Олексій
Любченко: За перші два місяці ми знайшли ресурс для збільшення надходжень з ПДВ
Ефект від викриття та ліквідації схем зловживань з ПДВ вже можна побачити за результатами роботи ДПС. Про це заявив Голова Державної податкової служби України Олексій Любченко в інтерв’ю виданню «ЛІГА».
«Щомісяця платники ПДВ, яких налічується в Україні 272 тис., проводять більше 22 млн операцій. Ми поновили систему моніторингу ризиків, оскільки алгоритм частково не відповідав деяким статтям Податкового кодексу, це дозволяло його обходити. Цю уразливість ми прибрали. Наразі у нас блокується 3% від загальної кількості накладних – тільки ті, де є схеми, а не реальний бізнес», - підкреслив Олексій Любченко.
Він зазначив, що ризиковими у системі моніторингу ризиків при реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування визначено 30 тис. платників. Але це не обов’язково компанії, які системно займаються схемами. Це просто передбачає посилений комплексний аналіз ризиків. Якщо СМКОР продовжить працювати нормально і не буде блокувати чесний бізнес, то, у будь-якому випадку, певні порушення будуть, але вони будуть незначними.
Олексій Любченко повідомив, що наразі в ДПС зосереджені на скороченні відставання від плану надходжень податків. За перші п’ять місяців цього року відставання фіксувалось у розмірі 44 млрд грн. Цю суму податковою було розплановано на друге півріччя.
«За перші два місяці ми знайшли ресурс як збільшити надходження від ПДВ та не тільки. Скоротили відставання у травні – червні – з 11,1 млрд грн на 1 травня до 1,7 млрд грн на 1 липня. Друге – акцизи. Україна, за даними профільних асоціацій, споживає близько 36 млн дал спирту на рік. Виробництво – 22, імпорт – 2. Тобто, 9 – 12 млн дал десь губиться. Це потенційні податки», – наголосив Олексій Любченко.
Олексій
Любченко: Потрібно реформувати процеси адміністрування, а під процеси вже
підлаштовувати структуру
Державну податкову службу необхідно припинити реформувати у структурному плані. Це потрібно зробити для стабільності її роботи. Про це заявив Голова Державної податкової служби України Олексій Любченко в інтерв’ю виданню «ЛІГА».
«Постійне реформування – це не панацея. У податкових органів України за останні сім років тричі змінювалася вивіска: Міндоходів, Держфіскальна служба, зараз – Державна податкова. Що це означає на практиці: 50 тис. людей постійно переходять з відділу у відділ, нескінченно переїжджають з будівлі в будівлю, передають одне одному справи. Я вважаю, що це – катастрофа, і, до речі, в цьому сенсі Президент зі мною погодився», – наголосив Олексій Любченко.
Керівник податкової служби впевнений, що необхідно реформувати саме процеси адміністрування, а під процеси вже підлаштовувати структуру служби. ДПС вже створена і повинна працювати у тому структурному вигляді, який вона наразі має.
«Є достатньо механізмів для того, щоб покращити показники. Звісно, це будуть тимчасові заходи, але спочатку я стабілізую ситуацію, а потім вже займатимуся радикальними змінами», – підкреслив Голова Державної податкової служби України.
Такими радикальними змінами, за його словами, є, по-перше, зниження ставки податку на додану вартість до 16 %, можливість якого обговорюється ще з 2000 років, а по-друге – фіскалізація, без якої неможливо вирішити питання скруток.
На думку Олексія Любченка, зниження ставки з ПДВ зробить бізнес з ухилення від оподаткування менш вигідним, нерентабельним.
Голова ДПС та Президент торгово-промислової палати України визначили шляхи
подальшої співпраці
Актуальні поточні питання діяльності суб’єктів господарювання та шляхи
подальшої взаємодії обговорили під час зустрічі Голова Державної податкової
служби України Олексій Любченко та Президент Торгово-промислової палати України
Геннадій Чижиков.
«Для ДПС важливий конструктивний діалог і взаємодія з організаціями, які
надають практичну допомогу підприємцям у проведенні торговельно-економічних
операцій на внутрішньому та зовнішньому ринках, сприяють розвитку експорту
українських товарів і послуг. Адже мета у нас спільна – розвинений і конкурентоспроможний
на світових ринках український бізнес», - зазначив Олексій Любченко.
Очільники ДПС та ТПП України домовились продовжити взаємодію, зокрема, у
новому форматі – шляхом використання податкової комунікаційної платформи.
Олексій Любченко та Грігол Катамадзе підписали Меморандум про партнерство
та співробітництво між ДПС та АППУ
Голова Державної податкової служби України Олексій Любченко та Президент
Асоціації платників податків України Грігол Катамадзе підписали Меморандум про
партнерство та співробітництво.
«Асоціація платників податків України завжди була надійним партнером
податкової служби, а наше співробітництво – продуктивним. Ми спільно працюємо
над створенням сприятливих умов для ведення бізнесу, адже успішний та
прибутковий бізнес – це запорука стабільної та процвітаючої економіки.
Підписання Меморандуму є значним кроком у налагодженні якісно нових стосунків
між податковою та Асоціацією», – зазначив Олексій Любченко.
За його словами, підписаний Меморандум посилить та зміцнить співробітництво
між членами Асоціації і податківцями та стане новим етапом у їхній спільній
роботі.
Відповідно до Меморандуму сторони спільно працюватимуть над удосконаленням
податкового законодавства. Так, Асоціація зможе здійснювати експертизу та
надавати ДПС пропозиції до проєктів регуляторних актів, головним розробником
яких є ДПС. Крім того, податкова та АППУ організовуватимуть консультації з
громадськістю та платниками податків щодо таких нормативних документів для
розуміння пропозицій бізнесу тощо.
До зустрічі за допомогою платформи ZOOM також долучилися понад 60
представників Асоціації з усієї України, які мали змогу поставити свої питання
керівництву ДПС. Діалог вийшов активним та цікавим. Учасники обговорили напрями
реформування податкової служби, її поточні завдання та ініціативи, розвиток
сервісної складової тощо.
Так, на питання, які шляхи досягнення податковою службою цільових значень
ключових показників ефективної роботи, Олексій Любченко відповів: «Чітке
дотримання норм Податкового кодексу України, виконання повсякденної роботи,
визначення через методологію функцій і процесів та їх спрощення, а також
розбудова сервісної складової».
Варто зауважити, що розвиток нових сервісів - на сьогодні в пріоритеті
служби. Удосконалюється функціонал Електронного кабінету, впроваджуються нові
форми роботи, доопрацьовується програмний РРО, яким вже з 1 серпня зможуть за
бажанням користуватися підприємці, тощо.
Цікавилися учасники також функціональними змінами, пов’язаними з
запровадженням для ДПС статусу єдиної юридичної особи.
Нововведення у трансфертному ціноутворенні
Відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» заступника начальника
відділу трансфертного ціноутворення управління податкових перевірок,
трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування Головного управління
ДПС у Дніпропетровській області Михайла Череваня на тему «Трансфертне
ціноутворення: нововведення з урахуванням змін, внесених Законом України від 16
січня 2020 року № 466-IХ».
Питання 1. Чи залишилась без змін
інформація про зіставних юридичних осіб для розрахунку фінансових показників?
Чи залишилась частка участі не більше 20 відсотків?
Відповідь. Законом України від 16
січня 2020 року №466-IX внесено зміни до Податкового кодексу України (далі -
ПКУ), які стосуються насамперед змін в в підпункті 39.3.2.9 статті 39 Кодексу.
Якщо раніше зіставна юридична особа не володіла прямо та/або опосередковано
корпоративними правами іншої юридичної особи з часткою такої участі більше 20
відсотків або не мала як учасника (акціонера) юридичну особу з часткою прямої
(опосередкованої) участі більше 20 відсотків, то зараз така частка збільшилась
і становить 25 відсотків.
Питання 2. Які зміни відбулися у методі порівняльної
неконтрольованої ціни?
Відповідь. Для контрольованих операцій з
сировинними товарами встановлення відповідності умов контрольованих операцій
принципу "витягнутої руки" здійснюється за методом порівняльної
неконтрольованої ціни.
Для цілей цього підпункту під сировинними товарами розуміються товари, для
яких непов’язані особи у якості орієнтира (еталона) для встановлення ціни
неконтрольованих операцій використовують котирувальні ціни. Перелік сировинних
товарів визначається Кабінетом Міністрів України.
Під час застосування методу порівняльної неконтрольованої ціни для
контрольованих операцій із сировинними товарами порівняння ціни контрольованої
операції може проводитись із ціною зіставних неконтрольованих операцій, які
фактично здійснені платником податків або іншими особами з непов’язаними
особами, та/або з котирувальними цінами.
У разі використання ціни неконтрольованих операцій у якості зіставної для
контрольованої операції, такі неконтрольовані операції повинні бути
регулярними, з декількома контрагентами та в обсягах, співставних тим, які
використовувались у контрольованій операції.
Котирувальні ціни, які використовуються для порівняння з цінами
контрольованих операцій, мають відповідати умовам зіставності, визначеним
підпунктом 39.2.2 статті 39 ПКУ. У разі наявності між умовами контрольованої
операції та умовами неконтрольованих операцій або умовами, що визначають
котирувальну ціну на сировинні товари, значних відмінностей, що суттєво
впливають на ціну угод із сировинними товарами, здійснюються відповідні
коригування.
В свою чергу центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову
політику, оприлюднює рекомендований (невиключний) перелік джерел інформації для
отримання котирувальних цін на своєму офіційному веб-порталі до початку
звітного року.
Питання 3. Чи відбулись зміни в документації з
трансфертного ціноутворення?
Відповідь. Так. Підпункт 39.4.6 статті 39
Кодексу розширено, та відповідно потрібно додатково потрібно відображати
інформацію стосовно:
а) фізичних осіб, які є кінцевими бенефіціарними власниками (контролерами)
платника податків (за наявності)
б) опис контрольованої операції із зазначенням ланцюга постачання
(створення вартості) товарів (робіт, послуг) у контрольованій операції
в) опис операцій з придбання робіт (послуг), нематеріальних активів, інших
предметів господарських операцій, відмінних від товарів, має містити
обґрунтування економічної доцільності (економічної вигоди, що отримується в
результаті здійснення контрольованої операції) і наявності ділової мети їх
придбання
г) якщо платник входить до міжнародної групи компаній:
копії істотних внутрішньогрупових угод, що впливають на ціноутворення в
контрольованій операції;
копії договорів про попереднє узгодження ціноутворення, податкових
роз’яснень компетентних органів держав (територій), що застосовуються в угодах
між учасниками міжнародної групи компаній щодо контрольованої операції і в
підготовці яких не брав участі центральний орган виконавчої влади, що реалізує
державну податкову та митну політику;
і) копія аудиторського висновку щодо бухгалтерської (фінансової) звітності
платника податків за звітний період (звітні періоди), за які подається
документація з трансфертного ціноутворення (якщо його наявність є обов’язковою
для платника податків);
й) копії договорів (контрактів) та будь-які доповнення до них, за якими
здійснювалася контрольована операція.
Питання 4. Глобальна документація з трансфертного
ціноутворення – що це таке та з яких розділів вона складається?
Відповідь. Глобальна документація з
трансфертного ціноутворення (майстер-файл) - сукупність документів або єдиний
документ, складений у довільній формі, що має містити інформацію про:
а) організаційну структуру міжнародної групи компаній (у вигляді графічної
схеми) із зазначенням осіб, які є учасниками міжнародної групи компаній, їх
організаційно-правових форм, структуру власності (із зазначенням часток
володіння) та держави і території, у яких зазначені особи здійснюють свою
діяльність;
б) загальний опис діяльності міжнародної групи компаній, що включає в себе:
опис ключових факторів, що впливають на фінансовий результат міжнародної
групи компаній;
опис ланцюгів постачання та утворення вартості найбільших за показником
виручки міжнародної групи компаній п’яти товарів (робіт, послуг), а також
ланцюгів постачання будь-яких інших товарів (робіт, послуг, інших об’єктів
цивільних прав), частка яких становить більше 5 відсотків виручки міжнародної
групи компаній за фінансовий рік, і основних географічних ринків, на яких
реалізуються (виконуються, надаються) зазначені товари (роботи, послуги);
перелік та стислий опис суттєвих договорів з надання (отримання) послуг,
робіт, укладених між учасниками міжнародної групи (крім договорів, пов’язаних з
проведенням науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт), у тому числі
опис функціональних можливостей основних учасників міжнародної групи, задіяних
у наданні таких послуг, робіт, політики з трансфертного ціноутворення щодо
розподілу вартості послуг та визначення цін на оплату внутрішньогрупових
послуг;
стислий функціональний аналіз діяльності учасників міжнародної групи
компаній, що мають суттєвий вплив на фінансовий результат цієї групи, в тому
числі опис основних функцій, що виконуються, активів, що використовуються,
економічних (комерційних) ризиків, що приймаються;
інформацію про основні угоди щодо реструктуризації бізнесу, придбання та
відчуження активів, що відбувалися протягом фінансового року;
в) нематеріальні активи, які використовуються міжнародною групою компаній в
своїй діяльності, зокрема:
опис стратегії розвитку міжнародної групи компаній щодо розробки, володіння
і використання нематеріальних активів, у тому числі розміщення основних
науково-дослідних центрів і органів управління ними;
перелік та опис нематеріальних активів (груп нематеріальних активів), що
мають істотний вплив на ціноутворення компаній міжнародної групи, із
зазначенням учасників такої міжнародної групи компаній, які володіють такими
активами на праві власності або іншому праві (користування, володіння та/або
розпорядження);
перелік суттєвих договорів, пов’язаних з нематеріальними активами,
укладених між учасниками міжнародної групи компаній, у тому числі ліцензійних
угод, домовленостей щодо покриття витрат, основних угод щодо надання
науково-дослідних послуг;
опис політики трансфертного ціноутворення міжнародної групи компаній щодо
проведення науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт і
нематеріальних активів;
опис суттєвих операцій з передачі нематеріальних активів між учасниками
міжнародної групи компаній протягом відповідного фінансового року із
зазначенням назв таких учасників, держав реєстрації та юрисдикцій, де вони провадять
свою діяльність, компенсацій, що здійснювалися у звітному (податковому)
періоді, та рівня винагород (компенсаційних виплат), пов’язаних з такою
передачею;
г) фінансову діяльність міжнародної групи компаній, зокрема:
загальний опис, яким чином фінансується така група, включаючи інформацію
про фінансування, залучене від осіб, які не є учасниками міжнародної групи
компаній;
зазначення усіх учасників міжнародної групи компаній, які здійснюють
централізовану внутрішньогрупову фінансову діяльність для учасників цієї групи,
з інформацією щодо держав (територій), які є місцем реєстрації таких учасників,
та/або місця знаходження органу їх управління;
загальний опис політики трансфертного ціноутворення щодо фінансування
учасників міжнародної групи компаній;
ґ) консолідовану фінансову звітність міжнародної групи компаній за останній
фінансовий рік, а у разі її відсутності - іншу консолідовану звітність,
підготовлену для управлінських, податкових або інших цілей;
д) перелік і стислий опис існуючих односторонніх договорів про попереднє
узгодження ціноутворення, податкових роз’яснень компетентних органів держав
(територій), які застосовуються в угодах між учасниками міжнародної групи
компаній і пов’язані з розподілом доходів між державами (територіями).
Питання 5. Хто повинен подавати глобальну
документацію з трансфертного ціноутворення?
Відповідь. Відповідно до п.п.39.4.7 ст.39
Кодексу глобальну документацію подає платник податків, що входить до складу
міжнародної групи компаній, якщо сукупний консолідований дохід міжнародної
групи компаній за фінансовий рік, що передує звітному року, розрахований згідно
зі стандартами бухгалтерського обліку, які застосовує материнська компанія
міжнародної групи компаній, дорівнює або перевищує еквівалент 50 мільйонів
євро.
Про підвищення податкової культури та рівня обізнаності молодого покоління
– на пресконференції
В інформаційному агентстві «Мост-Днепр» 03.07.2020 відбулася
пресконференція на тему «Підвищення податкової культури та рівня обізнаності
молодого покоління – це робота на перспективу».
У заході прийняла участь заступник начальника управління комунікацій
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Любов Комліченко.
Вона звернула увагу на те, що важливим напрямом діяльності податкової
служби є турбота про підростаюче покоління – майбутніх платників податків,
виховання у молоді високої податкової культури. Стаючи громадянами держави,
молодь має бути обізнана з вимогами законодавства та дотримуватись його.
Майбутнім платникам податків зі шкільної лави необхідно усвідомлювати, що
податки відіграють важливе соціальне значення, тому їх сплата є почесним
обов’язком кожного громадянина. Формування у молодих людей розуміння ролі,
вагомості та місця податків у житті держави і суспільства, усвідомлення того,
що своєчасна сплата податків забезпечує соціальний захист громадян України – це
пріоритетна і важлива задача, адже прагнення представників податкової, щоб наша
молодь отримала фундаментальні податкові знання, які стануть основою їх високої
податкової культури.
Податкова культура, як одна з головних ознак громадянського суспільства, є
складовою загальнонаціональної культури, а отже, містить:
1) знання своїх прав і обов’язків у процесі сплати податків (складова
правової культури), удосконалення знань і розуміння податкових наслідків
господарської діяльності (складова економічної культури);
2) усвідомлення громадянами всієї важливості для держави сплати податків,
оцінювання соціальної корисності податкового законодавства і формування
власного ставлення до податкової політики, діяльності податкових органів як
представників держави;
3) уміння користуватися правовим інструментарієм у практичній діяльності,
своєчасне представлення податкової звітності (складова фінансової культури), а
також дотримання етичних норм у спілкуванні з працівниками контролюючих
органів.
Любов Комліченко зауважила, що сьогоднішня зустріч – це необхідність,
покликана потребою акцентувати увагу на тих питаннях, які найбільше турбують
молодь.
На пресконференції розглядались питання, пов’язані з отриманням права на
податкову знижку за навчання, щодо віку, з якого можливо займатись
підприємницькою діяльністю та як отримати реєстраційний номер облікової картки
платника податків, якщо дитині не виповнилося 14 років.
«Підвищення рівня обізнаності молодого покоління – це робота на перспективу
і тому діяльність у цьому напрямку податкова служба продовжує і надалі, адже
від виховання сьогоднішньої молоді залежить економічне і соціальне становище
нашої країни і кожного її громадянина у майбутньому», – підсумувала Любов Комліченко.
Платники податків сплатили до бюджетів усіх рівнів 1196,0 млн.грн. податків і зборів
Начальник Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області
Володимир Джавун повідомив, що протягом січня-червня
2020 року забезпечено збір платежів до бюджетів усіх рівнів в сумі 1196,0 млн.
грн., що на 20,7 млн. грн більше ніж за відповідний період минулого року. Темп
росту збору платежів до відповідного періоду минулого року склав 101,8 відсоток.
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області висловлює вдячність платникам податків за сумлінну та своєчасну сплату
податків, розуміння важливості наповнення бюджетів, від чого залежить
соціально-економічний розвиток країни та регіону.
На розвиток місцевих
громад Нікопольського регіону
надійшло 766,7 млн гривень податків й зборів
Начальник Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області
Володимир Джавун повідомив, щодо надходжень податків і зборів до бюджетів
місцевих громад Нікопольського регіону. За січень-червень 2020 року. надійшло 766,7
млн грн.
Керівник Нікопольського управління акцентував увагу на трійку податків-лідерів, які наповнюють місцеві бюджети.
Перше місце традиційно обіймає податок на доходи фізичних осіб, який є основним джерелом надходжень. За січень-червень 2020 року надійшло 521,3 млн грн цього податку.
Друге місце належить платі за землю – 122,7 млн грн.
На третьому місці – єдиний податок – 70,6 млн грн.
«Завдяки повній та своєчасній сплаті податків, рівномірного поповнення
бюджету, та злагодженій взаємодії податківців з
платниками податків вдається досягти позитивної динаміки надходжень до бюджету»
зазначив Володимир Джавун.
За продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім з початку 2020 року анульовано
45 ліцензій
У Дніпропетровській області станом на 01.07.2020 року діє 16 433 ліцензії
на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими
виробами, роздрібну торгівлю пальним та зберігання пального по 4974 суб'єктам
господарської діяльності, серед яких щодо роздрібної торгівлі алкогольними напоями
– 7 450 ліцензій, на тютюнові вироби – 6 231, на право роздрібної торгівлі
пальним – 586 ліцензій та 2 166 ліцензій на зберігання пального.
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області ведеться систематичний
контроль за своєчасністю сплати суб’єктами підприємницької діяльності за
ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими
виробами. Так, з початку 2020 року за несвоєчасну сплату чергового платежу
призупинено дію 509 ліцензій на право торгівлі алкогольними напоями та 417
ліцензій - тютюновими виробами.
Анульовано з початку 2020 року 1 230 ліцензій, з яких 45 - за продаж
алкогольних напоїв та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років.
Щодо стану надходження платежів до бюджету у 2020 році
За даними Держказначейства, за І півріччя цього року сукупні надходження до
зведеного бюджету та державних цільових фондів, які адмініструє Державна
податкова служба, порівняно з відповідним періодом минулого року зросли на
68,2 млрд гривень, або на 14,3%, у тому числі:
- до державного бюджету – на 58,4 млрд грн (+26,4%),
у тому числі до загального фонду на 53,7 млрд грн (+24,8%)
- до місцевих бюджетів – на 3 млрд грн (+2,4%)
- єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне
страхування – на 6,8 млрд грн (+5,2%)
Криза, що розгорнулася від середини березня, зачепила всі країни без
винятку. Відчутним для економіки нашої країни вже стало падіння виробництва у
базових галузях. Уперше в історії практично повністю припинилися пасажирські
перевезення, стрімко погіршилася ситуація на ринку праці та значний спад у
роздрібній торгівлі. Реальний ВВП за І квартал вже зменшився до 98,7 відс., для
порівняння І квартал минулого року – 102,9 відс.
Найбільше зменшення надходжень у квітні-червні спостерігається саме по тих
галузях, які підпадають під введення карантинних заходів відповідно до постанов
Кабінету Міністрів України, зокрема по підприємствах в галузі будівництва,
торгівлі, транспорту тощо. Пік зменшення находжень очікується за результатами
декларування за ІІ квартал, тобто у серпні.
За даними Держказначейства, за червень цього року сукупні надходження
до зведеного бюджету та державних цільових фондів, які адмініструє Державна
податкова служба, порівняно з відповідним періодом минулого року зросли на
50,6 млрд гривень, або на 56,7%, у тому числі:
- до державного бюджету – на 49,4 млрд грн (у 2,1 раза більше),
у тому числі до загального фонду на 45,3 млрд грн (у 2 раза більше)
- до місцевих бюджетів – на 0,9 млрд грн (+4,3%)
- єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування – на
0,4 млрд грн (+1,6%)
Щодо надходження ПДВ. У червні надходження цього податку зросли на
3,9 млрд грн або в 1,9 раза порівняно з червнем минулого року.
Податкова ефективність з ПДВ зросла з 2,7% у квітні цього року до 3,1 % - у
травні та майже до 3,5% - у червні. Для порівняння за аналогічний період
минулого року – 2,5%. При зменшенні обсягів постачання у червні на 19,5% (з
722,6 млрд грн до 581,4 млрд грн), сплачено на 10,8% (20,2
млрд грн проти 18,2 млрд грн)більше аналогічного періоду минулого
року.
Індикативні показники Міністерства фінансів з ПДВ, визначені початковим
планом (без врахування зменшень), перевиконано на 29,1% +1,9 млрд грн.
При цьому платники податків вчасно отримують відшкодування ПДВ. За
І півріччя платникам податків відшкодовано 75,1 млрд грн ПДВ при заявлених
до відшкодування 63,5 млрд грн. Зокрема у травні відшкодовано 12 млрд грн, у
червні 11,6 млрд при заявлених 10,8 млрд грн у квітні та травні та
9,3 млрд грн у червні. Відповідно забезпечено скорочення заборгованості,
що виникла у 2019 році.
За рахунок ефективного попередження формування фіктивного податкового
кредиту зменшено обсяг заявлених сум, які підлягають перевірці (з 25,6 млрд
грн. або 42% від суми заявки за І півр. 2019 року до 18,9 млрд грн або 35% - за
І півр. 2020 року).
Довідково: у червні 2020 року 2,8 млрд грн або 26%
у квітні 2020 року 4,2 млрд грн або 39,6%
Залишок заявлених до відшкодування сум ПДВ, які знаходяться в роботі,
скорочено на 12,4 млрд грн або на 45% (станом на 01.07.2020 – 15 млрд
грн, на 01.01.2020 – 27,4 млрд грн, на 01.07.2019 – 17,8 млрд грн ).
ДПС інформує
громадськість про можливість користуватися наборами даних у формі відкритих
даних
Державна податкова служба України здійснює постійне оновлення наборів даних у формі відкритих даних на Порталі відкритих даних Єдиного державного веб-порталу відкритих даних (https://data.gov.ua/organization/tax) та на офіційному вебпорталі ДПС (http://tax.gov.ua/datasets.php?q=).
На сьогодні ДПС оновлює на цих інформаційних ресурсах 41 основний набір даних. З них 5 наборів даних оновлюються щоденно у робочі дні, а саме:
- Реєстр платників податку на додану вартістьhttps://data.gov.ua/dataset/4c65d66d-1923-4682-980a-9c11ce7ffdfe;http://tax.gov.ua/datasets.php?d=DFS20160406124837;
- Інформація про анулювання реєстрації платників податку на додану вартість https://data.gov.ua/dataset/46ec7001-f492-4af8-8cae-00ba5e5537ce; http://tax.gov.ua/datasets.php?d=DFS20160406125451;
- Реєстр платників єдиного податкуhttps://data.gov.ua/dataset/198185ea-44d6-48f0-877c-44251c413f64; http://tax.gov.ua/datasets.php?d=DFS20190614132019;
- Реєстр платників акцизного податку та реалізації пальногоguru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
13.07.2020 15:11