Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

 Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

Олексій Любченко: Потужне наукове підґрунтя – каталізатор успішності реформ у ДПС

Голова ДПС Олексій Любченко відкрив Міжнародний симпозіум на тему «Архітектоніка фіскальної науки та дивергенція митно-податкових інститутів», який проходить у Тернополі.

Метою цього заходу, за задумом організаторів, стало залучення потужного кола українських і закордонних фахівців для формування мережевої спільноти з вивчення та розвитку фіскальної науки, підготовки професіоналів, поширення наукової культури, етики, традицій при формуванні молодої наукової еліти України. Отже такий захід не міг залишитися поза увагою Державної податкової служби.

У Міжнародному симпозіумі, організованому Західноукраїнським національним університетом, взяли участь представники Міністерства фінансів України, Державної податкової служби України, Державної митної служби України, органів місцевого самоврядування, науковці, викладачі, керівники консалтингових компаній  та інші.

«ДПС підняла надскладні питання, пов’язані з відповідальністю людини, яка живе в Україні. Це питання робочого місця, пенсії, безвідповідальності тих, хто не платить податки в Україні, хоча є громадянином», – зазначив Олексій Любченко.

Податки, на думку Голови ДПС, «потрібні кожному з тих, хто їх не платить, бо настане час, коли вони як громадяни звернуться до держави задля отримання соціальних гарантій, навіть якщо сьогодні вони цього не розуміють».

Очільник ДПС також розповів, що наразі в ДПС триває системне реформування і самої служби як інституції, і всього комплексу процесів адміністрування на підставі повного аудиту діяльності.

«Ми транспарентні, все робимо для того, щоб стати сервісною, технологічною структурою. Наше головне завдання створити максимально конкурентні умови для ведення бізнесу, що сприятиме доброчесній сплаті податків бізнесом», – наголосив Олексій Любченко.

Він також підкреслив, що під час зустрічей міжнародні партнери відзначають великі зміни в податковій службі. І це є результатом зусиль всіх працівників податкової служби, які сумлінно працюють і яким є чим пишатися.

Безперечним пріоритетом Голова ДПС вважає й виховання професійно потужних та відповідальних молодих фахівців.

«Ми повинні зробити все, щоб переконати молоде покоління в тому, що від кожного залежить наше майбутнє і їм все під силу», - наголосив Олексій Любченко.

У рамках заходу учасники обговорили пріоритети податкової політики держави у 2021 року, вплив податкових надходжень на доходи державного бюджету. Ознайомилися з методами гармонізації податкових надходжень у країнах ЄС, електронними публічними сервісами, які пропонуються польським платникам податків, тощо.

 

Про застосування РРО/ПРРО для суб'єктів господарювання Томаківського району

За організацією Нікопольського відділу організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нещодавно пройшла зустріч з суб’єктами господарювання Томаківського району на тему «Про застосування РРО/ПРРО».

На заході начальник Томаківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Руслана Рибка повідомила підприємцям, про застосування РРО/ПРРО: «Закон України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» визначає правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та програмних ПРРО (далі – ПРРО) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг.

Дія його поширюється на усіх суб’єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб’єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі. Встановлення норм щодо незастосування РРО у інших законах, крім Податкового кодексу України (далі – ПКУ), не допускається.

Відповідно до п. 296.10 ПКУ РРО та/або ПРРО не застосовуються платниками єдиного податку першої групи.

Руслана Рибка нагадала, що Законом №1017 до 01 січня 2022 року від терміновано обов’язкове застосування РРО/ПРРО для фізичних осіб- підприємців, які є платниками єдиного податку першої – четвертої груп, крім тих, які провадять діяльність у сферах з ризиками ухилення від оподаткування.

Програмні РРО та фіскальний сервер контролюючого органу повинні забезпечувати можливість одержання в автоматичному режимі даних про електронні розрахункові документи від фіскального сервера контролюючого органу, необхідних для формування засобами програмного РРО та передачі до фіскального сервера контролюючого органу фіскальних звітів та електронних фіскальних звітних чеків за відповідний період.

У 2021 році фізичні особи-підприємці не застосовують РРО незалежно від обраного виду діяльності, якщо обсяг їх доходу протягом календарного року не перевищує 220 розмірів мінімальної заробітної плати. У 2021 році це 1 320 000 грн.

Застосування вже цього року є обов’язковим для ФОП - єдиноподатників, що здійснюють:

- реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;

- реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення;

- надання платних послуг у сфері охорони здоров'я;

- реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння».

На завершення платники податків отримали відповіді на запитання та друковану продукцію на зазначені вище теми.

 

«Круглі столи» з актуальних питань

Нещодавно в приміщені ЦОП Марганецької ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області були проведені засідання «круглих столів» з платниками. Основними темами «круглих столів»: «Кампанія декларування доходів громадян – 2021. Останні зміни у законодавстві. Необхідність своєчасної сплати єдиного внеску. Переваги звітності в електронному вигляді. Заповнення платіжних доручень».

Начальник Марганецької ДПІ Євгенія Захарченко повідомила, що з 01 січня стартувала кампанія декларування доходів, отриманих у 2020 році.

Податкову декларацію про майновий стан і доходи до податкових органів за місцем своєї податкової адреси зобов’язані надати:

- фізичні особи – підприємці про доходи, отримані від провадження господарської діяльності (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) у термін протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (року);

- фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність у термін до 01 травня року, що настає за звітним;

- фізичні особи, які отримали доходи від неподаткових агентів, або доходи від податкових агентів, що не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування, у термін до 01 травня року, що настає за звітним.

«Фізичним особам – платникам податків надається можливість подати Декларацію в електронній формі. Це сучасно та дійсно зручно, цілодобово, економно у часі та комфортно для платників. І здійснити це можливо засобами Електронного кабінету (далі – Е-кабінет) – одного із самих популярних та універсальних електронних сервісів ДПС України. Скористатись Е-кабінетом можливо як з персональних комп’ютерів так і з смартпристроїв. Сервіс працює безкоштовно» - зазначила Євгенія Захарченко.

Крім того, посадовець нагадала про останні зміни запроваджено відповідно до статей 180 – 184 розділу V Податкового кодексу України з метою приведення у відповідність до Закону України від 16 січня 2020 року N 466-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» із змінами.

Заступник начальника Марганецької ДПІ Тетяна Семеновська звернула увагу, що перевагами подання платниками податків звітності в електронному вигляді є економія часу на її подання, постійна актуалізація (оновлення) програмного забезпечення відповідно до останніх змін у податковому законодавстві, захищення від несанкціонованих переглядів та втручань, арифметичний контроль за показниками податкової звітності, автоматичне створення архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.

«Комфортні умови ведення бізнесу, прозора робота податкової служби це – першочергові кроки на шляху сервісної підтримки бізнесу та платників податків» - підкреслила Тетяна Семеновська.

Також посадовець нагадала платникам податків щодо необхідності своєчасної сплати єдиного внеску та щодо правильності заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжних документів з використанням кодів видів сплати відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 24.07.2015 №666 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів» (із змінами).

«За правильність заповнення реквізитів в платіжних документах відповідальність несе не банківська установа, а платник податків» - зауважила Тетяна Семеновська.

Круглий стіл пройшов у конструктивному форматі, де платники податків отримали відповіді на питання, які їх цікавили та друковану продукцію.

 

Про переваги ПРРО

Як повідомила заступник начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна ГРОЗДОВСЬКА-БОЛИЧЕВА використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО) мають переваги перед класичними, а саме:

► за допомогою різних гаджетів програмне забезпечення можна завантажити на смартфон, планшет, комп’ютер тощо;

► швидка та зручна реєстрація ПРРО через Електронний кабінет;

► можливість використання режиму «офлайн»;

► відсутність необхідності ведення книг обліку розрахункових операцій;

► електронні чеки замість паперових.

Крім того, до переваг використання ПРРО відноситься:

► вільний вибір для суб’єктів господарювання (РРО або ПРРО);

► відсутність посередників (еквайєра, ЦСО);

► відсутність експертизи для комерційних ПРРО;

► пристосованість для будь якого пристрою, що підтримує операційну систему WINDOWS.ANDROID;

► онлайн реєстрація в контролюючому органі;

► безкоштовність (програмне рішення ДПС).

Ганна ГРОЗДОВСЬКА-БОЛИЧЕВА нагадала, що програмне забезпечення, яке фактично є ПРРО, можна безкоштовно завантажити з сайту ДПС (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/) і встановити на свій пристрій (безкоштовною є не тільки сама програма, але і її підтримка).

 

Про застосування РРО платниками єдиного податку другої-четвертої груп

Заступник начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна ГРОЗДОВСЬКА-БОЛИЧЕВА повідомляє, що з 01 січня 2021 року застосування РРО платниками єдиного податку другої-четвертої груп здійснюється у разі:

- реалізації технічно-складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;

- реалізації лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров’я;

- реалізації ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;

- перевищення обсягу доходів 220 розмірів мінімальної заробітної плати, встанновленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

З 01 січня 2022 року

- використання РРО стане обов’язковим для всіх платників єдиного податку другої-четвертої групп.

 

 

Застосування РРО або ПРРО при наданні ломбардами фінансових послуг

Заступник начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна ГРОЗДОВСЬКА-БОЛИЧЕВА надає роз’яснення щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) або програмних РРО (далі – ПРРО) ломбардами при наданні коштів у позику.

Статтею 1 Закону України від 12 липня 2001 року № 2664-ІІІ «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг» із змінами та доповненнями встановлено, що ломбарди належать до фінансових установ і здійснюють свою діяльність у сфері надання фінансових послуг, зокрема, надання коштів у позику.

Відповідно до п. 1 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон №265) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО або через зареєстровані фіскальним сервером контролюючого органу ПРРО зі створенням у паперовій та/або електронній формі відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом №265, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.

Як зазначила Ганна ГРОЗДОВСЬКА-БОЛИЧЕВА, суб’єкт господарювання, який здійснює свою діяльність у сфері надання фінансових послуг, зокрема, надання коштів у позику ломбардами, повинен проводити розрахункові операції із застосовуванням РРО або ПРРО.

 

Про новації  ПРРО

Заступник начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна ГРОЗДОВСЬКА-БОЛИЧЕВА інформує, що програмне забезпечення може бути одночасно встановлено на будь-яку кількість пристроїв, але використовувати один програмний реєстратор розрахункових операцій (далі – ПРРО) можна тільки на одному пристрої і тільки одним касиром.

В програмних рішеннях «ПРРО Каса» та «пРРОсто», які надаються Державною податковою службою на безоплатній основі, на даний час немає можливості одночасно використовувати різними суб’єктами господарювання два окремі ПРРО на одному пристрої. Таке використання суб’єктами господарювання ПРРО допустиме лише почергово. Для цього необхідно почергово закривати робочу зміну одному суб’єкту господарювання та відкривати робочу зміну іншому.

Суб’єкт господарювання протягом дня в ПРРО може відкрити нову робочу зміну у разі формування фіскального звітного чека (Z-звіту) та закриття попередньої зміни.

 

Як суб’єкту господарювання зареєструвати ПРРО?

Заступник начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ганна ГРОЗДОВСЬКА-БОЛИЧЕВА повідомила наступне. Суб’єкт господарювання, який має намір зареєструвати програмний реєстратор розрахункових операцій (далі – ПРРО), повинен перебувати на обліку в контролюючому органі. Також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватись ПРРО, про яку суб’єкт господарювання повідомляє контролюючий орган відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та доповненнями.

Реєстрація ПРРО здійснюється на підставі Заяви про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (J/F 1316602), що подається у електронній формі за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків через Електронний кабінет (портальне рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (АРІ)) або засобами телекомунікацій.

Фахівець зазначила, що після включення ПРРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій такий ПРРО може використовуватись суб’єктом господарювання.

Про сертифікати електронних підписів та/або печаток, що будуть використовуватись для ПРРО, суб’єкт господарювання повідомляє згідно з Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261).

 

Надходження єдиного внеску перевищили минулорічний показник на 60,6 млн гривень

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області у січні місяці 2021 року забезпечено надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) на рівні 1 млрд 367,7 млн гривень. Цьогорічний показник перевищує минулорічну суму сплати єдиного внеску за аналогічний період на 60,6 млн гривень. Про це повідомила в.о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ольга Мазур.

«Варто відзначити, що такий ріст – результат комплексу заходів, що втілюються представниками усіх гілок влади та контролюючими органами у напрямку легалізації праці. Спілкуючись з працедавцями - порушниками, фахівці ДПС вважають, що норми закону у сфері оплати праці мають  винятковий пріоритет. Тож, легальний ринок праці – це стабільні надходження до бюджетів та гарантоване соціальне і пенсійне забезпечення», - зазначила Ольга Мазур.

Станом на 01.02.2021 року кількість платників єдиного внеску на Дніпропетровщині становить майже 370 тисяч.

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що Законом України від 04 грудня 2020 року № 1072-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо соціальної підтримки платників податків на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» внесено зміни до Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (із змінами та доповненнями) (далі – Закон № 2464).

Так., п. 915 розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2464 викладено у новій редакції, відповідно до якої підлягають списанню за заявою платника та у порядку, визначеному Законом № 2464, несплачені станом на 1 грудня 2020 року з урахуванням особливостей, визначених цим пунктом, суми недоїмки, нараховані платникам єдиного внеску, зазначеним у пунктах 4 (крім фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування) та 5 частини першої статті 4 Закону № 2464, за період з 1 січня 2017 року до 1 грудня 2020 року, а також штрафи та пеня, нараховані на ці суми недоїмки включно до дати подання заяви про списання недоїмки, у разі якщо такими платниками не отримано дохід (прибуток) від їх діяльності, що підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб, та за умови подання до 1 березня 2021 року:

а) особами, які станом на дату подання заяви про списання недоїмки є платниками, або у період з 1 січня 2017 року до дати подання заяви вважалися платниками, зазначеними у пункті 4 частини першої статті 4 Закону № 2464 (крім фізичних осіб – підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування), – державному реєстратору за місцем знаходження реєстраційної справи фізичної особи – підприємця заяви про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності та до податкового органу – звітності відповідно до вимог частини другої статті 6 Закону № 2464 за період з 1 січня 2017 року до 1 грудня 2020 року. Такі документи подаються платником (особою) виключно у випадку, якщо вони не були подані раніше;

б) особами, які станом на дату подання заяви про списання недоїмки є платниками, або у період з 1 січня 2017 року до дати подання заяви вважалися платниками, зазначеними у пункті 5 частини першої статті 4 Закону № 2464, – до податкового органу за основним місцем обліку заяви про зняття з обліку як платника єдиного внеску та звітності відповідно до вимог частини другої статті 6 цього Закону за період з 1 січня 2017 року до 1 грудня 2020 року. Такі документи подаються платником (особою) виключно у випадку, якщо вони не були подані раніше.

Після отримання у встановленому законом порядку відповідних відомостей від державного реєстратора або заяви про зняття з обліку як платника єдиного внеску та за умови подання платником єдиного внеску (особою) зазначених документів (якщо відповідні документи не були подані раніше) податковий орган протягом 15 робочих днів проводить камеральну перевірку, за результатами якої приймає рішення про списання суми недоїмки, штрафних санкцій і пені або вмотивоване рішення про відмову списання суми недоїмки, штрафних санкцій і пені.

 

З початку року на сервіс ДПС України «Пульс» звернулись 83 платника Дніпропетровщини

Протягом січня поточного року на антикорупційний сервіс ДПС України «Пульс» звернулося 83 заявника Дніпропетровського регіону.

Найбільшу питому вагу складають звернення з наступних питань:

-   щодо роботи структурних підрозділів Головного управління ДПС   (далі – ГУ ДПС)– 35 звернень (42 %);

-   щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 33 (40 %);

Всі інформаційні картки, які перебували на розгляді в ГУ ДПС, своєчасно опрацьовані та розглянуті відповідно до вимог норм діючого законодавства.

Також, у січні ГУ ДПС забезпечено своєчасний розгляд 51 звернення, які надійшли на розгляд від державного спеціалізованого сервісу «Урядова гаряча лінія 1545» і 2 звернення, що надійшли від сервісу «Гаряча лінія голови Дніпропетровської ОДА».  

 

На Дніпропетровщині з початку року за несвоєчасну сплату призупинено дію 220 ліцензій

У Дніпропетровській області станом на 01.02.2021 діє 17 243 ліцензії на виробництво, оптову, роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, пальним та зберіганням пального по 7 369 суб’єктах господарювання, з них:

- 13 741 ліцензія на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами (7398 – алкогольні напої, 6343 – тютюнові вироби) по 4 730 суб’єктах господарської діяльності;

- 84 ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами (70 – алкогольні напої, 14 – тютюнові вироби) по 58 суб’єктах господарської діяльності;

- 25 ліцензій на виробництво алкогольних напоїв та тютюнових виробів (23 – алкогольні напої, 2 – тютюнові вироби) по 25 суб’єктах господарської діяльності;

- 618 ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним по 103 суб’єктах господарської діяльності;

- 2 558 ліцензій на зберігання пального по 2 257 суб’єктах господарської діяльності;

- 211 ліцензій на право оптової торгівлі пальним по 190 суб’єктах господарської діяльності;

- 6 ліцензій на виробництво пального по 6 суб’єктах господарської діяльності.

Фахівцями Головного управління ДПС у Дніпропетровській області здійснюється контроль за своєчасністю щоквартальної сплати суб’єктами господарювання ліцензій на виробництво, оптову, роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, пальним та зберіганням пального.

Так, з початку 2021 року призупинено дію 220 ліцензій за несвоєчасну сплату чергового платежу, з них: на право торгівлі алкогольними напоями – 100, тютюновими виробами – 120.

Анульовано з початку року 45 ліцензій, з них:

- 30 – на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями;

- 15 – на право торгівлі тютюновими виробами.

 

Як перевірити термін дії кваліфікованого сертифіката?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує. Перевірити термін дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, отриманого в Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС), можна на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС наступним чином:

1) за посиланням Головна/«Пошук сертифікатів та СВС»/«Пошук сертифікатів».

Для цього в полі:

«код ЄДРПОУ» необхідно зазначити відповідно код ЄДРПОУ (для юридичних осіб);

«Реєстраційний номер облікової картки платника податків» – реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта у разі, якщо через релігійні переконання користувач в установленому порядку відмовився від реєстраційного номеру облікової картки платника податків та має відповідну відмітку у паспорті (для фізичних осіб);

«УНЗР ІD картки» – унікальний номер запису у реєстрі ІD картки (для фізичних осіб).

При цьому пошук сертифікатів користувачем може здійснюватись за одним або декількома реквізитами.

Після проставлення відповідних реквізитів користувачу необхідно натиснути «Пошук». У вікні «Результати пошуку» зазначено відомості про початок та закінчення строку дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;

2) за допомогою безкоштовного програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» (далі – Програма), актуальна версія якого доступна для завантаження за посиланням: Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки – «ІІТ Користувач ЦСК-1»/«Інсталяційний пакет «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1 (версія:1.3.1.46)».

Після завантаження Програми необхідно в меню Програми натиснути посилання «Переглянути сертифікати». Із наведеного переліку сертифікатів необхідно вибрати свій сертифікат або, у разі його відсутності, додати його за допомогою кнопки «Імпортувати». Натиснути на вибраний сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші, обрати пункт «Детальна інформація». У вікні, яке з’явилось, можна переглянути детальну інформацію про кваліфікований сертифікат відкритого ключа, у т.ч. щодо терміну його дії.

 

Податковою службою України запущено свій Telegram-канал

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України запустила свій Telegram-канал.

Про податки і не тільки – відтепер у більш зручному та мобільному форматі.

Що ж цікавого запропоновано?

Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та коментарі фахівців.

Підписуйтеся на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .

 

Який порядок та термін реєстрації ПРРО?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів подається до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.

У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.

Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.

Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.

Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:

у день отримання реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00 робочого (операційного дня);

не пізніше наступного робочого дня, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного дня).

Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).

 

Яким чином в ПРРО здійснити перегляд інформації за день щодо фіскальних номерів, розрахункових документів, Z-звіту?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що в програмному реєстраторі розрахункових операцій за допомогою програмних рішень «ПРРО Каса» та «пРРОсто», які надаються Державною податковою службою на безоплатній основі, створені журнали змін де можна переглянути всі сформовані розрахункові документи та звіти.

При цьому, перегляд Z-звітів можливо здійснити тільки після закриття зміни.

Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).

 

Платник отримує довідку про стан розрахунків з бюджетом через Електронний кабінет

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що у зв'язку з впровадженням електронних сервісів для платників Порядком, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 07.04.2016р. № 422 передбачено отримання платником акта звірення стану розрахунків за податками, зборами, платежами та єдиним внеском за відповідний звітний період в паперовому вигляді.

З метою реалізації вимог ст. 42-1 Податкового Кодексу України в ITC «Електронний кабінет» запроваджено електронний сервіс з використанням якого платники мають можливість доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників, а також отримання Витягу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення (далі - Витяг).

Платник має можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС (далі - Запит) через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини електронного кабінету. Відповідь на Запит платнику надсилається через електронний кабінет не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення за формою «F/J1400203». Витяг формується за період вибраний платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.

 

Реєстрація програмного РРО – швидко та просто

Зареєструвати програмний РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено Державною податковою службою України.

Для початку роботи з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. ДПС такі ключі видає безкоштовно.

Потім потрібно встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в наявності. Це може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне забезпечення можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.

Детально ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).

 

Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом спілкування та електронними сервісами ДПС!

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до податкових органів без особистих візитів до податкових органів.

Для комфорту, економії часу, особливо для власної безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні виконує Інтернет.

Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті (http://dp.tax.gov.ua) розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива інформація для платників податків.

В умовах дії карантину залишається актуальним також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

 

Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»

Для Державної податкової служби України на сьогодні пріоритетом залишається розвиток електронних сервісів. Саме тому ДПС активно долучилася до впровадження нового експериментального проєкту «Е-малятко», який стартував на початку 2020 року. За допомогою сервісу батькам можливо зареєструвати новонароджену дитину в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної реєстрації народження.

Крім того, за допомогою комплексної послуги «ІD-14» можливо отримати дві послуги за однією заявою – оформлення паспорта громадянина України вперше та реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОК ПП).

Для цього ДПС розроблено новий Web-сервіс, через який здійснюється прийом заяв для реєстрації дитини в Державному реєстрі. Ці заяви надходять безпосередньо від Державної міграційної служби (ДМС). ДПС присвоює РНОК ПП та відправляє його до ДМС для внесення до паспорта громадянина України у формі картки. Завдяки новому сервісу спрощено процедуру отримання РНОК ПП під час отримання паспорта.

 

Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.

При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.

З інформацією щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».

 

Договір про визнання електронних документів

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що меню Електронного кабінету «Договір про визнання електронних документів» дозволяє переглянути договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень органів ДПС.

Для перегляду за необхідності обирається регіон або конкретний орган ДПС.

У цьому режимі можна завантажити договори про визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у форматі p7s.

Приєднатись до договору про визнання електронних документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для фізичних осіб.

 

Електронні сервіси ДПС для громадян

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що громадяни можуть використовувати електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:

- доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подання декларації про майновий стан і доходи;

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

 

Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).

У період карантину Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.

 

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

01.03.2021 11:08