Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

 Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

За підсумками першого кварталу надходження ПДВ в 1,5 раза більше, ніж у минулому році, – Олексій Любченко

За перший квартал 2021 року до бюджету додатково надійшло 18 млрд грн. Таких результатів досягнуто при фактичній відсутності росту економіки. Про це заявив Голова ДПС Олексій Любченко під час брифінгу в Кабінеті Міністрів України.

За його словами, такий показник – це реакція підприємців на створення прозорих, чесних та конкурентних умов ведення бізнесу. Легальний бізнес сплачує більше податків, тому що отримує більшу частку ринку за рахунок детінізації.

«Всі  чули про скрутки з ПДВ. Але на казначейському рахунку ми маємо ПДВ за підсумками першого кварталу в 1,5 раза більше, ніж це було у минулому році. І це не є межею. Я не вважаю це успіхом, адже попереду ще багато роботи. Особливо, коли розуміємо, що тільки 40 % споживчих витрат проходить через фіскальний чек, а 60 % споживання держава не контролює. А це є одним із головних резервів, якщо не головним, надходжень до бюджету», – наголосив Олексій Любченко.

 

Михайло Тітарчук: За результатами розгляду судових справ надходження до бюджету зросли в 4,2 раза

Минулий рік став вирішальним для введення нових підходів та практик в Державній податковій службі України. Про це повідомив заступник Голови ДПС Михайло Тітарчук у статті на «Ліга.Блоги».

За його словами, трансформація ДПС вже продемонструвала перші результати, зокрема, щодо управління податковим боргом, супроводу ДПС в судах, роботи з адміністративними оскарженнями.

Так, значно зросла добровільна сплата податкових боргів без застосування примусових методів стягнення. Крім того, частково борг зменшився завдяки ухваленню Верховною Радою відповідного Закону, що передбачив внесення змін до Податкового кодексу. Це дозволило списати податковий борг всім платникам, в яких його сукупна сума не перевищувала 3060 грн.

Механізм списання податкового боргу дозволив податковій автоматично відсіяти “дрібних” боржників. І відповідно зосередитись на більших.

«Вже є й перші результати цієї сфокусованості - наприклад, зовсім нещодавно ДПС супроводжувала в суді справу ПАТ «Дніпроолія», яке через укладення договорів купівлі-продажу на 1,1 млрд гривень намагалось ухилитись від сплати своїх податкових боргів. Втім, договори визнані недійсними. А підприємство буде змушене сплатити борги», - зазначив Михайло Тітарчук.

Заступник Голови ДПС також підкреслив, що зміна підходів дозволила суттєво збільшити надходження до бюджету за результатами розгляду судових справ - сума зросла в 4,2 раза в 2020 році порівняно з 2019 роком.

Крім того, зросла і кількість ухвалених судами рішень на користь ДПС. Що свідчить про більш фундаментальне ставлення податкової до тих спірних справ, які потрапляють на розгляд до судів.

«Ключовий фактор, який вплинув на поліпшення динаміки розгляду судових справ - кропітка нормотворча та методологічна робота податкової служби для усунення розмиття тлумачень норм. Це підтверджує й зменшення звернень до ДПС зі скаргами на рішення та вимоги контролюючих органів. Скарг на податкові повідомлення-рішення, як і самих повідомлень рішень в 2020 році стало менше на 32% та 30,7% відповідно», - повідомив Михайло Тітарчук.

- Пресслужба Державної податкової служби України

 

В облдержадміністрації відбулося засідання міжвідомчої регіональної робочої групи

Днями у Дніпропетровській обласній державній адміністрації відбулося засідання міжвідомчої регіональної робочої групи щодо боротьби із нелегальним обігом і роздрібною торгівлею пальним на території Дніпропетровської області.

У засіданні прийняли участь начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Чуб Ганна та заступник начальника управління – начальник відділу контролю за виробництвом та обігом спирту, спиртовмісної продукції, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах та ліцензування торгівлі підакцизними товарами та зберігання пального управління контролю за підакцизними товарами Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) Первой Андрій.

