізичними
особами – підприємцями, платниками єдиного податку другої - четвертої груп,
обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 220 розмірів
мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового
(звітного) року (1 320000 грн), незалежно від обраного виду діяльності,
крім тих, які здійснюють:
-
реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному
ремонту;
-
реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних
послуг у сфері охорони здоров'я;
-
реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного
каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного
каміння.
Для
вищезазначених видів діяльності застосування РРО є обов’язковим.
При
цьому, відповідно до статті 9 Закону України «Про застосування РРО у сфері
торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 № 265/95-ВР (із
змінами) передбачено, що РРО/ПРРО не застосовується у разі здійснення розрахунків
за надані платні послуги у сфері охорони здоров'я у безготівковій формі (з
рахунку на рахунок), через банківські установи, та виключно через сервіси
переказу коштів або за допомогою банківських систем дистанційного
обслуговування. Так, у разі отримання сімейним лікарем, який зареєстрований
приватним підприємцем, коштів на власний рахунок, застосування РРО не потрібне.
Питання 3: Доброго дня! Чи застосовується РРО при безготівкових розрахунках?
Відповідь: Доброго дня! У
разі здійснення розрахунків у безготівковій формі реєстратори розрахункових
операцій не застосовуються.
Якщо
покупець в банківській установі сплатив на рахунок продавця коштиза товар чи
послугу, зокрема, і готівкою через касу банку, то такий платіж не проводиться
через РРО.
Якщо
ФОП на єдиному податку приймає оплату через інтернет-еквайринг із застосування
платіжних карт за допомогою платіжних систем, він зобов’язаний використовувати
РРО.
Питання 4: Доброго дня! Хто з платників на єдиному
податку у 2021 році не зможе обійтися без використання РРО?
Відповідь: Доброго дня! З
1 січня 2021 року до 1 січня 2022 року без РРО/ПРРО можуть працювати ФОП -
єдинники 2 - 4-ї груп, обсяг доходу яких протягом календарного року не
перевищує 220 розмірів мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1
січня податкового (звітного) року (6000 * 220 = 1320000 грн), незалежно від
обраного виду діяльності.
Однак,
є категорії платників, які зобов'язані використовувати РРОта/або ПРРО, зокрема
ті які здійснюють:
реалізацію
технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;
реалізацію
лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у
сфері охорони здоров'я;
реалізацію
ювелірних і побутових виробів із дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння,
дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Ця
норма передбачена п. 61 підрозділу 10 р. ХХ ПКУ.
Отже, усі суб'єкти господарювання на спрощеній системі
які реалізують ліки, вироби медичного призначення та надають платні послуги у
сфері охорони здоров'я (код економічної діяльності 86 «Охорона здоров'я» за ДК
009:2010) платники мають обов'язково застосувати РРО та/або ПРРО.
Державна податкова служба України долучилася до Ярмарку
вакансій, який проведений Університетом державної фіскальної служби України для
студентів та випускників університету.
Захід зібрав роботодавців вітчизняного ринку праці, а
саме: Міністерство фінансів України, Державну податкову службу України, Державну
аудиторську службу України, Ірпінський міський центр зайнятості, Центральне
міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Київ) та інших.
Під час Ярмарку вакансій учасники мали змогу дізнатися
про особливості та переваги роботи в ДПС, про інструменти щодо залучення
студентів та молодих спеціалістів до державної служби.
Так, зокрема, представники служби розповіли про Програму
адаптації новопризначених працівників Державної податкової служби України, про
Зручнобук, який розроблено для надання відповідей на більшість питань нового
працівника та який буде корисним та зручним навігатором у ДПС, про можливість
проходження практики та стажування.
Крім того, Директор кадрового забезпечення та розвитку
персоналу ДПС Лариса Ящук надала відповіді на питання учасників заходу.
(загальний фонд держбюджету, оперативні
показники)
У травні минулого року була сформована нова команда ДПС
та було розпочато низку трансформаційних процесів, зокрема, змінено стратегічні
цілі та місію.
Забезпечення сталого зростання надходжень до бюджету, що
було розпочато минулого року, зберігається. І це не випадковий результат,
це – наслідки системної роботи.
Травень цього року – перший місяць перемоги вже своїх
результатів.
