Олексій Любченко: Податковий сервіс має бути доступним та якісним для всіх
категорій платників податків
23.07.2020 року Голова Державної податкової служби Олексій Любченко
проінспектував роботу ЦОП ДПІ Печерського району м. Києва, де зустрівся з
громадським діячем Миколою Подрезаном.
Головним питанням для обговорення стало поліпшення сервісу податкової у
розрізі інклюзивності та доступності обслуговування для усіх категорій
платників.
«ДПС як сервісна служба має забезпечувати доступні та якісні послуги. Це –
наш пріоритет. Ми оперативно реагуватимемо на будь-які факти неналежного
надання послуг нашими фахівцями. Адже високий податковий сервіс та максимальна
кількість електронних послуг – це показник ефективної роботи з платниками
податків. І якщо є скарги на цю роботу, то це означає, що є недоліки і їх
потрібно виправляти», – наголосив Олексій Любченко.
Він також подякував Миколі Подрезану за порушену проблему щодо
обслуговування громадян з обмеженими фізичними можливостями. Це сигнал для
податківців щодо необхідності певних змін в обслуговування платників.
За словами Олексія Любченка, наразі вже здійснюється робота щодо проведення
профільного аудиту приміщень Центрів обслуговування платників з огляду на
доступність надання послуг, зокрема, для громадян з обмеженими фізичними
можливостями.
Крім того, розпочато активну роботу з платниками податків щодо можливості
електронного спілкування з податковими органами та отримання необхідних послуг
онлайн. Так, роз’яснюється функціонал Електронного кабінету, робота з яким
дозволяє отримувати послуги дистанційно, на вебпорталі ДПС розміщено низку
відеуроків, в яких доступно висвітлено як користуватися сервісами тощо.
Також вже сьогодні для податківців столиці розпочато перші семінари
практичних рекомендацій щодо особливостей обслуговування різних категорій
відвідувачів. Їх організовано за підтримки Спілки громадських організацій людей
з інвалідністю Києва.
Пресслужба Державної податкової служби України
Олексій Любченко: Платники податків не відчують незручностей у зв’язку з
впровадженням адміністративно-територіальної реформи
Платники податків не відчують незручностей у зв’язку з впровадженням
заходів адміністративно-територіальної реформи, пов'язаних з укрупненням
районів. Про це заявив в коментарі виданню «Цензор.НЕТ» Голова Державної
податкової служби України Олексій Любченко.
Державна податкова служба України здійснює комплекс заходів з метою
імплементації норм законодавства, які передбачають впровадження
функціонування ДПС в рамках єдиної юридичної особи. Цей процес відбувається на
фоні чергового етапу реформи децентралізації в країні.
«Контролюючі органи можуть утворюватися незалежно від
адміністративно-територіального поділу. Натомість якість обслуговування
платників податків та здійснення відповідних функцій має бути забезпечена на
належному рівні», - повідомив Олексій Любченко.
У рамках реформи мережа новостворених державних податкових інспекцій по
всіх Україні складе 522 одиниці, які будуть діяти з урахуванням вимог статті 67
Конституції України, яка передбачає, що кожен громадянин зобов’язаний
сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Усі
громадяни щорічно за місцем проживання мають подавати до податкових інспекцій
декларації про свій майновий стан та доходи за минулий рік у порядку,
встановленому законом.
Утворені державні податкові інспекції будуть здійснювати сервісне
обслуговування платників податків (на сьогодні ці функції покладено на ЦОПи) у
відповідності до вимог чинного законодавства.
Територія їх обслуговування залишиться сталою.
Натомість нагадуємо, що ДПС має централізовану інформаційну
телекомунікаційну систему, що дає можливість, у разі необхідності, забезпечити
обслуговування платників податків у будь-якому центрі надання послуг. Такий
підхід вже застосовано при реалізації ряду послуг, які надаються
податковими органами.
Також Державна податкова служба України працює над вдосконаленням і
спрощенням електронних сервісів для громадян та інтеграцією з додатком
державних онлайн-послуг "Дія".
Пресслужба Державної податкової служби України
Олексій Любченко представив стратегію роботи ДПС представникам Посольства
США в Україні
Стратегію розвитку Державної податкової служби України, її основні напрями
та завдання, першочергові акценти та плани обговорили під час зустрічі Голова
ДПС Олексій Любченко та в.о. заступника Голови Місії Посольства США в Україні
пан Джозеф Пеннінгтон.
Слід зазначити, що за багато років роботи податкової служби це була перша
зустрічна
За словами Олексія Любченка, на сьогодні ДПС інституційно сформована і
виконує свої основні завдання. Головою ДПС презентовано нову місію ДПС, що
полягає у перетворенні органу на повністю транспарентну, сучасну та
технологічну податкову службу, яка надає якісні та зручні послуги платникам,
ефективно адмініструє податки, збори та платежі і виявляє нетерпимість до
корупції.
«Наше головне завдання – ефективне адміністрування податків, зборів та
платежів, надання якісних та зручних послуг платникам. Адже бюджет наповнюють
саме платники податків та ми повинні зробити для них цей процес комфортним,
легким та зрозумілим», – наголосив Голова Державної податкової служби України.
Так, наразі в ДПС визначено основні стратегічні цілі, над реалізацією яких
триває активна робота. Це – створення єдиної юридичної особи та якісне
управління діяльністю; ефективне адміністрування податків, зборів, платежів;
формування іміджу ДПС як сервісної служби європейського зразка з високим рівнем
довіри у суспільстві; протидія ухиленню від оподаткування шляхом запровадження
міжнародних стандартів та вдосконалення аналітичних інструментів; формування
кваліфікованої, ефективної та мотивованої команди.
Завдяки оптимізації роботи та зміни пріоритетів в ДПС за останні два місяці
за рахунок посилення боротьби з ухиленням від оподаткуванням вдалося
ліквідувати злочинні схеми з ПДВ, які коштували бюджету значних коштів.
«ДПС має високотехнологічну систему електронного адміністрування ПДВ. Це
розробка ДПС і, за своєю суттю – глобальна система міжгалузевого балансу, яка
дозволяє моніторити всі ітерації бізнесу та, за великим рахунком, прогнозувати
економіку, інвестиційний розвиток країни, боротися з тіньовим ринком», -
зазначив Олексій Любченко.
Крім того, важливим для роботи служби є запровадження статусу єдиної
юридичної особи. На сьогодні здійснюються необхідні заходи для імплементації
цього закону.
«Ми покладаємо великі очікування у контексті боротьби з корупцією на нову
модель єдиної юридичної особи ДПС, яка безумовно зруйнує багато корупційних
зв’язків в організації за рахунок нової системи прийняття рішень в розрізі
функціональних блоків», – підкреслив Олексій Любченко.
Очільник ДПС також наголосив, що в податковій очікують на допомогу
Посольства США в Україні, зокрема, у частині створення автоматизованої
системи обліку справ антикорупційних підрозділів, системи електронного
документообігу в ДПС, електронного аудиту, інформаційної безпеки.
У свою чергу, в.о. заступника Голови Місії Посольства США в Україні пан
Джозеф Пеннінгтон запевнив у підтримці реформ у податковій службі, зокрема,
заходів щодо боротьби з корупцією, модернізації ІТ-систем для запровадження
нових сервісів, забезпечення захисту інформації та висловили готовність до
подальшої співпраці, якщо відданість податкової служби реформам буде збережена.
Учасники зустрічі відвідали музей ДПС, ознайомились з експозицією, яка
ілюструє віхи створення та 30-річну історію діяльності Служби.
Пресслужба Державної податкової служби України
Податківцями упереджено можливість ухилення від оподаткування за рахунок
підміни товарної номенклатури
ГУ ДПС у Київській області спільно з колегами з інших областей упереджено
використання реальним сектором економіки податкового кредиту з ознаками
фіктивності на суму більше 20 млн грн ПДВ.
14.07.2020 співробітниками ГУ ДПС у Київській області в ході виконання
заходів з аналізу потенційно ризикових операцій було виявлено комплекс операцій
одного з суб’єктів господарювання, що містив ознаки підміни товарної
номенклатури (так звана «скрутка»).
Сформувавши в системі електронного адміністрування (СЕА) ПДВ ліміт за
рахунок реєстрації податкових накладних на отримання лікеро-горілчаних виробів
та пива в асортименті, суб’єкт господарювання здійснив спробу подальшої
реєстрації за рахунок сформованого таким чином ліміту податкових накладних на
відвантаження сільськогосподарської та промислової продукції (насіння соняшнику
та ріпаку, пшениця, ячмінь, запасні частини до тепловозів тощо). Тобто
реєструвалися податкові накладні на відвантаження товару, походження якого в
СЕА не прослідковувалось.
Проведений оперативний аналіз діяльності зазначеного суб’єкта та його
контрагентів показав, що була спільна риса в їх діяльності. Так за останній
місяць у них відбулася зміна власників та керівників, а сплата податків
знаходиться на мінімальному рівні або взагалі відсутня.
Через створену за останні два місяці ДПС систему оперативного обміну
інформацією про ризикові операції негайно були надіслані повідомлення про
виявлені ризикові операції до головних управлінь ДПС в областях, де були
зареєстровані контрагенти суб’єкта господарювання про якого йдеться.
В результаті 15.07.2020 регіональними комісіями контролюючих органів було
прийнято рішення про визначення суб’єктів господарювання, які брали участь у
зазначених операціях, як таких, що мають ознаки ризиковості. Реєстрація поданих
ними податкових накладних була зупинена з пропозицією надати пояснення щодо
проведених операцій та копії документів, що підтверджують фактичне їх
проведення. Однак станом на 17.07.2020 такі підтвердження, а також скарги на
зупинення реєстрації податкових накладних до ДПС не надходили.
Враховуючи це, ДПС звернулась до правоохоронних органів із заявою про
наявність у діях посадових осіб зазначених суб’єктів господарювання ознак
злочину, передбаченого ст. 366 КК України «Службове підроблення».
Наразі можливість реєстрації вказаними вище суб’єктами податкових накладних
з метою формування податкового кредиту з ознаками фіктивності для підприємств
реального сектору економіки упереджена.
«Мені б хотілося звернутися до тих, хто продовжує користуватися послугами
розробників схем формування фіктивного податкового кредиту, – прокоментував цю
ситуацію заступник Голови ДПС Євген Олейніков. – Краще, що ви можете зробити,
почувши пропозицію знизити податкові зобов’язання через «надійне підприємство»,
у якого «все вирішено з ДПС» – передати відповідну інформацію правоохоронним
органам. Таким чином ви збережете собі час та кошти, бо єдине, про що ви
зрештою зможете домовитись з ДПС – це порядок відшкодування завданої державному
бюджету шкоди».
Пресслужба Державної податкової служби України
Про
підсумки кампанії декларування в Нікопольському управлінні ГУ ДПС у
Дніпропетровській області
З початку кампанії декларування
мешканцями міст Нікополя, Марганця, Покрова, Нікопольського та Томаківського
районів подано 2588 декларацій про майновий стан та доходи, отриманих протягом
2019 року. Про це повідомила заступник начальника відділу адміністрування
податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у
Дніпропетровській області Юлія Пушко.
Загальна сума задекларованого доходу
громадянами склала понад 146,4 млн. грн., податкові зобов’язання з податку
на доходи фізичних осіб самостійно визначені громадянами до сплати становлять
майже 4,5 млн. грн., військового збору – понад 0,7 млн. гривень.
Доходи в сумі понад 1 млн. грн.
задекларували 5 громадян.
Правом на отримання податкової знижки вже
скористались 469 громадянина.
У зв’язку з карантинними заходами в
Україні, термін подання декларації про майновий стан та доходи для громадян,
осіб, які провадять незалежну професійну діяльність та для тих, які зобов’язані
подати декларацію про майновий стан і доходи, сплинув, а термін сплати
задекларованих податкових зобов’язань - до 01 жовтня 2020 року.
Для громадян, які бажають скористатися
правом на отримання податкової знижки, кінцевий термін подання декларації - 31
грудня 2019 року.
Нововведення
Закону №466: Змінено порядок оподаткування доходів від продажу транспортних
засобів
Законом України від 16.01.2020 №466 – ІХ
«Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення
адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у
податковому законодавстві» внесено зміни та доповнення до Податкового кодексу
України зокрема, змінено ставки оподаткування податком на доходи фізичних осіб
при продажу рухомого майна. Про це повідомила заступник начальника відділу
адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ
ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко. Так, другий продаж (обмін) протягом
звітного року одного з таких об’єктів рухомого майна, як легковий автомобіль
та/або мотоцикл, та/або мопед або інший транспортний засіб, оподатковується за
ставкою 5 %. А дохід від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року
третього і послідуючих таких об’єктів рухомого майна оподатковується за ставкою
18 % (зміни в п. 173.2 ПКУ).
Юлія Пушко нагадала, якщо операція
оподатковується податком на доходи фізичних осіб (за будь-якою ставкою), то
утримується і військовий збір за ставкою 1,5%.
Довідково: попередня редакція пункту
173.2 статті 173 Податкового кодексу України передбачала, як виняток із положень пункту 173.1 цієї
статті, дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) протягом
звітного (податкового) року одного з об'єктів рухомого майна у вигляді
легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, не підлягає
оподаткуванню.
Дохід, отриманий платником податку від
продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року двох та більше об'єктів
рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда,
підлягає оподаткуванню за ставкою, визначеною пунктом 167.2 статті 167 цього
Кодексу (5%).
За яких умов з 23.05.2020 року платники єдиного податку мають
перейти на загальну систему оподаткування через наявність податкового
боргу?
Як повідомила заступник
начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб
Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко, Законом України від 16.01.2020 № 466-IX «Про внесення змін до Податкового
кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних
та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві», внесено зміни,
зокрема, до пп. 298.2.3 п. 298.2 ст. 298 Податкового кодексу України (далі –
ПКУ).
Так, відповідно до частини восьмої пп. 298.2.3 п. 298.2 ст. 298 ПКУ
платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів,
визначених ПКУ, у разі наявності податкового боргу у розмірі, що перевищує
суму, визначену абз. 3 п. 59.1 ст. 59 ПКУ (17 грн х 60 = 1020 грн), на кожне
перше число місяця протягом двох послідовних кварталів – в останній день
другого із двох послідовних кварталів.
Отже, при наявності податкового боргу більш ніж 1020 грн на кожне перше
число місяця двох послідовних кварталів платники єдиного податку зобов’язані
змінити систему оподаткування на загальну.
Звертаємо увагу, що податковий борг – це сума узгодженого грошового
зобов’язання, не сплаченого платником податків у встановлений ПКУ строк, та
непогашеної пені.
Яким
чином заповнюються реквізити «Призначення платежу» та «Отримувач» платіжного
доручення на сплату податків
Заступник начальника відділу податкового
моніторингу Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Ольга
Пилипенко повідомила, що при сплаті, зокрема, податків, зборів до бюджету
платник податків заповнює поле «Призначення платежу» розрахункового документа з
урахуванням вимог Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати
(стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення
бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або
надміру зарахованих коштів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України
від 24.07.2015 № 666 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок).
Пунктом 1 Порядку передбачено, що поле
«Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється таким чином:
поле № 1 – друкується службовий код
(знак) «*» (ознака платежу);
поле № 2 – друкується розділовий знак «;»
та код виду сплати (формат ссс - тризначне число);
поле № 3 – друкується розділовий знак «;»
та один з нижченаведених реквізитів:
1) код клієнта за ЄДРПОУ (доповнюється
зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8);
2) реєстраційний номер облікової картки
платника податків (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина
України (для ФО, які мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати
будь-які платежі за серією та номером паспорта);
3) реєстраційний (обліковий) номер
платника податків, який присвоюється контролюючими органами (завжди має 9
цифр);
поле № 4 – друкується розділовий знак «;»
та роз’яснювальна інформація про призначення платежу в довільній формі.
У разі сплати платежу до бюджету в
іноземній валюті обов’язково вказується код класифікації доходів бюджету.
У разі здійснення бюджетного
відшкодування податку на додану вартість (далі – ПДВ), повернення коштів,
помилково або надміру зарахованих до бюджету за висновками територіальних
органів ДПС, поля № 5 та № 6 заповнюються таким чином:
поле № 5 – друкується розділовий знак «;»
та дата висновку, на підставі якого здійснюється відшкодування ПДВ або
повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету (формат –
ДД.ММ.РРРР). Платником податків поле № 5 не заповнюється;
поле № 6 – друкується розділовий знак «;»
та номер висновку, на підставі якого здійснюється відшкодування ПДВ або
повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету. Платником
податків поле № 6 не заповнюється;
поле № 7 – друкується розділовий знак
«;».
При заповненні полів не допускаються
пропуски (пробіли) між словами та службовими знаками (п. 2 Порядку).
Сплата за кожним видом платежу та за
кожним видом сплати має оформлятися окремим документом на переказ (п. 6
Порядку).
У разі наявності у платника податків,
зокрема, податкового боргу розрахунковий документ на переказ коштів приймається
до виконання незалежно від напряму сплати, зазначеного у полі «Призначення
платежу» розрахункового документа. При цьому зарахування коштів відбувається у
порядку черговості, встановленому Податковим кодексом України від 02 грудня
2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями, а такому виду сплати органами
ДПС присвоюється код виду сплати 140 (п. 8 Порядку).
Перелік кодів видів сплати (які
вказуються в полі «Призначення платежу») розрахункового документа наведено в
додатку до Порядку (п. 10 Порядку.)
Відповідно до п. 13 додатка 9 «Указівки
щодо заповнення реквізитів розрахункових документів та їх реєстрів» до
Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті,
затвердженої постановою Правління Національного банку України від 21 січня 2004
року № 22 зі змінами та доповненнями, у реквізиті «Отримувач» під час сплати
платежів до бюджету зазначаються найменування (повне або скорочене) відповідної
установи, на ім’я якої відкрито рахунки для зарахування надходжень до
державного та/або місцевих бюджетів, найменування території та код бюджетної
класифікації.
Маєте
сплячий ФОП і борги з ЄСВ? Дізнайтесь як їх можна списати
Фахівець відділу адміністрування податків
і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області Людмила Єлагіна повідомила, що з 03 червня діє
механізм списання недоїмки з єдиного внеску за 2017-2020 роки для «сплячих»
ФОПів по окремій категорії платників.
До цієї категорії платників відносяться:
- фізичні особи – підприємці, які обрали
загальну систему оподаткування;
- особи, які провадять незалежну
професійну діяльність.
Заява на списання такого боргу
розглядається органами ДПС за умови обов'язкового подання платником упродовж 90
календарних днів, починаючи з 03.06.2020 року (тобто до 31.08.2020):
1) - фізичними особами – підприємцями -
держреєстратору за місцем знаходження реєстраційної справи ФОП заяви про
держреєстрацію припинення підприємницької діяльності;
- особами, які провадять незалежну
професійну діяльність - до податкового органу за основним місцем обліку заяви
про зняття з обліку як платника єдиного внеску;
2) - звітності з єдиного внеску за період
2017-2020 роки, якщо вона не була подана раніше;
3) - до податкового органу за місцем
реєстрації – заяви на списання такого боргу.
(Закон
України «Про внесення змін до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску
на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» щодо усунення
дискримінації за колом платників» від 13.05.2020 року № 592-IX).
За більш детальною інформацією запрошуємо
Вас до Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області
м. Нікополь просп. Трубників 27, 2
поверх, каб. 209, або звертатися за телефоном: (0566) 68 66 82.
Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»
До
уваги платників податків! 28 липня 2020 року з 11-00 год. до 12-00 год.
відбудеться сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» за тел. (05665) 5-16-42 на тему: «Новації
податкового законодавства. Новації у сфері застосування програмного РРО. Кампанія декларування громадянами доходів, отриманих у
2019 році: терміни сплати задекларованого податкового зобов’язання. Єдиний
внесок – зміни. Легалізація найманої праці та детінізація заробітної плати.
Правильність заповнення платіжних документів.»
На
запитання відповідатиме старший державний інспектор Марганецької ДПІ
Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Валентина
Плахотнік.
Отримані у минулому році доходи понад 1 млн грн задекларували майже 8 тис.
громадян
За підсумками деклараційної кампанії - 2020 майже 8 тис. осіб задекларували
доходи у розмірі понад 1 млн грн. Кількість таких громадян зросла на 3 тис.
порівняно з минулим роком. При цьому 3 особи зазначили доходи у сумі понад 1 млрд
грн. Це – два мешканці м. Києва та один – м. Дніпра.
Загалом мільйонерами задекларовано отриманий дохід у сумі 68,3 млрд грн та
визначено до сплати майже 2 млрд грн податкових зобов’язань.
Найбільша кількість мільйонерів, які подали декларації, обліковується по м.
Києву – 40 % від загальної кількості (3242 особи), Дніпропетровській та
Харківській областях – 8 % (616 осіб) та 7,4 % (593 особи) відповідно.
Рекордну суму своїх податкових зобов’язань до сплати в бюджет (з ПДФО та
військового збору) визначено мешканцем м. Києва. Він сплатить 304,0 млн
гривень.
В умовах карантину підрозділами аудиту ДПС забезпечено до бюджету 3,7 млрд
гривень
Протягом січня-червня 2020 року підрозділами податкового аудиту органів ДПС
проведено 1,4 тис. планових та 3,5 тис. позапланових перевірок. Це суттєво менше, ніж за
відповідний період минулого року. Так, кількість планових перевірок скоротилася
на 42 відс., позапланових – на 46 відс. Зустрічних звірок зроблено менше на 635,
або на 38 відс., фактичних перевірок – на 2,9 тис., або на 36 відсотків.
Причина скорочення кількості контрольних заходів – мораторій на перевірки у
зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).
Не зважаючи на те, що протягом півріччя 3,5 місяці (60 відс. часу)
документальні перевірки не проводилися, падіння основних показників
результативності є значно меншим за цей відсоток. Зокрема, при тому що за 6 міс. поточного року
порівняно з відповідним періодом 2019 року перевірки скоротилась на 41 відс. (з
17 тис. до 10 тис.), донарахування зменшилися лише на 28 відс. (з 20,3 млрд грн
до 14,7 млрд гривень).
Стягнуто до бюджету одну з трьох гривень узгоджених донарахованих сум. Загальний
внесок підрозділів податкового аудиту у забезпечення надходжень до бюджету за 6
місяців 2020 року становить 3,7 млрд гривень.
Так, надійшло грошовими коштами 1,3 млрд грн, зменшено від’ємне значення об’єкта оподаткування податком на прибуток
на 10,7 млрд грн, що упередило несплату податку у майбутньому на 1,9 млрд грн, зменшено залишки
від’ємного значення ПДВ, який після бюджетного відшкодування включається до
складу податкового кредиту наступного періоду, на 520 млн гривень.
На сьогодні триває робота, спрямована на посилення податкової дисципліни.
Зусилля аудиторів зосереджені на додатковому аналізі ризиків у діяльності
платників податків, у т. ч. на дослідженні схем ухилення від сплати податків,
зборів та ЄСВ, для якісної підготовки до проведення документальних перевірок
після завершення мораторію. Продовжуються фактичні перевірки з питань
виробництва та обігу підакцизних товарів, а також документальні перевірки з
питань відшкодування ПДВ.
Роз’яснення та
зразки документів для отримання кваліфікованих сертифікатів електронних печаток
для програмних РРО
На офіційному інформаційному ресурсі кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»розміщено роз’яснення та нові зразки заповнення реєстраційних карток для отримання користувачами кваліфікованих сертифікатів електронних печаток для програмних реєстраторів розрахункових операцій.
Документи розроблено відповідно до норм Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» від 20.09.2019 № 128-IX, який набирає чинності 01.08.2020, та створення належних умов для функціонування реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій.
Електронний
кабінет забезпечує дистанційне отримання інформації про платника у режимі
реального часу
Нікопольське управління ГУ ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що сервіс Електронний кабінет (далі –
Е-кабінет), що функціонує на офіційному вебпорталі ДПС, забезпечує можливість
реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим
кодексом України (далі – ПКУ) та іншими законами, контроль за дотриманням яких
покладено на контролюючі органи, і нормативно-правовими актами.
У приватній частині Е-кабінету інформація
щодо облікових даних, поданої звітності, стану розрахунків з бюджетом, листів,
запитів, реєстрації податкових накладних та інших сервісів оновлюється у режимі
реального часу.
Отже, використовуючи можливості
Е-кабінету, платник податків реалізовує свої права та обов’язки, шляхом
отримання у режимі реального часу інформації, яка збирається, використовується
та формується контролюючими органами у зв’язку з обліком платників та
адмініструванням податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове
державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок), здійсненням податкового
контролю, дані оперативного обліку податків, зборів, єдиного внеску (у тому
числі дані інтегрованих карток платників податків), дані системи електронного
адміністрування ПДВ, дані системи електронного адміністрування реалізації
пального та спирту етилового, а також одержання такої інформаці
Джерело: guru.ua Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя