Сергій Верланов: Головний пріоритет – убезпечити
працівників служби та платників податків під час пандемії коронавірусу
Основні завдання з реалізації заходів ДПС із запобігання
поширенню на території України коронавірусу COVID-19 окреслив Голова ДПС Сергій
Верланов сьогодні під час апаратної наради керівництва ДПС та її територіальних
органів.
«Всі керівники підрозділів ДПС та співробітники повинні
усвідомити складність ситуації. Кожен на своєму місці має вжити всіх заходів
для того, щоб зберегти своє здоров’я, здоров’я своїх близьких та платників
податків. Впевнений, що ми з вами покажемо приклад ефективної командної роботи
у протидії розповсюдженню небезпечного вірусу», – зазначив Сергій
Верланов.
Нині вже розроблений та надісланий до територіальних
підрозділів ДПС план першочергових заходів із запобігання поширенню на
території України коронавірусу COVID-19. Зокрема, передбачена взаємодія
територіальних органів ДПС з обласними державними адміністраціями та
регіональними підрозділами Міністерства охорони здоров’я України (тимчасовими
обласними протиепідемічними комісіями при облдержадміністраціях) щодо
проведення профілактичних і протиепідемічних заходів.
Запроваджено заходи щодо дотримання профілактики
відповідно до рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України. Буде обмежено
проведення будь-яких масових публічних заходів, перевага надаватиметься
форматам дистанційної комунікації тощо. Передбачено також ретельне дотримання
режиму дезінфекції всіх приміщень та місць контакту працівників і відвідувачів/клієнтів,
наявність необхідних засобів індивідуального захисту.
Підтримку у проведенні протиепідемічних заходів
надаватиме Всеукраїнська профспілка працівників ДПС. Як зазначив Голова її
Центральної Ради Олександр Кислиця, профспілки активно долучаються до всіх
протиепідемічних заходів ДПС. Найближчим часом відбудеться оперативна нарада з
територіальними підрозділами профспілки, на якій буде розроблено детальний план
дій.
Також буде оптимізовано режим доступу громадян до
адмінбудівель ДПС.
У центрах обслуговування платників обмежується кількість
одночасного перебування людей в залах обслуговування та посилено заходи із
забезпечення режиму поточної дезінфекції. Безпосереднє спілкування працівників
ДПС з відвідувачами ЦОПів буде максимально обмежено. Працівники центрів
обслуговування платників, які матимуть ознаки респіраторних захворювань, не
будуть допускатися до роботи та обслуговування громадян.
«Ми відповідаємо за здоров’я та життя наших працівників і
не можемо просто спостерігати за розвитком ситуації. Ціна бездіяльності занадто
висока. Наш обов’язок – бути на крок попереду. Статистика свідчить, що країни,
які діють на випередження, зменшують кількість смертей щонайменше в 10 разів.
Тому не може бути надмірних заходів безпеки, можуть бути лише недостатні. Найвищий
пріоритет – убезпечити працівників служби та платників податків. Компромісів
тут бути не може», – наголосив Сергій Верланов.
У лютому роботодавці офіційно зареєстрували майже 400
тис. найманих працівників
Протягом лютого 2020 року роботодавцями подано 223,2 тис.
повідомлень про прийняття на роботу 399,7 тис. найманих осіб. Це на 10,6 %
більше, ніж у лютому попереднього року (361,4 тис. найманих осіб) та на
2,5 % більше, ніж у січні цього року (390,0 тис. найманих осіб).
Крім того, значно зросла і кількість громадян, які
офіційно зареєструвалися суб’єктами господарювання. Так, у лютому 2020 року їх
кількість склала 31,6 тис. осіб, що на 51,9 % більше порівняно з лютим 2019
року (20,8 тис.) та на 51,2 % порівняно з січнем цього року (20,9 тисячі).
Така динаміка пояснюється якісною роз’яснювальною
кампанією щодо легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.
Зокрема, співробітники ДПС проводять активну роз’яснювальну роботу серед
роботодавців та їх працівників щодо неприпустимості використання найманої праці
без оформлення трудових відносин, виплати заробітної плати без оподаткування та
сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
За результатами таких зустрічей у січні – лютому 2020
року роботодавцями подано 426,5 тис. повідомлень про прийняття на роботу
789,8 тис. найманих осіб. За відповідний період минулого року подано
396,4 тис. повідомлень про прийняття на роботу 740,6 тис. найманих осіб.
Найбільшу кількість повідомлень про прийняття на роботу
подано роботодавцями у сфері:
роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах
переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами – 49,3 тис.
працівників;
діяльності ресторанів, надання послуг мобільного
харчування – 32,5 тис. працівників;
будівництва житлових і нежитлових будівель – 18,2 тис.
працівників.
Також у січні – лютому 2020 року як суб’єкти
господарювання зареєструвалися 52,5 тис. осіб, або на 34,3 % більше порівняно з
відповідним періодом минулого року (39,1 тис. осіб).
«Завдяки спільним зусиллям з Держпрацею, Пенсійним фондом
та іншими перевіряючими органами в січні у нас почала збільшуватися кількість
повідомлень про укладення трудових договорів. Ми бачимо, що у лютому цей тренд
продовжувався. На цьому не зупиняємося. Робота з легалізації зайнятості
населення та детінізації заробітної плати триватиме. Це дозволить бюджетам
різних рівнів отримувати додаткові надходження, а працівникам – соціальні
гарантії», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов.
Понад 426,2 млн грн податків і зборів надійшло від
платників Нікопольського управління до зведеного бюджету
Протягом січня-лютого 2020 року до зведеного бюджету від
платників Нікопольського управління надійшло 426,2 млн. грн податків і зборів.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року сума надходжень збільшилася
на 8,5 %, що у грошовому еквіваленті дорівнює 33,4 млн. грн. Про це
проінформував начальник Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області Володимир Джавун
До місцевих бюджетів надійшло 276,0 млн гривень. Це на
26,6 млн грн або на 110,7 % більше фактичних надходжень січня 2019 року.
Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне
страхування з початку року зібрано 125,6 млн гривень.
Понад 9,3 мільйони гривень військового збору сплачено до
держбюджету
Начальник Нікопольського управління ГУ ДПС у
Дніпропетровській області Володимир Джавун повідомив, що протягом січня-лютого
2020 року платниками Нікопольського управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області до Державного бюджету України сплачено 9,3 млн грн
військового збору. Фінансовий внесок на підтримку обороноздатності країни на 1,5
млн грн. перевищує показники минулого року.
Нікопольське управління звертається до роботодавців з
проханням своєчасно і у повному обсязі сплачувати податки до бюджету, у тому
числі, військовий збір. Сплата військового збору є почесним внеском кожного
громадянина у підтримку боєздатності Збройних сил України.
Володимир Малиновський про
граничні строки подання декларації про майновий стан і доходи в ефірі радіо
«Ностальжи 102,4 Fm»
Заступника
начальника управління - начальник відділу адміністрування податків і зборів з
фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС
у Дніпропетровській області Володимир Малиновський завітав до студії радіо
«Ностальжи 102,4 Fm» та нагадав про граничні строки подання декларації про
майновий стан і доходи:
«З початку 2020 року
стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2019
року.
Звертаємо
увагу платників, граничні строки подання декларації про майновий стан і доходи:
- для
громадян, які зобов’язані подати податкову декларацію, і осіб, які проводять
незалежну професійну діяльність, – до 01 травня року, що настає за звітним;
- для
громадян, які мають право на податкову знижку – до 31.12.2020;
- для
фізичних осіб-підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування)
– протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем
звітного (податкового) кварталу (року).
Слід
зазначити, що за несвоєчасне подання декларації передбачена відповідальність відповідно
до чинного законодавства.», - зазначив Володимир Малиновський
З 1 січня 2020 року розпочалась кампанія декларування
доходів громадянами
З початку
2020 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних
протягом 2019 року. Під час інтерв’ю начальник Томаківської Державної
податкової інспекції Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області Руслана Рибка акцентувала увагу на основних моментах декларування та
відповіла на актуальні питання, які виникають в ході цієї кампанії.
Руслана Анатоліївна, скажіть, які доходи громадян підлягають обов’язковому
декларуванню?
З 1 січня
поточного року розпочалась кампанія декларування доходів громадян, отриманих у
2019 році. Згідно норм Податкового кодексу України обов’язковому декларуванню
підлягають:
- доходи , з
яких при нарахуванні або виплаті податок на доходи фізичних осіб не
утримувався;
- доходи від
особи, яка не є податковим агентом (в тому числі від здачі в оренду власного
рухомого чи нерухомого майна, продажу власного майна, продажу власної
сільгосппродукції фізичним особам тощо);
- подарунки
та спадок від осіб, які не є членами сім’ї першого та другого ступеня
споріднення;
- доходи від
продажу інвестиційних активів;
- іноземні
доходи.
Які граничні строки подання декларації про майновий стан і доходи?
Граничні
строки подання декларації про майновий стан і доходи:
- для
громадян, які зобов’язані подати податкову декларацію, і осіб, які проводять
незалежну професійну діяльність, – до 01 травня року, що настає за звітним;
- для
громадян, які мають право на податкову знижку – до 31.12.2020;
- для
фізичних осіб-підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування)
– протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем
звітного (податкового) кварталу (року).
Які існують способи подання декларації?
Платник
податків може обрати зручний для себе спосіб подачі податкової декларації про
майновий стан і доходи:
- особисто
або уповноваженою на це особою;
- надіслати
поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
- засобами
електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо
електронного документообігу.
Граничний
термін подання декларації за звітний (податковий) 2019 рік – 30.04.2020.
У разі
надсилання декларації поштою платник податку зобов’язаний здійснити таке
відправлення не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку
подання податкової декларації, а при
поданні податкової декларації в електронній формі - не пізніше закінчення
останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк.
При
направленні декларації засобами електронного зв’язку громадяни можуть
скористатися електронним сервісом в «Електронному кабінеті», який передбачає
часткове автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника,
відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі
фізичних осіб – платників податків та відомостей щодо об’єктів нерухомого
(рухомого) майна.
Про порядок обчислення та сплати транспортного податку
фізичними особами
Заступник начальника
відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського
управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко повідомила, що
згідно ст. 267 Податкового кодексу України обчислення суми транспортного
податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється
контролюючим органом за місцем реєстрації платника транспортного податку.
Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату
суми/сум транспортного податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються
(вручаються) платнику цього податку контролюючим органом за місцем його
реєстрації до 01 липня року базового податкового (звітного) періоду (роком).
Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року,
податок сплачується фізичною особою – платником починаючи з місяця, в якому
виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове
повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід
права власності.
Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових
повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам – нерезидентам здійснюють
контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають
у власності таких нерезидентів.
Транспортний податок сплачується фізичними особами за
місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного
бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України (сплачується протягом
60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення).
Про новації у сфері застосування РРО
Заступник начальника відділу адміністрування
податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у
Дніпропетровській області Юлія Пушко звертає увагу
платників податків на ключові новації законів «Про внесення змін до Закону
України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі,
громадського харчування та послуг» щодо детінізації розрахунків в сфері
торгівлі і послуг» та «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо
детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» (закони № 128-IX та № 129-IX
від 20.09.2019), а саме:
- реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) не потрібно
використовувати спрощенцям 1 групи (річний дохід до 300 тис. грн), а також
фізичним особам, які продають на ринку власні вживані речі або продукти
власного підсобного господарства.
- нові закони про РРО відкрили можливість використовувати замість
традиційних спеціальні програми призначені, для реєстрації розрахункових
операцій. Таку програму можна буде встановити на будь-який гаджет, у тому числі
і на смартфон. Закон прямо зобов’язує контролюючий орган забезпечити
безкоштовне програмне рішення для використання суб’єктом господарювання. Тобто,
безкоштовним буде не тільки скачування самої програми, але і її підтримка.
- використовувати програмні РРО
можна буде з 19 квітня 2020 року.
- з жовтня 2020 року використання РРО стане обов’язковим (крім платників
єдиного податку 1 групи) для фізичних осіб платників єдиного податку ризикових
сфер діяльності – продавців ювелірних виробів, медпрепаратів і ліків, складних
побутових приладів, автозапчастин, магазинів з продажу секонд-хенду. Також
використовувати РРО мають ресторани, кафе, турагенції, готелі.
- з 1 січня 2021 року використання РРО буде обов'язковим для фізичних осіб платників єдиного податку 2, 3,
4 груп незалежно від видів діяльності.
Шановні платники податків!
Нікопольське
управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області повідомляє, що останнім часом почастішали випадки, коли невідомі особи
від імені керівного складу Нікопольського управління звертаються до приватних
підприємців та інших суб’єктів господарювання з вимогою надання грошових коштів
або певних безкоштовних послуг погрожуючи так-званими перевірками та
застосуванням штрафних санкцій.
Наполегливо
радимо громадянам бути пильними та обачними, не вірити сумнівним пропозиціям та
ретельно перевіряти інформацію.
Тож, у разі
отримання подібної інформації та для недопущення у подальшому подібних випадків
шахрайства просимо звертатися до Нікопольського управління ГУ ДПС у
Дніпропетровській області за номером
телефону: (0566) 68-70-54, а також особисто - за адресою: м. Нікополь, пр. Трубників, 27.
Сеанс телефонного зв’язку «гаряча
лінія»
До уваги платників податків! 26
березня 2020 року о 10-00 год.
відбудеться сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» за тел. (05668) 2-21-01 на
тему: «Кампанія декларування доходів громадян, отриманих у 2019 році. Умови
отримання податкової знижки. Новації у застосуванні РРО. Легалізація найманої
праці та детінізація заробітної плати. Правильність
заповнення платіжних документів.» На запитання відповідатиме начальник
Томаківської ДПІ Нікопольського управління Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області Руслана РИБКА.
До місцевих бюджетів надійшло 5 млрд грн плати за землю
Протягом січня – лютого 2020 року платники спрямували до місцевих
бюджетів 5 043,0 млн грн плати за землю. Порівняно з відповідним періодом
минулого року сплачена сума зросла на 11,7 %, або на 560,1 млн гривень. За
січень-лютий 2019 року місцеві бюджети отримали 4 792,9 млн грн плати.
Найбільшу суму плати за землю – 92,8 %, або 4 680,2 млн
грн сплатили юридичні особи. Порівняно з відповідним періодом минулого року це
на 5 %, або на 223,7 мільйона гривень більше.
Фізичні особи поповнили місцеві скарбниці на 362,8 млн
грн, що на 7,85 %, або на 26,4 млн грн перевищує показник минулого року.
Державною податковою службою проводиться робота з
налагодження конструктивної співпраці між територіальними органами ДПС та
органами влади на місцях.
Нагадуємо, що згідно з нормами Податкового кодексу
України власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня
виникнення (державної реєстрації) права власності або права користування
земельною ділянкою.
Юридичні особи – платники земельного податку самостійно
обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня та подають податкову
декларацію на поточний рік до податкових органів за місцезнаходженням земельних
ділянок не пізніше 20 лютого поточного року. Це звільняє від обов’язку подавати
таку звітність щомісячно.
Ліцензування обігу пального: результати лютого
Протягом січня – лютого 2020 року Державною податковою
службою проведено 472 перевірки мереж АЗС з виявлення порушень податкового
законодавства та встановлення місць нелегальних заправок. По 58 об’єктах
встановлено низку порушень та вже застосовано штрафних санкцій на суму 6,9 млн
грн (0,5 млн грн у процесі застосування). Ще по 40 об’єктах зафіксовано
демонтаж обладнання.
За перші два місяці цього року ДПС видано 10 131
ліцензію на провадження господарської діяльності в сфері обігу пального, в т.
ч. 135 на оптову торгівлю, 681 на роздрібну торгівлю та 9317 на зберігання.
Якщо в січні було видано 1700 ліцензій, то у лютому вже 8431, тобто за цей
період кількість виданих ліцензій зросла майже в 5 разів. При цьому
припиняється діяльність суб’єктів господарювання, які порушують правила ведення
діяльності в сфері обігу пального, – в лютому анульовано 351 ліцензію таких
підприємств.
Така динаміка свідчить про ефективність боротьби з
тіньовими ринками, яку ведуть податкова та правоохоронні органи під
керівництвом Уряду та Прем’єр-міністра.
Державна податкова служба України вдячна платникам
податків за почутий меседж щодо спільної взаємодії державного органу з
платником в напрямі легалізації і прозорості ведення бізнесу на ринку обігу
пального.
Податок на додану вартість: результати лютого
Одним з головних чинників виконання Державною податковою
службою завдань із наповнення бюджету в лютому стало значне перевиконання
індикативу Міністерства фінансів з податку на додану вартість – на 45,4 %.
До державного бюджету надійшло 10,8 млрд грн (сальдо
ПДВ), що на 3,4 млрд грн більше запланованого. Таким чином, за січень-лютий вже
спостерігається перевиконання індикативу з ПДВ на 5,1 % (+0,9 млрд гривень). З
початку року до бюджету надійшло 17,8 млрд грн при запланованих 16,9 млрд
гривень.
Якщо порівнювати з лютим минулого року, то сальдо ПДВ
зросло на 80,3 %, або на 4,8 млрд гривень. Важливо, що при цьому податковою
було задоволено всі заявки на відшкодування ПДВ.
Загалом у лютому платниками задекларовано на 9,8 %
більше, ніж у лютому минулого року, при цьому оподатковуваний обсяг постачання
зріс лише на 2,7 %, тобто зростання надходжень від ПДВ випереджає темпи
зростання економіки.
Цих результатів вдалося досягти завдяки підвищенню якості
аналізу надходжень податку, ефективності адміністрування та впровадження нової
системи моніторингу відповідності податкових накладних критеріям оцінки ступеня
ризиків.
Протягом січня-лютого на усунення заподіяної довкіллю
шкоди до держбюджету сплачено 964 млн грн екологічного податку
Протягом січня-лютого цього року на усунення заподіяної
довкіллю шкоди платники екологічного податку сплатили до державного бюджету
майже 964 млн грн, що на 19,9 %, або на 160 млн грн більше ніж за січень-лютий
2019 року.
За рахунок цих коштів держава та органи місцевого
самоврядування отримують можливість фінансувати заходи, які проводяться для
захисту навколишнього середовища, відновлення екології та раціонального
використання природних ресурсів.
Нагадаємо, що екологічний податок сплачують платники,
діяльність яких пов’язана з викидами забруднюючих речовин в атмосферне повітря.
А саме стаціонарними джерелами забруднення, скиданням забруднюючих речовин
безпосередньо у водні об’єкти, розміщенням відходів у спеціально відведених для
цього місцях чи об’єктах, утворенням радіоактивних відходів та тимчасовим
зберіганням радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими
умовами ліцензії строк.
Як повідомлялося раніше, відповідно до законодавчих змін
у 2019 році ставку екологічного податку за викиди двоокису вуглецю було
підвищено з 0,41 грн до 10 грн за тонну.
За січень - лютий 2020 року підрозділами податкових
перевірок проведено 299 перевірок бізнесу Дніпропетровщини
За січень-лютий 2020 року підрозділами податкових
перевірок, трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування Головного
управління ДПС у Дніпропетровській області проведено 299 перевірок.
За результатами цих перевірок донараховано 300,9 млн грн,
що на 195,8 млн грн більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Також, одним із напрямків контрольно – перевірочної
роботи є викриття схем та порушень податкового законодавства. Податківцями
проведена перевірка суб’єкта господарювання, основний вид діяльності якого є
ремонтно-будівельні роботи. В ході перевірки встановлені порушення податкового
законодавства, ведення бухгалтерського обліку, які призвели до завищення
витрат.
За результатами перевірки підприємством до бюджету
сплачено понад 500 тис гривень.
Важлива інформація від Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг
Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
Головне
управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Кваліфікований
надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
(далі – Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДПС) повідомив про наступне:
1. Строк
чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів становить не більше 2
(двох) років з моменту їх формування.
2.
Відповідно до положень Регламенту Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС
кваліфіковані сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному
вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі
Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС (http://acskidd.gov.ua).
3. У зв’язку
з тим, що в межах електронних довірчих послуг не передбачено надання послуг з
копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших
документів, продаж або безоплатне надання носіїв ключової інформації, генерація
особистих ключів виконується на носії користувача (з’ємні флеш-носії, оптичні
носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації тощо).
Слід
зауважити, що кожен особистий ключ користувача повинен бути записаний на
окремий носій інформації.
4. У разі
отримання електронних довірчих послуг, до закінчення строку чинності
кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, слід скасувати діючі
кваліфіковані сертифікати відкритих ключів.
5. Програмне
забезпечення для роботи з кваліфікованим електронним підписом можна завантажити
зі сторінки Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, яка знаходиться за посиланням
https://acskidd.gov.ua/etrusted-services
6.
Ідентифікація особи, яка звернулася до Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС,
здійснюється за паспортом громадянина України, а за його відсутності паспортом
громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську
мову, посвідкою на тимчасове/постійне проживання, посвідченням біженця або
паспортом громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне
місце проживання в іноземній державі.
Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та
подання звітності
Головне
управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що вийшло
доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для
формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної
звітності» до версії 1.27.16.0 станом на 04.10.2019 (даний комплект програмного
забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2018 по 04.10.2019
включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.27.*, при цьому всі
персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними).
Перелік змін
та доповнень (версія 1.27.16.0):
Додано нові
версії документів:
На виконання
вимог наказу Міністерства фінансів України від 31 травня 2019 року № 226 «Про
затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів
України з бухгалтерського обліку» (з 01.10.2019):
J0901107 –
Фінансова звітність малого підприємства (Додаток 1 до Національного положення
(стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (пункт 5
розділу I));
J0901204 –
Фінансова звітність мікропідприємства (Додаток 2 до Національного положення
(стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (пункт 5
розділу I)).
Коригування
існуючих форм, шаблонів та даних:
Внесені
зміни в екранні форми вводу та форми для друку:
J/F0295807 –
Додаток 8. Розрахунок суми акцизного податку, що збільшує або зменшує податкові
зобов’язання внаслідок виправлення самостійно виявленої помилки, допущеної в
попередніх звітних періодах.
Внесені
зміни в XML схеми наступних форм:
F/J 0209901
– Заявка на поповнення (коригування) залишку спирту етилового;
guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
16.03.2020 14:25