Сеанс телефонного зв’язку
«гаряча лінія» на тему «Актуальні питання по єдиному соціальному внеску»
Відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»
на тему «Актуальні питання по єдиному соціальному внеску».
На запитання платників відповіла начальник управління
по роботі з податковим боргом Головного управління ДПС у Дніпропетровській
області Світлана Цегельська.
Питання 1. Підскажіть, скасування штрафів, пені та
перевірок на період дії карантину стосуються усіх платників ЄСВ?
Відповідь: Так, усіх платників ЄСВ, як
роботодавців, так і самозайнятих осіб.
Питання 2. Чи зарахують у страховий стаж місяці,
за які звільнили самозайнятих осіб від сплати ЄСВ?
Відповідь: Самозайнятим особам, яких звільнили від
нарахування та сплати ЄСВ на період дії карантину, такі періоди включать до
страхового стажу для призначення пенсії та вважатимуть, що страхові суми було
сплачено у розмірі мінімального страхового внеску, визначеного законодавством
для кожного з таких періодів. Відповідну норму внесли до Прикінцевих положень Закону
України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" від
09.07.2003 №1058-IV.
Питання 3. Доброго дня. Чи звільнили роботодавців
від нарахування ЄСВ на зарплату працівників?
Відповідь: Така норма відсутня в Законі України
від 17.03.2020 № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та
інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення
заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної
хвороби (COVID-19)».
Питання 4. Прошу відповісти на таке питання: як
дізнатися про наявність/відсутність заборгованості з ЄСВ?
Відповідь: Для цього можна особисто звернутися до
ДПС з відповідною письмовою заявою, або безпосередньо переглянути інформацію
щодо заборгованості зі сплати ЄСВ в «Електронному кабінеті платника», обравши в
меню приватної частини кабінету «Стан розрахунків з бюджетом».
Результати проведення перевірок бізнесу Дніпропетровщини
За січень – квітень 2020 року підрозділами
податкових перевірок, трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області проведено 387 перевірок,
за результатами яких донараховано 399,8 млн гривень.
У порівнянні з січнем – квітнем 2019 року, при
зменшенні кількості проведених перевірок майже вдвічі, (387 проти 586) рівень
стягнення донарахованих сум збільшився на 4,5 відсотка.
«Законами України від 17.03.2020 №533-ІХ «Про
внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо
підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на
запобігання і поширення короновірусної хвороби (COVID - 19) та від 30.03.2020 №
540-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на
забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з
поширенням короновірусної хвороби COVID - 19)» установлено мораторій на
проведення документальних та фактичних перевірок, крім документальних
позапланових перевірок з підстав, визначених підпунктом 78.1.8 пункту 78.1
статті 78 ПКУ та фактичних перевірок в частині окремих порушень» - зазначила
начальник управління податкових перевірок, трансфертного ціноутворення та
міжнародного оподаткування Головного управління ДПС у Дніпропетровській області
Ольга Мазур.
Відеоурок № 6 (частина 1). Преференції для платників податку на прибуток
Відеоматеріали за темою розміщено за посиланням:
https://dp.tax.gov.ua/media-ark/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materiali/6270.html
а також:
► на офіційній сторінці «ДПС у Дніпропетровській
області» соціальної мережі Facebook за посиланням:
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/videos/2655113248059510/
та
► на каналі популярного відеохостингу You Tube за
посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=pyXCW7r9u5Q
Звернутися до Контакт-центру Державної податкової служби України тепер можна
через чат та месенджери
Відтепер Контакт-центр Державної податкової служби
України має чат в «ЗІР» і в месенджерах
– viber та telegram. Про це повідомив директор Інформаційно-довідкового
департаменту ДПС Іван Романов.
«Запустили чат та месенджери. До нього можна
постукатися з вебпорталу Державної податкової служби України, розділ
«Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» https://tax.gov.ua/, а також
з сайту Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (скорочено ЗІР)
https://zir.tax.gov.ua/, або його мобільної версії», – зазначив Іван Романов.
За його словами, запроваджено й оцінку клієнтом
наданої консультації. Тепер саме клієнт визначатиме наскільки корисну допомогу
йому надали, а його оцінка допоможе у наповненні «Бази знань» і покращенні
якості інформаційно-довідкових послуг ДПС.
(Пресслужба Державної податкової служби України)
Подбайте про свій соціальний захист – своєчасно сплатіть єдиний внесок!
