Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області  повідомляє

ДПС та Офіс технічної допомоги Казначейства США розглянули плани подальшої співпраці

Стан виконання робочого плану співробітництва та найближчі перспективи обговорили під час зустрічі Голова Державної податкової служби України Олексій Любченко та експерти Офісу технічної допомоги Казначейства США Феріс Фінк, Філ Бренд, Дон Мейнворінг та Сюзан Стенлі.

«Приємно відчувати професійну підтримку з боку наших іноземних колег у впровадженні реформ податковою службою. І за оцінкою західних експертів ДПС вже вдалося досягти значного прогресу у встановленні принципів і процедур управління реформами, продемонструвати готовність до постійного відкритого діалогу з платниками податків. Сьогодні український бізнес готовий відпрацьовувати саме комплаєнс для того, щоб відповідати вимогам часу і бути сумлінним платником податків», – зазначив Олексій Любченко.

Під час заходу, зокрема, йшлося про застосування передових практик у процесі функціональної організаційної реформи та управління проектами Державної податкової служби, удосконалення роботи Контакт-центру, контроль за трансферним ціноутворенням.

Експерти Офісу технічної допомоги Казначейства США відзначили значний прогрес, який досягла ДПС у створенні ефективної програми управління змінами та впровадженні заходів зі створення єдиної юридичної особи. Це забезпечило основу для трансформаційних реформ як організаційної структури ДПС, так і бізнес-процесів у службі.

Також експертами ОТД завершено проведення аналізу роботи Контакт-центру, яке тривало протягом трьох місяців. Дослідження включало порівняння реальних економічних показників, процесів, процедур та організаційної структури з їх поточним станом. Було проведено порівняння шести функціональних сфер із прикладами зі світової передової практики, за результатами якого виявлено, що Контакт-центр цілком їм відповідає, однак потребує модернізації  апаратне та програмне забезпечення. Експерти ОТД відзначили налаштованість фахівців ДПС запроваджувати найкращі практики, нові ідеї та технології для підвищення рівня обслуговування платників податків.

Під час заходу сторони обговорили й заходи подальшої співпраці щодо запровадження передових практик контролю за трансфертним ціноутворенням, контрольованими іноземними компаніями та аналізу ризиків.

Експерти ОТД також привітали Олексія Любченка з перемогою у конкурсі та призначенням на посаду Голови ДПС та запевнили у готовності до продовження ефективної співпраці.

 

За чотири місяці 2021 року платники Дніпропетровщини перерахували податків

 і зборів до бюджетів усіх рівнів та ЄСВ майже 24 мільярда 115 мільйонів гривень

За січень - квітень 2021 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області забезпечено збір платежів до бюджетів усіх рівнів у сумі 17 млрд 930 млн грн, що перевищує надходження січня - квітня минулого року майже на 3 млрд 764,5 млн грн, або на 26,6 %. Про це повідомила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.

Так, до державного бюджету протягом поточного року спрямовано 8 млрд 321,3 млн грн, що на 1 млрд 538,8 млн грн (або на 22,7 %) більше надходжень відповідного періоду 2020 року.

До місцевих бюджетів області від платників регіону надійшло 9 млрд 608,7 млн гривень. Це на 2 млрд 225,7 млн грн (або на 30,1 %) більше фактичних надходжень чотирьох місяців 2020 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у січні - квітні 2021 року в області надійшло 6 млрд 184,3 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 544,6 млн грн (або на 16,8 %).

 

За три місяці до місцевих бюджетів Нікопольського регіону надійшло майже 434 мільйона гривень

Впродовж 2021 року платники податків Нікопольського регіону спрямували до місцевих бюджетів 433,8 млн грн, порівняно з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 45,1 млн гривень.

Із загальної суми територіальні громади області отримали 282,9 млн грн податку з доходів фізичних осіб, що на 25,4 млн грн або на 9,9% більше, ніж за аналогічний період 2020 року.

Крім цього, вагомий внесок місцеві бюджети отримали у вигляді плати за землю – 71,9 млн грн та єдиного податку – майже 41,2 млн гривень. Надходження з податку на нерухоме майно склали 6,1 млн гривень.

Як зазначила начальниця Нікопольського відділу податків і зборів з юридичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування юридичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ольга Карнаух, стабільні надходження до місцевих бюджетів області безпосередньо впливають на можливості фінансування економічних та соціальних програм територіальних громад, а відтак податкова служба й надалі, у взаємодії з органами місцевого самоврядування, буде відпрацьовувати офіційне оформлення найманих працівників.

 

Землекористувачі Нікопольського регіону сплатили до місцевих бюджетів понад 71 мільйон гривень

Протягом 2021 року власники та користувачі земельних ділянок, які перебувають на обліку в Нікопольській, Марганецькій, Томаківській ДПІ та ДПІ у м.Покрові, перерахували до місцевих бюджетів 71,9 мільйона гривень плати за землю.

Як повідомила начальниця Нікопольського відділу податків і зборів з юридичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування юридичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ольга Карнаух, значну частину надходжень сплатили СГД-юридичні особи – 69,1 мільйона гривень. Від фізичних осіб надійшло 2,8 мільйона гривень.

Так, платники нікопольського району спрямували до бюджету 46,5 мільйона, покровські – 20,2 мільйона, марганецькі – 3,1 мільйона, томаківські – 2,1 мільйона гривень.

Нагадаємо, плата за землю – це обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

 

Дії суб’єкта господарювання при відключенні світла в господарській одиниці, коли неможлива робота на комп’ютері з ПРРО

Заступник начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна Гроздовська-Боличева інформує, що Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон) передбачено можливість роботи ПРРО в режимі офлайн у випадку відсутності зв’язку ПРРО з фіскальним сервером ДПС.

Порядок застосування ПРРО в режимі офлайн встановлено розділом V Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 № 317, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.07.2020 за № 635/34918 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547» (далі – Порядок № 317).

Податківець звернула увагу, що відповідно до статті 5 Закону у разі відсутності зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером контролюючого органу облік операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі та формування розрахункових документів здійснюються у порядку, встановленому Національним банком України. Отже, згідно з пунктом 6 Порядку № 317 порядок застосування ПРРО в режимі офлайн, визначений розділом V Порядку № 317, не розповсюджується на розрахункові операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі. 

 

Щодо необхідності застосування РРО/ПРРО фінансовими установами

Заступник начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна Гроздовська-Боличева повідомила, що відповідно до п.1 ст.3 Закону від 06.07.1995 № 265/95 «Про застосування реєстраторів…» (далі Закон № 265) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при прийманні готівки для подальшого її переказу зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму надання послуги через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій або через зареєстровані фіскальним сервером контролюючого органу програмні реєстратори розрахункових операцій зі створенням у паперовій та/або електронній формі відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій.

Пунктом 2 ст. 9 Закону № 265 визначено, що РРО/ПРРО не застосовуються при виконанні банківських операцій. Також зазначено, що використання нефіскалізованих ПТКС, які не належать банкам, забороняється.

Разом з цим, законодавство не містить визначень термінів «банківські операції». «Банківські операції» за своєю суттю є конкретними діями (операціями, транзакціями), що здійснюють банки, надаючи банківські послуги, перелік яких визначений статтею 47 Закону «Про банки та банківську діяльність». Відповідно до ст. 47 Закону від 07.12.2000 № 2121-ІІІ «Про банки та банківську діяльність» банківські послуги дозволено надавати тільки банкам.

Згідно з п.1 ст.1 Закону № 2664-ІІІ від 12.07.2001 «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг», фінансова установа - юридична особа, яка відповідно до закону надає одну чи декілька фінансових послуг, а також інші послуги (операції), пов'язані з наданням фінансових послуг, у випадках, прямо визначених законом, та внесена до відповідного реєстру в установленому законом порядку.

Таким чином, фінансові установи при прийманні готівки для подальшого її переказу зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму надання послуги через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій або через зареєстровані фіскальним сервером контролюючого органу програмні реєстратори розрахункових операцій, в обов’язковому порядку.

 

FATCA: до уваги фінансових агентів!

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома наступне.

Відповідно до проєкту наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку заповнення і подання фінансовими агентами звіту про підзвітні рахунки відповідно до Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил застосування Закону США «Про податкові вимоги до іноземних рахунків» (FATCA)», розміщеному 17.07.2020 на офіційному вебпорталі ДПС, фінансові агенти подають звіти до ДПС через Міжнародну службу обміну даними (МСОД – платформа IDES).

Порядок та методика використання МСОД детально описані в Інструкції користувача МСОД (Публікація Служби внутрішніх доходів США 5190 (далі – Публікація СВД 5190), англійську версію якої розміщено за адресою: http://www.irs.gov/pub/irs-pdf/p5190.pdf.

Для підключення до МСОД фінансовим агентам необхідно придбати SSL-сертифікат (типи сертифікатів та центри сертифікації наведено на стор. 19 Публікації СВД 5190), мати GIIN (ідентифікаційний номер, що надається Службою внутрішніх доходів США для цілей звітування відповідно до Угоди FATCA) та здійснити реєстрацію (процедуру реєстрації викладено на стор. 21 - 26 Публікації СВД 5190).

Звіти фінансових агентів вважаються наданими і отриманими Службою внутрішніх доходів США у день, коли ДПС України підтвердить, і, таким чином, розкриє інформацію у МСОД Службі внутрішніх доходів США, а інформація, яка передається Службою внутрішніх доходів США, вважається наданою і отриманою ДПС у день, коли вона є доступною для завантаження з МСОД (стор. 99 - 101 Публікації СВД 5190).

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням

https://tax.gov.ua/baneryi/fatca/pitannya-vidpovidi/

 

У ДПС обговорили плани подальшої співпраці з Податковою агенцією Швеції у рамках проєкту METS

У рамках проєкту «Шведсько-українського партнерства для сучасної та ефективної податкової служби – МЕТS» відбулася робоча зустріч директора Департаменту кадрового забезпечення та розвитку персоналу ДПС Лариси Ящук та працівників підрозділу з експертами Податкової агенції Швеції – довгостроковим експертом проєкту Арне Якобссоном, експертами з розвитку, лідерства та менеджменту Анікою Вінглер, Улою Бріт Йохансон, Хеленою до Фар.

Учасники зустрічі обговорили плани співпраці на 2021 рік, які, зокрема, включатимуть спільні заходи з розвитку лідерства, заохочення лідерів та агентів змін, формування системи цінностей, що націлена на досягнення місії ДПС та її стратегічних цілей.

Зокрема, наголошувалося на важливості проведення семінарів з питань лідерства, підготовці майбутніх тренерів зі складу Департаменту кадрового забезпечення та розвитку персоналу.

У ДПС подякували експертам проєкту МЕТS, рекомендації та методики яких допомагають професійному розвитку працівників служби.

У свою чергу експерти Податкової агенції Швеції заявили про готовність до подальшого співробітництва.

Свідченням цього є звернення Генерального директора Податкової агенції Швеції Катрін Вестлінг Палм до Голови ДПС Олексія Любченка, в якому, зокрема, зазначалося про налагоджену співпрацю за проєктом з розвитку потенціалу METS.

«Я розумію, що Україна має широкомасштабну Стратегію реформування системи управління державними фінансами, і я надзвичайно задоволена, що Ви вибрали спільну роботу з Податковою агенцією Швеції у рамках реалізації цієї реформи. З нетерпінням чекаю майбутніх можливостей співпраці для взаємної вигоди наших країн», – йдеться у зверненні. 

 

Єдиний рахунок: вже сплачено 200 млн гривень

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/466217.html повідомила, що з початку року єдиний рахунок для сплати податків використовують 2 тис. осіб. Вони вже сплатили понад 200 млн гривень.

Такий спосіб сплати податків є комфортним, оскільки скорочує платникам фінансові витрати і час на формування розрахункових документів.

Обов’язок зі сплати податкових платежів та єдиного внеску вважається виконаним з моменту внесення коштів на єдиний рахунок

Розрахуватись з бюджетом та фондами можливо одним платіжним документом на загальну суму.

Нагадуємо, що через єдиний рахунок можна сплатити всі поточні платежі, податковий борг за такими платежами та недоїмку з єдиного внеску, грошові зобов'язання, які визначено на підставі податкових повідомлень-рішень.

Щоб перейти на єдиний рахунок, необхідно здійснити три простих кроки.

Перший – через Електронний кабінет подати «Повідомлення про використання єдиного рахунку» за формою J/F 1307001.

Другий – отримати квитанцію про включення до Реєстру платників, які використовують єдиний рахунок.

Третій – надати до обслуговуючого банку розрахункові документи із зазначенням реквізитів єдиного рахунку на загальну суму без визначення одержувачів або з визначенням одержувачів.

Платники, які не подали Повідомлення за формою J/F 1307001, продовжують сплачувати платежі безпосередньо на бюджетні/не бюджетні рахунки.

 

Надходження акцизного податку за січень-квітень 2021 року склали майже 22,4 млрд гривень

За січень-квітень 2021 року до загального фонду Державного бюджету України зібрано акцизного податку з вироблених в Україні та ввезених на митну територію України товарів на суму майже 22,4 млрд грн. Це забезпечило виконання індикативного показника на 101,6 відс., додатково надійшло 354,1  млн гривень.

Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшилися на 10,9 відс, або на 2,2 млрд гривень.

На виконання індикативного показника суттєво вплинули надходження акцизного податку з ввезених на митну територію України тютюнових виробів, зокрема, тютюновмісних виробів для електричного нагрівання (ТВЕН) за допомогою підігрівача з електронним управлінням.

Так, незважаючи на те, що з 1 січня поточного року ставку акцизного податку на ТВЕНи збільшено у 4,2 раза до 1 456,33 грн за 1000 штук (до рівня ставок на сигарети з фільтром та без фільтру), у січні-квітні 2021 року обсяги реалізації марок акцизного податку для ввезених на митну територію України ТВЕНів склали 121,5 млн штук.

Це на 34,2 млн штук, або 39,1 відс. більше ніж за відповідний період минулого року. Відповідно надходження акцизного податку з ввезених на митну територію України тютюнових виробів у січні-квітні 2021 року склали 3,5 млрд грн, що в 4 рази більше ніж у січні-квітні 2020 року.

За квітень 2021 року до загального фонду Державного бюджету України зібрано акцизного податку з вироблених в Україні та ввезених на митну територію України товарів у сумі майже 7,2 млрд грн. Виконання індикативного показника склало 111,9 відс., додатково надійшло 763,7 млн гривень. Порівняно з квітнем минулого року надходження збільшилися на 14,2 відс., або на 894,6 млн гривень.

До спеціального фонду Державного бюджету України у січні-квітні 2021 року зібрано майже 3,9 млрд грн акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції), що становить 130,2 відс. від доведеного індикативного показника, до бюджету додатково надійшло 900,6 млн гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на 19,7 відс., або на 640,6 млн гривень.

У квітні 2021 року до спеціального фонду державного бюджету зібрано 987,0 млн грн акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції), що становить 124,1 відс. від доведеного індикативного показника, до бюджету додатково надійшло 191,8 млн гривень. Порівняно з квітнем минулого року надходження зросли на 2,9 відс., або на 27,9 млн гривень.

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

Протидія ринку нелегальної торгівлі паливно-мастильними матеріалами

Працівниками відділу фактичних перевірок управління податкового аудиту Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) сумісно з управлінням контролю за підакцизними товарами ГУ ДПС, а також за участі управління оперативно-розшукової діяльності Головного управління ДФС у Дніпропетровській області з початку 2021 року в рамках протидії ринку нелегальної торгівлі паливно-мастильними матеріалами проведено 32 перевірки АЗС на території Дніпропетровської області.

За результатами вжитих заходів встановлено порушень податкового законодавства на загальну суму 3,4 млн гривень.

У ході проведення перевірок встановлено 2 АЗС, якими подано до органів ДПС недостовірні дані в документах на право отримання відповідних ліцензій на роздрібну торгівлю пальним. На підставі матеріалів перевірок ліцензії анульовано.

З метою недопущення потрапляння на ринок тіньового пального демонтовано 2 АЗС та вилучено 58 тонн паливно-мастильних матеріалів на загальну суму 1,34 млн гривень. Вилучено обладнання на 1,2 млн грн, яке використовувалось при його реалізації (ємності для зберігання, засоби для перекачування тощо).

ГУ ДПС продовжує роботу в напрямку протидії ринку нелегальної торгівлі паливно-мастильними матеріалами.

 

ВАЖЛИВО ЗНАТИ: режим роботи органів ДПС щодо приймання податкової звітності та надання адміністративних послуг в період карантину

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує про режим роботи Центрів обслуговування платників (ЦОП).

Так, прийом відвідувачів в Центрах обслуговування платників здійснюється з понеділка по четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., в п’ятницю з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.

Звертаємо увагу! У регіонах, в яких встановлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки ЦОП працюють за графіком для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності за попереднім записом (за телефоном, через електронну скриньку) з дотриманням усіх санітарних норм та заходів для профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом платників та працівників територіальних органів ДПС.

Номера телефонів та адреси електронних скриньок розміщені на субсайтах територіальних органів ДПС та на вхідних групах в ЦОП.

Прийом всієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється  через скриньки, встановлені в ЦОП, через режим листування в Електронному кабінеті або поштою.

У разі виникнення позаштатних ситуацій керівництвом територіальних органів ДПС може бути прийнято рішення про зміну режиму роботи ЦОП, про яке буде повідомлено платників шляхом публікації оголошення на відповідному субсайті територіального органу ДПС та безпосередньо у ЦОП.

На період карантину у регіонах, де встановлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки, прийом платників в ЦОП здійснюється за попереднім записом на конкретну годину прийому (за телефоном, через електронну скриньку) для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності.

Приймання усієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється виключно через скриньки, через режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf або поштою.

Працівники Контакт-центу ДПС, які надають інформацію платникам податків з питань стану обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону 0800-501-007 (напрямок 1*1 та 2*1), будуть працювати у штатному режимі.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 1*1 та 2*1) або за посиланнямhttp://cabinet.tax.gov.ua/help/.

ВАЖЛИВО: якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо) або нещодавно контактували з хворими на COVID-19 просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування ЦОП!

Просимо з розумінням поставитись до ситуації, приносимо вибачення за можливі незручності.

Довідково.

Обмежувальні заходи встановлено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням

https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/461142.html

 

Увага! Шахраї!

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що фіксуються спроби телефонного психологічного тиску шахраїв на представників підприємницької діяльності з метою отримання грошових коштів.

Так, використовуючи чисельні телефонні номери і прикриваючись нібито належністю до податкової служби, невідомі особи погрожують платникам податків проведенням можливих перевірок та ускладненням в підприємницької діяльності у випадках відмови від сплати «відкупних», чим відверте дискредитують працівників державної служби, негативно впливають на їх ділову репутацію та честь.

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертається до платників податків бути обачними, не піддаватися на провокації. У разі виникнення вказаних ситуацій, вчинення протиправних дій від імені працівників ДПС, негайно звертатись до Національної поліції за телефоном 102.

 

Податковою службою України запущено свій Telegram-канал

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України запустила свій Telegram-канал.

Про податки і не тільки – відтепер у більш зручному та мобільному форматі.

Що ж цікавого запропоновано?

Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та коментарі фахівців.

Підписуйтеся на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .

 

Порядок та термін реєстрації ПРРО?

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів подається до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.

У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.

Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.

Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.

Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:

у день отримання реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00 робочого (операційного дня);

не пізніше наступного робочого дня, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного дня).

Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).

 

Зареєструвати програмний РРО – швидко та просто

Зареєструвати програмний РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено Державною податковою службою України.

Для початку роботи з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. ДПС такі ключі видає безкоштовно.

Потім потрібно встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в наявності. Це може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне забезпечення можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.

Детально ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).

 

Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом спілкування та електронними сервісами ДПС!

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до податкових органів без особистих візитів до податкових органів.

Для комфорту, економії часу, особливо для власної безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні виконує Інтернет.

Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті (http://dp.tax.gov.ua) розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива інформація для платників податків.

В умовах дії карантину залишається актуальним також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

 

Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»

Для Державної податкової служби України на сьогодні пріоритетом залишається розвиток електронних сервісів. Саме тому ДПС активно долучилася до впровадження нового експериментального проєкту «Е-малятко», який стартував на початку 2020 року. За допомогою сервісу батькам можливо зареєструвати новонароджену дитину в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної реєстрації народження.

Крім того, за допомогою комплексної послуги «ІD-14» можливо отримати дві послуги за однією заявою – оформлення паспорта громадянина України вперше та реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОК ПП).

Для цього ДПС розроблено новий Web-сервіс, через який здійснюється прийом заяв для реєстрації дитини в Державному реєстрі. Ці заяви надходять безпосередньо від Державної міграційної служби (ДМС). ДПС присвоює РНОК ПП та відправляє його до ДМС для внесення до паспорта громадянина України у формі картки. Завдяки новому сервісу спрощено процедуру отримання РНОК ПП під час отримання паспорта.

 

Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.

При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.

З інформацією щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».

 

Для перевірки наявності особистого ключа кваліфікованого електронного підпису на носії необхідно включити функцію перегляду прихованих файлів

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, щоб перевірити наявність особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки на носії потрібно включити функцію перегляду прихованих файлів.

Зокрема, якщо встановлено операційну систему Windows 7 потрібно виконати наступні дії:

► відкрити «Мій комп’ютер» та на вкладці «Впорядкувати» натиснути пункт «Параметри папок та пошуку»;

► у вікні «Параметри папок» на вкладці «Вигляд» потрібно поставити мітку «Відображати приховані файли і папки» та натиснути кнопку «Застосувати».

Якщо у вас встановлено операційну систему Windows XP потрібно виконати наступні дії:

► відкрити «Мій комп’ютер» та на вкладці «Сервіс» натиснути пункт «Властивості папки»;

► у вікні «Параметри папок» на вкладці «Вигляд» потрібно поставити мітку «Відображати приховані файли і папки» та натиснути кнопку «Застосувати».

Отже, для перевірки наявності особистого ключа кваліфікованого електронного підпису на носії необхідно включити функцію перегляду прихованих файлів. Результатом перевірки є відображення файлу «Key-6.dat».

При цьому для належної роботи особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки змінювати ім’я зазначеного файлу забороняється.

 

Договір про визнання електронних документів

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що меню Електронного кабінету «Договір про визнання електронних документів» дозволяє переглянути договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень органів ДПС.

Для перегляду за необхідності обирається регіон або конкретний орган ДПС.

У цьому режимі можна завантажити договори про визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у форматі p7s.

Приєднатись до договору про визнання електронних документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для фізичних осіб.

 

Електронні сервіси ДПС для громадян

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що громадяни можуть використовувати електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:

- доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подання декларації про майновий стан і доходи;

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

 

Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).

У період карантину Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.

 


Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

13.05.2021 10:13