Олексій
Любченко: Увага податківців сконцентрована на бізнесі, який не сплачує податки
або веде агресивну податкову політику
Голова Державної
податкової служби України Олексій Любченко та представники Асоціації платників
податків України під час онлайн зустрічі обговорили підсумки співпраці у
поточному році, новації податкового законодавства та окреслили плани подальшої
взаємодії на наступний рік.
За словами Голови
ДПС, завдяки сумлінній та своєчасній сплаті платниками податків, руйнуванню
схем зловживань з ПДВ та розширенню ринку для роботи легального бізнесу значно
зросли надходження до бюджету, зокрема, з податку на додану вартість. Також
платники не тільки вчасно отримують заявлені до відшкодування суми ПДВ, а й ДПС
повертає накопичені на початок цього року невідшкодовані суми. Зокрема, у
грудні цього року платники отримують повернення 14 млрд грн ПДВ.
«ДПС бачить всі
резерви для належного забезпечення надходжень платежів до бюджету у наступному
році. Наша увага буде сконцентрована на тих, хто не сплачує податки або веде
агресивну податкову політику по відношенню до держави. Саме тому у податковій
значно посилено аналітичну складову для ефективного контролю за ризиковими
операціями», - зазначив Олексій Любченко.
Голова ДПС також
подякував представникам громадських організацій та бізнес-асоціацій за
розпочату в суспільстві дискусію щодо комплаєнсу бізнесу і держави, належного
виконання своїх обов’язків як податковою службою, так і платниками податків.
Так, ДПС здійснює
всі заходи для створення належних умов для розвитку сумлінного бізнесу та
захисту його від нечесної конкуренції з тіньовим, а також запровадження
максимальної кількості послуг, затребуваних бізнесом.
Разом з тим ДПС
працює над модернізацією системи податкового комплаєнсу, яка має створити умови
для мінімізації ризиків несплати податків, допоможе платникам уникнути найбільш
поширених помилок у майбутньому, максимально спростить подання звітності та
сплату податків.
Це дозволить
вивести відносини податкової служби з платниками податків на новий рівень, який
ґрунтується на довірі та партнерстві.
Під час зустрічі
учасники також обговорили питання застосування окремих норм податкового
законодавства, адміністрування та відшкодування податку на додану вартість,
адміністрування акцизного податку тощо.
Інтернет-конференція
начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганни ЧУБ на
тему «Одноразова компенсація – державна допомога суб’єктам господарювання»
18.12.2020 на
платформі ІА «Мост-Днепр» відбулася інтернет-конференція начальника Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області Ганни ЧУБ на тему «Одноразова
компенсація – державна допомога суб’єктам господарювання».
Ганна Чуб
акцентувала увагу на тому, що легальна підприємницька діяльність позитивно
впливає на розвиток всієї країни, забезпечує регулярні надходження як до
місцевих бюджетів так і до державного бюджету, надає можливість громадянам
отримувати роботу в Україні.
Податкова служба
націлена на партнерські відносини з бізнесом, який працює у прозорому полі,
залучає інвестиції, запроваджує нові робочі місця і сумлінно сплачує податки.
В умовах непростої
ситуації, яка склалася у період поширення на території України гострої
респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, держава
не стала осторонь, а підтримує своїх громадян і бізнес-спільноту.
Так, 10 грудня
2020 року набули чинності закони України, направлені на соціальну підтримку
платників податків: Закон України від 01 грудня 2020 року № 1017-ІХ «Про
внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо
лібералізації застосування реєстраторів розрахункових операцій платниками
єдиного податку та скасування механізму компенсації покупцям (споживачам) за
скаргами щодо порушення встановленого порядку проведення розрахункових операцій
частини суми застосованих штрафних санкцій»; закони України від 04 грудня 2020
року № 1071-ІХ «Про соціальну підтримку застрахованих осіб та суб’єктів
господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів,
запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої
респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (далі –
Закон № 1071) та № 1072-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та
інших законів України щодо соціальної підтримки платників податків на період
здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою
запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби
COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».
Закон № 1071
запровадив декілька форм соціальної допомоги платникам податків, а саме:
одноразову матеріальну допомогу застрахованим особам, одноразову матеріальну
допомогу суб’єктам господарювання та одноразову компенсацію суб’єктам
господарювання.
На
інтернет-конференції розглядались питання, пов’язані з отриманням одноразової
компенсації суб’єктам господарювання.
Питання 1.
Вітаю! У мене запитання: що таке одноразова компенсація суб’єктам
господарювання?
Відповідь:
Добрий день! Статтею 1 Закону № 1071 визначено, що одноразова
компенсація суб’єктам господарювання – це одноразова виплата держави юридичним
особам з метою
відшкодування витрат, понесених на сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове
державне соціальне страхування(далі – єдиний внесок).
Питання 2.
Добрий день! Хочу запитати: який розміродноразової компенсації
суб’єктам господарювання?
Відповідь:
Добрий день! Сума одноразової компенсації суб’єкту
господарювання розраховується як середнє значення сплачених ним сум єдиного
внеску за десять місяців, що передували набранню чинності Законом № 1071.
Розрахунок суми одноразової компенсації здійснюється шляхом ділення суми
єдиного внеску, сплаченої за десять місяців, що передували набранню чинності
Законом № 1071, на десять.
Розмір суми
одноразової компенсації суб’єктам господарювання розраховується територіальним
органом ДПС за основним місцем обліку платника єдиного внеску відповідно до
наданих повноважень.
Питання 3.
Добрий день! Хто має право на одноразову компенсацію?
Відповідь:
Вітаю! Право на отримання одноразової компенсації мають
юридичні особи у разі, якщо на
31 жовтня 2020 року їх
основний вид економічної діяльності відносився до переліку основних видів
економічної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження
обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на
території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої
коронавірусом SARS-CoV-2».
Питання 4.
Вітаю! У підприємства є податковий борг із сплати єдиного внеску, чи зможе
такий суб’єкт господарювання отримати одноразову компенсацію ?
Відповідь: Добрий день! Ні, не може, так як нормами статті 4 Закону № 1071
встановлено, що одноразова компенсація суб’єктам господарювання не надається,
якщо у такого суб’єкта на дату набрання чинності Законом № 1071 є
заборгованість зі сплати єдиного внеску.
Питання 4.
Добрий день! Мене цікавить питання: чи надається одноразова компенсація
юридичній особі, яка припинила свою діяльність 15.12.2020?
Відповідь: Добрий день! Нормами Закону № 1071 встановлено, що одноразова
компенсація суб’єктам господарювання надається юридичним особам, підприємницька
діяльність яких на дату набрання чинності Законом № 1071, за даними Єдиного
державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських
формувань, не припинена.
Питання 5.
Вітаю! Як можна отримати одноразову компенсацію?
Відповідь:
Добрий день! .Для отримання одноразової компенсації суб’єкт
господарювання має подати в
електронному вигляді заяву до
податкового органу за місцем обліку його як платника єдиного внеску.
Така заява подається за формою та у Порядку надання одноразової компенсації
суб’єктам господарювання (далі – Порядок), затвердженому постановою Кабінету
Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1234 «Про затвердження Порядку
надання одноразової компенсації суб’єктам господарювання, Порядку формування і
ведення реєстру набувачів одноразової компенсації суб’єктам господарювання та
внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 р. № 302».
Можливість подання заяви (форма J1392101) передбачена засобами ІТС «Електронний
кабінет».
Заява для
отримання компенсації суб’єктами господарювання подається
до 21 грудня 2020 року.
Датою подання
заяви є дата, зафіксована в першій квитанції, яка формується в автоматичному
режимі в електронній формі та надсилається суб’єкту господарювання протягом
операційного дня з підтвердженням отримання такої заяви.
Якщо подана заява
не відповідає вимогам частини другої статті 18 Закону України «Про електронні
довірчі послуги» та/або затвердженій формі, у якої відсутні або недостовірно
заповнені обов’язкові реквізити, тоді у першій квитанції повідомляється про її
неприйняття із зазначенням причин та пропонується суб’єкту господарювання
подати нову заяву.
Заява розглядається територіальним органом ДПС протягом трьох робочих днів з
дня її отримання. Перебіг трьох робочих днів розпочинається з дня, що
настає за днем отримання такої заяви. У разі коли останній день строку розгляду
заяви припадає на вихідний, святковий або неробочий день, останнім днем строку
вважається наступний за вихідним, святковим або неробочим робочий день.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову
політику, на підставі поданих заяв формує Реєстр набувачів одноразової компенсації
суб’єктам господарювання (Реєстр).
Про результати
розгляду заяви суб’єкту господарювання надсилається друга квитанція про
внесення даних заяви до Реєстру, яка формується в автоматичному режимі в
електронній формі та є підтвердженням внесення даних заяви до Реєстру.
Квитанція надсилається на електронну адресу, з якої надійшла заява, а також
розміщується в Електронному кабінеті.
Для виплати
компенсації Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України (Мінекономіки) відкриває в Державній Казначейській службі
України (Казначейство) небюджетний рахунок за рахунком 38 «Рахунки, відкриті в
системі електронного адміністрування податків»та доводить до відома
ДПС інформацію про його реквізити.
ДПС забезпечує передавання інформації з Реєстру до Казначейства в
хронологічному порядку отримання заяв.
На підставі отриманої від ДПС інформації з Реєстру Казначейство перераховує
з небюджетного рахунка Мінекономіки кошти компенсації суб’єктам господарювання.
Ганна Чуб
зазначила, що незважаючи на усі труднощі, з якими стикається сьогодні бізнес,
він продовжуєте плідно працювати і наповнювати бюджет. Отже прийняття
зазначених вище важливих законів має на своїй меті підтримати легальний бізнес
під час пандемії і соціально захистити сумлінних платників податків, які
забезпечують підґрунтя для розбудови нашої розвинутої та економічно сильної
країни.
Очільниця
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області висловила платникам слова
вдячності за своєчасно і у повній мірі сплачені податки та побажала всім
здоров’я, успіхів і процвітання.
Працівниками
ЦОПів Дніпропетровщини створено новорічну атмосферу для відвідувачів
Новий рік – це
одне із свят, що об’єднує, та подія, яку протягом століть щорічно відзначають в
усіх країнах і на всіх континентах, яку знають, люблять і з нетерпінням
чекають.
Вже другий рік
поспіль працівники центрів обслуговування платників (ЦОП) Головного управління
ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) готуються до новорічних свят,
створюючи святковий настрій своїм відвідувачам –ЦОПи перетворюються на казкові
приміщення.
У цьому році також
проведено започаткований минулого року конкурс на найкращий новорічний ЦОП –
«Святковий Новорічний Центр платників податків» (далі – конкурс).
У конкурсі
приймали участь 37 центрів обслуговування платників ДПІ ГУ ДПС та
Синельниківська ДПІ ГУ ДПС, де надаються адміністративні послуги. Податківці
проявили неабиякі творчі таланти і створили атмосферу свята.
Урочистий захід,
присвячений нагородженню переможців конкурсу, пройшов у форматі онлайн за
участі начальника ГУ ДПС Ганни Чуб, в. о. начальника ГУ ДПС Валерія Леонова,
начальника управління електронних сервісів ГУ ДПС Алли Свірської, заступника
начальника управління – начальника відділу інформаційної політики та
адміністрування субсайту ГУ ДПС Манушак Осипової, керівників ДПІ та фахівців
ЦОПів Дніпропетровської області.
Переможцями стали
ЦОПи Верхньодніпровської ДПІ ГУ ДПС; Нікопольської ДПІ ГУ ДПС; Правобережної
ДПІ (ЦОПи Чечелівської, Новокодацької та Центральної ДПІ ГУ ДПС); Васильківської
ДПІ ГУ ДПС та Вільногірської ДПІ ГУ ДПС. Вони отримали пам’ятні подарунки.
Начальник ГУ ДПС
Ганна Чуб привітала учасників і переможців конкурсу, подякувала їм за
активність і проявлені творчі здібності. Вона зазначила, що професіоналізм,
любов до своєї справи і творчий потенціал – це ті якості, які притаманні
всебічно розвинутій особистості. І, як показав конкурс, у податковій службі
Дніпропетровської області таких особистостей немало.
Валерій Леонов
відзначив креативність, яку проявили фахівці при оформленні приміщень.
Алла Свірська
звернула увагу, що на сьогодні діяльність ЦОПів Дніпропетровщини забезпечують
більше 220 працівників. ЦОПами надається 40 адміністративних послуг. Протягом
січня – листопада 2020 року ЦОПами Дніпропетровської області надано 256 791
адміністративна послуга. При цьому, кількість послуг, отриманих в електронному
вигляді, з кожним роком зростає.
Ганна Чуб
привітала присутніх з наступаючим Новим Роком і Різдвом Христовим, побажала
усім міцного здоров’я, щастя, гарного настрою, натхнення і успіхів у роботі в
наступному році.
Учасники конкурсу
подякували за теплі слова і запевнили, що відвідувачам ЦОПів створені комфортні
умови для зручного отримання всіх необхідних послуг.
Проведено
чергове засідання Громадської ради при Головному управлінні ДПС у
Дніпропетровській області
21 грудня 2020
року, відбулось чергове засідання Громадської ради при Головному управлінні ДПС
у Дніпропетровській області (далі – Громадська рада).
На засіданні
розглядалось питання щодо змін у законодавстві стосовно:
- звітування
платників, а саме: надання звіту про використання доходів (прибутків)
неприбуткової організації та річної фінансової звітності профспілками, їх
об’єднаннями та організаціями профспілок, внесеними Законом України від 16
січня 2020 року № 466-IX;
- застосування
реєстраторів розрахункових операцій відповідно до Закону України від 01 грудня
2020 року № 1017-ІХ.
Також акцентована
увага на Законі України від 04 грудня 2020 року № 1071-IX, яким визначено форми
соціальної підтримки застрахованих осіб та суб’єктів господарювання на період
здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів. Однією з таких форм є
надання одноразової компенсації єдиного внеску на загальнообов’язкове державне
соціальне страхування суб’єктам господарювання – юридичним особам. Порядок її
надання визначений Постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020
року № 1234.
Під час засідання
розглянуто питання лонгації діяльності Громадської ради до закінчення каденції
у зв’язку із ліквідацією Головного управління ДПС у Дніпропетровській області,
як юридичної особи, а також з урахуванням обмежень на період карантину щодо
запобігання поширення коронавірусного захворювання, неможливістю створення
нової Громадської ради з дотриманням відповідних процедур.
Учасниками засідання
одностайно прийнято рішення стосовно доцільності пролонгації діяльності
Громадської ради до завершення її каденції (два роки з дати створення).
Звернення
громадян є пріоритетним напрямком роботи податківців Дніпропетровської області
Впродовж 11 місяців
2020 року до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області надійшло 330
письмових звернення громадян. За відповідний період 2019 року таких звернень
надійшло 377.
Тематика письмових
звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної
роботи, консультації з питань податкового законодавства тощо.
Колективних
звернень надійшло 15, які розглянуті у визначені законодавством терміни.
Пріоритетним
напрямом роботи податкової служби області є створення комфортних умов для
платників податків при виконанні ними своїх обов’язків по сплаті податків,
зборів, платежів. Першочергова увага приділяється забезпеченню всебічного,
кваліфікованого, об’єктивного розгляду звернень, оперативному і своєчасному
вирішенню виявлених питань.
З метою поліпшення
інформаційного обміну з громадянами при Головному управлінні ДПС у
Дніпропетровській області працює спеціальна електронна поштова скринька
dp.zvern436@tax.gov.ua, звернення з якої протягом кожного робочого дня
приймаються працівниками відповідно до вимог Закону України від 2 жовтня 1996
року № 393/96-ВР «Про звернення громадян».
Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»
До уваги платників податків!
29 грудня 2020 року з 11-00 год. до 12-00 год. відбудеться сеанс телефонного
зв’язку «гаряча лінія» за тел. (05665) 5-16-42 на тему: «Право на списання сумм недомоїмки, штрафів та
пені з єдиного внеску. Легалізація найманої праці та детінізація
заробітної плати». На
запитання відповідатиме начальник Марганецької ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській
області Тетяна ЛЕВЧЕНКО
Увага! Отримайте КЕП до 01.01.2021!
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що з 01.01.2021
розпочинається період декларування за результатами роботи за 2020 рік та
звертає увагу, що з метою запобігання поширення коронавірусу COVID-19 Кабінет
Міністрів України під час позачергового засідання 9 грудня 2020 року ухвалив
постанову «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території
України гострої респіраторної хвороби COVID-19».
Згідно з
документом, посилені протиепідемічні заходи будуть запроваджені на території
України з 8 до 24 січня 2021 року.
З метою дотримання
протиепідемічних заходів Головне управління ДПС у Дніпропетровській області
закликає платників: користуйтеся дистанційними формами комунікації, зайвий раз
не відвідуйте податкові органи, Центри обслуговування платників. Максимально
використовуйте електронні сервіси ДПС, що розміщені на головній сторінці
офіційного вебпорталу ДПС України для подачі звітності в електронному вигляді,
в.т.ч. річної податкової декларації про доходи, отримані у 2020 році.
Нагадуємо, що
подання звітності, в т. ч. декларації про майновий стан і доходи через
Електронний кабінет платника за допомогою кваліфікованого електронного ключа.
Для цього
необхідно отримати кваліфікований електронний цифровий підпис будь-якого
кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг у тому числі у банківських
установах.
Для подачі
звітності пропонуємо користуватися безкоштовним електронним сервісом ІТС
«Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua,
а також через офіційний вебпортал ДПС.
Бережіть себе та
своїх близьких! Залишайся вдома!
Нові
сертифікати відкритих ключів можливо сформувати дистанційно
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що повторне
(дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом можна здійснити
On-line на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача
електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – Надавач) за посиланням: Головна/«Повторне (дистанційне)
формування сертифікатів за електронним запитом»/ On-line (https://acskidd.gov.ua/manage-certificates)
або за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
Дистанційно
сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:
● чинні
сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося
декілька днів);
● незмінні
реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ
організації тощо);
● особистий ключ,
доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.
Строк чинності
кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від Надавача, становить
2 (два) роки з моменту їх формування.
Не пізніше дня, що
передує дню закінчення строку чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих
ключів, отриманих від Надавача користувач може повторно (дистанційно)
сформувати сертифікати за електронним запитом On-line або за допомогою
програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
З метою уникнення
помилок при повторному (дистанційному) формуванні сертифікатів за електронним
запитом рекомендуємо здійснювати дане формування за декілька днів до закінчення
строку чинності сертифікатів.
Перевірити термін
дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа можна на офіційному інформаційному
ресурсі Надавача (https://acskidd.gov.ua).
Е-кабінет:
користуючись зручними електронними сервісами ДПС, платники заощаджують свій час
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що для фізичних осіб в
Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет для
громадян, який надає можливість:
► доступу до
реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме
майно, відомості, що надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних
органів);
► доступу до
сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових
зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки,
транспортного податку та плати за землю;
► подання
податкової декларації про майновий стан і доходи;
► отримання
відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного
реєстру фізичних осіб – платників податків.
Податковою службою України
запущено свій Telegram-канал
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України
запустила свій Telegram-канал.
Про податки і не тільки – відтепер у більш
зручному та мобільному форматі.
Що ж цікавого запропоновано?
Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та
коментарі фахівців.
Підписуйтеся на Telegram-канал Державної
податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .
Який порядок та термін реєстрації ПРРО?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора розрахункових
операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів
розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі – реєстраційна заява
за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в електронній формі з
дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання
електронних документів подається до фіскального сервера засобами Електронного
кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу
(API)) або засобами телекомунікацій.
У разі відсутності підстав для відмови у
реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням
фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.
Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання
направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час
реєстрації фіскального номера ПРРО.
Датою реєстрації ПРРО є дата формування
фіскального номера ПРРО.
Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами
Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:
у день отримання реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00
робочого (операційного дня);
не пізніше наступного робочого дня, якщо
реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного
дня).
Більше інформації
можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС
України (категорія 109.24).
Яким чином в ПРРО здійснити перегляд інформації за день щодо фіскальних
номерів, розрахункових документів, Z-звіту?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що в програмному реєстраторі
розрахункових операцій за допомогою програмних рішень «ПРРО Каса» та «пРРОсто»,
які надаються Державною податковою службою на безоплатній основі, створені
журнали змін де можна переглянути всі сформовані розрахункові документи та
звіти.
При цьому, перегляд Z-звітів можливо здійснити
тільки після закриття зміни.
Більше інформації
можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС
України (категорія 109.24).
Платник отримує
довідку про стан розрахунків з бюджетом через Електронний кабінет
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що у зв'язку з
впровадженням електронних сервісів для платників Порядком, затвердженим Наказом
Міністерства фінансів України від 07.04.2016р. № 422 передбачено отримання
платником акта звірення стану розрахунків за податками, зборами, платежами та
єдиним внеском за відповідний звітний період в паперовому вигляді.
З метою реалізації
вимог ст. 42-1 Податкового Кодексу України в ITC «Електронний кабінет»
запроваджено електронний сервіс з використанням якого платники мають можливість
доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників, а також
отримання Витягу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами
соціального та пенсійного забезпечення (далі - Витяг).
Платник має
можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з
бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів
ДПС (далі - Запит) через меню «Заяви, запити для отримання інформації»
приватної частини електронного кабінету. Відповідь на Запит платнику
надсилається через електронний кабінет не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з
дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо
стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного
забезпечення за формою «F/J1400203». Витяг формується за період вибраний
платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату
відправлення Запиту до органів ДПС.
ТОП – 10 найбільших переглядів відкритих даних
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області інформує, що ДПС України на головній сторінці офіційного вебпорталу за
посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/435806.html
повідомила наступне.
Державна податкова служба України проаналізувала
станом на 01.10.2020 перегляд наборів даних у формі відкритих даних, які
оприлюднені та оновлюються на Порталі відкритих даних Єдиного державного
вебпорталу відкритих даних.
На сьогодні ДПС оновлює 50 наборів даних у формі відкритих
даних з різною періодичністю: щоденно, щомісячно, щоквартально, протягом трьох
робочих днів після внесення змін.
Із вказаної кількості наборів даних до ТОП – 10
найбільших переглядів увійшли такі набори даних:
- Єдиний державний реєстр суб’єктів господарювання,
які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної
торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної
торгівлі пальним – 4 021 перегляд;
- Реєстр платників єдиного податку – 2 317
переглядів;
- Реєстр платників податку на додану вартість – 1
953 перегляди;
- Інформація про суб’єктів господарювання, які
мають податковий борг, - 1 185
переглядів;
- Реєстр неприбуткових організацій – 799
переглядів;
- Інформація про анулювання реєстрації платників
податку на додану вартість – 677 переглядів;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну
торгівлю алкогольними напоями – 665 переглядів;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну
торгівлю тютюновими виробами – 613 переглядів;
- Реєстр платників акцизного податку з реалізації
пального та спирту етилового – 601перегляд;
- Єдиний державний реєстр місць зберігання – 204
перегляди.
Таким чином, отримувати інформацію з наборів даних
є зручним та швидким способом та не потребує витрачання додаткового часу на
написання запитів та чекання відповіді.
Просимо усіх зацікавлених осіб використовувати
набори даних у формі відкритих даних, які оновлюються на Порталі відкритих
даних та на офіційному вебпорталі ДПС.
Довідково:
Аналіз наборів даних проводився на підставі даних
Порталу відкритих даних Єдиного державного вебпорталу відкритих даних з розділу
«Статистика переглядів», який розміщений для кожного набору даних.
Реєстрація
програмного РРО – швидко та просто
Зареєструвати
програмний РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено
Державною податковою службою України.
Для початку роботи
з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний
підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
ДПС такі ключі видає безкоштовно.
Потім потрібно
встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в
наявності. Це може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне
забезпечення можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.
Детально
ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).
Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом
спілкування та електронними сервісами ДПС!
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість
отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до податкових
органів без особистих візитів до податкових органів.
Для комфорту, економії часу, особливо для власної
безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш
раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні
виконує Інтернет.
Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет
для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти
територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС
у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті
(http://dp.tax.gov.ua) розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива
інформація для платників податків.
В умовах дії карантину залишається актуальним
також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби
України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
У разі виникнення питань щодо користування
Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном
0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини
в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»
Для Державної податкової
служби України на сьогодні пріоритетом залишається розвиток електронних
сервісів. Саме тому ДПС активно долучилася до впровадження нового
експериментального проєкту «Е-малятко», який стартував на початку 2020 року. За
допомогою сервісу батькам можливо зареєструвати новонароджену дитину в
Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної
реєстрації народження.
Крім того, за
допомогою комплексної послуги «ІD-14» можливо отримати дві послуги за однією
заявою – оформлення паспорта громадянина України вперше та реєстраційного
номера облікової картки платника податків (РНОК ПП).
Для цього ДПС
розроблено новий Web-сервіс, через який здійснюється прийом заяв для реєстрації
дитини в Державному реєстрі. Ці заяви надходять безпосередньо від Державної
міграційної служби (ДМС). ДПС присвоює РНОК ПП та відправляє його до ДМС для
внесення до паспорта громадянина України у формі картки. Завдяки новому сервісу
спрощено процедуру отримання РНОК ПП під час отримання паспорта.
Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до
будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого
надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
(далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи, яка
звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката
відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи, розміщення
пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП
ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
(www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування»
або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».
Договір про визнання електронних документів
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області звертає увагу платників, що меню Електронного
кабінету «Договір про визнання електронних документів» дозволяє переглянути
договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень
органів ДПС.
Для перегляду за необхідності обирається регіон
або конкретний орган ДПС.
У цьому режимі можна завантажити договори про
визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у
форматі p7s.
Приєднатись до договору про визнання електронних
документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання
електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для
фізичних осіб.
Електронні сервіси ДПС для громадян
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що громадяни можуть використовувати
електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:
- доступу до реєстраційних даних та даних про
об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до
ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих податкових повідомлень –
рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів
та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Банківський сервіс з приймання безконтактних платежів на смартфон
інтегрується з сервісом ДПС
У рамках Меморандуму про співпрацю, укладеного між
Державною податковою службою України і компанією Visa, та за підтримки
Ощадбанку, здійснюється інтеграція сервісу ОщадPAY з безкоштовним програмним
рішенням «Програмний реєстратор розрахункових операцій» та з АРІ фіскального
сервера контролюючого органу (Єдине вікно подання електронної звітності).
Мобільний додаток ОщадPAY можна буде
використовувати під час проведення розрахункової операції з використанням
смартфону, на який встановлено ПРРО. Для цього смартфон має підтримувати
операційну систему Android. Додаток дає можливість здійснювати розрахунок за
отримані товари (послуги) за допомогою безконтактних платежів.
Отримати більше інформації та зареєструватись в
ОщадPAY можна за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/oschadpay
Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що Кваліфікований надавач електронних
довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі –
Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДПС) на офіційному вебпорталі ДПC України за
посиланням https://acskidd.gov.ua/manage-certificates проінформував про
наступне. Джерело: guru.ua Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя