У ДПС відбувся
онлайн семінар з управління змінами в рамках переходу до єдиної юридичної особи
Темою чергового
онлайн семінару з управління змінами, який відбувся в ДПС за участі Голови ДПС
Олексія Любченка, його заступників Наталії Рубан, Михайла Тітарчука, Євгена
Олейнікова та Наталії Калєніченко та експертів Офісу технічної допомоги Мінфіну
США Феріса Фінка, Філа Бренда та Дона Мейнворінга, стало впровадження єдиної
юридичної особи. Учасники обговорили переваги функціонування ДПС в нових умовах
та методики управління змінами, які податкова служба впроваджує у свою
діяльність.
«Ми маємо чудову
нагоду обговорити механізм впровадження єдиної юридичної особи ДПС та донести
своє бачення оновленої податкової сервісної служби. Ми зацікавленні у створенні
дієвого державного органу і до процесу реформування залучаємо кваліфікованих
міжнародних експертів. Впевнений, що завдяки досвіду наших колег ми зможемо
ефективно управляти змінами, що призведе до результативних та позитивних
перетворень в роботі всієї структури», – наголосив Голова ДПС Олексій Любченко.
За його словами,
завдяки впровадженню нового механізму, ДПС отримає можливість централізованої
розробки політики відомства, уніфікованого організаційного спрямування,
стратегічного і оперативного планування та дослідження дотримання
законодавства. Також буде посилено нагляд центрального апарату за
функціональними напрямами та застосовано концепцію делегування повноважень для
прийняття рішень.
Надходження ЄСВ
за вісім місяців 2020 року на 287,6 млн гривень перевищили минулорічний
показник
Надходження по
єдиному внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі –
єдиний внесок) протягом січня – серпня 2020 року від платників податків
Дніпропетровщини склали 10 млрд 664,4 млн гривень.
«Цей показник на
287,6 млн гривень перевищує минулорічну суму сплати єдиного внеску за
аналогічний період. Фактичні надходження єдиного внеску протягом серпня 2020
року склали 1 млрд 299 млн гривень», - прокоментувала начальник управління
податкового адміністрування Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області Вікторія Каліногорська.
Станом на 01
вересня 2020 року згідно інформаційної бази Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області кількість платників єдиного внеску становить 368
тисяч.
Під час засідання
«круглого столу» платникам роз'яснили нюанси податкових новацій
Днями в
Томаківській ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області було проведено засідання
«круглого столу» на тему «Щодо новацій податкового законодавства, внесених
Законом України від 16 січня 2020 року № 466-ІХ «Про внесення змін до
Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків,
усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» для
платників спрощеної системи оподаткування.
Платникам
єдиного податку третьої групи у разі добровільної зміни ставки єдиного податку
в розмірі 5% реєстраційна заява щодо зміни ставки подається не пізніше ніж за
10 календарних днів до початку календарного місяця, в якому буде
застосовуватися ставка єдиного податку 3%, що передбачає сплату ПДВ (було не
пізніше ніж за 15 календарних днів до початку календарного кварталу) », - зазначила начальник Томаківської ДПІ ГУ ДПС у
Дніпропетровській області Рибка Руслана.
Також, для
платників єдиного податку першої - третьої груп з 1 липня 2020 року не діє
звільнення від сплати земельного податку за ділянки, які надаються в оренду
(найм, позичку), а також за ділянки, на яких розташовані об'єкти нерухомості,
що надаються в оренду (найм, позичку) (п.п. 4 п. 297.1 ст. 297 ПКУ).
Крім того,
платники єдиного податку зобов'язані перейти на сплату інших податків і зборів,
визначених ПКУ, - у разі наявності податкового боргу у розмірі, що перевищує
суму, визначену абзацом третім п. 59.1 ст. 59 ПКУ, на кожне перше число місяця
протягом двох послідовних кварталів - в останній день другого із двох
послідовних кварталів ( п.п. 8 п. 298.2.3 ст. 298 ПКУ).
Отже, сума
податкового боргу, наявність якого на кожне перше число місяця протягом двох
послідовних кварталів зобов’язує платника єдиного податку перейти на загальну
систему оподаткування, має перевищувати 60 неоподатковуваних мінімумів доходів
громадян - 1020 грн (60 х 17 грн).
Крім того,
платниками єдиного податку третьої групи у разі зміни податкової адреси, місця
провадження господарської діяльності Заява для застосування спрощеної системи
оподаткування та звітності (форма якої затверджена наказом МФУ від 16.07.2019
№308) подається не пізніше останнього дня кварталу, в якому відбулися такі
зміни (п. 298.6 ст. 298 ПКУ) (до змін така заява подавалась разом з декларацією
з єдиного податку за звітний квартал, у якому відбулися зміни).
Під час засідання
платники податків отримали відповіді на запитання та друковану продукцію
зазначеної тематики.
Податкова знижка для внутрішньо переміщених осіб
Як повідомив заступник начальника
Нікопольського відділу податків і зборів з юридичних та фізичних осіб,
економічного аналізу управління податкового адміністрування Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський, громадяни, які вимушені були покинути
окуповані території в Україні, мають право скористатися податковою знижкою у разі оренди житла.
Нагадаємо, що податкова знижка – це
документально підтверджена сума витрат, на яку зменшується оподатковуваний
дохід у вигляді заробітної плати, в результаті чого з бюджету повертається
частина сплаченого податку на доходи фізичних осіб.
Перелік витрат, які включаються до
податкової знижки, визначено ст. 166 ПКУ.
З 4 жовтня 2018 року набрав чинності Закон
№2530 «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законів
України щодо запровадження механізму «єдиного вікна» та оптимізації здійснення
контрольних процедур при переміщенні товарів через митний кордон України».
Вказаним Законом внесені зміни до ПКУ щодо
переліку витрат, які включаються до податкової знижки. А саме, п. 166.3 ПКУ
доповнено пп. 166.3.9 такого змісту: «суму коштів у вигляді орендної плати за
договором оренди житла (квартири, будинку), оформленим відповідно до вимог
чинного законодавства, фактично сплачених платником податку на доходи фізичних осіб (далі – платник
податку), який має статус внутрішньо переміщеної особи.
Платник податку має право скористатися
зазначеною в цьому підпункті податковою знижкою виключно за умови, що він
та/або члени його сім’ї першого та другого ступенів споріднення:
– не мають у власності придатної для
проживання житлової нерухомості, розташованої поза межами тимчасово окупованої
території України;
– не отримують передбачених законодавством
України бюджетних виплат для покриття витрат на проживання.
Розмір такої знижки не може перевищувати
(у розрахунку на календарний рік) 30 розмірів мінімальної заробітної плати,
встановленої на 1 січня звітного (податкового) року».
Де знайти інформацію про суб’єктів господарювання, у яких є податковий борг?
На офіційному вебпорталі ДПС
(https://tax.gov.ua) оприлюднюється інформація про суб’єктів господарювання,
які мають податковий борг, з якою можна ознайомитись за посиланням:
Головна/Відкриті дані/Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий
борг.
Крім того, як повідомила начальник
Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Міщенко Наталія, на
офіційному вебпорталі ДПС працює електронний сервіс «Дізнайся більше про свого
бізнес-партнера», який розміщено на головній сторінці вебпорталу
(https://tax.gov.ua/businesspartner).
Для перевірки надійності ділового
партнера, зокрема, щодо сумлінності у сплаті податків, достатньо ввести відому
інформацію в одне з полів або в обидва поля і система повідомить інформацію
щодо відсутності або наявності боргу у платника податків.
Меню «Стан розрахунків з бюджетом»
приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету надає платнику
податків з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у
будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, доступ до
своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів.
Подання форми № 20-ОПП про об’єкти
оподаткування
Як повідомила начальник Нікопольської ДПІ
ГУ ДПС у Дніпропетровській області Міщенко Наталія, платник податків
зобов’язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та
неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти,
пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно
з «Порядком обліку платників податків», затвердженим наказом МФУ від 09.12.2011
№ 1588, шляхом подання повідомлення за формою № 20-ОПП.
Повідомлення за формою № 20-ОПП подається
протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого
органу за основним місцем обліку платника податків (п. 63.3 ст. 63 ПКУ).
У разі закриття відокремленого підрозділу,
такий відокремлений підрозділ подає до контролюючого органу повідомлення за ф.
№ 20-ОПП з інформацією про закриття об’єктів оподаткування, а юридична особа –
повідомлення за ф. № 20-ОПП з інформацією про відкриття об’єктів оподаткування,
що не припиняються із закриттям відокремленого підрозділу (п. 8.2 розд. VIIІ
Порядку № 1588).
Так само подаються повідомлення і у разі
передачі об’єкта відокремленого підрозділу на баланс іншого відокремленого
підрозділу чи юридичної особи або якщо внаслідок організаційних чи інших змін
об’єкт перестав бути об’єктом оподаткування відокремленого підрозділу.
Платники податків, які уклали з
відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів,
можуть подати повідомлення за ф. № 20-ОПП засобами електронного зв’язку в
електронній формі (п. 8.4 розд. VIIІ Порядку № 1588).
Відомості, зазначені в повідомленні за ф.
№ 20-ОПП, вносяться контролюючим органом до Єдиного банку даних юридичних осіб
або Реєстру самозайнятих осіб:
- не пізніше наступного дня після
отримання повідомлення за ф. № 20-ОПП засобами електронного зв’язку в
електронній формі;
- не пізніше 10 робочих днів від дня
надходження до контролюючого органу в паперовій формі повідомлення за ф. №
20-ОПП.
Платники податків можуть переглянути
інформацію про об’єкти оподаткування в приватній частині Електронного кабінету.
Нагадаємо, що порядок заповнення ф. №
20-ОПП визначений Пам’яткою для заповнення розділу 3 Повідомлення про об'єкти
оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться
діяльність (Додаток 10 до «Порядку обліку платників податків і зборів»,
затвердженого наказом МФУ від 09.12.2011 № 1588).
Один програмний реєстратор розрахункових
операцій можна використовувати одночасно лише на одному пристрої і одним
касиром
Начальник Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у
Дніпропетровській області Міщенко Наталія інформує, що програмне забезпечення
може бути одночасно встановлено на будь-яку кількість пристроїв, але
використовувати один програмний реєстратор розрахункових операцій (далі – ПРРО)
одночасно можна тільки на одному пристрої і тільки одним касиром.
У разі використання декількох ПРРО,
необхідно мати відповідну кількість зареєстрованих касирів, щодо яких було
подано повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката
відкритого ключа.
У разі викрадення пристрою необхідно
подати повідомлення за ф. 2-ПРРО (додаток 2 до Порядку реєстрації, ведення реєстру
та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого
наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін
до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547») з
позначкою «Крадіжка пристрою або компрометація ключа» після чого реєстрацію
такого ПРРО буде скасовано.
Програмування найменування товарів
(послуг) через програмний реєстратор розрахункових операцій здійснюється
оператором (касиром) самостійно шляхом додавання таких товарів за допомогою
самого програмного забезпечення або за допомогою імпорту раніше підготованого
переліку номенклатури, який формується для кожного програмного забезпечення у
окремому форматі згідно з інструкцією, що додається до того ж архіву, що і
програмне забезпечення.
Водночас повідомляємо, що чинним
законодавством у сфері проведення розрахунків за товари (роботи, послуги) у
готівковій та безготівковій формі не передбачено реєстрації та використання
книги обліку розрахункових операцій на програмний реєстратор розрахункових
операцій.
Первинна
процедура реєстрації в Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС: чи можливо
здійснити через мережу Інтернет?
Начальник
Нікопольської ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області Міщенко Наталія інформує,
що первинна процедура отримання електронних довірчих послуг від Кваліфікованого
надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) не
передбачає можливість реєстрації заявників через мережу Інтернет.
Відповідно до
вимог Регламенту КН ЕДП ІДД ДПС заявник має бути особисто присутнім під час
первинної процедури реєстрації.
Детальну
інформацію щодо процедури реєстрації можна переглянути на офіційному
інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (http://www.acskidd.gov.ua)
у розділі «Отримання
електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО».
До місцевих бюджетів м. Нікополя та Нікопольського
району надійшло майже 8,8 мільйонів гривень податку на нерухомість
За 8 місяців 2020 року до
місцевих бюджетів м. Нікополя та Нікопольського району надійшло майже 8,8
мільйонів гривень податку на нерухоме майно. Як повідомив заступник начальника
Нікопольського відділу податків і зборів з юридичних та фізичних осіб,
економічного аналізу управління податкового адміністрування Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський, це майже на
1,1 мільйон гривень більше, ніж за аналогічний період минулого року. Зокрема,
юридичні особи сплатили 5,9 мільйони гривень, фізичні особи-власники
нерухомості перерахували 2,8 мільйони гривень.
Нагадаємо, платниками
податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та
юридичні особи, у тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової
або нежитлової нерухомості. Податок нараховується на загальну площу об’єкта
житлової та нежитлової нерухомості, у тому числі їх часток.
При цьому пільгові
розміри майна для фізичних осіб, на які не застосовується ставка податку,
становлять для квартири чи декількох квартир незалежно від їх кількості – 60
кв. метрів; для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – 120 кв.
метрів; для різних типів об'єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток
(у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир
та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток) – 180 кв. метрів.
Звертаємо увагу, що у
разі зміни адреси реєстрації (прописки) фізичним особам обов’язково потрібно
звернутися до органів ДПС за місцем нової реєстрації та подати заяву за формою
5-ДР.
Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»
До уваги платників податків! 22
вересня 2020 року з 11-00 год. до 12-00 год. відбудеться сеанс телефонного
зв’язку «гаряча лінія» за тел(05667) 6-61-95 на тему: «Новації податкового
законодавства. Новації у сфері застосування програмного РРО. Актуальні питання
з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Легалізація найманої праці та детінізація заробітної плати. Правильність
заповнення платіжних документів.»
На запитання відповідатиме заступник
начальника ДПІ у м. Покрові ГУ ДПС у Дніпропетровській області Валентина
Піхтіна.
Практикум для платників податків
У Марганецькій ДПІ
ГУ ДПС у Дніпропетровській області було проведено практикум (тренінг), головною
темою якого стало нові правила застосування РРО та умовами надання податкової
знижки.
У рамках
практикуму, начальник Марганецької ДПІ ГУ ДПС у Дніпропетровській області
Тетяна Левченко ознайомила присутніх з новаціями податкового законодавства.
Крім того, увага
зверталася на питання легалізації заробітної плати, дотримання законодавства
про оплату праці та недопущення нарахування заробітної плати нижче
встановленого законодавством мінімуму.
Не оминули увагою
і питання сплати єдиного внеску. Окремо зупинилась на запровадженні нових
електронних сервісів ДПС України.
На завершення
платники податків отримали відповіді на запитання та друковану продукцію
зазначеної тематики.
Проведено
онлайн – зустріч з представниками бізнесу Дніпропетровської області
16.09.2020 за
організацією Головного управління Державної податкової служби у Дніпропетровській
області (далі – ГУ ДПС) для представників бізнесу Дніпропетровщини –
платників податку на додану вартість проведено зустріч в онлайн режимі.
Темою зустрічі вже
традиційно є зупинення реєстрації податкових накладних та деякі особливості заповнення
Таблиці даних платника податку на додану вартість.
Захід відбувався
за організації відділу інформаційної політики та адміністрування субсайту
організаційно - розпорядчего управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області
та за участі начальника відділу досудового врегулювання спорів управління
правової роботи ГУ ДПС Кабака Сергія, головного державного ревізора-інспектора
відділу аналітики податкових ризиків управління податкового адміністрування ГУ
ДПС Кушпєлєвої Тетяни та представників бізнесу Дніпропетровської області.
Про повідомлення
щодо розблокування зупинених податкових накладних та деякі особливості
заповнення Таблиці даних платника податку на додану вартість повідомив Кабак
Сергій. Особливу увагу приділено алгоритму дій платника ПДВ у разі отримання
ним квитанції про блокування податкових накладних/розрахунків коригування.
Про окремі
положення постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165
«Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/
розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» доповіла
Кушпєлєва Тетяна.
Енергійне
спілкування під час проведення зустрічі підтверджує, що тема заходу є
актуальною і важливою. Конструктивний діалог у процесі обговорювання питань,
які турбують платників під час реєстрації податкових накладних та/або
розрахунків коригування, свідчить про необхідність проведення таких заходів у
подальшому.
По завершенню
онлайн-зустрічі присутні подякували фахівцям ГУ ДПС за важливу інформацію, яка
стане їм у нагоді.
Відбулось
засідання Громадської ради
17 вересня 2020
року відбулось засідання Громадської ради при Головному управлінні ДПС у
Дніпропетровській області (далі – Громадська рада).
Під час засідання
розглянуті організаційні питання, а саме: зміни у складі Громадської ради,
переобрання секретаря, затвердження Плану роботи Громадської ради та
інші.
Крім того,
заступник начальника управління – начальник відділу інформаційної політики та
адміністрування субсайту організаційно-розпорядчого управління Головного управління
ДПС у Дніпропетровській області Осипова Манушак розповіла членам Громадської
ради про проведення зустрічей, на яких розглядаються питання щодо механізму
зупинення податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі
податкових накладних, відповідно до вимог постанови Кабінету міністрів України
від 11 грудня 2019 року №1165.
Вирішено низку
інших питань стосовно діяльності Громадської ради при Головному управлінні ДПС
у Дніпропетровській області.
Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини
в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»
Здійснити реєстрацію дитини у Державному реєстрі
можна в рамках реалізації експериментального проекту щодо створення сприятливих
умов для реалізації прав дитини та відповідно до Порядку надання комплексної
послуги «єМалятко», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10
липня 2019 року № 691, з метою одержання за однією заявою комплексу
адміністративних послуг, зокрема:
- за бажанням батьків дитини чи одного з них
здійснювати реєстрацію дитини у Державному реєстрі під час державної реєстрації
її народження;
- особам віком від 14 до 18 років, які не
зареєстровані у Державному реєстрі, за їх бажанням під час оформлення паспорта
громадянина України вперше.
Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області інформує, що платник податків може звернутись до будь-якого
відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача
електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі –
КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи, яка
звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого
ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи, розміщення
пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП
ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
(www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування»
або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».
Договір про визнання електронних документів
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області звертає увагу платників, що меню Електронного кабінету «Договір про
визнання електронних документів» дозволяє переглянути договори про визнання
електронного документу всіх територіальних відділень органів ДПС.
Для перегляду за необхідності обирається регіон
або конкретний орган ДПС.
У цьому режимі можна завантажити договори про
визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у
форматі p7s.
Приєднатись до договору про визнання електронних
документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання
електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для
фізичних осіб.
Електронні сервіси ДПС для громадян
Громадяни можуть використовувати електронний
сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:
- доступу до реєстраційних даних та даних про
об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до
ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих податкових повідомлень –
рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів
та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Повідомити про порушення податкового законодавства можна на електронну
скриньку
Державна податкова служба України звертає увагу
громадян на можливість подання скарги про порушення податкового законодавства в
електронному вигляді. На адресу idd@tax.gov.ua можна надсилати інформацію
(скаргу), зокрема, про:
- проведення розрахунків без застосування РРО –
чек РРО не видано;
- відсутність інформації про виданий чек РРО в
Електронному кабінеті ДПС;
- продаж підакцизних товарів (алкогольні напої
та/або тютюнові вироби) з ознаками підробки, відсутність акцизних марок, відсутність інформації про акцизні марки в
інформаційних системах;
- продаж підакцизних товарів (алкогольні напої,
тютюнові вироби та пальне) без наявності відповідних ліцензій;
- використання неоформленої найманої праці.
За результатами розгляду наданої інформації (скарги)
органами ДПС для усунення порушень
будуть вжиті до суб’єктів господарювання – порушників контрольно-перевірочні
заходи.
Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області повідомляє, що Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг
Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Кваліфікований надавач ЕДП
ІДД ДПС) на офіційному вебпорталі ДПC України за посиланням
https://acskidd.gov.ua/manage-certificates проінформував про наступне.
Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть
лише ті користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення
строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса
реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, доступний лише користувачу та не
є скомпрометованим.
Для початку використання нового передового сервісу
Вам необхідно завантажити та встановити актуальну версію безкоштовного
програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
Додатково, усім клієнтам Кваліфікованого надавача
ЕДП ІДД ДПС рекомендуємо до перегляду Відеоінструкцію по повторному
(дистанційному) формуванню сертифікатів за електронним запитом. Також детальний
опис по роботі нового сервісу, та перелік можливих помилок розміщено у
відповідних розділах Настанови користувача.
Увага! Інформаційно-довідковий департамент ДПС, як
кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, не формує сертифікати
електронної печатки для фізичних осіб (за винятком фізичних осіб – підприємців
для використання у програмних реєстраторах розрахункових операцій).
Внесено зміни до Порядку обміну електронними документами з контролюючими
органами
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області повідомляє, що 01.09.2020 набере чинності наказ Міністерства фінансів
України від 01.06.2020 № 261 «Про внесення змін до Порядку обміну електронними
документами з контролюючими органами», зареєстрований у Міністерстві юстиції
України 31.07.2020 за № 723/35006 (далі – Наказ № 261).
Зміни внесені Наказом № 261 до Порядку обміну
електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом
Міністерства фінансів України від 06 червня 2017 року № 557, зареєстрованого у
Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 року № 959/30827 (зі змінами) (далі
– Порядок), з метою спрощення обміну електронними документами з контролюючими
органами.
Наказом № 261 встановлено, що договори про
визнання електронних документів, які на день набрання чинності Наказом № 261 є
чинними, продовжують діяти до виникнення підстав, визначених пунктом 5 розділу
III Порядку, затвердженого Наказом № 261.
Розділом ІІ Порядку визначено, що суб’єкти
електронного документообігу (далі – СЕД), які здійснюють його на договірних
засадах, самостійно визначають режим доступу до електронних документів, що
містять конфіденційну інформацію, та встановлюють для них систему (способи)
захисту. В інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних
системах, які забезпечують обмін електронними документами, що містять державні
інформаційні ресурси або інформацію з обмеженим доступом, повинен
забезпечуватися рівень захисту цієї інформації, який відповідно до
законодавства має відповідати ступеню обмеження доступу до неї.
Згідно з розділом III Порядку юридичні особи,
самозайняті особи, податкові агенти, контролюючі органи, органи державної
влади, органи місцевого самоврядування набувають статусу СЕД з дати приєднання
до Договору, примірну форму якого визначено у додатку 1 до Порядку.
Приєднання до Договору здійснюється шляхом
надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у
встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законодавства.
Підтвердженням про приєднання автора до Договору є отримання автором
відповідної квитанції про прийняття контролюючим органом такого документа.
Фізичні особи, які не є самозайнятими особами,
автоматично вважаються СЕД та мають право подавати електронні документи до
контролюючих органів виключно з використанням кваліфікованого електронного
підпису.
У день припинення дії Договору контролюючий орган
повідомляє автора про припинення дії Договору (із зазначенням причини) шляхом
направлення автоматично сформованого повідомлення про припинення дії Договору в
Електронний кабінет або на електронну адресу, внесену до облікових даних
автора, із зазначенням дати припинення за формою згідно з додатком 3 до
Порядку.
Наказ № 261 опубліковано у бюлетені «Офіційний
вісник України» від 14.08.2020 № 63.
Порядок інформаційної взаємодії органів ДПС та банків у процесі передачі
інкасових доручень (розпоряджень) в електронній формі
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області
інформує, що наказом Міністерства фінансів України від 18.05.2020 № 217
затверджено Порядок інформаційної взаємодії органів Державної податкової служби
України та банків у процесі передачі інкасових доручень (розпоряджень) в
електронній формі, який набирає чинності 31 січня 2021 року.
Наказ № 217 опубліковано в Офіційному віснику
України від 31.07.2020 № 59 та оприлюднено на офіційному вебпорталі ДПС за
посиланням:
https://tax.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/74694.html.
Документ врегульовує механізм інформаційної
взаємодії при формуванні органами ДПС інкасових доручень (розпоряджень) в
електронній формі, перевірці таких інкасових доручень (розпоряджень)
Казначейством та/або його територіальними органами, їх транспортуванні до
банків платників з використанням телекомунікаційних мереж з дотриманням вимог
законів щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг, а
також при виконанні (частковому виконанні) або невиконанні банками платників
таких документів тощо.
Запровадження такої інформаційної взаємодії
дозволить оптимізувати процедуру доставки електронних інкасових доручень
(розпоряджень) до банків платників, підвищити ефективність використання
робочого часу державних службовців, а також зменшити витрати бюджетних коштів
та часу, необхідних на доставку відповідних документів у паперовому вигляді.
Для забезпечення своєчасної реалізації норм наказу
№ 217 повідомляємо про необхідність проведення робіт, пов’язаних зі створенням
(доопрацюванням) зацікавленими сторонами власних програмних продуктів, що
будуть використовуватись у визначеній інформаційній взаємодії.
Формати (стандарти) електронних документів та схеми
їх контролю розміщено на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням:
https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/informatsiyno-analitichne-za/reestr-elektronnih-form-po/.
Також повідомляємо, що списання банком коштів з
рахунків платників податків/суб’єктів господарювання, які мають податковий
борг, здійснюється відповідно до глави 11 Інструкції про безготівкові
розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління
Національного банку України від 21.01.2004 № 22, зареєстрованої у Міністерстві
юстиції України 29.03.2004 за № 377/8976 (зі змінами).
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС
України за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/430857.html
Шановні платники податків!
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області повідомляє, що останнім часом почастішали випадки, коли невідомі особи
від імені керівного складу Нікопольського управління звертаються до приватних
підприємців та інших суб’єктів господарювання з вимогою надання грошових коштів
або певних безкоштовних послуг погрожуючи так-званими перевірками та
застосуванням штрафних санкцій.
Наполегливо радимо громадянам бути пильними та
обачними, не вірити сумнівним пропозиціям та ретельно перевіряти інформацію.
Тож, у разі отримання подібної інформації та для
недопущення у подальшому подібних випадків шахрайства просимо звертатися до
Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області за номером телефону: (0566) 68-70-54.
Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян
та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та
бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з
боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних
органів (далі – Інформація).
У період карантину Заявники можуть надати
Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до
18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому
автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові
дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на
електронну пошту idd@tax.gov.ua.
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
21.09.2020 16:24