Вчасне здійснення державою зобов’язань перед
громадянами, а саме: виплата пенсій і надання соціальних допомог, напряму
залежить від наповнюваності державних цільових фондів за рахунок єдиного внеску
на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок). У
випадку несплати єдиного внеску у держави бракує коштів для належних виплат, а
громадяни позбавлені соціального захисту.
По Дніпропетровській області заборгованість зі
сплати єдиного внеску станом на 01.05.2020 року складає понад 1 млрд гривень.
Слід пам’ятати, що єдиний внесок підлягає
обов’язковій сплаті, незалежно від фінансового положення платника.
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області
(далі – ГУ ДПС) звертає увагу на зміни, які діють з 18.03.2020 та котрі мають
підтримати платників податків на період заходів, що спрямовані на запобігання
виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19).
Тимчасово, за періоди з 01 по 31 березня та з 01
по 30 квітня 2020 року звільняють від нарахування, обчислення та сплати єдиного
внеску за себе:
- фізичні особи – підприємці, у т. ч. які
перебувають на спрощеній системі оподаткування;
- особи, які провадять незалежну професійну
діяльність;
- члени фермерського господарства, якщо вони не
належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах.
При цьому платники єдиного внеску на власний
розсуд вирішують, чи користуватися їм таким правом.
Роботодавці, зокрема й згадані вище особи, які
мають найманих працівників, зобов’язані сплачувати єдиний внесок із зарплати
своїх працівників. Їх звільнили лише від штрафних санкцій (визначені ч. 11 ст.
25 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного
внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» із змінами і
доповненнями) на період з 01 по 31 березня, з 01 по 30 квітня та з 01 по 31
травня 2020 року за такі порушення:
- несвоєчасна сплата (несвоєчасне перерахування)
єдиного внеску;
- неповна сплата або несвоєчасна сплата суми
єдиного внеску одночасно з видачею сум виплат, на які нараховують єдиний внесок
(авансових платежів);
- несвоєчасне подання звітності з єдиного внеску
до податкових органів.
Також протягом періодів з 01 по 31 березня, з 01
по 30 квітня та з 01 по 31 травня 2020
року усім платникам єдиного внеску пеня не нараховується.
Якщо платник вже здійснив оплату внесків за
березень та квітень 2020 року до набрання чинності змін, такі суми
зараховуватимуться (без будь-яких заяв платників єдиного внеску) у рахунок
майбутніх платежів (за умови відсутності у такого платника сум недоїмки,
штрафних санкцій та/або пені з цього внеску), крім випадків самостійного
визначення таким платником бази нарахування єдиного внеску за звітній період у
звіті.
ГУ ДПС звертається до платників податків
дотримуватися норм діючого законодавства при сплаті єдиного внеску.
А тим фізичним особам – підприємцям, хто не
отримує дохід і фактично не здійснює будь-яку підприємницьку діяльність, –
ініціювати процедуру державної реєстрації припинення підприємницької діяльності
чи зняття з обліку, як самозайнятих.
Подбайте про свій соціальний захист - своєчасно сплатіть єдиний внесок!
Відеоматеріали по темі розміщено за посиланням:
https://dp.tax.gov.ua/media-ark/videogalereya/prezentatsii-ta-inshi-materiali/6260.html
а також:
► на офіційній сторінці «ДПС у Дніпропетровській
області» соціальної мережі Facebook за посиланням:
https://www.facebook.com/tax.dnipropetrovsk/videos/1176094402738242
та
► на каналі популярного відеохостингу You Tube за
посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=4f8WtNTAX3M
Надходження єдиного внеску
У січні-квітні поточного року платники податків
Нікопольського регіону перерахували 252,0 мільйони гривень єдиного внеску. Як
зазначила заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з
фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія
Пушко, порівняно з відповідним періодом минулого року рівень сплати єдиного
внеску зріс на 20,6 мільйони гривень.
Серед основних джерел надходжень єдиного внеску –
нарахування і сплата єдиного внеску роботодавцями із заробітних плат найманих
працівників, від виплат грошового забезпечення військовослужбовцям, а також від
фізичних осіб-підприємців, членів фермерських господарств і самозайнятих осіб.
Дистанційна взаємодія з контролюючими органами економить час
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області повідомляє, що 09.03.2020 набрав чинності наказ Міністерства фінансів
України від 29.01.2020 № 30 «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію
платників податку на додану вартість» (далі – Наказ № 30), яким розширено коло
осіб, уповноважених платником ПДВ на подання до контролюючого органу запиту про
отримання витягу з реєстру платників ПДВ.
Так, вищезазначеним Наказом № 30 передбачено
можливість подати такий запит особою, відповідальною за ведення бухгалтерського
обліку.
Запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ
за формою № 1-ЗВР (код форми j 1301704) можливо подати за допомогою
Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua) або будь-якого іншого
програмного забезпечення, що використовується для подання звітності.
Звертаємо увагу платників, що користуючись
електронними сервісами ДПС України, заощаджується час.
ДПС на офіційному вебпорталі представлена низка
електронних сервісів, які допомагають спілкуватись з контролюючими органами
дистанційно:
● Електронний кабінет, через який можна подати
звітність, отримати довідку тощо https://cabinet.tax.gov.ua/login
● Реєстри податкової
https://cabinet.tax.gov.ua/registers
● Пошук фіскального чека
https://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check
● Пошук марки акцизного податку
https://cabinet.tax.gov.ua/registers/mark
● Дізнайся більше про свого бізнес-партнера
https://tax.gov.ua/businesspartner
● Бланки податкової звітності
https://cabinet.tax.gov.ua/form
● Он-лайн – консультація
https://cabinet.tax.gov.ua/help/sendlist.html#label-sendlist
● Отримання довідки про доходи в електронному
вигляді https://www.youtube.com/watch?v=84w1m93W3nM
● Декларація про майновий стан і доходи для
громадян https://www.youtube.com/watch?v=i9prExAfrY4
Дію податкових преференцій продовжено до закінчення карантину
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/419009.html повідомила наступне.
Верховна Рада України прийняла Закон «Про внесення
змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо додаткової
підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на
запобігання виникнення і поширення короновірусної хвороби (COVID-19)», яким
продовжено дію податкових преференцій до закінчення карантину (законопроєкт №
3329-д). Наразі Закон передано на підпис Президенту України.
Відповідно до Закону продовжено:
- строк незастосування штрафних санкцій за
порушення податкового законодавства з 01 березня по останній календарний день
місяця, в якому Уряд оголосить про закінчення дії карантину;
- мораторій на проведення документальних та
фактичних перевірок по останній календарний день місяця (включно), в якому
завершується дія карантину;
- строк ненарахування пені по останній календарний
день місяця (включно), в якому завершується дія карантину;
- термін оприлюднення оновленого плану-графіку
перевірок, а саме протягом 10 календарних днів з дня завершення дії карантину.
Також Законом звільнено фізичних осіб –
підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, від сплати
ЄСВ за себе з 01 по 31 травня 2020 року та продовжено строк незастосування
штрафних санкцій за порушення сплати ЄСВ та несвоєчасне подання звітності з ЄСВ
з 01 березня по останній календарний день місяця (включно), в якому
завершується дія карантину.
Крім того, передбачено надання компенсації
медичним та іншим працівникам закладів охорони здоров’я, що безпосередньо
зайняті у ліквідації епідемії та здійсненні заходів з запобігання поширенню
гострої респіраторної хвороби COVID-19, лікуванні пацієнтів із випадками
гострої респіраторної хвороби COVID-19 (за переліком МОЗ), суми ПДФО, утриманої
з доходів у вигляді доплат до заробітної плати. Компенсації підлягають суми
ПДФО нараховані на доплати до заробітної плати за періоди з 01 по 31 травня та
з 01 по 30 червня 2020 року.
Звільняються від оподаткування ПДФО та військовим
збором доходи у вигляді допомоги по частковому безробіттю, які виплачуються
роботодавцем відповідно до статті 471 Закону України «Про зайнятість населення»
із змінами. Звільнення розповсюджується на період з 02.04.2020 до завершення
карантину.
Детальніше про законопроєкт № 3329-д – за
посиланням:
https://rada.gov.ua/news/Novyny/192589.html?fbclid=IwAR3203f-GyLVdZXuFUB4UnXSvQD8juMbT7YvjIZWm_MUut7Em2MFtPH_f-c
Завантаження кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів у разі відмови
від публікації їх на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області повідомляє, що клієнти (користувачі) мають можливість завантажити
кваліфіковані сертифікати відкритих ключів на персональний комп’ютер за
допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» (далі – Програма).
Для початку використання Програми клієнтам
(користувачам) необхідно встановити актуальну версію безкоштовної Програми, яку
можливо завантажити на офіційному інформаційному ресурсі кваліфікованого
надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
(далі – КН ЕДП ІДД ДПС) (www.acskidd.gov.ua) за посиланням Головна/«Отримання
електронних довірчих послуг»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого
електронного підпису чи печатки – «ІІТ Користувач ЦСК-1»/«Інсталяційний пакет
«ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1».
Тобто, клієнти (користувачі), які відмовилися від
публікації кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів на офіційному інформаційному
ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС, мають можливість завантажити власні кваліфіковані
сертифікати відкритих ключів на персональний комп’ютер за допомогою Програми.
Детальну інформацію щодо роботи Програми та
покрокову інструкцію, зокрема стосовно можливості завантаження власних
кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, розміщено в Настанові користувача
«ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1» на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС
за посиланням Головна/«Отримання електронних довірчих послуг»/«Програмне
забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки – «ІІТ
Користувач ЦСК-1»/«Настанова користувача «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1».
Центрами обслуговування платників Дніпропетровської області з початку року
надано 96,3 тис. адміністративних послуг
При державних податкових інспекціях Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області функціонують 37 Центрів
обслуговування платників (ЦОП), де платники податків можуть отримати широкий
спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.
Центрами забезпечується надання 31 виду
адміністративних послуг.
Загалом у січні – квітні 2020 року працівниками
ЦОП опрацьовано 98,5 тис. звернень у сфері надання адміністративних та інших
послуг, з яких 96,3 тис. – надано адміністративні послуги.
З переліком адміністративних послуг, що надаються
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області та Інформаційними картками
адміністративних послуг можна ознайомитись на офіційному субсайті
«Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» у розділі
«Адміністративні послуги».
З метою запобігання та розповсюдження коронавірусу
СОVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій режим
роботи ЦОПів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області змінено.
Наполегливо рекомендуємо платникам утриматися від
відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби! Особливо,
якщо проблему, з якою ви збираєтеся звернутися до ЦОП, можливо вирішити
дистанційно (он-лайн або поштою).
Режим роботи центрів обслуговування платників
Дніпропетровської області на період карантину розміщено на головній сторінці
субсайту «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» у розділі -
«Діяльність» / «Адміністративні послуги» / «Адміністративні послуги, що
надаються ГУ ДПС» за посиланням
https://dp.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/administrativni-poslugi-golov-upr-dfs/
.
Також, ви можете переглянути відеоуроки, які
оприлюднені на порталі ДПС України з роз’ясненнями як користуватися
електронними сервісами ДПС за посиланням
https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/ .
Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»
До уваги платників податків! 28 травня 2020 року о
10-00 год. відбудеться сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» за тел. (0566)
68-68-98 на тему: «Особливості кампанії декларування доходів 2020. Зміни до
законодавства стосовно застосування РРО».
На запитання відповідатиме заступник начальника
відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського
управління Головного управління ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко.
ДПС безкоштовно видано 410 тисяч кваліфікованих сертифікатів відкритих
ключів
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області інформує.
ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/418302.html повідомила про наступне.
Протягом січня – квітня 2020 року послугами
кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС скористались 150
тис. клієнтів. Їм безкоштовно видано 410 тис. кваліфікованих сертифікатів
відкритих ключів.
Найчастіше за ключами зверталися фізичні особи. За
вказаний період майже 88 тис. осіб отримали 176,9 кваліфікованих сертифікатів.
Кількість юридичних осіб склала 62 тис. осіб. Їм
видано 233 тис. кваліфікованих сертифікатів.
Електронним сервісом повторного формування
сертифікатів за електронним запитом скористалися майже 50,5 тис. клієнтів, з
яких 24,9 тис. – юридичних та 25,6 тис. – фізичних осіб. За електронними
запитами сформовано 102,2 тис. сертифікатів.
Усього з початку діяльності надавача видано майже
8,6 млн кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.
Нагадуємо, що за допомогою сервісу повторного
формування сертифікатів за електронним запитом кожен клієнт має змогу
самостійно, у режимі 24/7, а головне –
дистанційно, протягом 2 – 3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк
дії до 2 років.
Таким чином, клієнтам центру не потрібно витрачати
свій час та особисто відвідувати центр для отримання сертифіката.
Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть
користувачі, які мають:
► чинні сертифікати (наприклад, до закінчення
строку чинності сертифікатів залишилося декілька днів);
► незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса
реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);
► особистий ключ, доступний лише користувачу та не
скомпрометований.
На Дніпропетровщині триває робота по самостійному погашенню заборгованості
по податках
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській
області постійно проводиться робота у напрямку самостійного погашення
платниками заборгованості по податках.
Завдяки проведеним заходам, а саме: проведення
співбесід з платниками – боржниками у телефонному режимі, публікування
роз’яснювальних статей тощо, платниками Дніпропетровщини самостійно погашено
заборгованість по податках на загальну суму 163,5 млн гривень.
Податковий борг виникає в результаті несплати у
встановлені Податковим кодексом України (далі – ПКУ) строки узгодженого
зобов’язання.
Несплата до бюджету суми узгодженого грошового
зобов’язання може призвести до опису майна в податкову заставу, стягнення
коштів боржника, продаж його майна, стягнення дебіторської заборгованості. Крім
того, в деяких випадках на майно боржника може бути накладено арешт.
Платник самостійно може дізнатись про наявність
податкового боргу в такий спосіб:
- звіривши розрахунки у Центрі обслуговування
платників за місцем його реєстрації;
- скориставшись власним «Електронним кабінетом» з
використанням кваліфікованого електронного підпису;
- скориставшись послугою «Дізнайся більше про
свого бізнес партнера» на вебпорталі ДПС України та субсайті «Територіальні
органи ДПС у Дніпропетровській області».
Відповідно до ст. 59 ПКУ з дня виникнення
податкового боргу контролюючий орган надсилає платнику податкову вимогу, яка
має містити відомості про розмір податкового боргу, що забезпечується
податковою заставою, вимогу погасити податковий борг, а також повідомлення про
наслідки його непогашення.
Факт наявності податкового боргу є підставою для
взяття майна платника податків (балансова вартість якого відповідає сумі
податкового боргу) у податкову заставу.
За деяких обставин на майно боржника може бути
накладений адміністративний арешт у порядку, визначеному ст. 94 ПКУ.
У разі якщо платник податків не сплачує узгоджену
суму грошового зобов’язання (крім випадків, передбачених п. 2 ст.126 ПКУ)
протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до
відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:
- при затримці до 30 календарних днів включно,
наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у
розмірі 10 відсотків погашеної суми податкового боргу;
- при затримці більше 30 календарних днів,
наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, – у
розмірі 20 відсотків погашеної суми податкового боргу,
а також нараховується пеня, за правилами,
визначеними ст. 129 ПКУ.
Самостійна сплата узгоджених грошових зобов’язань
збереже платників податків від застосування фінансових санкцій (пені, штрафів).
Трудовий договір – основа легальних трудових відносин
Нікопольське управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області звертає увагу
роботодавців та найманих працівників на наступне.
Відповідно до ст. 21 Кодексу законів про працю
України (далі – КЗпП) трудовий договір – це угода між працівником і власником
підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною
особою.
Працівник зобов’язується виконувати роботу,
визначену цією угодою, та дотримуватись внутрішнього трудового розпорядку, а
власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи
фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату й
забезпечувати умови праці, передбачені законодавством про працю, колективним
договором і угодою сторін.
Трудовий договір відповідно до ст. 23 КЗпП може
бути безстроковим, що укладається на невизначений термін. Може укладатись на
визначений термін, встановлений за погодженням сторін, або укладатись на час
виконання певної роботи. Тобто норми зазначеної статті визначають терміни
трудового договору.
Строковий трудовий договір укладається у випадках,
коли трудові відносини не можуть бути встановленими на невизначений термін з
урахуванням характеру наступної роботи, умов її виконання або інтересів
працівника та в інших випадках, передбачених законодавчими актами.
Згідно з частиною 2 ст. 23 КЗпП можливість
встановлення законодавчими актами випадків, коли допускається укладення
строкових трудових договорів, не обмежена. Так, відповідно до ст. 7 КЗпП
передбачена можливість укладення строкового трудового договору з тимчасовими та
сезонними працівниками; суддями, сільським, селищним, міським головою тощо.
Статтею 23 КЗпП визначено також випадок укладення
трудового договору на термін, що пов’язаний з інтересами працівника. В заяві
про прийняття на роботу бажано вказати обставини, що спонукають працівника
найматись на роботу за строковим трудовим договором.
Нормами статті 391 КЗпП визначено, якщо після
закінчення строку трудового договору (пункти 2 і 3 ст. 23 КЗпП) трудові
відносини фактично тривають і жодна із сторін не вимагає їх припинення, дія
цього договору вважається продовженою на невизначений строк.
Крім того, якщо трудові договори були переукладені
один чи декілька разів, за винятком випадків, передбачених частиною другою ст.
23 КЗпП, то такі договори вважаються такими, що укладені на невизначений строк.
За січень – квітень до зведеного бюджету надійшло 225,6 млрд гривень
За оперативними даними протягом січня – квітня
2020 року за платежами, що контролюються ДПС, до зведеного бюджету надійшло
(сальдо) 225,6 млрд грн. Це на 16,1 млрд грн, або на 7,7 відс. більше, ніж у
січні – квітні 2019 року.
До державного бюджету надійшло 141,2 млрд грн, що
на 13,0 млрд грн, або на 10,1 відс. більше відповідного показника минулого
року. Місцеві бюджети отримали 84,4 млрд грн. Це на 3,1 млрд грн, або на 3,8
відсотка більше надходжень січня – квітня 2019 року.
Надходження (сальдо) до загального фонду
державного бюджету у січні – квітні 2020 року становили 137,5 млрд грн,
індикативні показники Міністерства фінансів України виконано на 92,2 відсотка.
З початку року платникам податків на рахунки
відшкодовано 51,5 млрд грн податку на додану вартість.
У розрізі основних платежів у січні – квітні 2020
року приріст порівняно з відповідним періодом 2019 року забезпечено з податку
на додану вартість з вироблених в Україні товарів – у 1,4 раза (+ 9,1 млрд
грн), податку на прибуток підприємств на 15,6 відс. (+ 4,8 млрд грн), податку
та збору на доходи фізичних осіб на 10,8
відс. (+ 3,6 млрд грн), акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних
товарів на 19,9 відс. (+ 3,1 млрд гривень).
(Пресслужба Державної податкової служби України)
Доходи, отримані у 2019 році, задекларували вже понад 200 тис. громадян
Понад 200 тис. податкових декларацій про майновий
стан і доходи подали громадяни протягом січня – квітня 2020 року. Загальна сума
задекларованого доходу склала 32,1 млрд гривень.
Податкові зобов’язання з податку на доходи
фізичних осіб, самостійно визначені до сплати громадянами, становлять 871 млн
грн, військового збору – майже 120 млн гривень.
Доходи в сумі понад 1 млн грн задекларували 3150
громадян, якими визначено до сплати 393 млн грн податку та понад 47 млн грн
військового збору.
Найбільша кількість осіб, які отримали доходи
понад мільйон гривень та вже подали
декларації, обліковується традиційно у м. Києві – майже 1,2 тис. осіб.
Харківська та Дніпропетровська області мають 278 та 270 мільйонерів відповідно.
Найбільші суми податкових зобов’язань до сплати
визначено мешканцями Львівської області – 25 млн грн та м. Києва – 23 млн грн з
доходів, одержаних за межами України.
Звертаємо увагу, що кампанію декларування доходів,
отриманих у 2019 році, продовжено до 1 липня 2020 року. Останній день подання
декларації про майновий стан і доходи – 30.06.2020.
Враховуючи карантинні заходи у нашій країні,
нагадуємо, що подати декларацію можна надіславши її поштою або засобами
електронного зв’язку, скориставшись Електронним кабінетом. Як правильно це
зробити пропонуємо переглянути у відеоуроці №1, який розміщено на вебпорталі
ДПС за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/5977.html.
(Пресслужба Державної податкової служби України)
До уваги платників податків!
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області інформує, що ДПС України розпочато серію публікацій інформаційних
листів. Теми для роз’яснення визначаються, спираючись на адміністративну
практику, а також запити, які надходять від платників, а саме:
Інформаційний лист № 1. ДПС відповідає на запити
платників податків.
Інформаційний лист № 2. Податкові рішення на
користь платників.
Інформаційний лист № 3. Все про програмні РРО.
Інформаційний лист № 4. Багатостороння конвенція
MLI – наслідки для українських платників податків.
Інформаційний лист № 5. Реєстрація ПН/РК. Що
робити, якщо реєстрацію ПН/РК зупинено?
Інформаційний лист № 6. Земельний податок. Які
нюанси треба знати?
Інформаційний лист № 7. Карантинні нововведення
для бізнесу. Які нюанси треба знати?
Інформаційний лист № 8. Карантинні нововведення
для бізнесу. Частина І. Податок на прибуток, обіг підакцизних товарів, ПДВ.
Інформаційний лист № 9. Карантинні нововведення
для бізнесу. Частина 2. Податок на доходи фізичних осіб, місцеві податки, ЄСВ,
адміністрування.
Інформаційний лист № 10. Карантинні нововведення
для бізнесу. Частина 3. Практичні особливості застосування звільнення від ПДВ.
Інформаційні листи розміщені на головній сторінці
вебпорталу ДПС України у банері «Інформаційні листи» за посиланням
https://tax.gov.ua/podatki-ta-zbori/informatsiyni-listi/
Чи можливо громадянам дізнатися про наявність податкового боргу в Електронному
кабінеті?
Фізичні особи – громадяни, які не є суб’єктами
господарювання, можуть отримати інформацію про наявність або відсутність у них
податкового боргу, використавши Електронний кабінет, зайти до якого можна за
адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Приватна частина Електронного кабінету через режим
«Стан розрахунків з бюджетом» відкриває доступ до особових рахунків користувача
зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки
платника).
Суми заборгованості перед бюджетом позначені
червоним кольором.
До приватної частини (особистого кабінету)
Електронного кабінету вхід здійснюється після проходження електронної
ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису,
отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг
або через Інтегровану систему електронної ідентифікації - id.gov.ua (MobileID
та BankID).
Як перевірити платнику фіскальний касовий чек в Електронному кабінеті?
Законом України «Про внесення змін до законів
України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі,
громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації
розрахунків у сфері торгівлі та послуг» передбачено можливість подання покупцями
(споживачами) скарги щодо порушення встановленого порядку проведення
розрахункових операцій продавцями товарів (послуг).
Після здійснення покупки покупці (споживачі)
можуть здійснити перегляд фіскального касового чеку, що формується як
звичайними реєстраторами розрахункових операцій (далі - РРО), так і програмними
РРО, застосувавши електронний сервіс «Пошук фіскального чеку», який функціонує
у відкритій частині Електронного кабінету.
У відкритій частині Електронного кабінету покупці
матимуть можливість перевірити достовірність фіскального касового чеку,
встановивши факт його наявності у базах ДПС. Для пошуку та перегляду
фіскального касового чеку необхідно ввести фіскальний номер РРО, дату та час
видачі чеку.
У разі відсутності або невідповідності реквізитів
чеку даним інформаційних баз ДПС, покупці (споживачі) можуть надіслати до ДПС
письмове звернення, додавши копії отриманих розрахункових документів.
ДПС вивчить причину відсутності чеку у
інформаційних базах та застосує відповідних заходів.
Для подання скарги про недійсний фіскальний чек
заявник має ідентифікувати себе через приватну частину Електронного кабінету.
Шановні платники податків!
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області повідомляє, що останнім часом почастішали випадки, коли невідомі особи
від імені керівного складу Нікопольського управління звертаються до приватних
підприємців та інших суб’єктів господарювання з вимогою надання грошових коштів
або певних безкоштовних послуг погрожуючи так-званими перевірками та застосуванням
штрафних санкцій.
Наполегливо радимо громадянам бути пильними та
обачними, не вірити сумнівним пропозиціям та ретельно перевіряти інформацію.
Тож, у разі отримання подібної інформації та для
недопущення у подальшому подібних випадків шахрайства просимо звертатися до
Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області за номером телефону: (0566) 68-70-54.
Важлива інформація для платників!
У зв’язку з введенням на Дніпропетровщині
надзвичайної ситуації Головне управління ДПС у Дніпропетровській області
звертається до платників з проханням не відвідувати центри обслуговування
платників.
Користуйтесь електронними сервісами ДПС України та
субсайтом «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області».
Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області
нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян та
суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та
бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з
боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних
органів (далі – Інформація).
У період карантину Заявники можуть надати
Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до
18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому
автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові
дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на
електронну пошту idd@tax.gov.ua.
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
27.05.2020 10:54