Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

 Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

 

Програмний РРО – просте рішення для ведення бізнесу від ДПС

Начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна Чуб проінформувала слухачів UA: Українське радіо Дніпро про актуальні зміни у застосуванні програмних РРО.

Ганна Володимирівна зазначила, що з 01 серпня 2020 року набрали чинності норми законів України від 20 вересня 2019 року № 128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» (із змінами) та № 129-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» (із змінами).

Зазначеними законами запроваджено ряд новацій у сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій (РРО).

Так, з 01 серпня 2020 року кожен суб’єкт господарювання може обрати РРО, який йому зручніше використовувати під час здійснення розрахункових операцій, тобто або класичний РРО або програмний РРО.

На сьогодні для застосування програмного РРО існує розроблене ДПС програмне рішення, яке доступне кожному суб’єкту господарювання на безкоштовній основі, та розміщене на офіційному вебпорталі ДПС України у банері «Програмні РРО».

Суб’єкту господарювання, який має намір зареєструвати програмний РРО, необхідно перебувати на обліку в контролюючому органі. Також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватись такий програмний РРО. Про таку господарську одиницю платник повідомляє контролюючий орган відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України за формою № 20-ОПП.

Після включення програмного РРО до Реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій такий РРО може використовуватись суб’єктом господарювання.

Здійснити реєстрацію програмного РРО можна в електронному вигляді за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет».

Передача даних від програмного РРО до фіскального сервера здійснюється засобами комунікацій з використанням кваліфікованого електронного підпису або печатки.

Безкоштовно електронні підписи та печатки можна отримати у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС.

Про сертифікати електронних підписів та/або печаток, що будуть використовуватись для програмних РРО, суб’єкт господарювання повідомляє згідно з Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 06 червня 2017 року № 557 із змінами.

Програмування найменування товарів (послуг) через програмний РРО здійснюється оператором (касиром) самостійно шляхом додавання таких товарів за допомогою самого програмного забезпечення або за допомогою імпорту раніше підготованого переліку номенклатури, який формується для кожного програмного забезпечення в окремому форматі згідно з інструкцією, що додається до того ж архіву, що і програмне забезпечення

Звертаємо також увагу, що з 01 серпня 2020 року застосовуються штрафні санкції у разі виявлення порушень при використанні РРО або програмних РРО.

Так тимчасово, з 01 серпня поточного року застосовуються штрафи за перше порушення у розмірі 10 % і за кожне наступне порушення 50 % вартості проданих з порушенням товарів, виконаних робіт, наданих послуг.

З 01 січня 2021 року розмір штрафу буде становити 100 % і 150 % вартості проданих з порушенням товарів (робіт, послуг) за перше та наступне порушення відповідно.

Проте, додаткових штрафних санкцій до вже передбачених Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» не встановлено.

Окремо зупинимось на перевагах програмних РРО, якими є:

► вільний вибір суб’єктом господарювання класичного або програмного РРО;

► відсутність посередників, зокрема Центрів сервісного обслуговування;

► відсутність експертизи для комерційних програмних РРО;

► пристосовність для будь-якого пристрою, що підтримує операційну систему Windows, Android;

► онлайн-реєстрація програмного РРО у контролюючому органі;

► виключно електронний документообіг з контролюючими органами;

► безкоштовність програмного рішення ДПС.

Довідково повідомляємо, що роз’яснення стосовно отримання кваліфікованих сертифікатів електронних підписів та печаток для програмних РРО розміщені у відповідному розділі банеру «Програмні РРО».

У разі виникнення технічних, методологічних запитань необхідно звертатись за телефоном 0 800 501 007.

 

Кошик доходів місцевих бюджетів Дніпропетровщини за вісім місяців 2020 року поповнився на 15 млрд 974 млн гривень

Одним із основних бюджетоутворюючих податків є податок на доходи фізичних осіб. Поступове збільшення надходжень цього податку дуже важливо для місцевих бюджетів області.

В умовах, коли країна проводить заходи з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом, кошти які надходять до місцевих бюджетів області є вагомим важелем для цієї боротьби.

За підсумками січня - серпня 2020 року платниками податків направлено до місцевих бюджетів податку на доходи фізичних осіб у сумі 10 млрд 13,7 млн грн,  що на 430 млн грн більше надходжень відповідного періоду минулого року.

Наступним джерелом, який формує бюджет розвитку області є єдиний податок, якого за період січень – серпень 2020 року надійшло 1 млрд 999,2 млн гривень.

«Однією з вирішальних умов створення високорозвинутої ринкової економіки є формування місцевого самоврядування, як ефективно функціонуючої складової частини суспільного сектора», - наголосила начальник Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ганна ЧУБ.

 

Податківцями Дніпропетровщини з початку року проведено 202 фактичні перевірки

Протягом січня – серпня 2020 року працівниками Головного управління ДПС у Дніпропетровській області проведено 202 фактичні перевірки суб’єктів господарювання щодо контролю у сфері обігу підакцизних товарів, у ході яких виявлено 218 порушень законодавства. Загальна сума нарахованих фінансових санкцій – 19 млн 952 тис гривень.

«Найчастіше суб’єкти господарювання здійснювали роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності ліцензій (38 випадків)», - прокоментувала в.о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Ольга Мазур.

Крім того, виявлено: 34 факти роздрібної та 3 факти оптової торгівлі пальним без наявності ліцензії, 34 факти торгівлі алкогольними напоями за цінами нижчими від мінімальних роздрібних цін, 37 - торгівлі алкогольними напоями на розлив, 13 - торгівлі тютюновими виробами за цінами вищими від максимальних, 26 фактів не обладнання резервуарів рівнемірами-лічильниками та/або витратомірами-лічильниками, 22 – не своєчасного подання довідки про фактичні залишки пального, 4 - торгівлі тютюновими виробами поштучно, 4 факти зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів без марок акцизного податку, 1 факт роздрібної торгівлі пальним через реєстратор розрахункових операцій, який не зазначено у ліцензії, 1 факт зберігання алкогольних напоїв в місці, не внесеному до Єдиного державного реєстру місць зберігання та 1 факт виробництва алкогольних напоїв без марок акцизного податку встановленого зразка.

 

Про зупинення податкових накладних на черговій зустрічі у режимі онлайн

Днями, за організацією Спілки українських підприємців та Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) для представників бізнесу Дніпропетровщини – платників податку на додану вартість проведена зустріч.

Зустріч проходила традиційно у режимі онлайн за темою «Зупинення податкових накладних, деякі особливості заповнення Таблиці даних платника податку на додану вартість».

Захід відбувся за участі заступника начальника управління – начальника відділу інформаційної політики та адміністрування субсайту організаційно-розпорядчого управління ГУ ДПС Осипової Манушак, начальника відділу перевірок інших галузей економіки управління податкового аудиту ГУ ДПС Дядченко Юлії, ГДРІ відділу аналітики та податкових ризиків управління податкового адміністрування ГУ ДПС Полякової Вікторії та членів Спілки українських підприємців, керівників і бухгалтерів платників податків.

Осипова Манушак привітала всіх і побажала корисного та конструктивного діалогу.

Про повідомлення щодо розблокування зупинених податкових накладних та деякі особливості заповнення Таблиці даних платника податку на додану вартість розповіла Дядченко Юлія. Увагу акцентовано на алгоритмі дій платника ПДВ у разі зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Про окремі положення постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» доповіла Полякова Вікторія.

У ході заходу фахівці податкової служби та присутні члени Спілки українських підприємців, керівники та бухгалтери платників податків енергійно спілкувались і обговорювали питання, які турбують платників під час реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.

Учасники подякували за проведену зустріч та висловили сподівання на подальшу співпрацю.

 

На пресконференції про публічне інформування у податковій сфері та електронні сервіси ДПС

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що сьогодні, 23.09.2020, в інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулася пресконференція на тему «Публічне інформування у податковій сфері. Електронні сервіси».

У пресконференції прийняла участь заступник начальника управління – начальник відділу інформаційної політики та адміністрування субсайту організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Осипова Манушак.

Вона акцентувала увагу, що публічне інформування усіх верств населення – один з важливих та дієвих форм інформаційно-роз’яснювальної роботи податкових органів, направлених на формування податкової культури населення, у тому числі платників податків.

«Податкова грамотність і формування податкової культури – це одні з найважливіших умов для того, щоб податкова система та адміністрування ефективно працювали», – зазначила Осипова Манушак.

Органи державної податкової служби завжди відкриті для інформаційного співробітництва із суспільством і вони є абсолютними лідерами по відкритості, доступності і прозорості інформації.

Для цього податковими органами використовуються різноманітні джерела публічного інформування платників податків у податковій сфері, наприклад, офіційний вебпортал «Державна податкова служба України» (tax.gov.ua); субсайти територіальних органів ДПС України офіційного веб-порталу; Державний сайт Міністерства фінансів України (mof.gov.ua); сайти органів державної влади; засоби масової інформації; соціальні мережі; публічні та масові заходи, що проводяться за участі органів ДПС; власна тематична друкована продукція.

Вона зауважила, що саме мас-медіа – один із основних каналів передачі інформації суспільству. Засоби масової інформації сприяють процесу комунікації податкових органів і платників.

Для комфорту, економії часу, особливо для власної безпеки під час дії карантину, використання дистанційних комунікацій є найбільш раціональним. Тому особливу роль у доведенні інформації до платника сьогодні виконує Інтернет, зокрема субсайт «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» офіційного вебпорталу ДПС України – одна з потужних інформаційних платформ.

Осипова Манушак також зазначила, що на сьогодні все більше послуг платники отримують в електронному вигляді, не виходячи із дому або офісу.

Найпопулярнішим електронним сервісом ДПС, за допомогою якого користувачі мають можливість отримати практично всі послуги ДПС, є «Електронний кабінет».

Підсумовуючи, Осипова Манушак констатувала, що комунікації платників і представників податкової служби зі зворотнім зв’язком є важливими і необхідними для обох сторін, дистанційні комунікації – це зручність і потреба сьогодення.

«Взаємодія із засобами масової інформації на постійній основі допомагає об’єктивно інформувати громадськість про нашу діяльність. А від того наскільки інформація про нашу діяльність буде прозорою та доступною для кожного, залежить і формування позитивного іміджу податкової служби у суспільстві в цілому», – акцентувала держслужбовець.

Осипова Манушак подякувала усім представникам мас-медіа за багаторічну та плідну співпрацю і висловила впевненість, що у майбутньому взаємовідносини будуть тільки розвиватись.

 

Супроводження судових спорів у справах загальної юрисдикції та правового забезпечення

Днями в інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулась пресконференція на тему «Супроводження судових спорів у справах загальної юрисдикції та правового забезпечення».

У пресконференції прийняв участь заступник начальника відділу супроводження судових спорів за представництвом інтересів ДПС управління правової роботи Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Богдан Нагорний.

«На розгляді у судах різних інстанцій знаходиться понад 7 тис. справ за позовами платників податків до Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС у Дніпропетровській області). Супроводження судових справ забезпечується працівниками управління правової роботи ГУ ДПС у Дніпропетровській області.

За період січень-серпень 2020 року судом порушено провадження по 680 справах за адміністративними позовами платників податків до ГУ ДПС у  Дніпропетровській області про визнання протиправними податкових повідомлень-рішень.

З початку 2020 року ГУ ДПС у Дніпропетровській області подано 371 позов про стягнення податкового боргу на загальну суму 714 млн 768 тис. гривень. На сьогоднішній день щодо цієї категорії справ склалася судова практика, відповідно до якої суди в переважній більшості випадків задовольняють вимоги контролюючого органу. При цьому судами ретельно досліджуються підстави виникнення податкового боргу та правомірність розрахунку штрафних санкцій», - проінформував Богдан Нагорний.

Також він зазначив, що на супроводженні управління правової роботи знаходиться близько 460 справ за позовами платників податків, про визнання протиправними дій та рішень щодо відмови у реєстрації податкових накладних.

Працівниками ГУ ДПС у Дніпропетровській області проводиться взаємодія з платниками податків в частині надання відповідей на інформаційні, адвокатські та інші запити до контролюючого органу з питань що стосуються супровводження судових справ різних категорій, підсумував Богдан Нагорний.

 

Де знайти інформацію про суб’єктів господарювання, у яких є податковий борг?

На офіційному вебпорталі ДПС (https://tax.gov.ua) оприлюднюється інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг, з якою можна ознайомитись за посиланням: Головна/Відкриті дані/Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг.

Крім того, як повідомила начальник Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Міщенко Наталія, на офіційному вебпорталі ДПС працює електронний сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», який розміщено на головній сторінці вебпорталу (https://tax.gov.ua/businesspartner).

Для перевірки надійності ділового партнера, зокрема, щодо сумлінності у сплаті податків, достатньо ввести відому інформацію в одне з полів або в обидва поля і система повідомить інформацію щодо відсутності або наявності боргу у платника податків.

Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету надає платнику податків з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів.

 

З початку року податкова служба надала 3,2 млн адміністративних послуг

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці офіційного вебпорталу за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/434451.html повідомила наступне.

У січні – серпні 2020 року Державна податкова служба надала 3,2 млн адміністративних послуг платникам податків.

Найбільш запитуваними серед 96 адміністративних послуг, які надає податкова, стали, зокрема, видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Протягом січня – серпня було надано понад 801,7 тис. таких послуг.

Понад 1 млн платників отримали відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Державна податкова служба України взаємодіє з Міністерством цифрової трансформації України щодо наповнення Реєстру адміністративних послуг (registry.diia.gov.ua), який також інтегровано на Портал Дія («Гід з державних послуг») за посиланням: https://guide.diia.gov.ua/, інформацією про всі послуги, які надає ДПС та її територіальні органи.

Для забезпечення можливості подання заяв в електронній формі, у тому числі через сервіс «Листування», на Порталі Дія в електронній формі у Реєстрі адміністративних послуг розміщено гіперпосилання на ІТС «Електронний кабінет» (http://cabinet.tax.gov.ua).

 

ДПС вживає заходи для мінімізації зупинок реєстрації податкових накладних представників реального бізнесу

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/434196.html повідомила, що збільшується зупинення реєстрації саме тих накладних, по яких існує реальний ризик невиконання податкових зобов’язань.

У той же час ДПС вживала і буде вживати заходи для мінімізації зупинок податкових накладних представників реального бізнесу та максимально швидкого розгляду звернень за такими випадками. Для цього податковою службою задіяні всі наявні інструменти.

До прикладу, з Європейською Бізнес Асоціацією з червня 2020 року Державною податковою службою України організовано та проведено п’ять зустрічей. А загалом до ДПС з початку року надійшло 28 звернень від ЄБА, жодне з яких не залишилось без розгляду. Серед них – і звернення, що стосувались проблем окремих компаній (14 звернень), і звернення щодо системного вирішення проблем зі сфери адміністрування податків чи надання роз’яснень (11 звернень).

Зазначені дії ДПС були позитивно відзначені керівництвом Європейської Бізнес Асоціації як такі, що дали можливість вирішувати реальні проблемні питання конкретних платників податків.

 

Трудові відносини: контролюючі органи мають право перевіряти дотримання працедавцем законодавства про працю

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є, зокрема, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов’язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Норми встановлені п.п. 75.1.2 п. 75.1 ст. 75 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Підпунктом 75.1.3 п. 75.1 ст. 75 ПКУ встановлено, що фактичною вважається перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об’єктів права власності такого платника. Така перевірка здійснюється контролюючим органом, зокрема, щодо дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Платник податків зобов’язаний надати посадовим (службовим) особам контролюючих органів у повному обсязі всі документи, що належать або пов’язані з предметом перевірки. Такий обов’язок виникає у платника податків після початку перевірки (п. 85.2 ст. 85 ПКУ).

Під час проведення фактичної перевірки в частині дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами), в тому числі тим, яким установлено випробування, перевіряється наявність належного оформлення трудових відносин, з’ясовуються питання щодо ведення обліку роботи, виконаної працівником, обліку витрат на оплату праці, відомості про оплату праці працівника. Для з’ясування факту належного оформлення трудових відносин з працівником, який здійснює трудову діяльність, можуть використовуватися документи, що посвідчують особу, або інші документи, які дають змогу її ідентифікувати (посадове посвідчення, посвідчення водія, санітарна книжка тощо) (п. 80.6 ст. 80 ПКУ).

Отже, для уникнення відповідальності за порушення законодавства про працю, роботодавцям необхідно працювати відповідно до норм трудового законодавства і своєчасно та у повному обсязі виплачувати працівникам заробітну плату не менше мінімальної, встановленої законом.

 

Електронний кабінет: перегляд інформації щодо автоматизованого моніторингу відповідності ПН/РК критеріям оцінки ступеня ризиків

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що у приватній частині Електронного кабінету – меню «Моніторинг ПН/ РК» – забезпечено можливість користувачу доступу до інформації щодо відповідності такого платника податків критеріям ризиковості, передбачених Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Приватна частина Електронного кабінету дозволяє переглянути розраховані показники:

- D (навантаження за останні 12 календарних місяців);

- Р (сума податку на додану вартість, зазначена у податкових накладних/розрахунках коригування кількісних і вартісних показників, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних у звітному періоді з урахуванням поданої на реєстрацію) у розрізі періодів;

- позитивну податкову історію платника податку;

- інформацію щодо відповідності/невідповідності платника ПДВ критеріям ризиковості.

Крім того, платник ПДВ у режимі реального часу має доступ до даних Єдиного реєстру податкових накладних щодо складених ним чи його контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування – меню «ЄРПН».

 

Мобільний ЦОП Головного управління ДПС у Дніпропетровській області. Рухаємось далі!

Відеоматеріали за темою розміщено за посиланням:

https://dp.tax.gov.ua/media-ark/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materiali/6613.html

а також:

► на офіційній сторінці «ДПС у Дніпропетровській області» соціальної мережі Facebook за посиланням:

https://www.facebook.com/103313391061454/videos/1440108519519147

► на каналі популярного відеохостингу You Tube за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=j0yUkrJXYgM

 

Для інформування фінансових агентів на вебпорталі ДПС створено банер «FATCA»

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що для інформування фінансових агентів з питань надання звітності про підзвітні рахунки, на виконання Закону України від 29 жовтня 2019 рок № 229-IX «Про ратифікацію Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США «Про податкові вимоги до іноземних рахунків» (FATCA)», на офіційному вебпорталі ДПС України створено банер «FATCA» (https://tax.gov.ua/baneryi/fatca/).

У банері можна ознайомитись з нормативно-правовими актами, інструкцією користувача МСОД та відповідями на питання.

Для отримання відповідей фінансові агенти можуть направляти питання на адресу електронної пошти info_FATCA@tax.gov.ua

 

Шановні платники! Утримуйтесь від відвідування ЦОПів без нагальної потреби!

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОVID-19 постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 на всій території України з 01.08.2020 до 31.10.2020 продовжено дію карантину, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» із змінами.

Шановні платники, у зв’язку з розповсюдженням гострої респіраторної хвороби СОVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій рекомендуємо утриматися від відвідування центрів обслуговування платників (далі – ЦОП) без нагальної потреби! Особливо, якщо питання, з якими ви збираєтеся звернутися до ЦОПів, можливо вирішити дистанційно (он-лайн або поштою).

У разі потреби обов’язкового відвідування ЦОП, просимо дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій:

- користуватися захисною маскою та дезінфікуючими засобами;

- не створювати скупчення людей у ЦОП.

Пам’ятайте про необхідність дотримання безпечної відстані між людьми (щонайменше 1,5 метри);

- уникати контакту з усіма, хто має гарячку та кашель.

Бережіть своє здоров’я та здоров’я близьких і оточуючих!

 

Увага! Електронне звернення – підписане, із зазначенням місця проживання (реєстрації)

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/435044.html повідомила, що з метою спрощення листування з громадянами в ДПС функціонує електронна поштова скринька zvernennya_dps@tax.gov.ua.

Звертаємо увагу, що звернення, які громадяни надішлють на вказану електронну скриньку, мають бути з відсканованим особистим підписом та із зазначенням місця проживання (реєстрації) або підписані за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Такі листи будуть розглянуті та відповіді на них будуть надані у терміни, визначені статтею 20 Закону України «Про звернення громадян».

Звернення, які громадяни надішлють на вказану електронну скриньку БЕЗ сканованого особистого підпису та БЕЗ зазначення місця проживання (реєстрації), будуть повернуті без розгляду протягом 10 днів із відповідним роз’ясненням відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян».

Довідково:

https://itd.rada.gov.ua/services/appeal-of-citizens

 

У ДПС здійснюється контроль за дотриманням протиепідемічних заходів

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/434648.html повідомила, що станом на 22 вересня 2020 року кількість працівників центрального апарату Державної податкової служби України, що захворіли на гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену корона вірусом ¬¬– 23 особи, з них одужали – 21, продовжують хворіти – 2.

У територіальних органах ДПС захворіли 303 особи, одужали – 186, продовжують хворіти – 117.

У приміщеннях, де перебували інфіковані працівники, проведено дезінфекцію.

В умовах обмежувальних протиепідемічних заходів залишається актуальним максимальне використання дистанційного формату спілкування та електронних сервісів, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Запроваджена практика онлайн-формату публічних заходів, які ДПС проводить в рамках виконання своїх функціональних повноважень та завдань.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

 

За порушення при виробництві та обігу спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів застосовано санкцій на 269,8 млн грн

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/434615.html повідомила, що за січень – серпень 2020 року підрозділами контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ДПС проведено 2 946 фактичних перевірок платників податків, які здійснюють виробництво, зберігання та торгівлю спиртом, алкогольними напоями та тютюновими виробами.

За результатами таких перевірок виявлені порушення суб’єктами господарювання вимог Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» та застосовані фінансові санкції на суму 269,8 млн гривень.

 

Керівники структурних підрозділів ДПС взяли участь у навчанні з управління ефективністю діяльності організації

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/434199.html повідомила, що департаментом кадрового забезпечення та розвитку персоналу Державної податкової служби України 16 та 17 вересня для керівників структурних підрозділів та їх заступників організовано та проведено лекційні заняття з питань управління ефективністю діяльності та організації оцінювання службової діяльності державних службовців.

Зокрема, 16 вересня міжнародними експертами Програми з підтримки управління державними фінансами в Україні (EU4PFM) у форматі онлайн проведено навчання за темою: «Від хорошого до величного». У рамках заходу представники підрозділів ознайомились з імплементацією концептуального підходу для сталого управління результатами діяльності установ у державному секторі, використанням щорічного циклу управління ефективністю діяльності та розглянули кейси впровадження систем управління ефективністю у Литві та ЄС.

Крім того, 17 вересня Департаментом кадрового забезпечення та розвитку персоналу проведено лекційне заняття за темою «Оцінювання результатів службової діяльності державних службовців на основі ключових показників ефективності, результативності та якості», в ході якого доведено основні положення Порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.08.2017 № 640, та наголошено на неухильному дотриманні його положень.

 

Як повторно (дистанційно) сформувати сертифікат за електронним запитом

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що інформацію щодо повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом розміщено на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (КН ЕДП ІДД ДПС) (https://acskidd.gov.ua).

Відеоінструкцію з повторного формування сертифіката за електронним запитом розміщено за посиланням: (https://www.youtube.com/watch?v=abVjwGuWZSU).

Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом можна здійснити онлайн на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС за посиланням:

- Головна/«Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом»/ On-line (https://acskidd.gov.ua/manage-certificates)

- або за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».

Для початку використання сервісу повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» платнику необхідно встановити актуальну версію безкоштовного програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1», яка доступна для завантаження за посиланням:

- Головна/«Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом»/«За допомогою Користувача ЦСК»

- або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки - «ІІТ Користувач ЦСК-1»/«Інсталяційний пакет «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1 (версія:1.3.1.46)».

Детальний опис роботи сервісу та перелік можливих помилок розміщено у відповідних розділах Настанови користувача.

Скористатися сервісом повторного (дистанційного) формування сертифікатів зможуть лише ті користувачі, які мають:

- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось декілька днів);

- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

- особистий ключ доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

 

Реєстрація програмного РРО: які дії?

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що суб’єкт господарювання, який має намір зареєструвати програмний реєстратор розрахункових операцій, повинен перебувати на обліку в контролюючому органі.

Також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватись програмний РРО, про яку суб’єкт господарювання повідомляє контролюючий орган відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63 ПКУ.

Реєстрація програмного РРО здійснюється на підставі Заяви про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (J/F 1316602), що подається у електронній формі через Електронний кабінет (портальне рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (АРІ)) або засобами телекомунікацій.

Інструкція щодо заповнення та подання заяви про реєстрацію програмного РРО за формою № 1-ПРРО (J/F 1316602) через Електронний кабінет розміщена за посиланням: Головна>БАНЕР>Програмні РРО>Форми ПРРО>Інструкції щодо заповнення та подання форми № 1-ПРРО через Електронний кабінет.

Після включення програмного РРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій він може використовуватись суб’єктом господарювання.

Про сертифікати електронних підписів та/або печаток, що будуть використовуватись для програмного РРО, суб’єкт господарювання повідомляє згідно з Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженим наказом МФУ від 06.06.2017 № 557 (у редакції від 01.06.2020 № 261).

Інструкція щодо заповнення Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (для повідомлень щодо сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО) за формою J/F1391801 розміщена на банері «Програмні РРО» за посиланням: Головна>БАНЕР>Програмні РРО>Форми ПРРО>Інструкції щодо заповнення форм.

Реєстрація касира в розділі «Програмний РРО» Електронного кабінету здійснюється шляхом подання повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа (форма J/F 1391801), що розміщена за посиланнями:

- Головна>Електронна звітність>Платникам податків про електронну звітність>Інформаційно-аналітичне забезпечення>Реєстр форм електронних документів/Реєстр форм електронних документів (перелік сервісних запитів для юридичних осіб)/j1391801;

- Головна>Електронна звітність>Платникам податків про електронну звітність>Інформаційно-аналітичне забезпечення>Реєстр форм електронних документів/Реєстр форм електронних документiв (перелік сервісних запитів для фізичних осіб)/f1391801.

 

Електронні сервіси ДПС для громадян

Громадяни можуть використовувати електронний сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:

- доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подання декларації про майновий стан і доходи;

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

 

Шановні платники податків!

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що останнім часом почастішали випадки, коли невідомі особи від імені керівного складу Нікопольського управління звертаються до приватних підприємців та інших суб’єктів господарювання з вимогою надання грошових коштів або певних безкоштовних послуг погрожуючи так-званими перевірками та застосуванням штрафних санкцій.

Наполегливо радимо громадянам бути пильними та обачними, не вірити сумнівним пропозиціям та ретельно перевіряти інформацію.

Тож, у разі отримання подібної інформації та для недопущення у подальшому подібних випадків шахрайства просимо звертатися до Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області  за номером телефону: (0566) 68-70-54.

 

Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку

Нікопольський відділ організації роботи організаційно-розпорядчого управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).

У період карантину Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.


Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

30.09.2020 16:34