Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

 Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

Євген Олейніков: У 2020 році питанням номер один став податок на додану вартість

У минулому році податок на додану вартість було визначено як першочергову точку докладання зусиль. Про це заявив заступник Голови ДПС Євген Олейніков під час презентації Публічного звіту ДПС за 2020 рік.

За його словами, ПДВ, за оцінками податківців, найбільше впливає саме на тіньову економіку. Його ефективне адміністрування дозволяє хоча б опосередковано залучити до оподаткування частину тих доходів, які не охоплюються іншими, в першу чергу – прямими, податками, зокрема, податком з доходів фізичних осіб.

«Маніпуляції з податковим кредитом дуже широко використовуються не тільки для зменшення податкових зобов’язань, але й є складовою частиною створення можливостей для переведення безготівкових коштів у готівкові для подальшої виплати необлікованих неофіційних заробітних плат», – зазначив Євген Олейніков.

Євген Олейніков також підкреслив, що протягом року вдалося врегулювати питання з відшкодування ПДВ платникам. Так, станом на 1 січня 2021 року було забезпечено не тільки повне задоволення заявки, але й фактично 2,5 млрд грн повернуто наперед, тобто одразу після надходження декларацій.

Для порівняння, станом на 1 січня 2020 року податкова служба повернула платникам на 4,3 млрд грн менше від заявленого бізнесом до відшкодування.

«Комплексний аналіз ризиків, який ми здійснювали, дозволяв нам робити відповідні висновки і своєчасно вживати заходів для того, щоб забезпечити бізнесу повернення його законного відшкодування. Була організована достатньо ефективна робота і перші інформаційні атаки ми почали відчувати саме тоді, коли приділили дуже ретельну увагу обґрунтованості відшкодування ПДВ», – підкреслив заступник Голови.

Євген Олейніков також поінформував про роботу системи моніторингу податкових ризиків при реєстрації податкових накладних, яка запобігає ризикам у фінансовій сфері.

«За минулий рік у системі було зареєстровано 289 млн документів на загальну суму ПДВ 1 трлн 755 млрд грн. При цьому зупинені з них тільки 0,42 % за кількістю, тобто менше одного відсотка, і 0,96 % за сумою – це приблизно 16 млрд грн. З них по 5 млрд грн зупинка ніколи не оскаржувалася ні до суду, ні до податкового органу. Ще по 11 млрд грн були подані скарги і з яких було задоволено скарг на 8 млрд грн», – розповів заступник Голови ДПС.

Належне застосування системи, на думку Євгена Олейнікова, розширило поле для діяльності сумлінних легальних платників податків, які і забезпечили відповідні надходження до державного бюджету.

 

Платники Нікопольщини спрямували до бюджетів усіх рівнів

за два місяці 2021 року більше 487 мільйонів гривень

Володимир Джавун - начальник Нікопольського відділу камеральних перевірок Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відмітив, що платниками Нікопольщини спрямовано до бюджетів усіх рівнів за січень – лютий 2021 року (без урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) 487,3 млн грн.

Так, до державного бюджету надійшло 190,1 млн грн, що на 40 млн грн більше у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року.

До місцевих бюджетів надійшло 297,2  млн грн, що на 21,1 млн грн більше відповідного періоду 2020 року.

«Щира подяка від усіх фіскалів регіону платникам податків за працю, за самовідданість, за високий рівень відповідальності і повагу до справи та до людей, які працюють разом з вами», - сказав В. Джавун.

 

На розвиток місцевих громад Нікопольського регіону надійшло 297,2 мільйони гривень податків й зборів

За січень-лютий 202 року територіальні громади Нікопольського регіону отримали у своє розпорядження 297,2 мільйони гривень податкових платежів, що перевищує рівень надходжень минулого року на 21,1 мільйонів гривень.

Бюджетоформуючим тут традиційно залишається податок на доходи фізичних осіб. Завдяки задекларованій праці жителів краю сума сплаченого ПДФО досягла 183 мільйона гривень, що на 5,7 мільйонів гривень перевищує результат січня-лютого 2020 року, повідомив начальник Нікопольського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський.

Друге місце по наповненню місцевих бюджетів належить платі за землю – 47,8 млн грн.

На третьому місці – єдиний податок – 34,4 млн грн.

Крім того, від компаній регіону надійшло до місцевого бюджету 18,0 млн.грн. плати за надра.

Роздрібний продаж підакцизних товарів додав скарбницям 5,6 млн.грн.

Податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, надійшло 5,1 млн. грн. та ін.

Володимир Малиновський висловлює слова вдячності усім платникам податків в регіоні і вірить в значний потенціал кожного представника підприємництва краю.

 

Більше 34 мільйонів гривень надійшло до місцевих скарбниць від платників єдинників Нікопольського регіону

За січень-лютий 2021 року до місцевих бюджетів від підприємців та підприємств, які працюють за спрощеною системою оподаткування, надійшло 34,4 мільйонів гривень єдиного податку, що становить 11,6 відсотків від загальної суми надходжень до місцевих бюджетів. Про це повідомив начальник Нікопольського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський.

«Завдяки сумлінним платникам Нікопольського регіону надходження до бюджету збільшуються» - зазначив посадовець.

 

Про переваги застосування Програмних РРО

Як повідомила заступник начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна ГРОЗДОВСЬКА-БОЛИЧЕВА платники податків відповідно до норм Закону України від 20 вересня 2019 року № 128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» під час розрахунків із споживачами, починаючи з 01 серпня 2020 року, поряд з традиційними реєстраторами розрахункових операцій (РРО) можуть застосовувати програмні РРО (далі – ПРРО).

ПРРО має чимало переваг перед класичними, а саме:

► вільний вибір для суб’єкта господарювання;

► відсутність посередників (еквайєра, ЦСО);

► відсутність експертизи для комерційних ПРРО;

► пристосовність для будь-якого пристрою, що підтримує операційну систему Windows, Android;

► реєстрація в режимі онлайн в контролюючому органі;

► виключно електронний документообіг;

► безкоштовність програмного забезпечення (програмне рішення ДПС).

Реєстрація та застосування ПРРО здійснюється відповідно до Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547», згідно з яким реєстрація ПРРО та обмін документами між ПРРО та фіскальним сервером контролюючого органу здійснюється виключно на підставі електронних документів з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів.

Реєстрація ПРРО проводиться на підставі заяви про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (далі – Заява).

Заповнюючи заяву, суб’єкт господарювання має визначитися з типом ППРО:

◄ тип ПРРО «стаціонарний» означає, що такий ПРРО встановлений на конкретну господарську одиницю та використовується за адресою, зазначеною в заяві;

◄ тип ПРРО «пересувний» означає, що такий ПРРО зареєстрований на конкретну господарську одиницю (наприклад автомобіль), але може використовуватися на всій території України на такій господарській одиниці;

◄ тип ПРРО «каса самообслуговування» означає, що такий ПРРО встановлений на конкретну господарську одиницю та використовується за адресою, зазначеною в заяві, при цьому його застосування не передбачає залучення касира (наприклад платіжний термінал);

◄ тип ПРРО «інтернет торгівля» означає, що такий ПРРО встановлений на конкретну господарську одиницю і використовується за адресою, зазначеною в заяві, та при його застосуванні можливе залучення касира (інтернет-магазин (сайт)).

Суб’єкти господарювання можуть зареєструвати ПРРО, скориставшись безкоштовним програмним рішенням, яке розміщено на вебсайті ДПС України у банері «Програмні РРО»(https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/).

Нагадуємо, що банер також містить нормативно – правові акти, відеоуроки щодо процедури реєстрації ПРРО, отримання електронних ключів у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС, інструкції щодо заповнення та подання форм, інформаційні повідомлення щодо оновлення версій безкоштовних програмних рішень, контакти відповідальних осіб ДПС, які надають роз’яснення, пов’язані з роботою ПРРО.

 

Програмний РРО реєструється на кожну окрему господарську одиницю

Як повідомила заступник начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна ГРОЗДОВСЬКА-БОЛИЧЕВА  програмний реєстратор розрахункових операцій (далі – ПРРО) реєструється на окрему господарську одиницю, реквізити якої зазначаються у розрахунковому документі (чеку).

