Олексій
Любченко: Завдання Міністра фінансів України щодо перевиконання завдань
травня-грудня на 10 відсотків виконано
Станом на
10.12.2020 до загального фонду державного бюджету платниками податків було
сплачено 477,9 млрд гривень.
Фактичні
надходження травня – грудня (станом на 10.12.2020) становлять 340,4 млрд грн,
що більше очікуваних показників на 31,2 млрд грн, або на 10,1 %.
Тобто завдання
Міністра фінансів України щодо +10% до індикативу травня – грудня виконано.
Також збільшення
надходжень досягнуто за рахунок мінімізації схем ухилення від сплати податків,
покращення процесів адміністрування та уникнення тиску на бізнес – як цього
вимагалося від податкової служби Міністром фінансів України Сергієм Марченком.
«Додаткові
надходження забезпечуються за рахунок боротьби з «тіньовими» схемами і
вивільнення простору для «білого» легального бізнесу, підвищення рівня
добровільної сплати податків та удосконалення процесів адміністрування», –
підкреслив Голова ДПС Олексій Любченко.
В форматі
відеоконференції пройшло урочисте нагородження сумлінних платників податків
України
Всеукраїнська
громадська організація «Асоціація платників податків України» (далі –
Асоціація) уже багато років невпинно працює над створенням сприятливих умов
розвитку підприємництва, посиленням авторитету платників податків та
максимальним залученням українського бізнесу до сумлінної сплати податків.
З цієї метою ще у
2011 році Асоціацією було започатковано щорічний Всеукраїнський Рейтинг
«Сумлінний платник податків України».
У 2020 році проведено
Всеукраїнський рейтинг «Сумлінні платники податків – 2019» (далі – Рейтинг).
У рейтинговому
змаганні приймали участь суб’єкти господарювання різних галузей економіки
України, у тому числі і з Дніпропетровської області.
Кандидатам на
перемогу у Рейтингу необхідно було продемонструвати високі досягнення щодо
повноти та своєчасності сплати податків та зборів, дотримання податкової
дисципліни.
Крім того,
головними критеріями оцінювання були не лише економічні досягнення підприємств,
абсолютні величини сплачених податків та рівень податкового навантаження, але і
рівень соціальної відповідальності бізнесу перед суспільством. Саме тому на
рівні з економічними показниками діяльності підприємств враховувались і такі
показники, як створення робочих місць, середня заробітна плата, а також участь
підприємств в реалізації соціальних програм та благодійних акцій.
04 грудня 2020
року ДПС України в умовах сьогоднішньої ситуації з дотриманням превентивних
заходів для недопущення поширення коронавірусної хвороби, у форматі
відеоконференції, проведено урочисте нагородження сумлінних платників податків
України.
Церемонію
нагородження відкрила генеральний директор ВГО АППУ Людмила Герасименко. Вона
привітала присутніх і представила учасників заходу.
У святковій
церемонії прийняли участь Міністр фінансів України Сергій Марченко, Президент
АППУ Грігол Катамадзе, Голова ДПС України Олексій Любченко, Президент УСПП
Анатолій Кінах, начальники (заступники начальників) головних управлінь ДПС в
областях, переможці Рейтингу.
Президент АППУ
Грігол Катамадзе, Міністр фінансів України Сергій Марченко, Президент УСПП
Анатолій Кінах привітали переможців Рейтингу і висловили впевненість у тому, що
платників, які працюють прозоро, с кожним роком в Україні стає все більше.
Голова ДПС України
Олексій Любченко у привітальному слові акцентував увагу на тому, що податкова
служба є партнером легальному бізнесу, який діє за принципами: інвестиція,
робочі місця і сумлінна сплата податків тощо.
Дніпропетровщина
також пишається своїм переможцем, адже до останнього етапу Рейтингу із 616
учасників було відібрано тільки 40.
Голова Ради АППУ
Вікторія Захарова у вітальному слові зазначила, що у номінації «Фінанси» у
категорії «Малі підприємства» Всеукраїнське звання «Сумлінний платник податків
– 2019» серед платників податків Дніпропетровської області отримано ПрАТ
«Страхова кампанія «Альянс», яке надає повний спектр страхових послуг та працює
в класичному сегменті страхування на територіях багатьох областей України.
Компанія завжди своєчасно та у повному обсязі сплачує всі податки і збори і
бере участь у благодійних акціях та соціальних програмах. Почесну грамоту
«Сумлінний платник податків – 2019» одержав заступник Голови правління ПрАТ
«Страхова кампанія «Альянс» Віктор Шрайбман.
Голова комісії з
ліквідації, в.о. заступника начальника ГУ ДПС Валерій Леонов зауважив, що
податкова служба налаштована на подальше налагодження партнерських відносин з
платниками, які чесно виконують свій обов’язок перед державою. Він висловив
слова вдячності за своєчасно і у повній мірі сплачені податки та побажав
представникам бізнесу успіхів і процвітання.
Нагородження
проходило у теплій і дужній атмосфері.
Представник
переможця Дніпропетровщини подякував за визнання їх вкладу у розвиток
Української Держави і запевнив, що і надалі сплата податків є для компанії
почесним і важливим обов’язком перед країною.
Євген
Олейніков: Відшкодування ПДВ не може бути предметом маніпуляцій
Стан відшкодування
податку на додану вартість у поточному році та заходи ДПС щодо запобігання
застосуванню протиправних схем у цій сфері стали основними темами брифінгу
заступника Голови ДПС Євгена Олейнікова та начальника Головного управління ДПС
в Одеській області Юлії Шадевської.
Як відзначив Євген
Олейніков, протягом січня – листопада поточного року платниками податків
сплачено до бюджету 236,9 млрд грн ПДВ. За вказаний період минулого року ця
сума склала 218,4 млрд грн. Після відшкодування податку в бюджеті залишилося
(сальдо) в минулому році – 76 млрд грн, у поточному – 108 млрд гривень.
Зростання показників
відбувалося послідовно. Так, у вересні цього року був забезпечений рівень
надходжень, який передбачає чинний закон про державний бюджет, у жовтні –
перевищено річні показники 2019 року, у листопаді – рівень надходжень перевищив
той початковий показник, який був закладений в державний бюджет на 2020 рік без
урахування подальших карантинних скорочень.
При цьому, як
наголосив Євген Олейніков, для податкової важливим є не тільки, скільки коштів
надійшло до бюджету, але й інструменти і ціна таких надходжень.
«Ми добре
розуміємо, що податки сплачують платники. Державна податкова служба лише
виступає адміністратором. І від того, як ми визначаємо свої завдання і
застосовуємо інструменти в цілому, залежить в подальшому і ціна для економіки,
ціна для платників, ціна для держави тих коштів, які отримуються в систему
публічних фінансів», – підкреслив заступник Голови ДПС.
Протягом січня –
листопада 2020 року платникам було відшкодовано 128,7 млрд гривень. При цьому
заявка до відшкодування склала 122,2 млрд грн, перехідний залишок з минулого
року – 4,3 млрд гривень. Тобто сума відшкодованого ПДВ перевищила суму заявки
на відшкодування разом із залишками попереднього періоду на 2,2 млрд гривень.
У минулому році
сума заявленого до відшкодування ПДВ з урахуванням перехідного залишку з 2018
року складала 146,2 млрд грн. Платникам було відшкодовано 142,1 млрд гривень.
«Одна з
принципових позицій ДПС – відшкодування не може бути предметом для маніпуляцій.
Відшкодування не є джерелом поповнення бюджету. Це – кошти платників. І
найкраща допомога, яку ми можемо надати в умовах карантину, – швидко виконати
адміністративні дії, переконатися у законності відшкодування, прийняти
відповідні рішення і забезпечити платникам своєчасне повернення їх обігових
коштів», – підкреслив Євген Олейніков.
Він також нагадав,
що податкова служба працює в карантинних умовах, які передбачають значні
адміністративні обмеження. Так, за його словами, з інструментарію для
адміністрування ПДВ у податківців залишалися лише перевірки при відшкодуванні
і моніторинг реєстрації податкових накладних. Саме в цих напрямах активно
працювали в податковій службі. Завдяки цьому, значно зросла податкова
ефективність, тобто відношення сплачених податків до бази їх нарахування.
Також на зростання
надходжень вплинули і припинені схеми зловживання з ПДВ.
Так, нещодавно в
Одесі припинено функціонування схеми з формування податкового кредиту з
ознаками фіктивності та, відповідно, заявки на відшкодування ПДВ. В Одеській
області систематично працювала група компаній, які заявили до відшкодування
близько 1,1 млрд гривень. При цьому такий податковий кредит був сформований
залишками нібито непроданих товарів. Деякі з них за даними, наданими платником,
перебували на складі більше, ніж півтора роки. Для перевірки реальності заявлених
сум правоохоронцями було проведено перевірку складських приміщень, де мав
зберігатися товар. Натомість, як з’ясувалося, жодного заявленого товару
там не було, більше того, ці склади виявилися взагалі не придатними для його
зберігання. Завдяки злагодженій роботі НАБУ та ДПС було упереджено незаконне
відшкодування 800 млн грн.
«Податкова
служба і надалі буде використовувати всі інструменти для того, щоб ефективно
протидіяти формуванню сумнівного податкового кредиту. Інформувати про це
правоохоронні органи, з якими ДПС активно взаємодіє. Завдяки цій співпраці було
напрацьовано і правові прийоми, які ми використовуємо, для того щоб захистити
чесних платників, систему суспільних фінансів, кошти платників податків від
злочинних посягань», – підкреслив Євген Олейніков.
Пресслужба Державної податкової служби України
Закон України №
1071: запроваджено соціальну підтримку на період здійснення обмежувальних
протиепідемічних заходів
Начальник Нікопольської ДПІ
ГУ ДПС у Дніпропетровській області Міщенко Наталія повідомляє, що 10.12.2020
набрав чинності Закон України від 04 грудня 2020 року № 1071-ІХ «Про соціальну
підтримку застрахованих осіб та суб'єктів господарювання на період здійснення
обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню
на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої
коронавірусом SARS-Co V-2» (далі – Закон № 1071).
Соціальна
підтримка у 2020 – 2021 роках полягає в соціальному захисті застрахованих осіб
та наданні допомоги суб’єктам господарювання (юридичним особам, фізичним особам
– підприємцям) на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів,
запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої
респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі –
соціальна підтримка).
Законом № 1071
запроваджено такі форми соціальної підтримки застрахованих осіб та суб’єктів
господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів,
запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої
респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2:
► одноразова
матеріальна допомога застрахованим особам – одноразова виплата держави у
зв’язку із втратою частини заробітної плати найманими працівниками суб’єктів
господарювання, робота яких тимчасово зупинена внаслідок запровадження
обмежувальних протиепідемічних заходів, встановлених з метою запобігання
поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19,
спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі – обмежувальні протиепідемічні
заходи, пов’язані із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)), та у
зв’язку із втратою частини доходу фізичними особами – підприємцями, економічна
діяльність яких тимчасово зупинена внаслідок запровадження обмежувальних протиепідемічних
заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19);
► одноразова
матеріальна допомога суб’єктам господарювання – одноразова виплата держави
суб’єктам господарювання задля збереження робочих місць з метою виплати
найманим працівникам суб’єкта господарювання одноразової матеріальної допомоги
в період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, пов’язаних із
поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19);
► одноразова
компенсація суб’єктам господарювання – одноразова виплата держави суб’єктам
господарювання, які є юридичними особами, з метою відшкодування витрат,
понесених на сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне
страхування.
Надання державою
соціальної підтримки застрахованим особам у вигляді одноразової матеріальної
допомоги застрахованим особам здійснюється на підставі самостійного звернення
такої фізичної особи у порядку, визначеному ст. 2 Закону № 1071.
Порядок звернення
та надання соціальної підтримки застрахованим особам та суб’єктам господарювання
на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, пов’язаних із
поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), визначається Кабінетом Міністрів
України.
Перелік основних
видів економічної діяльності, стосовно яких здійснюються обмежувальні протиепідемічні
заходи, пов’язані із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), що
призводять до тимчасової зупинки роботи суб’єктів господарювання, визначається
Кабінетом Міністрів України.
Довідково: у Законі № 1071 терміни «застрахована
особа», «страхувальник» та «роботодавці» вживаються у
значенні, наведеному в Законі України «Про збір та облік єдиного внеску на
загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
Звертайте увагу
на правильність заповнення платіжних документів
Начальник
Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Міщенко Наталія нагадує,
що з метою уникнення помилок та запобігання нарахування штрафних санкцій при
сплаті платежів, необхідно дотримуватися вимог наказу Міністерства фінансів
України від 24.07.2015 № 666 «Про затвердження Порядку заповнення документів на
переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного
внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість,
повернення помилково або надміру зарахованих коштів» (із змінами) (далі - наказ
№666).
У вказаному
Порядку наведені приклади заповнення поля «Призначення платежу» у різних
випадках.
Особливу увагу при
заповненні цього поля потрібно приділяти правильності визначення коду видів
сплати.
Перелік кодів
видів сплати за податками, зборами та митними платежами наведено в додатку до
наказу № 666.
Нікопольський
відділ нагадує платникам, що необхідно чітко дотримуватись правильності
заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжних документів з використанням
кодів видів сплати відповідно до наказу Міністерства фінансів України від
24.07.2015 № 666 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у
разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску,
здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення
помилково або надміру зарахованих коштів» (із змінами).
За правильність
заповнення реквізитів в платіжних документах відповідальність несе не
банківська установа, а платник податків.
Зберігаєте пальне? Обов’язково отримайте
ліцензію!!
Начальник
Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Міщенко Наталія
повідомляє, що суб’єкти господарювання всіх форм власності, які отримують
пальне для власних потреб та зберігають його для використання в господарській
діяльності, зобов’язані отримати відповідну ліцензію в органах ДПС (ст. 15
Закону України від 19.11.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва
і обігу спирту етилового, кон’ячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових
виробів та пального»).
Винятком є зберігання
пального державними підприємствами, установами та організаціями;
підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву та
суб’єктами господарювання, які зберігають пальне для, власних
виробничо-технологічних потреб виключно на нафто- та газодобувних майданчиках,
бурових платформах.
Як зазначила
Наталія Міщенко, також дозволяється зберігання пального без отримання ліцензії
в паливних баках транспортних засобів (технологічного обладнання) та у
споживчій тарі ємністю до 5 літрів включно, отримане від виробника або особи,
яка здійснила його розлив у таку тару.
В усіх інших
випадках зберігання пального має відбуватися тільки за наявності ліцензії,
отриманої на кожне місце зберігання.
Хто повинен мати?
Суб’єкти
господарювання, які отримують пальне для власних потреб та зберігають його для
використання в господарській діяльності.
Для кого ліцензія не обов’язкова?
● державні
підприємства, установи та організації;
● підприємства,
установи та організації системи державного резерву;
●суб’єкти господарювання,
які зберігають пальне, для власних виробничо-технологічних потреб виключно на
нафто- та газодобувних майданчиках, бурових платформах.
Дозволяється
зберігання пального в паливних баках транспортних засобів (технологічного
обладнання) та у споживчій тарі ємністю до 5 літрів.
Річна плата за
ліцензію – 780 грн.
Штраф за
зберігання пального без ліцензії – 500 000 грн.
Реагуйте, якщо роботодавець порушує ваші
трудові права!
Легалізація
зайнятості населення та легалізації заробітної плати – в пріоритетах
сьогодення, наголошує фахівець Нікопольського відділу
податків і зборів з юридичних та фізичних осіб, економічного аналізу управління
податкового адміністрування Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко. У
цьому напрямку фахівці податкової служби здійснюють як інформаційно –
роз’яснювальну роботу, так і вживають відповідні заходи контролю, інформують
громадян про перспективи та переваги офіційного працевлаштування та роз’яснюють
роботодавцям наслідки використання нелегальної праці.
Порушуючи
законодавство про працю, роботодавці позбавляють найманих працівників
соціальних гарантій (права на відпустку, страхування від нещасних випадків на
виробництві та професійних захворювань, права на оплату листків
непрацездатності, інші форми державної допомоги), а також позбавляють громадян
пенсійного стажу та можливості отримати допомогу у разі втрати роботи.
Тож неофіційне
працевлаштування – це відсутність для працівника законодавчого захисту та
безправна залежність від роботодавця і його дій.
Отже, тим, кому
виплачують заробітну плату менше законодавчо встановленого мінімуму або взагалі
її не виплачують, якщо роботодавець не оформлює трудовий договір, необхідно
повідомити про це податкову службу.
Звертаємо увагу,
що з 01.09.2020 мінімальна зарплата становить 5000 гривень.
Також, нагадує
Юлія Пушко, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення
трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або
уповноваженого ним органу та повідомлення про такий прийом до податкового
органу.
Порядок подання
повідомлення до контролюючих органів про прийняття працівника на роботу
затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року №
413. Таке повідомлення подається власником підприємства, установи, організації або
уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою підприємцем до
територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку їх як
платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування
до початку роботи новоприйнятого працівника одним із таких способів:
● засобами
електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису;
● на паперових
носіях разом з копією в електронній формі;
● на паперових
носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.
Повідомлення про
прийняття працівника на роботу, надані до територіальних органів Державної
податкової служби не за місцем обліку роботодавця або не за встановленою формою
вважаються такими, що не подавалися.
Додатково
повідомляє Юлія Пушко, що платникам податків надана можливість сформувати
повідомлення про прийняття працівника на роботу через Електронний кабінет
платника податків. Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється через
офіційний вебпортал ДПС за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/.
З початку року
безкоштовні кваліфіковані сертифікати відкритих ключів від ДПС отримали 380
тис. клієнтів
Протягом січня –
листопада поточного року послугами Кваліфікованого надавача електронних
довірчих послуг ІДД ДПС скористались майже 380 тис. клієнтів. Їм безкоштовно
видано 963 тис. кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.
Найчастіше
послугами надавача користуються фізичні особи – 196,9 тис. Вони отримали понад
396,8 тис. кваліфікованих сертифікатів.
Також протягом
вказаного періоду 2020 року 183 тис. юридичних осіб отримали 566,2 тис.
кваліфікованих сертифікатів.
Електронним
сервісом повторного формування сертифікатів за електронним запитом скористалися
165,7 тис. клієнтів, з яких 92 тис. – юридичних та 73,7 тис. – фізичних
осіб. За електронними запитами сформовано 282,6 тис. сертифікатів.
Всього з початку
діяльності надавача видано майже 9,2 млн кваліфікованих сертифікатів
відкритих ключів.
Нагадаємо, що за допомогою сервісу повторного формування сертифікатів за
електронним запитом кожен клієнт має змогу самостійно, у режимі 24/7,
дистанційно, протягом 2 – 3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк
чинності до 2 років.
Таким чином
клієнтам центру не потрібно витрачати свій час та особисто відвідувати центр
для отримання сертифіката.
Пресслужба
Державної податкової служби України
Податківцями
викрито схему ухилення від оподаткування на суму 20 млн гривень
Податківцями
викрито схему ухилення від оподаткування та легалізації доходів.
Встановлено, що
шляхом використання ланцюга підприємств з ознаками фіктивності суб’єктом
господарювання занижено податкові зобов’язання з ПДВ на суму 20 млн гривень.
За матеріалами
дослідження, зібраними підрозділом боротьби з відмиванням доходів, одержаних
злочинним шляхом, ГУ ДПС у Черкаській області, в ЄРДР зареєстровано кримінальне
провадження за ст. 212 КК України.
Внаслідок
проведених заходів вказана сума сплачена до бюджету в повному обсязі.
Пресслужба
Державної податкової служби України
Податковою службою України
запущено свій Telegram-канал
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України
запустила свій Telegram-канал.
Про податки і не тільки – відтепер у більш
зручному та мобільному форматі.
Що ж цікавого запропоновано?
Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та
коментарі фахівців.
Підписуйтеся на Telegram-канал Державної
податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .
Який порядок та термін реєстрації ПРРО?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора
розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію
програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602)
(далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в
електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного
документообігу та використання електронних документів подається до фіскального
сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів
або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.
У разі відсутності підстав для відмови у
реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням
фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.
Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється
інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації
фіскального номера ПРРО.
Датою реєстрації ПРРО є дата формування
фіскального номера ПРРО.
Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами
Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:
у день отримання реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00
робочого (операційного дня);
не пізніше наступного робочого дня, якщо
реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного
дня).
Більше інформації
можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС
України (категорія 109.24).
Яким чином в ПРРО здійснити перегляд інформації за день щодо фіскальних
номерів, розрахункових документів, Z-звіту?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що в програмному реєстраторі
розрахункових операцій за допомогою програмних рішень «ПРРО Каса» та «пРРОсто»,
які надаються Державною податковою службою на безоплатній основі, створені
журнали змін де можна переглянути всі сформовані розрахункові документи та
звіти.
При цьому, перегляд Z-звітів можливо здійснити
тільки після закриття зміни.
Більше інформації
можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС
України (категорія 109.24).
Платник отримує
довідку про стан розрахунків з бюджетом через Електронний кабінет
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що у зв'язку з
впровадженням електронних сервісів для платників Порядком, затвердженим Наказом
Міністерства фінансів України від 07.04.2016р. № 422 передбачено отримання
платником акта звірення стану розрахунків за податками, зборами, платежами та
єдиним внеском за відповідний звітний період в паперовому вигляді.
З метою реалізації
вимог ст. 42-1 Податкового Кодексу України в ITC «Електронний кабінет»
запроваджено електронний сервіс з використанням якого платники мають можливість
доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників, а також
отримання Витягу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами
соціального та пенсійного забезпечення (далі - Витяг).
Платник має
можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з
бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів
ДПС (далі - Запит) через меню «Заяви, запити для отримання інформації»
приватної частини електронного кабінету. Відповідь на Запит платнику
надсилається через електронний кабінет не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з
дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо
стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного
забезпечення за формою «F/J1400203». Витяг формується за період вибраний
платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату
відправлення Запиту до органів ДПС.
ТОП – 10 найбільших переглядів відкритих даних
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці
офіційного вебпорталу за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/435806.html
повідомила наступне.
Державна податкова служба України проаналізувала
станом на 01.10.2020 перегляд наборів даних у формі відкритих даних, які
оприлюднені та оновлюються на Порталі відкритих даних Єдиного державного
вебпорталу відкритих даних.
На сьогодні ДПС оновлює 50 наборів даних у формі
відкритих даних з різною періодичністю: щоденно, щомісячно, щоквартально,
протягом трьох робочих днів після внесення змін.
Із вказаної кількості наборів даних до ТОП – 10
найбільших переглядів увійшли такі набори даних:
- Єдиний державний реєстр суб’єктів
господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової
та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та
роздрібної торгівлі пальним – 4 021
перегляд;
- Реєстр платників єдиного податку – 2 317
переглядів;
- Реєстр платників податку на додану вартість – 1
953 перегляди;
- Інформація про суб’єктів господарювання, які
мають податковий борг, - 1 185
переглядів;
- Реєстр неприбуткових організацій – 799
переглядів;
- Інформація про анулювання реєстрації платників
податку на додану вартість – 677 переглядів;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну
торгівлю алкогольними напоями – 665 переглядів;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну
торгівлю тютюновими виробами – 613 переглядів;
- Реєстр платників акцизного податку з реалізації
пального та спирту етилового – 601перегляд;
- Єдиний державний реєстр місць зберігання – 204
перегляди.
Таким чином, отримувати інформацію з наборів даних
є зручним та швидким способом та не потребує витрачання додаткового часу на
написання запитів та чекання відповіді.
Просимо усіх зацікавлених осіб використовувати
набори даних у формі відкритих даних, які оновлюються на Порталі відкритих
даних та на офіційному вебпорталі ДПС.
Довідково:
Аналіз наборів даних проводився на підставі даних
Порталу відкритих даних Єдиного державного вебпорталу відкритих даних з розділу
«Статистика переглядів», який розміщений для кожного набору даних.
Реєстрація
програмного РРО – швидко та просто
Зареєструвати
програмний РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено
Державною податковою службою України.
Для початку роботи
з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний
підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
ДПС такі ключі видає безкоштовно.
Потім потрібно
встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в
наявності. Це може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне
забезпечення можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.
Детально
ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).
Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом
спілкування та електронними сервісами ДПС!
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість
отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до
податкових органів без особистих візитів до податкових органів.
Для комфорту, економії часу, особливо для власної
безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш
раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні
виконує Інтернет.
Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет
для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти
територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС
у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті (http://dp.tax.gov.ua)
розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива інформація для платників
податків.
В умовах дії карантину залишається актуальним
також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби
України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
У разі виникнення питань щодо користування
Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном
0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини
в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»
Для Державної
податкової служби України на сьогодні пріоритетом залишається розвиток
електронних сервісів. Саме тому ДПС активно долучилася до впровадження нового
експериментального проєкту «Е-малятко», який стартував на початку 2020 року. За
допомогою сервісу батькам можливо зареєструвати новонароджену дитину в
Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної
реєстрації народження.
Крім того, за
допомогою комплексної послуги «ІD-14» можливо отримати дві послуги за однією
заявою – оформлення паспорта громадянина України вперше та реєстраційного
номера облікової картки платника податків (РНОК ПП).
Для цього ДПС
розроблено новий Web-сервіс, через який здійснюється прийом заяв для реєстрації
дитини в Державному реєстрі. Ці заяви надходять безпосередньо від Державної
міграційної служби (ДМС). ДПС присвоює РНОК ПП та відправляє його до ДМС для
внесення до паспорта громадянина України у формі картки. Завдяки новому сервісу
спрощено процедуру отримання РНОК ПП під час отримання паспорта.
Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до
будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого
надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
(далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи, яка
звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого
ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи, розміщення
пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП
ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
(www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування»
або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».
Договір про визнання електронних документів
Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого
управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу
платників, що меню Електронного кабінету «Договір про визнання електронних
документів» дозволяє переглянути договори про визнання електронного документу
всіх територіальних відділень органів ДПС.
Для перегляду за необхідності обирається регіон
або конкретний орган ДПС.
У цьому режимі можна завантажити договори про
визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у
форматі p7s.
Приєднатись до договору про визнання електронних
документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання
електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для
фізичних осіб.
Електронні сервіси ДПС для громадян
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що громадяни можуть використовувати
електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:
- доступу до реєстраційних даних та даних про
об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до
ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих податкових повідомлень –
рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів
та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Банківський сервіс з приймання безконтактних платежів на смартфон
інтегрується з сервісом ДПС
У рамках Меморандуму про співпрацю, укладеного між
Державною податковою службою України і компанією Visa, та за підтримки
Ощадбанку, здійснюється інтеграція сервісу ОщадPAY з безкоштовним програмним
рішенням «Програмний реєстратор розрахункових операцій» та з АРІ фіскального
сервера контролюючого органу (Єдине вікно подання електронної звітності).
Мобільний додаток ОщадPAY можна буде
використовувати під час проведення розрахункової операції з використанням
смартфону, на який встановлено ПРРО. Для цього смартфон має підтримувати
операційну систему Android. Додаток дає можливість здійснювати розрахунок за
отримані товари (послуги) за допомогою безконтактних платежів.
Отримати більше інформації та зареєструватись в
ОщадPAY можна за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/oschadpay
Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що Кваліфікований надавач електронних
довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі –
Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДПС) на офіційному вебпорталі ДПC України за
посиланням https://acskidd.gov.ua/manage-certificates проінформував про
наступне.
Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть
лише ті користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення
строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса
реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, доступний лише користувачу та не
є скомпрометованим.
Для початку використання нового передового сервісу
Вам необхідно завантажити та встановити актуальну версію безкоштовного
програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
Додатково, усім клієнтам Кваліфікованого надавача
ЕДП ІДД ДПС рекомендуємо до перегляду Відеоінструкцію по повторному
(дистанційному) формуванню сертифікатів за електронним запитом. Також детальний
опис по роботі нового сервісу, та перелік можливих помилок розміщено у відповідних
розділах Настанови користувача.
Увага! Інформаційно-довідковий департамент ДПС, як
кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, не формує сертифікати
електронної печатки для фізичних осіб (за винятком фізичних осіб – підприємців
для використання у програмних реєстраторах розрахункових операцій).
Джерело: guru.ua Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя