Роботодавці міста Нікопольського регіону
сплатили понад 575 мільйонів гривень єдиного внеску
З початку року надходження єдиного внеску на
загальнообов’язкове державне соціальне страхування від підприємств та
підприємців міст Нікополя, Марганець, Покров та Нікопольського і Томаківського
районів склали понад 575 мільйонів гривень.
За інформацією заступника начальника
Нікопольського відділу податків і зборів з юридичних та фізичних осіб,
економічного аналізу управління податкового адміністрування Головного управління
ДПС у Дніпропетровській Володимира Малиновського, порівняно з минулим
роком сплачена сума зросла на 34 мільйона або на 6,3 відсотка. У вересні
роботодавці перерахували до соціальних фондів 66,8 мільйони, що майже на 4,6
мільйони більше вересневих показників 2019 року.
Усього у Нікопольському регіоні зареєстровано 23 457 платники єдиного внеску, з них 5 558 підприємств та 17 899 фізичні особи.
Сплата податку на нерухомість фізичними особами
Фахівець Нікопольського відділу податків і зборів
з юридичних та фізичних осіб, економічного аналізу управління податкового
адміністрування Головного управління ДПС у Дніпропетровській Юлія Пушко звертає
увагу фізичних осіб, які мають у власності об’єкти як житлової так і не
житлової нерухомості, про необхідність сплати податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки.
Протягом 9 місяців поточного року до місцевих
бюджетів Нікопольського регіону надійшло майже 6 млн. 700 тис.грн. податку на
нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.
Платниками податку на нерухоме майно відмінне від
земельної ділянки є власники квартири чи квартир, загальна площа яких перевищує
У 2020 році громадяни сплачують податок за базовий
податковий (звітний) період - 2019 рік із застосуванням минулорічних ставок і
пільг.
Ставки та пільги з податку на нерухомість залежать
від рішень, встановлених місцевими радами по кожній окремій території, де
знаходяться об’єкти нерухомості.
Рішення про ставки та пільги зі сплати податку
розміщуються на сайтах місцевих рад.
При цьому, ставка податку на загальнодержавному рівні обмежена — не більше 1,5 відсотка від мінімальної зарплати, встановленої на 1 січня звітного (податкового) року за 1 квадратний метр бази оподаткування.
У 2020 році максимальна ставка податку становить
62,60 грн за кв. метр (1,5% х 4173 грн.)).
Звертаємо Вашу увагу, що у разі зміни адреси
реєстрації (прописки) фізичним особам обов’язково потрібно звернутися до
органів ДПС за місцем нової реєстрації та подати заяву за встановленою формою.
До уваги платників податків та розробників програмного забезпечення!
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що з метою створення комфортних та
сприятливих умов для платників у частині надання електронних сервісів ДПС
розроблено новий сервіс – запит на отримання інформації щодо відповідальних
осіб платника податку, яким делеговано право підпису.
За допомогою вищезазначеного сервісу платники
можуть отримати інформацію щодо:
- відповідальних осіб, яким делеговано право
підпису податкової звітності, накладних, заяв, запитів на отримання інформації;
- типів підписів (директор, бухгалтер, печатка,
уповноважена особа, технологічний сертифікат);
- термінів дії сертифікатів відкритих ключів.
Для отримання інформації необхідно використовувати
такі електронні форми документів: J/F1391501 Запит на отримання інформації щодо
відповідальних осіб платника податку, яким делеговано право підпису.
Який порядок заповнення та подання заяви про реєстрацію ПРРО за ф. №
1-ПРРО?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, інструкція щодо заповнення та подання
заяви про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою №
1-ПРРО (J/F 1316602) через Електронний кабінет розміщена за посиланням:
Головна>БАНЕР>Програмні РРО>Форми ПРРО>Інструкції щодо заповнення
та подання форми № 1-ПРРО через Електронний кабінет.
Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному
інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).
Яка послідовність дій має бути здійснена суб’єктами господарювання для
реєстрації ПРРО?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що суб’єкт господарювання, який має намір
зареєструвати програмний реєстратор розрахункових операцій (далі – ПРРО),
повинен перебувати на обліку в контролюючому органі. Також на обліку має перебувати
його господарська одиниця, де буде використовуватись ПРРО, про яку суб’єкт
господарювання повідомляє контролюючий орган відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63
Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ із змінами та
доповненнями.
Реєстрація ПРРО здійснюється на підставі Заяви про
реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО
(J/F 1316602), що подається у електронній формі через Електронний кабінет
(портальне рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (АРІ)) або
засобами телекомунікацій.
Після включення ПРРО до реєстру програмних
реєстраторів розрахункових операцій такий ПРРО може використовуватись суб’єктом
господарювання.
Про сертифікати електронних підписів та/або
печаток, що будуть використовуватись для ПРРО, суб’єкт господарювання
повідомляє згідно з Порядком обміну електронними документами з контролюючими
органами, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 №
557 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 01.06.2020 № 261).
Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному
інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).
Як зазначається ідентифікатор цифрового підпису у Повідомленні про надання
інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (для повідомлень
щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО) (J/F 1391801)?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, інструкція щодо заповнення Повідомлення
про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (для
повідомлень щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО) за
формою J/F1391801 розміщена на банері «Програмні РРО» за посиланням:
Головна>БАНЕР>Програмні РРО>Форми ПРРО>Інструкції щодо заповнення
форм. (посилання
https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/formi-prro/instruktsii-schodo-zapovnennya-form/
)
Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному
інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).
Який порядок та термін реєстрації ПРРО?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що для реєстрації програмного реєстратора
розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію
програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602)
(далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в
електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного
документообігу та використання електронних документів подається до фіскального
сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів
або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.
У разі відсутності підстав для відмови у
реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням
фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру ПРРО.
Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання
направляється інформація у другій квитанції із зазначенням присвоєного під час
реєстрації фіскального номера ПРРО.
Датою реєстрації ПРРО є дата формування
фіскального номера ПРРО.
Про результати обробки реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, суб’єкту господарювання надається або направляється інформація засобами
Електронного кабінету або засобами телекомунікацій:
у день отримання реєстраційної заяви за ф. №
1-ПРРО, якщо реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО, надійшла не пізніше 16.00
робочого (операційного дня);
не пізніше наступного робочого дня, якщо
реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО надійшла після 16.00 робочого (операційного
дня).
Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному
інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).
Яким чином в ПРРО здійснити перегляд інформації за день щодо фіскальних
номерів, розрахункових документів, Z-звіту?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що в програмному реєстраторі
розрахункових операцій за допомогою програмних рішень «ПРРО Каса» та «пРРОсто»,
які надаються Державною податковою службою на безоплатній основі, створені
журнали змін де можна переглянути всі сформовані розрахункові документи та
звіти.
При цьому, перегляд Z-звітів можливо здійснити
тільки після закриття зміни.
Більше інформації можна отримати на Загальнодоступному
інформаційно-довідковому ресурсі ДПС України (категорія 109.24).
Платники
Дніпропетровщини за дев′ять місяців 2020 року спрямували до бюджетів усіх
рівнів та єдиного внеску 45,8 мільярдів гривень
Нікопольський
відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, шо платниками
Дніпропетровщини спрямовано до бюджетів усіх рівнів за січень – вересень 2020
року (без урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне
страхування) 33 млрд 720,6 млн гривень.
Так, до державного
бюджету надійшло 15 млрд 841 млн грн., до місцевих бюджетів регіону – 17 млрд
879,6 млн гривень.
За підсумками
дев′яти місяців поточного року єдиного внеску на загальнообов’язкове державне
соціальне страхування надійшло 12 млрд 89,9 млн грн, що перевищує минулорічні
показники на 401,4 млн гривень.
ТОП – 10 найбільших переглядів відкритих даних
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці
офіційного вебпорталу за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/435806.html
повідомила наступне.
Державна податкова служба України проаналізувала
станом на 01.10.2020 перегляд наборів даних у формі відкритих даних, які
оприлюднені та оновлюються на Порталі відкритих даних Єдиного державного
вебпорталу відкритих даних.
На сьогодні ДПС оновлює 50 наборів даних у формі
відкритих даних з різною періодичністю: щоденно, щомісячно, щоквартально,
протягом трьох робочих днів після внесення змін.
Із вказаної кількості наборів даних до ТОП – 10
найбільших переглядів увійшли такі набори даних:
- Єдиний державний реєстр суб’єктів
господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової
та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та
роздрібної торгівлі пальним – 4 021
перегляд;
- Реєстр платників єдиного податку – 2 317
переглядів;
- Реєстр платників податку на додану вартість – 1
953 перегляди;
- Інформація про суб’єктів господарювання, які
мають податковий борг, - 1 185
переглядів;
- Реєстр неприбуткових організацій – 799
переглядів;
- Інформація про анулювання реєстрації платників
податку на додану вартість – 677 переглядів;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну
торгівлю алкогольними напоями – 665 переглядів;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну
торгівлю тютюновими виробами – 613 переглядів;
- Реєстр платників акцизного податку з реалізації
пального та спирту етилового – 601перегляд;
- Єдиний державний реєстр місць зберігання – 204
перегляди.
Таким чином, отримувати інформацію з наборів даних
є зручним та швидким способом та не потребує витрачання додаткового часу на
написання запитів та чекання відповіді.
Просимо усіх зацікавлених осіб використовувати
набори даних у формі відкритих даних, які оновлюються на Порталі відкритих
даних та на офіційному вебпорталі ДПС.
Довідково:
Аналіз наборів даних проводився на підставі даних
Порталу відкритих даних Єдиного державного вебпорталу відкритих даних з розділу
«Статистика переглядів», який розміщений для кожного набору даних.
Викрито схему
умисного ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах на суму
близько 41 млн гривень
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці
офіційного вебпорталу за посиланням https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/435883.html повідомила наступне.
Представниками ДПС
спільно з оперативним та слідчим управліннями ГУ ДФС у Миколаївській області
викрито схему умисного ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах
на суму близько 41 млн грн при здійсненні експорту за межі митної території
України продукції сільськогосподарського виробництва.
Встановлено, що
упродовж 2019 року миколаївською компанією, яка була зареєстрована на підставну
особу, при відсутності необхідного штату працівників, виробничих потужностей,
складських приміщень та основних засобів здійснено експорт продукції
сільськогосподарського виробництва невстановленого походження на суму близько
230 млн грн. Такими діями завдано збитків державі у вигляді несплати податків
до бюджету на суму близько 41 млн гривень.
За вказаними матеріалами
слідчим управлінням ГУ ДФС у Миколаївській області до Єдиного реєстру досудових
розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення, що
кваліфікується за ч.3 ст.212 КК України, та накладено арешт на майно на суму
близько 60 млн гривень. Наразі тривають слідчі дії в рамках зазначеного
кримінального провадження.
Просто та
зручно: Форма для подання запиту на отримання публічної інформації
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці
офіційного вебпорталу за посиланням https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/436245.html повідомила наступне.
Державна податкова
служба України нагадує, що для спрощення процедури оформлення письмового запиту
на отримання публічної інформації можна використовувати Форму для подання
запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів
Державної податкової служби.
Зазначена Форма та
зразок її заповнення розміщено на офіційному вебпорталі ДПС у розділі «Публічна
інформація» - Форма для подання запиту https://tax.gov.ua/priymalnya-gromadyan/dostup-do-publichnoi-inform/formi-zapitu-na-informatsiyu/429621.html.
Електронна адреса
ДПС для подання запиту на отримання публічної інформації: publicinfo_dps@tax.gov.ua.
Звертаємо увагу,
що на електронну адресу publicinfo_dps@tax.gov.ua не надсилаються пропозиції, заяви,
скарги громадян, юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, самозайнятих
осіб, а також питання щодо практичного використання окремих норм податкового
законодавства, питання з роз'яснення прав та обов'язків платника єдиного внеску
на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Пропозиції, заяви,
скарги розглядаються ДПС відповідно до вимог Закону України «Про звернення
громадян» і такі звернення від громадян надсилаються на електронну скриньку zvernennya_dps@tax.gov.ua – у вигляді сканкопій чи фотокопій
письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання
(реєстрації). Підпис громадянина в електронному зверненні може бути
відсканованим, сфотографованим. Також опрацьовуються електронні звернення
громадян, підписані із застосуванням кваліфікованого електронного підпису.
Звернення від
юридичних осіб та самозайнятих осіб приймаються на електронну адресу post@tax.gov.ua
Довідково:
Форма для
подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні
органів Державної податкової служби, затверджена наказом Міністерства фінансів
України від 09.07.2020 № 405 «Про затвердження Порядку організації роботи та
взаємодії між структурними підрозділами органів Державної податкової служби при
складанні, поданні та опрацюванні запитів та отримання публічної інформації та
Форми для подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у
володінні органів Державної податкової служби», затвердженим у Міністерстві
юстиції України від 29.07.2020 №717/35000https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0717-20#Text
https://tax.gov.ua/priymalnya-gromadyan/dostup-do-publichnoi-inform/normativn/74695.html
До реєстру
великих платників на 2021 рік включено 1375 компаній
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці
офіційного вебпорталу за посиланням
https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/436158.html повідомила наступне.
Державна податкова
служба України затвердила реєстр великих платників податків на 2021 рік. До
нього увійшли 1375 суб’єктів господарювання.
Порівняно з
реєстром на 2020 рік кількість підприємств скоротилася на 254 платника. Це
пов’язано зі зміною критеріїв віднесення платників податків до категорії
великих, що передбачено Законом № 466.
Так, відповідно до
Податкового кодексу України, великий платник податків – це, зокрема, юридична
особа, в якої обсяг доходу від усіх видів діяльності за останні чотири
послідовні податкові (звітні) квартали перевищує еквівалент 50 мільйонів євро,
або загальна сума податків, зборів, платежів, сплачених до Державного бюджету
України (крім митних платежів) за такий самий період перевищує еквівалент 1,5
мільйона євро.
Раніше загальна
сума податків, зборів, платежів, сплачених до Держбюджету, складала 1 млн євро
податкових та митних платежів.
Включення
підприємств до Реєстру великих платників податків на 2021 рік вже відбувалось
за оновленими критеріями.
До нового реєстру
не потрапили 535 платників, які на сьогодні обслуговуються в Офісі великих
платників податків ДПС та перебувають в Реєстрі – 2020. Натомість Реєстр – 2021
поповнився 281 новим великим платником, з яких, зокрема, 94 – підприємства
торгівлі, 27 - фінансові та страхові установи.
Переглянути Реєстр
великих платників податків на 2021 рік.
Реєстр великих
платників податків на 2021 рік також оприлюднено у формі відкритих даних на
Порталі відкритих даних Єдиного державного вебпорталу відкритих даних та на
вебпорталі ДПС у банері «Відкриті дані».
Чи можливо здійснити первинну процедуру реєстрації у Кваліфікованого
надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС через мережу Інтернет без
особистої присутності у центрі?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує.
Первинна процедура отримання електронних довірчих
послуг від Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі –
КН ЕДП ІДД ДПС) не передбачає можливість реєстрації заявників через мережу
Інтернет.
Відповідно до вимог Регламенту КН ЕДП ІДД ДПС
заявник має бути особисто присутнім під час первинної процедури реєстрації.
Детальну інформацію щодо процедури реєстрації можна
переглянути на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
(http://www.acskidd.gov.ua) у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у
тому числі для програмних РРО».
Відповідне запитання та відповідь на нього
розміщене у категорії 301.02 розділу «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ»
ЗАГАЛЬНОДОСТУПНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВОГО РЕСУРСУ на офіційному веб-порталі
ДПС України за посиланням http://zir.tax.gov.ua.
Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом
спілкування та електронними сервісами ДПС!
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість
отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до
податкових органів без особистих візитів до податкових органів.
Для комфорту, економії часу, особливо для власної
безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш
раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні
виконує Інтернет.
Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет
для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти
територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС
у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті
(http://dp.tax.gov.ua) розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива
інформація для платників податків.
В умовах дії карантину залишається актуальним
також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби
України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
У разі виникнення питань щодо користування
Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном
0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини
в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»
Здійснити реєстрацію дитини у Державному реєстрі
можна в рамках реалізації експериментального проекту щодо створення сприятливих
умов для реалізації прав дитини та відповідно до Порядку надання комплексної
послуги «є Малятко», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 липня
2019 року № 691, з метою одержання за однією заявою комплексу адміністративних
послуг, зокрема:
- за бажанням батьків дитини чи одного з них
здійснювати реєстрацію дитини у Державному реєстрі під час державної реєстрації
її народження;
- особам віком від 14 до 18 років, які не
зареєстровані у Державному реєстрі, за їх бажанням під час оформлення паспорта
громадянина України вперше.
Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до
будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого
надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
(далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи, яка
звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого
ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи, розміщення
пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП
ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
(www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування»
або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».
Договір про визнання електронних документів
Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого
управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу
платників, що меню Електронного кабінету «Договір про визнання електронних
документів» дозволяє переглянути договори про визнання електронного документу
всіх територіальних відділень органів ДПС.
Для перегляду за необхідності обирається регіон
або конкретний орган ДПС.
У цьому режимі можна завантажити договори про
визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у
форматі p7s.
Приєднатись до договору про визнання електронних
документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання
електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для
фізичних осіб.
Електронні сервіси ДПС для громадян
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що громадяни можуть використовувати
електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:
- доступу до реєстраційних даних та даних про
об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до
ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих податкових повідомлень –
рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів
та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Повідомити про порушення податкового законодавства можна на електронну
скриньку
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці
офіційного вебпорталу звертає увагу громадян на можливість подання скарги про
порушення податкового законодавства в електронному вигляді. На адресу
idd@tax.gov.ua можна надсилати інформацію (скаргу), зокрема, про:
- проведення розрахунків без застосування РРО –
чек РРО не видано;
- відсутність інформації про виданий чек РРО в
Електронному кабінеті ДПС;
- продаж підакцизних товарів (алкогольні напої
та/або тютюнові вироби) з ознаками підробки, відсутність акцизних марок, відсутність інформації про акцизні марки в
інформаційних системах;
- продаж підакцизних товарів (алкогольні напої,
тютюнові вироби та пальне) без наявності відповідних ліцензій;
- використання неоформленої найманої праці.
За результатами розгляду наданої інформації
(скарги) органами ДПС для усунення
порушень будуть вжиті до суб’єктів господарювання – порушників
контрольно-перевірочні заходи.
Банківський сервіс з приймання безконтактних платежів на смартфон
інтегрується з сервісом ДПС
У рамках Меморандуму про співпрацю, укладеного між
Державною податковою службою України і компанією Visa, та за підтримки
Ощадбанку, здійснюється інтеграція сервісу ОщадPAY з безкоштовним програмним
рішенням «Програмний реєстратор розрахункових операцій» та з АРІ фіскального
сервера контролюючого органу (Єдине вікно подання електронної звітності).
Мобільний додаток ОщадPAY можна буде
використовувати під час проведення розрахункової операції з використанням
смартфону, на який встановлено ПРРО. Для цього смартфон має підтримувати
операційну систему Android. Додаток дає можливість здійснювати розрахунок за
отримані товари (послуги) за допомогою безконтактних платежів.
Отримати більше інформації та зареєструватись в
ОщадPAY можна за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/oschadpay
Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що Кваліфікований надавач електронних
довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі –
Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДПС) на офіційному вебпорталі ДПC України за
посиланням https://acskidd.gov.ua/manage-certificates проінформував про
наступне.
Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть
лише ті користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення
строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса
реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, доступний лише користувачу та не
є скомпрометованим.
Для початку використання нового передового сервісу
Вам необхідно завантажити та встановити актуальну версію безкоштовного
програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
Додатково, усім клієнтам Кваліфікованого надавача
ЕДП ІДД ДПС рекомендуємо до перегляду Відеоінструкцію по повторному
(дистанційному) формуванню сертифікатів за електронним запитом. Також детальний
опис по роботі нового сервісу, та перелік можливих помилок розміщено у
відповідних розділах Настанови користувача.
Увага! Інформаційно-довідковий департамент ДПС, як
кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, не формує сертифікати
електронної печатки для фізичних осіб (за винятком фізичних осіб – підприємців
для використання у програмних реєстраторах розрахункових операцій).
Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає
звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо
неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері
службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів
ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).
У період карантину Заявники можуть надати
Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до
18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому
автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові
дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на
електронну пошту idd@tax.gov.ua.
До уваги малих
виробництв виноробної продукції!
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області інформує, що ДПС України на головній сторінці офіційного вебпорталу за
посиланням https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/436002.html повідомила наступне.
Інформація
щодо законодавчих вимог для отримання ліцензії на виробництво алкогольних
напоїв
Для отримання
ліцензії на виробництво алкогольних напоїв (для малих виробництв виноробної
продукції) суб’єкт господарювання повинен подати заяву до ДПС на отримання
відповідної ліцензії. Разом із заявою подаються такі документи (завірені
нотаріально, або органом, який їх видав):
- копії
засновницьких документів;
- копія
зареєстрованої декларації відповідності матеріально-технічної бази малих
виробництв виноробної продукції вимогам законодавства;
- документ, що
підтверджує внесення річної плати за ліцензію у розмірі 780 грн;
- договір з
акредитованою відповідно до законодавства лабораторією (у разі відсутності
власної акредитованої лабораторії);
- документи, що
підтверджують право користування відокремленими нежитловими приміщеннями
(цехами, підвалами, ангарами), призначеними для здійснення господарської
діяльності, що належать суб'єкту господарювання (у тому числі іноземному
суб'єкту господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне
представництво) на підставі будь-якого речового права, визначеного
законодавством України та обладнанням для виробництва та розливу в споживчу
тару вин виноградних, вин плодово-ягідних, напоїв медових;
- інформація щодо
кодів згідно з УКТ ЗЕД на продукцію, яку планується виробляти.
Термін розгляду
документів – не пізніше 30 календарних днів з дня надходження заяви із
документами.
Звертаємо увагу на
поширені помилки у документах, які подаються на отримання ліцензії на
виробництво алкогольних напоїв:
- відсутня
інформація щодо кодів УКТ ЗЕД на виноматеріали та вина;
- декларація
заповнена не повністю;
- інформація,
зазначена у декларації суперечить даним, зазначеним у інших документах, поданих
разом із заявою на отримання ліцензії;
- відсутні відомості
про реєстрацію декларації;
- згідно з даними
податкового обліку та реєстрів суб’єкти господарювання зареєстровані в якості
платника єдиного податку першої ‑ третьої груп.
Детальніше за
посиланням https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/435863.html.
Про заповнення реквізитів «Призначення платежу» та «Отримувач» платіжного
доручення на сплату податків та зборів
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що при сплаті, зокрема, податків, зборів до
бюджету платник податків заповнює поле «Призначення платежу» розрахункового
документа з урахуванням вимог Порядку заповнення документів на переказ у разі
сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску,
здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення
помилково або надміру зарахованих коштів, затвердженого наказом Міністерства
фінансів України від 24.07.2015 № 666 зі змінами (далі – Порядок № 666).
Пунктом 1 Порядку № 666 передбачено, що поле
«Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється таким чином:
► поле № 1 – друкується службовий код (знак) «*»
(ознака платежу);
► поле № 2 – друкується розділовий знак «;» та код
виду сплати (формат ссс – тризначне число);
► поле № 3 – друкується розділовий знак «;» та
один з нижченаведених реквізитів:
1) код клієнта за ЄДРПОУ (доповнюється зліва
нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8);
2) реєстраційний номер облікової картки платника
податків (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України
(для фізичних, які мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати
будь-які платежі за серією та номером паспорта);
3) реєстраційний (обліковий) номер платника
податків, який присвоюється контролюючими органами (завжди має 9 цифр);
поле № 4 – друкується розділовий знак «;» та
роз’яснювальна інформація про призначення платежу в довільній формі.
У разі сплати платежу до бюджету в іноземній
валюті обов’язково вказується код класифікації доходів бюджету.
У разі здійснення бюджетного відшкодування податку
на додану вартість (далі – ПДВ), повернення коштів, помилково або надміру
зарахованих до бюджету за висновками територіальних органів ДПС, поля № 5 та №
6 заповнюються таким чином:
► поле № 5 – друкується розділовий знак «;» та
дата висновку, на підставі якого здійснюється відшкодування ПДВ або повернення
коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету (формат – ДД.ММ.РРРР).
Платником податків поле № 5 не заповнюється;
► поле № 6 – друкується розділовий знак «;» та
номер висновку, на підставі якого здійснюється відшкодування ПДВ або повернення
коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету. Платником податків поле №
6 не заповнюється;
► поле № 7 – друкується розділовий знак «;».
При заповненні полів не допускаються пропуски
(пробіли) між словами та службовими знаками (п. 2 Порядку № 666).
Сплата за кожним видом платежу та за кожним видом
сплати має оформлятися окремим документом на переказ (п. 6 Порядку № 666).
У разі наявності у платника податків, зокрема,
податкового боргу розрахунковий документ на переказ коштів приймається до
виконання незалежно від напряму сплати, зазначеного у полі «Призначення
платежу» розрахункового документа. При цьому зарахування коштів відбувається у
порядку черговості, встановленому Податковим кодексом України від 02 грудня
2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями, а такому виду сплати органами
ДПС присвоюється код виду сплати 140 (п. 8 Порядку № 666).
Перелік кодів видів сплати (які вказуються в полі
«Призначення платежу») розрахункового документа наведено в додатку до Порядку
(п. 10 Порядку № 666).
Відповідно до п. 13 додатка 9 «Указівки щодо
заповнення реквізитів розрахункових документів та їх реєстрів» до Інструкції
про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої
постановою Правління Національного банку України від 21 січня 2004 року № 22 зі
змінами та доповненнями, у реквізиті «Отримувач» під час сплати платежів до
бюджету зазначаються найменування (повне або скорочене) відповідної установи,
на ім’я якої відкрито рахунки для зарахування надходжень до державного та/або
місцевих бюджетів, найменування території та код бюджетної класифікації.
До уваги малих виробництв
виноробної продукції!
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці
офіційного вебпорталу за посиланням https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/436002.html повідомила наступне.
Інформація
щодо законодавчих вимог для отримання ліцензії на виробництво алкогольних
напоїв
guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
13.10.2020 16:04