Олексій
Любченко: Ми впевнено рухаємось у напрямі забезпечення імплементації
міжнародних зобов’язань України
Результати планів реалізації Програми з підтримки управління державними
фінансами в Україні (EU4PFM) та першочергові заходи стали темою обговорення під
час засідання Наглядового комітету цього проекту, яке відбулося 28 жовтня.
Захід відбувся за участі експертів Представництва Європейського Союзу в
Україні, Групи підтримки України при Європейській Комісії, Міністерства
фінансів Литовської Республіки, представників Міністерства фінансів України,
Державної митної служби України, Рахункової палати України та ДПС.
Від Державної податкової служби у діалозі взяли участь Голова ДПС Олексій
Любченко, його заступники Наталія Калєніченко та Михайло Тітарчук, керівники
структурних підрозділів.
Олексій Любченко підкреслив, що, незважаючи на кризові явища, викликані
пандемією, завдяки підтримці європейських партнерів ДПС вдалося досягти
значного прогресу у сфері податкового адміністрування та зміцненні
інституційної спроможності служби.
«Ми впевнено рухаємось у напрямі забезпечення імплементації
міжнародних зобов’язань України у рамках FATCA і плану дій BEPS, а також
повноцінного впровадження у цьому році програмних РРО та єдиного рахунку для
сплати податків», - наголосив Олексій Любченко.
Він також відзначив прогрес, якого вдалося досягти в реалізації масштабної
структурної реформи з переходу ДПС до єдиної юридичної особи.
Олексій Любченко висловив вдячність Представництву Європейського Союзу в
Україні за підтримку розвитку та реформ ДПС та запевнив у готовності до
подальшої плідної співпраці.
Представники делегації ЄС, у свою чергу, відзначили прогрес у реалізації
заходів з впровадження реформ у податковій сфері, зокрема, ефективні кроки щодо
переходу роботи ДПС у формат єдиної юридичної особи, гармонізації податкового
законодавства із законодавством ЄС, переходу до сучасних моделей управління
людськими ресурсами, які діють в країнах ЄС.
Олексій
Любченко: Податки сплачують платники, ми просто контролюємо повноту та своєчасність
їх сплати
Поняття «податкова
зібрала», «митниця зібрала» – є цілком архаїчною риторикою. Платники сплачують
податки, а податкова просто контролює повноту та своєчасність їх сплати. Таку
думку висловив вінтерв’ю
виданню «Новое время» Голова
ДПС Олексій Любченко.
«Є поняття
податкової ефективності, ми завжди над цим працювали. Це – відношення між сплаченими
податками та базою оподаткування. Нецікаво мислити категоріями «квартал»,
«рік». Ми взяли десять років і одним алгоритмом прорахували Україну. Отримали
цікаву картину», – розповів Голова ДПС.
За його словами,
починаючи з 2016 року (перший повний рік функціонування електронної системи
адміністрування ПДВ), податкова ефективність почала потроху зростати. Ці
коефіцієнти варіюються від 0,1 % та вище.
«Якщо база
оподаткування 700 млрд грн, а сплатили 700 млн грн, то коефіцієнт – 0,1%. У
минулому році ефективність досягала 2,7 % у квітні. Починаючи з травня
поточного року, податкова ефективність становить в середньому понад 3,1 %», –
наголосив Олексій Любченко.
Він також
відзначив, що зростання надходжень податку на додану вартість пов’язане,
зокрема, через перекриття податківцями можливостей для діяльності компаній, які
«регулярно складали конкуренцію на ринку дешевими ставками ПДВ – 8 % або 10 % в
залежності від ситуації».
«Ось півроку таких
можливостей немає. Близько 20 млрд грн з плюсом за 5 місяців було зростання до
минулого року. Якщо б податкова ефективність була як у минулому році, то не
було б цих 20 млрд грн ПДВ. Та ж ситуація зараз – мінімум 2,5 млрд грн ПДВ буде
ще плюсом у жовтні. Близько 24 млрд грн з’явилося через те, що всі стали
сплачувати податок за ставкою 20 %», – підкреслив очільник ДПС.
У цьому році ми
очікуємо 112 млрд грн ПДВ, – Олексій Любченко
За результатами десяти місяців цього року ДПС практично виконає показники з
ПДВ, які були закладені у початковому бюджеті. Про це Голова ДПС Олексій
Любченко розповів у другій
частині ексклюзивного інтерв’ю виданню «Інтерфакс-Україна».
«У держбюджеті на цей рік спочатку очікування по ПДВ були на рівні 96,8
млрд грн, потім план секвестрували до 75,4 млрд грн. Потім додали 2,2 млрд грн,
з яких 2 млрд грн – на паводок. Тобто стало 77,6 млрд грн. Я впевнено бачу 112
млрд грн цьому році. Вже надійшло 85 млрд грн ПДВ», – наголосив Олексій
Любченко.
«Особливо важливо, що це відбувається при повному і своєчасному відшкодуванні
цього податку – при тому, що з початку року було заявлено до відшкодування 96
млрд грн, держава за цей же час повернула більше 104 млрд грн, повністю
погасивши заборгованість минулих років», – додав Голова ДПС.
За його словами, питома вага внутрішнього ПДВ до ВВП в цьому році
планувалася 1,9 %, в наступному – 2,9 %. У цьому році цей показник вже
очікується на рівні майже 2,8 %.
Олексій
Любченко: Спеціальна ставка ПДВ для деяких видів сільгосппродукції – результат
зростання загальної ефективності системи його адміністрування
Впровадження спеціальної зниженої ставки ПДВ для деяких видів
сільгосппродукції дозволить легальному бізнесу зекономити обігові кошти на
закупівлю та проміжну сплату податку до бюджету. Про це Голова ДПС Олексій
Любченко заявив в інтерв’ю
виданню «Інтерфакс-Україна». За його словами, це не є
проблемою, оскільки мова йде про проміжне споживання.
«Потрібна інвентаризація на момент переходу на спецставку. Необхідно
зафіксувати залишки зерна. Інакше розпочнеться гра в 6 % різниці. У редакції
законопроекту до першого читання ця норма є. Якщо її збережуть у другому
читанні, то все добре. Я взагалі пропонував ставку 10 %», – пояснив
Олексій Любченко.
На його думку, ціна перезавантажиться трохи, але в бюджеті буде більше
грошей. При цьому не буде жодного сенсу в паперовому кредиті.
Водночас, зважаючи на наміри окремих законодавців щодо зменшення ставки ПДВ
для деяких продуктів кінцевого споживання, Олексій Любченко вважає, що вона має
бути єдиною.
«112-ту директиву (Ради ЄС про спільну систему ПДВ) неможна перестрибнути.
Вона дозволяє лише дві знижені ставки в країні. На теперішній час наш ліміт вже
вичерпаний: одна знижена ставка в нас діє на ліки, інша – нульова для
електромобілів (діє до 2022 року). Без цього обмеження всі почали б грати на
ставках», – впевнений очільник ДПС.
Кількість
зареєстрованих ПРРО вже сягнула 42 тис., – Олексій Любченко
На сьогодні 1959 суб’єктів зареєстрували 42 тис. ПРРО, для реєстрації до
фіскального серверу передано близько 40 млн чеків. З них 80 % – це
фізособи-підприємці. Апаратних РРО зареєстровано близько 300 тис.
«Середньомісячний загальний чек – майже 100 млрд грн – за рік ми бачимо 1,2
трлн грн. кінцевого споживання. Однак по факту кінцеве споживання – 4 трлн грн.
Тобто його фіскалізовано трохи більше 25 %. Де податки? Адже ПДВ – це податок
на кінцеве споживання», – наголосив Олексій Любченко.
Очільник ДПС вважає, що необхідно впроваджувати повну фіскалізацію товарів,
які належать до групи ризику. Мова йде, зокрема, про торгівлю побутовою
технікою, ліками, ювелірними виробами.
Фіскалізованою має бути й інтернет-торгівля.
«Чек обов’язково по закону має бути. Питання – хто його видає. Його можуть
в посилку вкласти, але він обов’язковий, інакше товар не вдасться замінити.
По-перше, це захист споживача», – впевнений Голова ДПС.
Олексій
Любченко: Е-ДПС – одна з найпотужніших складових цифровізації країни
Платники податків все більше надають перевагу користуванню електронними
сервісами ДПС. Про це повідомив Голова ДПС Олексій Любченко під час спільного
брифінгу з Віце-прем’єр-міністром – Міністром цифрової трансформації Михайлом
Федоровим.
«Протягом січня-вересня минулого року Центрами обслуговування платників
було надано 4,2 млн адміністративних послуг. Цього року за аналогічний період –
3,7 млн. Тобто ми бачимо, що платники починають надавати перевагу електронному
спілкуванню з податківцями», - підкреслив Олексій Любченко.
На сьогодні загальна кількість платників податків, які зареєстровані в
Україні, становить 3 млн 434 тис. Незважаючи на всі складнощі, які Україна
відчуває через COVID, кількість платників податків у цьому році зросла на 60
тис.
«Запроваджена система електронного адміністрування ПДВ – це була перша і
головна складова Е-ДПС. Завдяки підвищенню ефективності адміністрування ПДВ
бізнес сьогодні відчув зменшення конкуренції з боку тіні. Відповідно звідси й
зросла сплата податків. На фоні падіння ВВП маємо третій місяць поспіль
зростання обсягів реалізації з ПДВ – тобто доходи реального сектору бізнесу
збільшуються», – наголосив Олексій Любченко.
У свою чергу Віце-прем’єр-міністр – Міністр цифрової трансформації Михайло
Федоров наголосив, що цифровізація – сприяє зменшенню присутності держави в
житті людей, що особливо актуально в період пандемії коронавірусу. Тому йде
активна робота щодо максимального переведення послуг в електронний формат.
«Для нас дуже важливо відцифрувати послуги для бізнесу. І податкова служба,
яка по суті адмініструє всі ці процеси, сьогодні є передова в плані
цифровізації. Разом з податковою ми змогли запустити онлайн-послуги для ФОП та
ТОВ. На сьогодні в Україні доступна найшвидша реєстрація бізнесу — за 15 хвилин
можна відкрити ФОП на порталі Дія, не виходячи з дому. Понад 50 тисяч ФОП у
2020 році вже відкрито онлайн», — повідомив Віце-прем’єр-міністр — Міністр
цифрової трансформації Михайло Федоров.
Податківцями
Дніпропетровщини з початку року проведено 216 фактичних перевірок
З початку 2020
року працівниками Головного управління ДПС у Дніпропетровській області
проведено 216 фактичних перевірок суб’єктів господарювання щодо контролю у
сфері обігу підакцизних товарів, у ході яких виявлено 236 порушень
законодавства. Загальна сума нарахованих фінансових санкцій – 21 млн 192 тис
гривень.
«Найчастіше
суб’єкти господарювання здійснювали роздрібну торгівлю алкогольними напоями та
тютюновими виробами без наявності ліцензій (40 випадків)», - прокоментувала
в.о. заступника начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області
Ольга Мазур.
Крім того,
виявлено: 34 факти роздрібної та 3 факти оптової торгівлі пальним без наявності
ліцензії, 34 факти торгівлі алкогольними напоями за цінами нижчими від
мінімальних роздрібних цін, 37 - торгівлі алкогольними напоями на розлив, 13 -
торгівлі тютюновими виробами за цінами вищими від максимальних, 34 факти не
обладнання резервуарів рівнемірами-лічильниками та/або
витратомірами-лічильниками, 30 – не своєчасного подання довідки про фактичні
залишки пального, 4 - торгівлі тютюновими виробами поштучно, 4 факти зберігання
алкогольних напоїв та тютюнових виробів без марок акцизного податку, 1 факт
роздрібної торгівлі пальним через реєстратор розрахункових операцій, який не
зазначено у ліцензії, 1 факт зберігання алкогольних напоїв в місці, не
внесеному до Єдиного державного реєстру місць зберігання та 1 факт виробництва
алкогольних напоїв без марок акцизного податку встановленого зразка.
Надходження ЄСВ
за дев′ять місяців 2020 року на 401 млн гривень перевищили минулорічний
показник
Надходження по
єдиному внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі –
єдиний внесок) протягом січня – вересня 2020 року від платників податків
Дніпропетровщини склали 12 млрд 089,8 млн гривень.
Цей показник на
401,1 млн гривень перевищує минулорічну суму сплати єдиного внеску за
аналогічний період.
Фактичні
надходження єдиного внеску протягом вересня 2020 року склали 1 млрд 425,4
млн гривень.
Станом на 01
жовтня 2020 року згідно інформаційної бази Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області кількість платників єдиного внеску становить 369,7
тисяч.
ДПС запускає
новий сервіс «infoTAX»
З листопада Державна податкова служба України
запускає новий електронний сервіс – «infoTAX». Про це повідомив Голова ДПС
Олексій Любченко під час спільного брифінгу з Віце-прем’єр-міністром –
Міністром цифрової трансформації Михайлом Федоровим.
На першому етапі роботи цього сервісу платники за допомогою месенджерів
Telegram, Viber матимуть можливість отримувати інформацію щодо стану
розрахунків з бюджетом, реєстраційні та облікові дані, повідомлення про
результати обробки документів, нагадування про необхідність подання звітності
та сплати податків.
На другому етапі – передбачено предзаповнення звітності для платників
єдиного податку, перехід до сплати податків у «два кліки», оповіщення про
виникнення податкового боргу.
Доступ до нового сервісу буде надійно захищено та відбуватиметься через
обов’язкову ідентифікацію особи за допомогою ID-банкінгу або кваліфікованого
електронного підпису, який на сьогодні можна отримати не виходячи з дому.
В подальшому вказаний сервіс буде інтегровано з Порталом Дія.
Податковою службою України
запущено свій Telegram-канал
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України
запустила свій Telegram-канал.
Про податки і не тільки – відтепер у більш
зручному та мобільному форматі.
Що ж цікавого запропоновано?
Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та
коментарі фахівців.
Підписуйтеся на Telegram-канал Державної
податкової служби України https://t.me/tax_gov
ua .
Який порядок та термін реєстрації ПРРО?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора
розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію
програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі
– реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в
електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного
документообігу та використання електронних документів подається до фіскального
сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів
або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.
У разі відсутності підстав для відмови у
реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням
фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.
Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання
направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час
реєстрації фіскального номера ПРРО.
Датою реєстрації ПРРО є дата формування
фіскального номера ПРРО.
Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами
Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:
у день отримання реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00
робочого (операційного дня);
не пізніше наступного робочого дня, якщо
реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного
дня).
Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному
інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).
Яким чином в ПРРО здійснити перегляд інформації за день щодо фіскальних
номерів, розрахункових документів, Z-звіту?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що в програмному реєстраторі
розрахункових операцій за допомогою програмних рішень «ПРРО Каса» та «пРРОсто»,
які надаються Державною податковою службою на безоплатній основі, створені
журнали змін де можна переглянути всі сформовані розрахункові документи та
звіти.
При цьому, перегляд Z-звітів можливо здійснити
тільки після закриття зміни.
Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному
інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).
ТОП – 10 найбільших переглядів відкритих даних
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці офіційного
вебпорталу за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/435806.html
повідомила наступне.
Державна податкова служба України проаналізувала
станом на 01.10.2020 перегляд наборів даних у формі відкритих даних, які
оприлюднені та оновлюються на Порталі відкритих даних Єдиного державного
вебпорталу відкритих даних.
На сьогодні ДПС оновлює 50 наборів даних у формі
відкритих даних з різною періодичністю: щоденно, щомісячно, щоквартально,
протягом трьох робочих днів після внесення змін.
Із вказаної кількості наборів даних до ТОП – 10
найбільших переглядів увійшли такі набори даних:
- Єдиний державний реєстр суб’єктів
господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової
та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та
роздрібної торгівлі пальним – 4 021
перегляд;
- Реєстр платників єдиного податку – 2 317
переглядів;
- Реєстр платників податку на додану вартість – 1
953 перегляди;
- Інформація про суб’єктів господарювання, які
мають податковий борг, - 1 185
переглядів;
- Реєстр неприбуткових організацій – 799
переглядів;
- Інформація про анулювання реєстрації платників
податку на додану вартість – 677 переглядів;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну
торгівлю алкогольними напоями – 665 переглядів;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну
торгівлю тютюновими виробами – 613 переглядів;
- Реєстр платників акцизного податку з реалізації
пального та спирту етилового – 601перегляд;
- Єдиний державний реєстр місць зберігання – 204
перегляди.
Таким чином, отримувати інформацію з наборів даних
є зручним та швидким способом та не потребує витрачання додаткового часу на
написання запитів та чекання відповіді.
Просимо усіх зацікавлених осіб використовувати
набори даних у формі відкритих даних, які оновлюються на Порталі відкритих
даних та на офіційному вебпорталі ДПС.
Довідково:
Аналіз наборів даних проводився на підставі даних
Порталу відкритих даних Єдиного державного вебпорталу відкритих даних з розділу
«Статистика переглядів», який розміщений для кожного набору даних.
Просто та
зручно: Форма для подання запиту на отримання публічної інформації
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці
офіційного вебпорталу за посиланням https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/436245.html повідомила наступне.
Державна податкова
служба України нагадує, що для спрощення процедури оформлення письмового запиту
на отримання публічної інформації можна використовувати Форму для подання
запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів
Державної податкової служби.
Зазначена Форма та
зразок її заповнення розміщено на офіційному вебпорталі ДПС у розділі «Публічна
інформація» - Форма для подання запиту https://tax.gov.ua/priymalnya-gromadyan/dostup-do-publichnoi-inform/formi-zapitu-na-informatsiyu/429621.html.
Електронна адреса
ДПС для подання запиту на отримання публічної інформації: publicinfo_dps@tax.gov.ua.
Звертаємо увагу,
що на електронну адресу publicinfo_dps@tax.gov.ua не надсилаються пропозиції, заяви,
скарги громадян, юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, самозайнятих
осіб, а також питання щодо практичного використання окремих норм податкового
законодавства, питання з роз'яснення прав та обов'язків платника єдиного внеску
на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Пропозиції, заяви,
скарги розглядаються ДПС відповідно до вимог Закону України «Про звернення
громадян» і такі звернення від громадян надсилаються на електронну скриньку zvernennya_dps@tax.gov.ua – у вигляді сканкопій чи фотокопій
письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання
(реєстрації). Підпис громадянина в електронному зверненні може бути
відсканованим, сфотографованим. Також опрацьовуються електронні звернення громадян,
підписані із застосуванням кваліфікованого електронного підпису.
Звернення від
юридичних осіб та самозайнятих осіб приймаються на електронну адресу post@tax.gov.ua
Довідково:
Форма для
подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні
органів Державної податкової служби, затверджена наказом Міністерства фінансів
України від 09.07.2020 № 405 «Про затвердження Порядку організації роботи та
взаємодії між структурними підрозділами органів Державної податкової служби при
складанні, поданні та опрацюванні запитів та отримання публічної інформації та
Форми для подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у
володінні органів Державної податкової служби», затвердженим у Міністерстві
юстиції України від 29.07.2020 №717/35000 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0717-20#Text
https://tax.gov.ua/priymalnya-gromadyan/dostup-do-publichnoi-inform/normativn/74695.html
Чи можливо здійснити первинну процедуру реєстрації у Кваліфікованого
надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС через мережу Інтернет без
особистої присутності у центрі?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує.
Первинна процедура отримання електронних довірчих
послуг від Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі –
КН ЕДП ІДД ДПС) не передбачає можливість реєстрації заявників через мережу
Інтернет.
Відповідно до вимог Регламенту КН ЕДП ІДД ДПС
заявник має бути особисто присутнім під час первинної процедури реєстрації.
Детальну інформацію щодо процедури реєстрації
можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
(http://www.acskidd.gov.ua) у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у
тому числі для програмних РРО».
Відповідне запитання та відповідь на нього
розміщене у категорії 301.02 розділу «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ»
ЗАГАЛЬНОДОСТУПНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВОГО РЕСУРСУ на офіційному веб-порталі
ДПС України за посиланням http://zir.tax.gov.ua.
Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом
спілкування та електронними сервісами ДПС!
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість
отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до
податкових органів без особистих візитів до податкових органів.
Для комфорту, економії часу, особливо для власної
безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш
раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні
виконує Інтернет.
Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет
для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти територіальних
органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС у
Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті (http://dp.tax.gov.ua)
розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива інформація для платників
податків.
В умовах дії карантину залишається актуальним
також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби
України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
У разі виникнення питань щодо користування
Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном
0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини
в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»
Здійснити реєстрацію дитини у Державному реєстрі
можна в рамках реалізації експериментального проекту щодо створення сприятливих
умов для реалізації прав дитини та відповідно до Порядку надання комплексної
послуги «є Малятко», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10
липня 2019 року № 691, з метою одержання за однією заявою комплексу
адміністративних послуг, зокрема:
- за бажанням батьків дитини чи одного з них
здійснювати реєстрацію дитини у Державному реєстрі під час державної реєстрації
її народження;
- особам віком від 14 до 18 років, які не
зареєстровані у Державному реєстрі, за їх бажанням під час оформлення паспорта
громадянина України вперше.
Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до
будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого
надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
(далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи, яка
звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката
відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи, розміщення
пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП
ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
(www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування»
або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».
Договір про визнання електронних документів
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області звертає увагу платників, що меню Електронного
кабінету «Договір про визнання електронних документів» дозволяє переглянути
договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень
органів ДПС.
Для перегляду за необхідності обирається регіон
або конкретний орган ДПС.
У цьому режимі можна завантажити договори про
визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у
форматі p7s.
Приєднатись до договору про визнання електронних
документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання
електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для
фізичних осіб.
Електронні сервіси ДПС для громадян
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що громадяни можуть використовувати
електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:
- доступу до реєстраційних даних та даних про
об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до
ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих податкових повідомлень –
рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів
та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Банківський сервіс з приймання безконтактних платежів на смартфон
інтегрується з сервісом ДПС
У рамках Меморандуму про співпрацю, укладеного між
Державною податковою службою України і компанією Visa, та за підтримки
Ощадбанку, здійснюється інтеграція сервісу ОщадPAY з безкоштовним програмним
рішенням «Програмний реєстратор розрахункових операцій» та з АРІ фіскального
сервера контролюючого органу (Єдине вікно подання електронної звітності).
Мобільний додаток ОщадPAY можна буде
використовувати під час проведення розрахункової операції з використанням
смартфону, на який встановлено ПРРО. Для цього смартфон має підтримувати
операційну систему Android. Додаток дає можливість здійснювати розрахунок за
отримані товари (послуги) за допомогою безконтактних платежів.
Отримати більше інформації та зареєструватись в
ОщадPAY можна за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/oschadpay
Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області повідомляє, що Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг
Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Кваліфікований надавач ЕДП
ІДД ДПС) на офіційному вебпорталі ДПC України за посиланням
https://acskidd.gov.ua/manage-certificates проінформував про наступне.
Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть
лише ті користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення
строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса
реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, доступний лише користувачу та не
є скомпрометованим.
Для початку використання нового передового сервісу
Вам необхідно завантажити та встановити актуальну версію безкоштовного
програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
Додатково, усім клієнтам Кваліфікованого надавача
ЕДП ІДД ДПС рекомендуємо до перегляду Відеоінструкцію по повторному
(дистанційному) формуванню сертифікатів за електронним запитом. Також детальний
опис по роботі нового сервісу, та перелік можливих помилок розміщено у
відповідних розділах Настанови користувача.
Увага! Інформаційно-довідковий департамент ДПС, як
кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, не формує сертифікати
електронної печатки для фізичних осіб (за винятком фізичних осіб – підприємців
для використання у програмних реєстраторах розрахункових операцій).
Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає
звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо
неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері
службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів
ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).
У період карантину Заявники можуть надати
Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до
18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому
автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові
дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на
електронну пошту idd@tax.gov.ua.
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
03.11.2020 09:35