Касир, що здійснює розрахункові операції засобами такого ПРРО, має засвідчувати відкриття зміни, проведення розрахункової операції шляхом накладання на повідомлення про відкриття зміни, розрахунковий документ/z-звіт свого електронного підпису або електронної печатки суб’єкта господарювання, на якого зареєстровано ПРРО.

На офіційному вебпорталі ДПС України створено банер «Програмні РРО» (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/), який містить актуальну інформацію, пов’язану з ПРРО, включаючи нормативно-правові акти, відеоуроки щодо процедури реєстрації ПРРО, отримання електронних ключів у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС, інструкції щодо заповнення та подання форм, інформаційні повідомлення щодо оновлення версій безкоштовних програмних рішень, контакти відповідальних осіб ДПС, які надають роз’яснення, пов’язані з роботою ПРРО.

 

Увага! Шахраї!

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що фіксуються спроби телефонного психологічного тиску шахраїв на представників підприємницької діяльності з метою отримання грошових коштів.

Так, використовуючи чисельні телефонні номери і прикриваючись нібито належністю до податкової служби, невідомі особи погрожують платникам податків проведенням можливих перевірок та ускладненням в підприємницької діяльності у випадках відмови від сплати «відкупних», чим відверте дискредитують працівників державної служби, негативно впливають на їх ділову репутацію та честь.

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертається до платників податків бути обачними, не піддаватися на провокації. У разі виникнення вказаних ситуацій, вчинення протиправних дій від імені працівників ДПС, негайно звертатись до Національної поліції за телефоном 102.

 

За два місяці поточного року платниками Дніпропетровського регіону сплачено майже 97,2 млн грн акцизного податку

У Дніпропетровській області станом на 01.03.2021 обліковується 6 127 платників акцизного податку, у тому числі:

- 5 686 суб’єктів господарювання – платників акцизного податку з роздрібної реалізації підакцизних товарів;

- 335 суб’єктів господарювання – платників акцизного податку з пального;

- 74 суб’єкти господарювання, які мають ліцензії на виробництво електроенергії;

- 32 суб’єкти господарювання – виробники та імпортери алкогольних напоїв та тютюнових виробів.

Протягом січня – лютого 2021 року платниками Дніпропетровщини сплачено до бюджетів 97 млн 196 тис. грн акцизного податку, у тому числі акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів – 2 млн 050,0 тис. грн; акцизного податку з ввезених в Україну підакцизних товарів – 4 млн 022,6 тис. грн; акцизного податку з роздрібної реалізації – 91 млн 123,4 тис. гривень.

 

У лютому надходження акцизного податку до загального фонду держбюджету склали 5,8 млрд гривень

ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланнямhttps://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/456193.htmlповідомила наступне.

За лютий 2021 року до загального фонду Державного бюджету України зібрано акцизного податку з вироблених в Україні та із ввезених на митну територію України підакцизних товарів у сумі 5,8 млрд гривень. Фактичні надходження перевищили очікувані на 8 %. Додатково бюджет отримав 432,4 млн гривень.

Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження зросли на  21,2 %, або на 1 млрд гривень.

До спеціального фонду Державного бюджету України у лютому 2021 року надійшло 904,2 млн грн акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів. Фактичні надходження перевищили очікувані на 25,1 %. Додатково бюджет отримав 181,7 млн гривень.

Порівняно з лютим минулого року надходження зросли на 19,8 %, або на 149,4 млн гривень.

Надходження акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів до місцевих бюджетів у лютому 2021 року склали 559,9 млн гривень. Фактичні надходження перевищили очікувані на 9,9 %. Додатково бюджет отримав 50,5 млн гривень.

Порівняно з лютим минулого року надходження зросли на 1,2 %, або на 6,9 млн гривень.

 

На Дніпропетровщині за результатами фактичних перевірок у сфері обігу підакцизних товарів нараховано майже 37,5 мільйонів гривень

У Дніпропетровській області станом на 01.03.2021 діє 17 080 ліцензій на виробництво, оптову, роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, пальним та зберіганням пального по 7 224 суб’єктам господарювання, з них:

- 13 726 ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами (7 394 - алкогольні напої, 6 332 - тютюнові вироби) по 4 708 суб’єктам господарської діяльності;

86 ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами (67 - алкогольні напої, 19 – тютюнові вироби) по 71 суб’єкту господарської діяльності;

25 ліцензій на виробництво алкогольних напоїв та тютюнових виробів (23 алкогольні напої, 2 – тютюнові вироби) по 25 суб’єктам господарської діяльності;

614 ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним по 101 суб’єкту господарської діяльності;

2 409 ліцензій на зберігання пального по 2 120 суб’єктам господарської діяльності;

214 ліцензій на право оптової торгівлі пальним по 193 суб’єктам господарської діяльності;

6 ліцензій на виробництво пального по 6 суб’єктам господарської діяльності.

«Фахівцями Головного управління ДПС у Дніпропетровській з початку року проведено 13 фактичних перевірок, в ході яких виявлено 7 порушень законодавства у сфері обігу підакцизних товарів, з яких 2 факти оптової торгівлі пальним без наявності відповідної ліцензії, 1 факт зберігання пального без наявності відповідної ліцензії, 1 факт торгівлі алкогольними напоями за цінами нижчими від мінімальних роздрібних цін, 1 факт необладнання резервуарів рівнемірами-лічильниками та/або витратомірами лічильниками, 1 факт торгівлі алкогольними напоями без марок акцизного податку, 1 факт заниження податкових зобов’язань з акцизного податку. Загальна сума фінансових санкцій – 37 мільйонів 463,3 тисяч гривень»,- зазначив начальник управління контролю за підакцизними товарами Денис Дегтярьов.

 

За два місяці 2021 року кількість користувачів сервісу «InfoTAX» зросла до 26 тисяч

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.

Електронний сервіс «InfoTAX» продовжує знаходити нових прихильників серед користувачів. Так, протягом січня-лютого 2021 року цим сервісом користувалися до 26 тисяч платників.

Як свідчить аналіз, кількість користувачів зростає в середньому щомісяця на 6 тис. осіб, які обирають такий мобільний вид спілкування з податковою службою.

За допомогою «InfoTAX» можна отримати інформацію про стан розрахунків з бюджетом, реєстраційні та облікові дані, результати обробки документів, виникнення податкового боргу, строки подання звітності та сплати податків, інформацію СЕА ПДВ тощо.

Загалом до послуг користувачів «InfoTAX» близько 20 сервісів.

Нагадаємо, що електронний сервіс «InfoTAX» запрацював з листопада 2020 року. Він надає можливість через месенджери Telegram та Viber отримувати актуальну та необхідну податкову інформацію.

На 1 січня 2021 року до цього сервісу було під’єднано понад 12 тис. користувачів.

Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням

https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/456037.html

 

 Як перевірити термін дії кваліфікованого сертифіката?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує. Перевірити термін дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, отриманого в Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС), можна на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС наступним чином:

1) за посиланням Головна/«Пошук сертифікатів та СВС»/«Пошук сертифікатів».

Для цього в полі:

«код ЄДРПОУ» необхідно зазначити відповідно код ЄДРПОУ (для юридичних осіб);

«Реєстраційний номер облікової картки платника податків» – реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта у разі, якщо через релігійні переконання користувач в установленому порядку відмовився від реєстраційного номеру облікової картки платника податків та має відповідну відмітку у паспорті (для фізичних осіб);

«УНЗР ІD картки» – унікальний номер запису у реєстрі ІD картки (для фізичних осіб).

При цьому пошук сертифікатів користувачем може здійснюватись за одним або декількома реквізитами.

Після проставлення відповідних реквізитів користувачу необхідно натиснути «Пошук». У вікні «Результати пошуку» зазначено відомості про початок та закінчення строку дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;

2) за допомогою безкоштовного програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» (далі – Програма), актуальна версія якого доступна для завантаження за посиланням: Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки – «ІІТ Користувач ЦСК-1»/«Інсталяційний пакет «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1 (версія:1.3.1.46)».

Після завантаження Програми необхідно в меню Програми натиснути посилання «Переглянути сертифікати». Із наведеного переліку сертифікатів необхідно вибрати свій сертифікат або, у разі його відсутності, додати його за допомогою кнопки «Імпортувати». Натиснути на вибраний сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші, обрати пункт «Детальна інформація». У вікні, яке з’явилось, можна переглянути детальну інформацію про кваліфікований сертифікат відкритого ключа, у т.ч. щодо терміну його дії.

 

Податковою службою України запущено свій Telegram-канал

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України запустила свій Telegram-канал.

Про податки і не тільки – відтепер у більш зручному та мобільному форматі.

Що ж цікавого запропоновано?

Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та коментарі фахівців.

Підписуйтеся на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .

 

Який порядок та термін реєстрації ПРРО?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів подається до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.

У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.

Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.

Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.

Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:

у день отримання реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00 робочого (операційного дня);

не пізніше наступного робочого дня, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного дня).

Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).

 

Яким чином в ПРРО здійснити перегляд інформації за день щодо фіскальних номерів, розрахункових документів, Z-звіту?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що в програмному реєстраторі розрахункових операцій за допомогою програмних рішень «ПРРО Каса» та «пРРОсто», які надаються Державною податковою службою на безоплатній основі, створені журнали змін де можна переглянути всі сформовані розрахункові документи та звіти.

При цьому, перегляд Z-звітів можливо здійснити тільки після закриття зміни.

Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).

 

Платник отримує довідку про стан розрахунків з бюджетом через Електронний кабінет

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що у зв'язку з впровадженням електронних сервісів для платників Порядком, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016р. № 422 передбачено отримання платником акта звірення стану розрахунків за податками, зборами, платежами та єдиним внеском за відповідний звітний період в паперовому вигляді.

З метою реалізації вимог ст. 42-1 Податкового Кодексу України в ITC «Електронний кабінет» запроваджено електронний сервіс з використанням якого платники мають можливість доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників, а також отримання Витягу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення (далі - Витяг).

Платник має можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС (далі - Запит) через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини електронного кабінету. Відповідь на Запит платнику надсилається через електронний кабінет не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення за формою «F/J1400203». Витяг формується за період вибраний платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.

 

Реєстрація програмного РРО – швидко та просто

Зареєструвати програмний РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено Державною податковою службою України.

Для початку роботи з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. ДПС такі ключі видає безкоштовно.

Потім потрібно встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в наявності. Це може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне забезпечення можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.

Детально ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).

 

Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом спілкування та електронними сервісами ДПС!

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до податкових органів без особистих візитів до податкових органів.

Для комфорту, економії часу, особливо для власної безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні виконує Інтернет.

Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті (http://dp.tax.gov.ua) розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива інформація для платників податків.

В умовах дії карантину залишається актуальним також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

 

Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»

Для Державної податкової служби України на сьогодні пріоритетом залишається розвиток електронних сервісів. Саме тому ДПС активно долучилася до впровадження нового експериментального проєкту «Е-малятко», який стартував на початку 2020 року. За допомогою сервісу батькам можливо зареєструвати новонароджену дитину в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної реєстрації народження.

Крім того, за допомогою комплексної послуги «ІD-14» можливо отримати дві послуги за однією заявою – оформлення паспорта громадянина України вперше та реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОК ПП).

Для цього ДПС розроблено новий Web-сервіс, через який здійснюється прийом заяв для реєстрації дитини в Державному реєстрі. Ці заяви надходять безпосередньо від Державної міграційної служби (ДМС). ДПС присвоює РНОК ПП та відправляє його до ДМС для внесення до паспорта громадянина України у формі картки. Завдяки новому сервісу спрощено процедуру отримання РНОК ПП під час отримання паспорта.

 

Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.

При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.

З інформацією щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».

 

Договір про визнання електронних документів

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що меню Електронного кабінету «Договір про визнання електронних документів» дозволяє переглянути договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень органів ДПС.

Для перегляду за необхідності обирається регіон або конкретний орган ДПС.

У цьому режимі можна завантажити договори про визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у форматі p7s.

Приєднатись до договору про визнання електронних документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для фізичних осіб.

 

Електронні сервіси ДПС для громадян

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що громадяни можуть використовувати електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:

- доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подання декларації про майновий стан і доходи;

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

 

Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).

У період карантину Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.

 

 

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області


Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

15.03.2021 11:59