Олексій
Любченко: Для забезпечення достойної пенсії необхідне комплексне рішення
На сьогодні
створення ефективної пенсійної стратегії та забезпечення достойної пенсії є
надважливим питанням. Про це заявив Голова ДПС Олексій Любченко під час
засідання Першого пенсійного форуму в Україні.
«Податки ніякого
відношення до пенсії не мають, і з пенсії податки не сплачуються. Але ж пенсія,
на жаль, сьогодні має відношення в Україні до податків, бо сьогодні пенсійний
фонд на 40 % дотаційний і залежить від доходів державного бюджету. Відповідь на
питання забезпечення достойної пенсії лежить в площині комплексного вирішення
низки питань, в межах компетенції Державної податкової служби України», –
зазначив Олексій Любченко.
За його словами,
першим кроком є забезпечення балансу населення та робочих місць. Так, у 2019
році з 29,6 млн економічно активного населення не отримували жодних доходів
11,8 млн. Тобто на одного працюючого в Україні – один непрацюючий і один
пенсіонер! До того ж, як свідчить статистика, після 2004 року протягом десяти
років втрачено 5 млн робочих місць, які цілком ймовірно можуть перебувати в
«тіні».
Очільник ДПС
впевнений, що якщо кожний громадянин нашої країни в місяць на 100 грн збільшить
фіскальний чек, це дозволить додатково забезпечити 1 млрд грн доходів щомісяця.
Важливим кроком
також є відкриття банківської таємниці. На думку Олексія Любченка, контролюючий
орган держави, який бачить ризики несплати податків на сотні мільярдів
гривен, повинен мати доступ до рахунків.
«Інтернет-торгівля,
послуги в соціальних мережах, електронні гроші, криптовалюти – це все
неконтрольована на сьогодні державою сфера, де українці витрачають свої доходи.
Вона поза державним обігом, а це – величезні кошти і величезні втрати робочих
місць, а, відповідно, і податків та внесків. Саме банківська таємниця у своєму
нинішньому вигляді підтримує тіньовий ринок зайнятості. Не можуть майже 12 млн
людей знаходитися поза обліком і не отримувати жодних доходів», – наголосив
керівник податкової служби.
І останнім, не
менш важливим кроком, є нульове декларування – як точка відліку без можливості
подальшої легалізації доходів. Громадяни мають розуміти, що це – перша і
остання податкова амністія в Україні, і активи, отримані злочинним шляхом, під
нульову декларацію не підпадатимуть.
«У цілому більша
частина українців свідома і чесно сплачує податки. Треба переконати всіх
громадян, що достойна пенсія – це відповідальність кожного вже сьогодні.
І саме ті, хто працює в тіні, перекладають свої та своїх рідних майбутні соціальні
витрати на тих, хто працює легально. Ми отримали у 1991 році у спадок від
батьків Україну. Але ж часом взяли її в борг у наших дітей. Тому я впевнений,
що довгострокова пенсійна стратегія врахує вчасне повернення боргів нашим дітям
у майбутньому», – зазначив Олексій Любченко.
Олексій
Любченко: Успішність реформування податкової служби визначається обсягами
надходжень
Найкращим
свідченням успішності реформи податкової служби є показники надходжень до
бюджету. Так Голова ДПС Олексій Любченко прокоментував питання щодо прогресу у
реформах Державної податкової служби України під час зустрічі з експертами
місії Міжнародного валютного фонду.
Зустріч відбулася
в онлайн режимі за участі головного економіста Департаменту з бюджетних питань
МВФ Енріко Аава, зовнішніх експертів Дейва Хартнетта та Тійни Тамм.
За словами Олексія
Любченка, у січні цього року платежі до бюджету, які контролюються податковою
службою, в 1,5 раза перевищуватимуть аналогічний період минулого року. У тому
числі очікується, що сплата ПДВ зросте в 2,4 раза порівняно з січнем 2020
року.
