Засідання Колегії ДПС: розглянуто результати та
окреслено пріоритети
Підсумки
роботи органів ДПС у 2020 році та І кварталі поточного року, а також завдання
на майбутні періоди обговорювалися під час засідання Колегії ДПС, яке нещодавно
відбулось.
«Минулого року
податкова служба завдяки ефективній роботі всього колективу стала фундаментом
фінансової безпеки держави, отримала позитивну оцінку міжнародних експертів
щодо впровадження реформ та їх підтримку. Вважаю, що у ДПС є достатній
потенціал для виконання всіх завдань і досягнення високих результатів», –
зазначив Перший віце-прем’єр-міністр України – Міністр економіки України
Олексій Любченко.
Так, у
2020 році надходження податків, що контролюються ДПС, до бюджетів та
державних цільових фондів зросли на 13,5% при зростанні ВВП за номіналом на
5,4%.
Основною
складовою такого зростання стало надходження ПДВ з вироблених товарів. Темп
приросту цього податку становив 36,8%.
Платникам було
відшкодовано 143,1 млрд грн ПДВ при заявлених до відшкодування
136,3 млрд гривень.
«У 2020 році
не тільки були своєчасно відшкодовані всі заявки на повернення ПДВ, але й
вдалося розрахуватися по заборгованостях за минулі періоди. Крім того, за
оцінками експертів, у минулому році кожна 5 гривня поверталася суб’єктам
господарювання протягом 15 днів з моменту подання податкової декларації. І це,
мабуть, один з найкращих прикладів підтримки, яку ми могли надати бізнесу. Адже
бізнес в умовах кризи, спричиненої коронавірусом, своєчасно отримував ресурс,
який дозволяв йому виживати і розвиватися», – наголосив заступник Голови ДПС
Євген Олейніков.
За його
словами, у І кварталі 2021 року ДПС суттєво перевиконано індикативні
показники з надходжень до бюджету. При цьому фіксується і зростання надходжень
порівняно з минулим роком. Індикативний показник надходжень до загального фонду
державного бюджету перевиконано на 6,2%, або на 7,6 млрд грн, зростання
надходжень порівняно з минулим роком – на 16,1%, або на 17,9 млрд гривень.
Вагомим є
зростання надходжень ПДВ з вироблених в Україні товарів. Ріст до минулого
року – майже у 1,5 раза, індикатив перевиконано на 12,3%, понад індикатив
надійшло 4,2 млрд грн ПДВ.
«Результати
роботи у першому кварталі 2021 року демонструють, що позитивна тенденція із
забезпечення надходжень до бюджету, яка була розпочата минулого року,
зберігається. І це не випадковий результат, не збіг обставин, це – наслідки
нашої системної роботи», – підкреслив Євген Олейніков.
Представники
Міністерства фінансів України, присутні на зустрічі, також відзначили високий
результат, який продемонструвала ДПС минулого року щодо забезпечень надходжень
до бюджету. Перший заступник Міністра фінансів України Денис Улютін, зокрема,
наголосив, що від ефективної роботи податкової служби безпосередньо залежить
виконання Урядом всіх завдань з фінансування соціальних програм.
Під час
засідання колегії також були розглянуті питання розбудови ІТ-складової служби
та впровадження нових сервісів для платників, удосконалення
контрольно-перевірочної роботи та протидії відмиванню коштів, одержаних злочинним
шляхом, судової практики і методологічної роботи, роботи з податковим боргом
тощо.
ДПС
посилює взаємодію з територіальними громадами
Державна податкова служба реалізує пілотний проєкт
по взаємодії з територіальними громадами для покращення адміністрування
місцевих податків і збільшення надходжень до місцевих бюджетів (бюджетів
громад). Про це повідомив виконуючий обов’язки Голови ДПС Євген Олейніков під
час засідання колегії ДПС.
Участь у пілотному проєкті взяли територіальні
органи ДПС Дніпропетровської, Чернігівської, Івано-Франківської та Черкаської
областей.
За словами Євгена Олейнікова, результатом
реалізації пілотного проєкту для 1 469 територіальних громад стане:
- створення паспорту територіальної громади,
- визначення потенціалу податкової спроможності,
- відпрацювання моделі взаємодії податкових органів
та територіальних громад з метою покращення адміністрування місцевих податків,
- запровадження додаткових сервісів підприємствам,
територіальним громадам, громадянам для легкості і простоти адміністрування та
сплати податків,
- створення умов для залучення вітчизняних та
іноземних інвестицій в розвиток територіальних громад.
Під час відпрацювання проєкту була розроблена
інтегрована платформа, яка надасть можливість максимально сформувати в електронному
вигляді паспорт територіальної громади.
У паспорті територіальної громади буде міститися
інформація, яка впливає на сферу адміністрування податків, зокрема, про
адміністративно-територіальний устрій, соціально-демографічні показники,
фінансові показники, податкова інформація, інформація про об’єкти оподаткування
доходів місцевого бюджету. На сьогодні в ІТ-системі встановлено зв’язок між 24
млн об’єктами оподаткування та 22 млн інтегрованими картками платників з
1 469 територіальними громадами.
Перші результати впровадження пілотного проєкту
показали резерви збільшення надходжень до місцевих бюджетів та, відповідно,
підвищення фінансової спроможності місцевих громад для розвитку територій.
Наталія Калєніченко: З початку року ДПС оброблено
майже 2,7 млрд електронних документів
ДПС продовжує
впровадження сучасних ІТ- рішень у сфері оподаткування. Про це повідомила
заступник Голови ДПС з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і
цифровізації Наталія Калєніченко під час засідання колегії ДПС.
За її словами,
на сьогодні 3 млн платників користуються 100 сервісами Е-кабінету. Також понад
20 актуальних сервісів надає чат-бот InfoTAX у месенджерах Telegram та Viber.
У 2021 році
більше ніж у 2 рази зросла кількість користувачів InfoTAX та наразі становить
32 тис. осіб.
Протягом І
кварталу ДПС забезпечено розробку 216 електронних форм документів звітності та
електронних сервісів. Постійно оприлюднюється на вебпорталі ДПС оновлений
Реєстр форм електронних документів, який розміщено за адресою: https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/informatsiyno-analitichne-za/.
Загалом з
початку року ДПС оброблено майже 2,7 млрд електронних документів.
Завдяки
ефективній співпраці Державної податкової служби, Міністерства цифрової
трансформації та Міністерства фінансів України сервіси податкової стають
доступними громадянам також на Порталі Дія.
Так, минулого
року за допомогою комплексних послуг реєстрації дитини в Державному реєстрі
фізичних осіб – платників податків під час державної реєстрації народження
дитини «єМалятко» та під час оформлення паспорта громадянина України у формі
картки вперше (віком 14 – 18 років) «ID14» скористались 97,3 тис. осіб.
З травня 2021
року ДПС запроваджено 6 нових електронних послуг у застосунку «Дія» в розділі
«Мої податки»:
- реєстраційні
та облікові дані,
- дані стану
розрахунків з бюджетом,
- відомості
про доходи,
- дані про
банківські рахунки,
- податкова
звітність,
- авторизація
з КЕП Дія.
За перші 7
днів роботи цими послугами вже скористались 3 тис. осіб.
Ганна ЧУБ: Програмний РРО
– революція у сфері розрахунків,
сучасна альтернатива класичному касовому апарату
Державна
податкова служба завжди відкрита до співпраці і впровадження нових технологій.
Цифровізація
органів ДПС, розвиток електронних сервісів, надання електронних довірчих послуг
– це, перш за все, легкість сплати податків і одночасне якісне виконання своїх
обов’язків органами ДПС. Ми, як і бізнес, зацікавлені у тому, щоб всі працювали
чесно та за єдиними правилами.
У здійсненні
дієвого контролю за розрахунковими операціями, захисті прав споживачів
програмний РРО – це цифровізація у дії. Його функціонал постійно
вдосконалюється для того, щоб стати максимально зручним для користувачів.
Реєструється
програмний РРО швидко та просто.
Для початку
роботи з програмним РРО необхідно отримати кваліфікований електронний підпис у
будь-якого надавача електронних довірчих послуг (ДПС видає безкоштовно).
Потім потрібно
встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в
наявності – це може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Після цього
завантажуємо програмне забезпечення.
Від ДПС
програмне забезпечення безкоштовне, розміщено на офіційному вебпорталі ДПС,
його можливо завантажити за напрямом: Головна/БАНЕР/Програмні
РРО/Програмний реєстратор розрахункових операцій.
Звертаю увагу,
що повідомлення про відмову в реєстрації програмного РРО формується якщо:
►
автоматизованою перевіркою виявлено недотримання загальних вимог щодо
електронного документообігу;
► програмний
РРО з таким найменуванням вже зареєстрований;
► суб’єкт
господарювання не повідомив про об’єкт оподаткування контролюючий орган або
такий об’єкт є закритим чи не експлуатується;
► суб’єкта
господарювання не включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб,
фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
► виявлено
розбіжності даних, вказаних у заяві про реєстрацію ПРРО, з даними щодо обліку
та реєстрації суб’єкта господарювання в контролюючих органах як платника
податків.
Податкова
служба постійно вдосконалює свої сервіси для комфорту платників.
Програмні РРО
– це досить важлива задача, яка стоїть перед податковими органами. За цим
проєктом – майбутнє, адже саме за допомогою програмних РРО можна реалізувати
цікаві кейси і для бізнесу, і для громадян.
Про це
повідомила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області
Ганна Чуб.
Легалізація трудових відносин – головне питання
відеоконференції
Нещодавно за
організацією Інспекції з питань праці та зайнятості населення Дніпровської
міської ради (далі – Інспекція з питань праці) за участі Головного управління
ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) у форматі відеоконференції відбулось
засідання комісії з питань надходжень від податку на доходи фізичних осіб і
легалізації трудових відносин.
У конференції
прийняли участь в. о. заступника начальника Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області Леонов Валерій, фахівці ГУ ДПС та Інспекції з питань
праці і керівники підприємств, установ та організацій м. Дніпра, які мають
заборгованість із виплати заробітної плати.
На заході
розглядався стан заборгованості із виплати заробітної плати.
Леонов Валерій
зауважив, що легалізація заробітної плати є одним з резервів наповнення
місцевого бюджету, кошти якого витрачаються на фінансування пенсій та грошової
допомоги. Підприємства та фізичні особи – підприємці, які застосовують
нелегальні схеми виплати заробітної плати, гальмують проведення соціальних
реформ, адже «тіньова» зарплата негативно впливає на добробут кожного мешканця
нашого міста і призводить до скорочення надходжень в бюджет ПДФО.
«Виплати у
«конвертах» стали одною із складових «тіньової» економіки. Недоліки «тіньової»
заробітної плати, як і «тіньової» зайнятості не тільки у тому, що бюджет
недоотримує кошти. Використання найманої праці без офіційного оформлення
трудових відносин містить в собі багато негативних моментів. І перш за все це
втрата страхового стажу для призначення пенсії. Сьогодні працівники не бачать
проблем в отриманні «тіньової» заробітної плати. Але коли працівники надають
згоду працювати на таких умовах, вони самі позбавляють себе соціальних гарантій
у майбутньому. Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією,
обов’язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і
господарювання і роботодавці зобов’язані виконувати норми законодавства», –
зазначив в. о. заступника начальника ГУ ДПС
Конференція
пройшла у форматі продуктивної взаємодії державних органів і платників.
Учасники
дійшли згоди, що підприємства, установи, організації та фізичні особи –
суб’єкти підприємницької діяльності при виплаті заробітної плати повинні
дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне
ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати
заробітної плати. Адже лише оформлена згідно з законодавством праця дає змогу
заробити страховий стаж, і лише легальна заробітна плата вплине на розрахунок
майбутньої пенсії.
Безкоштовні
кваліфіковані сертифікати відкритих ключів від ДПС
отримали
178,3 тис. клієнтів
Протягом січня-квітня поточного року послугами
Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС скористались 178,3
тис. клієнтів. Їм безкоштовно видано майже 423,7 тис. кваліфікованих
сертифікатів відкритих ключів.
Майже 88,7 тис. фізичних осіб протягом січня –
квітня 2021 року отримали 179,5 тис. кваліфікованих сертифікатів.
Також протягом вказаного періоду 89,7 тис.
юридичних осіб отримали 244,1 тис. кваліфікованих сертифікатів.
Електронним сервісом повторного формування
сертифікатів за електронним запитом скористалися 81,2 тис. клієнтів, з яких
48,6 тис. – юридичних та 32,6 тис. – фізичних осіб. За електронними запитами
сформовано 174,9 тис. сертифікатів.
Всього з початку діяльності надавача видано понад
9,7 млн кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.
Нагадаємо, що за допомогою сервісу повторного
формування сертифікатів за електронним запитом кожен клієнт має змогу
самостійно, у режимі 24/7, а головне – дистанційно, протягом 2 – 3 хвилин
отримати новий сертифікат, який матиме строк чинності до 2 років.
Таким чином клієнтам центру не потрібно витрачати
свій час та особисто відвідувати центр для отримання сертифіката.
У
2021 році податкова служба надала майже 2 млн адміністративних послуг
Протягом січня – квітня 2021 року Державна
податкова служба надала майже 2 млн адміністративних послуг платникам
податків.
Однією з популярних запитуваними серед 137
адміністративних послуг, які надає податкова, стала, зокрема, видача картки
платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки)
даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного
реєстру фізичних осіб-платників податків. Протягом січня – квітня 2021 року
було надано майже 455 тис. таких послуг.
Майже 880 тис. платників отримали відомості з
Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених
доходів та утриманих податків.
Отримання довідки про відсутність заборгованості з
платежів, що контролюються податковими органами, також актуально для платників
податків. Так, з початку року було надано 90,6 тис. таких довідок.
Крім того, протягом вказаного періоду було
зареєстровано майже 139,2 тис. платників єдиного податку та надано майже 141,2
тис. витягів з реєстру платників єдиного податку.
Також запитуваною з боку суб’єктів господарювання є
послуга з реєстрації книг обліку розрахункових операцій – надано 95,8 тис.
таких послуг.
Для інформаційної підтримки та допомоги платникам
податків щодо стану обробки податкової звітності, реєстрації податкових
накладних та функціонування електронних сервісів функціонує Контакт-центр
ДПС (0 800 501 007). У 2021 році фахівцями Контакт-центру надано
71,9 тис. консультацій із зазначених питань.
До уваги фінансових
агентів!
Службою внутрішніх доходів США повідомлено Державну
податкову службу України про початок відкритого тестування в Міжнародній службі
обміну даними (далі – МСОД) в межах підготовки до виконання положень Угоди між
Урядом України та Урядом Сполучених штатів Америки для поліпшення виконання
податкових правил й застосування положень Закону США «Про податкові вимоги до
іноземних рахунків» (FATCA).
Важливі дати
для тестування в МСОД:
- Кінцевий
термін реєстрації: середа, 2 червня 2021 року, о 5:00 після полудня за літнім
північноамериканським східним часом (четвер, 3 червня 2021 року, о 00:00 за
київським часом).
- Відкриття: понеділок, 7 червня
2021 року, о 8:00 після полудня за літнім північноамериканським східним часом
(вівторок, 8 червня 2021 року, о 03:00 за київським часом).
- Закриття: середа, 7 липня 2021
року, о 5:00 після полудня за літнім північноамериканським східним часом
(четвер, 8 липня 2021 року, о 00:00 за київським часом).
Експерти ДПС та Ради бізнес-омбудсмена обговорили
актуальні
питання оподаткування
У рамках
діяльності Комунікаційної податкової платформи відбулося чергове засідання
експертних груп ДПС та Ради бізнес-омбудсмена.
Під час
засідання були розглянуті проблемні питання суб’єктів підприємницької
діяльності, які надійшли на адресу Ради бізнес-омбудсмена.
Експерти
обговорили питання, пов’язані з електронним адмініструванням ПДВ, особливостями
позовних заяв платників та виконанням судових рішень, а також шляхи
удосконалення процесів адміністрування податків.
Нагадаємо, що
робота експертних груп ДПС та Ради бізнес-омбудсмена передбачена Меморандумом
про партнерство і співробітництво, підписаним у листопаді 2019 року ДПС та РБО.
Відбувся семінар в Томаківській ДПІ
На минулому
тижні в Томаківській ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області за організацією
Нікопольського відділу організації роботи організаційно – розпорядчого
управління було проведено семінар з наступних питань:
-
щодо права
платника податку на отримання податкової знижки за наслідками звітного 2020
року;
-
переваги
офіційного працевлаштування;
-
про
недопущення виникнення заборгованості зі сплати єдиного внеску;
-
про
нарахування та сплату податку на майно;
-
про порядок та
терміни реєстрації РРО
Платників
ознайомили із термінами подання декларації про майновий стан і доходи,
способами подання, переліком витрат, які включаються до податкової знижки.
Заступник
начальника Томаківської ДПІ Ольга Баршак наголосила, що фізична особа, яка
звертається за податковою знижкою до податкового органу окрім податкової
декларації про майновий стан і доходу має подати до податкового органу копії
документів, які підтверджують витрати, що включають до податкової знижки
(платіжні та розрахункові документи, зокрема, квитанції, фіскальні або товарні
чеки, прибуткові касові ордери, що ідентифікують продавця товарів і особу, яка
зверталася за податковою знижкою), а також копії договорів за їх наявності, в
яких обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів і строк оплати
за такі товари. При цьому, оригінали вищевказаних документів підлягають зберіганню
платником податку.
Крім того,
абзацом 2 пп.166.2.2 Податкового кодексу України відповідні витрати платник
може підтвердити електронним розрахунковим документом. При цьому, в податковій
декларації він зазначатиме лише реквізити електронного розрахункового
документа.
Також, Ольга
Баршак розповіла про негативні наслідки для найманих працівників у випадку
неофіційного працевлаштування, про новації у сфері застосування реєстраторів
розрахункових операцій та законодавчі зміни, якими встановлюються вимоги до застосування
РРО.
На завершення
платники податків отримали відповіді на запитання та друковану продукцію на
зазначені вище теми.
Надходження до місцевих бюджетів
Нікопольського регіону зросли майже на 17 відсотків
Платники
податків Нікопольського регіону упродовж січня-квітня 2021 року спрямували до
місцевих бюджетів майже 581 мільйон гривень. Доходи місцевих скарбниць
порівняно з 2020 роком зросли майже на 84 мільйона або на 16,8 відсотків.
Більше
половини від загальної суми становить сплата податку на доходи фізичних осіб.
За чотири місяці цього року до бюджетів громад надійшло 383,2 мільйона гривень,
що на 42,1 мільйона більше, ніж у минулому році.
Землекористувачі
направили до скарбниць майже 97 мільйонів гривень плати за землю, що на 24,6
мільйона перевищило рівень січня-квітня 2020 року. Частина суми надійшла від
юридичних осіб – понад 92 мільйонів, від фізичних осіб – 4,1 мільйона гривень.
Підприємці,
які перебувають на спрощеній системі оподаткування, з початку цього року
поповнили бюджети на 54,1 мільйона гривень та у порівнянні з аналогічним
періодом 2020 року збільшили відрахування єдиного податку на 3,3 мільйона або
на 6,4 відсотка.
ВАЖЛИВО ЗНАТИ: режим роботи органів ДПС щодо
приймання податкової звітності та надання адміністративних послуг в період
карантину
Головне управління
ДПС у Дніпропетровській області інформує про режим роботи Центрів
обслуговування платників (ЦОП).
Так, прийом
відвідувачів в Центрах обслуговування платників здійснюється з понеділка по
четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., в п’ятницю з 08 год. 00 хв. до 15
год. 45 хв.
Звертаємо
увагу! У регіонах, в яких встановлено «червоний» рівень
епідемічної небезпеки ЦОП працюють за графіком для надання невідкладних послуг
у разі гострої необхідності за попереднім записом (за телефоном, через
електронну скриньку) з дотриманням усіх санітарних норм та заходів для
профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом
платників та працівників територіальних органів ДПС.
Номера телефонів
та адреси електронних скриньок розміщені на субсайтах територіальних органів
ДПС та на вхідних групах в ЦОП.
Прийом всієї
вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг,
здійснюється через скриньки, встановлені в ЦОП, через режим листування в
Електронному кабінеті або поштою.
У разі виникнення
позаштатних ситуацій керівництвом територіальних органів ДПС може бути прийнято
рішення про зміну режиму роботи ЦОП, про яке буде повідомлено платників шляхом
публікації оголошення на відповідному субсайті територіального органу ДПС та
безпосередньо у ЦОП.
На період
карантину у регіонах, де встановлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки,
прийом платників в ЦОП здійснюється за попереднім записом на конкретну годину
прийому (за телефоном, через електронну скриньку) для надання невідкладних
послуг у разі гострої необхідності.
Приймання усієї
вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється
виключно через скриньки, через режим листування в Електронному кабінеті у
форматі pdf або поштою.
Працівники
Контакт-центу ДПС, які надають інформацію платникам податків з питань стану
обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону
0800-501-007 (напрямок 1*1 та 2*1), будуть працювати у штатному режимі.
У разі виникнення
питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до
служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 1*1 та 2*1) або за
посиланнямhttp://cabinet.tax.gov.ua/help/.
ВАЖЛИВО: якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена
температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо) або нещодавно контактували з
хворими на COVID-19 просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування
ЦОП!
Просимо з
розумінням поставитись до ситуації, приносимо вибачення за можливі незручності.
Довідково.
Обмежувальні
заходи встановлено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9
грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження
обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на
території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої
коронавірусом SARS-CoV-2».
Інформація
розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/461142.html
Увага! Шахраї!
Головне управління
ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що фіксуються спроби телефонного
психологічного тиску шахраїв на представників підприємницької діяльності з
метою отримання грошових коштів.
Так,
використовуючи чисельні телефонні номери і прикриваючись нібито належністю до
податкової служби, невідомі особи погрожують платникам податків проведенням
можливих перевірок та ускладненням в підприємницької діяльності у випадках
відмови від сплати «відкупних», чим відверте дискредитують працівників
державної служби, негативно впливають на їх ділову репутацію та честь.
Відділ комунікацій
з громадськістю управління інформаційної взаємодії ГУ ДПС у Дніпропетровській
області (територія обслуговування Нікопольської, Марганецької, Томаківської
державних податкових інспекцій та ДПІ у м. Покрові) звертається до платників
податків бути обачними, не піддаватися на провокації. У разі виникнення
вказаних ситуацій, вчинення протиправних дій від імені працівників ДПС, негайно
звертатись до Національної поліції за телефоном 102.
Податковою службою України
запущено свій Telegram-канал
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що
Державна податкова служба України запустила свій Telegram-канал.
Про податки і не тільки – відтепер у більш зручному та мобільному
форматі.
Що ж цікавого запропоновано?
Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про
сервіси податкової, анонси, роз’яснення та коментарі фахівців.
Підписуйтеся на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .
Порядок та термін реєстрації
ПРРО?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що для
реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО)
складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій
за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО).
Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в електронній формі з дотриманням вимог
законів у сфері електронного документообігу та використання електронних
документів подається до фіскального сервера засобами Електронного кабінету
(портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або
засобами телекомунікацій.
У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації ПРРО реєструється
шляхом присвоєння програмним забезпеченням фіскального сервера фіскального
номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.
Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у
другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального
номера ПРРО.
Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.
Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, суб’єкту
господарювання надається або направляється інформація засобами Електронного
кабінету або засобами телекомунікацій:
у день отримання реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, якщо реєстраційна
заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00 робочого (операційного дня);
не пізніше наступного робочого дня, якщо реєстраційна заява за ф. №
1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного дня).
Більше інформації можна
отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України
(категорія 109.24).
Зареєструвати програмний РРО – швидко та
просто
Зареєструвати
програмний РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено
Державною податковою службою України.
Для початку роботи
з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний
підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
ДПС такі ключі видає безкоштовно.
Потім потрібно
встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в
наявності. Це може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне
забезпечення можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.
Детально
ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).
Шановні платники! На період
карантину користуйтеся
дистанційним форматом
спілкування та електронними сервісами ДПС!
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні
у платників є можливість отримати всю необхідну інформацію, довідки,
консультації, подати звітність до податкових органів без особистих візитів до
податкових органів.
Для комфорту, економії часу, особливо для власної безпеки під час дії
карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш раціональним. Тому
особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні виконує Інтернет.
Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет для суспільства є
вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти територіальних
органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС у
Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті (http://dp.tax.gov.ua)
розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива інформація для платників
податків.
В умовах дії карантину залишається актуальним також максимальне
використання електронних сервісів Державної податкової служби України, зокрема
ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за адресою:
http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід
звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за
посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Отримати реєстраційний номер
облікової картки платника податків
для дитини в рамках
реалізації експериментального проєкту «єМалятко»
Для Державної
податкової служби України на сьогодні пріоритетом залишається розвиток
електронних сервісів. Саме тому ДПС активно долучилася до впровадження нового
експериментального проєкту «Е-малятко», який стартував на початку 2020 року. За
допомогою сервісу батькам можливо зареєструвати новонароджену дитину в Державному
реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної реєстрації
народження.
Крім того, за
допомогою комплексної послуги «ІD-14» можливо отримати дві послуги за однією
заявою – оформлення паспорта громадянина України вперше та реєстраційного номера
облікової картки платника податків (РНОК ПП).
Для цього ДПС
розроблено новий Web-сервіс, через який здійснюється прийом заяв для реєстрації
дитини в Державному реєстрі. Ці заяви надходять безпосередньо від Державної
міграційної служби (ДМС). ДПС присвоює РНОК ПП та відправляє його до ДМС для
внесення до паспорта громадянина України у формі картки. Завдяки новому сервісу
спрощено процедуру отримання РНОК ПП під час отримання паспорта.
Як платнику податків отримати
електронні довірчі послуги в органі ДПС
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що платник
податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації
користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг
Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання
електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням
послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється
за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування
(відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП ІДД ДПС можна
ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
(www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування»
або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».
Для перевірки наявності особистого ключа
кваліфікованого електронного підпису на носії необхідно включити функцію
перегляду прихованих файлів
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, щоб перевірити
наявність особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки на
носії потрібно включити функцію перегляду прихованих файлів.
Зокрема, якщо встановлено операційну систему Windows 7 потрібно виконати
наступні дії:
► відкрити «Мій комп’ютер» та на вкладці «Впорядкувати» натиснути пункт
«Параметри папок та пошуку»;
► у вікні «Параметри папок» на вкладці «Вигляд» потрібно поставити мітку
«Відображати приховані файли і папки» та натиснути кнопку «Застосувати».
Якщо у вас встановлено операційну систему Windows XP потрібно виконати
наступні дії:
► відкрити «Мій комп’ютер» та на вкладці «Сервіс» натиснути пункт
«Властивості папки»;
► у вікні «Параметри папок» на вкладці «Вигляд» потрібно поставити мітку
«Відображати приховані файли і папки» та натиснути кнопку «Застосувати».
Отже, для перевірки наявності особистого ключа кваліфікованого електронного
підпису на носії необхідно включити функцію перегляду прихованих файлів.
Результатом перевірки є відображення файлу «Key-6.dat».
При цьому для належної роботи особистого ключа кваліфікованого електронного
підпису чи печатки змінювати ім’я зазначеного файлу забороняється.
Договір про визнання
електронних документів
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу
платників, що меню Електронного кабінету «Договір про визнання електронних
документів» дозволяє переглянути договори про визнання електронного документу
всіх територіальних відділень органів ДПС.
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
31.05.2021 16:34