Олексій Любченко
обговорив з Анатолієм Кінахом стратегію взаємодії між ДПС та УСПП
Нікопольське управління ГУ ДПС у
Дніпропетровській області інформує.
Стратегію взаємодії та актуальні поточні
питання обговорили під час зустрічі Голова ДПС Олексій Любченко та Президент
Українського союзу промисловців та підприємців Анатолій Кінах.
«Конструктивна взаємодія з потужним
громадським об’єднанням, у складі якого представники великого, середнього та
малого бізнесу, сприятиме реформам податкової сфери у напрямі забезпечення
рівних конкурентних умов для всіх учасників ринку, захисту інтересів держави та
чесного бізнесу, удосконалення адміністрування та спрощення сплати податків», –
наголосив під час зустрічі Голова ДПС Олексій Любченко.
Очільники ДПС та УСПП обговорили питання
реформування податкової служби, забезпечення збалансованої податкової політики,
яка сприятиме зростанню промислового виробництва в країні, а також підготовку
аргументованих пропозицій щодо удосконалення податкового законодавства,
спрямованих на досягнення балансу інтересів між бізнесом та державою.
Анатолій Кінах презентував розроблений
експертами УСПП спільно з Антикризовою радою громадських організацій програмний
документ «Платформа економічного патріотизму (пріоритетні заходи 2020:
промисловий пакет)». В ньому окреслені підходи щодо стимулювання внутрішнього
ринку, підтримки експорту вітчизняних виробників на зовнішніх ринках,
реалізації галузевих програм, припинення трудової міграції. Головним
пріоритетом на 2020 рік експертами визначено реформування сучасної промислової
політики та створення відповідної вертикалі державного менеджменту.
Інформацію розміщено на офіційному
вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/421837.html
У
Головному управлінні ДПС у Дніпропетровській області на семінарі з членами ТВ
«Асоціація платників податків України» в Дніпропетровській області розглядалися
питання зупинення податкових накладних, деякі особливості заповнення Таблиці
даних платника
Днями за організацією Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) у режимі он-лайн
проведено семінар-навчання для членів Територіального відділення «Асоціація
платників податків України» в Дніпропетровській області (далі – Територіальне
відділення) та бухгалтерів платників податків, що входять до складу
Територіального відділення.
До участі у семінарі-навчанні приєдналися
34 члени Територіального відділення.
Тема семінару «Зупинення податкових
накладних, деякі особливості заповнення Таблиці даних платника податку».
Семінар відбувся за участі начальника
управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДПС Каліногорської Вікторії,
начальника управління податкового моніторингу ГУ ДПС Сіданченко Вікторії та начальника
управління комунікацій ГУ ДПС Осипової Манушак.
Реєстрація податкової
накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та
питання зупинення податкових накладних/розрахунків коригування є найбільш
актуальними для платників. Тож, обговорення зазначених питань стали надзвичайно
важливими сьогодні.
Зупинились на питаннях стосовно Порядку
зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному
реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 11 грудня 2019 року № 1165 (далі – Порядок), на повідомленні щодо
розблокування зупинених податкових накладних, звернули увагу, зокрема на
алгоритм дії платника податку на додану вартість у разі отримання ним квитанції
про блокування податкових накладних/розрахунків коригування в електронній формі
в автоматичному режимі.
Окремо розглянуто деякі особливості
заповнення Таблиці даних платника податку (Додаток 5 до Порядку) (далі –
Таблиця).
На семінарі-навчанні платникам податку на
додану вартість особлива увага акцентована на зупиненні податкових
накладних/розрахунків коригування та необхідності дотримання вимог Порядку і
якщо якісь дані помилково не було зазначено у Таблиці, подати нову Таблицю, у
якій зазначити необхідну інформацію.
У ході он-лайн семінару-навчання
податківці активно поспілкувалися з членами Територіального відділення та
бухгалтерами платників податків, що входять до складу Територіального
відділення, та надали фахові відповіді на питання.
Наприкінці заходу Голова Ради Територіального
відділення «Асоціація платників податків України» в Дніпропетровській області
Вікторія Захарова висловила подяку за проінформованість платників, а податківці
запропонували і надалі проводити семінари-навчання.
Питання
зупинення податкових накладних розглядались на черговому семінарі-навчанні,
проведеному у режимі он-лайн Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській
області
Днями, за організацією Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) у режимі он-лайн
проведено семінар-навчання для представників аграрного бізнесу
Дніпропетровщини.
Семінар відбувся за участі начальника
управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДПС Каліногорської Вікторії,
начальника управління податкового моніторингу ГУ ДПС Сіданченко Вікторії та начальника
управління комунікацій ГУ ДПС Осипової Манушак, а також першого заступника
Голови Громадської ради при ГУ ДПС (далі – Громадська рада) Крапивки Михайла,
членів Громадської ради – представників комітету аграрного бізнесу та аграріїв
області.
Відкрила семінар-навчання начальник
управління комунікацій ГУ ДПС Осипова Манушак.
На семінарі розглядалися найактуальніші
питання, пов’язані із процедурою зупинення реєстрації податкових
накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а
також деякі особливості заповнення Таблиці даних платника.
Особливу увагу на заході приділено
необхідності дотримання платниками ПДВ вимог Порядку зупинення реєстрації
податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових
накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня
2019 року № 1165 (далі – Порядок) та деяким особливостям подання Таблиці даних
платника податку (Додаток 5 до Порядку) (далі – Таблиця).
Начальник управління податків і зборів з
фізичних осіб ГУ ДПС Каліногорська Вікторія проінформувала присутніх про
повідомлення щодо розблокування зупинених податкових накладних та порядку
заповнення Таблиці.
Крім того, на семінарі-навчанні
розглянуто алгоритм дії платника ПДВ у разі отримання ним квитанції про
блокування податкових накладних/розрахунків коригування.
Начальник управління податкового
моніторингу ГУ ДПС Сіданченко Вікторія звернула увагу присутніх на основні
положення Порядку стосовно критеріїв ризиковості платника ПДВ та ризиковості
здійснення операцій, а також про ознаки безумовної реєстрації податкової
накладної/розрахунку коригування.
Захід пройшов у форматі конструктивного
та жвавого діалогу з учасниками семінару-навчання, що підтверджує актуальність
його тематики.
Присутні отримали фахові відповіді на
питання.
Представники бізнесу подякували
податківцям за продуктивне спілкування.
Електронний
спосіб подання податкової декларації про майновий стан і доходи – це безпека
здоров’я та економія часу платника
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області звертає увагу платників, що до завершення деклараційної кампанії 2020
року залишилось менше місяця.
Відповідно до п. 49.3 ст. 49 Податкового
кодексу України (далі – ПКУ) податкова декларація про майновий стан і доходи
(далі – Декларація) подається платниками податків за місцем своєї податкової
адреси в один із таких способів (за вибором):
● особисто або уповноваженою на це
особою;
● надсилається поштою з повідомленням про
вручення та з описом вкладення. Платник податку на доходи фізичних осіб (далі –
ПДФО) зобов’язаний здійснити таке відправлення не пізніше ніж за п’ять днів до
закінчення граничного строку подання податкової Декларації (п. 49.5 ст. 49
ПКУ);
● засобами електронного зв’язку в
електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу.
Платник ПДФО зобов’язаний здійснити таке відправлення не пізніше закінчення
останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк (п. 49.5 ст. 49
ПКУ).
Нагадуємо, що при направленні Декларації
засобами електронного зв’язку громадяни можуть скористатися електронним
сервісом в Електронному кабінеті, який передбачає часткове автоматичне
заповнення Декларації на підставі облікових даних платника ПДФО, відомостей
щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі фізичних
осіб – платників податків та відомостей щодо об’єктів нерухомого (рухомого)
майна.
Для подання податкових Декларацій в
електронній формі у режимі реального часу (on-line) та використання сервісу
автоматичного заповнення на основі даних ДПС необхідно:
1. Отримати електронний ключ, який
видається Кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг
Інформаційно-довідкового департаменту ДПС та іншими надавачами електронних
довірчих послуг, з переліком яких можна ознайомитися у відкритій частині
Електронного кабінету;
2. Авторизуватися за допомогою особистого
електронного ключа;
3. Отримати відомості про отримані доходи
з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;
4. Після отримання відповіді від ДПС у
розділі «вхідні/вихідні документи»,
перейти до заповнення на основі даних ДПС у режимі «Декларація про майновий стан і доходи».
Наголошуємо, що подання Декларації у
режимі on-line не тільки економить час платника, а і забезпечує запобігання
поширення коронавірусу.
ДПС дотримується
обмежувальних протиепідемічних заходів
Нікопольське управління ГУ ДПС у
Дніпропетровській області інформує про наступне.
ДПС України на офіційному вебпорталі за
посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/421737.html
повідомила, що станом на 11 червня 2020 року кількість працівників Державної
податкової служби, що захворіли на гостру респіраторну хворобу COVID-19,
спричинену коронавірусом – 39 осіб, з них одужали – 12, продовжують хворіти –
27.
У приміщеннях, де перебували інфіковані
працівники, проведено дезінфекцію. Також забезпечується медичне спостереження
за контактними особами протягом 14-ти днів з останнього контакту із хворим на
коронавірусну хворобу COVID-19.
Центри обслуговування платників, які в
умовах карантину працювали за окремим графіком виключно для надання
невідкладних послуг у разі гострої необхідності за попереднім записом
(телефоном, через електронну скриньку), відновили звичайний графік роботи.
Продовжують діяти заходи із забезпечення
режиму поточної дезінфекції в ЦОП, працівники забезпечені захисними масками та
гумовими рукавичками, платники мають право заходити до ЦОП тільки у захисній
масці, рукавичках та після дезінфекції рук.
В умовах обмежувальних протиепідемічних
заходів залишається актуальним максимальне використання дистанційного формату
спілкування та електронних сервісів, зокрема ІТС «Електронний кабінет», вхід до
якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через
офіційний вебпортал ДПС.
У разі виникнення питань щодо
користування Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за
телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Офіційне
оформлення трудових відносин – захист
майбутнього найманих працівників
Нікопольське управління ГУ ДПС у
Дніпропетровській області звертає увагу роботодавців про необхідність
легалізації трудових відносин з найманими працівниками.
Так, працівник не може бути допущений до
роботи без укладання трудового договору та повідомлення про це територіального
органу ДПС в терміни та за формою, визначеними Порядком повідомлення Державній
податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на
роботу, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015
року № 413 із змінами.
Нагадуємо, що офіційне працевлаштування
для працівника – це гарантоване Конституцією України право на працю,
реалізоване шляхом укладення трудового договору, це економічні, соціальні та
трудові гарантії, передбачені чинним законодавством України та належне пенсійне
забезпечення в майбутньому.
Офіційне оформлення трудових відносин для
роботодавця – це позитивний імідж та репутація надійного партнера, що є
запорукою процвітання бізнесу та примноження прибутків.
За продаж
алкоголю та тютюну неповнолітнім з початку 2020 року анульовано 39 ліцензій
У Дніпропетровській області станом на
01.06.2020 діє 16 167 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі
алкогольними напоями та тютюновими виробами, роздрібну торгівлю пальним та
зберігання пального по 6 675 суб’єктах господарської діяльності, серед яких
щодо роздрібної торгівлі алкогольними напоями – 7 281 ліцензія, на тютюнові
вироби – 6 139, на право роздрібної торгівлі пальним – 623 ліцензії та 2 124
ліцензії на зберігання пального.
Головним управлінням ДПС у
Дніпропетровській області ведеться систематичний контроль за своєчасністю
сплати суб’єктами підприємницької діяльності за ліцензії на право роздрібної
торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Так, з початку 2020 року
за несвоєчасну сплату чергового платежу призупинено дію 278 ліцензій на право
торгівлі алкогольними напоями та 268 ліцензій – тютюновими виробами.
Анульовано з початку 2020 року 1 026
ліцензій, з яких 39 ліцензій за продаж алкогольних та тютюнових товарів особам,
які не досягли 18 років.
Як діяти, якщо
не видали фіскальний чек?
Нікопольське управління ГУ ДПС у
Дніпропетровській області звертає увагу на наступне.
Невидача чека або видача підробленого
чека під час продажу товарів чи наданні послуг – це одна з проблем, з якою
зустрічаються споживачі.
Що робити, якщо вам не видали чек?
З огляду на досить часті випадки обману
споживачів – видачі чека невстановленої форми або взагалі відмови у видачі
фіскального чека Державна податкова служба України просить звертатися:
● за номером телефону: 0800 501 007 (напрямок «4»);
● або написати скаргу на адресу: idd@tax.gov.ua
Пам’ятайте: ваші права мають бути
захищеними!
Інформація розміщена на офіційному
вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/422458.html
Як платнику
податків отримати електронні довірчі послуги в органі ДПС
Нікопольське управління ГУ ДПС у
Дніпропетровській області інформує, що платник податків може звернутись до
будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Кваліфікованого
надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
(далі – КН ЕДП ІДД ДПС) для отримання електронних довірчих послуг.
При цьому ідентифікація фізичної особи,
яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката
відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.
З інформацією щодо режиму роботи,
розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації)
користувачів КН ЕДП ІДД ДПС можна ознайомитись на офіційному інформаційному
ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Контакти»/«Пункти обслуговування»
або Головна/«Отримання електронних
довірчих послуг»/«Пункти обслуговування».
Отримати
реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини шляхом
подання документів до контролюючого органу
Згідно з п. 70.5 ст. 70 Податкового
кодексу України та п. 1 розділу VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у
Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом
Мінфіну від 29.09.2017 № 822 із змінами (далі – Положення № 822), фізична особа
незалежно від віку (як резидент, так і нерезидент), яка не включена до
Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний
реєстр), зобов’язана особисто або через представника подати до відповідного
контролюючого органу облікову картку фізичної особи – платника податків за
формою № 1ДР (далі – Облікова картка № 1ДР), яка є водночас заявою для
реєстрації у Державному реєстрі, та пред’явити документ, що посвідчує особу, який
містить необхідні для реєстрації реквізити (прізвище, ім’я, по батькові (за
наявності), дату народження, місце народження, місце проживання, громадянство).
Пунктом 4 розділу VII Положення № 822
передбачено, що Облікові картки № 1ДР малолітніх осіб (до 14 років) подаються
одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявності
свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного із
батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника). Якщо свідоцтво про народження
дитини видане не українською мовою, необхідно подати засвідчений в
установленому законодавством порядку переклад такого свідоцтва українською
мовою (після пред’явлення повертається) та
його копію.
У разі виникнення необхідності у
реєстрації в Державному реєстрі малолітніх осіб, які залишились без піклування
батьків та стосовно яких не прийнято рішення про встановлення опіки
(піклування), документи на проведення реєстрації подаються представником органу
опіки і піклування з документальним підтвердженням особи представника та його
повноважень за наявності свідоцтва про народження.
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ Положення
№ 822 громадяни України документи для проведення реєстрації у Державному
реєстрі подають до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем
проживання), а ті, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту
проживання або не мають постійного місця проживання в Україні, – до будь-якого
контролюючого органу.
Реєстрація фізичної особи у Державному
реєстрі здійснюється протягом трьох робочих днів від дня подання до
контролюючого органу Облікової картки № 1ДР.
У разі виявлення недостовірних даних або
помилок у поданій Обліковій картці № 1ДР щодо внесення прізвища, імені, по
батькові, дати чи місця народження, місця проживання тощо фізичній особі може бути
відмовлено у реєстрації (у разі неможливості виправлення недостовірних даних
або помилок у встановлений строк) або продовжено строк реєстрації до 10 робочих
днів.
За зверненням фізичної особи, її
представника контролюючий орган видає документ, що засвідчує реєстрацію у
Державному реєстрі (картка платника податків (додаток 3)), відповідно до
порядку, визначеного Положенням № 822.
Документ, що засвідчує реєстрацію у
Державному реєстрі малолітньої особи, видається одному з батьків (усиновителю,
опікуну, піклувальнику) за наявності свідоцтва про народження дитини та
документа, що посвідчує особу одного з батьків (усиновителя, опікуна,
піклувальника), протягом трьох робочих днів з дня звернення до контролюючого
органу за місцем проживання фізичної особи та може бути продовжено до п’яти
робочих днів у разі звернення до іншого контролюючого органу.
Отримати
реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини шляхом
подання документів в електронній формі
На сьогодні Облікову картку № 1ДР та
копії документів необхідних для реєстрації у Державному реєстрі можна подати в
електронному вигляді за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи
«Електронний кабінет» (cabinet.tax.gov.ua) (далі – Електронний кабінет).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється
за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua ,
а також через офіційний вебпортал ДПС.
Електронний кабінет складається із двох
функціональних частин: відкрита (загальнодоступна) та приватна (особистий
кабінет). Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету
здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з
використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого
центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих
послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua
(MobileID та BankID).
Для інформаційної підтримки та допомоги
платникам при користуванні Електронним кабінетом відкрита приватна частина Електронного
кабінету, яка містить режим «Допомога», де розміщено інструкцію користувача з
кожного режиму Електронного кабінету.
Отримати
реєстраційний номер облікової картки платника податків для дитини в рамках
реалізації експериментального проєкту «єМалятко»
Здійснити реєстрацію дитини у Державному
реєстрі можна також в рамках реалізації експериментального проєкту щодо
створення сприятливих умов для реалізації прав дитини та відповідно до Порядку
надання комплексної послуги «єМалятко», затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 10 липня 2019 року № 691, з метою одержання за однією
заявою комплексу адміністративних послуг, зокрема:
- за бажанням батьків дитини чи одного з
них здійснювати реєстрацію дитини у Державному реєстрі під час державної реєстрації
її народження;
- особам віком від 14 до 18 років, які не
зареєстровані у Державному реєстрі, за їх бажанням під час оформлення паспорта
громадянина України вперше.
Щодо застосування законодавства
про єдиний внесок на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання
виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19)
Нікопольське управління ГУ ДПС у
Дніпропетровській області доводить інформує, що Законом України від 17 березня 2020 року №
533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів
України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів,
спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби
(СОVID-19)» було внесено низку змін до Закону України від 08 липня 2010 року №
2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне
соціальне страхування» (далі –Закон № 2464).
Зокрема, розділ VIII
«Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2464 доповнено пунктом 910,
згідно з нормами якого тимчасово звільнялися від нарахування, обчислення та
сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) особи, зазначені у пунктах 4, 5 та 51
частини 1 ст. 4 Закону №
2464, в частині сум, що підлягали нарахуванню, обчисленню та сплаті такими
особами за періоди з 01 по 31 березня та з 01 по 30 квітня 2020
року за себе. При цьому положення абзацу другого пункту 2 частини 1 ст. 7 Закону № 2464 щодо таких
періодів для таких осіб не застосовувалися.
Такі особи могли прийняти
рішення про нарахування, обчислення та сплату єдиного внеску за періоди з 01 по
31 березня та з 01 по 30 квітня 2020 року в розмірах та порядку, визначених
Законом № 2464. У такому разі інформація про
сплачені суми зазначалася у звітності. про нарахування єдиного внеску за
звітний період, визначений для таких осіб Законом № 2464.
Водночас Законом України від
13 травня 2020 року № 591-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України
та інших законів України щодо додаткової підтримки платників податків на період
здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню
коронавірусної хвороби (СОVID-19)» (далі –
Закон № 591) внесено зміни до пункту 910 розділу VIII
«Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2464, згідно з якими подовжено
період звільнення від нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску осіб,
зазначених у пунктах 4, 5 та 51 частини
1 статті 4 цього Закону, у
частині сум, що підлягають нарахуванню, обчисленню та сплаті такими особами з
01 по травня 2020 року за себе.
Отже, з урахуванням змін,
внесених Законом № 591, відповідно до пункту 910 розділу VIII
«Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 2464 фізичні особи – підприємці, особи, які провадять незалежну професійну діяльність та члени
фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають
страхуванню на інших підставах, тимчасово звільняються
від нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску за себе за періоди з 01 по 30 березня, з 01 по 30 квітня 2020 року та з 01 по 31
травня 2020 року.
Водночас зазначені особи
можуть прийняти рішення про нарахування, обчислення та сплату єдиного внеску за
періоди з 01 по 31 березня, з 01 по 30 квітня 2020
року та з 01 по 31 травня 2020 року в розмірах та порядку, визначених Законом №
2464. У такому разі інформація про сплачені суми зазначатиметься у звітності
про нарахування єдиного внеску за звітний період, визначений для таких осіб
Законом № 2464.
Вважаємо за необхідне
зауважити, що зазначена норма не поширюється на роботодавців.
Програмні РРО:
про терміни впровадження
Нікопольське управління ГУ ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що Законом України від 17 березня 2020 року
№ 533-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів
України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих
на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» із
змінами перенесено терміни набуття чинності законодавчих норм щодо застосування
реєстраторів розрахункових операцій.
Так, відтерміновується:
●
з 19.04.2020 до 01.08.2020 – можливість застосування програмних РРО і
збільшення розміру штрафних (фінансових) санкцій;
●
з 01.10.2020 до 01.01.2021 – запровадження механізму «Кешбек» та обов’язок
застосування РРО фізичними особами – підприємцями платниками єдиного податку
другої та третьої груп, які проводять ризикові види діяльності;
●
з 01.01.2021 до 01.04.2021 – обов’язок застосування РРО усіма фізичними
особами – підприємцями платниками єдиного податку другої та третьої груп.
Отже, суб’єкти господарювання мають
можливість підготуватися до набрання чинності вимог законів.
Закон України №
466: порядок адміністрування плати за землю удосконалено
Нікопольське управління ГУ ДПС у
Дніпропетровській області повідомляє, що Законом України від 16 січня 2020 року
№ 466 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення
адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у
податковому законодавстві» (далі – Закон № 466), внесено зміни та доповнення до
Податкового кодексу України (далі – ПКУ), якими удосконалено порядок
адміністрування плати за землю.
Так, пункт 286.1 ст. 286 ПКУ доповнено
нормою, яка передбачає, що у разі подання платником земельного податку до
контролюючого органу правовстановлюючих документів на земельну ділянку,
відомості про яку відсутні в базах даних інформаційних систем податкової
служби, сплата земельного податку фізичними та юридичними особами здійснюється
на підставі поданих платником такого податку відомостей до отримання
контролюючим органом інформації про перехід права власності на об’єкт
оподаткування.
Також змінами, внесеними Законом № 466 до
ПКУ, уточнено порядок нарахування та надсилання контролюючим органом фізичним
особам податкових повідомлень-рішень із сумами плати за землю.
Податкові
консультації: нові правила
Нікопольське управління ГУ ДПС у
Дніпропетровській області нагадує, що 23.05.2020 набрав чинності Закон України
від 16 січня 2020 року № 466-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу
України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних
неузгодженостей у податковому законодавстві» (далі – Закон № 466), яким було
внесено зміни до Податкового кодексу України (далі – ПКУ) в частині
вдосконалення порядку надання податковими органами індивідуальних податкових
консультацій (далі – ІПК).
Так, зокрема:
guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
24.06.2020 10:16