Олексій
Любченко: ДПС завжди підтримуватиме чесний бізнес
Голова ДПС Олексій
Любченко взяв участь в урочистостях з нагоди відзначення переможців рейтингу
«Сумлінні платники податків», проведених в онлайн-режимі за ініціативи ВГО
«Асоціація платників податків України». Почесними учасниками заходу також стали
Міністр фінансів України Сергій Марченко, Президент Асоціації Грігол Катамадзе,
Президент Українського союзу промисловців і підприємців Анатолій Кінах та
переможці рейтингу.
«Державна
податкова служба завжди відкрита до партнерської співпраці з платниками
податків. Ми вдосконалюємо свою роботу з урахуванням потреб бізнесу, запускаємо
нові сервіси, яких від нас очікує підприємницьке середовище. На новий рівень
вийшла співпраця з бізнес-асоціаціями, з якими ми спільно знаходимо шляхи до
вирішення спірних питань. ДПС завжди підтримуватиме чесний бізнес. Приємно, що
завдяки рейтингу сумлінних платників ми маємо змогу подякувати чесному бізнесу
за сплачені податки та фінансовий розвиток країни», – наголосив Олексій
Любченко.
Про важливість
підтримки чесного бізнесу наголосив і Міністр фінансів України Сергій Марченко.
Адже від схем ухилення від сплати податків страждає як чесний бізнес, який
сплачує податки, так і економіка країни. І наразі результати із забезпечення
надходжень до бюджету свідчать про створення належних умов для роботи чесного
бізнесу. За його словами, збільшення податкових надходжень досягнуто без
жодного тиску на бізнес, а за рахунок мінімізації схем ухилення від сплати
податків та покращення процесів адміністрування.
Рейтинг сумлінних
платників податків щорічно проводиться за ініціативою Асоціації платників
податків України. Підприємства оцінюються за такими критеріями, як повнота та
своєчасність сплати податків, дотримання податкової дисципліни, розмір
середньомісячної заробітної плати по підприємству, кількість офіційно
працевлаштованих осіб, суми коштів, витрачених на соціальні програми та
благодійні акції тощо.
Цього року
переможцями стали 40 представників великого, середнього та малого бізнесу.
Переможців обирали у категоріях «Промисловість», «Культура», «Інформація та
телекомунікація», «Аграрний сектор», «Фармацевтика». «Торгівля», «Наука» та ін.
Рейтинг сумлінних
платників податків проводиться з 2011 року.
Михайло
Тітарчук: За результатами розгляду судових справ з початку року до бюджету
надійшло 1,6 млрд гривень
У січні – вересні
2020 року на розгляді в судах знаходилось 88,6 тис. справ на суму 324,5 млрд грн.
Про це повідомив заступник Голови ДПС Михайло Тітарчук під час засідання колегії
ДПС.
За його словами, у
січні – вересні 2020 року за позовами податкових органів на розгляді у судах
знаходилось 19 тис. справ, або 21,4 % від загальної кількості, на суму на суму
75 млрд грн, або 23,1 % від загальної суми. За позовами платників – 69,6 тис.
справ, або 78,6 %, на суму 249,5 млрд грн, або 76,9 %.
«Кількість справ
за участю податкових органів щороку збільшується. Так, порівняно з відповідним
періодом минулого року кількість справ збільшилась на 2,4 %, сума по них – на 1
%, а порівняно з 2018 роком – на 11,1 % по кількості справ та на 23,9 % по їх
сумі», - зазначив Михайло Тітарчук.
На користь
податкових органів розглянуто 10,65 тис. справ на суму 31,8 млрд гривень.
На користь
платників податків – 9,53 тис. справ на 25,2 млрд гривень.
«Таким чином, у
січні - вересні на користь органів ДПС вирішено на 1,1 тис. справ, або на 10,3 %,
та на 6,6 млрд грн, або на 20,8 %, більше, ніж на користь платників податків»,
- підкреслив Михайло Тітарчук.
За результатами
розгляду судових справ на користь податкових органів з початку 2020 року
(станом на 01.10.2020) до бюджету надійшло 1,6 млрд грн, що на 82,7 % більше,
ніж за відповідний період 2019 року.
Заступник Голови
ДПС зазначив, що серед ключових та бюджетоформуючих категорій судових справ
залишаються справи про стягнення податкового боргу та справи про визнання
недійсними/нечинними податкових повідомлень-рішень.
Наталія
Калєніченко: Основним пріоритетом нашої роботи є цифровізація, легкість та
простота
Цифровізація
органів ДПС, розвиток електронних сервісів, надання електронних довірчих послуг
– це, перш за все, легкість сплати податків і одночасне якісне виконання своїх
обов’язків органами ДПС. Про це під час засідання колегії ДПС повідомила
заступник Голови ДПС з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і
цифровізації Наталія Калєніченко.
За її словами,
платники активно користуються сервісами податкової. Так, зокрема, на сьогодні
кількість користувачів Електронного кабінету вже сягнула 2,4 млн. З них 550
тис. – юридичні особи, 1,3 млн – фізичні особи-підприємці та 620 тис. –
громадяни.
«Незважаючи на
досить високу кількість користувачів, ми прагнемо досягти 100-відсоткового
використання електронних сервісів платниками. Необхідність реалізації цього
задуму підтверджується і результатами проведеного опитування в Телеграм-каналі.
62 % наших платників бажають спілкуватися з органами Державної податкової
служби саме в онлайн-режимі», – розповіла Наталія Калєніченко.
В Електронному
кабінеті реалізовано такі сервіси для платників – Е-реєстри, Е-системи, Е-послуги
та Е-розрахунки. Найбільш популярні – Е-реєстри, пошук фіскального чека, пошук
марки акцизного податку, Е- послуги і податкова звітність.
Найактивнішими
користувачами податкових електронних послуг є платники, до сфери діяльності
яких належать комп’ютерне програмування, роздрібна торгівля в неспеціалізованих
магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами,
надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, інші
види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах тощо.
При зростанні
кількості користувачів електронних сервісів водночас фіксується зменшення
відвідування платниками Центрів обслуговування платників. Порівняно з минулим
роком кількість наданих адміністративних послуг ЦОПами скоротилася на 500 тис.
Загалом ДПС надає 126 видів адміністративних послуг, що є найбільшим показником
серед органів виконавчої влади.
Важливим проектом,
який наразі реалізується ДПС, є програмні реєстратори розрахункових операцій.
«Програмні РРО –
це досить велика задача, яка на сьогодні стоїть перед податковими органами. У
цього проекту дуже велике майбутнє, адже саме з допомогою ПРРО можна
реалізувати досить великі цікаві кейси як для громадян, так і для платників
податків. На сьогодні 3 тис. платників зареєстрували практично 50 тис. ПРРО.
При цьому кількість фіскальних чеків уже сягнула більше 75 млн», – сказала
Наталія Калєніченко.
Важливими кейсами,
за її словами, також є Е-повернення та Е-рахунок. Так, зокрема, сервіс
Е-повернення надає можливість платникам дистанційно подати (через Е-кабінет)
заяви на повернення коштів. Ним скористалися вже 249 тис. платників.
Е-рахунок має
запрацювати з 1 січня 2021 року, за яким платники зможуть сплачувати податки,
збори та ЄСВ на єдиний рахунок, відкритий у Казначействі.
«Ми не
зупиняємося. В планах у нас впровадження Е-акцизу, Е-рахунку,
Е-адміністративних послуг. Тобто цифровізована податкова служба з максимальною
кількістю електронних послуг – наш пріоритет», – зазначила Наталія Калєніченко.
Основні
напрямки адміністрування екологічного податку
На сьогодні
питання стану довкілля Дніпропетровщини є надзвичайно важливим та турбує
кожного мешканця регіону. – зазначила Вікторія
Каліногорська - начальник управління податкового адміністрування Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області
Екологічний
податок є одним із вагомих компенсаторів негативного впливу на природу
шкідливих та небезпечних факторів, що виникають під час господарської
діяльності платників.
Екологічний
податок – це складова екологічної політики нашої держави, завданням якої є
регулювання відносин у галузі охорони, використання та відтворення природних
ресурсів, забезпечення екологічної безпеки, запобігання i ліквідації
негативного впливу господарської та іншої діяльності на навколишнє природне
середовище, збереження природних ресурсів, генетичного фонду живої природи,
ландшафтів та інших природних комплексів, унікальних територій та природних
об’єктів, пов’язаних з історико-культурною спадщиною.
У цьому році
Дніпропетровська область забезпечила надходження екологічного податку 660,6 млн
грн до Державного та місцевого бюджетів, це майже 17 відсотків від суми
надходжень в цілому по Україні.
У поточному році
року надходження по екологічному податку збільшились на 10,1 млн грн у
порівнянні з відповідним періодом минулого року.
Основними
платниками екологічного податку в області є підприємства гірничо-металургійного
комплексу Криворіжжя, якими у поточному році сплачено до бюджетів 457 млн грн.
Одним з
пріоритетних напрямків роботи податкової служби є забезпечення повноти сплати
екологічного податку підприємствами - забруднювачами, у т.ч. на добровільній
основі.
Кількість
платників екологічного податку становить 3 701.
У порівнянні з
відповідним періодом минулого року кількість платників з екологічного податку
збільшилась на 396 платників.
Показник
збільшення досягнуто завдяки комплексному підходу щодо залучення суб’єктів
господарювання різних галузей економіки до сплати екологічного податку.
Так, залучені
платники по наступних категоріях:
- що здійснюють зберігання зерна;
- що здійснюють викиди шляхом спалення
різних видів палива;
- нелегальні АЗС.
Хочу наголосити,
що екологічний податок зобов’язані сплачувати усі суб’єкти господарювання, якщо
їх діяльність призводить до:
- викидів
шкідливих речовин у повітря;
- скидів шкідливих
речовин до річок, ставків, озер, каналів, водосховищ, моря чи підземних вод;
- розміщення
відходів;
- утворення
радіоактивних відходів, їх тимчасове зберігання понад строк, встановлений
особливими умовами ліцензії.
Нагадую, що у
разі, якщо платник екологічного податку з початку звітного року не планує
здійснення господарської діяльності, то він повинен подати заяву у відповідний
контролюючий орган за місцем розташування джерел забруднення В іншому разі
платник податку зобов'язаний подавати Декларацію з екологічного податку на
загальних підставах.
Нормами Кодексу
встановлені ставки податку в залежності від забруднюючої речовини, класу
небезпечності речовин (сполук) в атмосферному повітрі.
Об’єктом та базою
оподаткування екологічним податком є:
- обсяги та види
забруднюючих речовин, які викидаються в атмосферне повітря стаціонарними
джерелами;
- обсяги та види
забруднюючих речовин, які скидаються безпосередньо у водні об’єкти;
- обсяги та види
(класи) відходів, що розміщуються у спеціально відведених для цього місцях
протягом звітного кварталу, крім обсягів та видів (класів) окремих відходів як
вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях
Під розміщення
відходів розуміється постійне (остаточне) перебування або захоронення відходів
у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах (це може бути, сховищах,
полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких
отримано дозволи уповноважених органів.
Нагадую, що
здійснення діяльності, у результаті якої забруднюється навколишнє середовище,
можливе лише після отримання відповідного дозволу, а саме:
- за викиди забруднюючих речовин стаціонарними джерелами в атмосферне
повітря:
Відповідно до ст.
11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» отримання дозволу, виданого
суб’єкту господарювання, обласними державними адміністраціями
Дозволи
оформлюються та надаються Департаментом екології та природних ресурсів
Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
- за скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти здійснюється за наявності
дозволу, який видається територіальними органами Державного агентства водних
ресурсів.
- за розміщення відходів (крім розміщення окремих
видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних
територіях (об'єктах) суб'єктів господарювання) видається Департаментом
екології та природних ресурсів Дніпропетровської обласної державної
адміністрації.
Підсумовуючи, хочу
наголосити, що нашими спільними цілями екологічного оподаткування є:
1) для платників -
превентивний спосіб захисту довкілля:, а саме застосування платниками податку
природозберігаючих технологій, зменшення викидів, забруднення та відходів, що
становлять загрозу навколишньому середовищу;
2) для податківців
- фіскальний спосіб: використання коштів екологічного податку для поповнення
доходів державного бюджету.
Хочу подякувати
сумлінним платникам за чітке виконання законодавства та сплату екологічного
податку!
Платники податків сплатили до бюджетів усіх рівнів 2494,7 млн.грн. податків
і зборів
Підсумовуючи надходження до державного та
місцевих бюджетів, фахівець Нікопольського відділу податків
і зборів з юридичних та фізичних осіб, економічного аналізу управління
податкового адміністрування Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Наталія Продан зазначила, що за 11 місяців 2020 року
надійшло 2494,7 млн. грн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого
року надходження збільшились на 152,4 млн. грн. або на 6,5 відсотка.
Згідно з розподілом до
державного бюджету надійшло 971,5 млн. грн., до місцевих бюджетів – 1523,2 млн. грн..
Системна сплата податків до державного та місцевих бюджетів у першу
чергу є результатом продуктивної діяльності соціально відповідального бізнесу
Нікопольського регіону, який незважаючи на коронавірусні втрати займає активну
позицію у здійсненні виробничої діяльності та наданні послуг.
Місцеві бюджети
Нікопольського регіону отримали від малого бізнесу 150,9 мільйонів гривень
єдиного податку
Фахівець Нікопольського відділу податків і зборів з юридичних та фізичних осіб,
економічного аналізу управління податкового адміністрування Головного
управління ДПС у
Дніпропетровській області Наталія Продан повідомила,
що за 11 місяців 2020 року підприємці
та фермери, які використовують спрощену систему оподаткування, направили до
місцевих громад 150,9 мільйонів гривень
єдиного податку, це на 10 мільйонів або
на 7,2 відсотка більше, ніж за 11 місяців 2019 року.
Завдяки сумлінним платникам Нікопольського
регіону надходження до бюджету збільшуються. Висловлюю слова вдячності усім
платникам податків в регіоні і вірю в значний потенціал кожного представника
підприємництва краю - відзначила Наталія Продан.
До місцевих бюджетів м. Нікополя та Нікопольського
регіону надійшло більше 254 мільйонів гривень плати за землю
З початку року до місцевих бюджетів регіону
надійшло більше 254 мільйони гривень земельного податку та орендної плати за
землю. Як повідомила фахівець
Нікопольського відділу податків і зборів з юридичних та
фізичних осіб, економічного аналізу управління податкового
адміністрування Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Наталія Продан,
власники земельних ділянок і землекористувачі – юридичні особи спрямували до
скарбниць 234,9 мільйони гривень плати за землю, фізичні особи – 19,2 мільйони.
Найбільші суми отримав
бюджет міста Нікополь –160,7 мільйона гривень.
Бюджет міста Покров
отримав 72,6 мільйона гривень, міста Марганець більше 11 мільйонів та
Томаківського району майже 10 мільйонів гривень.
З початку року 2225
суб’єкти господарювання- юридичні особо подали декларації з плати за землю,
фізичні особи підприємці надали 922 декларацій, для громадян фахівці податкової
служби сформували і направили 33,2 тисячі податкових повідомлень-рішень про
сплату земельного податку.
На розвиток місцевих громад
Нікопольського регіону
надійшло 1523,2 мільйони гривень податків й зборів
За січень-листопад 2020 року територіальні громади Нікопольського регіону отримали у своє
розпорядження 1523,2 мільйони гривень податкових платежів, що перевищує рівень
надходжень минулого року на 53,2 мільйонів гривень.
Бюджетоформуючим тут традиційно залишається
податок на доходи фізичних осіб. Завдяки задекларованій праці жителів краю сума
сплаченого ПДФО досягла 994,4 мільйона гривень, що на 33,2 мільйонів гривень
перевищує результат січня-листопада
2019 року, повідомила фахівець
Нікопольського відділу податків і зборів з юридичних та
фізичних осіб, економічного аналізу управління податкового
адміністрування Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко.
Друге місце по наповненню місцевих бюджетів належить платі за землю – 254,1
млн грн.
На третьому місці – єдиний податок – 150,9 млн грн.
Крім того, від компаній регіону надійшло до місцевого бюджету 43,8 млн.грн.
плати за надра.
Роздрібний продаж підакцизних товарів додав скарбницям 29,4 млн.грн.
Податку на нерухоме майно, відмінного від земельної ділянки, надійшло 24,5
млн.грн. та ін.
Юлія Пушко висловлює платникам податків свою
повагу за наполегливу працю, громадянську позицію та зусилля, які спрямовані на
зміцнення економіки країни.
Платники
Дніпропетровщини спрямували до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску за
одиннадцять місяців 2020 року майже 58 мільярдів 70 мільйонів гривень
Платниками
Дніпропетровщини спрямовано до бюджетів усіх рівнів за січень – листопад 2020
року (без урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне
страхування) 58 млрд 68,4 млн гривень.
Так, до державного
бюджету надійшло 20 млрд 325,5 млн грн, що на 111,4 млн грн більше у порівнянні
з аналогічним періодом 2019 року.
До місцевих
бюджетів надійшло 22 млрд 639,1 млн грн, що на 580,8 млн грн більше
відповідного періоду 2019 року.
За підсумками
одинадцяти місяців поточного року єдиного внеску на загальнообов’язкове
державне соціальне страхування надійшло 15 млрд 103,9 млн грн, що перевищує
минулорічні показники на 709,1 млн гривень.
Податковою службою України
запущено свій Telegram-канал
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України
запустила свій Telegram-канал.
Про податки і не тільки – відтепер у більш
зручному та мобільному форматі.
Що ж цікавого запропоновано?
Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та
коментарі фахівців.
Підписуйтеся на Telegram-канал Державної
податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .
Який порядок та термін реєстрації ПРРО?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора
розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію
програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі
– реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в
електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного
документообігу та використання електронних документів подається до фіскального
сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів
або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.
У разі відсутності підстав для відмови у
реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням
фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.
Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання
направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час
реєстрації фіскального номера ПРРО.
Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального
номера ПРРО.
Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами
Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:
у день отримання реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00
робочого (операційного дня);
не пізніше наступного робочого дня, якщо
реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного
дня).
Більше інформації
можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС
України (категорія 109.24).
Яким чином в ПРРО здійснити перегляд інформації за день щодо фіскальних
номерів, розрахункових документів, Z-звіту?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що в програмному реєстраторі
розрахункових операцій за допомогою програмних рішень «ПРРО Каса» та «пРРОсто»,
які надаються Державною податковою службою на безоплатній основі, створені
журнали змін де можна переглянути всі сформовані розрахункові документи та
звіти.
При цьому, перегляд Z-звітів можливо здійснити
тільки після закриття зміни.
Більше інформації
можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС
України (категорія 109.24).
Платник отримує
довідку про стан розрахунків з бюджетом через Електронний кабінет
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що у зв'язку з
впровадженням електронних сервісів для платників Порядком, затвердженим Наказом
Міністерства фінансів України від 07.04.2016р. № 422 передбачено отримання
платником акта звірення стану розрахунків за податками, зборами, платежами та
єдиним внеском за відповідний звітний період в паперовому вигляді.
З метою реалізації
вимог ст. 42-1 Податкового Кодексу України в ITC «Електронний кабінет»
запроваджено електронний сервіс з використанням якого платники мають можливість
доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників, а також
отримання Витягу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами
соціального та пенсійного забезпечення (далі - Витяг).
Платник має
можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з
бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів
ДПС (далі - Запит) через меню «Заяви, запити для отримання інформації»
приватної частини електронного кабінету. Відповідь на Запит платнику
надсилається через електронний кабінет не пізніше п'ятнадцяти робочих днів з
дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо
стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного
забезпечення за формою «F/J1400203». Витяг формується за період вибраний
платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату
відправлення Запиту до органів ДПС.
ТОП – 10 найбільших переглядів відкритих даних
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці
офіційного вебпорталу за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/435806.html
повідомила наступне.
Державна податкова служба України проаналізувала
станом на 01.10.2020 перегляд наборів даних у формі відкритих даних, які
оприлюднені та оновлюються на Порталі відкритих даних Єдиного державного
вебпорталу відкритих даних.
На сьогодні ДПС оновлює 50 наборів даних у формі
відкритих даних з різною періодичністю: щоденно, щомісячно, щоквартально,
протягом трьох робочих днів після внесення змін.
Із вказаної кількості наборів даних до ТОП – 10
найбільших переглядів увійшли такі набори даних:
- Єдиний державний реєстр суб’єктів
господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової
та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та
роздрібної торгівлі пальним – 4 021
перегляд;
- Реєстр платників єдиного податку – 2 317
переглядів;
- Реєстр платників податку на додану вартість – 1
953 перегляди;
- Інформація про суб’єктів господарювання, які
мають податковий борг, - 1 185
переглядів;
- Реєстр неприбуткових організацій – 799
переглядів;
- Інформація про анулювання реєстрації платників
податку на додану вартість – 677 переглядів;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну
торгівлю алкогольними напоями – 665 переглядів;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну
торгівлю тютюновими виробами – 613 переглядів;
- Реєстр платників акцизного податку з реалізації
пального та спирту етилового – 601перегляд;
- Єдиний державний реєстр місць зберігання – 204
перегляди.
Таким чином, отримувати інформацію з наборів даних
є зручним та швидким способом та не потребує витрачання додаткового часу на
написання запитів та чекання відповіді.
Просимо усіх зацікавлених осіб використовувати
набори даних у формі відкритих даних, які оновлюються на Порталі відкритих
даних та на офіційному вебпорталі ДПС.
Довідково:
Аналіз наборів даних проводився на підставі даних
Порталу відкритих даних Єдиного державного вебпорталу відкритих даних з розділу
«Статистика переглядів», який розміщений для кожного набору даних.
Реєстрація
програмного РРО – швидко та просто
Зареєструвати
програмний РРО можна швидко та просто. Відповідний відеоурок розроблено
Державною податковою службою України.
Для початку роботи
з програмним РРО необхідно, перш за все, отримати кваліфікований електронний
підпис (КЕП) у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
ДПС такі ключі видає безкоштовно.
Потім потрібно
встановити програмне забезпечення на будь-який зручний пристрій, який є в
наявності. Це може бути комп’ютер, смартфон або планшет. Завантажити програмне
забезпечення можна за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/programniy-reestrator-rozrahunkovih-operatsiy/.
Детально
ознайомитися з процедурою реєстрацією ПРРО можна у відеоуроці (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/video-lessons/6842.html).
Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом
спілкування та електронними сервісами ДПС!
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість
отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до
податкових органів без особистих візитів до податкових органів.
Для комфорту, економії часу, особливо для власної
безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш
раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні
виконує Інтернет.
Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет
для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти
територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС
у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті
(http://dp.tax.gov.ua) розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива
інформація для платників податків.
В умовах дії карантину залишається актуальним
також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби
України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
У разі виникнення питань щодо користування Електронним
кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок
0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини
в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»
Для Державної
податкової служби України на сьогодні пріоритетом залишається розвиток
електронних сервісів. Саме тому ДПС активно долучилася до впровадження нового
експериментального проєкту «Е-малятко», який стартував на початку 2020 року. За
допомогою сервісу батькам можливо зареєструвати новонароджену дитину в
Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної
реєстрації народження.
Крім того, за
допомогою комплексної послуги «ІD-14» можливо отримати дві послуги за однією
заявою – оформлення паспорта громадянина України вперше та реєстраційного
номера облікової картки платника податків (РНОК ПП).
Для цього ДПС
розроблено новий Web-сервіс, через який здійснюється прийом заяв для реєстрації
дитини в Державному реєстрі. Ці заяви надходять безпосередньо від Державної
міграційної служби (ДМС). ДПС присвоює РНОК ПП та відправляє його до ДМС для
внесення до паспорта громадянина України у формі картки. Завдяки новому сервісу
спрощено процедуру отримання РНОК ПП під час отримання паспорта.
Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до
будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого
надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
(далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи, яка
звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката
відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи, розміщення
пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП
ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
(www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування»
або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».
Договір про визнання електронних документів
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області звертає увагу платників, що меню Електронного
кабінету «Договір про визнання електронних документів» дозволяє переглянути
договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень
органів ДПС.
Для перегляду за необхідності обирається регіон
або конкретний орган ДПС.
У цьому режимі можна завантажити договори про визнання
електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у форматі
p7s.
Приєднатись до договору про визнання електронних
документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання
електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для
фізичних осіб.
Електронні сервіси ДПС для громадян
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що громадяни можуть використовувати
електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:
- доступу до реєстраційних даних та даних про
об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до
ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих податкових повідомлень –
рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів
та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Банківський сервіс з приймання безконтактних платежів на смартфон
інтегрується з сервісом ДПС
У рамках Меморандуму про співпрацю, укладеного між
Державною податковою службою України і компанією Visa, та за підтримки
Ощадбанку, здійснюється інтеграція сервісу ОщадPAY з безкоштовним програмним
рішенням «Програмний реєстратор розрахункових операцій» та з АРІ фіскального
сервера контролюючого органу (Єдине вікно подання електронної звітності).
Мобільний додаток ОщадPAY можна буде
використовувати під час проведення розрахункової операції з використанням
смартфону, на який встановлено ПРРО. Для цього смартфон має підтримувати
операційну систему Android. Додаток дає можливість здійснювати розрахунок за
отримані товари (послуги) за допомогою безконтактних платежів.
Отримати більше інформації та зареєструватись в
ОщадPAY можна за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/oschadpay
Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що Кваліфікований надавач електронних
довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі –
Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДПС) на офіційному вебпорталі ДПC України за
посиланням https://acskidd.gov.ua/manage-certificates проінформував про
наступне.
Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть
лише ті користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення
строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса
реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, доступний лише користувачу та не
є скомпрометованим.
Для початку використання нового передового сервісу
Вам необхідно завантажити та встановити актуальну версію безкоштовного
програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
Додатково, усім клієнтам Кваліфікованого надавача
ЕДП ІДД ДПС рекомендуємо до перегляду Відеоінструкцію по повторному
(дистанційному) формуванню сертифікатів за електронним запитом. Також детальний
опис по роботі нового сервісу, та перелік можливих помилок розміщено у
відповідних розділах Настанови користувача.
Увага! Інформаційно-довідковий департамент ДПС, як
кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, не формує сертифікати
електронної печатки для фізичних осіб (за винятком фізичних осіб – підприємців
для використання у програмних реєстраторах розрахункових операцій).
Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає
звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо
неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері
службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів
ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).
У період карантину Заявники можуть надати
Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до
18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому
автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові
дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на
електронну пошту idd@tax.gov.ua.
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
07.12.2020 15:53