Олексій
Любченко: співпраця з МВФ щодо реформування ДПС забезпечила позитивний
результат
Голова Державної
податкової служби України Олексій Любченко взяв участь в онлайн зустрічі з
експертами місії Міжнародного валютного фонду з перегляду програми співробітництва
з Україною.
«Для нас важлива
співпраця з представниками Міжнародного валютного фонду в ключових питаннях
розвитку податкової служби, що сприяє досягненню позитивних результатів у
ефективному та послідовному впровадженні ДПС реформ відповідно до кращих
світових практик», - зазначив Олексій Любченко.
Під час заходу
обговорювалися питання реформування ДПС відповідно до умов Меморандуму про
економічну та фінансову політику з МВФ від 2 червня 2020 року.
Зокрема, ДПС
забезпечено виконання структурного маяка цього Меморандуму щодо функціонування
Служби з 1 січня 2021 року як єдиної юридичної особи.
Заходи з
реалізації ефективного та послідовного визначення механізму впровадження
діяльності ДПС у форматі єдиної юридичної особи було поділено на два етапи. У рамках
першого етапу було проведено тестування розподілу функціональних повноважень.
Другий етап став фінальною стадією забезпечення діяльності ДПС як єдиної
юридичної особи.
Так, відповідно до
наказу ДПС від 24.12.2020 № 755 розпочато з 01.01.2021 здійснення
територіальними органами ДПС своїх повноважень.
Виконано й
завдання щодо створення в ДПС централізованого підрозділу управління ризиками,
діяльність якого стане основою для впровадження кращих світових практик
податкового комплаєнсу в Україні.
Також представники
місії МВФ відзначили значні кроки ДПС щодо запровадження нового підходу до
податкового аудиту, який базується на основі аналізу ризиків, розширення
спектру онлайн сервісів для платників податків.
(Пресслужба
Державної податкової служби України)
Протягом 2020
року Центрами обслуговування платників Нікопольської, Марганецької, ДПІ у
м.Покрові та Томаківської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області надано 20179 адміністративних послуг
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно – розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області надає інформацію щодо наданих
адміністративних послуг в ЦОП по Нікопольському району.
Найбільшою
перевагою користуються адміністративні послуги: видача відомостей з Державного
реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та
утриманих податків – 4530, видача картки платника податків та внесення до
паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника –
9148, надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 1650, реєстрація
платника єдиного податку – 1053, реєстрація книги обліку доходів та книги
обліку доходів і витрат платникам єдиного податку – 1053, реєстрації книг
обліку розрахункових операцій – 770, видача довідок про відсутність
заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на
контролюючі органи – 776, реєстрація реєстраторів розрахункових операцій - 451,
реєстрація розрахункових книжок – 70, тощо. Внесено 13 відміток до паспортів
громадян, які відмовилися від реєстраційного номера.
«Впровадження
прогресивних методів і форм обслуговування та створення сприятливих умов,
надання якісних адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг для
платників є пріоритетними завданнями у діяльності державних податкових
інспекцій», - зазначила начальниця Нікопольської ДПІ Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області Міщенко Наталія.
Із 10 грудня 2020
року набули чинності Закони України від 04.12.2020 №1071-IX та №1072-ІХ щодо
додаткових заходів підтримки громадян та малого бізнесу на період здійснення
обмежувальних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню COVID-19.
Днями в ДПІ
м.Покрові Головного управління ДПС у Дніпропетровській області за організацією
Нікопольського відділу організації роботи організаційно – розпорядчого
управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбувся сеанс
телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо практичного застосування змін, які
передбачені вищезазначеними законами та про початок компанії декларування 2021.
На запитання платників податків відповідала заступник начальника ДПІ у
м.Покрові Валентина Піхтіна.
Питання: У яких випадках у громадян виникає обов’язок подати Податкову декларацію
про майновий стан і доходи?
Відповідь: Обов’язок подати податкову декларацію про
майновий стан і доходи виникає у громадян, які протягом 2020 року отримували:
- доходи від
особи, яка не є податковим агентом (у т.ч. від здачі в оренду власного рухомого
чи нерухомого майна, продажу власного майна, надання платних послуг тощо);
- доходи, які не
підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування;
- іноземні доходи;
- спадщину чи
подарунки від осіб, які не є членами сім’ї першого та другого ступенів
споріднення;
- в інших
випадках, передбачених законодавством.
Питання: Які зміни передбачені при сплаті єдиного
податку та єдиного внеску?
Відповідь: Законом від 04.12.2020 №1072 передбачені
пільги для фізичних осіб-підприємців платників єдиного податку першої групи.
Платники єдиного
податку першої групи тимчасово звільняються:
- від сплати
єдиного податку за грудень 2020 року та січень – травень 2021 року;
- від нарахування,
обчислення та сплати єдиного внеску за періоди з 1 по 31 грудня 2020 року, з 1
по 31 січня, з 1 по 28 лютого, з 1 по 31 березня, з 1 по 30 квітня та з 1 по 31
травня 2021 року за себе. Такі особи можуть прийняти рішення про нарахування,
обчислення та сплату єдиного внеску за зазначені періоди.
Тобто єдиний
внесок та єдиний податок спрощенці першої групи можуть не сплачувати за грудень
2020 року та 5 місяців з січня по травень (включно) 2021 року. Важливо, що
законом чітко визначено, що ці місяці несплати єдиного внеску включаються до
страхового стажу єдинника першої групи.
Питання: Чи передбачені зміни при списанні
податкового боргу?
Відповідь: Законом №1072 збільшено мінімальний поріг
суми податкового боргу, до якої не застосовуються заходи стягнення, та внесено
зміни до механізмів врегулювання податкового боргу, а саме:
- списання
податкового боргу, загальна сума якого за усіма податками і зборами не
перевищує 3060 гривень у будь-якого платника податків, крім платників, що
перебувають у процедурах банкрутства, та платників, що мають податковий борг з
митних платежів;
- списання пені та
штрафних санкцій у разі погашення платниками податків податкового боргу, що
виник станом на 01.11.2020, протягом 6 місяців з дня набрання чинності Законом
№1072 та за умови сплати поточних податкових зобов’язань (крім визначених
Законом №1072 випадків);
- відстрочення до
29.12.2021 року погашення податкового боргу (у тому числі штрафних санкцій,
пені та процентів за користування розстроченням/відстроченням), платників
податків - фізичних осіб, у тому числі самозайнятих осіб, що у загальній сумі
не перевищує 6800 грн. Відстрочення здійснюється за місцем обліку платника
податків – фізичної особи за його заявою, без нарахування процентів за
користування таким відстроченням.
Питання: Які граничні строки подання декларацій за 2020 рік?
Відповідь: Громадяни, які відповідно до Податкового кодексу
України зобов’язані подати податкову декларацію, і особи, які проводять
незалежну професійну діяльність, подають декларацію до 1 травня року, що настає
за звітним, тобто до 30.04.2021 включно.
З метою реалізації
права на податкову знижку громадяни мають право подати декларацію до 31.12.2021
включно.
Питання: Чи потрібно платникам податків подавати
до податкової заяву на списання податкового боргу до 3060 грн?
Відповідь: Ні. Заява платниками податків не
надається, оскільки списання здійснюється податковим органом одноразово та
одночасно усім платникам податків, сукупна сума податкового боргу яких станом
на 1 листопада 2020 року не перевищувала 3060 гривень (включно) та залишилась
непогашеною на дату такого списання.
За організацією
Нікопольського відділу організації роботи організаційно – розпорядчого
управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області в ДПІ у
м.Покрові Головного управління ДПС у Дніпропетровській області відбулася
«гаряча лінія» щодо дії нових рахунків для сплати податків і зборів. На
запитання платників відповідав фахівець Державної податкової інспекції у
м.Покрові Ольга Гаєвська.
Де можна
отримати інформацію про нові реквізити рахунків?
Дізнатися про нові
реквізити рахунків для сплати податків, зборів, єдиного внеску на
загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших платежів до бюджету
в розрізі адміністративно-територіальних одиниць України можна:
- на субсайті
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області вебпорталу ДПС за
посиланнями «Головна/Бюджетні рахунки» (https://www.dp.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/);
- у приватній
частині Електронного кабінету в розділі «Стан розрахунків з бюджетом». У
зазначеному розділі відображається зведена інформація станом на момент
звернення, що містить інформацію по кожному виду платежу, зокрема, бюджетний
рахунок на поточну дату, МФО банку.
Чи
зарахуються до бюджетів кошти, сплачені на «старі» рахунки?
Під час
використання єдиного рахунку платник не має права сплачувати такі кошти на інші
рахунки, відкриті Казначейством для сплати грошових зобов’язань та/або податкового
боргу (заборгованості) з податків і зборів, єдиного внеску та інших платежів,
контроль за справлянням яких покладено на ДПС, дані кошти вважатимуться
помилково сплаченими грошовими зобов’язаннями та підлягають поверненню.
Платники
Дніпропетровщини у 2020 році спрямували до бюджетів усіх рівнів та єдиного
внеску 64,1 мільярди гривень
Протягом 2020 року
платниками Дніпропетровщини спрямовано до бюджетів усіх рівнів (без урахування
єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) 47 млрд
181,4 млн гривень.
Так, до Державного
бюджету України надійшло 22 млрд 302,6 млн грн, до місцевих бюджетів регіону –
24 млрд 878,8 млн гривень.
За підсумками 2020
року єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування
надійшло 16 млрд 917,3 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 955,4 млн
гривень.
Інформаційна
довідка щодо стану надходжень до бюджету у 2020 році
Головне управління
ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному
вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/447361.html
повідомила про оперативні показники.
Оперативні
показники
- ВВП (реальний)
за даними Мінекономіки (10 місяців 2020) –скорочення на 5,2 % у
т.ч. ІІІ кв. 2020 – на 3,5%).
- Темп зростання
сукупних надходжень платежів, які контролюються ДПС, за 2020 рік: 13,5%.
- січень –
грудень 2020 року
(загальний фонд
державного бюджету):
індикатив – 458,3
млрд грн;
оперативний факт –
507,5 млрд грн.
Перевиконання:
+49,1 млрд грн,
до минулого року:
+50,2 млрд грн, або +11,0%.
у т.ч. ДВ за
січень – грудень):
індикатив (сальдо)
– 77,6 млрд грн,
оперативний факт –
117,7 млрд грн.
Перевиконання: 40,2
млрд грн, або +51,8 %,
до минулого року: 28,8
млрд грн, або 1,3 раза ільше.
- Обсяги заявлених
до відшкодування сум ПДВ у 2020 році становлять 137,0
млрд грн (оперативно), відшкодовано – 143,1 млрд гривень.
У рудні відшкодовано
4,4 лрд грн. ДВ, які
відповідають заявленій до відшкодування сумі ПДВ (14,1 млрд грн).
До фіскального
серверу ДПС передано 112 млн документів з використанням програмних РРО
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що за п’ять місяців роботи
програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО) (станом на 01 січня 2021
року) 6,6 тис. суб’єктів господарювання зареєстрували 61,1 тис. ПРРО та
передали для реєстрації до фіскального серверу ДПС більше 112 млн документів.
Значні темпи
зростання показника середньодобової кількості фіскалізованих документів
спостерігаються з листопада – 937,1 тис. документів, а в грудні цей показник
становив 1 млн документів за добу.
Щомісячний приріст
документів свідчить про функціональність запровадженої з 01 серпня 2020 року
системи реєстрації розрахункових операцій засобами ПРРО.
Суб’єктам
господарювання, які мають намір використовувати програмні РРО, рекомендуємо
ознайомитись з матеріалами банера «Програмні РРО» https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/
або звернутись до центрів обслуговування платників для отримання роз’яснень з
питань реєстрації та застосування програмних РРО.
Інформацію
розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/447462.html
ВАЖЛИВО ЗНАТИ:
режим роботи центрів обслуговування платників на період посиленого карантину
Центри
обслуговування платників працюють з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (у п’ятницю
з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.) з обідньою перервою з 12 год. 00 хв. до 12 год.
45 хв., та з технічними перервами для санітарної обробки та провітрювання кожні
дві години на 10 – 15 хв. Напередодні святкових і неробочих днів тривалість
роботи скорочується на одну годину.
Державна податкова
служба України рекомендує платникам утриматися від відвідування центрів
обслуговування платників без нагальної потреби. Особливо, якщо проблему, з якою
платник збирається звернутися до ЦОП, можна вирішити дистанційно (онлайн або
поштою).
За допомогою меню
«Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків
мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу
ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).
Вхід до
Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через
офіційний вебпортал ДПС.
Електронний
кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім
часу, необхідного для його технічного обслуговування.
Прийом всієї
вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється
виключно через скриньки для кореспонденції, режим листування в Електронному
кабінеті у форматі pdf (обмеження 2МБ) або поштою.
Якщо ж причина
звернення невідкладна і потребує обов’язкового відвідування ЦОП, просимо
платників здійснити попередній запис за телефоном відповідного ЦОП та при
відвідуванні дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України
щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій.
Контакти центрів
обслуговування платників розміщено у відкритій частині Електронного кабінету
(розділ «Прес-центр»), та у банері «Центри обслуговування» на вебпорталі ДПС.
Просимо із
розумінням ставитись до ситуації, приносимо вибачення за можливі незручності.
Довідково.
Обмежувальні
заходи встановлено відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від
9 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження
обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на
території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої
коронавірусом SARS-CoV-2».
(Пресслужба
Державної податкової служби України)
Нові
сертифікати відкритих ключів можливо сформувати дистанційно
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що повторне
(дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом можна здійснити
On-line на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача
електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – Надавач) за посиланням: Головна/«Повторне (дистанційне)
формування сертифікатів за електронним запитом»/ On-line (https://acskidd.gov.ua/manage-certificates)
або за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
Дистанційно
сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:
● чинні
сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося
декілька днів);
● незмінні
реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ
організації тощо);
● особистий ключ,
доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.
Строк чинності
кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від Надавача, становить
2 (два) роки з моменту їх формування.
Не пізніше дня, що
передує дню закінчення строку чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих
ключів, отриманих від Надавача користувач може повторно (дистанційно)
сформувати сертифікати за електронним запитом On-line або за допомогою
програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
З метою уникнення
помилок при повторному (дистанційному) формуванні сертифікатів за електронним
запитом рекомендуємо здійснювати дане формування за декілька днів до закінчення
строку чинності сертифікатів.
Перевірити термін
дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа можна на офіційному
інформаційному ресурсі Надавача (https://acskidd.gov.ua).
Е-кабінет:
користуючись зручними електронними сервісами ДПС, платники заощаджують свій час
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що для фізичних осіб в
Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет для
громадян, який надає можливість:
► доступу до
реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме
майно, відомості, що надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних
органів);
► доступу до
сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових
зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,
транспортного податку та плати за землю;
► подання
податкової декларації про майновий стан і доходи;
► отримання
відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного
реєстру фізичних осіб – платників податків.
Податковою службою України
запущено свій Telegram-канал
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України
запустила свій Telegram-канал.
Про податки і не тільки – відтепер у більш
зручному та мобільному форматі.
Що ж цікавого запропоновано?
Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та
коментарі фахівців.
Підписуйтеся на Telegram-канал Державної
податкової служби України https://t.me/tax_gov
ua .
Який порядок та термін реєстрації ПРРО?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора
розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію
програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602)
(далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в
електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного
документообігу та використання електронних документів подається до фіскального
сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів
або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.
У разі відсутності підстав для відмови у
реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням
фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.
Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється
інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації
фіскального номера ПРРО.
Датою реєстрації ПРРО є дата формування
фіскального номера ПРРО.
Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами
Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:
у день отримання реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00
робочого (операційного дня);
не пізніше наступного робочого дня, якщо
реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного
дня).
Більше інформації
можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС
України (категорія 109.24).
Яким чином в ПРРО здійснити перегляд інформації за день щодо фіскальних
номерів, розрахункових документів, Z-звіту?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що в програмному реєстраторі
розрахункових операцій за допомогою програмних рішень «ПРРО Каса» та «пРРОсто»,
які надаються Державною податковою службою на безоплатній основі, створені
журнали змін де можна переглянути всі сформовані розрахункові документи та звіти.
При цьому, перегляд Z-звітів можливо здійснити
тільки після закриття зміни.
Більше інформації
можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС
України (категорія 109.24).
Платник отримує
довідку про стан розрахунків з бюджетом через Електронний кабінет
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що у зв'язку з
впровадженням електронних сервісів для платників Порядком, затвердженим Наказом
Міністерства фінансів України від 07.04.2016р. № 422 передбачено отримання
платником акта звірення стану розрахунків за податками, зборами, платежами та
єдиним внеском за відповідний звітний період в паперовому вигляді.
З метою реалізації
вимог ст. 42-1 Податкового Кодексу України в ITC «Електронний кабінет»
запроваджено електронний сервіс з використанням якого платники мають можливість
доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників, а також
отримання Витягу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами
соціального та пенсійного забезпечення (далі - Витяг).
Платник має
можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з
бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів
ДПС (далі - Запит) через меню «Заяви, запити для отримання інформації»
приватної частини електронного кабінету. Відповідь на Запит платнику
надсилається через електронний кабінет не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з
дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо
стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного
забезпечення за формою «F/J1400203». Витяг формується за період вибраний
платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату
відправлення Запиту до органів ДПС.
ТОП – 10 найбільших переглядів відкритих даних
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці
офіційного вебпорталу за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/435806.html
повідомила наступне.
Державна податкова служба України проаналізувала
станом на 01.10.2020 перегляд наборів даних у формі відкритих даних, які
оприлюднені та оновлюються на Порталі відкритих даних Єдиного державного
вебпорталу відкритих даних.
На сьогодні ДПС оновлює 50 наборів даних у формі
відкритих даних з різною періодичністю: щоденно, щомісячно, щоквартально,
протягом трьох робочих днів після внесення змін.
Із вказаної кількості наборів даних до ТОП – 10
найбільших переглядів увійшли такі набори даних:
- Єдиний державний реєстр суб’єктів
господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової
та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та
роздрібної торгівлі пальним – 4 021
перегляд;
- Реєстр платників єдиного податку – 2 317
переглядів;
- Реєстр платників податку на додану вартість – 1
953 перегляди;
- Інформація про суб’єктів господарювання, які
мають податковий борг, - 1 185
переглядів;
- Реєстр неприбуткових організацій – 799
переглядів;
- Інформація про анулювання реєстрації платників
податку на додану вартість – 677 переглядів;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну
торгівлю алкогольними напоями – 665 переглядів;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну
торгівлю тютюновими виробами – 613 переглядів;
- Реєстр платників акцизного податку з реалізації
пального та спирту етилового – 601перегляд;
- Єдиний державний реєстр місць зберігання – 204
перегляди.
Таким чином, отримувати інформацію з наборів даних
є зручним та швидким способом та не потребує витрачання додаткового часу на
написання запитів та чекання відповіді.
Просимо усіх зацікавлених осіб використовувати
набори даних у формі відкритих даних, які оновлюються на Порталі відкритих
даних та на офіційному вебпорталі ДПС.
Довідково:
Аналіз наборів даних проводився на підставі даних
Порталу відкритих даних Єдиного державного вебпорталу відкритих даних з розділу
«Статистика переглядів», який розміщений для кожного набору даних.
Реєстрація
програмного РРО – швидко та просто
Зареєструвати
програмний РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено
Державною податковою службою України.
Для початку роботи
з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний
підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
ДПС такі ключі видає безкоштовно.
Потім потрібно встановити
програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в наявності. Це
може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне забезпечення
можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.
Детально
ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).
Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом
спілкування та електронними сервісами ДПС!
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість
отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до
податкових органів без особистих візитів до податкових органів.
Для комфорту, економії часу, особливо для власної
безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш
раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні
виконує Інтернет.
Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет
для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти
територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС
у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті (http://dp.tax.gov.ua)
розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива інформація для платників
податків.
В умовах дії карантину залишається актуальним
також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби
України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
У разі виникнення питань щодо користування
Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном
0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини
в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»
Для Державної
податкової служби України на сьогодні пріоритетом залишається розвиток
електронних сервісів. Саме тому ДПС активно долучилася до впровадження нового
експериментального проєкту «Е-малятко», який стартував на початку 2020 року. За
допомогою сервісу батькам можливо зареєструвати новонароджену дитину в
Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної
реєстрації народження.
Крім того, за
допомогою комплексної послуги «ІD-14» можливо отримати дві послуги за однією
заявою – оформлення паспорта громадянина України вперше та реєстраційного
номера облікової картки платника податків (РНОК ПП).
Для цього ДПС
розроблено новий Web-сервіс, через який здійснюється прийом заяв для реєстрації
дитини в Державному реєстрі. Ці заяви надходять безпосередньо від Державної
міграційної служби (ДМС). ДПС присвоює РНОК ПП та відправляє його до ДМС для
внесення до паспорта громадянина України у формі картки. Завдяки новому сервісу
спрощено процедуру отримання РНОК ПП під час отримання паспорта.
Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до
будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача
електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі –
КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи, яка
звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого
ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи, розміщення
пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП
ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
(www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування»
або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».
Договір про визнання електронних документів
Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого
управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу
платників, що меню Електронного кабінету «Договір про визнання електронних
документів» дозволяє переглянути договори про визнання електронного документу всіх
територіальних відділень органів ДПС.
Для перегляду за необхідності обирається регіон
або конкретний орган ДПС.
У цьому режимі можна завантажити договори про
визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у
форматі p7s.
Приєднатись до договору про визнання електронних
документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання
електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для
фізичних осіб.
Електронні сервіси ДПС для громадян
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що громадяни можуть використовувати
електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:
- доступу до реєстраційних даних та даних про
об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до
ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих податкових повідомлень –
рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів
та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що Кваліфікований надавач електронних
довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі –
Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДПС) на офіційному вебпорталі ДПC України за
посиланням https://acskidd.gov.ua/manage-certificates проінформував про
наступне.
Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть
лише ті користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення
строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса
реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, доступний лише користувачу та не
є скомпрометованим.
Для початку використання нового передового сервісу
Вам необхідно завантажити та встановити актуальну версію безкоштовного
програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
Додатково, усім клієнтам Кваліфікованого надавача
ЕДП ІДД ДПС рекомендуємо до перегляду Відеоінструкцію по повторному
(дистанційному) формуванню сертифікатів за електронним запитом. Також детальний
опис по роботі нового сервісу, та перелік можливих помилок розміщено у
відповідних розділах Настанови користувача.
Увага! Інформаційно-довідковий департамент ДПС, як
кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, не формує сертифікати
електронної печатки для фізичних осіб (за винятком фізичних осіб – підприємців
для використання у програмних реєстраторах розрахункових операцій).
Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає
звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо
неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері
службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів
ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).
У період карантину Заявники можуть надати Інформацію
за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до 18.00 (крім,
вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі
напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові дні)
скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на
електронну пошту idd@tax.gov.ua.
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
18.01.2021 10:27