Новини Нікопольської ОДПІ
День пам’яті та примирення
У День пам’яті та примирення ми не покладаємо квітів. Можливо, навіть не можемо обійняти тих рідних, хто здолав ті попелові роки і залишається досі з нами. Не можемо зібратись всією родиною, аби запалити свічку в пам’ять тих, хто поклав свої життя заради наших.
Однак це не применшує нашої вдячності тим, хто подарував нам, без перебільшень, майбутнє. І не применшує нашої туги за тими, хто це майбутнє виборював, але так і не зміг побачити.
Як зазначив Голова ДПС Олексій Любченко у кожного з нас є своя родинна історія, пов’язана з Другою світовою війною. Є фотографії в родинних архівах, фронтові листи або розповіді наших батьків чи дідів, бабусь. Кожна деталь закарбована не просто в пам’яті, а в серцях.
Від того ще гіркіше, що в світі, який боровся за мир, досі розгортаються війни. Одна з яких знов торкається безлічі українських родин.
Тривають і невидимі війни, розв’язані тими, хто звик наживатися на власних співгромадянах. У цього ворога інша зброя в руках, однак сьогодні він залишається великою загрозою добробуту, здоров’ю, а інколи й життю українців.
Сьогоднішній світ диктує нам головні умови: пам’ятати трагічні уроки історії, прагнути миру, але вміти давати відсіч, залишатися людяними, хоробрими та гідними жертв мільйонів.
Ми вшановуємо хвилиною мовчання кожного, хто поклав своє життя в Другій світовій війні. Уклінно дякуємо тим, хто з нами.
І головне, робимо все, аби ніколи знову зло, хай і тимчасово, не взяло верх над справедливістю.
З вдячністю кожному ветерану і вірою в мир,
Голова ДПС Олексій Любченко
Плата за землю - важливий внесок для наповнення місцевих бюджетів
Начальник відділу адміністрування місцевих податків і зборів управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДПС у Дніпропетровській області Наталія Садика - інформує, що основними нормативними документами, які регулюють земельні відносини в Україні, є Земельний кодекс України (далі – ЗКУ) та Податковий кодекс України (далі – ПКУ).
Згідно зі ст. 206 ЗКУ використання землі є платним.
Плата за землю – це місцевий податок у складі податку на нерухоме майно, яка є обов’язковою і запроваджується сільськими, селищними, міськими радами та радами об’єднаних територіальних громад та у повному обсязі зараховується до відповідних місцевих бюджетів.
Звертаємо увагу, що Законом України від 02 квітня 2020 року № 540 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби» (далі – Закон № 540), зокрема внесені зміни до порядку нарахування та сплати земельного податку та орендної плати за землю.
Так, плата за землю не нараховується та не сплачується за період з 01 березня по 31 березня 2020 року.
Отже, якщо у березні чи квітні 2020 року платниками плати за землю було подано уточнюючу податкову декларацію щодо зменшення податкового зобов’язання із сплати земельного податку чи орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності за квітень 2020 року із причин, які не пов’язані із самостійним виявленням помилок, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації, такі платники зобов’язані подати не пізніше 30 квітня 2020 року уточнюючу податкову декларацію з плати за землю на 2020 рік, в якій відобразити зміни податкового зобов’язання за податкові періоди березень та квітень 2020 року відповідно до нових положень.
При цьому, у разі подання таких податкових декларацій з підстав, визначених новою нормою Закону № 540, до таких платників податків не застосовуються санкції, визначені статтею 50 ПКУ та штрафні санкції згідно з вимогами п. 120.2 ст. 120 ПКУ, за внесення змін до податкової звітності у частині збільшення податкових зобов’язань з плати за землю за податковий період квітень 2020 року.
Одночасно, платники плати за землю (земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності) мають сплатити податкове зобов’язання за квітень 2020 року у повному обсязі за місцезнаходженням земельної ділянки у строк до 30 червня 2020 року без нарахування пені та штрафних санкцій.
При цьому таке звільнення передбачено лише для земельних ділянок, що використовуються ними у господарській діяльності.
На сьогоднішній день одним із важливих питань є забезпечення надходжень до місцевих бюджетів, оскільки органи місцевого самоврядування області не залишаються осторонь процесів боротьби із поширенням коронавірусної хвороби та максимально намагаються захистити її жителів.
З місцевих бюджетів фінансується ряд важливих захищених статей видатків, зокрема, придбання лікарських засобів, виробів медичного призначення, засобів діагностики, індивідуального захисту, заробітної плати працівникам медичної, соціальної сфер тощо
З метою наповнення місцевих бюджетів для виконання у повній мірі органами місцевого самоврядування заходів безпеки та якісних умов проживання населення області, фінансування важливих захищених статей видатків звертаємось до платників – сплатити плату за землю своєчасно та у повному обсязі!
Платники податків сплатили до бюджетів усіх рівнів 782,0 млн.грн. податків і зборів
Начальник Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Володимир Джавун повідомив, що протягом січня-квітня 2020 року забезпечено збір платежів до бюджетів усіх рівнів в сумі 782,0 млн. грн., що на 14,9 млн. грн більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту збору платежів до відповідного періоду минулого року склав 102,0 відсотків.
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області висловлює вдячність платникам податків за сумлінну та своєчасну сплату податків, розуміння важливості наповнення бюджетів, від чого залежить соціально-економічний розвиток країни та регіону.
На розвиток місцевих громад Нікопольського регіону
надійшло 497,2 млн гривень податків й зборів
Начальник Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Володимир Джавун повідомив, щодо надходжень податків і зборів до бюджетів місцевих громад Нікопольського регіону. За січень-квітень 2020 року. надійшло 497,2 млн грн.
Керівник Нікопольського управління акцентував увагу на трійку податків-лідерів, які наповнюють місцеві бюджети.
Перше місце традиційно обіймає податок на доходи фізичних осіб, який є основним джерелом надходжень. За січень-квітень 2020 року надійшло 341,1 млн грн цього податку.
Друге місце належить платі за землю – 72,1 млн грн.
На третьому місці – єдиний податок – 51,0 млн грн.
«Завдяки повній та своєчасній сплаті податків, рівномірного поповнення бюджету, та злагодженій взаємодії податківців з платниками податків вдається досягти позитивної динаміки надходжень до бюджету» зазначив Володимир Джавун.
Чи змінилися розміри фіксованих ставок єдиного податку для платників першої та другої груп у 2020 році в зв’язку в введенням карантину?
Як повідомила заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко, місцевим органам влади у порядку виключення надано можливість затверджувати рішення щодо зменшення розмірів фіксованих ставок єдиного податку для платників єдиного податку першої та другої груп у 2020 році за більш швидкою процедурою, без дотримання загальних термінів та регуляторних процедур, визначених законодавством.
Таке Рішення було прийнято Нікопольською міською радою від 30.04.2020 №16-64/VII.
Звертаємо увагу:
! Для того щоб сплачувати єдиний податок за новою зменшеною ставкою необхідно до 01 липня 2020 року подати відповідну заяву до Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області.
! Скористатися таким правом може тільки ФОП - платник єдиного податку першої або другої групи, який зареєстрований у місті Нікополі та здійснює підприємницьку діяльність на території міста Нікополі.
З умовах дії карантину заяву рекомендовано надавати в електронному вигляді, зокрема використовуючи сервіс «Електронний кабінет» Розділ «Листування з ДПС» (документи у форматі файлу *.PDF).
Коли подається річна декларація про майновий стан і доходи за 2019 рік?
Заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко нагадала, що громадяни та фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, мають право подати декларацію за звітний (податковий) 2019 рік до 1 липня 2020 року. Останній день подання декларації – 30 червня 2020. Податкові зобов’язання, визначені такими фізичними особами у деклараціях, мають бути сплачені до 1 жовтня 2020 року.
Також Юлія Пушко зазначила, що дані зміни були внесені Законом України від 17.03.2020 № 533-ІХ.
Надходження єдиного внеску
У січні-квітні поточного року платники податків Нікопольського регіону перерахували 252,0 мільйони гривень єдиного внеску. Як зазначила заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко, порівняно з відповідним періодом минулого року рівень сплати єдиного внеску зріс на 20,6 мільйони гривень.
Серед основних джерел надходжень єдиного внеску – нарахування і сплата єдиного внеску роботодавцями із заробітних плат найманих працівників, від виплат грошового забезпечення військовослужбовцям, а також від фізичних осіб-підприємців, членів фермерських господарств і самозайнятих осіб.
Платники Дніпропетровщини протягом січня – квітня 2020 року спрямували до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску майже 19,5 мільярдів гривень
У січні - квітні 2020 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області забезпечено до бюджетів усіх рівнів (без урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) 14 млрд 165,6 млн гривень.
Так, до державного бюджету надійшло 6 млрд 782,5 млн грн., до місцевих бюджетів регіону – 7 млрд 383,1 млн гривень.
За підсумками чотирьох місяців поточного року єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування зібрано 5 млрд 296,5 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 271,8 млн гривень.
Інформаційна підтримка платників на карантинному періоді
ДПС України зацікавлена у наданні всебічної допомоги платникам податків, у тому числі й інформаційної Тому ДПС розпочато серія публікацій інформаційних листів. Теми для роз’яснення визначаються, спираючись на адміністративну практику, а також запити, які надходять від платників. Вони розміщені на головній сторінці вебпорталу ДПС України у банері «Інформаційні листи».
Крім того, ДПС України випустила шість відеоуроків, з якими платники можуть ознайомитись за наведеними посиланнями:
Відеоурок 1. У ДПС України роз’яснюють, як заповнити декларацію про майновий стан і доходи:
https://tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/5977.html;
https://www.youtube.com/watch?v=YOhECvfE0Z4;
https://www.facebook.com/107383900636180/videos/1407838859418903/.
Відеоурок 2. Як заповнити квартальну декларацію фізичним особам – платникам єдиного податку, які перебувають на ІІІ групі:
https://tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/6018.html;
https://www.youtube.com/watch?v=SuFkpDOosB8;
https://www.facebook.com/107383900636180/videos/2564789020491.2.
Відеоурок 3. Як оформити запит на отримання відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків:
https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/6067.html;
https://youtu.be/_SKY0auOjSk;
https://www.facebook.com/TaxUkraine/videos/284290552557638/.
Відеоурок 4. Як направляти до ДПС листи та звернення за допомогою Електронного кабінету:
https://tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/6094.html
https://youtu.be/wsGYmcOYScA
https://www.facebook.com/107383900636180/videos/2619608611618098/.
Відеоурок 5. Як подати звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску:
https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/6124.html;
https://youtu.be/P7aWuNOIwM0;
https://www.facebook.com/107383900636180/videos/2167705590041914/.
Відеоурок 6. Як подати заяву про надання довідки про відсутність заборгованості:
https://tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/6153.html;
https://www.youtube.com/watch?v=g3M1TsVr1S8;
https://www.facebook.com/TaxUkraine/videos/685039742249060/.
До уваги платників!
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що дізнатися про реквізити рахунків для сплати податків у розрізі адміністративно-територіальних одиниць України можна на офіційному вебпорталі ДПС у рубриках:
► Головна/Бюджетні рахунки (https://www.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/);
► Головна/Законодавство/Єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування/Реквізити рахунків для сплати єдиного внеску (з 03.01.2020) (https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/402760.html).
Крім того, реквізити рахунків для сплати податків, зборів та платежів до державного та місцевих бюджетів, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування по Дніпропетровській області можна переглянути на субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» за посиланням https://dp.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/ (Головна/Бюджетні рахунки).
Також звертаємо увагу, що у приватній частині Електронного кабінету у меню «Стан розрахунків з бюджетом» платник податків має доступ до своїх особових рахунків зі сплати податків, зборів та інших платежів. При зверненні до зазначеного меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить інформацію по кожному виду платежу, зокрема, бюджетний рахунок на поточну дату, МФО банку.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС або субсайт «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області».
ВАЖЛИВО ЗНАТИ: режим роботи податкової щодо приймання податкової звітності; порядок надсилання електронних документів та їх прийняття
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на головній сторінці офіційного вебпорталу повідомила про режими роботи центрів обслуговування платників (далі – ЦОП) з урахуванням особливостей їх роботи на період карантину, Електронного кабінету, а також порядку надсилання електронних документів платником податків та їх прийняття контролюючим органом.
Звертаємо увагу, що Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування. Проведення технічного обслуговування електронного кабінету у день, на який припадає граничний строк подання податкових декларацій, та з 8 до 20 години будь-якого іншого календарного дня забороняється. Технічне обслуговування електронного кабінету проводиться у порядку, що визначається методологом електронного кабінету (п. 42¹.6 ст. 42¹ Податкового кодексу України (далі – ПКУ)).
Подання електронних документів здійснюється платниками відповідно до норм ПКУ та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок), на підставі договору про визнання електронних документів (далі – Договір), що визначає взаємовідносини суб’єктів електронного документообігу.
Платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) чи кваліфікованої електронної печатки, керуючись цим Порядком, а також Договором (крім фізичних осіб, які не є самозайнятими особами) (п. 3 розд. ІІ Порядку).
Після накладання КЕП автор здійснює шифрування електронного документа з дотриманням вимог до форматів криптографічних повідомлень, затверджених в установленому законодавством порядку, та надсилає його у форматі (стандарті) засобами телекомунікаційного зв’язку до адресата протягом операційного дня (п. 4 розд. II Порядку).
Після надходження електронного документа здійснюється його автоматизована перевірка (п. 8 розд. ІІ Порядку) у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за 1 годину до його закінчення (п. 9 розд. ІІ Порядку).
За результатами автоматизованої перевірки платнику надсилається перша квитанція протягом двох годин з часу отримання електронного документа контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня (абзац перший п. 11 розд. ІІ Порядку).
Якщо автору протягом встановленого строку (абзац перший п. 11 розд. ІІ Порядку) після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом (абзац третій п. 11 розд. ІІ Порядку).
Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та Порядком, формується друга квитанція, яка є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа (абзац перший п. 12 розд. ІІ Порядку).
У разі наявності другої квитанції про прийняття електронного документа датою та часом прийняття (реєстрації) електронного документа контролюючим органом вважаються дата та час, зафіксовані у першій квитанції (п. 14 розд. ІІ Порядку).
Якщо платником надіслано до контролюючих органів кілька примірників одного електронного документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), оригіналом вважається електронний документ, надісланий до контролюючих органів останнім до закінчення граничного строку, встановленого законодавством для подання такого документа, за умови, що його було сформовано правильно та прийнято (зареєстровано), про що платнику надійшла друга квитанція про прийняття (п. 15 розд. ІІ Порядку).
Шановні платники податків!
У зв’язку зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій Державна податкова служба України звертається з проханням зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку, а саме Електронним кабінетом.
За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Більш детальніше з інформацією для платників податків можливо ознайомитись на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням: https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/416374.html
Шановні платники податків!
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що останнім часом почастішали випадки, коли невідомі особи від імені керівного складу Нікопольського управління звертаються до приватних підприємців та інших суб’єктів господарювання з вимогою надання грошових коштів або певних безкоштовних послуг погрожуючи так-званими перевірками та застосуванням штрафних санкцій.
Наполегливо радимо громадянам бути пильними та обачними, не вірити сумнівним пропозиціям та ретельно перевіряти інформацію.
Тож, у разі отримання подібної інформації та для недопущення у подальшому подібних випадків шахрайства просимо звертатися до Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області за номером телефону: (0566) 68-70-54.
Важлива інформація для платників!
У зв’язку з введенням на Дніпропетровщині надзвичайної ситуації Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертається до платників з проханням не відвідувати центри обслуговування платників.
Користуйтесь електронними сервісами ДПС України та субсайтом «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області».
Сервіс «Пульс» для платників – інструмент двостороннього зв’язку
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що сервіс від ДПС України «Пульс» приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів (далі – Інформація).
У період карантину Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону Контакт-центру ДПС 0 800-501-007, з 09.00 – до 18.00 (крім, вихідних і святкових днів) обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», та з 18.00 – до 09.00 (також у вихідні і святкові дні) скориставшись послугою «Залиште запитання – ми Вам зателефонуємо» і на електронну пошту idd@tax.gov.ua.
При наданні Інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДПС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.
У разі звернення представника Заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ Заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник Заявника не надає такі дані, Інформація на сервіс «Пульс» не приймається.
Про результати розгляду Інформації клієнти повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.
Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації та повідомлень про наявність на офіційному вебпорталі/субсайтах ДПС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів чи систем; відомості що надходить до ІДД ДПС електронною поштою щодо мінімізації сплати податків, зборів, єдиного внеску.
Легальна праця забезпечує соціальні гарантії працівникам
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області закликає роботодавців та найманих працівників дотримуватися законодавства про працю та уникати неофіційних трудових відносин.
Нелегальні трудові відносини та незадекларована заробітна плата призводять до зменшення надходжень до бюджетів, створюють брак коштів для оплати праці вчителів, лікарів, інших працівників бюджетної сфери, фінансування соціальних програм. Роботодавець, який ухиляється від офіційного оформлення працівників, позбавляє їх захисту основних трудових прав, а наймані працівники втрачають страховий стаж, який забезпечує їм отримання заробленої пенсії та інших соціальних виплат.
Легальна праця забезпечує офіційно працевлаштованим робітникам «білу» заробітну плату та соціальні гарантії:
- безпечні умови праці,
- регулярну заробітну плату,
- страхування на випадок тимчасової втрати працездатності (виплата по лікарняних листах),
- страхування від нещасних випадків на виробництві,
- страхування на випадок безробіття.
Тільки легальна праця дасть можливість гідної майбутньої пенсії.
Відсутність належним чином оформлених трудових відносин з найманими працівниками позбавляє роботодавців прав вимагати від працівників належного виконання робіт, дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку, встановленого режиму роботи та можливості притягнути до відповідальності працівника, який виконав її неякісно.
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області закликає працівників оформляти офіційно трудові відносини з роботодавцями, адже тільки легальна праця забезпечує їм соціальний захист.
Шановні громадяни та працівники органів Державної податкової служби!
З метою забезпечення добросовісного, чесного та професійного виконання працівниками органів ДПС посадових обов’язків, формування «нульової» толерантності (нетерпимості) до корупції, недопущення вчинення корупційних правопорушень та правопорушень, пов’язаних з корупцією, та сприяння зміцненню суспільної довіри, урахуванням вимог Закону України «Про запобігання корупції», розроблено Правила етичної поведінки в органах Державної податкової служби, які затверджені наказом ДПС від 02.09.2019 № 52.
Відповідно до Правил етичної поведінки, серед іншого, працівники органів ДПС, незалежно від займаних посад, під час виконання посадових обов’язків зобов’язані неухильно дотримуватись загальновизнаних етичних норм поведінки, бути взірцем добропорядності, вихованості і культури, дотримуватись високої культури спілкування (не допускати використання нецензурної лексики, підвищеної інтонації), з повагою ставитись до прав, свобод та законних інтересів людини і громадянина, об’єднань громадян, юридичних осіб, не проявляти свавілля або байдужості до їхніх правомірних дій та вимог.
Оскільки порушення Правил етичної поведінки, за конкретних умов, може бути кваліфіковане як порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції», за що передбачена дисциплінарна відповідальність у вигляді попередження про неповну службову відповідність, просимо інформувати про ці факти такими способами:
- з використанням засобів поштового зв’язку на адресу: 04053, м. Київ, Львівська пл., 8;
- на офіційну електронну адресу Управління з питань запобігання та виявлення корупції ДПС upzvk@tax.gov.ua;
- засобами телекомунікації, за багатоканальним номером телефону 0 800 501 007 (фізичним особам – обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», працівникам органів ДПС – напрямок «7») з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00 год., п’ятниця: з 9:00 до 16:45 год. із щоденною перервою з 13:00 до 13:45 год.;
- у письмовому вигляді через працівників Управління з питань запобігання та виявлення корупції ДПС;
- безпосередньо телефоном працівнику Управління з питань запобігання та виявлення корупції ДПС.
Ознайомитись з текстом Правил етичної поведінки можна за посиланням: https://tax.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/73616.html.
Роз’яснення працівників Управління з питань запобігання та виявлення корупції ДПС можна отримати за тел.: (044) 247-30-44, 247-35-97.
(За інформацією пресслужби Державної податкової служби України).
Режим роботи Контакт-центру ДПС у період карантину
Контактний центр Державної податкової служби України продовжує надання консультативних послуг платникам податків. Отримати інформаційно-довідкові послуги можна за телефоном 0 800 501 007 з 09.00 до 18.00 (крім суботи, неділі та святкових днів).
У неробочий час є можливість залишити запитання за допомогою сервісу «Залиште питання – ми Вам зателефонуємо».
Також надіслати запитання та повідомлення можна на електронну адресу idd@tax.gov.ua.
Звертаємо увагу, що за допомогою Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР) платники мають змогу отримати відповіді на питання, які їх цікавлять, у будь-який зручний для них час.
Скористатись ЗІР можна через офіційний вебпортал ДПС або безпосередньо у мережі Інтернет за адресою http://zir.tax.gov.ua/.
Мобільні додатки ЗІР можна безкоштовно завантажити через інтернет-магазини App Store та Google Play.
(За інформацією пресслужби Державної податкової служби України).
На 01 січня 2021 року перенесено запровадження процедури «КЕШБЕК»
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що механізм «кешбек» запроваджується передусім для боротьби з «нефіскальними» чеками, коли окремими несумлінними платниками споживачам надаються чеки, які не є фіскальними.
Законом України від 17 березня 2020 року № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)», який набрав чинності 02.04.2020, запровадження процедури «КЕШБЕК» перенесено на 01 січня 2021 року.
Звітуємо в «Електронному кабінеті» правильно
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що в умовах дії карантину податкову звітність рекомендовано надавати в електронному вигляді, зокрема використовуючи сервіс «Електронний кабінет».
При цьому, за допомогою сервісу «Електронний кабінет» декларування звітності в електронному вигляді виконується тільки в розділі «Введення звітності» у форматі файлу *.XML, який доступний для технічної обробки податкового звіту.
Звертаємо увагу, що Розділ «Листування з ДПС» (документи у форматі файлу *.PDF) для подання електронної звітності не використовується.
Тому електронні документи, що сформовані у розділі «Листування з ДПС» та подані в порушення вимог п.49.3 ст.49 Податкового кодексу України, вважатимуться неподаними.
Електронні сервіси ДПС для громадян
Для спілкування з податковими органами пропонуємо громадянам використовувати електронний сервіс ДПС: інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний кабінет».
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет для громадян, який надає можливість:
- доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Декларація ФОП - платника єдиного податку – в Електронному кабінеті
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області доводить до відома, що подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Податкового кодексу України та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за № 959/30827 зі змінами та доповненнями (далі – Порядок № 557).
Платник створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронному та паперовому вигляді, із зазначенням всіх обов’язкових реквізитів (п. 3 розділу ІІ Порядку № 557).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС
У відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога» розміщено покрокову допомогу щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності».
В режимі «Введення звітності» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету користувач має можливість створювати, редагувати, підписувати та надсилати, зокрема, податкову звітність за формою податкової декларації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 зі змінами та доповненнями.
При формуванні податкової декларації користувач самостійно встановлює фільтр за параметрами: «рік», «період», «тип форми» та обирає необхідну форму податкової декларації (наприклад, F0103306) за звітний період, щодо якого здійснюється звітування. В наступному вікні обирає «стан документа» та відповідний територіальний орган ДПС: «регіон», «район».
Сервіс Державної податкової служби України «Пульс»
Інтерактивний сервіс «Пульс» - інструмент двостороннього зв’язку із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти правопорушенням з боку працівників Державної податкової служби України.
За номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4» та на електронну адресу idd@tax.gov.ua, громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії та бездіяльність, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів.
Заявники протягом 3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень, залишених за телефоном, та вжитих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін розгляду може бути подовжено.
Зауваження та пропозиції щодо роботи сервісу «Пульс» Ви можете надати в електронному вигляді на адресу idd@tax.gov.ua
Сектор забезпечення роботи
Джерело: guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
12.05.2020 13:12