Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

 Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

Адміністративні послуги мобільного ЦОП для Томаківської громади

Для реалізації якісного податкового сервісу і надання адміністративних та інших послуг 11 березня 2021 року здійснено виїзд мобільного Центру обслуговування платників Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ЦОП ГУ ДПС) до мешканців Преображенського старостинського округу Томаківської територіальної громади с. Преображенка.

Преображенський старостинський округ має загальну територію 7765,3 га ріллі та налічує 1211 мешканців (з них 144 одноосібників, які самостійно обробляють власні земельні ділянки (паї)).

Виїзд мобільного ЦОПу забезпечено за участі фахівців Томаківської ДПІ ГУ ДПС, фахівця Нікопольського відділу організації роботи організаційно-розпорядчого управління ГУ ДПС та за сприянням старости Преображенського старостинського округу Томаківської об’єднаної громади Жук Любові.

Під час роботи мобільного ЦОПу начальник Томаківської ДПІ ГУ ДПС Рибка Руслана повідомила присутнім, що мобільний ЦОП – це крок на зустріч нашим платникам, громадянам для надання адміністративних послуг, що проживають у віддалених куточках громади та ознайомила з переліком послуг, які можна отримати у мобільному ЦОПі, та переліком документів, потрібних для їх отримання.

Вона звернула увагу на те, що з початку 2021 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2020 року, надала роз’яснення щодо декларування, строків подання податкової декларації про майновий стан і доходи за 2020 рік, граничних термінів сплати податку на доходи фізичних осіб та військового збору, підстави для нарахування податкової знижки у річній декларації, яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року. Преображенський старостинський округ є сільськогосподарським регіоном, тому особлива увага приділяється декларуванню доходів одноосібників, які самостійно обробляють власні земельні ділянки (паї) та громадян, що мають у власності сільськогосподарську техніку та надають послуги з обробітку землі.

Фахівці Томаківської ДПІ ГУ ДПС ознайомили присутніх з графіком роботи мобільного ЦОПу, контактними номерами телефонів, за якими можливо отримати податкові консультації та інформацію щодо отримання адміністративних та інших послуг .

Платники отримали примірники брошур «Електронний кабінет» – зручний електронний сервіс Державної податкової служби», «Стартувала деклараційна кампанія 2021», «Податкова знижка для фізичних осіб», «Єдиний внесок: звільнення від сплати», «Щодо заповнення реквізиту «Призначення платежу» розрахункового документа на переказ коштів на єдиний рахунок», «Види розрахунків: застосування РРО», «РРО: до уваги ФОП «єдинників».

Крім того, податківцями надано роз’яснення щодо переваг користування безкоштовними електронними сервісами ДПС України, зокрема, Електронним кабінетом, перевагами звітування в електронному вигляді, надано консультаційну допомогу громадянам, які потребують в отриманні безкоштовних КЕП, надано відповіді на актуальні питання щодо сплати земельного податку, орендної плати, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Вручено 5 податкових повідомлень-рішень про нарахування податкових зобов’язань по податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, платникам фізичним особам-підприємцям.

Також, присутніх ознайомлено зі сторінками ДПС України на Facebook та YouTube, Telegram-каналом, сторінкою «ДПС у Дніпропетровській області» на Facebook.

Фахівцями, задіяними у роботі мобільного ЦОПу в с. Преображенка, від громадян прийняті:

- заяви за формою № 1-ДР – 2шт.;

- заяви за формою № 5-ДР – 16шт.;

- заяви за формою № 10-ДР – 15шт.;

- заяви про проведення звірки даних з земельного податку – 5 шт.;

- заяви про видачу довідки про подану податкову декларацію про майновий стан і доходи – 5 шт.

Від громадян отримано 42 податкові декларації про майновий стан і доходи. Загальна сума задекларованих доходів по поданих деклараціях про майновий стан і доходи – 233,5 тис. грн, як результат до бюджету надійде 42,0 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 3,5 тис. грн військового збору.

Староста Преображенського старостинського округу Томаківської об’єднаної територіальної громади Жук Любов подякувала за надані послуги та відповідні консультації мешканцям округу, за забезпечення зручних, доступних умов для громадян і платників щодо отримання сервісів та послуг від ДПС, та висловила бажання співпрацювати у питаннях отримання адміністративних послуг і у подальшому.

 

Під час засідання «круглого столу» платникам роз'яснили нюанси податкових новацій

Днями в Томаківській ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області було проведено засідання «круглого столу» на тему «Щодо новацій податкового законодавства, внесених Законом України від 16 січня 2020 року № 466-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» для платників спрощеної системи оподаткування.

Начальник Томаківської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Рибка Руслана розповіла, що з 01 січня 2021 року набрали чинності зміни до Податкового кодексу України (далі – ПКУ) щодо удосконалення форми податкового повідомлення – рішення у зв’язку з реформуванням інституту відповідальності платника податків.

Так, податкове повідомлення – рішення доповнено обов’язковим елементом – мотиваційною частиною, в якій контролюючий орган не тільки обґрунтовує свою позицію, а також спростовує аргументацію платника податків.

Ці нововведення спрямовані на захист прав платників податків. Результатом їх застосування має стати зменшення зловживань з боку контролюючих органів під час проведення перевірки. У подальшому це значно спростить процедуру судового оскарження для платників податків.

Зазначені зміни до ПКУ внесені Законом України від 16 січня 2020 року № 466-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України, щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» із змінами (далі – Закон № 466).

Також Законом № 466 п. 17.1 ст. 17 ПКУ доповнено новим п.п. 17.1.16, відповідно до якого платник податків має право надавати за власною ініціативою письмові пояснення та/або документи щодо обставин, які підтверджують відсутність його вини у вчиненому податковому правопорушенні, в порядку, встановленому ПКУ.

Крім того Законом № 466 ПКУ доповнено новою ст. 1121.

Так, відповідно до ст. 1121 ПКУ до обставин, що пом’якшують відповідальність особи за вчинення правопорушень, належать:

► вчинення діяння під впливом погрози, примусу або через матеріальну, службову чи іншу залежність;

► вчинення діяння при збігу тяжких особистих чи сімейних обставин;

► самостійне повідомлення платником податків про вчинене ним правопорушення (крім складів правопорушень, передбачених статтями 123 та 1251 ПКУ).

Під час засідання платники податків отримали відповіді на запитання та друковану продукцію зазначеної тематики.

 

ОТД Казначейства США: ДПС досягла значного прогресу в управлінні проектами

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/457616.html повідомила наступне.

Офіс технічної допомоги Казначейства США високо оцінив прогрес, досягнутий ДПС в управлінні проектами.

Такими є результати аналізу впровадження ДПС комплексної програми управління змінами, який здійснила консультативна група ОТД Феріс Фінк, Філ Бренд та Дон Мейнворінг.

Експерти ОТД підкреслили, що управлінням відомчих реформ ДПС було розроблено детальний План проекту, який охоплює велику кількість заходів, необхідних для впровадження як єдиної юридичної особи, так і нових організаційних структур. Розробка такого поглибленого проектного плану є важливою передумовою успішного переходу до єдиної юридичної особи та пов'язаного з цим функціонального підпорядкування.

ДПС вдалося не лише розробити надійний план, а й майстерно втілити його у життя.

Як зазначено у звіті, завдяки об’єднанню усіх раніше існуючих юридичних осіб в єдину уніфіковану юридичну особу ДПС прийняла стандартну операційну модель, що використовується прогресивними податковими органами в усьому світі. Впровадження єдиної юридичної особи, зі свого боку, забезпечило основу для трансформаційних реформ як організаційної структури, так і бізнес-процесів. Водночас значна увага приділяється і усуненню корупції та підвищенню прозорості діяльності служби.

Консультативна група ОТД також надала рекомендації ДПС щодо більш повного використання інструментів та методів управління змінами.

 

Дистанційні комунікації з бізнесом: на онлайн зустрічі про актуальні зміни в податковому законодавстві

17 березня 2021 року, проведено зустріч у форматі онлайн для представників Спілки українських підприємців (далі – СУП) на тему «Актуальні зміни в податковому законодавстві та єдиному внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Захід відкрив в. о. заступника начальника ГУ ДПС Леонов Валерій, який привітав присутніх та подякував за виділений час на спілкування.

Він зазначив, щоб бути обізнаними у новаціях законодавства, які запроваджуються, зокрема у 2021 році, податкова служба області вважає за необхідне проводити обговорення нововведень з платниками податків.

«Позитивно, що традицію зворотнього зв’язку між податковою службою і Спілкою українських підприємців, започатковану ще минулого року, продовжуємо і у поточному році. Переконаний, що наша робота сьогодні буде продуктивною та корисною і кожен отримає необхідну інформацію», – звернувся до присутніх в. о. заступника начальника ГУ ДПС Леонов Валерій.

У заході прийняли участь заступник начальника управління – начальник відділу пресслужби та адміністрування субсайту організаційно-розпорядчого управління ГУ ДПС Осипова Манушак, заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податку на прибуток, неприбуткових установ і організацій та спрощеної системи оподаткування управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків ГУ ДПС Бохан Вікторія, начальник відділу адміністрування ПДВ управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків ГУ ДПС Добросовістна Неля; головний державний ревізор – інспектор відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб та єдиного внеску управління податкового адміністрування фізичних осіб ГУ ДПС Воробйова Лариса та представники СУП.

Добросовістна Неля ознайомила присутніх з новинами податкового законодавства щодо адміністрування ПДВ.

Бохан Вікторія особливу увагу приділила питанням, пов’язаним із зупиненням податкових накладних, а також зупинилась на деяких особливостях заповнення Таблиці даних платника податку на додану вартість і алгоритмі дій платника ПДВ у разі отримання ним квитанції про блокування податкових накладних/розрахунків коригування з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Про об’єднану звітність з податку на доходи фізичних осіб, військового збору та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування розповіла Воробйова Лариса.

У ході проведення заходу учасники енергійно обговорювали новації законодавства, задавали питання, які їх цікавили, активно спілкувались з представниками податкової служби.

Завершуючи зустріч, Валерій Леонов зазначив, що започаткована минулого року традиція спілкування податківців і платників за допомогою мережі Інтернет – це особлива форма комунікацій, яка виправдовує себе: платникам зручно отримувати необхідну інформацію дистанційно, з новаціями законодавства суб’єкти господарювання мають можливість ознайомитись оперативно і без особливих затрат часу.

Представники СУП подякували податківцям за організацію заходу, на якому вони отримали важливу інформацію та висловили побажання на подальшу співпрацю, адже необхідність проведення таких заходів у подальшому очевидна.

 

За два місяці громадянами Дніпропетровській області задекларовано 832,7 млн грн доходів за минулий рік

У рамках деклараційної кампанії, що розпочалася 1 січня та триватиме до 1 травня поточного року, громадянами та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, подано 5 328 податкових декларації про майновий стан і доходи за 2020 рік. Загальна сума задекларованого ними доходу становить 832,7 млн гривень. Податкове зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб складає 17,7 млн грн, сума військового збору до сплати складає 3,1 млн грн, що на 0,6 млн гривень.

Доходи у сумі понад 1 млн грн задекларували 56 мешканців Дніпропетровщини. Сума задекларованого ними доходу склала 462,3 млн гривень. Сума податку на доходи фізичних осіб до сплати складає 4,1 млн грн, сума військового збору до сплати – 0,5 млн гривень.

Окрім того, 995 декларантів звернулися до податкових органів Дніпропетровської області за податковою знижкою. Відтак з казни громадянам області буде повернуто 3,1 млн гривень.

«Результати першої половини деклараційної кампанії свідчать про зростання рівня громадянської свідомості до добровільного процесу чесно декларувати доходи та не приховувати свій здобуток. Саме така активність і є показником справжньої економічної зрілості суспільства», – зазначила начальник управління податкового адміністрування фізичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Євгенія Самсоненко.

 

З початку року Центрами обслуговування платників Дніпропетровської області надано майже 41,2 тис. адміністративні послуги

В органах Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) працюють 35 центрів обслуговування платників (ЦОП) при ДПІ та мобільний ЦОП. Адміністративні послуги надаються у 36 ДПІ, мобільному ЦОП та ГУ ДПС у Дніпропетровській області.

В ЦОП платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.

Центрами забезпечується надання 40 видів адміністративних послуг, 30 з яких надаються безкоштовно.

«Загалом працівниками ЦОП протягом січня – лютого 2021 року опрацьовано 42 019 звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг; платниками податків отримано 41 194 адміністративні послуги,- підкреслив в.о. заступника начальника ГУ ДПС Валерій Леонов.

З переліком адміністративних послуг, що надаються ГУ ДПС можна ознайомитись на офіційному суб - сайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» у розділі «Адміністративні послуги» (https://dp.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/administrativni-poslugi-golov-upr-dfs/) та у Центрах обслуговування платників області.

 

За результатами фактичної перевірки до підприємства застосовано 20,9 мільйонів гривень штрафних санкцій

Фахівцями Головного управління ДПС у Дніпропетровській області в ході фактичної перевірки виробника лікеро – горілчаних виробів, при перевірці первинних документів, встановлено факт зберігання, транспортування, реалізації товару «Коньяк України ординарний оброблений «Три зірочки»» в одиницях виміру дал (наливом в автоцистернах) без відповідного позначення марками акцизного податку встановленого зразка.

Таким чином було порушено норми Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах та пального».

До підприємства за зберігання, транспортування та реалізацію алкогольних напоїв без марок акцизного податку встановленого зразка застосовано штрафних санкцій на сумму 20,9 млн гривень.

 

Увага! Шахраї!

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що фіксуються спроби телефонного психологічного тиску шахраїв на представників підприємницької діяльності з метою отримання грошових коштів.

Так, використовуючи чисельні телефонні номери і прикриваючись нібито належністю до податкової служби, невідомі особи погрожують платникам податків проведенням можливих перевірок та ускладненням в підприємницької діяльності у випадках відмови від сплати «відкупних», чим відверте дискредитують працівників державної служби, негативно впливають на їх ділову репутацію та честь.

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертається до платників податків бути обачними, не піддаватися на провокації. У разі виникнення вказаних ситуацій, вчинення протиправних дій від імені працівників ДПС, негайно звертатись до Національної поліції за телефоном 102.

 

На Дніпропетровщині викрито схему проведення фінансових операцій у сфері торгівлі металобрухтом на суму понад 58 млн гривень

Податківцями Дніпропетровщини викрито схему проведення фінансових операцій фізичною особою під час здійснення діяльності у сфері торгівлі брухтом чорних і кольорових металів на суму понад 58 млн гривень.

Встановлено, що СГД – трейдери використовували документи транзитної фірми, яка фактично не здійснювала господарську діяльність, а надавала послуги з документального оформлення придбання брухту чорних і кольорових металів. Зазначена фірма не зареєстрована як платник ПДВ, оскільки операції з купівлі-продажу брухту не є об’єктом оподаткування з податку на додану вартість. У подальшому, з рахунків транзитної фірми безготівкові кошти перераховувались на рахунки фізичної особи для переведення у готівку та використання їх у тіньовому обігу, при цьому у звітності підприємства виплати доходів не відображались.

Таким чином, за результатом участі у фінансових операціях, що можуть бути пов’язані з легалізацією доходів, одержаних злочинним шляхом, фізичною особою ймовірно не задекларовано та не сплачено податок на доходи фізичних осіб у сумі 10,4 млн гривень.

Матеріали аналітичного дослідження, зібрані співробітниками управління боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, Головного управління ДПС у Дніпропетровській області з ознаками кримінальних правопорушень, передбачених статтями 209 та 212 КК України, передані до правоохоронних органів.

 

У ДПС провели тренінг для комунікаційних підрозділів

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/457062.html повідомила.

Якою має бути ефективна комунікація зі ЗМІ та громадськістю, які сучасні тенденції у створенні інформаційного контенту та процеси формування іміджу податкової служби як ефективного сервісного органу – такі питання обговорювалися під час тренінгу з питань комунікацій, який сьогодні провели в ДПС.

«Податкова служба – відкрита та прозора інституція, діяльність якої завжди у фокусі суспільства. У службі відбуваються кардинальні перетворення, впроваджуються в роботу нові механізми та процеси. І саме від ефективної інформаційної політики залежить поінформованість щодо цих змін платників податків. Комунікаційні підрозділи мають не просто тримати руку на пульсі, але й постійно вдосконалювати свою роботу, впроваджувати нові способи подачі інформації та змінювати формат своєї роботи в залежності від вимог сьогодення», – наголосила начальник управління інформаційної політики Організаційно-розпорядчого департаменту ДПС Анастасія Політіко.

Під час тренінгу, участь в якому взяли працівники комунікаційних підрозділів ДПС з усієї країни, експерти з комунікацій проекту EU4PFM Олександра Журахівська та Катерина Зінов’єва розповіли про антикризові та Digital-комунікації.

Так, зокрема, обговорювалися основні завдання антикризових комунікацій, базові правила створення антикризових стратегій. Особлива увага також приділялася візуалізації контенту, питанням покращення задоволеності інформаційних потреб платників тощо.

Учасники тренінгу мали змогу поділитися своїм досвідом та детально обговорити актуальні питання роботи за комунікаційним напрямом.

 

Наталія Калєніченко: в Україні мають бігати дані, а не люди

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє про наступне.

Заступник Голови ДПС з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Наталія Калєніченко взяла участь в онлайн конференції «Система «Трембіта»: як ми зробили, аби бігали дані, а не люди».

Захід був присвячений впливу системи «Трембіта» на цифрову трансформацію України та презентації результатів проекту EGOV4UKRAINE, що є частиною програми U-LEAD з Європою, фінансованою ЄС та його країнами-членами Німеччиною, Швецією, Данією, Польщею, Естонією, Словенією.

«Державна податкова служба України бере активну участь у цифровій трансформації України. Одним з важливих проектів цифрової трансформації є обмін електронними даними між  ДПС та іншими державними органами, порталом «Дія» з використанням технічних рішень системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів «Трембіта»», – розповіла Наталія Калєніченко.

За її словами, ДПС разом з Міністерством цифрової трансформації та проектом EGOV4UKRAINE розроблено та впроваджено нові електронні вебсервіси:

«Реєстрація особи в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної реєстрації народження дитини»;

«Реєстрація особи в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (віком 14 – 18 років) під час оформлення паспорта громадянина України у формі картки вперше».

Цією послугою скористалось 134,2 тис. осіб.

Також для підтвердження даних щодо реєстраційного номера облікової картки платника податків на Єдиному державному вебпорталі «ДІЯ» запроваджено сервіс «Проведення підтвердження відповідності реєстраційних даних Державного реєстру фізичних осіб – платників податків на запити суб’єктів інформаційних відносин – «еРНОКПП»». Ним скористалось 3,8 млн осіб.

Загалом ДПС опрацьовано понад 8 млн запитів.

«Ми впевнені, що в Україні мають бігати дані, а не люди! ДПС вдячна команді Міністерства цифрової трансформації та команді проекту EGOV4UKRAINE за підтримку та плідну співпрацю», – зазначила Наталія Калєніченко.

Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням

https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/456883.html

 

Як перевірити термін дії кваліфікованого сертифіката?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує. Перевірити термін дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, отриманого в Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС), можна на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС наступним чином:

1) за посиланням Головна/«Пошук сертифікатів та СВС»/«Пошук сертифікатів».

Для цього в полі:

«код ЄДРПОУ» необхідно зазначити відповідно код ЄДРПОУ (для юридичних осіб);

«Реєстраційний номер облікової картки платника податків» – реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта у разі, якщо через релігійні переконання користувач в установленому порядку відмовився від реєстраційного номеру облікової картки платника податків та має відповідну відмітку у паспорті (для фізичних осіб);

«УНЗР ІD картки» – унікальний номер запису у реєстрі ІD картки (для фізичних осіб).

При цьому пошук сертифікатів користувачем може здійснюватись за одним або декількома реквізитами.

Після проставлення відповідних реквізитів користувачу необхідно натиснути «Пошук». У вікні «Результати пошуку» зазначено відомості про початок та закінчення строку дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;

2) за допомогою безкоштовного програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» (далі – Програма), актуальна версія якого доступна для завантаження за посиланням: Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки – «ІІТ Користувач ЦСК-1»/«Інсталяційний пакет «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1 (версія:1.3.1.46)».

Після завантаження Програми необхідно в меню Програми натиснути посилання «Переглянути сертифікати». Із наведеного переліку сертифікатів необхідно вибрати свій сертифікат або, у разі його відсутності, додати його за допомогою кнопки «Імпортувати». Натиснути на вибраний сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші, обрати пункт «Детальна інформація». У вікні, яке з’явилось, можна переглянути детальну інформацію про кваліфікований сертифікат відкритого ключа, у т.ч. щодо терміну його дії.

 

Податковою службою України запущено свій Telegram-канал

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України запустила свій Telegram-канал.

Про податки і не тільки – відтепер у більш зручному та мобільному форматі.

Що ж цікавого запропоновано?

Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та коментарі фахівців.

Підписуйтеся на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .

 

Який порядок та термін реєстрації ПРРО?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів подається до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.

У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.

Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.

Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.

Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:

у день отримання реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00 робочого (операційного дня);

не пізніше наступного робочого дня, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного дня).

Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).

 

Яким чином в ПРРО здійснити перегляд інформації за день щодо фіскальних номерів, розрахункових документів, Z-звіту?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що в програмному реєстраторі розрахункових операцій за допомогою програмних рішень «ПРРО Каса» та «пРРОсто», які надаються Державною податковою службою на безоплатній основі, створені журнали змін де можна переглянути всі сформовані розрахункові документи та звіти.

При цьому, перегляд Z-звітів можливо здійснити тільки після закриття зміни.

Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).

 

Платник отримує довідку про стан розрахунків з бюджетом через Електронний кабінет

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що у зв'язку з впровадженням електронних сервісів для платників Порядком, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016р. № 422 передбачено отримання платником акта звірення стану розрахунків за податками, зборами, платежами та єдиним внеском за відповідний звітний період в паперовому вигляді.

З метою реалізації вимог ст. 42-1 Податкового Кодексу України в ITC «Електронний кабінет» запроваджено електронний сервіс з використанням якого платники мають можливість доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників, а також отримання Витягу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення (далі - Витяг).

Платник має можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС (далі - Запит) через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини електронного кабінету. Відповідь на Запит платнику надсилається через електронний кабінет не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення за формою «F/J1400203». Витяг формується за період вибраний платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.

 

Реєстрація програмного РРО – швидко та просто

Зареєструвати програмний РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено Державною податковою службою України.

Для початку роботи з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. ДПС такі ключі видає безкоштовно.

Потім потрібно встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в наявності. Це може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне забезпечення можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.

Детально ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).

 

Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом спілкування та електронними сервісами ДПС!

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до податкових органів без особистих візитів до податкових органів.

Для комфорту, економії часу, особливо для власної безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні виконує Інтернет.

Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті (http://dp.tax.gov.ua) розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива інформація для платників податків.

В умовах дії карантину залишається актуальним також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

 

Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»

Для Державної податкової служби України на сьогодні пріоритетом залишається розвиток електронних сервісів. Саме тому ДПС активно долучилася до впровадження нового експериментального проєкту «Е-малятко», який стартував на початку 2020 року. За допомогою сервісу батькам можливо зареєструвати новонароджену дитину в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної реєстрації народження.

Крім того, за допомогою комплексної послуги «ІD-14» можливо отримати дві послуги за однією заявою – оформлення паспорта громадянина України вперше та реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОК ПП).

Для цього ДПС розроблено новий Web-сервіс, через який здійснюється прийом заяв для реєстрації дитини в Державному реєстрі. Ці заяви надходять безпосередньо від Державної міграційної служби (ДМС). ДПС присвоює РНОК ПП та відправляє його до ДМС для внесення до паспорта громадянина України у формі картки. Завдяки новому сервісу спрощено процедуру отримання РНОК ПП під час отримання паспорта.

 

Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.

При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.

З інформацією щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».

 

Договір про визнання електронних документів

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що меню Електронного кабінету «Договір про визнання електронних документів» дозволяє переглянути договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень органів ДПС.

Для перегляду за необхідності обирається регіон або конкретний орган ДПС.

У цьому режимі можна завантажити договори про визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у форматі p7s.

Приєднатись до договору про визнання електронних документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для фізичних осіб.

 

Електронні сервіси ДПС для громадян

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що громадяни можуть використовувати електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:

- доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подання декларації про майновий стан і доходи;

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

 

Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).

У період карантину Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.

 

 

 

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області


Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

22.03.2021 12:52