Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

 Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

Олексій Любченко: Ми будемо руйнувати схеми з відшкодування ПДВ по непідтвердженим залишкам товару, адже ціна – 1 млрд гривень

Протягом 2020 року представниками ДПС було проведено 401 перевірку щодо зберігання та торгівлі тютюновими виробами, які належать 37 суб’єктам господарювання. За їх результатами було встановлено, що 148 місць не здійснювали діяльність. Крім того, там не підтвердилася наявність залишків, яких було задекларовано у кількості 195,5 млн пачок вартістю 8,8 млрд грн. Про це Голова ДПС Олексій Любченко розповів в інтерв’ю інформаційному агентству «Інтерфакс – Україна».

За його словами, за рахунок цього порушники мали змогу сформувати незаконного податкового кредиту з ПДВ на 1,4 млрд гривень. Проте податківці їм завадили.

«Виробники зараз ведуть себе дуже достойно. Є недостойні «громадяни», які не допускають нас на інвентаризацію. Це надто самовпевнені люди, імпортери, які вирішили, що можна завезти товар, реалізувати його на внутрішньому ринку, а документи щодо цього товару відобразити в декларації з ПДВ у вигляді залишків. При тому, що товар продається і все «згортається» - зобов’язання, кредит. Схема у тому, що товар проданий за готівку, а суб’єкт намагається отримати відшкодування нібито за залишками. Хтось вигадав таку норму – відшкодування ПДВ за залишками товару, і не проблема – були б залишки», – зазначив Голова ДПС.

Податківці мають право перевірити наявність залишків (підакцизна група при заявці на відшкодування), однак деякі платники не допускають їх на склади нібито через карантинні заходи, або через інші причини. Такими чином вони очікують, поки закінчиться встановлений Податковим кодексом термін на перевірку.

«Ми вже пішли далі, в технічні експертизи, чим руйнуємо подібні схеми. І будемо руйнувати, адже – ціна 1 млрд гривень. Розраховуємо на підтримку правоохоронних органів», – підкреслив Олексій Любченко.

 

Олексій Любченко: При заявці в 96 млрд грн відшкодовано 104,3 млрд гривень. Такого не було ніколи

За підсумками січня-вересня цього року при заявці 96 млрд грн було відшкодовано 104,3 млрд грн ПДВ. Тобто ДПС почала скорочувати накопичені на 1 січня 2020 року залишки невідшкодованого ПДВ. Таких результатів ще не було. Про це заявив Голова Державної податкової служби України Олексій Любченко в інтерв’ю інформаційному агентству «Інтерфакс-Україна»

«У вересні було заявлено та відшкодовано по 11,5 млрд грн. У липні-серпні цього року заявлено на 0,2 млрд грн та 0,4 млрд грн більше, ніж відшкодовано. А з квітня по червень відшкодування перевищувало заявки: у квітні – на 2,2 млрд грн (відшкодовано 12 млрд грн.), у травні – на 1,2 млрд грн (12 млрд грн), у червні – на 0,8 млрд грн (11,6 млрд грн). Тобто ми ще й віддаємо борги», – наголосив Олексій Любченко.

Він також розповів, що у вересні середньомісячна ефективність була на рівні 3,2 %, у квітні – 2,67 %, а за минулий рік – 2,68%.

«Ми побачили парадоксальну ситуацію. По суті обсяг декларацій з ПДВ ­– це мікромодель ВВП – з лютого по квітень йшов спад, але в липні-серпні повернувся до зростання. Причому зростання гарне: було близько 550 млрд грн в місяць, а зараз вже перевищило 700 млрд гривень»,– зазначив Олексій Любченко.

За його словами, починають оживати окремі «вічні» галузі – торгова, харчова та легка промисловість. Показники зростають ще й тому, що порушникам не вдається легалізувати контрабанду, а отже у білого бізнесу нечесної конкуренції та тиску менше.

«Коли ми перший раз з журналістами зустрічалися весною, я чітко зафіксував: «мінус» 44 млрд грн вся країна не виконувала загальний фонд держбюджету. А на 1 жовтня вже залишалося «мінус» 10 млрд грн. У жовтні ми перекриємо ще 5 млрд грн мінімум, і за січень-жовтень 2020 року виконання загального фонду держбюджету очікується на рівні 108,5 відсотка, або плюс майже 33 млрд грн. І якщо всі інші адміністратори доходів бюджету вийдуть на «нуль», то залишиться на дві місяці перекрити 5 млрд грн. Це цілком реально, і Уряду доведеться думати не про адміністрування внутрішніх податків, а виключно про керування держборгом», – впевнений Олексій Любченко.

 

Олексій Любченко: Я готовий взяти на себе зобов’язання не виходити на перевірки бізнесу з обігом менше 50 млн EUR, крім ризикових

Законодавцем надано право Кабінету Міністрів України знімати обмеження на проведення податкових перевірок. З огляду на це на листопад-грудень 2020 року заплановано 812 перевірок на загальну суму ризиків понад 5 млрд гривень. Про це заявив Голова ДПС Олексій Любченко в інтерв’ю інформаційному агентству «Інтерфакс-Україна».

За його словами, наразі залишаються зупиненими 353 планові перевірки платників податків, за якими загальна сума ризиків несплати податків складає 39 млрд гривень. Це ті перевірки, які були розпочаті, але зупинені 18 березня через карантин.

Голова ДПС також наголосив, що готовий відмовитися від перевірок суб’єктів господарювання з обігом менше 50 млн EUR.

«Я можу взяти на себе зобов’язання – менше 50 млн EUR не виходити, окрім ризикових. Це моя особиста позиція. Окрім ризикових, підкреслю», – наголосив Голова ДПС.

P.S. Голова ДПС дав доручення структурним підрозділам підготувати та оприлюднити профілі ризиків.

 

При реорганізації в єдину юрособу принципово, щоб не було зайвих управлінських ланок, – Олексій Любченко

Голова Державної податкової служби України Олексій Любченко в інтерв’ю інформаційному агентству «Інтерфакс-Україна» розповів про зміни у структурі ДПС у зв’язку з переходом до  єдиної юридичної особи.

Наразі вже затверджено нову регіональну структуру територіальних органів. Всі обласні управління, Офіс великих платників податків та Інформаційно-довідковий департамент знаходяться на стадії ліквідації як юрособи.

«Нова структура передбачає 31 територіальний орган, з яких 5 регіональних центрів обслуговування великих платників податків: Київ, Харків, Одеса, Львів, Запоріжжя та Дніпро. Найбільша кадрова ротація очікує Запоріжжя та Дніпро, а також Львів та Одесу. По Києву та Харкову менше всього питань, глобальних кадрових ротацій поки що немає, принаймні у рамках Офісу великих платників», – зазначив Голова ДПС.

Олексій Любченко, зокрема, підкреслив, що при реорганізації ДПС в єдину юридичну особу принциповим питанням є відсутність зайвих управлінських ланок.

Торкнулися зміни і центрального апарату податкової служби. Так, у структурі з’явиться департамент управління ризиками, який займатиметься виключно питаннями ПДВ та податку на прибуток. Буде створено і департамент податкових розслідувань.

«Це по суті керуюча компанія за п’ятьма регіональними центрами обслуговування великих платників. Її завдання – виявляти схеми та знаходити ухилення. Це буде виключно аналітичний підрозділ, який повністю займатиметься міжнародним оподаткуванням», – розповів Олексій Любченко.

 

Актуальні питання щодо стягнення податкового боргу та заборгованості з єдиного внеску

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що нещодавно в інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулась пресконференція на тему «Актуальні питання щодо стягнення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ».

У пресконференції прийняв участь заступник начальника управління – начальник відділу організації стягнення боргу та роботи з безхазяйним майном управління по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Артем Прихорчук.

Він розповів яким чином платник податків може отримати довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків.

«Для отримання Довідки про відсутність заборгованості з платежів, платнику необхідно подати заяву про надання такої довідки за встановленою формою згідно з додатком 2 до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733.

У заяві обов’язково вказується, відповідно до якого нормативно-правового акта довідка видається, а саме – назва нормативно-правового акта, його номер та дата прийняття. Заява подається на вибір платника: у паперовій формі – до органу Державної податкової служби за основним місцем обліку такого платника; в електронній формі – на адресу органу Державної податкової служби за основним місцем обліку через приватну частину Електронного кабінету, з дотриманням вимог законодавства. Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у заяві, упродовж 5 робочих днів», – зазначив Артем Прихорчук.

Податківець зупинився на питаннях щодо відповідальності, що передбачені до суб’єктів господарювання, якщо вони своєчасно не сплачують розстрочені суми податкового боргу та при відчуженні майна, яке перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу.

Також, він акцентував увагу на заходах примусового стягнення, які застосовуються до платників за несплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок).

«Порядок стягнення заборгованості з платників визначає Закон України від 08.07.2010 № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та Інструкція про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04.05.2018 № 469) із змінами. Відповідно до зазначених документів,  податковий орган у порядку, за формою та у строки, встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, надсилає платникам єдиного внеску, які мають недоїмку, вимогу про її сплату. Вимога про сплату недоїмки є виконавчим документом та підлягає примусовому виконанню.

Так, у разі якщо платник єдиного внеску протягом десяти календарних днів з дня надходження вимоги не сплатив зазначені у вимозі суми недоїмки та штрафів разом з нарахованою пенею, не узгодив вимогу з податковим органом шляхом оскарження в адміністративному чи судовому порядку або не сплатив узгоджену суму недоїмки протягом десяти календарних днів з дня отримання узгодженої вимоги, податковий орган надсилає в порядку, встановленому законом, до підрозділу державної виконавчої служби узгоджену вимогу про сплату недоїмки.

Окрім цього, суми недоїмки стягуються з нарахуванням пені та застосуванням штрафів. До того ж, передбачено право на звернення до суду з позовом про стягнення недоїмки», – підсумував Артем Прихорчук.

 

Доступу до даних інтегрованих карток платників в режимі реального часу для платників податків

Начальник Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Міщенко Наталія повідомляє.

Вхід до електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням КЕП будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Меню Стан розрахунків з бюджетом надає користувачу електронного кабінету доступ до своїх особистих рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів. При зверненні до зазначеного пункту меню відображається зведена  інформація станом на момент звернення, що містить інформацію по кожному виду платежу.

Червоним кольором позначені суми податкового боргу чи заборгованості зі сплати єдиного внеску, які не сплачені в строк та по яких існує заборгованість до бюджету або фондів соціального та пенсійного забезпечення.

Для перегляду даних за попередні роки необхідно застосувати фільтр «Рік», та фільтр «ОДПС» для перегляду особистих рахунків, що знаходяться на обліку у відповідних органів ДПС.

Крім того, платників податків можуть отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС.

Для цього в меню Заяви, запити для отримання інформації встановлюється відповідний період та обмежується перелік документів за типом «J(F)13 Запити». Зі списку документів обирається Запит (F/J1300203). В наступному вікні в полях «Регіон» та «Район» обирається відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації), та натискається кнопка «Створити».

Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично, а саме:

- найменування; прізвище, ім’я, по батькові платника податків;

- податковий номер платника податку або серія та номер паспорта;

- дата відправлення Запиту до органів ДПС.

Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок». 

 

Працівник не вважається офіційно працевлаштованим, якщо не надано повідомлення про прийняття на роботу

Відповідно до чинного законодавства, власник підприємства, установи, організації або фізична особа-підприємець, зобов’язані подавати до органу Державної податкової служби, за місцем їх обліку, як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування повідомлення про прийняття нового працівника на роботу до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором про це повідомила фахівець Нікопольського відділу податків і зборів з юридичних та фізичних осіб, економічного аналізу управління податкового адміністрування Головного управління ДПС у Дніпропетровській Юлія Пушко

Повідомити контролюючий орган про нового працівника можливо в один з таких способів:

- засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису, відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронних довірчих послуг;

- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;

- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Інформація, що міститься у повідомленні про прийняття працівника на роботу, вноситься до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб згідно з Законом України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами та доповненнями.

 Юлія Пушко звертає увагу, якщо допущено помилку в раніше наданому повідомленні про прийняття на роботу та потрібно внести зміни, роботодавцю необхідно подати спочатку повідомлення типу «скасовуюче», в якому вказати раніше надані помилкові данні, та відразу надати повідомлення «початкове», з правильними даними.

 

Сплата податку на нерухомість фізичними особами

Фахівець Нікопольського відділу податків і зборів з юридичних та фізичних осіб, економічного аналізу управління податкового адміністрування Головного управління ДПС у Дніпропетровській Юлія Пушко звертає увагу фізичних осіб, які мають у власності об’єкти як житлової так і не житлової нерухомості, про необхідність сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Протягом 9 місяців поточного року до місцевих бюджетів Нікопольського регіону надійшло майже 6 млн 700 тис. грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Платниками податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки є власники квартири чи квартир, загальна площа яких перевищує 60 кв. метрів, власники житлового будинку чи будинків, загальна площа яких перевищує 120 кв. метрів, або різних типів об’єктів нерухомості загальною площею понад 180 кв. метрів.  Податок сплачується протягом 60 днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення.

У 2020 році громадяни сплачують податок за базовий податковий (звітний) період - 2019 рік із застосуванням минулорічних ставок і пільг.

Ставки та пільги з податку на нерухомість залежать від рішень, встановлених місцевими радами по кожній окремій території, де знаходяться об’єкти нерухомості.

Рішення про ставки та пільги зі сплати податку розміщуються на сайтах місцевих рад.

При цьому, ставка податку на загальнодержавному рівні обмежена — не більше 1,5 відсотка від мінімальної зарплати, встановленої на 1 січня звітного (податкового) року за 1 квадратний метр бази оподаткування.

У 2020 році максимальна ставка податку становить 62,60 грн за кв. метр (1,5% х 4173 грн.)).

Звертаємо Вашу увагу, що у разі зміни адреси реєстрації (прописки) фізичним особам обов’язково потрібно звернутися до органів ДПС за місцем нової реєстрації та подати заяву за встановленою формою.

 

Податковою службою України запущено свій Telegram-канал

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Державна податкова служба України запустила свій Telegram-канал.

Про податки і не тільки – відтепер у більш зручному та мобільному форматі.

Що ж цікавого запропоновано?

Це – ексклюзивні матеріали, інфографіки, все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення та коментарі фахівців.

Підписуйтеся на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov ua .

 

Центрами обслуговування платників Дніпропетровщини надано майже 210 тис. адміністративних послуг за дев′ять місяців поточного року

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що при державних податкових інспекціях Головного управління ДПС у Дніпропетровській області функціонують 37 Центрів обслуговування платників (ЦОП), де платники податків можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.

Центрами забезпечується надання 31 виду адміністративних послуг.

З переліком адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області та Інформаційними картками адміністративних послуг можна ознайомитись на офіційному субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» у розділі «Адміністративні послуги».

Загалом у січні – вересні 2020 року працівниками ЦОП опрацьовано 215,2 тис. звернень у сфері надання адміністративних та інших послуг, з яких 209,8 тис. – надано адміністративні послуги.

У зв’язку із прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року №392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусном SARS-Co-V-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів», прийом платників здійснюється за попереднім записом. Для листування та подання звітності платниками, що не мають змоги використовувати електронні сервіси, в будівлях ЦОП розміщені поштові скриньки з метою обмеження особистого спілкування працівників ЦОП з платниками податків.

Також, ви можете переглянути відеоуроки, які оприлюднені на порталі ДПС України з роз’ясненнями як користуватися електронними сервісами ДПС за посиланнямhttps://www.tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/.

 

Який порядок та термін реєстрації ПРРО?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів подається до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.

У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.

Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО.

Датою реєстрації ПРРО є дата формування фіскального номера ПРРО.

Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:

у день отримання реєстраційної заяви за ф. № 1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00 робочого (операційного дня);

не пізніше наступного робочого дня, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного дня).

Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).

 

Яким чином в ПРРО здійснити перегляд інформації за день щодо фіскальних номерів, розрахункових документів, Z-звіту?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що в програмному реєстраторі розрахункових операцій за допомогою програмних рішень «ПРРО Каса» та «пРРОсто», які надаються Державною податковою службою на безоплатній основі, створені журнали змін де можна переглянути всі сформовані розрахункові документи та звіти.

При цьому, перегляд Z-звітів можливо здійснити тільки після закриття зміни.

Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).

 

ТОП – 10 найбільших переглядів відкритих даних

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці офіційного вебпорталу за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/435806.html повідомила наступне.

Державна податкова служба України проаналізувала станом на 01.10.2020 перегляд наборів даних у формі відкритих даних, які оприлюднені та оновлюються на Порталі відкритих даних Єдиного державного вебпорталу відкритих даних.

На сьогодні ДПС оновлює 50 наборів даних у формі відкритих даних з різною періодичністю: щоденно, щомісячно, щоквартально, протягом трьох робочих днів після внесення змін.

Із вказаної кількості наборів даних до ТОП – 10 найбільших переглядів увійшли такі набори даних:

- Єдиний державний реєстр суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним  – 4 021 перегляд;

- Реєстр платників єдиного податку – 2 317 переглядів;

- Реєстр платників податку на додану вартість – 1 953 перегляди;

- Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг,  - 1 185 переглядів;

- Реєстр неприбуткових організацій – 799 переглядів;

- Інформація про анулювання реєстрації платників податку на додану вартість – 677 переглядів;

- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну торгівлю алкогольними напоями – 665 переглядів;

- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну торгівлю тютюновими виробами – 613 переглядів;

- Реєстр платників акцизного податку з реалізації пального та спирту етилового – 601перегляд;

- Єдиний державний реєстр місць зберігання – 204 перегляди.

Таким чином, отримувати інформацію з наборів даних є зручним та швидким способом та не потребує витрачання додаткового часу на написання запитів та чекання відповіді.

Просимо усіх зацікавлених осіб використовувати набори даних у формі відкритих даних, які оновлюються на Порталі відкритих даних та на офіційному вебпорталі ДПС.

Довідково:

Аналіз наборів даних проводився на підставі даних Порталу відкритих даних Єдиного державного вебпорталу відкритих даних з розділу «Статистика переглядів», який розміщений для кожного набору даних.

 

Просто та зручно: Форма для подання запиту на отримання публічної інформації

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці офіційного вебпорталу за посиланням https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/436245.html  повідомила наступне.

Державна податкова служба України нагадує, що для спрощення процедури оформлення письмового запиту на отримання публічної інформації можна використовувати Форму для подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної податкової служби.

Зазначена Форма та зразок її заповнення розміщено на офіційному вебпорталі ДПС у розділі «Публічна інформація» - Форма для подання запиту  https://tax.gov.ua/priymalnya-gromadyan/dostup-do-publichnoi-inform/formi-zapitu-na-informatsiyu/429621.html.

Електронна адреса ДПС для подання запиту на отримання публічної інформації: publicinfo_dps@tax.gov.ua.

Звертаємо увагу, що на електронну адресу publicinfo_dps@tax.gov.ua не надсилаються пропозиції, заяви, скарги громадян, юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, самозайнятих осіб, а також питання щодо практичного використання окремих норм податкового законодавства, питання з роз'яснення прав та обов'язків платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. 

Пропозиції, заяви, скарги розглядаються ДПС відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» і такі звернення від громадян надсилаються на електронну скриньку zvernennya_dps@tax.gov.ua – у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації). Підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим. Також опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані із застосуванням кваліфікованого електронного підпису.

Звернення від юридичних осіб та самозайнятих осіб приймаються на електронну адресу post@tax.gov.ua

Довідково:  Форма для подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної податкової служби, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 09.07.2020 № 405 «Про затвердження Порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної податкової служби при складанні, поданні та опрацюванні запитів та отримання публічної інформації та Форми для подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної податкової служби», затвердженим у Міністерстві юстиції України від 29.07.2020 №717/35000 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0717-20#Text https://tax.gov.ua/priymalnya-gromadyan/dostup-do-publichnoi-inform/normativn/74695.html

 

Чи можливо здійснити первинну процедуру реєстрації у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС через мережу Інтернет без особистої присутності у центрі?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.

Первинна процедура отримання електронних довірчих послуг від Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) не передбачає можливість реєстрації заявників через мережу Інтернет.

Відповідно до вимог Регламенту КН ЕДП ІДД ДПС заявник має бути особисто присутнім під час первинної процедури реєстрації.

Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (http://www.acskidd.gov.ua) у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО».

Відповідне запитання та відповідь на нього розміщене у категорії 301.02 розділу «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ» ЗАГАЛЬНОДОСТУПНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВОГО РЕСУРСУ на офіційному веб-порталі ДПС України за посиланням http://zir.tax.gov.ua.

 

Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом спілкування та електронними сервісами ДПС!

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до податкових органів без особистих візитів до податкових органів.

Для комфорту, економії часу, особливо для власної безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні виконує Інтернет.

Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті (http://dp.tax.gov.ua) розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива інформація для платників податків.

В умовах дії карантину залишається актуальним також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

 

Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»

Здійснити реєстрацію дитини у Державному реєстрі можна в рамках реалізації експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини та відповідно до Порядку надання комплексної послуги «є Малятко», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року № 691, з метою одержання за однією заявою комплексу адміністративних послуг, зокрема:

- за бажанням батьків дитини чи одного з них здійснювати реєстрацію дитини у Державному реєстрі під час державної реєстрації її народження;

- особам віком від 14 до 18 років, які не зареєстровані у Державному реєстрі, за їх бажанням під час оформлення паспорта громадянина України вперше.

 

Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.

При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.

З інформацією щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».

 

Договір про визнання електронних документів

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що меню Електронного кабінету «Договір про визнання електронних документів» дозволяє переглянути договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень органів ДПС.

Для перегляду за необхідності обирається регіон або конкретний орган ДПС.

У цьому режимі можна завантажити договори про визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у форматі p7s.

Приєднатись до договору про визнання електронних документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для фізичних осіб.

 

Електронні сервіси ДПС для громадян

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що громадяни можуть використовувати електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:

- доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подання декларації про майновий стан і доходи;

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

 

Банківський сервіс з приймання безконтактних платежів на смартфон інтегрується з сервісом ДПС

У рамках Меморандуму про співпрацю, укладеного між Державною податковою службою України і компанією Visa, та за підтримки Ощадбанку, здійснюється інтеграція сервісу ОщадPAY з безкоштовним програмним рішенням «Програмний реєстратор розрахункових операцій» та з АРІ фіскального сервера контролюючого органу (Єдине вікно подання електронної звітності).

Мобільний додаток ОщадPAY можна буде використовувати під час проведення розрахункової операції з використанням смартфону, на який встановлено ПРРО. Для цього смартфон має підтримувати операційну систему Android. Додаток дає можливість здійснювати розрахунок за отримані товари (послуги) за допомогою безконтактних платежів.

Отримати більше інформації та зареєструватись в ОщадPAY можна за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/oschadpay

 

Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДПС) на офіційному вебпорталі ДПC України за посиланням https://acskidd.gov.ua/manage-certificates проінформував про наступне.

Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:

- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);

- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

- особистий ключ, доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Для початку використання нового передового сервісу Вам необхідно завантажити та встановити актуальну версію безкоштовного програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».

Додатково, усім клієнтам Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС рекомендуємо до перегляду Відеоінструкцію по повторному (дистанційному) формуванню сертифікатів за електронним запитом. Також детальний опис по роботі нового сервісу, та перелік можливих помилок розміщено у відповідних розділах Настанови користувача.

Увага! Інформаційно-довідковий департамент ДПС, як кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, не формує сертифікати електронної печатки для фізичних осіб (за винятком фізичних осіб – підприємців для використання у програмних реєстраторах розрахункових операцій).

 

Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).

У період карантину Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.

 

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області


Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

26.10.2020 20:04