ДПС та Мінфін Республіки Польща розширюють двостороннє співробітництво у
сфері адміністрування ПДВ
Шляхи розширення двостороннього співробітництва,
зокрема, у сферах адміністрування ПДВ та системи розподілу податку на прибуток,
- саме ці теми обговорили під час зустрічі Голова Державної податкової служби
України Олексій Любченко, заступниця Міністра фінансів України Світлана
Воробей, заступники Голови ДПС, провідні фахівці Міністерства фінансів
Республіки Польща, Національної Адміністрації доходів Республіки Польща та
представники посольства Республіки Польща в Україні.
За словами Голови ДПС Олексія Любченка, обмін
досвідом, технологіями та інформацією між Україною та Польщею має великі
перспективи.
Під час зустрічі Олексій Любченко окреслив основні
завдання податкової служби України до кінця року, серед яких – запуск ДПС як
єдиної юридичної особи. За його словами, реформа допоможе прибрати проміжні
ланки і спростити управління як по горизонталі, так і по вертикалі. Серед
функціональних напрямів головним залишається саме сервісне обслуговування
платників податків, також серед них – адміністрування податків, виявлення
ризиків, аналітична та контрольно-перевірочна робота.
Польська сторона висловила зацікавленість у
подальшому ознайомленні з роботою системи електронного адміністрування ПДВ.
Також обговорювалися механізми ефективної боротьби
з транскордонним шахрайством. Учасники зустрічі домовилися продовжувати активно
працювати у напрямі залучення до високої вмотивованості платників податків у
частині повноти декларування та сплати податків.
Пресслужба Державної податкової служби України
Олексій Любченко: За січень – серпень ми очікуємо перевиконання індикативу
на 14,6 млрд гривень
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області
інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/431045.html повідомила наступне.
За результатами січня – серпня поточного року до
загального фонду державного бюджету очікуються надходження 352,5 млрд грн
платежів, які контролюються ДПС. Це на 14,6 млрд грн перевищує індикатив
Міністерства фінансів України, який визначено у розмірі 337,8 млрд гривень. Про
це повідомив Голова Державної податкової служби України Олексій Любченко під
час святкової селекторної наради, присвяченої відзначенню державного свята –
Дня Незалежності України, за участю Міністра фінансів України Сергія Марченка.
«За результатами 8-ми місяців поточного року не
тільки надолужене відставання, допущене за січень – квітень у сумі 11,7 млрд
грн, але й очікуються надходження із значним перевиконанням індикативу на 14,6
млрд грн. Дякую усім платникам за ту довіру до держави, яку вони демонструють,
чесно сплачуючи податки. Запевняю, що податкова служба і надалі буде захищати
їх від недоброчесної конкуренції з боку тіньового сектору економіки та
підвищувати рівень і якість послуг, що надаються платникам», – підкреслив
Олексій Любченко.
Порівняно з відповідним періодом минулого року
очікується зростання надходжень на 49,3 млрд грн, або на 16,3 %, в т.ч. ПДВ –
на 5,4 млрд грн., або в 1,6 раза більше порівняно з серпнем минулого року.
При скороченні ВВП за даними Мінекономіки у
першому півріччі 2020 року на 6,5 % (у т.ч. за другий квартал – на 11 %), темп
зростання сукупних надходжень платежів, які контролюються ДПС, за 8 місяців
цього року складає 10,1 %.
Результативність роботи ДПС відзначив і Міністр
фінансів України Сергій Марченко. За його словами, інституційна реформа
податкової служби, командна робота колективу та зміна пріоритетів у діяльності
позитивно позначилася на виконанні індикативних показників. Це дає впевненість
у можливості забезпечення фінансування поточних потреб держави, зокрема, щодо
виплати заробітних плат, соціальних виплат, пенсій.
На 19,7 млрд грн, або на 36,8 %, очікується
перевиконання індикативу з надходжень податку на додану вартість. Планується,
що у січні – серпні цього року буде сплачено 73,1 млрд грн ПДВ при 53,4 млрд
грн запланованих. Порівняно з минулорічними показники надходжень ПДВ зростуть
на 21,4 млрд грн, або в 1,4 рази, в т.ч. відносно серпня минулого року – на 5,4
млрд грн (14 млрд грн проти 8,6 млрд грн), або в 1,6 раза.
«Вважаю, що такі результати будуть гарним
подарунком до Дня Незалежності нашій державі від усіх платників податків.
Конституцією України визначено обов’язок для громадян сплачувати податки та
декларувати свої доходи. Але це не просто обов’язок, це та плата, яку кожен з
нас вносить у становлення нашої держави, розвиток її фінансової та економічної
незалежності», – наголосив Олексій Любченко.
Пресслужба Державної податкової служби України
Підписано Меморандум про партнерство та співробітництво
Начальник Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області Ганна Чуб та Голова ради Територіального відділення
Всеукраїнської громадської організації «Асоціація платників податків України» в
Дніпропетровській області Вікторія Захарова підписали Меморандум про
партнерство та співробітництво.
Відповідно до Меморандуму сторони сумісно
працюватимуть над удосконаленням податкового законодавства та
організовуватимуть спільні заходи для платників податків.
«Головне управління ДПС області спільно з
територіальним відділенням АППУ працюватиме над створенням сприятливих умов для
ведення бізнесу в регіоні. Відкритість та партнерство, відверте обговорення
нагальних питань та спільний пошук шляхів їх вирішення – ключові акценти
діалогу податкової служби з бізнесом», – зазначила Ганна Чуб.
Діалог вийшов активним і цікавим, адже партнерство
та взаємна повага між бізнесом і податковою службою створює сприятливі умови
для успішного ведення бізнесу, що є запорукою стабільної та процвітаючої
економіки нашого регіону.
Учасники обговорили подальшу співпрацю та
домовилися про розробку та підписання плану спільних заходів для платників
податків.
Заблоковано діяльність фінансової піраміди, організатори якої привласнили
понад 250 мільйонів доларів
У результаті спільної операції співробітників
Департаменту боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом,
Державної податкової служби України, Головного управління по боротьбі з
корупцією та організованою злочинністю Служби безпеки України, Головного
слідчого управління Національної поліції за процесуального керівництва Офісу
Генерального прокурора заблоковано протиправну діяльність організованого
злочинного угрупування, учасники якого створили фінансову піраміду для
заволодіння коштами українських громадян
Так, було встановлено, що вкладниками «піраміди»
стали понад 600 тисяч громадян. Орієнтовний обсяг коштів, привласнених та
легалізованих зловмисниками через придбання елітного рухомого та нерухомого
майна, інвестування в підконтрольний бізнес, становить більше ніж 250 млн
доларів. Задокументовано, що до організації фінансової оборудки причетні понад
20 осіб, задіяно більше ніж 100 підконтрольних юридичних осіб.
За період функціонування піраміди, з початку 2019
року, організатори придбали за незаконно отримані кошти один з островів
Дніпровського каскаду з розташованими на ньому об’єктами нерухомості, 18
елітних позашляховиків, вартістю понад 100 тисяч доларів США кожний,
коштовності, інше рухоме та нерухоме майно.
27 серпня у межах кримінального провадження
правоохоронці провели 48 обшуків у Київській і Вінницькій областях та в Одесі.
Судом накладено арешти на майнові активи зловмисників: банківські рахунки,
рухоме та нерухоме майно, у тому числі оформлені на підконтрольні юридичні
особи.
Пресслужба Державної податкової служби України
Автоматична система зіставлення показників обсягів обігу та залишків
пального і спирту етилового виключає вплив людського фактору
З 17 серпня 2020 року розпочато роботу системи
автоматичного зіставлення показників обсягів обігу та залишків пального,
показників обсягів обігу спирту етилового. Тобто наразі при проведенні
перевірок повністю виключено людський фактор та можливість корупційних проявів.
Відповідно до ст. 233 Податкового кодексу України
при зіставленні здійснюється порівняння показників із системи електронного
адміністрування реалізації пального та спирту етилового (СЕА РПСЕ) у розрізі
кодів згідно з УКТ ЗЕД, акцизних складів та розпорядників акцизних складів з:
- показниками Єдиного державного реєстру
витратомірів-лічильників та рівнемірів-лічильників рівня пального у резервуарі
щодо обсягів обігу та залишків пального (крім скрапленого газу (пропану або
суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану, на які встановлено
однакові ставки акцизного податку, для яких обсяги обігу та залишків пального
підсумовуються та зіставляються загальним підсумком);
- показниками Єдиного державного реєстру
витратомірів-лічильників обсягу виробленого спирту етилового щодо обсягів обігу
спирту етилового.
При зіставленні допускаються розбіжності не більше
ніж на 5 відсотків обсягу обігу або залишків пального (для скрапленого газу
(пропану або суміші пропану з бутаном), інших газів, бутану, ізобутану, на які
встановлено однакові ставки акцизного податку, - не більше ніж на 15 відсотків)
чи не більше ніж на 2 відсотки об'єму відповідного резервуара.
Результати автоматичного співставлення платник
акцизного податку може отримати, подавши запит на отримання в електронному
вигляді повідомлення про результати зіставлення показників обсягів обігу та
залишків пального, показників обсягів та залишків обігу спирту етилового в
електронному вигляді (форма J/F 1305801) з можливістю вибрати період
зіставлення та уніфікований номер акцизного складу.
На підставі результатів зіставлення суб’єкти
господарювання можуть відповідно до вимог Податкового кодексу скласти та
зареєструвати документи, необхідні для усунення розбіжностей.
Фахівці податкової служби використовуватимуть
результати зіставлення під час проведення перевірок.
Пресслужба Державної податкової служби України
Сеанс телефонного зв‘язку «гаряча лінія» на тему «Супроводження судових
спорів у справах загальної юрисдикції та правового забезпечення»
Питання: Скільки взагалі знаходиться на розгляді у
судах справ за позовами платників податків до податкових органів області?
Відповідь: Протягом січня-липня 2020 року на
розгляді у судах різних інстанцій знаходилося близько 7 тисяч справ за позовами
платників податків до ГУ ДФС/ДПС у Дніпропетровській області.
Питання: Як часто платниками податків оскаржуються
до суду винесені органами ДПС у Дніпропетровській області податкові
повідомлення-рішення ?
Відповідь: Протягом січня-липня 2020 року судом
порушено провадження по 544 справах за адміністративними позовами платників
податків до ГУ ДПС у Дніпропетровській області
про визнання недійсними/нечинними податкових повідомлень – рішень.
Питання: Скільки протягом 2020 року подано ГУ ДПС
у Дніпропетровській області позовів про стягнення сум податкового боргу і яка
на сьогоднішній день склалася судова практика?
Відповідь: На протязі 2020 року ГУ ДПС у
Дніпропетровській області направлено до суду 214 позовів.
Щодо цієї категорії справ напрацьована стала
судова практика, суди задовольняють вимоги контролюючого органу. При цьому
ретельно досліджують підстави виникнення боргу (самостійне декларування чи
визначення контролюючим органом),
правомірність розрахунку штрафних санкцій, пені (детальний розрахунок).
Стягнення податкового боргу з фізичних осіб
можливе лише в судовому порядку.
Місцеві бюджети Дніпропетровщини за сім місяців 2020 року поповнилися на 8
млрд 733,71 млн гривень ПДФО
В умовах, коли країна проводить заходи з метою
запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби
COVID-19, спричиненої коронавірусом, кошти які надходять до місцевих бюджетів
області є вагомим важелем для цієї боротьби.
Одним із основних бюджетоутворюючих податків є
податок на доходи фізичних осіб. Поступове збільшення надходжень цього податку
дуже важливо для місцевих бюджетів області.
За підсумками січня - липня 2020 року платниками
податків направлено до місцевих бюджетів податку на доходи фізичних осіб у сумі
8 млрд 733,71 млн грн, що на 411,52 млн
грн більше надходжень відповідного періоду минулого року.
Мобільний ЦОП на Нікопольщині
Мобільний Центр обслуговування платників Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) цього разу вирушив
до мешканців Червоногригорівської селищної ради Червоногригорівської об’єднаної
територіальної громади Нікопольського району Дніпропетровської області
(територія обслуговування Нікопольської ДПІ Нікопольського управління ГУ ДПС у
Дніпропетровській області).
Представники управління податкових сервісів ГУ
ДПС, начальник та заступник начальника Нікопольської ДПІ Нікопольського
територіального управління ГУ ДПС надали консультації мешканцям щодо роботи
«Електронного кабінету».
Присутнім роздані примірники брошури «Електронний
кабінет» - зручний електронний сервіс Державної податкової служби».
У Червноногригорівській селищній раді
Нікопольського району прийнято 55 заяв на отримання адміністративних послуг, в
тому числі:
- за формою 1-ДР – 39 шт.;
- за формою 5-ДР – 14 шт.;
- за формою 5-ДР – 2 шт.
Голова Червоногригорівської об’єднаної
територіальної громади Микола Матюк подякував за можливість для своєї громади
отримати послуги та відповідні консультації, висловив бажання співпрацювати в
питаннях отримання адміністративних послуг в майбутньому.
Легальна праця –гарантія соціального захисту
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області закликає роботодавців та найманих працівників дотримуватися
законодавства про працю та уникати неофіційних трудових відносин.
Нелегальні
трудові відносини та незадекларована заробітна плата призводять до
зменшення надходжень до бюджетів, створюють брак коштів для оплати праці
вчителів, лікарів, інших працівників бюджетної сфери, фінансування соціальних
програм. Роботодавець, який ухиляється від офіційного оформлення працівників,
позбавляє їх захисту основних трудових прав, а
наймані працівники втрачають страховий стаж, який забезпечує їм
отримання заробленої пенсії та інших соціальних виплат.
Легальна праця забезпечує офіційно
працевлаштованим робітникам «білу» заробітну плату та соціальні гарантії:
-безпечні умови праці,
-регулярну заробітну плату,
-страхування на випадок тимчасової втрати
працездатності (виплата по лікарняних листах),
-страхування від нещасних випадків на виробництві,
-страхування на випадок безробіття.
Тільки легальна праця дасть можливість гідної майбутньої пенсії.
Відсутність належним чином оформлених трудових
відносин з найманими працівниками позбавляє роботодавців прав вимагати від
працівників належного виконання робіт,
дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, встановленого режиму роботи
та можливості притягнути до відповідальності працівника, який виконав її
неякісно.
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області закликає працівників оформляти офіційно трудові відносини з
роботодавцями, адже тільки легальна праця забезпечує їм соціальний
захист."
Алгоритм дій для фізичних осіб – підприємців щодо припинення
підприємницької діяльності в режимі online у Єдиному державному реєстрі
юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
Процедуру внесення запису про державну реєстрацію
припинення підприємницької діяльності фізичної особи в Єдиному державному
реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських
формувань можливо здійснити в режимі
online за допомогою онлайн –
сервісу державних послуг «ДІЯ», який знаходиться за посиланням diia.gov.ua.
Для того, щоб стати користувачем онлайн - сервісу
«ДІЯ», необхідно:
- отримати кваліфікований електронний підпис у
будь – якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, банку та
інших установах;
- здійснити вхід до онлайн – сервісу «ДІЯ» за
посиланням diia.gov.ua, перейти до розділу «Бізнесу», вибрати послугу «Закриття
ФОП»;
- зареєструватися чи авторизуватися (якщо вже
зареєстровані) користувачем кабінету за
допомогою отриманого кваліфікованого електронного підпису.
Для замовлення послуги «закриття ФОП», необхідно:
- заповнити онлайн – форму Заяви на отримання
послуги;
- перевірити на достовірність наявної інформації, яка збережена в системі;
- підписати Заяву за допомогою кваліфікованого
електронного підпису.
Підписана Заява в автоматичному режимі
надсилається до державного реєстратора, інформація про закриття суб’єкта
господарювання буде надіслана до органів ДПС України, за місцем перебування
суб’єкта господарювання на податковому обліку.
Статус Заяви можливо перевірити у кабінеті
громадянина.
Повідомлення про державну реєстрацію припинення
підприємницької діяльності фізичної особи в Єдиному державному реєстрі
юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань з'явиться у кабінеті та буде відправлено заявнику послуги електронною поштою.
Звертаємо увагу, що сервіс безкоштовний, витрати
часу на замовлення послуги складають 2 хвилини, термін реєстрації заяви –
протягом доби.
Фіскальний звітний чек (Z-звіт) створюється ПРРО щоденно
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області інформує, що фіскальний звітний чек – це документ встановленої форми,
створений у паперовій та/або електронній формі (електронний фіскальний звітний
чек) програмним реєстратором розрахункових операцій (далі – ПРРО), який містить
дані денного звіту, під час створення якого інформація про обсяг виконаних
розрахункових операцій заноситься відповідно до фіскального сервера Державної
податкової служби.
Норма визначена Законом України від 20 вересня
2019 року № 128-IX «Про внесення змін до Закону України «Про застосування
реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування
та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері
торгівлі та послуг», який набрав чинності 01.08.2020.
Отже, фіскальний звітний чек (Z-звіт) створюється
ПРРО щоденно. Z-звіт може бути сформованим в електронній формі або
роздрукованим. Фіскальний звітний чек ПРРО підлягає реєстрації (фіскалізації)
на фіскальному сервері Державної податкової служби України (далі – фіскальний
сервер). Після передачі до фіскального сервера Z-звіту і отримання відповідно
підтвердження від фіскального сервера, його зберігання відбувається за бажанням
суб’єкта господарювання в зручний для нього спосіб.
Відеоурок № 8. Як сформувати сертифікат електронної печатки для РРО
юридичною особою
У відеоуроці від податкової № 8 ми детально
розкажемо як сформувати юридичною особою сертифікат електронної печатки для
використання у програмних реєстраторах розрахункових операцій, як заповнити
форму реєстраційної картки, а також розповімо, що потрібно зробити для
отримання електронних довірчих послуг відповідальною особою.
Детальніше як сформувати сертифікат електронної
печатки дивіться у відео за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/6425.html
Пресслужба Державної податкової служби України
Отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини
в рамках реалізації експериментального проєкту «єМалятко»
Здійснити реєстрацію дитини у Державному реєстрі
можна в рамках реалізації експериментального проекту щодо створення сприятливих
умов для реалізації прав дитини та відповідно до Порядку надання комплексної
послуги «єМалятко», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10
липня 2019 року № 691, з метою одержання за однією заявою комплексу
адміністративних послуг, зокрема:
- за бажанням батьків дитини чи одного з них
здійснювати реєстрацію дитини у Державному реєстрі під час державної реєстрації
її народження;
- особам віком від 14 до 18 років, які не
зареєстровані у Державному реєстрі, за їх бажанням під час оформлення паспорта
громадянина України вперше.
Як платнику податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області інформує, що платник податків може звернутись до будь-якого
відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого надавача
електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі –
КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи, яка
звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката
відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи, розміщення
пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів КН ЕДП
ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
(www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування»
або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».
Договір про визнання електронних документів
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області звертає увагу платників, що меню Електронного кабінету «Договір про
визнання електронних документів» дозволяє переглянути договори про визнання
електронного документу всіх територіальних відділень органів ДПС.
Для перегляду за необхідності обирається регіон
або конкретний орган ДПС.
У цьому режимі можна завантажити договори про
визнання електронного документу у вигляді pdf-файлу, або підписаного файлу у
форматі p7s.
Приєднатись до договору про визнання електронних
документів можна подавши заяву про приєднання до договору про визнання
електронних документів за формою J1392001 для юридичних осіб, та F1392001 для
фізичних осіб.
Електронні сервіси ДПС для громадян
Громадяни можуть використовувати електронний
сервіс ДПС «Електронний кабінет», який надає можливість:
- доступу до реєстраційних даних та даних про
об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до
ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих податкових повідомлень –
рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно,
відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів
та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Повідомити про порушення податкового законодавства можна на електронну
скриньку
Державна податкова служба України звертає увагу
громадян на можливість подання скарги про порушення податкового законодавства в
електронному вигляді. На адресу idd@tax.gov.ua можна надсилати інформацію
(скаргу), зокрема, про:
- проведення розрахунків без застосування РРО –
чек РРО не видано;
- відсутність інформації про виданий чек РРО в
Електронному кабінеті ДПС;
- продаж підакцизних товарів (алкогольні напої
та/або тютюнові вироби) з ознаками підробки, відсутність акцизних марок, відсутність інформації про акцизні марки в
інформаційних системах;
- продаж підакцизних товарів (алкогольні напої,
тютюнові вироби та пальне) без наявності відповідних ліцензій;
- використання неоформленої найманої праці.
За результатами розгляду наданої інформації
(скарги) органами ДПС для усунення
порушень будуть вжиті до суб’єктів господарювання – порушників
контрольно-перевірочні заходи.
Банківський сервіс з приймання безконтактних платежів на смартфон
інтегрується з сервісом ДПС
У рамках Меморандуму про співпрацю, укладеного між
Державною податковою службою України і компанією Visa, та за підтримки
Ощадбанку, здійснюється інтеграція сервісу ОщадPAY з безкоштовним програмним
рішенням «Програмний реєстратор розрахункових операцій» та з АРІ фіскального
сервера контролюючого органу (Єдине вікно подання електронної звітності).
Мобільний додаток ОщадPAY можна буде
використовувати під час проведення розрахункової операції з використанням
смартфону, на який встановлено ПРРО. Для цього смартфон має підтримувати
операційну систему Android. Додаток дає можливість здійснювати розрахунок за
отримані товари (послуги) за допомогою безконтактних платежів.
Отримати більше інформації та зареєструватись в
ОщадPAY можна за посиланням: https://www.oschadbank.ua/ua/oschadpay
Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області повідомляє, що Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг
Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Кваліфікований надавач ЕДП
ІДД ДПС) на офіційному вебпорталі ДПC України за посиланням
https://acskidd.gov.ua/manage-certificates проінформував про наступне.
Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть
лише ті користувачі, які мають:
- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення
строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса
реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
- особистий ключ, доступний лише користувачу та не
є скомпрометованим.
Для початку використання нового передового сервісу
Вам необхідно завантажити та встановити актуальну версію безкоштовного
програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
Додатково, усім клієнтам Кваліфікованого надавача
ЕДП ІДД ДПС рекомендуємо до перегляду Відеоінструкцію по повторному (дистанційному)
формуванню сертифікатів за електронним запитом. Також детальний опис по роботі
нового сервісу, та перелік можливих помилок розміщено у відповідних розділах
Настанови користувача.
Увага! Інформаційно-довідковий департамент ДПС, як
кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, не формує сертифікати
електронної печатки для фізичних осіб (за винятком фізичних осіб – підприємців
для використання у програмних реєстраторах розрахункових операцій).
Внесено зміни до Порядку обміну електронними документами з контролюючими
органами
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області повідомляє, що 01.09.2020 набере чинності наказ Міністерства фінансів
України від 01.06.2020 № 261 «Про внесення змін до Порядку обміну електронними
документами з контролюючими органами», зареєстрований у Міністерстві юстиції
України 31.07.2020 за № 723/35006 (далі – Наказ № 261).
Зміни внесені Наказом № 261 до Порядку обміну
електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом
Міністерства фінансів України від 06 червня 2017 року № 557, зареєстрованого у
Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 року № 959/30827 (зі змінами) (далі
– Порядок), з метою спрощення обміну електронними документами з контролюючими
органами.
Наказом № 261 встановлено, що договори про
визнання електронних документів, які на день набрання чинності Наказом № 261 є
чинними, продовжують діяти до виникнення підстав, визначених пунктом 5 розділу
III Порядку, затвердженого Наказом № 261.
Розділом ІІ Порядку визначено, що суб’єкти електронного
документообігу (далі – СЕД), які здійснюють його на договірних засадах,
самостійно визначають режим доступу до електронних документів, що містять
конфіденційну інформацію, та встановлюють для них систему (способи) захисту. В
інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних системах,
які забезпечують обмін електронними документами, що містять державні
інформаційні ресурси або інформацію з обмеженим доступом, повинен
забезпечуватися рівень захисту цієї інформації, який відповідно до
законодавства має відповідати ступеню обмеження доступу до неї.
Згідно з розділом III Порядку юридичні особи,
самозайняті особи, податкові агенти, контролюючі органи, органи державної
влади, органи місцевого самоврядування набувають статусу СЕД з дати приєднання
до Договору, примірну форму якого визначено у додатку 1 до Порядку.
Приєднання до Договору здійснюється шляхом
надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у
встановленому форматі (стандарті) з дотриманням вимог законодавства.
Підтвердженням про приєднання автора до Договору є отримання автором
відповідної квитанції про прийняття контролюючим органом такого документа.
Фізичні особи, які не є самозайнятими особами,
автоматично вважаються СЕД та мають право подавати електронні документи до
контролюючих органів виключно з використанням кваліфікованого електронного
підпису.
У день припинення дії Договору контролюючий орган
повідомляє автора про припинення дії Договору (із зазначенням причини) шляхом
направлення автоматично сформованого повідомлення про припинення дії Договору в
Електронний кабінет або на електронну адресу, внесену до облікових даних
автора, із зазначенням дати припинення за формою згідно з додатком 3 до
Порядку.
Наказ № 261 опубліковано у бюлетені «Офіційний
вісник України» від 14.08.2020 № 63.
Порядок інформаційної взаємодії органів ДПС та банків у процесі передачі
інкасових доручень (розпоряджень) в електронній формі
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області
інформує, що наказом Міністерства фінансів України від 18.05.2020 № 217
затверджено Порядок інформаційної взаємодії органів Державної податкової служби
України та банків у процесі передачі інкасових доручень (розпоряджень) в
електронній формі, який набирає чинності 31 січня 2021 року.
Наказ № 217 опубліковано в Офіційному віснику
України від 31.07.2020 № 59 та оприлюднено на офіційному вебпорталі ДПС за
посиланням:
https://tax.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/74694.html.
Документ врегульовує механізм інформаційної
взаємодії при формуванні органами ДПС інкасових доручень (розпоряджень) в
електронній формі, перевірці таких інкасових доручень (розпоряджень)
Казначейством та/або його територіальними органами, їх транспортуванні до
банків платників з використанням телекомунікаційних мереж з дотриманням вимог
законів щодо електронного документообігу та електронних довірчих послуг, а
також при виконанні (частковому виконанні) або невиконанні банками платників
таких документів тощо.
Запровадження такої інформаційної взаємодії
дозволить оптимізувати процедуру доставки електронних інкасових доручень
(розпоряджень) до банків платників, підвищити ефективність використання
робочого часу державних службовців, а також зменшити витрати бюджетних коштів
та часу, необхідних на доставку відповідних документів у паперовому вигляді.
Для забезпечення своєчасної реалізації норм наказу
№ 217 повідомляємо про необхідність проведення робіт, пов’язаних зі створенням
(доопрацюванням) зацікавленими сторонами власних програмних продуктів, що
будуть використовуватись у визначеній інформаційній взаємодії.
Формати (стандарти) електронних документів та
схеми їх контролю розміщено на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням:
https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/platnikam-podatkiv-pro/informatsiyno-analitichne-za/reestr-elektronnih-form-po/.
Також повідомляємо, що списання банком коштів з
рахунків платників податків/суб’єктів господарювання, які мають податковий
борг, здійснюється відповідно до глави 11 Інструкції про безготівкові
розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління
Національного банку України від 21.01.2004 № 22, зареєстрованої у Міністерстві
юстиції України 29.03.2004 за № 377/8976 (зі змінами).
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС
України за посиланням: https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/430857.html
Шановні платники податків!
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області повідомляє, що останнім часом почастішали випадки, коли невідомі особи
від імені керівного складу Нікопольського управління звертаються до приватних
підприємців та інших суб’єктів господарювання з вимогою надання грошових коштів
або певних безкоштовних послуг погрожуючи так-званими перевірками та
застосуванням штрафних санкцій.
Наполегливо радимо громадянам бути пильними та обачними,
не вірити сумнівним пропозиціям та ретельно перевіряти інформацію.
Тож, у разі отримання подібної інформації та для
недопущення у подальшому подібних випадків шахрайства просимо звертатися до
Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області за номером телефону: (0566) 68-70-54.
Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян
та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та
бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з
боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних
органів (далі – Інформація).
У період карантину Заявники можуть надати
Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до
18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому
автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові
дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на
електронну пошту idd@tax.gov.ua.
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
31.08.2020 16:30