Податковою службою продовжується боротьба з тіньовою
економікою та розбудова сучасної моделі взаємодії з платниками податків за
принципами справедливості, рівності, прозорості та зручності процесів у сфері
оподаткування.
У результаті:
травень 2021 року:
індикатив – 71,5 млрд грн,
факт – 75,0 млрд грн.
Перевиконання: +3,5 млрд
грн,
до минулого року: +31,8 млрд грн,
або +73,7 відс.
(без врахування ЧЧП та дивідендів +21,5 млрд грн, або +50,6 відс.)
у т.ч. ПДВ:
індикатив (сальдо) –
10,5 млрд грн,
факт – 10,7 млрд грн.
Перевиконання: +0,2 млрд
грн, або +1,7%
до минулого року: +4,1 млрд грн, або у 1,6 раза більше!
січень-травень 2021 року:
індикатив – 226,0 млрд грн,
факт – 240,2 млрд грн.
Перевиконання: +14,2
млрд грн,
до минулого року: +59,5 млрд грн,
або +32,9 відс.
у т.ч. ПДВ (за
січень-травень):
індикатив (сальдо) –
56,1 млрд грн,
факт – 61,7 млрд грн.
Перевиконання: +5,6 млрд
грн, або +10,0%,
до минулого року: +21,5 млрд грн,
або у 1,5 раза більше!
Відшкодування ПДВ у січні-травні 2021 року становить 62,9 млрд гривень.
ВАЖЛИВО ЗНАТИ: режим роботи органів ДПС щодо
приймання податкової звітності та надання адміністративних послуг в період
карантину
Головне управління
ДПС у Дніпропетровській області інформує про режим роботи Центрів обслуговування
платників (ЦОП).
Так, прийом
відвідувачів в Центрах обслуговування платників здійснюється з понеділка по
четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., в п’ятницю з 08 год. 00 хв. до 15
год. 45 хв.
Звертаємо
увагу! У регіонах, в яких встановлено «червоний» рівень
епідемічної небезпеки ЦОП працюють за графіком для надання невідкладних послуг
у разі гострої необхідності за попереднім записом (за телефоном, через
електронну скриньку) з дотриманням усіх санітарних норм та заходів для
профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом
платників та працівників територіальних органів ДПС.
Номера телефонів
та адреси електронних скриньок розміщені на субсайтах територіальних органів
ДПС та на вхідних групах в ЦОП.
Прийом всієї
вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг,
здійснюється через скриньки, встановлені в ЦОП, через режим листування в
Електронному кабінеті або поштою.
У разі виникнення
позаштатних ситуацій керівництвом територіальних органів ДПС може бути прийнято
рішення про зміну режиму роботи ЦОП, про яке буде повідомлено платників шляхом
публікації оголошення на відповідному субсайті територіального органу ДПС та
безпосередньо у ЦОП.
На період
карантину у регіонах, де встановлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки,
прийом платників в ЦОП здійснюється за попереднім записом на конкретну годину
прийому (за телефоном, через електронну скриньку) для надання невідкладних
послуг у разі гострої необхідності.
Приймання усієї
вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється
виключно через скриньки, через режим листування в Електронному кабінеті у
форматі pdf або поштою.
Працівники
Контакт-центу ДПС, які надають інформацію платникам податків з питань стану
обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону
0800-501-007 (напрямок 1*1 та 2*1), будуть працювати у штатному режимі.
У разі виникнення
питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до
служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 1*1 та 2*1) або за
посиланнямhttp://cabinet.tax.gov.ua/help/.
ВАЖЛИВО: якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена
температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо) або нещодавно контактували з
хворими на COVID-19 просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування
ЦОП!
Просимо з
розумінням поставитись до ситуації, приносимо вибачення за можливі незручності.
Довідково.
Обмежувальні
заходи встановлено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9
грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження
обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на
території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої
коронавірусом SARS-CoV-2».
Інформація розміщена
на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/461142.html
Увага! Шахраї!
Головне управління
ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що фіксуються спроби телефонного
психологічного тиску шахраїв на представників підприємницької діяльності з
метою отримання грошових коштів.
Так,
використовуючи чисельні телефонні номери і прикриваючись нібито належністю до
податкової служби, невідомі особи погрожують платникам податків проведенням
можливих перевірок та ускладненням в підприємницької діяльності у випадках
відмови від сплати «відкупних», чим відверте дискредитують працівників
державної служби, негативно впливають на їх ділову репутацію та честь.
Відділ комунікацій
з громадськістю управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської
державних податкових інспекцій та ДПІ у м. Покрові) звертається до платників податків
бути обачними, не піддаватися на провокації. У разі виникнення вказаних
ситуацій, вчинення протиправних дій від імені працівників ДПС, негайно
звертатись до Національної поліції за телефоном 102.
Податковою службою України
запущено свій Telegram-канал
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що
Державна податкова служба України запустила свій Telegram-канал.
Про податки і не тільки – відтепер у більш зручному та мобільному
форматі.
Що ж цікавого запропоновано?
Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про
сервіси податкової, анонси, роз’яснення та коментарі фахівців.
Підписуйтеся на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .
Порядок та термін реєстрації
ПРРО?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що для
реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО)
складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій
за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО).
Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в електронній формі з дотриманням вимог
законів у сфері електронного документообігу та використання електронних
документів подається до фіскального сервера засобами Електронного кабінету
(портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або
засобами телекомунікацій.
У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації ПРРО реєструється
шляхом присвоєння програмним забезпеченням фіскального сервера фіскального
номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.
Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у
другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального
номера ПРРО.
Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.
Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, суб’єкту
господарювання надається або направляється інформація засобами Електронного
кабінету або засобами телекомунікацій:
у день отримання реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, якщо реєстраційна
заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00 робочого (операційного дня);
не пізніше наступного робочого дня, якщо реєстраційна заява за ф. №
1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного дня).
Більше інформації можна
отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України
(категорія 109.24).
Зареєструвати програмний РРО – швидко та
просто
Зареєструвати
програмний РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено
Державною податковою службою України.
Для початку роботи
з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний
підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
ДПС такі ключі видає безкоштовно.
Потім потрібно
встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в
наявності. Це може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне
забезпечення можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.
Детально
ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).
Шановні платники! На період
карантину користуйтеся
дистанційним форматом
спілкування та електронними сервісами ДПС!
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні
у платників є можливість отримати всю необхідну інформацію, довідки,
консультації, подати звітність до податкових органів без особистих візитів до
податкових органів.
Для комфорту, економії часу, особливо для власної безпеки під час дії
карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш раціональним. Тому
особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні виконує Інтернет.
Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет для суспільства є
вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти територіальних
органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС у
Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті (http://dp.tax.gov.ua)
розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива інформація для платників
податків.
В умовах дії карантину залишається актуальним також максимальне
використання електронних сервісів Державної податкової служби України, зокрема
ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за адресою:
http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід
звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за
посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Отримати реєстраційний номер
облікової картки платника податків
для дитини в рамках
реалізації експериментального проєкту «єМалятко»
Для Державної
податкової служби України на сьогодні пріоритетом залишається розвиток
електронних сервісів. Саме тому ДПС активно долучилася до впровадження нового
експериментального проєкту «Е-малятко», який стартував на початку 2020 року. За
допомогою сервісу батькам можливо зареєструвати новонароджену дитину в
Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної
реєстрації народження.
Крім того, за
допомогою комплексної послуги «ІD-14» можливо отримати дві послуги за однією
заявою – оформлення паспорта громадянина України вперше та реєстраційного
номера облікової картки платника податків (РНОК ПП).
Для цього ДПС
розроблено новий Web-сервіс, через який здійснюється прийом заяв для реєстрації
дитини в Державному реєстрі. Ці заяви надходять безпосередньо від Державної
міграційної служби (ДМС). ДПС присвоює РНОК ПП та відправляє його до ДМС для
внесення до паспорта громадянина України у формі картки. Завдяки новому сервісу
спрощено процедуру отримання РНОК ПП під час отримання паспорта.
Як платнику податків отримати
електронні довірчі послуги в органі ДПС
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що платник
податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації
користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг
Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання
електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням
послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється
за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування
(відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП ІДД ДПС можна
ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
(www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування»
або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслугов
Джерело: guru.ua Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя