Представлено
Публічний звіт ДПС за 2020 рік
Голова ДПС Олексій
Любченко представив Публічний звіт ДПС за 2020 рік.
Результати роботи
податкової служби у минулому році, позитиви та напрацювання також презентували
Перший заступник Голови ДПС Наталія Рубан, заступники Голови ДПС Євген
Олейніков, Михайло Тітарчук та Наталія Калєніченко.
За словами Олексія
Любченка, у минулому році ДПС вдалося досягти значних результатів у своїй
роботі. Так, протягом 2020 року надходження платежів (сальдо) до зведеного
бюджету України склали 848 млрд гривень. Це на 15,7 % перевищило показники 2019
року.
До державного
бюджету надійшло (сальдо) 567,4 млрд грн, що на 21,5 %
(100,5 млрд грн) більше, ніж за 2019 рік.
Надходження
(сальдо) до загального фонду державного бюджету склали 507,5 млрд грн.
Індикативні показники Міністерства фінансів України було перевиконано на
10,7 %. До спеціального фонду надійшло 59,9 млрд гривень.
При цьому протягом
року фіксувалася динаміка виконання планових показників. Так, якщо за
січень-квітень 2020 року до загального фонду державного бюджету надійшло 137,5
млрд грн (або на 11,7 млрд грн менше від очікуваних показників), то протягом
травня-грудня 2020 року забезпечено 370 млрд грн (на 60,8 млрд грн більше
запланованих показників).
«Всі ці досягнення
виконувалися в умовах мораторію на перевірки, спаду економічної активності. При
цьому була складна епідеміологічна ситуація, яка безумовно, впливала на всі
процеси нашого життя, у тому числі, на податкову сферу. Несформований колектив,
неукомплектація керівних посад, пізній старт конкурсного добору кадрів (перший
відбувся лише у лютому 2020 року), слабка матеріально-технічна база служби.
Саме в таких умовах зовнішніх та внутрішніх викликів доводилося проводити перші
системні зміни», – підкреслив Голова ДПС.
Очільник ДПС
переконаний, що податковій вдалося досягти максимальної ефективності
використання наявного ресурсу ДПС і успішне виконання основних завдань,
поставлених перед службою, у 2020 році дають підстави для позитивного прогнозу
на 2021 рік.
«За 2 місяці цього
року можемо констатувати перевиконання індикативних показників, які визначено
Міністерством фінансів України, більш ніж на 3 млрд гривень. Порівняно з
аналогічним періодом минулого року (коли не було обмежень на перевірки та
не діяли карантинні обмеження) ці показники зросли на понад 10 млрд гривень», –
наголосив Олексій Любченко.
Як відзначив
очільник податкової служби, в податковій очікують позитивного результату з
надходжень до бюджету як у першому кварталі цього року, так за 2021 рік у
цілому.
Олексій
Любченко та представники проєкту METS визначили напрями співпраці у 2021 році
Голова ДПС Олексій
Любченко провів друге засідання Керівного комітету проєкту METS «Україна –
Швеція: Партнерство заради сучасної та ефективної податкової служби».
Участь у зустрічі
також взяли заступники Голови ДПС Михайло Тітарчук та Наталія Калєніченко,
заступник Голови Податкової агенції Швеції Фредрік Розенгрен, менеджер проекту
METS Енн Андреассон, довгостроковий експерт проєкту METS Арне Якобссон та
координатор національних програм Посольства Швеції в Україні Ганна Царенко.
«Швеція – країна,
яка має одну з найпрозоріших та найефективніших податкових систем в Європі,
найвищий рівень податкового комплаєнсу та довіри суспільства до податкового
органу. Ось чому кращі практики Податкової агенції Швеції мають велике значення
для ДПС», – наголосив Олексій Любченко.
Він також висловив
впевненість, що реалізація проекту METS може надати поштовх дуже важливим
змінам всередині ДПС. Основна мета проекту – покращити спроможність податкової
адміністрації та сприяти перетворенню ДПС на більш сучасну, надійну, ефективну
та сервісоорієнтовану службу. Це повністю відповідає стратегічним цілям, які
визначено податковою службою.
Учасники зустрічі
обговорили основні напрями співпраці за проєктом та затвердили план роботи на
2021 рік.
Під час зустрічі
швецькі колеги відзначили великий прогрес у діяльності Державної податкової
служби України.
Зокрема,заступник
Голови Податкової агенції Швеції Фредрік Розенгрен зазначив, що був вражений
досягненнями українських податківців, які в складні часи, викликані пандемією
коронавірусу, ефективно виконують свої обов’язки та запроваджують нові сервіси
для платників податків. За його словами, швецькі податківці не лише матимуть
змогу поділитися своїми здобутками, але й перейняти досвід українських
колег у багатьох сферах.
Відбувся семінар у ДПІ у
м.Покрові
В ДПІ у м. Покрові Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області за організацією Нікопольського
відділу організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області було проведений семінар для
платників податків та громадян із наступних питань: декларування доходів
громадян; порядок заповнення поля «Призначення платежу»; електроні сервіси ДПС;
працевлаштування найманих працівників та порядок оподаткування ПДФО та
військовим збором заробітної плати.
Заступник начальника ДПІ у м.
Покрові Валентина Піхтіна в ході семінару провела роз’яснювальну роботу серед
платників податків щодо права на податкову знижку та декларування доходів
громадян, які зобов’язані подати декларації.
Також звернула увагу
присутніх, що в умовах дії карантину залишається актуальним також максимальне
використання електронних сервісів Державної податкової служби України, зокрема ІТС
«Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за адресою:
http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС, де
розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива інформація для платників
податків.
Громадяни можуть
використовувати електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає
можливість:
- доступу до реєстраційних
даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості
про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих
податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного
податку та плати за землю;
- подання декларації про
майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про
суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних
осіб – платників податків.
В ході зустрічі Валентиною
Піхтіною було звернуто увагу роботодавців на важливість офіційного
працевлаштування найманих працівників та нарахування і виплати заробітної плати
на рівні не менше мінімальної (з 1 січня 2021 року - 6000 грн.). На зарплату
нараховується ЄСВ (22%), з неї утримується ПДФО (18%) та військовий збір
(1,5%).
Наостанок, присутнім були
вручені брошури «Стартувала деклараційна кампанія 2021», «Податкова знижка для
фізичних осіб» та інформаційні матеріали по декларуванню доходів громадян.
Зустріч з
представниками Шолоховського старостинського округу
Днями заступником
начальника ДПІ у м. Покрові ГУ ДПС у Дніпропетровській області Валентиною
Піхтіною була здійснена зустріч з представниками Шолоховського старостинського
округу на теми: Деклараційна кампанія 2021. Щодо правильності заповнення
реквізиту «Призначення платежу», заходи соціальної підтримки громадян та малого
бізнесу на період дії карантину у частині застосування положень Закону України
04 грудня 2020 року №1072-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України
та інших законів України щодо соціальної підтримки платників податків на період
здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою
запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби
COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Co V-2» (далі – Закон №1072).
В ході зустрічі
було роз’яснено присутнім механізми врегулювання податкового боргу, визначені
Законом №1072, а саме: списання податкового боргу, відстрочення податкового
боргу, прощення фінансових санкцій за умови прискореної сплати основної суми
податкового боргу платникам податків-фізичним і юридичним особам окремих
категорій.
Особливу увагу
Валентина Піхтіна звернула про стартування компанії декларування громадянами
доходів, отриманих протягом 2020 року і повідомила: - щорічне подання
декларацій про майновий стан і доходи за минулий рік, сплата податків і зборів
у порядку і розмірах, встановлених законом – це конституційний обов`язок
громадян відповідно ст.67 Конституції України. Річну податкову декларацію про
доходи за минулий рік зобов’язані заповнити і подати до 1 травня 2021 року
громадяни, котрі отримали доходи, з яких торік не сплачено податок на доходи
фізичних осіб. Декларації повинні подавати й одноосібники, які самостійно
обробляють власні земельні ділянки (паї).
Крім того,
присутнім було доведено норму Закону України №1072-ІХ про порядок списання сум
недоїмки з єдиного внеску на загальнообо’язкове державне соціальне страхування
(єдиний внесок) для фізичних осіб - підприємців на загальній системі
оподаткування та для осіб, які провадять незалежну професійну діяльність з
01.01.2017, а також про необхідність дотримання вимог наказу Міністерства
фінансів України від 24.07.2015 № 666 «Про затвердження Порядку заповнення
документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних
платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану
вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів». У вказаному
Порядку наведені приклади заповнення поля «Призначення платежу» у різних
випадках: «особливу увагу при заповненні цього поля потрібно приділяти
правильності визначення коду видів сплати. Перелік кодів видів сплати за
податками, зборами та митними платежами наведено в додатку до наказу.
Відповідальність за правильність заповнення реквізитів в платіжних документах
несе не банківська установа, а платники податків» - зазначила Валентина
Піхтіна.
Наостанок,
присутнім були вручені буклети - «Стартувала деклараційна компанія 2021»,
«Порядок списання сум недоїмки х єдиного внеску, а також штрафів і пені,
нарахованих на такі суми», Закон України № 1072 «Про зміни до ПКУ з питань податкового
боргу».
Про порядок та
термін реєстрації ПРРО
Заступник начальника
Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна ГРОЗДОВСЬКА-БОЛИЧЕВА
нагадує, що Порядок застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій
(далі – ПРРО) регулюється Порядком реєстрації, ведення реєстру та застосування
програмних реєстраторів розрахункових операцій, розробленим відповідно до ст. 7
Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування
реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування
та послуг» із змінами та доповненнями, затвердженим наказом Міністерства
фінансів України від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін до наказу Міністерства
фінансів України від 14 червня 2016 року № 547», зареєстрованим у Міністерстві
юстиції України 07.07.2016 за № 635/34918 (далі – Порядок № 317).
Відповідно до п. 2
розд. II Порядку № 317 під час реєстрації кожному ПРРО фіскальним сервером ДПС
(далі – фіскальний сервер) автоматично формується та присвоюється фіскальний
номер.
Фіскальний номер
ПРРО становить унікальний числовий порядковий номер реєстраційного запису в
Реєстрі програмних реєстраторів розрахункових операцій, відповідно до алгоритму
його формування.
Фіскальний номер
ПРРО не змінюється у разі перереєстрації ПРРО, внесенні змін у дані про ПРРО і
зберігається за ПРРО до дати скасування його реєстрації.
Пунктом 3 розд. II
Порядку № 317 встановлено, що для реєстрації ПРРО складається Заява про
реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (далі
– реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО) (J/F 1316602) (додаток 1 до Порядку №
317). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в електронній формі з дотриманням вимог
законів у сфері електронного документообігу та використання електронних
документів подається за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як
платника податків до фіскального сервера засобами Електронного кабінету
(портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або
засобами телекомунікацій.
Фіскальним
сервером здійснюється автоматизована обробка реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, за результатами якої ПРРО реєструється або формується відмова в
реєстрації ПРРО. Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО,
суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами
Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:
у день отримання
реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО,
надійшла не пізніше 16.00 робочого (операційного дня);
не пізніше
наступного робочого дня, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після
16.00 робочого (операційного дня).
Така інформація
направляється у вигляді першої квитанції або першої та другої квитанцій згідно
з Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами,
затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (у
редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261) (далі –
Порядок № 557) (п. 4 розд. II Порядку № 317).
Як повідомила заступник начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у
Дніпропетровській області Ганна ГРОЗДОВСЬКА-БОЛИЧЕВА у разі відсутності підстав
для відмови у реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним
забезпеченням фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до
Реєстру ПРРО.
Про реєстрацію
ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у другій квитанції із
зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.
Датою реєстрації
ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО (п. 5 розд. II Порядку № 317).
За наявності
підстав для відмови в реєстрації ПРРО фіскальний сервер формує повідомлення про
відмову в реєстрації ПРРО із зазначенням підстав для такої відмови п. 6 розд.
II Порядку № 317).
Прийміть
щирі вітання з Жіночим днем!
Від себе особисто й від усіх чоловіків
Державної податкової служби щиро вітаю Вас із прекрасним весняним святом – 8
Березня! Ніжність і краса, турбота й любов, надія та кохання – усім найціннішим
у житті ми зобов’язані нашим дорогим
жінкам. Заради Вас ми здійснюємо
подвиги, шляхетні вчинки та добрі справи. Завдяки Вам життя набуває
гармонійного змісту, позитивних емоцій та яскравих барв.
Наші чарівні жінки! Ми високо цінуємо Вашу підтримку. Ваша висока професійність, терпіння,
зваженість і мудрість, Ваша
принциповість у роботі - вкрай важливі якості
для вирішення складних завдань, що постали перед нами у нелегкі часи
сьогодення.
Дякую, що Ви надихаєте нас, допомагаєте
нам робити Україну кращою.
Щиро бажаю Вам щастя, миру, любові й
добра!
Нехай у Ваших родинах завжди панує
добробут і злагода, а у серцях – весна та любов!
Володимир ДЖАВУН
Уповноважена особа ГУ ДПС у
Дніпропетровській області
Платники
Дніпропетровщини за січень – лютий 2021 року спрямували до бюджетів усіх рівнів
та єдиного внеску 12,2 мільярди гривень
Протягом січня –
лютого 2021 року платниками Дніпропетровщини спрямовано до бюджетів
усіх рівнів (без урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне
соціальне страхування) 9 млрд 313,8 млн гривень. Це на 1 млрд 642,5 млн грн
(або на 21,4 відс.) більше надходжень відповідного періоду 2020 року, про це
повідомила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна
Чуб.
Так, до Державного
бюджету України надійшло 4 млрд 369,2 млн грн, що на 898,9 млн грн більше, ніж
за січень – лютий 2020 року.
До місцевих
бюджетів регіону надійшло 4 млрд 944,6 млн грн, що перевищує минулорічні
показники аналогічного періоду на 743,6 млн гривень.
За підсумками
січня – лютого 2021 року єдиного внеску на загальнообов’язкове
державне соціальне страхування надійшло 2 млрд 891,3 млн грн, що перевищує
минулорічні показники на 238,8 млн гривень.
Протягом січня
– лютого 2021 року на користь держави вирішено 111 судових справ на загальну
суму 734,3 мільйони гривень
Станом на 01
березня 2021 року на розгляді у судах за участі податкових органів
Дніпропетровської області перебувало 4595 справ різних категорій на загальну
суму 8,5 млрд гривень.
Із розглянутих
судами протягом січня – лютого 2021 року справ, на користь податкових органів
області вирішено 111 справ на загальну суму 734,3 млн гривень.
«Із загальної
кількості адміністративних справ за позовами платників податків більшу частину
складають справи про визнання недійсними/нечинними податкових
повідомлень-рішень. Так, протягом 2021 року на розгляді у судах знаходилось 2
203 такі справи на суму 3,3 млрд гривень. Із розглянутих справ, на користь
податкових органів вирішено 39 справ на суму 59,0 млн грн», – зазначив
начальник управління супроводження судових справ Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області Микола Обертович.
Наталія Рубан:
98 % документальних планових перевірок є результативними
Протягом минулого
року податковою службою було проведено 42,4 тис. перевірок. При цьому,
враховуючи запроваджений з 18 березня 2020 року мораторій на проведення
документальних перевірок, аудитори податкової служби перевіряли лише операції з
підакцизної групи товарів та правомірність відшкодування ПДВ. Про це повідомила
Перший заступник Голови ДПС Наталія Рубан під час презентації Публічного звіту
ДПС за 2020 рік.
Можливість
проведення перевірок була відновлена лише наприкінці минулого року.
«Всього було
охоплено документальними перевірками 0,7% від зареєстрованих юридичних і 0,7%
фізичних осіб. Розрахована сума ризиків, яку ми перевірили, – це 20 млрд грн.
Мушу сказати, що 98% всіх перевірок документальних планових є результативними.
Безрезультатні перевірки – це, як правило, перевірки за заявою платника на
ліквідацію тощо, їх не так багато», – зазначила Наталія Рубан.
Вона також
розповіла, що інформація про визначені ризики є відкритою і бізнес може їх
бачити. Загалом визначено 139 критеріїв ризиковості, з яких 94 –
автоматизовано.
«Ми розробили
програмний продукт, який надає можливість платнику у своєму електронному
кабінеті може бачити ці ризики і скоригувати свою діяльність так, щоб не
підпадати під ризики, під посилений аналіз і увагу податкової», – наголосила
Перший заступник Голови ДПС.
За результатами
перевірок у 2020 році платникам донараховано 17,7 млрд грн. Загалом більшість
донарахованих платежів, по яких фіксувалися ухилення, стосувалися ПДВ та
податку на прибуток.
За результатами
перевірок до бюджету надійшло 2,3 млрд грн донарахованих і сплачених платниками
сум, зменшено збитків на 13 млрд грн, відшкодування ПДВ – на 2,5 млрд грн, які
були зафіксовані актами.
«В останні роки ми
відзначаємо ріст податкової культури платників і дотримання ними вимог
законодавства. Зокрема, зростання виторгів, які фіксуються, РРО на 5,5%
(+ 6,7 млрд грн) може свідчити про те, що платник знає про увагу і бачить
ризики. І він має добровільно коригувати свої податкові зобов’язання», –
наголосила Наталія Рубан.
Перший заступник
Голови ДПС також поінформувала про стан надходжень акцизного податку. Так, у
2020 році надходження цього податку перевищили очікувані на 7,9 % та
показники 2019 року – на 16,3 %.
Питому вагу у
загальній сумі сплаченого податку займають надходження з тютюнових
виробів (+21,8 % порівняно з 2019 роком) та лікеро-горілчаної продукції
(+6,4%).
Крім контролю за
сплатою акцизного податку, ДПС здійснює контроль за обсягом та обігом самого
акцизного продукту. Для цього використовуються електронні сервіси,
за допомогою яких платники можуть зареєструвати і показати обсяг реалізованих
акцизних продуктів.
«На кожному етапі
проходження товару фактично створена електронна база, в якій ми фіксуємо обсяги
виробленого, переданого, проданого через акцизні накладні, через довідки і
звичайно ми проводимо аналітичну роботу», – зазначила Наталія Рубан.
Перший заступник
Голови ДПС також повідомила, що у 2021 році заплановано проведення до 5 тис.
перевірок. При цьому 95 % з них – це перевірки представників великого бізнесу,
які роками залишаються збитковими, але при цьому претендують на значні суми
відшкодування або працюють у високорентабельних сферах діяльності.
Серед переліку
суб’єктів господарювання, визначених до перевірок, немає фізичних
осіб-підприємців, представників малого та середнього бізнесу.
На
Дніпропетровщині у січні сплачено майнових податків на суму понад 401 млн
гривень
Сплата у січні
2021 року майнових податків принесла місцевим скарбницям 401,3 млн гривень.
Найбільша сума
надходжень - платежі за землекористування. Так, за перший місяць землевласники
та орендарі перерахували до бюджету 321,8 млн грн, що на 71,6 млн грн більше в
порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Більшу частину забезпечили
юридичні особи – 307,2 млн гривень. Решту сплатили фізичні особи – 14,6 млн
гривень.
На другому місці
за обсягом надходжень – податок на нерухоме майно, відмінне від земельної
ділянки. У цьому році власники нерухомості перерахували 77,8 млн грн, що більше
на 14,3 млн грн, ніж у січні минулого року. Традиційно більшу суму сплатили
юридичні особи – 74,5 млн гривень. В свою чергу, фізичні особи сплатили 3,3 млн
гривень.
Власники елітних
автомобілів перерахували до бюджету 1,7 млн грн транспортного податку, з яких
1,4 млн грн сплатили юридичні особи, решту – 0,3 млн грн – фізичні особи.
«Майнові податки –
суттєве джерело наповнення місцевого бюджету. Так як податок на майно, який
складається з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,
транспортного податку та плати за землю, є бюджетоутворюючим у доходах
місцевого бюджету, то забезпечення повноти та своєчасності сплати усіх майнових
податків - надзвичайно важливо», - зазначила в.о. начальника Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області Ольга Мазур.
За результатами
перевірок узгоджено 51,7 мільйонів гривень донарахованих сум
«З початку року
фахівцями управління податкового аудиту Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області проведено 324 перевірки, за результатами яких
узгоджено 51,7 млн грн. донарахованих сум»,- повідомила в.о. заступника
начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ольга Мазур.
У зв’язку з
мораторієм, протягом січня проводились дозволені види перевірок: фактичні
перевірки підакцизної групи товарів та позапланові заходи (перевірки з питань
декларування ПДВ, припинення (ліквідація) суб’єктів господарювання та перевірки
на звернення громадян).
Слід зазначити, що
у січні місяці проведено 43 фактичні перевірки, що на 30 більше ніж у січні
2020 року. За результатами проведених фактичних перевірок узгоджено 2 млн 361
тис. грн донарахувань, що в 787 раз перевищує показники аналогічного періоду
минулого року.
Як перевірити
термін дії кваліфікованого сертифіката?
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує. Перевірити термін дії
кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, отриманого в Кваліфікованого
надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС), можна на
офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС наступним чином:
1) за посиланням
Головна/«Пошук сертифікатів та СВС»/«Пошук сертифікатів».
Для цього в полі:
«код ЄДРПОУ»
необхідно зазначити відповідно код ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
«Реєстраційний
номер облікової картки платника податків» – реєстраційний номер облікової
картки платника податків або серію та номер паспорта у разі, якщо через
релігійні переконання користувач в установленому порядку відмовився від
реєстраційного номеру облікової картки платника податків та має відповідну
відмітку у паспорті (для фізичних осіб);
«УНЗР ІD картки» –
унікальний номер запису у реєстрі ІD картки (для фізичних осіб).
При цьому пошук
сертифікатів користувачем може здійснюватись за одним або декількома
реквізитами.
Після проставлення
відповідних реквізитів користувачу необхідно натиснути «Пошук». У вікні
«Результати пошуку» зазначено відомості про початок та закінчення строку дії
кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;
2) за допомогою
безкоштовного програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» (далі –
Програма), актуальна версія якого доступна для завантаження за посиланням:
Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних
РРО»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного підпису чи
печатки – «ІІТ Користувач ЦСК-1»/«Інсталяційний пакет «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1
(версія:1.3.1.46)».
Після завантаження
Програми необхідно в меню Програми натиснути посилання «Переглянути
сертифікати». Із наведеного переліку сертифікатів необхідно вибрати свій
сертифікат або, у разі його відсутності, додати його за допомогою кнопки
«Імпортувати». Натиснути на вибраний сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші,
обрати пункт «Детальна інформація». У вікні, яке з’явилось, можна переглянути
детальну інформацію про кваліфікований сертифікат відкритого ключа, у т.ч. щодо
терміну його дії.
Податковою службою України запущено свій Telegram-канал
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України
запустила свій Telegram-канал.
Про податки і не тільки – відтепер у більш
зручному та мобільному форматі.
Що ж цікавого запропоновано?
Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та
коментарі фахівців.
Підписуйтеся на Telegram-канал Державної
податкової служби України https://t.me/tax_gov
ua .
Який порядок та термін реєстрації ПРРО?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора
розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію
програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602)
(далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в
електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного
документообігу та використання електронних документів подається до фіскального
сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів
або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.
У разі відсутності підстав для відмови у
реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням
фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.
Про реєстрацію ПРРО суб’єкту
господарювання направляється інформація у другій квитанції із зазначенням
присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.
Датою реєстрації ПРРО є дата формування
фіскального номера ПРРО.
Про результати обробки реєстраційної заяви
за ф. № 1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація
засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:
у день отримання реєстраційної заяви за ф.
№ 1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00
робочого (операційного дня);
не пізніше наступного робочого дня, якщо
реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного
дня).
Більше
інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому
ресурсі ДПС України (категорія 109.24).
Яким чином в ПРРО здійснити перегляд інформації за день щодо фіскальних
номерів, розрахункових документів, Z-звіту?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що в програмному реєстраторі
розрахункових операцій за допомогою програмних рішень «ПРРО Каса» та «пРРОсто»,
які надаються Державною податковою службою на безоплатній основі, створені
журнали змін де можна переглянути всі сформовані розрахункові документи та
звіти.
При цьому, перегляд Z-звітів можливо
здійснити тільки після закриття зміни.
Більше
інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому
ресурсі ДПС України (категорія 109.24).
Платник отримує
довідку про стан розрахунків з бюджетом через Електронний кабінет
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що у зв'язку з
впровадженням електронних сервісів для платників Порядком, затвердженим Наказом
Міністерства фінансів України від 07.04.2016р. № 422 передбачено отримання
платником акта звірення стану розрахунків за податками, зборами, платежами та
єдиним внеском за відповідний звітний період в паперовому вигляді.
З метою реалізації
вимог ст. 42-1 Податкового Кодексу України в ITC «Електронний кабінет»
запроваджено електронний сервіс з використанням якого платники мають можливість
доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників, а також
отримання Витягу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами
соціального та пенсійного забезпечення (далі - Витяг).
Платник має
можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з
бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів
ДПС (далі - Запит) через меню «Заяви, запити для отримання інформації»
приватної частини електронного кабінету. Відповідь на Запит платнику
надсилається через електронний кабінет не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з
дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо
стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного
забезпечення за формою «F/J1400203». Витяг формується за період вибраний
платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату
відправлення Запиту до органів ДПС.
Реєстрація
програмного РРО – швидко та просто
Зареєструвати
програмний РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено
Державною податковою службою України.
Для початку роботи
з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний
підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
ДПС такі ключі видає безкоштовно.
Потім потрібно
встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в
наявності. Це може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне
забезпечення можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.
Детально
ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).
Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом
спілкування та електронними сервісами ДПС!
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість
отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до
податкових органів без особистих візитів до податкових органів.
Для комфорту, економії часу, особливо для
власної безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є
найбільш раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника
сьогодні виконує Інтернет.
Офіційними джерелами інформації у мережі
Інтернет для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та
субсайти територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні
органи ДПС у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті
(http://dp.tax.gov.ua) розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива
інформація для платників податків.
В умовах дії карантину залишається
актуальним також максимальне використання електронних сервісів Державної
податкової служби України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого
здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний
вебпортал ДПС.
У разі виникнення питань щодо користування
Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном
0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини
в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»
Для Державної
податкової служби України на сьогодні пріоритетом залишається розвиток
електронних сервісів. Саме тому ДПС активно долучилася до впровадження нового
експериментального проєкту «Е-малятко», який стартував на початку 2020 року. За
допомогою сервісу батькам можливо зареєструвати новонароджену дитину в
Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної
реєстрації народження.
Крім того, за
допомогою комплексної послуги «ІD-14» можливо отримати дві послуги за однією
заявою – оформлення паспорта громадянина України вперше та реєстраційного
номера облікової картки платника податків (РНОК ПП).
Для цього ДПС
розроблено новий Web-сервіс, через який здійснюється прийом заяв для реєстрації
дитини в Державному реєстрі. Ці заяви надходять безпосередньо від Державної
міграційної служби (ДМС). ДПС присвоює РНОК ПП та відправляє його до ДМС для
внесення до паспорта громадянина України у формі картки. Завдяки новому сервісу
спрощено процедуру отримання РНОК ПП під час отримання паспорта.
Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до
будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого
надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
(далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи,
яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката
відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи,
розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації)
користувачів КН ЕДП ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному
ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням
Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних
довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».
Договір про визнання електронних документів
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області звертає увагу платників, що меню Електронного
кабінету «Договір про визнання електронних документів» дозволяє переглянути
договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень
органів ДПС.
Для перегляду за необхідності обирається
регіон або конкретний орган ДПС.
У цьому режимі можна завантажити договори
про визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу
у форматі p7s.
Приєднатись до договору про визнання
електронних документів можна подавши заяву про приєднання до договору про
визнання електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та
F1392001 для фізичних осіб.
Електронні сервіси ДПС для громадян
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що громадяни можуть використовувати
електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:
- доступу до реєстраційних даних та даних
про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять
до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих податкових
повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на
нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати
за землю;
- подання декларації про майновий стан і
доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених
доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників
податків.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється
за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає
звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо
неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері
службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів
ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).
У період карантину Заявники можуть надати
Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до
18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому
автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові
дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на
електронну пошту idd@tax.gov.ua.
Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого
управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській область
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
09.03.2021 12:17