За підсумками першого кварталу надходження ПДВ в
1,5 раза більше, ніж у минулому році, – Олексій Любченко
За
перший квартал 2021 року до бюджету додатково надійшло 18 млрд грн. Таких
результатів досягнуто при фактичній відсутності росту економіки. Про це заявив
Голова ДПС Олексій Любченко під час брифінгу в Кабінеті Міністрів України.
За
його словами, такий показник – це реакція підприємців на створення прозорих,
чесних та конкурентних умов ведення бізнесу. Легальний бізнес сплачує більше
податків, тому що отримує більшу частку ринку за рахунок детінізації.
«Всі
чули про скрутки з ПДВ. Але на казначейському рахунку ми маємо ПДВ за
підсумками першого кварталу в 1,5 раза більше, ніж це було у минулому році. І
це не є межею. Я не вважаю це успіхом, адже попереду ще багато роботи.
Особливо, коли розуміємо, що тільки 40 % споживчих витрат проходить через
фіскальний чек, а 60 % споживання держава не контролює. А це є одним із
головних резервів, якщо не головним, надходжень до бюджету», – наголосив
Олексій Любченко.
Олексій Любченко: У 2020 році ДПС опрацьовано
більше 7 мільярдів електронних документів
Завдяки
спільній роботі Міністерства цифрової трансформації та Державної податкової
служби відтепер сервіси податкової будуть доступні фізичним особам на двох
платформах – в Електронному кабінеті платника та на Порталі Дія. Про це
повідомив Голова Державної податкової служби України Олексій Любченко під час
спільного брифінгу з Віце-прем’єр-міністром – Міністром цифрової трансформації
України Михайлом Федоровим.
Очільник
ДПС підкреслив, що громадяни вільні обирати найбільш зручний формат свого
спілкування з державними органами.
«Податкова
служба у 2021 році – це ДПС без паперу, із 100 відсотками послуг онлайн. Адже
запорукою розвитку цифрової економіки є всебічна цифрова трансформація країни.
І діджиталізована Державна податкова служба є складовою цифрової держави», -
зазначив Олексій Любченко.
Так,
у 2020 році ДПС було отримано і опрацьовано більше 7 мільярдів електронних
документів. Майже 99 % сервісів та послуг вже оцифровано та їх кількість
постійно зростає. А кількість адміністративних послуг за 2020 рік
збільшилась з 96 до 126. У Центрах обслуговування платників податків ДПС
було надано 4,7 млн послуг та 900 тисяч послуг – Контакт-центром ДПС.
На
сьогодні електронними сервісами ДПС активно користуються майже 3,0 млн
платників, найбільшу частину з яких складають фізичні особи – підприємці та
громадяни (80%).
«Ми
бачимо необхідність оптимізації процесів в системі оподаткування при подальшому
розвитку онлайн-сервісів. Тому одним з пріоритетів для нас є інтеграція з
порталом Дія – порталом, який дійсно забезпечує прозорість, простоту та
зручність надання державних послуг громадянам та бізнесу онлайн», - наголосив
Олексій Любченко.
За
його словами, спільна мета ДПС та Мінцифри – реалізувати проекти цифрової
трансформації в системі оподаткування, за допомогою яких адмініструвати та
сплачувати податки – максимально зручно і просто.
«Я
впевнений в успішній реалізації всіх наших спільних проектів. І ми всі разом
побачимо, як впровадження електронних сервісів сприятиме досягненню комплаєнсу
у відносинах держави і бізнесу», - підкреслив Олексій Любченко.
Застосування ФОП – платниками єдиного податку РРО
та/або ПРРО
Заступник начальника
Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна Гроздовська-Боличева
інформує. Згідно з преамбулою Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР
«Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі,
громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265) цей акт визначає
правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та
програмних РРО (далі – ПРРО) у сфері торгівлі, громадського харчування та
послуг. Дія Закону № 265 поширюється на усіх суб’єктів господарювання, їх
господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб’єктів
господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або
безготівковій формі. Встановлення норм щодо незастосування РРО у інших законах,
крім Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами
та доповненнями (далі – ПКУ), не допускається.
З
01 січня 2021 року до 01 січня 2022 року РРО та/або ПРРО не застосовуються
платниками єдиного податку другої – четвертої груп (фізичними особами –
підприємцями), обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 220
розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня
податкового (звітного) року, незалежно від обраного виду діяльності, крім тих, які здійснюють:
реалізацію
технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;
реалізацію
лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у
сфері охорони здоров’я;
реалізацію
ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння,
дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Тобто,
з 01 січня 2021 року РРО та/або ПРРО обов’язково повинні застосовувати усі
платники єдиного податку (фізичні особи – підприємці), які здійснюють
реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного
каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного
каміння згідно з вимогами Закону № 265.
Порядок
реєстрації та застосування РРО, що застосовуються для реєстрації розрахункових
операцій за товари (послуги), затверджено наказом Міністерства фінансів України
від 14.06.2016 № 547.
ДПС
України розроблено та впроваджено безкоштовне програмне забезпечення ПРРО, яке
завантажується на пристрій: смартфон, планшет, комп’ютер тощо, що дає значну
перевагу над звичайним класичним РРО при витратах суб’єктів господарювання на
придбання касової техніки.
Офіційна заробітна плата - соціальний захист
майбутнього!
Заступник
начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у
Дніпропетровській області Ганна Гроздовська-Боличева звертає увагу працедавців
на неприпустимість виплати заробітної плати найманим працівникам нижче
законодавчо встановленого рівня та виплати її у «конвертах».
Відповідно
до ст. 95 Кодексу законів про працю України мінімальна заробітна плата – це
законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану
працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну,
а також погодинну норму праці.
Мінімальна
заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території
України для підприємств, установ, організацій усіх форм власності і
господарювання та фізичних осіб.
З
01.01.2021 мінімальний розмір заробітної плати становить 6 000 гривень.
Також
Ганна Гроздовська-Боличева нагадує суб’єктам господарської діяльності, які
мають заборгованість із заробітної плати, про необхідність погашення такої
заборгованості, оскільки невиплата заробітної плати найманим працівникам
призводить до зниження соціальної захищеності громадян і втрат місцевого
бюджету.
Посадовець
зазначила, що за порушення законодавства про працю України передбачено три види
відповідальності посадових осіб підприємств, установ і організацій, незалежно
від форми власності, та громадян – суб'єктів підприємницької діяльності:
дисциплінарна, адміністративна і кримінальна.
Так
відповідальність у вигляді штрафу передбачена, зокрема у разі:
►
фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору
(контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного
виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати
заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на
загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків;
►
порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших
виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата
їх не в повному обсязі;
►
недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці.
Сплата
штрафу не звільняє від усунення порушень законодавства про працю.
«Мобільні послуги» платникам
відділених куточків Нікопольського регіону
Для реалізації якісного податкового
сервісу та надання адміністративних та інших послуг з початку місяця фахівцями
Томаківської ДПІ були здійснені виїзди мобільного ЦОПу до мешканців Чумаківського
старостинського округу Томаківської б’єднаної територіальної громади с.Чумаки
та Мирівської об’єднаної територіальної громади с.Мирове.
Чумаківський старостинський округ має загальну
територію
Мирівська сільська територіальна громада
розповсюджується на 15 населених пунктів: Топила, Мирове, Весела Федорівка,
Настасівка, Зоря, Маяк, Прогрес, Вишетарасівка, Виводово, Глухе, Долинське,
Жмерине, Новий Мир, Новопавлівка, Стрюківка. В громаді мешкає 8578 чоловік.
Територія громади складає
Виїзд мобільних ЦОПів забезпечено за
участі фахівців Томаківської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області, працівника
Нікопольського відділу організації роботи організаційно-розпорядчого управління
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області та за сприянням старости
Чумаківського старостинського округу Томаківської об’єднаної громади Віри
ТЕРПЕЛОВСЬКОЇ і голови Мирівської об’єднаної громади Володимира БІЛЕНКА.
Під час
роботи мобільних ЦОПів заступником начальника Томаківської ДПІ Ольгою БАРШАК
було повідомлено присутнім, що мобільний ЦОП –це крок на зустріч нашим
платникам, громадянам для надання
адміністративних послуг, що проживають у
віддалених куточках громади. Також вона повідомила перелік послуг які можна отримати у мобільному ЦОПі
та перелік документів потрібних для їх
отримання.
Руслана
РИБКА повідомила, що з початку 2021
року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом
2020 року, надала роз’яснення щодо декларування, строків подання декларації про
майновий стан і доходи за 2020 рік, граничних термінів сплати податку на доходи
фізичних осіб та військового збору, підстави для нарахування податкової знижки
у річній декларації, яка подається до 31 грудня включно наступного за звітним
податкового року. Чумаківський старостинський округ є сільськогосподарським
регіоном, тому особлива увага приділяється декларуванню доходів одноосібників,
які самостійно обробляють власні земельні ділянки (паї) та громадян, що мають у
власності сільськогосподарську техніку та надають послуги з обробітку землі.
На території
Мирівської об’єднаної громади існують 11 сільськогосподарських підприємств та
32 фермерських господарств, 308 одноосібників, які самостійно обробляють власні
земельні ділянки (паї).
Присутнім роздані
примірники брошури «Податкова декларація про майновий стан і доходи: граничний
термін подання», «Стартувала деклараційна кампанія 2021», «Електронний кабінет»
– зручний електронний сервіс Державної податкової
служби», «Податкова знижка для фізичних осіб», «Дистанційні сервіси
кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС», «Щодо заповнення реквізиту«Призначення
платежу» розрахункового документа на переказ коштів на єдиний рахунок», «Види
розрахунків:застосування РРО», «Зміни щодо реєстрації фізичних осіб в ДРФО».
Крім того, податківцями надано роз’яснення щодо переваг
користування безкоштовними електронними сервісами ДПС України, зокрема,
електронним кабінетом, перевагами звітування в електронному вигляді, надано консультаційну допомогу громадянам які
потребують в отриманні безкоштовних КЕП, надано відповіді на проблемні питання щодо
сплати земельного податку, орендної плати, податку на нерухоме майно, відмінне
від земельної ділянки.
Також присутніх ознайомлено зі сторінками ДПС України на Facebook
та You Tube, Telegram – каналом,
сторінкою ГУ ДПС у Дніпропетровській області на Facebook.
За результатами проведеної роботи мобільних ЦОПів
подано 151 податкова декларація про майновий стан і доходи. Загальна сума
задекларованих доходів по поданих деклараціях про майновий стан і доходи –
815,9 тис. грн., як результат до бюджету надійде 118,2 тис.грн. податку на
доходи фізичних осіб та 12,5 тис.грн . військового збору.
Старости
Чумаківського старостинського округу та Мирівської об’єданої громади подякували
за надані послуги та відповідні консультації мешканцям округу, за забезпечення
зручних, доступних умов для громадян і платників щодо отримання сервісів та
послуг від ДПС, та висловила бажання співпрацювати у питаннях отримання
адміністративних послуг і у подальшому.
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській
області проведено чергову нараду з територіальними громадами Нікопольського
району Дніпропетровської області
15
квітня 2021 року, за організацією Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області (далі – ГУ ДПС) у режимі онлайн проведено чергову нараду з
територіальними громадами (далі – ТГ) Нікопольського району Дніпропетровської
області.
Спілкування
представників податкової служби з представниками ТГ проходить вже у звичайному
робочому процесі. Ця взаємодія допомагає продуктивній роботі, спрямованій на
спільні рішення, які впливають на стабільне наповнення бюджетів.
У
заході прийняли участь в. о. заступника начальника Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області Леонов Валерій; керівники та представники ТГ
Нікопольського району, а також керівники структурних підрозділів ГУ ДПС.
Захід
відкрив Леонов Валерій. Він привітав учасників та подякував всім за підтримку
такого важливого процесу – роботі у напрямку наповнення місцевих бюджетів.
В.
о. заступника начальника ГУ ДПС побажав результативної співпраці і вирішення
першочергових питань.
«Проведення
таких зустрічей у різних форматах у цьому році уже стали доброю традицією. Це
ще раз підтверджує, що співпраця між органами місцевого самоврядування та
податковою службою в адмініструванні та стягненні податкових платежів є
надзвичайно важливою.
Надання
сервісів платникам і забезпечення податкових надходжень до бюджету – це наша
щоденна робота. Так, протягом січня – березня 2021 року платниками нашого
регіону забезпечено надходження: до державного бюджету майже 6,7 мільярдів
гривень податків, що на 1,2 мільярди гривень більше аналогічного періоду
минулого року. До місцевих бюджетів регіону – майже 7,2 мільярди гривень, що на
1,3 мільярди гривень більше аналогічного періоду 2020 року», – зазначив Леонов
Валерій.
На
нараді розглядались актуальні питання по надходженню коштів від використання
природних ресурсів (плата за землю, екологічний податок); стосовно земельних
відносин, електронних сервісів ДПС та привілей «Електронного кабінету», роботи
мобільного ЦОПу ГУ ДПС.
Особливу
увагу приділено погашенню податкового боргу, що обліковується на території
Нікопольського району. Акцент зроблено на тому, що платники до 10 червня 2021
року мають можливість у разі погашення основної суми боргу, уникнути
нарахування штрафних санкцій і пені.
Захід
відбувся у форматі конструктивного діалогу.
«Завдяки
спільним заходам та співпраці команди податківців з об’єднаними територіальними
громадами, виявлення проблемних питань та їх вирішення можливо досягти
стабільних позитивних результатів у наповненні бюджетів. Впевнений, що наша
сьогоднішня зустріч була корисною і кожен отримав відповіді на важливі
питання», – підсумував Леонов Валерій.
Представники
ТГ подякували організаторам зустрічі та висловили надію, що співпрацю буде
продовжено і у подальшому.
Дистанційно про зупинення податкових накладних:
фахівцями Головного управління ДПС у Дніпропетровській області проведено
онлайн-семінар
15.04.2021,
за організацією Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ
ДПС) проведено перший у цьому році семінар для членів Територіального
відділення Всеукраїнської громадської організації «Асоціація платників податків
України» в Дніпропетровській області (далі – ТВ ВГО «АППУ») та бухгалтерів –
платників податків, що входять до складу АППУ у форматі онлайн.
Тема
семінару присвячена зупиненню реєстрації податкової накладної/розрахунку
коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних і деяким особливостям
заповнення Таблиці даних платника податку на додану вартість.
Захід
відбувся за участі в. о. заступника начальника Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області Леонова Валерія; начальника управління інформаційної
взаємодії ГУ ДПС Осипової Манушак; заступника начальника управління –
начальника відділу адміністрування податку на прибуток, неприбуткових установ і
організацій та спрощеної системи оподаткування управління з питань виявлення та
опрацювання податкових ризиків ГУ ДПС Бохан Вікторії; начальника відділу
перевірок інших галузей економіки управління податкового аудиту ГУ ДПС Дядченко
Юлії; заступника Голови ради ТВ ВГО «АППУ» Іванова Дмитра; членів ТВ ВГО «АППУ»
та бухгалтерів – платників податків, що входять до складу ТВ ВГО «АППУ».
Леонов
Валерій привітав колег і представників ТВ ВГО «АППУ» і побажав всім ефективної
роботи.
Дмитро
Іванов також висловив впевненість, що семінар буде корисним і нагальні питання,
пов’язані із зупиненням податкових накладних, будуть вирішені.
Про
повідомлення щодо розблокування зупинених податкових накладних, деякі
особливості заповнення Таблиці даних платника податку на додану вартість та
окремі положення постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року №
1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової
накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних»
розповіли Бохан Вікторія та Дядченко Юлія.
Особливу
увагу акцентовано на алгоритмі дій платника ПДВ у разі зупинення реєстрації
податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових
накладних.
У
ході заходу фахівці податкової служби та присутні члени ТВ ВГО «АППУ» активно
обговорювали питання, які виникають у платників під час реєстрації податкових
накладних та/або розрахунків коригування. Енергійне спілкування під час
проведення семінару підтверджує, що тема заходу є актуальною і важливою.
«Співпраця
податкової з Асоціацією платників податків у Дніпропетровській області
продовжується та розвивається. Це є підтвердженням того, що під час таких
зустрічей розглядаються і вирішуються важливі питання. Впевнений, що не є
виключенням і сьогоднішній семінар і обмін досвідом є корисним для кожної із
сторін», – зазначив в. о. заступника начальника ГУ ДПС.
Учасники
подякували за проведену зустріч та висловили сподівання на подальшу співпрацю.
Викрито схему ухилення від сплати податків
фізичною особою у сумі 54,1 млн гривень
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській
області встановлено факти безпідставного застосування заниженої ставки податку
на доходи фізичних осіб платником податків – громадянином України на доходи,
одержані з джерел походження за межами території України.
Проведеним аналізом встановлено, що платником
податків – фізичною особою задекларовано дохід у сумі понад 600 млн грн у
вигляді дивідендів по акціях, нарахованих нерезидентом (Кіпр), акціонером якого
вона не виступає.
Таким чином, фізичною особою – платником податків
за результатами безпідставного застосування заниженої ставки податку на доходи
фізичних осіб ймовірно не сплачено податків у сумі 54,1 млн грн, які можуть
бути пов’язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом.
Матеріали аналітичного дослідження направлені до
правоохоронних органів, за якими розпочато досудове розслідування у
кримінальному проваджені, за ознаками кримінального правопорушення,
передбаченого ст. 212 КК України (ухилення від сплати податків в значних
розмірах).
На Дніпропетровщині за результатами фактичних
перевірок у сфері обігу підакцизних товарів нараховано майже 47,5 мільйонів
гривень
У
Дніпропетровській області станом на 01.04.2021 діє 17 958 ліцензій на
виробництво, оптову, роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими
виробами, пальним та зберіганням пального по 7 392 суб’єктам
господарювання, з них:
13
891 ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими
виробами (7 526 - алкогольні напої, 6 365 - тютюнові вироби) по 4 776 суб’єктам
господарської діяльності;
70
ліцензій на право оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами
(58 - алкогольні напої, 10 - тютюнові вироби, 2- рідини, що використовуються в
електронних сигаретах) по 50 суб’єктам господарської діяльності;
24
ліцензії на виробництво алкогольних напоїв та тютюнових виробів (22 алкогольні
напої, 2 – тютюнові вироби) по 24 суб’єктам господарської діяльності;
1242
ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним по 101 суб’єкту господарської діяльності;
2
511 ліцензій на зберігання пального по 2 231 суб’єкту господарської діяльності;
216
ліцензій на право оптової торгівлі пальним по 207 суб’єктам господарської
діяльності;
4
ліцензії на виробництво пального по 3 суб’єктам господарської діяльності.
«Фахівцями
Головного управління ДПС у Дніпропетровській з початку року проведено 42
фактичні перевірки, в ході яких виявлено 33 порушення законодавства у сфері
обігу підакцизних товарів. Загальна сума фінансових санкцій – 47 мільйонів
450,8 тисяч гривень»,- зазначив начальник управління контролю за підакцизними
товарами Денис Дегтярьов.
З початку року до бюджету надійшло 514 млн грн
плати за землю з фізичних осіб
ДПС
України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/462477.html
повідомила, що за січень – березень 2021 року забезпечено
надходження до місцевих бюджетів плати за землю з фізичних осіб у сумі 514,0
млн грн. Це на 3,4 млн грн більше, ніж за аналогічний період минулого року. За
січень – березень 2020 року надходження плати за землю з фізичних осіб
становили 510,6 млн грн. Темп росту надходжень – 100,7 %.
За
березень 2021 року надходження плати за землю з фізичних осіб склали 185,9 млн
грн. Це майже на 38,1 млн грн більше, ніж за аналогічний період минулого року.
За березень 2020 року надходження плати за землю з фізичних осіб становили
147,8 млн гривень. Темп росту надходжень становить 126,8 %.
Протягом першого кварталу платниками
Дніпропетровщини сплачено понад 4,4 млрд грн єдиного внеску
Головним
управлінням ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) з початку 2021 року
забезпечено надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне
соціальне страхування (далі – єдиний внесок) на рівні 4 млрд 444,2 млн гривень.
Цьогорічний показник перевищує минулорічну суму сплати єдиного внеску за
аналогічний період на 450,1 млн грн або на 11,0 %. Про це повідомила начальник
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб.
Протягом
березня 2021 року фактичні надходження єдиного внеску склали 1 млрд 553 млн
грн, що на 211,3 млн грн більше лютого 2020 року.
За перший квартал поточного року платниками
Дніпропетровського регіону сплачено 137,4 млн грн акцизного податку
У
Дніпропетровській області станом на 01.04.2021 обліковується 6 125 платників
акцизного податку, у тому числі:
-
5 685 суб’єктів господарювання – платників акцизного податку з роздрібної
реалізації підакцизних товарів;
-
336 суб’єктів господарювання – платників акцизного податку з пального;
-
74 суб’єкти господарювання, які мають ліцензії на виробництво електроенергії;
-
30 суб’єктів господарювання – виробники та імпортери алкогольних напоїв та
тютюнових виробів.
Протягом
першого кварталу поточного року платниками Дніпропетровщини сплачено до
бюджетів 137 млн 402,5 тис. грн акцизного податку, у тому числі акцизного
податку з вироблених в Україні підакцизних товарів – 3 млн 252,2 тис. грн;
акцизного податку з ввезених в Україну підакцизних товарів – 4 млн 852,4 тис.
грн; акцизного податку з роздрібної реалізації – 129 млн 297,9 тис. гривень.
З
інформацією про видані, призупинені та анульовані ліцензії можна ознайомитися
на субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» вебпорталу
ДПС за посиланням https://dp.tax.gov.ua/reestr-vidanih-licenziy/.
ВАЖЛИВО ЗНАТИ: режим
роботи органів ДПС щодо приймання податкової звітності та надання
адміністративних послуг в період карантину
Нікопольський відділ організації
роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує про режим роботи Центрів обслуговування
платників (ЦОП).
Так, прийом відвідувачів в
Центрах обслуговування платників здійснюється з понеділка по четвер з 08 год.
00 хв. до 17 год. 00 хв., в п’ятницю з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.
Звертаємо увагу! У регіонах, в яких встановлено «червоний» рівень
епідемічної небезпеки ЦОП працюють за графіком для надання невідкладних послуг
у разі гострої необхідності за попереднім записом (за телефоном, через
електронну скриньку) з дотриманням усіх санітарних норм та заходів для
профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом
платників та працівників територіальних органів ДПС.
Номера телефонів та адреси
електронних скриньок розміщені на субсайтах територіальних органів ДПС та на
вхідних групах в ЦОП.
Прийом всієї вхідної
кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється через
скриньки, встановлені в ЦОП, через режим листування в Електронному кабінеті або
поштою.
У разі виникнення
позаштатних ситуацій керівництвом територіальних органів ДПС може бути прийнято
рішення про зміну режиму роботи ЦОП, про яке буде повідомлено платників шляхом
публікації оголошення на відповідному субсайті територіального органу ДПС та
безпосередньо у ЦОП.
На період карантину у
регіонах, де встановлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки, прийом
платників в ЦОП здійснюється за попереднім записом на конкретну годину прийому
(за телефоном, через електронну скриньку) для надання невідкладних послуг у
разі гострої необхідності.
Приймання усієї вхідної
кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється виключно
через скриньки, через режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf
або поштою.
Працівники Контакт-центу
ДПС, які надають інформацію платникам податків з питань стану обробки
електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону
0800-501-007 (напрямок 1*1 та 2*1), будуть працювати у штатному режимі.
У разі виникнення питань
щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби
підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 1*1 та 2*1) або за посиланнямhttp://cabinet.tax.gov.ua/help/.
ВАЖЛИВО: якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура
тіла, кашель, утруднене дихання тощо) або нещодавно контактували з хворими на
COVID-19 просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування ЦОП!
Просимо з розумінням
поставитись до ситуації, приносимо вибачення за можливі незручності.
Довідково.
Обмежувальні заходи
встановлено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня
2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних
протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України
гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Інформація розміщена на
офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/461142.html
Увага! Шахраї!
Нікопольський відділ
організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління
ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що фіксуються спроби телефонного
психологічного тиску шахраїв на представників підприємницької діяльності з
метою отримання грошових коштів.
Так, використовуючи
чисельні телефонні номери і прикриваючись нібито належністю до податкової
служби, невідомі особи погрожують платникам податків проведенням можливих
перевірок та ускладненням в підприємницької діяльності у випадках відмови від
сплати «відкупних», чим відверте дискредитують працівників державної служби,
негативно впливають на їх ділову репутацію та честь.
Нікопольський відділ організації
роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області звертається до платників податків бути обачними, не
піддаватися на провокації. У разі виникнення вказаних ситуацій, вчинення
протиправних дій від імені працівників ДПС, негайно звертатись до Національної
поліції за телефоном 102.
Податковою
службою України запущено свій Telegram-канал
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області повідомляє, що Державна податкова служба України запустила свій
Telegram-канал.
Про податки і не тільки – відтепер у більш
зручному та мобільному форматі.
Що ж цікавого запропоновано?
Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки,
все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та коментарі фахівців.
Підписуйтеся на Telegram-канал Державної
податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .
Порядок
та термін реєстрації ПРРО?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора
розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію
програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602)
(далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в
електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного
документообігу та використання електронних документів подається до фіскального
сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів
або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.
У разі відсутності підстав для відмови у
реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням
фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.
Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання
направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час
реєстрації фіскального номера ПРРО.
Датою реєстрації ПРРО є дата формування
фіскального номера ПРРО.
Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами
Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:
у день отримання реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00
робочого (операційного дня);
не пізніше наступного робочого дня, якщо
реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного дня).
Більше інформації
можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС
України (категорія 109.24).
Зареєструвати програмний
РРО – швидко та просто
Зареєструвати програмний
РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено Державною
податковою службою України.
Для початку роботи з
програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний
підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
ДПС такі ключі видає безкоштовно.
Потім потрібно встановити
програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в наявності. Це
може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне забезпечення
можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.
Детально ознайомитися з
процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).
Шановні
платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом спілкування та
електронними сервісами ДПС!
Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого
управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що
сьогодні у платників є можливість отримати всю необхідну інформацію, довідки,
консультації, подати звітність до податкових органів без особистих візитів до
податкових органів.
Для комфорту, економії часу, особливо для власної
безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш
раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні
виконує Інтернет.
Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет
для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти
територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС
у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті (http://dp.tax.gov.ua)
розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива інформація для платників
податків.
В умовах дії карантину залишається актуальним
також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби
України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
У разі виникнення питань щодо користування
Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном
0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Отримати
реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини в рамках
реалізації експериментального проєкту «єМалятко»
Для Державної податкової
служби України на сьогодні пріоритетом залишається розвиток електронних
сервісів. Саме тому ДПС активно долучилася до впровадження нового
експериментального проєкту «Е-малятко», який стартував на початку 2020 року. За
допомогою сервісу батькам можливо зареєструвати новонароджену дитину в
Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної
реєстрації народження.
Крім того, за допомогою
комплексної послуги «ІD-14» можливо отримати дві послуги за однією заявою –
оформлення паспорта громадянина України вперше та реєстраційного номера
облікової картки платника податків (РНОК ПП).
Для цього ДПС розроблено
новий Web-сервіс, через який здійснюється прийом заяв для реєстрації дитини в
Державному реєстрі. Ці заяви надходять безпосередньо від Державної міграційної
служби (ДМС). ДПС присвоює РНОК ПП та відправляє його до ДМС для внесення до
паспорта громадянина України у формі картки. Завдяки новому сервісу спрощено
процедуру отримання РНОК ПП під час отримання паспорта.
Як
платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до
будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого
надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
(далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи, яка
звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката
відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи, розміщення
пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП
ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
(www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування»
або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».
Договір
про визнання електронних документів
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області звертає увагу платників, що меню Електронного
кабінету «Договір про визнання електронних документів» дозволяє переглянути
договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень
органів ДПС.
Для перегляду за необхідності обирається регіон
або конкретний орган ДПС.
У цьому режимі можна завантажити договори про
визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у
форматі p7s.
Приєднатись до договору про визнання електронних
документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання
електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для
фізичних осіб.
Електронні
сервіси ДПС для громадян
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що громадяни можуть використовувати
електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:
- доступу до реєстраційних даних та даних про
об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до
ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих податкових повідомлень –
рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів
та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Сервіс
«Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає
звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо
неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері
службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів
ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).
У період карантину Заявники можуть надати
Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до
18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому
автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові
дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на
електронну пошту idd@tax.gov.ua.
Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого
управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
19.04.2021 17:00