Податковою службою утворено територіальні органи як її відокремлені
підрозділи
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці офіційного
вебпорталу за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/435888.html
повідомила наступне.
Державною податковою службою України утворено
територіальні органи, як її відокремлені підрозділи. Відповідний наказ
підписано Головою ДПС Олексієм Любченком та погоджено Міністром фінансів
України Сергієм Марченком.
«Забезпечення функціонування ДПС у форматі єдиної
юридичної особи є однією з пріоритетних задач, визначених для ДПС низкою рішень
Уряду та структурним маяком Меморандуму про економічну та фінансову політику з
МВФ. Тому утворення територіальних органів за новим принципом є важливим кроком
у виконанні цього завдання», - зазначив Голова ДПС Олексій Любченко.
Надалі Державна податкова служба буде
функціонувати як єдина юридична особа, що складається з центрального апарату та
територіальних органів, утворених як її відокремлені підрозділи (без статусу
юридичних осіб).
Такі зміни сприятимуть посиленню інституційної
спроможності ДПС, уникненню дублювання функцій і процедур в ДПС, забезпеченню
відкритості та прозорості діяльності Служби, мінімізації корупції та покращенню
надання послуг платникам податків.
До кінця року будуть реалізовані заключні кроки
щодо забезпечення функціонування ДПС як єдиної юридичної особи.
Нагадаємо, що на виконання Указу Президента
України від 08 листопада 2019 року № 837 «Про невідкладні заходи з проведення
реформ та зміцнення держави» Кабінетом Міністрів України 30 вересня прийнято
постанову, відповідно до якої територіальні органи ДПС перестануть існувати як
юридичні особи публічного права.
Звернення громадян є пріоритетним напрямком роботи податківців
Дніпропетровської області
Впродовж січня – серпня 2020 року до Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області надійшло 248 письмових звернень
громадян. За відповідний період 2019 року таких звернень надійшло 273.
Тематика письмових звернень в більшості
стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної роботи, консультації з
питань податкового законодавства тощо.
Колективних звернень надійшло 13, які розглянуті у
визначені законодавством терміни.
«Створення комфортних умов для платників податків
при виконанні ними своїх обов’язків по сплаті податків, зборів, платежів є
пріоритетним напрямом роботи податкової служби області. Першочергова увага
приділяється забезпеченню всебічного, кваліфікованого, об’єктивного розгляду
звернень, оперативному і своєчасному вирішенню виявлених питань», - зауважила
в.о. заступника начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області
Ольга Мазур.
З метою поліпшення інформаційного обміну з
громадянами при Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області працює
спеціальна електронна поштова скринька dp.zvern436@tax.gov.ua, звернення з якої
протягом кожного робочого дня приймаються працівниками відповідно до вимог
Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян».
На онлайн семінарі про актуальне для платників акцизного податку
За організацією Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) та Територіального відділення
«Асоціація платників податків України» в Дніпропетровській області (далі –
Територіальне відділення АППУ) для представників бізнесу Дніпропетровщини
02.10.2020 проведено семінар.
З урахуванням сьогодення, семінар проходив у
режимі онлайн за темою «Адміністрування акцизного податку під час проведення
операцій з підакцизними товарами (пальне)».
У заході прийняли участь начальник управління
контролю за підакцизними товарами ГУ ДПС Дегтярьов Денис, заступник начальника
управління – начальник відділу адміністрування акцизного податку управління
контролю за підакцизними товарами ГУ ДПС Вишньовка Ольга, заступник начальника
управління – начальник відділу інформаційної політики та адміністрування
субсайту організаційно-розпорядчого управління ГУ ДПС Осипова Манушак,
заступник начальника управління – начальник відділу контролю за виробництвом та
обігом спирту, спиртовмісної продукції, алкогольних напоїв, тютюнових виробів і
обігом пального, ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями,
тютюновими виробами та пальним управління контролю за підакцизними товарами ГУ
ДПС Первой Андрій та члени Територіального відділення АППУ, керівники і
бухгалтери платників податків, що входять до складу Територіального відділення
АППУ.
Семінар відкрила та привітала усіх учасників
Осипова Манушак. Вона побажала корисного та конструктивного діалогу.
Під час семінару присутні отримали відповіді на
питання, які турбують платників під час здійснення ними операцій з підакцизними
товарами, зокрема з пальним.
По завершенню онлайн семінару учасники подякували
за його проведення та висловили сподівання на подальшу співпрацю та
необхідність проведення таких заходів у подальшому.
Первинна
процедура реєстрації в Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС: чи можливо
здійснити через мережу Інтернет?
Начальник
Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Міщенко Наталія інформує,
що первинна процедура отримання електронних довірчих послуг від Кваліфікованого
надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) не
передбачає можливість реєстрації заявників через мережу Інтернет.
Відповідно до
вимог Регламенту КН ЕДП ІДД ДПС заявник має бути особисто присутнім під час
первинної процедури реєстрації.
Детальну
інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному
інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (http://www.acskidd.gov.ua)
у розділі «Отримання
електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО».
Про порядок подання громадянами заяви за формою № 5ДР чи № 5ДРП у разі
зміни місця проживання
Відповідно до пункту 70.7 статті 70 розділу ІІ
Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI із змінами та доповненнями
та пункту 1 розділу IX Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному
реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства
фінансів України від 29.09.2017 № 822 (далі – Положення № 822), фізичні особи –
платники податків зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну
даних, які вносяться до Облікової картки або Повідомлення (для фізичних осіб,
які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного
номера облікової картки платника податків і мають відмітку у паспорті),
протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання Заяви про внесення
змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний
реєстр) за ф. № 5ДР (додаток 12 до Положення № 822) або Заяви про внесення змін
до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, щодо фізичних осіб,
які обліковуються за серією та номером паспорта за ф. № 5ДРП (додаток 13 до
Положення № 822) (далі – Заяви) відповідно. Про це повідомила заступник
начальника Нікопольської ДПІ Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області Гроздовська-Боличева Ганна.
До Облікової картки або Повідомлення вноситься
така інформація: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); дата народження;
місце народження (країна, область, район, населений пункт); місце проживання /
місце перебування; громадянство; для іноземців – податковий номер у країні
громадянства (за наявності); реквізити документа, що посвідчує особу (назва
документа, серія та/або номер, дата
видачі та уповноважений суб’єкт, що видав документ).
Заява за формою № 5ДР стосовно малолітньої особи
подається одним з батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявності
документа, що посвідчує його особу, та свідоцтва про народження дитини.
Фізичні особи подають зазначені заяви особисто або
через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем
проживання), а у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим
місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами
населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через
представника до будь-якого контролюючого органу.
Для заповнення Заяви використовуються дані
документа, що посвідчує особу, та інших документів, які підтверджують зміни
таких даних.
Якщо зазначені документи видані не українською мовою,
необхідно подати засвідчені в установленому законодавством порядку переклади
цих документів українською мовою (після пред’явлення повертаються) та їх копії.
Внесення змін до Державного реєстру та окремого
реєстру Державного реєстру здійснюється протягом трьох робочих днів від дня
подання фізичною особою Заяви за формою № 5ДР або Заяви за формою № 5ДРП до
контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання). У разі
звернення до будь-якого контролюючого органу строк внесення змін до Державного
реєстру може бути продовжено до п’яти робочих днів.
Звертаємо увагу, що з метою забезпечення зручності
платників податків в рамках електронного сервісу, фізична особа не звертаючись
до органів ДПС засобами ITC «Електронний кабінет» може заповнити, підписати КЕП
та направити до ДПС заяву та копії документів для внесення змін до Державного
реєстру фізичних осіб - платників податків.
У разі позитивної відповіді заявник для отримання
документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі - Картки платника
податків, може звернутися до контролюючого органу за місцем проживання або до
будь-якого контролюючого органу за бажанням. Код та назву контролюючого органу,
до якого він буде звертатися, заявник має вказати при формуванні запиту
(вибрати з переліку).
Звертаємо увагу, що подання Заяви для внесення
змін в електронному вигляді можливе на підставі Свідоцтва про народження дитини
для малолітніх осіб (до 14 років) або Паспорта громадянина України, тому
скористатися сервісом можуть тільки громадяни України.
ТОП – 10 найбільших переглядів відкритих даних
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці
офіційного вебпорталу за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/435806.html
повідомила наступне.
Державна податкова служба України проаналізувала
станом на 01.10.2020 перегляд наборів даних у формі відкритих даних, які
оприлюднені та оновлюються на Порталі відкритих даних Єдиного державного
вебпорталу відкритих даних.
На сьогодні ДПС оновлює 50 наборів даних у формі
відкритих даних з різною періодичністю: щоденно, щомісячно, щоквартально,
протягом трьох робочих днів після внесення змін.
Із вказаної кількості наборів даних до ТОП – 10
найбільших переглядів увійшли такі набори даних:
- Єдиний державний реєстр суб’єктів
господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової
та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та
роздрібної торгівлі пальним – 4 021
перегляд;
- Реєстр платників єдиного податку – 2 317
переглядів;
- Реєстр платників податку на додану вартість – 1
953 перегляди;
- Інформація про суб’єктів господарювання, які
мають податковий борг, - 1 185
переглядів;
- Реєстр неприбуткових організацій – 799
переглядів;
- Інформація про анулювання реєстрації платників
податку на додану вартість – 677 переглядів;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну
торгівлю алкогольними напоями – 665 переглядів;
- Ліцензійний реєстр виданих ліцензій на роздрібну
торгівлю тютюновими виробами – 613 переглядів;
- Реєстр платників акцизного податку з реалізації
пального та спирту етилового – 601перегляд;
- Єдиний державний реєстр місць зберігання – 204
перегляди.
Таким чином, отримувати інформацію з наборів даних
є зручним та швидким способом та не потребує витрачання додаткового часу на
написання запитів та чекання відповіді.
Просимо усіх зацікавлених осіб використовувати
набори даних у формі відкритих даних, які оновлюються на Порталі відкритих
даних та на офіційному вебпорталі ДПС.
Довідково:
Аналіз наборів даних проводився на підставі даних
Порталу відкритих даних Єдиного державного вебпорталу відкритих даних з розділу
«Статистика переглядів», який розміщений для кожного набору даних.
Фахівці ДПС відповіли на актуальні питання представників Європейської
Бізнес Асоціації
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці
офіційного вебпорталу за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/435876.html
повідомила наступне.
У рамках Комунікаційної податкової платформи
відбулася чергова зустріч з представниками бізнесу. Цього разу свої питання
фахівцям податкової служби ставили представники Європейської Бізнес Асоціації.
Учасники зустрічі обговорювали можливості
Електронного кабінету та нові сервіси, які податкова пропонує своїм клієнтам.
Так, на сьогодні кількість користувачів приватної частини Електронного кабінету
становить понад 2,3 млн осіб, з яких понад 500 тис. юридичних осіб, більше 1,2
млн фізичних осіб – підприємців та понад 600 тис. громадян. Для них функціонує
низка сервісів, які дозволяють оперативно отримувати необхідну інформацію.
Також мова йшла про плани ДПС щодо впровадження
електронної акцизної марки, проведення розрахункових операцій у сфері торгівлі,
громадського харчування та послуг тощо.
Представники бізнесу мали змогу не лише отримати
вичерпні відповіді на свої питання, але й поділитися своїми пропозиціями щодо
сфери оподаткування.
Відкритість, доступність та прозорість – принципи
роботи податкової служби, які реалізовуються у рамках функціонування
Комунікаційної податкової платформи. ДПС продовжує дієвий діалог з бізнесом.
Викрито підприємства з ознаками фіктивності, які здійснили операції на суму
2,8 млрд грн на ринку цінних паперів
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці
офіційного вебпорталу за https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/435700.html
повідомила наступне.
Державною податковою службою України –
працівниками Департаменту боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним
шляхом, спільно з фахівцями Національної комісії з цінних паперів та фондового
ринку України, Головного слідчого управління Служби безпеки України викрито
протиправну діяльність осіб на ринку цінних паперів.
У рамках діяльності міжвідомчої робочої групи, що
створена ДПС та НКЦПФР для запобігання зловживанню на ринку капіталів та боротьби
з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, у тісній взаємодії з
Головним слідчим управлінням Служби безпеки України виявлено групу компаній
юридичних осіб – професійних учасників ринку цінних паперів.
Ці юридичні особи від підконтрольних інвестиційних
фондів видавали фіктивні кредити пов’язаним підприємствам з ознаками
фіктивності, надавали послуги реальному сектору економіки щодо виведення коштів
з обігу підприємств, їх конвертації та легалізації доходів, одержаних злочинним
шляхом. Загальний обсяг таких операцій за період 2019-2020 років склав понад
2,8 млрд грн.
У результаті проведених заходів та комплексу
слідчих (розшукових) дій Національною комісією з цінних паперів та фондового
ринку України за матеріалами проведеної перевірки прийнято рішення від 29
вересня 2020 року про заборону торгівлі цінними паперами ЗНПВІФ «Портфельні
інвестиції» та ЗНПВІФ «Новітні технології» ТОВ «КУА «Прудент».
Наразі Департаментом боротьби з відмиванням
доходів, одержаних злочинним шляхом ДПС здійснюється подальше відпрацювання
підприємств реального сектору економіки, які скористалися послугами
протиправної діяльності вказаної групи.
У ДПС провели зустріч з представниками Асоціації «Українських імпортерів
риби та морепродуктів»
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці
офіційного вебпорталу за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/435763.html
повідомила наступне.
У рамках Комунікаційної податкової платформи
відбулася онлайн-зустріч з представниками Асоціації «Українських імпортерів
риби та морепродуктів».
Під час зустрічі представники Державної податкової
служби України та Асоціації обговорили питання зупинення реєстрації розрахунків
коригування до податкових накладних.
Державна податкова служба продовжує практику
дієвої комунікації з бізнесом для оперативного вирішення проблемних питань
підприємств реального сектору економіки та надання роз’яснень на актуальні
питання, які хвилюють бізнес.
Чи можливо здійснити первинну процедуру реєстрації у Кваліфікованого
надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС через мережу Інтернет без
особистої присутності у центрі?
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує.
Первинна процедура отримання електронних довірчих
послуг від Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі –
КН ЕДП ІДД ДПС) не передбачає можливість реєстрації заявників через мережу
Інтернет.
Відповідно до вимог Регламенту КН ЕДП ІДД ДПС
заявник має бути особисто присутнім під час первинної процедури реєстрації.
Детальну інформацію щодо процедури реєстрації
можна переглянути на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
(http://www.acskidd.gov.ua) у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у
тому числі для програмних РРО».
Відповідне запитання та відповідь на нього
розміщене у категорії 301.02 розділу «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ»
ЗАГАЛЬНОДОСТУПНОГО ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВОГО РЕСУРСУ на офіційному веб-порталі
ДПС України за посиланням http://zir.tax.gov.ua.
За вісім місяців поточного року Центрами обслуговування платників Дніпропетровщини
надано 160,7 тис. адміністративних послуг
При державних податкових інспекціях Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області функціонують 37 Центрів
обслуговування платників (ЦОП), де платники податків можуть отримати широкий
спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних. Крім того,
почав свою роботу мобільний ЦОП.
Центрами забезпечується надання 31 виду
адміністративних послуг.
З переліком адміністративних послуг, що надаються
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області та Інформаційними картками
адміністративних послуг можна ознайомитись на офіційному субсайті
«Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» у розділі
«Адміністративні послуги».
Загалом у січні – серпні 2020 року працівниками
ЦОП опрацьовано 188,9 тис. звернень у сфері надання адміністративних та інших
послуг, з яких 184,1 тис. надано адміністративні послуги.
У зв’язку із прийняттям постанови Кабінету
Міністрів України від 20 травня 2020 року №392 «Про встановлення карантину з
метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби
COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-Co-V-2, та етапів послаблення
протиепідемічних заходів», прийом платників здійснюється за попереднім записом.
Для листування та подання звітності платниками, що не мають змоги
використовувати електронні сервіси, в будівлях ЦОП розміщені поштові скриньки з
метою обмеження особистого спілкування працівників ЦОП з платниками податків.
Також, ви можете переглянути відеоуроки, які
оприлюднені на порталі ДПС України з роз’ясненнями як користуватися
електронними сервісами ДПС за посиланням
https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/ .
Шановні платники! На період карантину користуйтеся дистанційним форматом
спілкування та електронними сервісами ДПС!
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сьогодні у платників є можливість
отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до
податкових органів без особистих візитів до податкових органів.
Для комфорту, економії часу, особливо для власної
безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш
раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні
виконує Інтернет.
Офіційними джерелами інформації у мережі Інтернет
для суспільства є вебпортал «Державна податкова служба України» та субсайти
територіальних органів ДПС областей, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС
у Дніпропетровській області» (далі – субсайт). На субсайті
(http://dp.tax.gov.ua) розміщується актуальна, щоденно поновлювана та важлива
інформація для платників податків.
В умовах дії карантину залишається актуальним
також максимальне використання електронних сервісів Державної податкової служби
України, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
У разі виникнення питань щодо користування
Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном
0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
До уваги платників!
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області інформує, що Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг
Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Надавач) на головній сторінці
офіційного інформаційного ресурсу (https://acskidd.gov.ua/) повідомив про
наступне.
З метою забезпечення надання кваліфікованих
електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) на період здійснення заходів,
спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусу COVID-19 на
території України та у зв’язку із прийняттям постанови Кабінету Міністрів України
від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження
посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої
респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі
змінами) Надавач повідомляє, що надання ЕДП здійснюватиметься лише за наявності
у клієнтів засобів захисту від респіраторних захворювань та з обмеженою
кількістю одночасного перебування людей у приміщеннях відокремлених пунктів
реєстрації (далі – ВПР), в залежності від кількості працюючих робочих місць (на
1 працівника ВПР 1 відвідувач).
Для отримання ЕДП користувачу необхідно:
- ознайомитись з Регламентом Надавача (зі змінами)
та умовами Договору про надання ЕДП;
- здійснити попередній запис до відповідного ВПР
(у разі потреби отримати консультацію) засобами телефонного зв’язку починаючи з
8 год. 00 хв. (режим роботи ВПР та засоби зв’язку опубліковані на офіційному
інформаційному ресурсі Надавача у розділі «Контакти». Звертаємо увагу на те, що
попередній запис здійснюється протягом дня на наступний робочий день
(рекомендований час попереднього запису з 8 год. 00 хв. до 10 год. 00 хв.);
- підготувати необхідний перелік реєстраційних
документів для отримання ЕДП, з яким можливо ознайомитись у розділі «Отримання
електронних довірчих послуг» офіційного інформаційного ресурсу Надавача,
обравши відповідну категорію;
- прийти у відповідний ВПР на зазначений час з
оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для
реєстрації документів (ВПР не надає послуги з копіювання, друку та заповнення
реєстраційних карток, бланків та інших документів, а також не здійснює продаж
або безоплатне надання захищених носіїв особистих ключів).
Міжнародні партнери відзначили досягнення України у напрямі впровадження
плану BEPS
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що
ДПС України на головній сторінці офіційного вебпорталу за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/435083.html
повідомила, що 25.09.2020 – завершальний день міжнародної дводенної
онлайн-конференції «Реалізація плану BEPS в Україні», організатором якої
виступила Державна податкова служба України.
Метою конференції була оцінка вже здійсненних
заходів, отриманих результатів та напрацювання проектів для подальшого
впровадження плану BEPS.
Визначальним моментом на цьому шляху стало
прийняття Закону України від 16 січня 2020 року № 466-ІХ «Про внесення змін до
Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків,
усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві», що
вступив в дію 23 травня 2020 року, яким впроваджується низка фундаментальних
змін, спрямованих на боротьбу з розмиванням податкової бази та виведенням
прибутку з-під оподаткування.
На конференції учасниками обговорювалися питання
податкового контролю за міжнародними транзакціями та трансфертним
ціноутворенням в Україні та світі; вагомість міжнародного обміну податковою
інформацією та практичної допомоги між країнами та міжнародними організаціями.
Сучасні реалії змінили умови введення бізнесу.
Постала необхідність зміни адміністрування податків, що зумовлено розширенням
можливостей компаній надавати послуги, вести торгівлю дистанційно (онлайн). За
таких умов для чесної конкуренції та усунення несправедливих переваг іноземних
компаній перед вітчизняними компаніями, іноземні компанії повинні реєструватися
та бути платниками податку на додану вартість.
Учасники поділились досвідом особливостей
проведення спільних та одночасних перевірок. Зі свого боку Державна податкова
служба України підтвердила свою готовність отримати практичний досвід з цього
питання.
Обговорено особливості застосування методів трансфертного
ціноутворення, враховуючи українські особливості контрольованих операцій з
сировинними товарами, номенклатурних товарів первинної обробки, нематеріальних
активів та фінансових операцій.
Учасники конференції мали змогу подискутувати на
теми «тонкої капіталізації»; особливостей вибору «тестованої сторони»; тесту
«ділової мети» через призму так званої концепції невизнання комерційно
неприйнятних речей; ідентифікації постійних представництв тощо.
Очевидно, що наступним завданням для України є
формування нульової толерантності до фактів ухилення від сплати податків, що
сприятиме підвищенню рівню податкової дисципліни міжнародних контрагентів.
Для досягнення поставлених цілей для ДПС визначено
необхідність:
виокремлення національних та міжнародних податкових
ризиків при створенні комплексної системи дотримання податкового законодавства;
забезпечення конфіденційності під час обміну
інформацією та переходу до автоматизованого режиму обміну;
забезпечення відповідними технічними можливостями
та кваліфікованими вмотивованими кадрами;
Міжнародні партнери-учасники відзначили, що
Україна зробила значні кроки та продовжує активно виконувати взяті на себе
зобов’язання щодо реалізації плану дій BEPS. Також була підтверджена їх
готовність продовжувати партнерські відносини з Україною у цій сфері шляхом
надання практичної та методологічної допомоги.
Довідково
План дій BEPS (Base Еrosion and Profit Shifting) –
проект Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР)/ «Групи
двадцяти» з вирішення проблем розмивання (заниження) податкової бази та
переміщення прибутків, який був представлений ОЕСР та затверджений у вересні
2013 року на саміті голів держав G20. Зазначений План містить 15 кроків,
результатом опрацювання яких буде надання країнам внутрішніх та міжнародних
інструментів, за допомогою яких права щодо оподаткування будуть приведені у
відповідність до економічної діяльності міжнародних корпорацій.
Увага! Електронне звернення – підписане, із зазначенням місця проживання
(реєстрації)
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє.
Державна податкова служба України на головній
сторінці офіційного вебпорталу за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/435044.html нагадала, що з метою
спрощення листування з громадянами в ДПС функціонує електронна поштова скринька
zvernennya_dps@tax.gov.ua.
Звертаємо увагу, що звернення, які громадяни
надішлють на вказану електронну скриньку, мають бути з відсканованим особистим
підписом та із зазначенням місця проживання (реєстрації) або підписані за
допомогою кваліфікованого електронного підпису. Такі листи будуть розглянуті та
відповіді на них будуть надані у терміни, визначені статтею 20 Закону України
«Про звернення громадян».
Звернення, які громадяни надішлють на вказану
електронну скриньку БЕЗ сканованого особистого підпису та БЕЗ зазначення місця
проживання (реєстрації), будуть повернуті без розгляду протягом 10 днів із
відповідним роз’ясненням відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про
звернення громадян».
Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини
в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»
Здійснити реєстрацію дитини у Державному реєстрі
можна в рамках реалізації експериментального проекту щодо створення сприятливих
умов для реалізації прав дитини та відповідно до Порядку надання комплексної
послуги «єМалятко», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10
липня 2019 року № 691, з метою одержання за однією заявою комплексу
адміністративних послуг, зокрема:
- за бажанням батьків дитини чи одного з них
здійснювати реєстрацію дитини у Державному реєстрі під час державної реєстрації
її народження;
- особам віком від 14 до 18 років, які не
зареєстровані у Державному реєстрі, за їх бажанням під час оформлення паспорта
громадянина України вперше.
Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області інформує, що платник податків може звернутись до будь-якого
відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача
електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі –
КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи, яка
звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката
відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи, розміщення
пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП
ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
(www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування»
або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».
Договір про визнання електронних документів
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області звертає увагу платників, що меню Електронного
кабінету «Договір про визнання електронних документів» дозволяє переглянути
договори про визнання електронного документу всіх територіальних відділень
органів ДПС.
Для перегляду за необхідності обирається регіон
або конкретний орган ДПС.
У цьому режимі можна завантажити договори про
визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у
форматі p7s.
Приєднатись до договору про визнання електронних
документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання
електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для
фізичних осіб.
Електронні сервіси ДПС для громадян
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області інформує, що громадяни можуть використовувати електронний сервіс ДПС
«Електронний кабінет», який надає можливість:
- доступу до реєстраційних даних та даних про
об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до
ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих податкових повідомлень –
рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів
та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Повідомити про порушення податкового законодавства можна на електронну
скриньку
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці
офіційного вебпорталу звертає увагу громадян на можливість подання скарги про
порушення податкового законодавства в електронному вигляді. На адресу
idd@tax.gov.ua можна надсилати інформацію (скаргу), зокрема, про:
- проведення розрахунків без застосування РРО –
чек РРО не видано;
- відсутність інформації про виданий чек РРО в
Електронному кабінеті ДПС;
- продаж підакцизних товарів (алкогольні напої
та/або тютюнові вироби) з ознаками підробки, відсутність акцизних марок, відсутність інформації про акцизні марки в
інформаційних системах;
- продаж підакцизних товарів (алкогольні напої,
тютюнові вироби та пальне) без наявності відповідних ліцензій;
- використання неоформленої найманої праці.
За результатами розгляду наданої інформації
(скарги) органами ДПС для усунення
порушень будуть вжиті до суб’єктів господарювання – порушників
контрольно-перевірочні заходи.
Банківський сервіс з приймання безконтактних платежів на смартфон
інтегрується з сервісом ДПС
У рамках Меморандуму про співпрацю, укладеного між
Державною податковою службою України і компанією Visa, та за підтримки
Ощадбанку, здійснюється інтеграція сервісу ОщадPAY з безкоштовним програмним
рішенням «Програмний реєстратор розрахункових операцій» та з АРІ фіскального
сервера контролюючого органу (Єдине вікно подання електронної звітності).
Мобільний додаток ОщадPAY можна буде
використовувати під час проведення розрахункової операції з використанням
смартфону, на який встановлено ПРРО. Для цього смартфон має підтримувати
операційну систему Android. Додаток дає можливість здійснювати розрахунок за
отримані товари (послуги) за допомогою безконтактних платежів.
Отримати більше інформації та зареєструватись в
ОщадPAY можна за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/oschadpay
Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що Кваліфікований надавач електронних
довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі –
Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДПС) на офіційному вебпорталі ДПC України за
посиланням https://acskidd.gov.ua/manage-certificates проінформував про
наступне.
Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть
лише ті користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення
строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса
реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, доступний лише користувачу та не
є скомпрометованим.
Для початку використання нового передового сервісу
Вам необхідно завантажити та встановити актуальну версію безкоштовного
програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
Додатково, усім клієнтам Кваліфікованого надавача
ЕДП ІДД ДПС рекомендуємо до перегляду Відеоінструкцію по повторному
(дистанційному) формуванню сертифікатів за електронним запитом. Також детальний
опис по роботі нового сервісу, та перелік можливих помилок розміщено у
відповідних розділах Настанови користувача.
Увага! Інформаційно-довідковий департамент ДПС, як
кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, не формує сертифікати
електронної печатки для фізичних осіб (за винятком фізичних осіб – підприємців
для використання у програмних реєстраторах розрахункових операцій).
Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає
звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо
неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері
службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів
ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).
У період карантину Заявники можуть надати
Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до
18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому
автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові
дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на
електронну пошту idd@tax.gov.ua.
Нікопольський відділ організації роботи
організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
07.10.2020 15:05