ДПС та Податкова агенція Королівства Швеція підписали
Меморандум про співпрацю
Державна податкова
служба України та Податкова агенція Королівства Швеція (Skatteverket)
розпочинають новий етап співробітництва. За участі керівників двох відомств
сьогодні було підписано Меморандум.
Відповідно до
укладеного документа сторони співпрацюватимуть за двома напрямами. По-перше,
вдосконалюватимуть сферу надання послуг платникам податків. Основна увага
приділятиметься розробці методів і процедур у цій сфері, які сприятимуть
підвищенню рівня дотримання податкового законодавства платниками податків.
По-друге,
співпраця стосуватиметься безпосередньо кадрового потенціалу податкової служби.
Так, шведська сторона консультуватиме українських податківців щодо підвищення
ефективності у сфері управління змінами та посилення спроможності організації з
питань міцного лідерства, професійного розвитку працівників служби, дотримання
ними принципів доброчесності та етики. Значна увага приділятиметься і побудові
системи адаптації та постійного навчання персоналу відповідно до потреб Служби.
«Підписання
Меморандуму про співпрацю з Податковою агенцією Швеції – це для нас не
пересічна подія, оскільки ми давно співпрацюємо з нашими колегами стосовно
реформи Державної податкової служби. Зокрема, на цьому етапі ми сфокусуємося на
покращенні клієнтського сервісу та перейдемо на новий рівень у відносинах з
платниками податків. Ми будемо навчати і тренувати наш менеджмент для того, щоб
зміни, які ми впроваджуємо у Службі, відбувалися швидше, якісніше і мали
позитивні результати», – зазначив Голова ДПС Сергій Верланов.
Очільник Державної
податкової служби підкреслив, що впровадження проєкту технічної співпраці між
двома службами сприятиме перетворенню ДПС на більш сучасну, надійну, ефективну
та сервісорієнтовну службу.
Зі свого боку
Генеральний директор Податкової агенції Швеції Катрін Вестлінг Палм зауважила,
що в процесі спільної роботи податкових органів двох країн увагу буде
зосереджено на створенні клієнтоорієнтованої сервісної служби.
«В Україні ми
намагатимемося досягти нового рівня співпраці та відносин між платниками
податків та податковими органами. У рамках нашого проєкту ми також маємо
допомогти податковій службі запровадити кращий менеджмент для проведення цього
процесу та ефективно управляти змінами, аби перетворити податкову службу
України на сучасну передову інституцію», – зазначила Катрін Вестлінг Палм.
Зазначимо, що
спільним проєктом податківців України та Швеції передбачено розробку процедур у
межах двох компонентів – «Орієнтація на платника податків» та «Управління
людськими ресурсами: лідерство та командна робота».
У рамках першого
компонента будуть здійснюватися заходи, спрямовані на покращення надання послуг
платникам податків не лише електронних, але й традиційних. І українські, і
шведські податківці одностайні у тому, що максимальне надання послуг та високий
рівень сервісу безпосередньо впливають на рівень дотримання платниками
податкового законодавства.
Під час реалізації
другого компонента увага приділятиметься розвитку людських ресурсів. Так,
розроблятиметься методологія для оцінювання працівників, а також постійного
навчання з урахуванням змін організаційної структури. Водночас розглядатимуться
питання доброчесності, внутрішніх комунікацій та управління змінами.
ДПС запустила пілотний проєкт «Перелік транспортних
засобів, що переміщують пальне або спирт»
З метою
запровадження нових електронних сервісів Державна податкова служба України
запустила пілотний проєкт електронного сервісу «Перелік транспортних засобів,
що переміщують пальне або спирт етиловий».
За допомогою цього
електронного сервісу не лише співробітники уповноважених органів державної
влади, але й пересічні громадяни зможуть перевіряти, чи законно транспортні
засоби перевізників здійснюють переміщення пального або спирту етилового.
«Наш новий сервіс
дозволяє об’єднати реальні зусилля громадськості та органів державної влади
навколо нагальної проблеми подолання схем нелегального обігу пального та
спирту. Це у свою чергу дозволить забезпечити додаткові надходження до бюджету,
а також стимулюватиме розвиток чесного підприємництва», – прокоментував запуск
нового сервісу Голова ДПС Сергій Верланов.
На сьогодні
електронний сервіс «Перелік транспортних засобів, що переміщують пальне або
спирт етиловий» працює у тестовому режимі. Ознайомитися з його роботою можна за
посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/vehicles.
Свої пропозиції
щодо покращення та вдосконалення сервісу просимо надсилати на електронну адресу
tax.excise@tax.gov.ua.
Раніше ДПС за
підтримки Міністерства фінансів України також запустила пілотний проєкт
електронного сервісу «Пошук акцизної марки».
На Київщині двом підприємствам нараховано 183,1 млн грн
штрафних санкцій за порушення у сфері обігу підакцизних товарів
Державна податкова
служба активізує роботу з протидії правопорушенням у сфері виробництва та обігу
підакцизної продукції. Зокрема, створений наприкінці 2019 року Департамент
контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів уже демонструє вагомі
результати у цьому напрямі.
Так, 13 лютого
2020 року співробітники новоствореного Департаменту контролю за обігом та
оподаткуванням підакцизних товарів Державної податкової служби України у ході
перевірки виявили, що два підприємства у Київській області без ліцензії
провадили діяльність з виробництва спирту етилового пiд виглядом виробництва
продукцiї хiмiчного та технiчного призначення.
Крім того, на
згаданих підприємствах співробітники ДПС встановили ще низку порушень, а
саме:
- реалізацію
спирту етилового без реєстрації платником акцизного податку;
- відсутність з
вини платника реєстрації акцизних складів у системі електронного
адміністрування реалізації спирту етилового платником податку – розпорядником
акцизного складу;
- не обладнання та
відсутність реєстрації в Єдиному державному реєстрі витратомірів – лічильників.
Все це суперечить
вимогам ст.ст. 212, 229-230 Податкового кодексу України та Закону України від
19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу
спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів
та пального» (із змінами).
За встановленими
фактами порушень податківці застосували до вказаних підприємств штрафні санкції
на загальну суму 183,1 млн гривень.
«Податкова
продовжує ефективно та результативно протидіяти правопорушенням у сфері
виробництва та обігу спиртовмісної продукції. Ті, хто виявляться причетними до
вказаних дій, обов’язково будуть нести відповідальність перед Законом. І жодних
винятків, запевняю, податкова не робитиме», – заявив Голова ДПС Сергій
Верланов.
ДПС і далі активно
перевірятиме підприємства, що здійснюють виробництво та реалізацію
спиртовмісної продукції, з метою привести їхню діяльність у відповідність з
чинним законодавством України.
За перший місяць деклараційної кампанії платники Дніпропетровщини
задекларували за 2019 рік доходів майже 177 млн гривень
Головне управління
ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що з початку року стартувала
кампанія декларування доходів, отриманих фізичними особами – платниками
податків протягом 2019 року, яка триватиме до 1 травня 2020 року.
За місяць
деклараційної кампанії громадянами Дніпропетровської області та особами, які
провадять незалежну професійну діяльність, подано 1 344 декларації про майновий
стан і доходи за 2019 рік. Про це повідомила начальник управління податків і
зборів з фізичних осіб Головного управління ДПС у Дніпропетровській області
Вікторія Каліногорська.
Загальна сума
задекларованого у деклараціях оподатковуваного доходу за 2019 рік – 176,9 млн
грн, до сплати в бюджет нараховано 5,6 млн грн податку на доходи фізичних осіб,
що на 2,6 млн грн більше, ніж у 2019 році, та 1,0 млн грн військового збору, що
на 0,5 млн грн більше минулого року.
Доходи у сумі
понад 1 мільйон гривень задекларували 13 мешканців Дніпропетровщини. Сума
задекларованого ними доходу склала 72,9 млн гривень. Сума податку на доходи
фізичних осіб до сплати складає 1,2 млн грн, сума військового збору до сплати
складає 0,13 млн гривень.
Разом з тим, 177
мешканців Дніпропетровщини надали декларацію з метою скористатися правом на
податкову знижку, сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню
з бюджету, складає 0,5 млн гривень. Реалізувати своє право на отримання
податкової знижки громадяни можуть впродовж всього поточного року.
Закликаємо громадян
не зволікати та вчасно задекларувати свої доходи.
Увага! В Нікопольському управлінні
відбудеться прес-конференція та брифінг на тему декларування доходів громадян!
В Нікопольському
управлінні ГУ ДПС у Дніпропетровській області 25 лютого 2020 року о 10.00 год.
відбудеться:
- прес-конференція
за участю заступника начальника – начальника відділу адміністрування податків і
зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області Володимира Малиновського на тему: «З початку 2020 року стартувала
кампанія декларування доходів, отриманих у 2019 році»;
- брифінг за участю заступника
начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб
Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлії Пушко на
тему: «Актуальне про декларування доходів громадян».
Під час «гарячої лінії» про декларування доходів громадян
21.02.2020 року
заступник начальника ДПІ у м. Покрові Нікопольського управління ГУ ДПС у
Дніпропетровській області Валентина Піхтіна провела сеанс телефонного зв’язку
«гаряча лінія» на тему: «Кампанія декларування доходів громадян, отриманих у
2019 році. Новації у застосуванні РРО. Легалізація найманої праці та
детінізація заробітної плати». Під час сеансу відповіла на наступні запитання.
Питання 1: Хто має
подати декларацію про майновий стан і доходи?
Відповідь:
Кампанія декларування доходів проходить кожного року і передбачає подання
річної податкової декларації про майновий стан і доходи та визначення
податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб і військового збору.
Громадяни, які
подають податкові декларації розподіляються на дві категорії:
- особи, які
зобов’язані подати річну декларацію;
- та особи, які
мають право подати декларацію з метою отримання податкової знижки.
В обов’язковому
порядку мають подавати декларацію громадяни, які отримували доходи не від
податкових агентів (тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як
самозайняті особи).
До таких доходів
відносяться, зокрема:
- доходи від
надання в оренду рухомого або нерухомого майна іншим фізичним особам, які не є
суб’єктами господарювання;
- успадкування
майна не від членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення;
- доходи від
податкових агентів, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не
звільнені від оподаткування. До таких доходів відноситься, зокрема: - дохід у
вигляді основної суми боргу (кредиту) платника податку, прощеного
(анульованого) кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним з
процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності, якщо його сума
перевищує 25% однієї мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня
звітного податкового року (у 2019 році - 1043,25 грн);
- інвестиційні
доходи;
- доходи з
іноземних джерел;
- доходи у вигляді
нецільової благодійної допомоги, якщо її загальна сума перевищує у 2019 році -
2690 грн.;
- доходи від
продажу власної продукції тваринництва, якщо сума сукупно за рік перевищує 50
розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного
(податкового) року (у 2019 році – 208 650 грн.);
- доходи від
продажу власної сільськогосподарської продукції у разі якщо розмір земельних
ділянок перевищує 2 га;
- інші випадки
передбачені Податковим кодексом.
Крім обов’язку
щодо подання декларації, фізичні особи мають право подати декларацію з метою
отримання податкової знижки.
Декларація
подається за формою, затвердженою наказом МФУ від 02.10.2015 №859 (у редакції
від 25.04.2019 №177).
Питання 2: В які
терміни необхідно подати декларацію про майновий стан і доходи?
Відповідь:
Податкова декларація про майновий стан і доходи подається в такі граничні
строки:
- для громадян,
які зобов’язані подати податкову декларацію – до 01 травня року, що настає за
звітним. Граничний термін подання декларації за звітний (податковий) 2019 рік –
30 квітня 2020 року;
- для громадян,
які мають право на податкову знижку – по 31 грудня 2020 року (включно);
У разі надсилання
декларації поштою необхідно здійснити таке відправлення не пізніше ніж за п’ять
днів до закінчення граничного строку подання декларації, а при поданні
декларації в електронній формі - не пізніше закінчення останньої години дня, в
якому спливає такий граничний строк.
Питання 3: Яким
чином подається декларація про майновий стан і доходи?
Відповідь: Платник
податків може обрати зручний для себе спосіб подачі податкової декларації про
майновий стан і доходи:
- особисто або
уповноваженою на це особою;
- надіслати поштою
з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
- засобами
електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо
електронного документообігу.
При направленні
декларації засобами електронного зв’язку громадяни можуть скористатися
електронним сервісом в «Електронному кабінеті», який передбачає часткове
автоматичне заповнення декларації на підставі облікових даних платника,
відомостей щодо нарахованих (виплачених) доходів, наявних в Державному реєстрі
фізичних осіб – платників податків та відомостей щодо об’єктів нерухомого
(рухомого) майна.
Питання 4: Які
особливості застосування РРО ФОП – платниками єдиного податку?
Відповідь: Законом
України від 20 вересня 2019 року № 129-IX «Про внесення змін до Податкового
кодексу України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі і послуг»
підрозділ 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України
доповнено пунктом 53.
Відповідно до
вищевказаного пункту, до 01 жовтня 2020 року реєстратори розрахункових операцій
та/або програмні реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО та/або
програмні РРО) не застосовуються платниками єдиного податку другої – четвертої
груп (фізичними особами – підприємцями (далі – ФОП)) незалежно від обраного
виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1
000 000 гривень, крім тих, які здійснюють:
- реалізацію
технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;
- реалізацію
лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у
сфері охорони здоров’я.
З 01 жовтня 2020
року до 01 січня 2021 року РРО та/або програмні РРО не застосовуються платниками
єдиного податку другої – четвертої груп (ФОП), обсяг доходу яких протягом
календарного року не перевищує 1 000 000 гривень, незалежно від обраного виду
діяльності, крім тих, які здійснюють:
- реалізацію
товарів (надання послуг) через мережу Інтернет;
- реалізацію
технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;
- реалізацію
лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у
сфері охорони здоров’я;
- реалізацію
ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння,
дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;
- роздрібну
торгівлю вживаними товарами в магазинах (група 47.79 КВЕД);
- діяльність
ресторанів, кафе, ресторанів швидкого обслуговування, якщо така діяльність є
іншою, ніж визначена пунктом 11 статті 9 Закону України «Про застосування
реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування
та послуг»;
- діяльність
туристичних агентств, туристичних операторів;
- діяльність
готелів і подібних засобів тимчасового розміщення (група 55.10 КВЕД);
- реалізацію
текстилю (крім реалізації за готівкові кошти на ринках), деталей та приладдя
для автотранспортних засобів відповідно до переліку, що затверджується
Кабінетом Міністрів України.
При перевищенні
платником єдиного податку другої – четвертої груп (ФОП) в календарному році
обсягу доходу 1 000 000 гривень, застосування РРО та/або програмного РРО для
такого платника єдиного податку є обов’язковим. Застосування РРО та/або
програмного РРО починається з першого числа першого місяця кварталу, наступного
за виникненням такого перевищення, та продовжується в усіх наступних податкових
періодах протягом реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного
податку.
Питання 5: Як
необхідно повідомити податкову службу про прийняття на роботу працівника?
Повідомлення про
прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи,
організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до
територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку їх як
платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування
до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором.
Повідомлення
подається одним із таких способів:
- засобами електронного
зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб
відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та
електронного підпису;
- на паперових
носіях разом з копією в електронній формі;
- на паперових носіях,
якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.
Порядок
повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про
прийняття працівника на роботу, затверджено постановою Кабінету Міністрів
України від 17.06.2015 №413.
Декларування доходів громадян – головна тема зустрічі
податківців з платниками податків
З 1 січня 2020
року розпочалася кампанія декларування доходів громадян. З метою залучення всіх
категорій громадян до декларування своїх доходів, отриманих протягом 2019 року
заступник начальника Марганецької ДПІ Нікопольського управління ГУ ДПС у
Дніпропетровській області Євгенія Захарченко провела зустріч з платниками
податків на зазначену тему.
Фахівець
податкової повідомила присутнім про перелік доходів, які підлягають
обов’язковому декларуванню та нагадала про право платників на податкову знижку.
Крім того, Євгенія Захарченко розповіла про граничні строки сплати податкових
зобов’язань, визначених у податковій декларації про майновий стан і доходи у
2020 році та способи подання декларації.
Зустріч пройшла в
формі діалогу, громадяни отримали відповіді на свої запитання та тематичну
друковану продукцію.
Декларування доходів громадян
Заступник
начальника Марганецької ДПІ Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській
області Євгенія Захарченко повідомила про особливості цьогорічної кампанії
декларування доходів громадян.
Посадовець
нагадала, що з 1 січня розпочалась кампанія декларування, яка триватиме до
1 травня поточного року. Обов’язок щодо декларування статків виникає у
випадку отримання громадянами у минулому році доходів, які не оподатковувались.
Зокрема, до таких доходів належать: вартість успадкованого чи отриманого у
дарунок майна; кошти від надання майна в лізинг, оренду (суборенду) чи житловий
найм; кошти одержані за межами України (іноземні доходи); доходи від операцій з
продажу (обміну) об'єктів нерухомого або рухомого майна та отримані у вигляді
інвестиційного прибутку
Зазначила,
що фізичним особам – платникам податків надається можливість подати декларацію
в електронній формі засобами Електронного кабінету. Також за допомогою
Е-кабінету можна одержати відомості про суми отриманих доходів і утриманих
податків, які використовуються під час заповнення декларації.
Звернула увагу, що
платники податку, які бажають реалізувати своє право на податкову знижку,
декларацію можуть подати впродовж усього 2020 року.
Євгенія Захарченко
закликає громадян не чекати граничного терміну надання декларацій 30
квітня, а виконати свій громадянський обов’язок і подати декларацію про
отримані у 2019 році доходи завчасно.
«Свідоме
декларування доходів та сплата податків – вірний шлях до побудови європейського
суспільства», - наголосила Євгенія Захарченко.
Участь у кампанії декларування відомих осіб
Розпочалася
кампанія декларування доходів, отриманих громадянами протягом 2019 року.
Депутат міської ради м. Покров Дніпропетровської області Барабах Андрій
Миколайович погодився на пропозицію ДПІ у м. Покрові Нікопольського управління
ГУ ДПС у Дніпропетровській області долучитися до агітаційної та роз’яснювальної
роботи щодо декларування доходів серед населення.
«Кожен повинен
пам’ятати, що сплачуючи податки ми, по-перше, підтримуємо наших дітей,
інвалідів, пенсіонерів, армію. Сплачені податки з отриманих доходів –
можливість своєчасного фінансування державних програм соціального спрямування.
Від кожного з нас залежить майбутнє нашої рідної та єдиної України», -
наголосив Андрій Миколайович.
Відомий депутат
побажав усім злагоди, добробуту, любові та миру.
Шановні громадяни,
нагадуємо, що обов’язковому декларуванню підлягають:
- Іноземні доходи;
- Доходи, від
продажу рухомого та нерухомого майна або надання їх в оренду фізичним особам;
- Доходи від
продажу цінних паперів та корпоративних прав;
- Доходи, отриманої
спадщини або подарунків від фізичної особи, яка не є членом сім’ї першого та
другого ступеня споріднення,
та інші доходи,
визначенні податковим законодавством.
У Дніпропетровській ОДА відбулась селекторна нарада під
головуванням Прем’єр-міністра України
Дніпропетровська
область – одна з найбільш економічно розвинених областей України, в якій на
кінцевий результат працюють і органи державної влади, і бізнес-спільнота,
громадськість, науковці.
Зосередження та
належна координація наявних фінансових ресурсів дає змогу забезпечити
досягнення стратегічної мети – примножити економічне багатство області і
конвертувати його у комфортні та безпечні умови проживання її мешканців,
створити в області економіку з високою доданою вартістю, де стале економічне зростання
спирається на знання, збереження довкілля та якість життя.
18 лютого 2020
року, у приміщенні Дніпропетровської облдержадміністрації відбулась селекторна
нарада під головуванням Прем’єр-міністра України Олексія Гончарука.
У нараді прийняла
участь в.о. начальника Головного управління ДПС у Дніпропетровській області
(далі – ГУ ДПС) Ганна Чуб.
Особлива увага на
нараді приділялась, зокрема заходам з протидії незаконного обігу та роздрібній
торгівлі пальним.
Одним з основних
напрямків роботи органів ДПС є легалізація ринку нафтопродуктів, а саме:
боротьба з незаконними АЗС, контрафактним продажем та нелегальним виробництвом
пального; з використанням пального за схемами мінімізації оподаткування.
Слід зазначити, що
«тіньовий» ринок пального також приводить до значних втрат бюджетів, так як
нелегальні точки продажу пального розміщуються без належного оформлення
документів на землекористування та реалізують пальне без застосування РРО або
платіжних терміналів.
Питання
нелегальних АЗС гостре не лише з точки зору несплати податків або якихось
тіньових схем, а воно також стосується і кожного українця.
Такі АЗС, працюючи
без дозвільних документів на експлуатацію об’єктів підвищеної небезпеки,
негативно впливають, зокрема і на довкілля.
Слід зазначити, що
ГУ ДПС з 01.07.2019 видано 584 ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним та
164 ліцензії на право зберігання пального.
У 2020 року видано
30 ліцензій на право роздрібної торгівлі пальним, 1 ліцензія на право
зберігання пального.
За результатами
проведеної роботи у 2020 виявлено 14 фактів роздрібної торгівлі пальним без
наявності відповідних ліцензій, сума фінансових санкцій складає 3,5 млн
гривень.
Під час заходу
сторони обговорили послідовність дій, спрямованих на вирішення нагальних питань
сьогодення.
Центрами обслуговування платників Дніпропетровської
області у січні 2020 року надано 20,1 тисяч адміністративних послуг
При державних
податкових інспекціях у складі управлінь, які утворені на правах відокремлених
підрозділів Головного управління ДПС у Дніпропетровській області функціонують
37 Центрів обслуговування платників (ЦОП), де платники податків можуть отримати
широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та адміністративних.
Центрами
забезпечується надання 31 виду адміністративних послуг.
Загалом, протягом
січня 2020 року працівниками ЦОП опрацьовано та надано 20 тисяч 156 звернень у
сфері надання адміністративних та інших послуг, з яких 20 тисяч 79 –
адміністративних.
З переліком
адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській
області та Інформаційними картками адміністративних послуг можна ознайомитись
на офіційному субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області» у
розділі «Адміністративні послуги» та у Центрах обслуговування платників
області.
Безкоштовні кваліфіковані сертифікати відкритих ключів
від ДПС отримали 50,6 тис. клієнтів
У січні 2020 року
послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС
скористались 50,6 тис. клієнтів. Їм безкоштовно видано 146,9 тис.
кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.
Найчастіше
послугами надавача, як і раніше, користуються фізичні особи – 30,8 тисячі. Вони
отримали 61,4 тис. електронних ключів.
Також протягом
січня 2020 року 19,8 тис. юридичних осіб отримали 85,4 тис.
кваліфікованих сертифікатів.
Електронним
сервісом повторного формування сертифікатів за електронним запитом скористалися
15,7 тис. клієнтів, з яких 7,4 тис. – юридичних та 8,2 тис. – фізичних осіб. За
електронними запитами сформовано 31,8 тис. сертифікатів.
Усього з початку
діяльності надавача видано майже 8,4 млн кваліфікованих сертифікатів відкритих
ключів.
Нагадуємо, що за
допомогою сервісу повторного формування сертифікатів за електронним запитом
кожен клієнт має змогу самостійно, у режимі 24/7, а головне – дистанційно,
протягом 2 – 3 хвилин отримати новий сертифікат, який матиме строк дії до 2
років.
Таким чином,
клієнтам центру не потрібно витрачати свій час та особисто відвідувати центр
для отримання сертифіката.
Важлива інформація від Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг
Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
Головне
управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Кваліфікований
надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
(далі – Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДПС) повідомив про наступне:
1. Строк
чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів становить не більше 2
(двох) років з моменту їх формування.
2.
Відповідно до положень Регламенту Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС
кваліфіковані сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному
вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого
надавача ЕДП ІДД ДПС (http://acskidd.gov.ua).
3. У зв’язку
з тим, що в межах електронних довірчих послуг не передбачено надання послуг з
копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших
документів, продаж або безоплатне надання носіїв ключової інформації, генерація
особистих ключів виконується на носії користувача (з’ємні флеш-носії, оптичні
носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації тощо).
Слід
зауважити, що кожен особистий ключ користувача повинен бути записаний на
окремий носій інформації.
4. У разі
отримання електронних довірчих послуг, до закінчення строку чинності
кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, слід скасувати діючі
кваліфіковані сертифікати відкритих ключів.
5. Програмне
забезпечення для роботи з кваліфікованим електронним підписом можна завантажити
зі сторінки Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, яка знаходиться за посиланням
https://acskidd.gov.ua/etrusted-services
6.
Ідентифікація особи, яка звернулася до Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС,
здійснюється за паспортом громадянина України, а за його відсутності паспортом
громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську
мову, посвідкою на тимчасове/постійне проживання, посвідченням біженця або
паспортом громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне
місце проживання в іноземній державі.
Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та
подання звітності
Головне
управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що вийшло
доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для
формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної
звітності» до версії 1.27.16.0 станом на 04.10.2019 (даний комплект програмного
забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2018 по 04.10.2019
включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.27.*, при цьому всі
персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними).
Перелік змін
та доповнень (версія 1.27.16.0):
Додано нові
версії документів:
На виконання
вимог наказу Міністерства фінансів України від 31 травня 2019 року № 226 «Про
затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів
України з бухгалтерського обліку» (з 01.10.2019):
J0901107 –
Фінансова звітність малого підприємства (Додаток 1 до Національного положення
(стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (пункт 5
розділу I));
J0901204 –
Фінансова звітність мікропідприємства (Додаток 2 до Національного положення
(стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (пункт 5
розділу I)).
Коригування
існуючих форм, шаблонів та даних:
Внесені
зміни в екранні форми вводу та форми для друку:
J/F0295807 –
Додаток 8. Розрахунок суми акцизного податку, що збільшує або зменшує податкові
зобов’язання внаслідок виправлення самостійно виявленої помилки, допущеної в
попередніх звітних періодах.
Внесені
зміни в XML схеми наступних форм:
F/J 0209901
– Заявка на поповнення (коригування) залишку спирту етилового;
F/J 0210901
– Заявка на поповнення (коригування) залишку пального.
Інформація
розміщена на офіційному вебпорталі «Державна податкова служба України» за
посиланням: https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/
Отримати інформацію про суми виплачених доходів та
утриманих податків громадяни можуть за допомогою Електронного кабінету
Нікопольське
управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує, що платники податків
можуть отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з
Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, скориставшись
електронними сервісами ДПС.
Зокрема, у рамках
кампаній декларування доходів громадян та е-декларування зазначену інформацію
можна отримати за допомогою електронного сервісу «Отримання відомостей з
Державного реєстру фізичних осіб – платників податк
Джерело: guru.ua Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя