Олексій Любченко: Вирішальним є не ставки
податків, а їх адміністрування
В Україні потрібно вирівняти податковий ландшафт та створити рівні умови
для сплати податків. Про це заявив Голова ДПС України Олексій Любченко під час
VIII Міжнародного податкового форуму - 2021.
За його словами, мова йде, перш за все, про оподаткування тих структур,
стосовно яких були створені преференційні умови ведення бізнесу протягом 30-ти
років існування держави.
Так, зокрема, на IV групі спрощеної системи оподаткування працюють більше
52 суб’єктів підприємництва з мільярдним обсягом доходів, які здійснюють
діяльність у сфері рослинництва та тваринництва. При цьому вони сплачують
єдиний податок та в десятки разів менше сплачують податку на додану вартість.
«Спрощена система – це, у першу чергу, підтримка малого та середнього
бізнесу. Якраз мільярдери у цій класифікації менше за всіх сплачують податки.
Вони навчилися ухилятися від оподаткування через різні механізми, починаючи від
виводу коштів, преференційних режимів, заниження податку на прибуток тощо. При
цьому малий бізнес сплачує в 10 разів більше, перебуваючи на тій же спрощеній
системі. Оце і є викривлення податкового ландшафту», – розповів Олексій
Любченко.
На його думку, таку ситуацію необхідно змінювати і важливим є, зокрема,
відкриття персональних даних.
«Я як Голова ДПС докладу максиму зусиль для того, щоб відкрити персональні
дані українців щодо сплачених податків. Мова йде не про отримані доходи, а саме
про сплачені податки. Тоді ми дійсно вирівняємо податковий ландшафт», –
підкреслив Олексій Любченко.
Він також відзначив, що бізнес краще сплачуватиме податки, коли буде чіткою
та зрозумілою позиція стосовно ефективності витрачання бюджетних коштів. Це
своєрідний мотиваційний елемент і при цьому дуже вагомий.
«Я особисто прихильник тієї думки, що вирішальним не є ставки податків. Я
категорично не підтримую ідею збільшення ставок податків. Нам необхідна
стабільність у цьому. Всі питання полягають саме в адмініструванні.
Яскравим прикладом є податок на додану вартість. Ставка ПДВ не змінилася, але
бізнес сплатив майже в 1,6 раза більше за 4 місяці цього року, ніж у минулому»,
– наголосив Олексій Любченко.
Очільник ДПС також розповів, що в податковій активно працюють над
спрощенням звітності, розвитку сервісів для бізнесу.
Протягом поточного року платниками
Дніпропетровського регіону сплачено 185,7 млн грн акцизного податку
У Дніпропетровській області станом на 01.05.2021 обліковується 6 071
платників акцизного податку, у тому числі:
- 5 625 суб’єктів господарювання – платників акцизного податку з роздрібної
реалізації підакцизних товарів;
- 339 суб’єктів господарювання – платників акцизного податку з пального;
- 74 суб’єкти господарювання, які мають ліцензії на виробництво
електроенергії;
- 33 суб’єкти господарювання – виробники та імпортери алкогольних напоїв та
тютюнових виробів.
«У січні – квітні 2021 року платниками Дніпропетровщини сплачено до
бюджетів 185,7 млн грн акцизного податку, у тому числі акцизного податку з
вироблених в Україні підакцизних товарів – 4,2 млн грн; акцизного податку з
ввезених в Україну підакцизних товарів – 7,3 млн грн; акцизного податку з
роздрібної реалізації – 174,2
млн гривень», – зазначила в.о. заступника начальника Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області Ольга Мазур.
З інформацією про видані, призупинені та анульовані ліцензії можна
ознайомитися на субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області»
вебпорталу ДПС за посиланням https://dp.tax.gov.ua/reestr-vidanih-licenziy/.
Платники податків сплатили до бюджетів
усіх рівнів 926,6 млн.грн. податків і зборів
За підсумками 4 місяців 2021
року спрямовано до бюджетів усіх рівнів 926,6 млн. грн., що на 144,6 млн. грн.
більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту збору платежів до
відповідного періоду минулого року склав 118,5 відсотків, відмітив
начальник Нікопольського відділу камеральних перевірок Головного
управління ДПС у
Дніпропетровській області Володимир Джавун.
Згідно з розподілом до державного
бюджету надійшло 345,8 млн. грн., до місцевих бюджетів – 580,8 млн. грн..
Системна сплата податків до державного та місцевих бюджетів у першу
чергу є результатом продуктивної діяльності соціально відповідального бізнесу
Нікопольського регіону, який незважаючи на коронавірусні втрати займає активну
позицію у здійсненні виробничої діяльності та наданні послуг.
На розвиток місцевих громад Нікопольського регіону
надійшло 580,8 млн. гривень податків й зборів
За січень-квітень 2021 року територіальні громади Нікопольського регіону отримали у своє розпорядження 580,8 мільйона
гривень податкових платежів, що перевищує рівень надходжень минулого року на
83,6 мільйонів гривень.
Бюджетоформуючим тут традиційно залишається
податок на доходи фізичних осіб. Завдяки задекларованій праці жителів краю сума
сплаченого ПДФО досягла 383,2 мільйона гривень, що на 42,1 мільйонів гривень
перевищує результат січня-квітня
2020 року, повідомив начальник
Нікопольського відділу податків і зборів з фізичних осіб та
проведення камеральних перевірок Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Володимир
Малиновський.
Друге місце по наповненню місцевих бюджетів належить платі за землю – 96,8
млн грн.
На третьому місці – єдиний податок – 54,1 млн грн.
Володимир Малиновський висловлює платникам
податків свою повагу за наполегливу працю, громадянську позицію та зусилля, які
спрямовані на зміцнення економіки країни.
Місцеві бюджети
Нікопольського регіону отримали від малого бізнесу 54,1 мільйонів гривень
єдиного податку
Начальник Нікопольського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення
камеральних перевірок Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Володимир
Малиновський повідомив, що за 4 місяці 2021 року підприємці та фермери, які використовують
спрощену систему оподаткування, направили до місцевих громад 54,1 мільйонів гривень єдиного податку, це на
3,3 мільйонів або на 6,4 відсотка
більше, ніж за 4 місяці 2020 року.
Завдяки сумлінним платникам Нікольського
регіону надходження до бюджету збільшуються. Висловлюю слова вдячності усім
платникам податків в регіоні і вірю в значний потенціал кожного представника
підприємництва краю – відзначив Володимир Малиновський.
До місцевих бюджетів м. Нікополя та Нікопольського
регіону надійшло 96,8 мільйона гривень плати за землю
З початку року до місцевих бюджетів регіону
надійшло 96,8 мільйона гривень земельного податку та орендної плати за землю. У порівнянні з аналогічним періодом
минулого року надходження збільшились на 24,7 млн. грн.
або на 34,3 відсотка. Як повідомила начальник
Нікопольського відділу податків і зборів з юридичних
осіб та проведення камеральних перевірок Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ольга
Карнаух, власники земельних ділянок і землекористувачі – юридичні особи
спрямували до скарбниць 93,7 мільйона гривень плати за землю, фізичні особи –
4,1 мільйона гривень.
Терміни отримання довідку про доходи під час
карантину
Якщо громадянам необхідно отримати довідку про доходи, можна звернутися до
податкової служби за місцем проживання, отримання доходів, або за
місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування.
Зараз, в умовах карантинних обмежень, ця послуга надається в он-лайн
режимі.
Про це на днях йшлося на зустрічі державного інспектора Марганецької ДПІ
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Володимира Мазно та
відвідувачів Центру обслуговування платників Марганецької ДПІ.
Мазно Володимир розповів про те, що на веб-порталі Державної податкової
служби працює «Електронний кабінет» платника, за допомогою якого фізичні особи
можуть отримати в електронному вигляді довідку про доходи (про суми виплачених
доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників
податків).
Вхід в «Електронний кабінет» платника здійснюється з використанням ключа
електронного цифрового підпису (ЕЦП). За його допомогою громадяни в декілька
кроків мають змогу отримати відомості про свої доходи за окремі календарні
квартали. Це дозволить значно зекономити свій час та убезпечити від небажаних
контактів з іншими відвідувачами.
В межах нового електронного сервісу фізична особа – платник податків
засобами Електронного кабінету, у відповідь на запит може отримати відомості з
Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених
доходів та утриманих податків, в електронному вигляді, засвідчені
кваліфікованою електронною печаткою ДПС.
Запит про суми виплачених доходів та утриманих податків може бути
сформований, за будь-які п’ять років (запит формується поквартально, у зв’язку
з чим загальна кількість кварталів, яка вказується в запиті, не повинна
перевищувати 20 кварталів).
Електронний документ, засвідчений кваліфікованою електронною печаткою ДПС,
є аналогом паперового документа, виданого контролюючим органом.
Інструкція щодо дій користувача для отримання такого електронного документа
знаходиться на офіційному вебпорталі ДПС за адресою: http://tax.gov.ua у
приватній частині Електронного кабінету в розділі: Допомога → ЕК для громадян →
Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Надходження акцизного податку за січень-квітень
2021 року склали майже 22,4 млрд гривень
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
За січень – квітень 2021 року до загального фонду Державного бюджету
України зібрано акцизного податку з вироблених в Україні та ввезених на митну
територію України товарів на суму майже 22,4 млрд гривень. Це забезпечило
виконання індикативного показника на 101,6 відс., додатково надійшло 354,1 млн
гривень.
Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшилися на
10,9 відс, або на 2,2 млрд гривень.
На виконання індикативного показника суттєво вплинули надходження акцизного
податку з ввезених на митну територію України тютюнових виробів, зокрема,
тютюновмісних виробів для електричного нагрівання (ТВЕН) за допомогою
підігрівача з електронним управлінням.
Так, незважаючи на те, що з 1 січня поточного року ставку акцизного податку
на ТВЕНи збільшено у 4,2 раза до 1 456,33 грн за 1000 штук (до рівня ставок на
сигарети з фільтром та без фільтру), у січні-квітні 2021 року обсяги реалізації
марок акцизного податку для ввезених на митну територію України ТВЕНів склали
121,5 млн штук.
Це на 34,2 млн штук, або 39,1 відс. більше ніж за відповідний період
минулого року. Відповідно надходження акцизного податку з ввезених на митну
територію України тютюнових виробів у січні-квітні 2021 року склали 3,5 млрд
грн, що в 4 рази більше ніж у січні-квітні 2020 року.
За квітень 2021 року до загального фонду Державного бюджету України зібрано
акцизного податку з вироблених в Україні та ввезених на митну територію України
товарів у сумі майже 7,2 млрд грн. Виконання індикативного показника склало
111,9 відс., додатково надійшло 763,7 млн гривень. Порівняно з квітнем минулого
року надходження збільшилися на 14,2 відс., або на 894,6 млн гривень.
До спеціального фонду Державного бюджету України у січні-квітні 2021 року
зібрано майже 3,9 млрд грн акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних
товарів (продукції), що становить 130,2 відс. від доведеного індикативного
показника, до бюджету додатково надійшло 900,6 млн гривень. Порівняно
з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 19,7 відс., або на
640,6 млн гривень.
У квітні 2021 року до спеціального фонду державного бюджету зібрано 987,0
млн грн акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів
(продукції), що становить 124,1 відс. від доведеного індикативного показника,
до бюджету додатково надійшло 191,8 млн гривень. Порівняно з квітнем минулого
року надходження зросли на 2,9 відс., або на 27,9 млн гривень.
Центрами обслуговування платників Дніпропетровщини
за чотири місяця 2021 року надано 95,7 тис. адміністративних послуг
При державних податкових інспекціях Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області функціонують 35 центрів обслуговування платників
(ЦОП) та мобільний ЦОП, де платники податків можуть отримати широкий спектр
послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.
ЦОПами забезпечується надання 75 видів адміністративних послуг, 49 з яких
надаються безкоштовно.
«Загалом протягом січня – квітня 2021 року опрацьовано понад 97,6 тис.
звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг. В електронному
вигляді надійшло 26,3 тис. звернень, що на 11,0 тис. звернень більше у
порівнянні з відповідним періодом минулого року», – повідомила начальник
управління електронних сервісів Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області Алла Свірська.
Впродовж чотирьох місяців 2021 року платники отримали 95,7 тис.
адміністративних послуг, з яких 25,1 тис. – в електронному вигляді, що на 11,2
тис. послуг більше аналогічного періоду 2020 року.
З переліком адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС
у Дніпропетровській області та Інформаційними картками адміністративних послуг
можна ознайомитись на офіційному субсайті «Територіальні органи ДПС у
Дніпропетровській області» у розділі «Адміністративні послуги».
У ДПС обговорили плани подальшої співпраці з
Податковою агенцією Швеції у рамках проєкту METS
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України
на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/467516.html повідомила, що у рамках проєкту
«Шведсько-українського партнерства для сучасної та ефективної податкової служби
– МЕТS» відбулася робоча зустріч директора Департаменту кадрового забезпечення
та розвитку персоналу ДПС Лариси Ящук та працівників підрозділу з експертами
Податкової агенції Швеції – довгостроковим експертом проєкту Арне Якобссоном,
експертами з розвитку, лідерства та менеджменту Анікою Вінглер, Улою Бріт
Йохансон, Хеленою до Фар.
Учасники зустрічі обговорили плани співпраці на 2021 рік, які, зокрема,
включатимуть спільні заходи з розвитку лідерства, заохочення лідерів та агентів
змін, формування системи цінностей, що націлена на досягнення місії ДПС та її
стратегічних цілей.
Зокрема, наголошувалося на важливості проведення семінарів з питань
лідерства, підготовці майбутніх тренерів зі складу Департаменту кадрового
забезпечення та розвитку персоналу.
У ДПС подякували експертам проєкту МЕТS, рекомендації та методики яких
допомагають професійному розвитку працівників служби.
У свою чергу експерти Податкової агенції Швеції заявили про готовність до
подальшого співробітництва.
Свідченням цього є звернення Генерального директора Податкової агенції
Швеції Катрін Вестлінг Палм до Голови ДПС Олексія Любченка, в якому, зокрема,
зазначалося про налагоджену співпрацю за проєктом з розвитку потенціалу METS.
«Я розумію, що Україна має широкомасштабну Стратегію реформування системи
управління державними фінансами, і я надзвичайно задоволена, що Ви вибрали
спільну роботу з Податковою агенцією Швеції у рамках реалізації цієї реформи. З
нетерпінням чекаю майбутніх можливостей співпраці для взаємної вигоди наших
країн», – йдеться у зверненні.
Щоб вести справи в умовах карантину, бізнесу
пропонується користуватися державними послугами та інформаційними ресурсами
online
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома, що
Єдиний портал державних послуг Дія пропонує реєстрацію фізичної особи –
підприємця (далі – ФОП) за 10 хвилин.
Так, за посиланням https://diia.gov.ua/services/reyestraciya-fop здійснюється
подання заяви для відкриття ФОП (протягом 10 хвилин), реєстрація ФОП – протягом
2 робочих днів, послуга надається безкоштовно.
Опис послуги: реєстрація ФОП, обрання загальної чи спрощеної
системи оподаткування та подання заяви на реєстрацію платником податку на
додану вартість (ПДВ).
Для реєстрації необхідно:
1. Електронний підпис (кваліфікований електронний підпис).
2. Зареєструватися чи авторизуватися (якщо вже зареєстровані) у кабінеті
громадянина наdiia.gov.ua за
допомогою електронного підпису.
3. Заповнити онлайн-форму на отримання послуги.
4. Заповнену заяву на реєстрацію ФОП буде автоматично надіслано до
реєстратора за місцем вашої реєстрації або за місцем реєстрації, що вказано в
довідці переселенця.
5. Якщо обрано спрощену форму оподаткування, то відповідні відмітки
проставляються у заяві про державну реєстрацію. Заява автоматично передається
до податкового органу за місцем вашої реєстрації або за місцем реєстрації, що
вказано в довідці переселенця.
6. Якщо не обрано форму оподаткування, короткий тест, допоможе визначитися.
7. Зверніть увагу! Також ви можете подати заяву на реєстрацію платником
податку на додану вартість (ПДВ), якщо обрали загальну систему оподаткування.
ВАЖЛИВО ЗНАТИ:
режим роботи органів ДПС щодо приймання податкової звітності та надання
адміністративних послуг в період карантину
Головне управління
ДПС у Дніпропетровській області інформує про режим роботи Центрів
обслуговування платників (ЦОП).
Так, прийом
відвідувачів в Центрах обслуговування платників здійснюється з понеділка по
четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., в п’ятницю з 08 год. 00 хв. до 15
год. 45 хв.
Звертаємо
увагу! У регіонах, в яких встановлено «червоний» рівень
епідемічної небезпеки ЦОП працюють за графіком для надання невідкладних послуг
у разі гострої необхідності за попереднім записом (за телефоном, через
електронну скриньку) з дотриманням усіх санітарних норм та заходів для
профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом
платників та працівників територіальних органів ДПС.
Номера телефонів
та адреси електронних скриньок розміщені на субсайтах територіальних органів
ДПС та на вхідних групах в ЦОП.
Прийом всієї
вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється
через скриньки, встановлені в ЦОП, через режим листування в Електронному
кабінеті або поштою.
У разі виникнення
позаштатних ситуацій керівництвом територіальних органів ДПС може бути прийнято
рішення про зміну режиму роботи ЦОП, про яке буде повідомлено платників шляхом
публікації оголошення на відповідному субсайті територіального органу ДПС та
безпосередньо у ЦОП.
На період
карантину у регіонах, де встановлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки,
прийом платників в ЦОП здійснюється за попереднім записом на конкретну годину
прийому (за телефоном, через електронну скриньку) для надання невідкладних
послуг у разі гострої необхідності.
Приймання усієї
вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється
виключно через скриньки, через режим листування в Електронному кабінеті у
форматі pdf або поштою.
Працівники
Контакт-центу ДПС, які надають інформацію платникам податків з питань стану
обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону
0800-501-007 (напрямок 1*1 та 2*1), будуть працювати у штатному режимі.
У разі виникнення
питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до
служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 1*1 та 2*1) або за
посиланнямhttp://cabinet.tax.gov.ua/help/.
ВАЖЛИВО: якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена
температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо) або нещодавно контактували з
хворими на COVID-19 просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування
ЦОП!
Просимо з
розумінням поставитись до ситуації, приносимо вибачення за можливі незручності.
Довідково.
Обмежувальні
заходи встановлено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9
грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження
обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на
території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої
коронавірусом SARS-CoV-2».
Інформація
розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/461142.html
Увага! Шахраї!
Головне управління
ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що фіксуються спроби телефонного
психологічного тиску шахраїв на представників підприємницької діяльності з
метою отримання грошових коштів.
Так,
використовуючи чисельні телефонні номери і прикриваючись нібито належністю до
податкової служби, невідомі особи погрожують платникам податків проведенням
можливих перевірок та ускладненням в підприємницької діяльності у випадках
відмови від сплати «відкупних», чим відверте дискредитують працівників
державної служби, негативно впливають на їх ділову репутацію та честь.
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області звертається до платників податків
бути обачними, не піддаватися на провокації. У разі виникнення вказаних
ситуацій, вчинення протиправних дій від імені працівників ДПС, негайно звертатись
до Національної поліції за телефоном 102.
Податковою службою України запущено свій Telegram-канал
Головне управління ДПС у Дніпропетровській
області повідомляє, що Державна податкова служба України запустила свій
Telegram-канал.
Про податки і не тільки – відтепер у більш
зручному та мобільному форматі.
Що ж цікавого запропоновано?
Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та
коментарі фахівців.
Підписуйтеся на Telegram-канал Державної
податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .
Порядок та термін реєстрації ПРРО?
Головне управління ДПС у Дніпропетровській
області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора розрахункових
операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів
розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі – реєстраційна заява
за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в електронній формі з
дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання
електронних документів подається до фіскального сервера засобами Електронного
кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу
(API)) або засобами телекомунікацій.
У разі відсутності підстав для відмови у
реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням
фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.
Про реєстрацію ПРРО суб’єкту
господарювання направляється інформація у другій квитанції із зазначенням
присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.
Датою реєстрації ПРРО є дата формування
фіскального номера ПРРО.
Про результати обробки реєстраційної заяви
за ф. № 1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація
засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:
у день отримання реєстраційної заяви за ф.
№ 1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00
робочого (операційного дня);
не пізніше наступного робочого дня, якщо
реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного
дня).
Більше
інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому
ресурсі ДПС України (категорія 109.24).
Зареєструвати
програмний РРО – швидко та просто
Зареєструвати програмний
РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено Державною
податковою службою України.
Для початку роботи
з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний
підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
ДПС такі ключі видає безкоштовно.
Потім потрібно
встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в
наявності. Це може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне
забезпечення можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.
Детально
ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).
Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом
спілкування та електронними сервісами ДПС!
Головне управління ДПС у Дніпропетровській
області нагадує, що сьогодні у платників є можливість отримати всю необхідну
інформацію, довідки, консультації, подати звітність до податкових органів без
особистих візитів до податкових органів.
Для комфорту, економії часу, особливо для
власної безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є
найбільш раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника
сьогодні виконує Інтернет.
Офіційними джерелами інформації у мережі
Інтернет для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та
субсайти територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні
органи ДПС у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті
(http://dp.tax.gov.ua) розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива
інформація для платників податків.
В умовах дії карантину залишається
актуальним також максимальне використання електронних сервісів Державної
податкової служби України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого
здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний
вебпортал ДПС.
У разі виникнення питань щодо користування
Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном
0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини
в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»
Для Державної
податкової служби України на сьогодні пріоритетом залишається розвиток
електронних сервісів. Саме тому ДПС активно долучилася до впровадження нового
експериментального проєкту «Е-малятко», який стартував на початку 2020 року. За
допомогою сервісу батькам можливо зареєструвати новонароджену дитину в
Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної
реєстрації народження.
Крім того, за
допомогою комплексної послуги «ІD-14» можливо отримати дві послуги за однією
заявою – оформлення паспорта громадянина України вперше та реєстраційного
номера облікової картки платника податків (РНОК ПП).
Для цього ДПС
розроблено новий Web-сервіс, через який здійснюється прийом заяв для реєстрації
дитини в Державному реєстрі. Ці заяви надходять безпосередньо від Державної
міграційної служби (ДМС). ДПС присвоює РНОК ПП та відправляє його до ДМС для
внесення до паспорта громадянина України у формі картки. Завдяки новому сервісу
спрощено процедуру отримання РНОК ПП під час отримання паспорта.
Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС
Головне управління ДПС у Дніпропетровській
області інформує, що платник податків може звернутись до будь-якого
відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача
електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі –
КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи,
яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката
відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи,
розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації)
користувачів КН ЕДП ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному
ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням
Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних
довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».
Для перевірки наявності особистого ключа
кваліфікованого електронного підпису на носії необхідно включити функцію
перегляду прихованих файлів
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, щоб перевірити
наявність особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки на
носії потрібно включити функцію перегляду прихованих файлів.
Зокрема, якщо встановлено операційну систему Windows 7 потрібно виконати
наступні дії:
► відкрити «Мій комп’ютер» та на вкладці «Впорядкувати» натиснути пункт
«Параметри папок та пошуку»;
► у вікні «Параметри папок» на вкладці «Вигляд» потрібно поставити мітку
«Відображати приховані файли і папки» та натиснути кнопку «Застосувати».
Якщо у вас встановлено операційну систему Windows XP потрібно виконати
наступні дії:
► відкрити «Мій комп’ютер» та на вкладці «Сервіс» натиснути пункт
«Властивості папки»;
► у вікні «Параметри папок» на вкладці «Вигляд» потрібно поставити мітку
«Відображати приховані файли і папки» та натиснути кнопку «Застосувати».
Отже, для перевірки наявності особистого ключа кваліфікованого електронного
підпису на носії необхідно включити функцію перегляду прихованих файлів.
Результатом перевірки є відображення файлу «Key-6.dat».
При цьому для належної роботи особистого ключа кваліфікованого електронного
підпису чи печатки змінювати ім’я зазначеного файлу забороняється.
Договір про визнання електронних документів
Головне управління ДПС у Дніпропетровській
області звертає увагу платників, що меню Електронного кабінету «Договір про
визнання електронних документів» дозволяє переглянути договори про визнання
електронного документу всіх територіальних відділень органів ДПС.
Для перегляду за необхідності обирається
регіон або конкретний орган ДПС.
У цьому режимі можна завантажити договори
про визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу
у форматі p7s.
Приєднатись до договору про визнання
електронних документів можна подавши заяву про приєднання до договору про
визнання електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та
F1392001 для фізичних осіб.
Електронні сервіси ДПС для громадян
Головне управління ДПС у Дніпропетровській
області інформує, що громадяни можуть використовувати електронний сервіс ДПС
«Електронний кабінет», який надає можливість:
- доступу до реєстраційних даних та даних
про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які
надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих податкових
повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на
нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати
за землю;
- подання декларації про майновий стан і
доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених
доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників
податків.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється
за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку
Головне управління ДПС у Дніпропетровській
області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян
та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та
бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з
боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних
органів (далі – Інформація).
У період карантину Заявники можуть надати
Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до
18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому
автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові
дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на
електронну пошту idd@tax.gov.ua.
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
18.05.2021 00:42