Міжвідомча регіональна робоча група створена з метою протидії незаконному обігу пального та боротьби із нелегальним обігом фальсифікованих, незаконно виготовлених нафтопродуктів, для забезпечення додержання суб’єктами, які здійснюють торгівлю пальним, сплати податків, виконання законодавчих вимог, щодо будівництва, безпеки праці, екології, санітарних та інших норм. До її складу входять представники ГУ ДФС, ГУ ДПС, УСБУ, ГУНП, УСР, ГУ ДСНС, обласної прокуратури, ГУ Держгеокадастр, екологічної інспекції, ДАБІ, ГУ Держпраці у Дніпропетровській області, Антимонопольного комітету, органів місцевого самоврядування, Нафтогазової асоціації України та структурних підрозділів ОДА.

Міжвідомча робоча група здійснює відпрацювання АЗС за переліком, доведеним Нафтогазовою Асоціацією України.

Робота щодо боротьби з нелегальним обігом і роздрібною торгівлею пальним на території Дніпропетровської області продовжується.

 

Платники податків сплатили до бюджетів усіх рівнів 707,1 млн.грн. податків і зборів

Начальник Нікопольського відділу камеральних перевірок Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Володимир Джавун відмітив, що за підсумками 3 місяців поточного року спрямовано до бюджетів усіх рівнів 707,1 млн. грн., що на 92,4 млн. грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту збору платежів до відповідного періоду минулого року склав 115 відсотків.

«Стабільні позитивні результати у наповненні бюджетів можливо досягнути завдяки спільним заходам та тісній співпраці податкової з представниками бізнесу» повідомив Володимир Джавун.

 

На розвиток місцевих громад Нікопольського регіону

надійшло 433,8 млн. гривень податків й зборів

Як повідомив начальник Нікопольського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський до бюджетів місцевих громад Нікопольського регіону у січні-березні 2021 року надійшло 433,8 млн. грн. податків і зборів.

Коментуючи надходження, керівник Нікопольського відділу податків і зборів з фізичних осіб повідомив, що більше половини доходів скарбниці сформував податок на доходи фізичних осіб. За січень-березень 2021 року надійшло більше 282,9 млн. грн. цього податку.

Друге місце податків-лідерів, які наповнюють місцеві бюджети, належить платі за землю. Власники і орендарі земель перерахували 71,9 млн грн. Зокрема, від СГД-юридичних осіб бюджет отримав 69,1 мільйонів гривень плати за землю, від фізичних осіб -2,8 мільйони.

Третє місце займає єдиний податок – 41,2 млн грн.

«Досягнення позитивної динаміки надходжень, рівномірного поповнення бюджету вдається завдяки належному виконанню своїх податкових зобов’язань платниками податків та  злагодженій, ефективній співпраці в одній команді з податківцями» зазначив Володимир Малиновський.

 

Місцеві бюджети Нікопольського регіону отримали від малого бізнесу 41,2 мільйонів гривень єдиного податку

За 3 місяці 2021 року до місцевих бюджетів від підприємців та підприємств, які працюють за спрощеною системою оподаткування, надійшло 41,2 мільйонів гривень єдиного податку, що становить 9,5 відсотків від загальної суми надходжень до місцевих бюджетів, що перевищило рівень сплати аналогічного періоду минулого року на 1,8 мільйонів або на 4,5 відсотків. Про це повідомив начальник Нікопольського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський.

«Завдяки відповідальній позиції бізнесу, зокрема сумлінній сплаті єдиного податку, територіальні громади отримали у своє розпорядження необхідні ресурси для гармонійного існування та подальшого розвитку» - зазначив посадовець.

 

Способи отримання фіскального чеку покупцем за оплачені товари (послуги) через ПРРО

Заступник начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна Гроздовська-Боличева повідомляє.

Законом України від 20 вересня 2019 року № 128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» встановлено, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані надавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми та змісту на повну суму проведеної операції, створений в паперовій та/або електронній формі (у тому числі, але не виключно, з відтворюванням на дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій QR-коду, який дозволяє особі здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому міститься, та/або надсиланням електронного розрахункового документа на наданий такою особою абонентський номер або адресу електронної пошти).

 

Про надані адміністративні послуги за І квартал 2021 року в Нікопольському регіоні

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі –ГУ ДПС) надає інформацію про надані адміністративні послуги за І квартал 2021 року в центрах обслуговування платників по Нікопольському регіону.

Упродовж січня - березня 2021 року працівники ЦОПів Нікопольської, Томаківської, Марганецької ДПІ та ДПІ у м. Покрові ГУ ДПС надали суб’єктам господарювання і громадянам 5654 адміністративні послуги.

Як повідомила начальник Нікопольського відділу електронних сервісів управління електронних сервісів ГУ ДПС Ольга ЖЕВНЕРОВА, фахівці центрів обслуговування платників видали 2891 реєстраційний номер облікової картки платника податків, надали 1364 довідки про суми і джерела виплачених та утриманих податків.

Також за цей час 311 суб’єктів підприємницької діяльності виявили бажання стати платниками єдиного податку, 493 платники отримали витяги з реєстру платників єдиного податку.

Крім того, за три місяці 2021 року зареєстровано 72 реєстратори розрахункових операцій, 105 книг обліку розрахункових операцій та реєстрації розрахункових книжок. Довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету видано 182 платникам.

Ольга ЖЕВНЕРОВА нагадала, що наразі триває кампанія декларування громадянами доходів, отриманих у минулому році. Тому спеціалісти Нікопольської, Марганецької, Томаківської ДПІ та ДПІ у м. Покрові ГУ ДПС проводять роз’яснювальну роботу щодо порядку та особливостей заповнення податкової декларації за 2020 рік. Відвідувачам розповідають про переваги подання звітності в електронному вигляді та про інші новації он-лайн послуг податкової служби, які запроваджені в Електронному кабінеті.

При відвідуванні центрів обслуговування платників необхідно дотримуватись протиепідемічних правил. Інформацію про режими роботи ЦОПів та надання адміністративних послуг можна отримати за телефонами:

(056) 374-86-37 – ЦОП Нікопольської ДПІ;

(096) 623-22-81 – ЦОП Томаківської ДПІ;

(05665) 5-16-42 – ЦОП Марганецької ДПІ;

(05667) 6-61-95 – ЦОП ДПІ у м.Покрові.

 

Відповіді на запитання щодо декларування отриманих доходів під час «Гарячої лінії»

На минулому тижні головним державним - ревізор інспектором Нікопольського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок управління податкового адміністрування фізичних осіб ГУ ДПС у Дніпропетровській області Лілією ТОМЧУК проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Декларування громадянами доходів, отриманих у 2020 році».

Пропонуємо Вашій увазі відповіді на деякі запитання, що надійшли від платників податків:

1. Чи підлягає декларуванню дохід отриманий громадянином від здачі в оренду земельної ділянки?

Якщо громадянин надає в оренду земельну ділянку сільськогосподарського призначення, земельну частку (пай), майновий пай, податки від отриманого доходу сплачує орендар, який являється податковим агентом платника податків.

Особа, яка отримує доходи від надання в оренду власного нерухомого майна іншій фізичній особі, відповідно до норм Податкового кодексу України (далі - ПКУ) є особою, відповідальною за повноту та своєчасність сплати податку на доходи фізичних осіб, військового збору до бюджету. Тому, за результатами звітного податкового року громадянин зобов’язаний подати податкову декларацію про майновий стан і доходи, в якій задекларувати суму отриманого доходу та визначити податкові зобов’язання.

Відповідно до пп. 49.18.4 п. 49.18 ст. 49 ПКУ податкова декларація подається до 1 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розділом ІV ПКУ. Також, фізична особа зобов’язана самостійно до 1 серпня року, що настає за звітним, сплатити суму податкового зобов’язання.

2.Який термін подання податкової декларації для отримання податкової знижки?

Відповідно до ст. 166.1.1 ПКУ платник податку має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року, підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податковим роком.

3. Чи потрібно громадянину декларувати доходи отримані у вигляді дивідендів?

Будь-який резидент, який нараховує дивіденди, включаючи того, який сплачує податок на прибуток підприємств у спосіб, відмінний від загального (є суб’єктом спрощеної системи оподаткування), або звільнений від сплати такого податку з будь-яких підстав, є податковим агентом під час нарахування дивідендів.

Виплата дивідендів на користь фізичних осіб (у тому числі нерезидентів) за акціями або корпоративними правами, які мають статус привілейованих або інший статус, що передбачає виплату фіксованого розміру дивідендів чи суми, яка є більшою за суму виплат, розраховану на будь-яку іншу акцію (корпоративне право), емітовану таким платником податку, прирівнюється з метою оподаткування до виплати заробітної плати з відповідним оподаткуванням.

Отже, платник податків, який отримав дохід у вигляді дивідендів не зобов’язаний самостійно декларувати зазначені доходи.

4. Яким чином оподатковуються доходи від виграшу у лотерею?

До загального місячного (річного) оподатковуваного податком на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) доходу платника податку включаються, зокрема, доходи у вигляді виграшів, призів. Податковим агентом під час нарахування (виплати, надання) на користь платника податку доходу у вигляді виграшів (призів) у лотерею є особа, яка здійснює таке нарахування (виплату). Податковим агентом – оператором лотереї у строки, визначені для місячного податкового періоду, до бюджету сплачується (перераховується) загальна сума ПДФО, нарахованого за ставкою 18 відс. та 1,5 відс. військового збору, із загальної суми виграшів (призів), виплачених за податковий (звітний) місяць гравцям у лотерею.

Доходи остаточно оподатковуються під час їх виплати за їх рахунок.

5. Чи підлягає оподаткуванню дохід від продажу житлового будинку отриманого у спадок?

Дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) не частіше одного разу протягом звітного податкового року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи об’єкт незавершеного будівництва таких об’єктів, земельну ділянку, на якій розташовані такі об’єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної статтею 121 Земельного кодексу України залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна у власності платника податку понад три роки, не оподатковується.

Умова щодо перебування такого майна у власності платника податку понад три роки не розповсюджується на майно, отримане таким платником у спадщину.

Дохід, отриманий платником податку від продажу протягом звітного податкового року більш як одного з об’єктів нерухомості підлягає оподаткуванню ПДФО за ставкою 5 відс. та 1,5 відс. військового збору бази оподаткування.

6. Який порядок подання податкової декларації для платника податків, що виїжджає закордон на постійне місце проживання?

Платники податку - резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, зобов’язані подати до контролюючого органу податкову декларацію не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду.

Контролюючий орган протягом 30 календарних днів після надходження податкової декларації зобов’язаний перевірити визначене податкове зобов’язання, сплату належної суми податку і видати довідку про таку сплату та про відсутність податкових зобов’язань з цього податку, що подається до органів митного контролю під час перетину митного кордону і є підставою для проведення митних процедур.

 

Відбулося чергове засідання експертних груп ДПС та Ради бізнес-омбудсмена

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.

У рамках діяльності Комунікаційної податкової платформи відбулося чергове засідання експертних груп ДПС та Ради бізнес-омбудсмена.

Сторони розглянули проблемні питання суб’єктів підприємницької діяльності, які надійшли на адресу Ради бізнес-омбудсмена.

Експерти обмінялись думками щодо особливостей формулювання платниками позовних заяв, які ускладнюють виконання судових рішень, а також обговорили механізми удосконалення процесів адміністрування податків.

Фахівці ДПС поінформували про покрокові дії, направлені на усунення конфліктів та розвиток партнерства між ДПС та платниками податків.

Нагадаємо, що робота експертних груп ДПС та Ради бізнес-омбудсмена передбачена Меморандумом про партнерство і співробітництво, підписаним у листопаді 2019 року ДПС та РБО.

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням

https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/461060.html

 

Центрами обслуговування платників Дніпропетровщини у І кварталі 2021 року надано 73,3 тис. адміністративних послуг

При державних податкових інспекціях Головного управління ДПС у Дніпропетровській області функціонують 35 центрів обслуговування платників (ЦОП) та мобільний ЦОП, де платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.

ЦОПами забезпечується надання 40 видів адміністративних послуг, 30 з яких надаються безкоштовно.

«Загалом протягом січня – березня 2021 року опрацьовано 74,7 тис. звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг. В електронному вигляді надійшло 19,3 тис. звернень, що на 8,1 тис. звернень більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року», – повідомила начальник управління електронних сервісів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Алла Свірська.

Впродовж І кварталу 2021 року платники отримали 73,3 тис. адміністративних послуг, з яких 18,4 тис. – в електронному вигляді, що на 8,1 тис. послуг більше аналогічного періоду 2020 року.

З переліком адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області та Інформаційними картками адміністративних послуг можна ознайомитись на офіційному субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» у розділі «Адміністративні послуги».

У зв’язку із прийняттям постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 17 лютого 2021 року № 104 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України», якою внесені зміни у тому числі до постанови КМУ від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусном SARS-Co-V-2», прийом платників частіше здійснюється за попереднім записом. Для листування та подання звітності платниками, що не мають змоги використовувати електронні сервіси, в будівлях ЦОП розміщені поштові скриньки з метою обмеження особистого спілкування працівників ЦОП з платниками податків.

Також повідомляємо, що платники можуть переглянути відеоуроки з роз’ясненнями як користуватися електронними сервісами ДПС, які оприлюднені на порталі ДПС України за посиланням https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/.

 

З початку року до бюджету надійшло 514 млн грн плати за землю з фізичних осіб

За січень – березень 2021 року забезпечено надходження до місцевих бюджетів плати за землю з фізичних осіб у сумі 514,0  млн грн. Це на 3,4 млн грн більше, ніж за аналогічний період минулого року. За січень – березень 2020 року надходження плати за землю з фізичних осіб становили 510,6 млн грн. Темп росту надходжень – 100,7 %.

За березень 2021 року надходження плати за землю з фізичних осіб склали 185,9 млн грн. Це майже на 38,1 млн грн більше, ніж за аналогічний період минулого року. За березень 2020 року надходження плати за землю з фізичних осіб становили 147,8 млн гривень. Темп росту надходжень становить 126,8 %.

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

ВАЖЛИВО ЗНАТИ: режим роботи органів ДПС щодо приймання податкової звітності та надання адміністративних послуг в період карантину

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує про режим роботи Центрів обслуговування платників (ЦОП).

Так, прийом відвідувачів в Центрах обслуговування платників здійснюється з понеділка по четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., в п’ятницю з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.

Звертаємо увагу! У регіонах, в яких встановлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки ЦОП працюють за графіком для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності за попереднім записом (за телефоном, через електронну скриньку) з дотриманням усіх санітарних норм та заходів для профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом платників та працівників територіальних органів ДПС.

Номера телефонів та адреси електронних скриньок розміщені на субсайтах територіальних органів ДПС та на вхідних групах в ЦОП.

Прийом всієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється  через скриньки, встановлені в ЦОП, через режим листування в Електронному кабінеті або поштою.

У разі виникнення позаштатних ситуацій керівництвом територіальних органів ДПС може бути прийнято рішення про зміну режиму роботи ЦОП, про яке буде повідомлено платників шляхом публікації оголошення на відповідному субсайті територіального органу ДПС та безпосередньо у ЦОП.

На період карантину у регіонах, де встановлено «червоний» рівень епідемічної небезпеки, прийом платників в ЦОП здійснюється за попереднім записом на конкретну годину прийому (за телефоном, через електронну скриньку) для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності.

Приймання усієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється виключно через скриньки, через режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf або поштою.

Працівники Контакт-центу ДПС, які надають інформацію платникам податків з питань стану обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону 0800-501-007 (напрямок 1*1 та 2*1), будуть працювати у штатному режимі.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 1*1 та 2*1) або за посиланнямhttp://cabinet.tax.gov.ua/help/.

ВАЖЛИВО: якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо) або нещодавно контактували з хворими на COVID-19 просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування ЦОП!

Просимо з розумінням поставитись до ситуації, приносимо вибачення за можливі незручності.

Довідково.

Обмежувальні заходи встановлено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням

https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/461142.html

 

Увага! Шахраї!

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що фіксуються спроби телефонного психологічного тиску шахраїв на представників підприємницької діяльності з метою отримання грошових коштів.

Так, використовуючи чисельні телефонні номери і прикриваючись нібито належністю до податкової служби, невідомі особи погрожують платникам податків проведенням можливих перевірок та ускладненням в підприємницької діяльності у випадках відмови від сплати «відкупних», чим відверте дискредитують працівників державної служби, негативно впливають на їх ділову репутацію та честь.

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертається до платників податків бути обачними, не піддаватися на провокації. У разі виникнення вказаних ситуацій, вчинення протиправних дій від імені працівників ДПС, негайно звертатись до Національної поліції за телефоном 102.

 

Податковою службою України запущено свій Telegram-канал

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України запустила свій Telegram-канал.

Про податки і не тільки – відтепер у більш зручному та мобільному форматі.

Що ж цікавого запропоновано?

Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та коментарі фахівців.

Підписуйтеся на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .

 

Порядок та термін реєстрації ПРРО?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів подається до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.

У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.

Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.

Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.

Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:

у день отримання реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00 робочого (операційного дня);

не пізніше наступного робочого дня, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного дня).

Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).

 

Зареєструвати програмний РРО – швидко та просто

Зареєструвати програмний РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено Державною податковою службою України.

Для початку роботи з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. ДПС такі ключі видає безкоштовно.

Потім потрібно встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в наявності. Це може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне забезпечення можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.

Детально ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).

 

Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом спілкування та електронними сервісами ДПС!

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до податкових органів без особистих візитів до податкових органів.

Для комфорту, економії часу, особливо для власної безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні виконує Інтернет.

Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті (http://dp.tax.gov.ua) розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива інформація для платників податків.

В умовах дії карантину залишається актуальним також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

 

Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»

Для Державної податкової служби України на сьогодні пріоритетом залишається розвиток електронних сервісів. Саме тому ДПС активно долучилася до впровадження нового експериментального проєкту «Е-малятко», який стартував на початку 2020 року. За допомогою сервісу батькам можливо зареєструвати новонароджену дитину в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної реєстрації народження.

Крім того, за допомогою комплексної послуги «ІD-14» можливо отримати дві послуги за однією заявою – оформлення паспорта громадянина України вперше та реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОК ПП).

Для цього ДПС розроблено новий Web-сервіс, через який здійснюється прийом заяв для реєстрації дитини в Державному реєстрі. Ці заяви надходять безпосередньо від Державної міграційної служби (ДМС). ДПС присвоює РНОК ПП та відправляє його до ДМС для внесення до паспорта громадянина України у формі картки. Завдяки новому сервісу спрощено процедуру отримання РНОК ПП під час отримання паспорта.

 

Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.

При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.

З інформацією щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».

 

Договір про визнання електронних документів

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що меню Електронного кабінету «Договір про визнання електронних документів» дозволяє переглянути договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень органів ДПС.

Для перегляду за необхідності обирається регіон або конкретний орган ДПС.

У цьому режимі можна завантажити договори про визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у форматі p7s.

Приєднатись до договору про визнання електронних документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для фізичних осіб.

 

Електронні сервіси ДПС для громадян

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що громадяни можуть використовувати електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:

- доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подання декларації про майновий стан і доходи;

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

 

Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).

У період карантину Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.

 

 

 

 

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області


Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

13.04.2021 11:38