Олексій
Любченко: Забезпечено діяльність ДПС у форматі єдиної юридичної особи
З 1 січня 2021
року територіальні органи ДПС, утворені як її відокремлені підрозділи,
розпочинають здійснення повноважень та функцій територіальних органів ДПС, що
ліквідуються як юридичні особи. Відповідний наказ підписано сьогодні, 24 грудня
2020 року, Головою ДПС Олексієм Любченком.
«Зроблено
заключний крок щодо забезпечення функціонування ДПС у форматі єдиної юридичної
особи. Виконано одну з пріоритетних задач, яка була визначена для ДПС низкою
рішень Уряду та структурним маяком Меморандуму про економічну та фінансову
політику з МВФ. З 1 січня наступного року ДПС починає функціонувати як єдина
юридична особа», - зазначив Голова ДПС Олексій Любченко.
Тепер Державна
податкова служба буде функціонувати як єдина юридична особа, що складається з
центрального апарату та територіальних органів, утворених як її відокремлені
підрозділи (без статусу юридичних осіб).
Такі зміни
сприятимуть посиленню інституційної спроможності ДПС, уникненню дублювання
функцій і процедур в ДПС, забезпеченню відкритості та прозорості діяльності
Служби, збільшенню доходів бюджету і мінімізації корупції, покращенню надання
послуг платникам податків.
Нагадаємо, що на
виконання Указу Президента України від 08 листопада 2019 року № 837
«Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави» Кабінетом
Міністрів України 30 вересня 2020 року прийнято постанову № 893 «Деякі питання
територіальних органів Державної податкової служби», відповідно до якої було прийнято
рішення про ліквідацію як юридичних осіб публічного права територіальних
органів ДПС та надано завдання ДПС щодо створення її територіальних органів як
відокремлених підрозділів Служби.
Олексій
Любченко: Захист інтересів чесного бізнесу в пріоритеті
Основні аспекти
взаємодії та подальші плани її розвитку обговорили під час зустрічі Голова
Державної податкової служби України Олексій Любченко та представники Федерації
роботодавців України.
«Ми маємо спільні
цілі – захистити інтереси чесного бізнесу та забезпечити рівне конкурентне
середовище. Тож у податковій службі значно посилено аналітичну складову для
припинення схем зловживання з ПДВ, що дозволило не тільки забезпечити додаткові
кошти до бюджету, а й розширити ринок для роботи легального бізнесу», -
зазначив Олексій Любченко.
Разом з тим,
важливим є й вчасне виконання платниками податків своїх зобов’язань перед
державою. Так, ДПС модернізує систему податкового комплаєнсу, яка надасть
можливість мінімізувати ризики несплати податків, допомогти платникам уникнути
найбільш поширених помилок у майбутньому, максимально спростити подання
звітності та сплату податків, спільно вирішувати проблеми та усувати перешкоди.
У свою чергу
Голова Федерації роботодавців України Дмитро Олійник відзначив дієву співпрацю
з податковою службою та нагородив Голову ДПС Олексія Любченка відзнакою ФРУ
«Детінізація у дії». Цю відзнаку одностайно присудила Голові ДПС Президія Ради
ФРУ як державному чиновнику, який впродовж 2020 року здійснив вагомий вклад в
детінізацію економіки, налагодження партнерських відносин з бізнесом та
забезпечення надходжень до державного бюджету без застосування адміністративних
заходів впливу.
На розвиток місцевих громад
Нікопольського регіону
надійшло 1,7 мільярда гривень податків
й зборів
За 2020 рік територіальні громади Нікопольського регіону отримали у своє розпорядження 1,7 мільярда гривень
податкових платежів, що перевищує рівень надходжень минулого року на 59,6
мільйона гривень.
Левову частку надходжень до місцевих
бюджетів, як зазвичай, займає податок на доходи фізичних осіб, від сплати якого місцеві скарбниці отримали
1,1 мільярда гривень.
Друге місце
належить платі за землю – 280,3 млн гривень.
На третьому
місці – єдиний податок – 160,0 млн гривень.
Начальник Нікопольського відділу податків і зборів з
юридичних та фізичних осіб, економічного аналізу управління податкового
адміністрування Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Володимир
Джавун зазначив: «За 2020 рік, фактично у режимі карантину, вдалося зберегти
гідні надходження до бюджетів та навіть по деяким напрямам перевершити
минулорічні показники».
На Нікопольщині сплатили більше 798 мільйонів гривень єдиного внеску
Упродовж 2020 року суб’єкти господарювання
міст Нікополь, Покров, Марганець, смт. Томаківка та Нікопольського району
спрямували на соціальні гарантії 798,4 млн гривень єдиного внеску на
загальнообов’язкове державне соціальне страхування. У порівнянні з 2019 роком
надходження зросли на 58,5 млн гривень, темп росту склав 107,9 відсотка.
Як зазначив заступник начальника
Нікопольського відділу податків і зборів з юридичних та
фізичних осіб, економічного аналізу управління податкового
адміністрування Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Володимир
Малиновський, роботодавцям та найманим працівникам варто пам’ятати, що через
несплату єдиного внеску, податків і зборів наймані працівники позбавляються
соціальних гарантій, втрачають страховий стаж та можливість одержання
заробленої пенсії, передбаченої законодавством, адже пенсію буде призначено
тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати.
Нагадаємо,
що з січня 2021 року мінімальна сума єдиного внеску становить
1 320,00 гривень.
Увага!!! З 01.01.2021 запроваджуються нові
рахунки для сплати податків та єдиного внеску. З 01.01.2021 кошти, сплачені на
старі рахунки, повертаються, як нез’ясовані надходження. Реквізити нових
рахунків за посиланням https://dp.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/.
Майже 60 мільйонів гривень - на підтримку української армії
Фахівець Нікопольського відділу податків і зборів з юридичних та фізичних осіб,
економічного аналізу управління податкового адміністрування Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко повідомила, що з початку
2020 року платники Нікопольського регіону сплатили на обороноздатність
української армії 59,8 млн грн. військового збору. Зазначена сума сплати
перевищила минулорічну на 5,0 млн грн. (або на 9 відсотків).
Довідково: військовий збір запроваджено в
Україні з серпня 2014 року як додаткове джерело фінансування і підтримки армії.
Ставка цього платежу становить 1,5% з суми доходу, що є об’єктом
оподаткування відповідно до ст. 163
Податкового кодексу України нарахованого (виплаченого, наданого) на користь
платника податку протягом звітного податкового періоду, без будь-яких
вирахувань.
Зокрема, військовим збором обкладаються
доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат
або інших виплат і винагород, які виплачуються платнику у зв’язку з трудовими
відносинами.
Крім того, військовий збір стягується з
виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграшу гравця, отриманого
від організатора азартної гри.
Платниками збору є фізичні особи як резиденти, так і нерезиденти, які
отримують доходи в Україні, фізичні особи-резиденти, які отримують іноземні
доходи, а також податкові агенти.
Відповідальними за сплату збору до бюджету
при нарахуванні доходів у вигляді заробітної плати на користь платника податків
є роботодавці.
Кошик доходів
місцевих бюджетів Дніпропетровщини за січень - листопад 2020 року поповнився на
22 млрд 639 млн гривень
За підсумками 11
місяців поточного року платниками податків спрямовано до місцевих бюджетів
податку на доходи фізичних осіб у сумі 14 млрд 46,2 млн грн, що на 671,5 млн
грн більше надходжень відповідного періоду минулого року.
Наступним
джерелом, який формує бюджет розвитку області є єдиний податок, якого за період
січень – листопад 2020 року надійшло 2 млрд 879,3 млн гривень.
Однією з
вирішальних умов створення високо розвинутої ринкової економіки є формування
місцевого самоврядування, як ефективно функціонуючої складової частини
суспільного сектора.
До уваги
великих платників податків!
З 1 січня 2021
року Державна податкова служба України розпочинає свою роботу як єдина юридична
особа. У рамках проведеної інституційної реформи змінено формат роботи з
великими платниками податків. Утворено п’ять міжрегіональних управлінь ДПС по
роботі з великими платниками податків: центральне, східне, західне, південне,
північне (далі – МУ ВПП).
Усіх великих
платників, які були включені до Реєстру великих платників податків на 2021 рік,
закріплено за зазначеними міжрегіональними управліннями ДПС по роботі з
великими платниками податків.
Так, за
центральним МУ ВПП закріплено 651 платника, східним МУ ВПП – 287, західним МУ
ВПП – 150, південним МУ ВПП – 148, північним МУ ВПП – 135 платників.
Загалом до Реєстру
великих платників податків на 2021 рік включено 1371 платника. З них 1097 –
знаходяться на обліку в підрозділах Офісу ВПП, 274 – в регіональних управліннях
ДПС.
30 грудня 2020
року через електронний сервіс «Електронний кабінет платника» та офіційну
електронну пошту юридичної особи Державною податковою службою України буде
повідомлено великих платників податків про закріплення за міжрегіональними
управліннями ДПС по роботі з великими платниками податків.
Звертаємо увагу,
що актуальною формою взаємодії у період карантинних обмежень з податковими
органами є використання електронних сервісів, запроваджених ДПС. Для отримання
адміністративних та інших послуг можна використовувати, зокрема, Електронний
кабінет платника податків (cabinet.tax.gov.ua).
Крім того, для
інформаційної підтримки та допомоги платникам податків щодо стану обробки
податкової звітності, реєстрації податкових накладних та функціонування
електронних сервісів функціонує Контакт-центр ДПС (0 800 501 007).
Для запобігання
поширенню вірусу COVID-19 рекомендуємо платникам податків утриматися від
відвідування ДПС без нагальної потреби та користуватися електронними сервісами
ДПС.
Довідково:
Перелік
територіальних органів ДПС, що утворюються як відокремлені підрозділи ДПС,
затверджено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 30 вересня
2020 року № 893 «Деякі питання територіальних органів Державної податкової
служби», наказу ДПС «Про утворення територіальних органів Державної податкової
служби» від 30.09.2020 № 529.
(Пресслужба
Державної податкової служби України)
Нові
сертифікати відкритих ключів можливо сформувати дистанційно
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що повторне
(дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом можна здійснити
On-line на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача
електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – Надавач) за посиланням: Головна/«Повторне (дистанційне)
формування сертифікатів за електронним запитом»/ On-line (https://acskidd.gov.ua/manage-certificates)
або за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
Дистанційно
сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:
● чинні
сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося
декілька днів);
● незмінні
реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ
організації тощо);
● особистий ключ,
доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.
Строк чинності
кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від Надавача, становить
2 (два) роки з моменту їх формування.
Не пізніше дня, що
передує дню закінчення строку чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих
ключів, отриманих від Надавача користувач може повторно (дистанційно)
сформувати сертифікати за електронним запитом On-line або за допомогою
програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
З метою уникнення
помилок при повторному (дистанційному) формуванні сертифікатів за електронним
запитом рекомендуємо здійснювати дане формування за декілька днів до закінчення
строку чинності сертифікатів.
Перевірити термін
дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа можна на офіційному
інформаційному ресурсі Надавача (https://acskidd.gov.ua).
Е-кабінет:
користуючись зручними електронними сервісами ДПС, платники заощаджують свій час
Нікопольський відділ
організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління
ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що для фізичних осіб в Електронному
кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет для громадян, який
надає можливість:
► доступу до
реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме
майно, відомості, що надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних
органів);
► доступу до
сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових
зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,
транспортного податку та плати за землю;
► подання
податкової декларації про майновий стан і доходи;
► отримання
відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного
реєстру фізичних осіб – платників податків.
Податковою службою України
запущено свій Telegram-канал
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України
запустила свій Telegram-канал.
Про податки і не тільки – відтепер у більш
зручному та мобільному форматі.
Що ж цікавого запропоновано?
Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та
коментарі фахівців.
Підписуйтеся на Telegram-канал Державної
податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .
Який порядок та термін реєстрації ПРРО?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора
розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію
програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602)
(далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в
електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного
документообігу та використання електронних документів подається до фіскального
сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів
або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.
У разі відсутності підстав для відмови у
реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням
фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.
Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання
направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час
реєстрації фіскального номера ПРРО.
Датою реєстрації ПРРО є дата формування
фіскального номера ПРРО.
Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами
Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:
у день отримання реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00
робочого (операційного дня);
не пізніше наступного робочого дня, якщо
реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного
дня).
Більше інформації
можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС
України (категорія 109.24).
Яким чином в ПРРО здійснити перегляд інформації за день щодо фіскальних
номерів, розрахункових документів, Z-звіту?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що в програмному реєстраторі
розрахункових операцій за допомогою програмних рішень «ПРРО Каса» та «пРРОсто»,
які надаються Державною податковою службою на безоплатній основі, створені
журнали змін де можна переглянути всі сформовані розрахункові документи та
звіти.
При цьому, перегляд Z-звітів можливо здійснити
тільки після закриття зміни.
Більше інформації
можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС
України (категорія 109.24).
Платник отримує
довідку про стан розрахунків з бюджетом через Електронний кабінет
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що у зв'язку з
впровадженням електронних сервісів для платників Порядком, затвердженим Наказом
Міністерства фінансів України від 07.04.2016р. № 422 передбачено отримання
платником акта звірення стану розрахунків за податками, зборами, платежами та
єдиним внеском за відповідний звітний період в паперовому вигляді.
З метою реалізації
вимог ст. 42-1 Податкового Кодексу України в ITC «Електронний кабінет»
запроваджено електронний сервіс з використанням якого платники мають можливість
доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників, а також
отримання Витягу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами
соціального та пенсійного забезпечення (далі - Витяг).
Платник має
можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з
бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів
ДПС (далі - Запит) через меню «Заяви, запити для отримання інформації»
приватної частини електронного кабінету. Відповідь на Запит платнику надсилається
через електронний кабінет не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з дня його
отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану
розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного
забезпечення за формою «F/J1400203». Витяг формується за період вибраний
платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату
відправлення Запиту до органів ДПС.
ТОП – 10 найбільших переглядів відкритих даних
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці
офіційного вебпорталу за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/435806.html
повідомила наступне.
Державна податкова служба України проаналізувала
станом на 01.10.2020 перегляд наборів даних у формі відкритих даних, які
оприлюднені та оновлюються на Порталі відкритих даних Єдиного державного
вебпорталу відкритих даних.
На сьогодні ДПС оновлює 50 наборів даних у формі
відкритих даних з різною періодичністю: щоденно, щомісячно, щоквартально,
протягом трьох робочих днів після внесення змін.
Із вказаної кількості наборів даних до ТОП – 10
найбільших переглядів увійшли такі набори даних:
- Єдиний державний реєстр суб’єктів
господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової
та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та
роздрібної торгівлі пальним – 4 021 перегляд;
- Реєстр платників єдиного податку – 2 317
переглядів;
- Реєстр платників податку на додану вартість – 1
953 перегляди;
- Інформація про суб’єктів господарювання, які
мають податковий борг, - 1 185
переглядів;
- Реєстр неприбуткових організацій – 799
переглядів;
- Інформація про анулювання реєстрації платників
податку на додану вартість – 677 переглядів;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну
торгівлю алкогольними напоями – 665 переглядів;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну
торгівлю тютюновими виробами – 613 переглядів;
- Реєстр платників акцизного податку з реалізації
пального та спирту етилового – 601перегляд;
- Єдиний державний реєстр місць зберігання – 204
перегляди.
Таким чином, отримувати інформацію з наборів даних
є зручним та швидким способом та не потребує витрачання додаткового часу на
написання запитів та чекання відповіді.
Просимо усіх зацікавлених осіб використовувати
набори даних у формі відкритих даних, які оновлюються на Порталі відкритих
даних та на офіційному вебпорталі ДПС.
Довідково:
Аналіз наборів даних проводився на підставі даних
Порталу відкритих даних Єдиного державного вебпорталу відкритих даних з розділу
«Статистика переглядів», який розміщений для кожного набору даних.
Реєстрація
програмного РРО – швидко та просто
Зареєструвати
програмний РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено
Державною податковою службою України.
Для початку роботи
з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний
підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
ДПС такі ключі видає безкоштовно.
Потім потрібно
встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в
наявності. Це може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне
забезпечення можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.
Детально
ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).
Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом
спілкування та електронними сервісами ДПС!
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість
отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до
податкових органів без особистих візитів до податкових органів.
Для комфорту, економії часу, особливо для власної
безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш
раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні
виконує Інтернет.
Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет
для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти
територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС
у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті
(http://dp.tax.gov.ua) розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива
інформація для платників податків.
В умовах дії карантину залишається актуальним
також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби
України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
У разі виникнення питань щодо користування
Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном
0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини
в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»
Для Державної
податкової служби України на сьогодні пріоритетом залишається розвиток
електронних сервісів. Саме тому ДПС активно долучилася до впровадження нового
експериментального проєкту «Е-малятко», який стартував на початку 2020 року. За
допомогою сервісу батькам можливо зареєструвати новонароджену дитину в
Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної
реєстрації народження.
Крім того, за
допомогою комплексної послуги «ІD-14» можливо отримати дві послуги за однією
заявою – оформлення паспорта громадянина України вперше та реєстраційного
номера облікової картки платника податків (РНОК ПП).
Для цього ДПС
розроблено новий Web-сервіс, через який здійснюється прийом заяв для реєстрації
дитини в Державному реєстрі. Ці заяви надходять безпосередньо від Державної
міграційної служби (ДМС). ДПС присвоює РНОК ПП та відправляє його до ДМС для
внесення до паспорта громадянина України у формі картки. Завдяки новому сервісу
спрощено процедуру отримання РНОК ПП під час отримання паспорта.
Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до
будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого
надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
(далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи, яка
звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката
відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи, розміщення
пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП
ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
(www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування»
або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».
Договір про визнання електронних документів
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області звертає увагу платників, що меню Електронного
кабінету «Договір про визнання електронних документів» дозволяє переглянути
договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень
органів ДПС.
Для перегляду за необхідності обирається регіон
або конкретний орган ДПС.
У цьому режимі можна завантажити договори про
визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у
форматі p7s.
Приєднатись до договору про визнання електронних
документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання
електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для
фізичних осіб.
Електронні сервіси ДПС для громадян
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що громадяни можуть використовувати
електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:
- доступу до реєстраційних даних та даних про
об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до
ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих податкових повідомлень –
рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів
та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Банківський сервіс з приймання безконтактних платежів на смартфон
інтегрується з сервісом ДПС
У рамках Меморандуму про співпрацю, укладеного між
Державною податковою службою України і компанією Visa, та за підтримки
Ощадбанку, здійснюється інтеграція сервісу ОщадPAY з безкоштовним програмним
рішенням «Програмний реєстратор розрахункових операцій» та з АРІ фіскального
сервера контролюючого органу (Єдине вікно подання електронної звітності).
Мобільний додаток ОщадPAY можна буде
використовувати під час проведення розрахункової операції з використанням
смартфону, на який встановлено ПРРО. Для цього смартфон має підтримувати
операційну систему Android. Додаток дає можливість здійснювати розрахунок за
отримані товари (послуги) за допомогою безконтактних платежів.
Отримати більше інформації та зареєструватись в
ОщадPAY можна за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/oschadpay
Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що Кваліфікований надавач електронних
довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі –
Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДПС) на офіційному вебпорталі ДПC України за
посиланням https://acskidd.gov.ua/manage-certificates проінформував про
наступне.
Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть
лише ті користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення
строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса
реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, доступний лише користувачу та не
є скомпрометованим.
Для початку використання нового передового сервісу
Вам необхідно завантажити та встановити актуальну версію безкоштовного
програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
Додатково, усім клієнтам Кваліфікованого надавача
ЕДП ІДД ДПС рекомендуємо до перегляду Відеоінструкцію по повторному
(дистанційному) формуванню сертифікатів за електронним запитом. Також детальний
опис по роботі нового сервісу, та перелік можливих помилок розміщено у
відповідних розділах Настанови користувача.
Увага! Інформаційно-довідковий департамент ДПС, як
кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, не формує сертифікати
електронної печатки для фізичних осіб (за винятком фізичних осіб – підприємців
для використання у програмних реєстраторах розрахункових операцій).
Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає
звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо
неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері
службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів
ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).
У період карантину Заявники можуть надати
Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до
18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому
автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові
дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на
електронну пошту idd@tax.gov.ua.
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
06.01.2021 12:34