Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує

Олексій Любченко: Ми оголосили боротьбу з нелегальним обігом на ринку підакцизних товарів

У червні ДПС проводитиме низку заходів, спрямованих на детінізацію ринку підакцизних товарів. Про це заявив Голова ДПС Олексій Любченко під час зустрічі з представниками компаній тютюнової галузі, яка відбулася в ДПС.

«Ми оголосили боротьбу з нелегальною продукцією на ринку підакцизних товарів. Проаналізували роботу галузі, окреслили проблемні моменти, виявили схеми і зараз починаємо їх руйнувати. Це будуть непопулярні заходи, але ми їх проведемо, звісно, враховуючи карантинні перестороги», – наголосив Олексій Любченко.

За його словами, боротьба з нелегальним ринком неможлива без участі сумлінних представників галузі. Адже через махінації та використання різноманітних схем збитків зазнають, перш за все, чесні платники податків через недобросовісну конкуренцію.

«Нам відомі схемні потоки, знаємо їх напрями, і така ситуація нас не влаштовує. Ми бачимо інституційні можливості це змінити. І в цьому нам потрібна підтримка бізнесу, який веде  свою діяльність прозоро. Ми маємо спільно розібратися з тіньовим обігом на ринку і запропонувати рівні для всіх правила гри», – підкреслив очільник ДПС.

Олексій Любченко також зазначив, що для ефективної реалізації всіх заходів залучатиме і міжнародних експертів. Їх консультативна допомога та досвід дозволять всебічно проаналізувати ситуацію та визначити найоптимальніші шляхи вирішення проблемних питань.

У свою чергу представники тютюнової галузі висловили готовність до співпраці, оскільки зацікавлені в прозорості ринку. Вони готові зібратися за «круглим столом», поділитися своїми напрацюваннями і баченням ситуації та спільно навести лад на ринку обігу тютюнової продукції.

 

Олексій Любченко та представники лікеро-горілчаної галузі обговорили кроки покращення роботи ринку алкогольної продукції

Як покращити функціонування лікеро-горілчаної галузі та які кроки необхідно здійснити для детінізації цієї сфери обговорили сьогодні Голова ДПС Олексій Любченко та представники компаній лікеро-горілчаної галузі в Україні.

Під час зустрічі представники бізнесу мали змогу почути відповіді від керівництва податкової служби на актуальні питання. Вони також висловили пропозиції, які сприятимуть підвищенню продуктивності виробництва алкогольної продукції та підтримки вітчизняного виробника, що, у свою чергу, дозволить забезпечити до бюджету додаткові кошти.

«Сьогодні в ДПС ми вибудовуємо нову стратегію роботи, яка б дозволила нам за рахунок ефективного адміністрування податків, розвитку електронних сервісів створити необхідні умови для роботи бізнесу. Для визначення основних проблемних питань у тій чи іншій сфері ми вирішили провести зустрічі з бізнес-спільною. Такий формат безпосереднього спілкування дозволить нам вибудувати партнерські взаємовідносини та оперативно вирішувати всі питання. Більше того, саме під час таких зустрічей ми матимемо змогу спільно знайти оптимальні рішення, які задовольнятимуть і бізнес, і державу», – наголосив Олексій Любченко.

За його словами, фахівцями ДПС було проаналізовано діяльність ринку лікеро-горілчаної продукції, ефективність впровадження останніх законодавчих змін, окреслено низку питань, які потребують першочергового вирішення. І в цьому значною допомогою стануть пропозиції учасників ринку.

Важливу увагу під час зустрічі було приділено впровадженню електронної акцизної марки, на яку очікує як бізнес, так і держава. Так, ДПС вже розроблено концепцію впровадження комплексної системи електронної акцизної марки, яка передбачає додаткові елементи: систему обліку життєвого циклу акцизної марки, модуль логістичного контролю акцизної марки (без унікального та коштовного обладнання та сторонніх послуг) за допомогою агрегаційних QR-кодів та модуль контролю реалізації підакцизних товарів алкогольної групи за допомогою сканування акцизної марки. Наразі спільно з Мінфіном опрацьовується план впровадження марки.  

Одним з результатів впровадження електронної акцизної марки стане і детінінзація ринку підакцизної продукції. Варто зауважити, що саме на детінізації ринку та ліквідації тіньового обігу алкогольних напоїв наголошували під час зустрічі представники бізнесу. Так, одним з кроків, на їх думку, є посилення контролю щодо реалізації норми Податкового кодексу, яка передбачає передачу інформації з лічильників, встановлених на виробництвах, на сервер ДПС. Це дозволить упередити обіг нелегальної продукції.

Цікавою пропозицією від бізнесу стала ідея наклеювання імпортних марок акцизного податку на товар безпосередньо на митних складах на території України. Це сприятиме створенню нових робочих місць та залученню додаткових коштів до бюджету. Олексій Любченко запропонував надати до ДПС розроблений бізнесом законопроект для опрацювання та пропозицій.

«ДПС відкрита до спілкування і впровадження тих ідей та законодавчих норм, які дозволять нам спростити роботу бізнесу та водночас сприятимуть створенню додаткових робочих місць. Ми в правовому полі будемо підтримувати позитивні ідеї та допомагати в їх реалізації», – зазначив Олексій Любченко.

Для підтримання конструктивного діалогу учасники домовилися проводити такі зустрічі частіше, що, у свою чергу, сприятиме усуненню непорозумінь між бізнесом та податківцями.  

 

Голова ДПС зустрівся з Президентом Американської торговельної палати в Україні

Основні напрями подальшої співпраці та нагальні питання взаємодії у реформуванні податкової сфери обговорили під час зустрічі Голова ДПС Олексій Любченко та Президент Американської торговельної палати в Україні Андрій Гундер.

За словами Голови ДПС, підтримка ефективного діалогу між бізнесом і органами виконавчої влади набуває все більшої актуальності, і у цьому ключі конструктивна взаємодія податкової служби та представників Американської торговельної палати сприятиме успішному впровадженню реформ податкового відомства, досягненню консенсусу інтересів держави і бізнесу.

Активна позиція представників Американської торговельної палати забезпечує можливість податковій службі отримувати зворотній зв’язок з іноземним бізнесом в Україні, оперативно реагувати на можливі проблемні ситуації, оцінювати результативність запроваджених заходів, та, за необхідності, вчасно вносити корективи та  реалізовувати нові проєкти.

Олексій Любченко розповів про пріоритети у реформуванні служби на найближчу перспективу, серед яких – удосконалення процесів адміністрування податків, забезпечення прозорості діяльності ДПС, розвиток ІТ-технологій, покращення обслуговування платників та розширення спектру електронних сервісів, кадрова реформа служби.

У свою чергу Президент Американської торговельної палати в Україні Андрій Гундер відзначив тривалу і позитивну історію співпраці з податковою службою та висловив впевненість у її динамічному розвитку для продовження економічних реформ, сприяння функціонуванню ділового середовища в Україні на засадах справедливості та прозорості.

 

Олексій Любченко та Марчін Свєнчіцький обговорили напрями подальшої співпраці ДПС та Ради бізнес-омбудсмена

Механізми співпраці між Державною податковою службою України та Радою бізнес-омбудсмена обговорили Голова ДПС Олексій Любченко та Бізнес-омбудсмен Марчін Свєнчіцький.

Під час зустрічі Голова ДПС Олексій Любченко акцентував увагу на основних напрямах реформування податкової служби та зміни акцентів у роботі з платниками податків.

За його словами, головними принципами у роботі з бізнесом є відкритість, конструктивний діалог та готовність до співпраці. Ефективній реалізації цих принципів і сприятиме співпраця з Радою бізнес-омбудсмена, яка представляє інтереси представників бізнес-спільноти.

Співробітництву з Радою бізнес-омбудсмена в ДПС приділяється велика увага. Так, систематично проводяться робочі зустрічі фахівців ДПС з представниками Ради у форматі засідань експертних груп, опрацьовуються звернення щодо проблемних питань суб’єктів підприємницької діяльності, направлені до РБО.

Як відзначив Олексій Любченко, завдання податкової зробити такі зустрічі результативними, з дотриманням усіх прав як бізнесу, так і держави. І в цьому питанні Рада бізнес-омбудсмена має стати неупередженим арбітром, який відстоює законність вимог обох сторін.

Довідково: Співпраця ДПС з Радою бізнес-омбудсмена здійснюється на підставі Меморандуму про партнерство та співробітництво між Радою бізнес-омбудсмена та Державною податковою службою України, укладеного 6 листопада 2019 року.

 

Михайло Тітарчук: ДПС підтримує ініціативи, спрямовані на цифровізацію послуг для платників податків

Для Державної податкової служби України на сьогодні пріоритетом залишається розвиток сервісної складової та цифровізація послуг для платників. Саме тому всі ініціативи інших органів державної влади, які дозволяють полегшити платникам податків та громадянам процес отримання послуг, завжди підтримуються.

Так, ДПС активно долучилася до впровадження нового експериментального проекту «Е-малятко», який стартував на початку цього року, та реалізації його другого етапу ІD-14. Новий сервіс, що дозволяє дітям, яким виповнилося 14 років, отримати 2 послуги за 1 заявою – оформлення паспорта та номера платника податків презентували сьогодні Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, заступник Голови ДПС Михайло Тітарчук та Голова Державної міграційної служби Максим Соколюк.

«Державна податкова служба завжди відкрита до співпраці і впровадження нових електронних послуг. Таким чином ми забезпечуємо цифровізацію в дії. Впровадження сервісу ІD-14 – це дуже правильна ініціатива і ми, як співвиконавці, активно її підтримали. Звісно, раніше отримання паспорту та ідентифікаційного коду  було тернистим шляхом та потребувало часу. На сьогодні це стало швидким та зручним процесом», – зазначив заступник Голови ДПС Михайло Тітарчук під час презентації запуску послуги ІD-14.

Завдяки новому сервісу спрощено процедуру отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків під час отримання паспорта. Дітям вже не потрібно буде звертатися до податкової для отримання податкового номеру.

Для цього Державною податковою службою вже розроблено новий Web-сервіс, через який здійснюється прийом заяв для реєстрації дитини в Державному реєстрі. Ці заяви надходять безпосередньо від Державної міграційної служби. ДПС присвоює податковий номер та відправляє його до Державної міграційної служби для внесення до  паспорта громадянина України у формі картки.

«Такий сервіс став можливим завдяки плідній співпраці ДПС, Мінцифри та Державної міграційної служби. Вже є діти, які почали отримувати дані ІD-карти з податковим номером. Це тільки початок. Ми маємо дуже багато напрацювань, як покращити послуги, на які витрачається забагато часу», – підкреслив Михайло Тітарчук.

Сервіс функціонує за допомогою інтеграції Державного реєстру фізичних осіб – платників податків до системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів «Трембіта». Саме за допомогою «Трембіти» і здійснюється комунікація двох реєстрів, задіяних у наданні комплексної послуги. Це – Державний реєстр фізичних осіб – платників податків та Єдиний державний демографічний реєстр.

Нагадуємо, що ДПС бере участь у реалізації експериментального проекту «Е-Малятко», що дозволяє батькам зареєструвати новонароджену дитину в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків під час державної реєстрації народження.

 

Платники податків сплатили до бюджетів усіх рівнів 997,0 млн.грн. податків і зборів

Начальник Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Володимир Джавун повідомив, що протягом січня-травня 2020 року забезпечено збір платежів до бюджетів усіх рівнів в сумі 997,0 млн. грн., що на 11,3 млн. грн більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту збору платежів до відповідного періоду минулого року склав 101,2 відсотків.

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області висловлює вдячність платникам податків за сумлінну та своєчасну сплату податків, розуміння важливості наповнення бюджетів, від чого залежить соціально-економічний розвиток країни та регіону.

 

На розвиток місцевих громад Нікопольського регіону

надійшло 627,0  млн гривень податків й зборів

Начальник Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Володимир Джавун повідомив, щодо надходжень податків і зборів до бюджетів місцевих громад Нікопольського регіону. За січень-травень 2020 року. надійшло 627,0 млн грн.

Керівник Нікопольського управління акцентував увагу на трійку податків-лідерів, які наповнюють місцеві бюджети.

Перше місце традиційно обіймає податок на доходи фізичних осіб, який є основним джерелом надходжень. За січень-травень 2020 року надійшло 424,0 млн грн цього податку.

Друге місце належить платі за землю – 90,5 млн грн.

На третьому місці – єдиний податок – 65,2 млн грн.

«Завдяки повній та своєчасній сплаті податків, рівномірного поповнення бюджету, та злагодженій взаємодії податківців з платниками податків вдається досягти позитивної динаміки надходжень до бюджету» зазначив Володимир Джавун.

 

Надходження єдиного внеску

У січні-травні поточного року платники податків Нікопольського регіону перерахували 309,0 мільйони гривень єдиного внеску. Як зазначила заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко, порівняно з відповідним періодом минулого року рівень сплати єдиного внеску зріс на 18,2 мільйони гривень.

Серед основних джерел надходжень єдиного внеску – нарахування і сплата єдиного внеску роботодавцями із заробітних плат найманих працівників, від виплат грошового забезпечення військовослужбовцям, а також від фізичних осіб-підприємців, членів фермерських господарств і самозайнятих осіб.

 

Кампанія «Декларування – 2020» триває

Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко нагадує, що триває кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2019 року.

Цьогоріч терміни подання декларації і сплати податкового зобов’язання з податку на доходи  фізичних осіб та військового збору змінені. Так,  громадяни подають декларацію за звітний (податковий)  2019 рік - до 1 липня 2020 року. Тобто, останній день подання декларації за звітний 2019 рік – 30 червня 2020 року.

Податкові зобов’язання, визначені фізичними особами у таких деклараціях, мають бути сплачені до 1 жовтня 2020 року.

Декларація подається за формою, затвердженою наказом МФУ від 02.10.15 № 859 (у редакції від 25.04.2019 № 177).

Звертаємо увагу, що податкова декларація про майновий стан і доходи обов’язково подається громадянами при отриманні ними:

- доходів не від податкових агентів (тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як самозайняті особи);

- доходів від податкових агентів, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування;

- іноземного доходу;

- в інших передбачених Кодексом випадках.

При цьому, обов’язок щодо подання податкової декларації вважається виконаним і декларація не подається, якщо громадяни отримували доходи:

- від податкових агентів, які не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

- лише від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених ІV розділом Кодексу;

- від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів за якими був сплачений податок на доходи фізичних осіб та військовий збір;

- у вигляді об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок на доходи фізичних осіб і військовий збір.

На період карантинних обмежень рекомендуємо громадянам скористатись послугами Електронного кабінету платника (https://cabinet.tax.gov.ua/)  та подати  податкову декларацію в режимі онлайн.

 

Єдиний внесок: оскарження вимоги про сплату боргу

Начальник відділу по роботі з податковим боргом Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Павло Роденко звертає увагу платників, що у разі виникнення боргу по сплаті єдиного внеску, податковим органом надсилається вимога про сплату боргу (недоїмки). Суму, зазначену у вимозі, необхідно сплатити у 10-денний термін (тобто протягом десяти календарних днів).

Якщо платник не погоджується з такою вимогою він має право її оскаржити, а саме:

- подати скаргу до ДПС (в адміністративному порядку);

- подати позов до суду (в судовому порядку).

Зауважимо, що факт оскарження податкової вимоги не є підставою для проведення коригувань в інтегрованій картці платника з метою виведення боргу (недоїмки) з єдиного внеску. Факт оскарження боржником вимоги по ЄСВ лише призупиняє заходи примусового стягнення з боку податкового органу, але не скасовує нарахування.

«Своєчасна та у повному обсязі сплата єдиного внеску – це можливість держави забезпечити виконання соціальних гарантій перед своїми громадянами» зазначив Павло Роденко.

 

Платники Дніпропетровщини за п’ять місяців 2020 року спрямували до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску 24,8 мільярди гривень

За січень - травень 2020 року платниками Дніпропетровщини спрямовано до бюджетів усіх рівнів (без урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) 18 млрд 339,9 млн гривень.

Так, до державного бюджету надійшло 8 млрд 909,8 млн грн., до місцевих бюджетів регіону – 9 млрд 430,1 млн гривень.

За підсумками п’яти місяців поточного року єдиного внеску  на загальнообов’язкове державне соціальне страхування надійшло 6 млрд 507,4 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 221,6 млн гривень.

 

ДФС спільно з СБУ викрито фінансові махінації з бюджетними коштами при будівництві доріг

Співробітниками Головного управління контррозвідувального захисту інтересів держави у сфері економічної безпеки СБУ та Слідчого управління фінансових розслідувань Офісу великих платників ДФС під процесуальним керівництвом Офісу генерального прокурора викрито фінансові махінації з бюджетними коштами транспортної галузі при будівництві у 2018-2019 роках доріг, у результаті яких бюджетом недоотримано понад 30 млн. грн.

За версією слідства, представниками однієї з великих підрядних організацій, якою систематично виконувались підрядні і субпідрядні роботи під час будівництва і ремонту доріг державного і місцевого значення загального користування, організовано протиправний механізм, що передбачив виведення частини з отриманих бюджетних коштів у «тіньовий» сектор економіки з використанням реквізитів компаній-контрагентів, зареєстрованих на підставних осіб, з метою подальшого заволодіння грошима. Протиправна схема чітко координувалась службовими особами «горе-підрядника».

З метою вилучення доказів функціонування злочинної схеми оперативно-слідчою групою СБУ та ДФСУ під процесуальним керівництвом Офісу генерального прокурора 4 червня поточного року проведені масштабні обшуки у Харківській, Полтавській областях та в місті Києві.

Під час проведення процесуальних дій отримано фінансові та бухгалтерські документи, що підтверджують проведення фіктивних фінансових операцій, печатки вітчизняних та іноземних компаній, з використанням яких обготівковувались бюджетні кошти, а також вилучено готівку у сумі понад 17 млн. грн., законність якої не підтверджено. 

 

Зміни по запровадженню РРО

Законом України від 17.03.2020 № 533-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», який набрав чинності 18.03.2020, відтерміноване запровадження нових правил використання РРО, а саме:

- до 01.08.2020 року впровадження застосування програмних РРО і збільшення розміру штрафних (фінансових) санкцій (було з 19.04.2020);

- до 01.01.2021 року обов’язок застосування РРО фізичними особами-підприємцями платниками єдиного податку другої – третьої груп, які здійснюють розрахунки у сфері інтернет-торгівлі, ресторанного господарства, ювелірної, побутової техніки, медичних послуг, туризму, готелів, секонд-хенду (було з 01.10.2020);

- до 01.04.2021 обов’язок застосування РРО усіма фізичними особами-підприємцями платниками єдиного податку другої - четвертої груп (було з 01.01.2021);

- до 01.01.2021 року перенесено запровадження процедури «Кешбек» (було з 01.10.2020).

 

До уваги «єдинників» - платників ПДВ!

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників єдиного податку, що Законом України від 16.01.2020 № 466-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей у податковому законодавстві» (далі – Закон № 466) запроваджено єдиний звітний період для звітності з ПДВ, який дорівнює календарному місяцю (у тому числі для платників єдиного податку).

Відповідні зміни внесено з метою спрощення адміністрування ПДВ, застосування єдиного підходу до формування показників звітності.

Норми визначені оновленим абзацом першим п. 202.1 ст. 202 Податкового кодексу України.

Закон № 466 набрав чинності 23.05.2020.

 

Застосування реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних РРО відтерміновано

Начальник Нікопольської ДПІ Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Наталія Міщенко повідомляє, що у зв’язку з впровадженням карантину, спрямованого на запобігання виникненню та поширенню на території України коронавірусної хвороби, Законом України від 17.03.2020 №533-ІХ відтерміновано застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) та/або програмних РРО для фізичних осіб - підприємців – платників єдиного податку другої – четвертої групи:

- можливість застосування програмних РРО, як альтернатив класичним РРО, збільшення розміру штрафних (фінансових) санкцій з 19 квітня 2020 року перенесено на 01 серпня 2020;

- запровадження механізму «Кешбек»; застосування РРО та/або програмних РРО для окремих видів діяльності  перенесено з 01 жовтня  2020 року на 01 січня 2021 року;

- обов’язок застосування РРО усіма фізичними особами – підприємцями платниками єдиного податку другої – четвертої групи  незалежно від видів діяльності та обсягу доходу перенесено запровадження обов’язкового використання РРО та/або програмних РРО з 01 січня 2021 року на 01 квітня 2021 року.

Довідково: Програмний РРО - це програмний, програмно-апаратний або програмно-технічний комплекс у вигляді технологічного та/або програмного рішення, що використовується на будь-якому пристрої та у якому фіскальні функції реалізовано через фіскальний сервер ДПС і який призначений для реєстрації розрахункових операцій.

 

Звернутися до Контакт-центру Державної податкової служби України тепер можна через чат та месенджери

Відтепер Контакт-центр Державної податкової служби України має чат в «ЗІР»  і в месенджерах – viber та telegram. Про це повідомив директор Інформаційно-довідкового департаменту ДПС Іван Романов.

«Запустили чат та месенджери. До нього можна постукатися з вебпорталу Державної податкової служби України, розділ «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» https://tax.gov.ua/, а також з сайту Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (скорочено ЗІР) https://zir.tax.gov.ua/, або його мобільної версії», – зазначив Іван Романов.

За його словами, запроваджено й оцінку клієнтом наданої консультації. Тепер саме клієнт визначатиме наскільки корисну допомогу йому надали, а його оцінка допоможе у наповненні «Бази знань» і покращенні якості інформаційно-довідкових послуг ДПС.

(Пресслужба Державної податкової служби України)

 

Завантаження кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів у разі відмови від публікації їх на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що клієнти (користувачі) мають можливість завантажити кваліфіковані сертифікати відкритих ключів на персональний комп’ютер за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» (далі – Програма).

Для початку використання Програми клієнтам (користувачам) необхідно встановити актуальну версію безкоштовної Програми, яку можливо завантажити на офіційному інформаційному ресурсі кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС) (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки – «ІІТ Користувач ЦСК-1»/«Інсталяційний пакет «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1».

Тобто, клієнти (користувачі), які відмовилися від публікації кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС, мають можливість завантажити власні кваліфіковані сертифікати відкритих ключів на персональний комп’ютер за допомогою Програми.

Детальну інформацію щодо роботи Програми та покрокову інструкцію, зокрема стосовно можливості завантаження власних кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, розміщено в Настанові користувача «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1» на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС за посиланням Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки – «ІІТ Користувач ЦСК-1»/«Настанова користувача «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1».

 

Трудовий договір – основа легальних трудових відносин

Нікопольське управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області  звертає увагу роботодавців та найманих працівників на наступне.

Відповідно до ст. 21 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) трудовий договір – це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою.

Працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, та дотримуватись внутрішнього трудового розпорядку, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату й забезпечувати умови праці, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.

Трудовий договір відповідно до ст. 23 КЗпП може бути безстроковим, що укладається на невизначений термін. Може укладатись на визначений термін, встановлений за погодженням сторін, або укладатись на час виконання певної роботи. Тобто норми зазначеної статті визначають терміни трудового договору.

Строковий трудовий договір укладається у випадках, коли трудові відносини не можуть бути встановленими на невизначений термін з урахуванням характеру наступної роботи, умов її виконання або інтересів працівника та в інших випадках, передбачених законодавчими актами.

Згідно з частиною 2 ст. 23 КЗпП можливість встановлення законодавчими актами випадків, коли допускається укладення строкових трудових договорів, не обмежена. Так, відповідно до ст. 7 КЗпП передбачена можливість укладення строкового трудового договору з тимчасовими та сезонними працівниками; суддями, сільським, селищним, міським головою тощо.

Статтею 23 КЗпП визначено також випадок укладення трудового договору на термін, що пов’язаний з інтересами працівника. В заяві про прийняття на роботу бажано вказати обставини, що спонукають працівника найматись на роботу за строковим трудовим договором.

Нормами статті 391 КЗпП визначено, якщо після закінчення строку трудового договору (пункти 2 і 3 ст. 23 КЗпП) трудові відносини фактично тривають і жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія цього договору вважається продовженою на невизначений строк.

Крім того, якщо трудові договори були переукладені один чи декілька разів, за винятком випадків, передбачених частиною другою ст. 23 КЗпП, то такі договори вважаються такими, що укладені на невизначений строк.

 

Чи можливо громадянам дізнатися про наявність податкового боргу в Електронному кабінеті?

Фізичні особи – громадяни, які не є суб’єктами господарювання, можуть отримати інформацію про наявність або відсутність у них податкового боргу, використавши Електронний кабінет, зайти до якого можна за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Приватна частина Електронного кабінету через режим «Стан розрахунків з бюджетом» відкриває доступ до особових рахунків користувача зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника).

Суми заборгованості перед бюджетом позначені червоним кольором.

До приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету вхід здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації - id.gov.ua (MobileID та BankID).

 

Як перевірити платнику фіскальний касовий чек в Електронному кабінеті?

Законом України «Про внесення змін до законів України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» передбачено можливість подання покупцями (споживачами) скарги щодо порушення встановленого порядку проведення розрахункових операцій продавцями товарів (послуг).

Після здійснення покупки покупці (споживачі) можуть здійснити перегляд фіскального касового чеку, що формується як звичайними реєстраторами розрахункових операцій (далі - РРО), так і програмними РРО, застосувавши електронний сервіс «Пошук фіскального чеку», який функціонує у відкритій частині Електронного кабінету.

У відкритій частині Електронного кабінету покупці матимуть можливість перевірити достовірність фіскального касового чеку, встановивши факт його наявності у базах ДПС. Для пошуку та перегляду фіскального касового чеку необхідно ввести фіскальний номер РРО, дату та час видачі чеку.

У разі відсутності або невідповідності реквізитів чеку даним інформаційних баз ДПС, покупці (споживачі) можуть надіслати до ДПС письмове звернення, додавши копії отриманих розрахункових документів.

ДПС вивчить причину відсутності чеку у інформаційних базах та застосує відповідних заходів.

Для подання скарги про недійсний фіскальний чек заявник має ідентифікувати себе через приватну частину Електронного кабінету.

 

Шановні платники податків!

Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що останнім часом почастішали випадки, коли невідомі особи від імені керівного складу Нікопольського управління звертаються до приватних підприємців та інших суб’єктів господарювання з вимогою надання грошових коштів або певних безкоштовних послуг погрожуючи так-званими перевірками та застосуванням штрафних санкцій.

Наполегливо радимо громадянам бути пильними та обачними, не вірити сумнівним пропозиціям та ретельно перевіряти інформацію.

Тож, у разі отримання подібної інформації та для недопущення у подальшому подібних випадків шахрайства просимо звертатися до Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області  за номером телефону: (0566) 68-70-54.

 

Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).

У період карантину Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.

 

 

Сектор забезпечення роботи


Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

09.06.2020 12:52