«Такі показники
найкраще свідчать про те, як ми реформуємося і в якому напрямі рухаємося. На
сьогодні у рамках створення єдиної юридичної особи ми отримали оптимізовану
структуру, в якій усунено дублювання функцій та зайві процеси. Відслідковується
чіткий механізм комплаєнсу від реєстрації бізнесу до системи відслідковування
ризиків та кінцевого результату – сплати коштів до бюджету», – розповів
очільник ДПС.
Платники податків сплатили до бюджетів усіх рівнів
227,4 млн.грн. податків і зборів
Начальник Нікопольського відділу камеральних перевірок Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області Володимир Джавун відмітив, що за січень 2021 року до
бюджетів усіх рівнів надішло 227,4 млн. грн., що на 31,4 млн. грн. більше ніж
за відповідний період минулого року. Темп росту збору платежів до відповідного
періоду минулого року склав 116 відсотків.
«Дякуючи соціально відповідальному бізнесу
Нікопольського регіону відбувається системна сплата податків до державного та
місцевих бюджетів. Ми з вами працюємо в одній команді для забезпечення
стабільності бюджету, розвитку нашого краю, нашої країни» сказав Володимир
Джавун.
На розвиток місцевих громад Нікопольського регіону
надійшло 147,4 млн. гривень податків й зборів
Як повідомив начальник Нікопольського відділу податків
і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський до бюджетів
місцевих громад Нікопольського регіону у січні 2021 року надійшло 147,4 млн.
грн. податків і зборів.
Податки-лідери,
які наповнюють місцеві бюджети:
- перше місце традиційно обіймає податок на
доходи фізичних осіб, який є основним джерелом надходжень. За січень 2021 року
надійшло 98,9 млн грн цього податку.
- друге місце належить платі за
землю – 22,9 млн грн.
- на третьому місці – єдиний податок
– 17,7 млн грн.
«Питання
наповнення місцевих бюджетів є спільним завданням територіальної громади, її
керівництва, бізнесу та органів податкової служби», - наголошує Володимир
Малиновський.
Майже 18 мільйонів гривень
надійшло до місцевих скарбниць від платників єдинників Нікопольського регіону
За перший місяць 2021 року до
місцевих бюджетів від підприємців та підприємств, які працюють за спрощеною
системою оподаткування, надійшло майже 18 мільйонів гривень єдиного податку, що
становить 12 відсотків від загальної суми надходжень до місцевих бюджетів. Про
це повідомив начальник Нікопольського відділу податків і
зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський.
«Сумлінно сплачуючи єдиний
податок до місцевих бюджетів, тим самим платники забезпечують життєдіяльність
територіальних громад» - зазначив посадовець.
Гаряча лінія «Новації у сфері застосування програмного РРО.
Нововведення запроваджені Законом № 466»
Днями заступник начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у
Дніпропетровській області Ганна ГРОЗДОВСЬКА-БОЛИЧЕВА під час проведеного сеансу
телефонного зв’язку «гаряча лінія», надала відповіді на питання громадян
стосовно зазначеної теми.
Питання 1:
Доброго дня! Що таке програмний РРО?
Відповідь: Доброго дня! Програмний реєстратор
розрахункових операцій - програмний, програмно-апаратний або
програмно-технічний комплекс у вигляді технологічного та/або програмного
рішення, що використовується на будь-якому пристрої та в якому фіскальні
функції реалізовані через фіскальний сервер контролюючого органу і який
призначений для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні
послуг), операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі та/або
реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг), операцій з приймання
готівки для подальшого переказу.
Питання 2:
Вітаю. Які дії користувача у разі відсутності Інтернету. Чи зможе він продовжувати
торгівлю?
Відповідь:
На період
відсутності зв'язку між програмним реєстратором розрахункових операцій та
фіскальним сервером контролюючого органу проведення розрахункових операцій
здійснюється в режимі офлайн, що може тривати не більше 36 годин, із створенням
електронних розрахункових документів, яким присвоюються фіскальні номери із
діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого
органу.
Суб'єкт
господарювання може використовувати фіскальні номери із діапазону фіскальних
номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу, не більше 168
годин протягом календарного місяця.
Порядок визначення
діапазону, видачі, резервування, використання фіскальних номерів, що
присвоюються електронним розрахунковим документам під час роботи програмного
реєстратора розрахункових операцій в режимі офлайн, встановлюється центральним
органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну
фінансову політику.
Питання 3: Який порядок та термін реєстрації ПРРО?
Відповідь. Для реєстрації програмного реєстратора
розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію
програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602)
(далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в
електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного
документообігу та використання електронних документів подається до фіскального
сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів
або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.
У разі відсутності
підстав для відмови у реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним
забезпеченням фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до
Реєстру ПРРО.
Про реєстрацію
ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у другій квитанції із
зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.
Датою реєстрації
ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.
Про результати
обробки реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається
або направляється інформація засобами Електронного кабінету або засобами
телекомунікацій:
у день отримання
реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО,
надійшла не пізніше 16.00 робочого (операційного дня);
не пізніше
наступного робочого дня, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після
16.00 робочого (операційного дня).
Питання 4:
Які нововведення запроваджено Законом № 466 для юридичних осіб – платників
єдиного податку третьої групи?
Відповідь.
Законом № 466 внесено ряд змін, які стосуються,
зокрема, юридичних осіб – платників єдиного податку третьої групи, а саме:
- зменшено із
15-ти до 10-ти календарних днів строк, до закінчення якого платник єдиного
податку третьої групи зі ставкою 5 % може подати заяву про зміну ставки цього
податку на 3 % зі сплатою ПДВ;
- обмежено
поширення пільги у вигляді земельного податку на юридичних осіб – платників
єдиного податку 3 групи, при наданні нерухомого майна в оренду;
- визначено, що анулювання
реєстрації платника єдиного податку контролюючим органом можливе у разі
наявності податкового боргу, який перевищує 1020 грн на кожне перше число
місяця протягом двох послідовних кварталів – в останній день другого із
послідовних кварталів.
Питання 5:
Які зміни в оподаткуванні доходу від продажу або обміну транспортних засобів?
Відповідь. Законом № 466 внесено зміни до п. 173.2
ст. 173 ПКУ, відповідно до яких дохід, отриманий платником податку на доходи
фізичних осіб (далі – ПДФО) від продажу (обміну) протягом звітного року
третього та наступних об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля
та/або мотоцикла, та/або мопеда або іншого транспортного засобу підлягає
оподаткуванню за ставкою, визначеною пунктом 167.1 статті 167 ПКУ.
Дохід, отриманий
платником ПДФО від реалізації першого на рік об’єкта рухомого майна
(транспортних засобів) оподатковується, як і раніше, за нульовою ставкою, дохід
від продажу протягом звітного податкового року другого об’єкту рухомого майна
оподатковується за ставкою 5 %, а дохід від продажу третього та наступних
об’єктів рухомого майна, отриманий протягом року, оподатковується за ставкою 18
%.
З 1 січня 2021 року стартувала кампанія
декларування
доходів громадян за минулий рік
заступник
начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області
Гроздовська-Боличева Ганна Юріївна повідомила, що з початку 2021 року
стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних впродовж 2020
року. Річну податкову декларацію про доходи за минулий рік зобов’язані
заповнити і подати до 1 травня 2021 року громадяни та самозайняті особи, котрі
отримали доходи, з яких торік не сплачено податок на доходи фізичних
осіб.
Ганна Юріївна
Гроздовська-Боличева звертає увагу, що згідно вимог Податкового кодексу України
обов’язковому декларуванню підлягають:
- доходи, з яких
при нарахуванні або виплаті ПДФО не утримувався;
- доходи від
особи, яка не є податковим агентом (в тому числі від здачі в оренду власного
рухомого чи нерухомого майна, продажу власного майна, продажу власної
сільгосппродукції фізичним особам, тощо);
- спадок від
осіб, які не є членами сім’ї першого та другого ступеня споріднення та
подарунки від осіб, які не є членами сім’ї першого ступеня споріднення;
- додаткове благо,
зокрема, дохід у вигляді основної суми боргу (кредиту) платника податку,
прощеного (анульованого) кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним
з процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності, якщо його
сума перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку
на рік), встановленої на 1 січня звітного податкового року;
- доходи від
продажу інвестиційних активів;
- іноземні доходи.
В зазначених
випадках громадяни, зобов’язані подавати
податкові декларації про майновий стан і доходи.
Однак є випадки,
коли особи можуть подати декларацію
добровільно для отримання податкової знижки. При добровільній подачі
декларації податки не сплачуються до бюджету, а повертаються платникам з
надмірно сплаченого податку на доходи фізичних із заробітної плати в минулому
податковому році.
Як зазначила Ганна
Юріївна - правом на податкову знижку громадяни можуть скористатися упродовж
усього 2021 року.
Отже,
громадянам, які отримували у 2020 році доходи, з яких не сплачено
податків, варто вже зараз спланувати своєчасне подання декларації про доходи.
Враховуючи карантинні обмеження, в податковій службі рекомендують декларацію
про доходи подавати в електронному вигляді через Електронний кабінет платника, попередньо отримавши
кваліфікований електронний підпис.
Також платник
податків може подати декларацію про майновий стан і доходи особисто,
уповноваженою на це особою або надіслати поштою з повідомленням про вручення та
з описом вкладення. У разі надсилання декларації поштою платник податку
зобов’язаний здійснити таке відправлення не пізніше ніж за п’ять днів до
закінчення граничного строку подання податкової декларації.
У Центрах обслуговування платників
Нікопольського регіону отримали адміністративні послуги понад 20 тисяч платників
Як повідомила
заступник начальника Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області
Гроздовська-Боличева Ганна Юріївна, за січень-грудень 2020 року до Центрів
обслуговування платників податків Нікопольського регіону за наданням
адміністративних послуг звернулось понад 20 тисяч платників. Найчастіше
громадяни відвідують ЦОП для отримання реєстраційного номеру облікової картки
платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (9148)
та отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків
про суми та джерела виплачених доходів та утриманих податків (4530). Також
зареєстровано 1053 платника єдиного
податку, надано 1650 витягів з реєстру
платників єдиного податку, зареєстровано 1053 книг обліку доходів та книг обліку
доходів і витрат суб’єктів господарювання, зареєстровано 770 книг обліку
розрахункових операцій. Центр обслуговування платників працює за принципом
оперативного та якісного обслуговування бізнесу та громадян. Тут видаються
довідки, приймається звітність від суб’єктів господарювання, забезпечується
швидкий доступ до інформації.
Платники
Дніпропетровщини за січень 2021 року спрямували до бюджетів усіх рівнів та
єдиного внеску 5,2 мільярди гривень
Протягом січня
2021 року платниками Дніпропетровщини спрямовано до бюджетів усіх рівнів (без
урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне
страхування) 3 млрд 834,5 млн гривень. Це на 369,3 млн грн (або на 10,7 відс.)
більше надходжень відповідного періоду 2020 року.
Так, до Державного
бюджету України надійшло 1 млрд 735,6 млн грн, до місцевих бюджетів регіону – 2
млрд 98,9 млн гривень.
За підсумками
січня 2021 року єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне
страхування надійшло 1 млрд 366,73 млн грн, що перевищує минулорічні показники
на 59,6 млн гривень.
ВАЖЛИВО ЗНАТИ:
режим роботи центрів обслуговування платників на період посиленого карантину
Центри
обслуговування платників працюють з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (у п’ятницю
з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.) з обідньою перервою з 12 год. 00 хв. до 12 год.
45 хв., та з технічними перервами для санітарної обробки та провітрювання кожні
дві години на 10 – 15 хв. Напередодні святкових і неробочих днів тривалість
роботи скорочується на одну годину.
Державна податкова
служба України рекомендує платникам утриматися від відвідування центрів
обслуговування платників без нагальної потреби. Особливо, якщо проблему, з якою
платник збирається звернутися до ЦОП, можна вирішити дистанційно (онлайн або
поштою).
За допомогою меню
«Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків
мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу
ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).
Вхід до
Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через
офіційний вебпортал ДПС.
Електронний
кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім
часу, необхідного для його технічного обслуговування.
Прийом всієї
вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється
виключно через скриньки для кореспонденції, режим листування в Електронному
кабінеті у форматі pdf (обмеження 2МБ) або поштою.
Якщо ж причина
звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування ЦОП, просимо
платників здійснити попередній запис за телефоном відповідного ЦОП та при
відвідуванні дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України
щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій.
Контакти центрів
обслуговування платників розміщено у відкритій частині Електронного кабінету
(розділ «Прес-центр»), та у банері «Центри обслуговування» на вебпорталі ДПС.
Просимо із
розумінням ставитись до ситуації, приносимо вибачення за можливі незручності.
Довідково.
Обмежувальні
заходи встановлено відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від
9 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження
обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території
України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом
SARS-CoV-2».
(Пресслужба
Державної податкової служби України)
Нові
сертифікати відкритих ключів можливо сформувати дистанційно
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що повторне
(дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом можна здійснити
On-line на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних
довірчих послуг ІДД ДПС (далі – Надавач) за посиланням: Головна/«Повторне (дистанційне)
формування сертифікатів за електронним запитом»/ On-line (https://acskidd.gov.ua/manage-certificates)
або за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
Дистанційно
сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:
● чинні
сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося
декілька днів);
● незмінні
реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ
організації тощо);
● особистий ключ,
доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.
Строк чинності
кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від Надавача, становить
2 (два) роки з моменту їх формування.
Не пізніше дня, що
передує дню закінчення строку чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих
ключів, отриманих від Надавача користувач може повторно (дистанційно)
сформувати сертифікати за електронним запитом On-line або за допомогою
програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
З метою уникнення
помилок при повторному (дистанційному) формуванні сертифікатів за електронним
запитом рекомендуємо здійснювати дане формування за декілька днів до закінчення
строку чинності сертифікатів.
Перевірити термін
дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа можна на офіційному
інформаційному ресурсі Надавача (https://acskidd.gov.ua).
Е-кабінет:
користуючись зручними електронними сервісами ДПС, платники заощаджують свій час
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що для фізичних осіб в
Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет для
громадян, який надає можливість:
► доступу до
реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме
майно, відомості, що надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних
органів);
► доступу до сформованих
податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного
податку та плати за землю;
► подання
податкової декларації про майновий стан і доходи;
► отримання відомостей
про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних
осіб – платників податків.
Податковою службою України
запущено свій Telegram-канал
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України
запустила свій Telegram-канал.
Про податки і не тільки – відтепер у більш
зручному та мобільному форматі.
Що ж цікавого запропоновано?
Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та
коментарі фахівців.
Підписуйтеся на Telegram-канал Державної
податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .
Який порядок та термін реєстрації ПРРО?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора
розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію
програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602)
(далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в
електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного
документообігу та використання електронних документів подається до фіскального
сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів
або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.
У разі відсутності підстав для відмови у
реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням
фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.
Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання
направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час
реєстрації фіскального номера ПРРО.
Датою реєстрації ПРРО є дата формування
фіскального номера ПРРО.
Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами
Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:
у день отримання реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00
робочого (операційного дня);
не пізніше наступного робочого дня, якщо
реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного
дня).
Більше інформації
можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС
України (категорія 109.24).
Яким чином в ПРРО здійснити перегляд інформації за день щодо фіскальних
номерів, розрахункових документів, Z-звіту?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що в програмному реєстраторі
розрахункових операцій за допомогою програмних рішень «ПРРО Каса» та «пРРОсто»,
які надаються Державною податковою службою на безоплатній основі, створені
журнали змін де можна переглянути всі сформовані розрахункові документи та
звіти.
При цьому, перегляд Z-звітів можливо здійснити
тільки після закриття зміни.
Більше інформації
можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС
України (категорія 109.24).
Платник отримує
довідку про стан розрахунків з бюджетом через Електронний кабінет
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що у зв'язку з
впровадженням електронних сервісів для платників Порядком, затвердженим Наказом
Міністерства фінансів України від 07.04.2016р. № 422 передбачено отримання
платником акта звірення стану розрахунків за податками, зборами, платежами та
єдиним внеском за відповідний звітний період в паперовому вигляді.
З метою реалізації
вимог ст. 42-1 Податкового Кодексу України в ITC «Електронний кабінет»
запроваджено електронний сервіс з використанням якого платники мають можливість
доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників, а також
отримання Витягу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами
соціального та пенсійного забезпечення (далі - Витяг).
Платник має
можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з
бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів
ДПС (далі - Запит) через меню «Заяви, запити для отримання інформації»
приватної частини електронного кабінету. Відповідь на Запит платнику
надсилається через електронний кабінет не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з
дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо
стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного
забезпечення за формою «F/J1400203». Витяг формується за період вибраний
платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату
відправлення Запиту до органів ДПС.
Реєстрація
програмного РРО – швидко та просто
Зареєструвати
програмний РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено
Державною податковою службою України.
Для початку роботи
з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний
підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
ДПС такі ключі видає безкоштовно.
Потім потрібно
встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в
наявності. Це може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне
забезпечення можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.
Детально
ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).
Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом
спілкування та електронними сервісами ДПС!
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість
отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до
податкових органів без особистих візитів до податкових органів.
Для комфорту, економії часу, особливо для власної
безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш
раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні
виконує Інтернет.
Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет
для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти
територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС
у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті
(http://dp.tax.gov.ua) розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива
інформація для платників податків.
В умовах дії карантину залишається актуальним
також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби
України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
У разі виникнення питань щодо користування
Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном
0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини
в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»
Для Державної
податкової служби України на сьогодні пріоритетом залишається розвиток
електронних сервісів. Саме тому ДПС активно долучилася до впровадження нового
експериментального проєкту «Е-малятко», який стартував на початку 2020 року. За
допомогою сервісу батькам можливо зареєструвати новонароджену дитину в
Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної
реєстрації народження.
Крім того, за
допомогою комплексної послуги «ІD-14» можливо отримати дві послуги за однією
заявою – оформлення паспорта громадянина України вперше та реєстраційного
номера облікової картки платника податків (РНОК ПП).
Для цього ДПС
розроблено новий Web-сервіс, через який здійснюється прийом заяв для реєстрації
дитини в Державному реєстрі. Ці заяви надходять безпосередньо від Державної
міграційної служби (ДМС). ДПС присвоює РНОК ПП та відправляє його до ДМС для
внесення до паспорта громадянина України у формі картки. Завдяки новому сервісу
спрощено процедуру отримання РНОК ПП під час отримання паспорта.
Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до
будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого
надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
(далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи, яка
звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката
відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи, розміщення
пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП
ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
(www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування»
або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».
Договір про визнання електронних документів
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області звертає увагу платників, що меню Електронного
кабінету «Договір про визнання електронних документів» дозволяє переглянути
договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень
органів ДПС.
Для перегляду за необхідності обирається регіон
або конкретний орган ДПС.
У цьому режимі можна завантажити договори про
визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у
форматі p7s.
Приєднатись до договору про визнання електронних
документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання
електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для
фізичних осіб.
Електронні сервіси ДПС для громадян
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що громадяни можуть використовувати
електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:
- доступу до реєстраційних даних та даних про
об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до
ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих податкових повідомлень –
рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів
та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає
звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо
неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері
службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів
ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).
У період карантину Заявники можуть надати
Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до
18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому
автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові
дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на
електронну пошту idd@tax.gov.ua.
Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
08.02.2021 15:45