У ДПС будуть суворо і безкомпромісно припинятися будь-які
спроби реанімувати старі корупційні схеми, - Сергій Верланов
15.01.2020 Голова
ДПС Сергій Верланов відвідав з робочим візитом Головне управління Державної
податкової служби України в Одеській області, аби особисто розібратися в
ситуації, що склалася в податковій службі області і анонсувати початок роботи
групи з проведення тематичної перевірки організації роботи місцевої податкової
служби. Всі матеріали за результатами перевірки будуть негайно передані до
правоохоронних органів.
Очільник ДПС
окремо наголосив, що в ДПС будуть суворо і безкомпромісно припинятися будь-які
спроби реанімувати старі корупційні схеми.
«Завдання
Державної податкової служби – наповнення бюджету завдяки якісним і зручним для
платників сервісів, ефективний контроль над сплатою податків. Хто не хоче, або
не вміє цього робити, тому не місце в податковій службі», - зауважив Сергій
Верланов.
Він також
поінформував, що на виконання доручення Прем’єр-міністра Олексія Гончарука ДПС
розпочала роботу над розробленням плану переатестації всіх співробітників ДПС
України, який має бути поданий на розгляд Кабміну у двотижневий термін.
«Я особисто є
прибічником того, аби така переатестація була максимально об’єктивною,
неупередженою і прозорою. Процес переатестації всіх працівників податкової
служби має бути завершений до 1 липня», - сказав Сергій Верланов.
Також очільник ДПС
повідомив, що на цьому тижні в ДПС буде відкрито анонімну антикорупційну лінію.
Всі, хто має інформацію про незаконні дії співробітників податкової, зможуть
поінформувати про відомі їм факти.
«Оприлюднена НАБУ
інформація нанесла дуже серйозний репутаційний удар по всіх співробітниках
податкової. І наше з вами завдання зараз – своєю сумлінною роботою відновити
добре ім’я нашої служби», - звернувся Сергій Верланов до всіх присутніх.
Після робочої
наради очільник ДПС провів короткий брифінг з представниками провідних
телеканалів країни, де він, зокрема, наголосив, що відсьогодні податкова служба
Одеської області працює в штатному режимі.
Кількість зупинених ПН/РК у співвідношенні до
зареєстрованих скоротилася в 1,5 раза
Державна податкова
служба вдосконалює систему автоматичного моніторингу. Результатом цієї роботи є
скорочення частки сум ПДВ по зупинених податкових накладних / розрахунках
коригування (ПН/РК) до загального обсягу сум ПДВ по зареєстрованих ПН/РК.
Одночасно скорочується і частка платників, реєстрацію чиїх ПН/РК в Єдиному
реєстрі зупинено.
Зокрема, у
листопаді 2019 року кількість платників, реєстрацію чиїх податкових накладних
було зупинено, складала 1,75% від загальної кількості платників, чиї накладні
було зареєстровано в Єдиному реєстрі. Для порівняння: у листопаді 2018 року -
2,71%. Кількість зупинених ПН/РК у співвідношенні до зареєстрованих у листопаді
2019 року становила 0,11%, у листопаді 2018 року - 0,17%. Сума ПДВ таких
зупинених ПН/РК у співвідношенні до зареєстрованих у листопаді 2019 року
складала 0,57%, у листопаді 2018 року - 0,78% .
«Вдосконалення
системи автоматичного моніторингу дозволяє нам підвищувати її якість і
точність. Це означає, що у ДПС є всі необхідні ресурси, аби ефективно виявляти
спроби неправомірного формування податкового кредиту і запобігати їм. З іншого
боку це також означає, що сумлінні платники можуть працювати спокійно і вчасно
отримувати відшкодування ПДВ», - прокоментував очільник ДПС Сергій Верланов.
Очільниця податкової Дніпропетровщини Ганна ЧУБ про
підсумки роботи за 2019 рік на пресконференції в ІА «Мост-Днепр»
15.01.2020 в
інформаційному агентстві «Мост-Днепр» відбулася пресконференція в.о. начальника
Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС) Ганни Чуб
на тему «Підсумки роботи податкової служби області за 2019 рік».
Підводячи підсумки
роботи ГУ ДПС за минулий рік, Ганна Чуб акцентувала увагу на тому, що служба
реформується і цей процес має певний перехідний період, в який платники не
відчули жодних незручностей завдяки згуртуванню командного духу податківців
Дніпропетровщини, які швидко адаптувалися до змін та реалізації нових трендів.
Фахівці податкової
служби області разом з платниками податків регіону успішно закінчили минулий
рік. І як результат – залишився стабільним темп роботи у напрямку наповнення
бюджетів, збільшились надходження від платників податків.
Так, протягом
січня – грудня 2019 року до бюджетів усіх рівнів надійшло понад 60,4 мільярди
гривень податків та зборів. Це на 20,8 мільярдів гривень (або 53 відсотки)
більше ніж впродовж 2018 року.
При цьому:
- до державного
бюджету спрямовано 35,0 мільярдів гривень, що на 15,4 мільярди гривень (або на
79 %) більше надходжень 2018 року;
- до місцевих
бюджетів платниками сплачено 25,4 мільярди гривень. Це на 5,4 мільярди гривень
(або на 27 %) більше фактичних надходжень 2018 року.
Говорячи про
наповнення бюджетів, очільниця ГУ ДПС особливу увагу приділила питанням, які
наразі є нагальними для нашої області.
Це, зокрема
екологічний стан довкілля, який турбує кожного мешканця регіону, та сплата
екоподатку – вагомого компенсатора негативного впливу на природу шкідливих та
небезпечних факторів.
«Забезпечення
сумлінної сплати екоподатку суб’єктами господарювання на сьогодні один із
основних векторів роботи податкової служби області», – зазначила Ганна Чуб.
Під час
пресконференції вона також зауважила, що у податківців області на особливому
контролі – надходження з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне
соціальне страхування. Адже своєчасна сплата єдиного внеску – це соціальні
гарантії громадян, їх захищеність у майбутньому. Ганна Чуб акцентувала увагу,
що спостерігається стійка тенденція зростання надходжень єдиного внеску до
державних цільових фондів.
Важливо, що
збільшення надходжень відбувається не за рахунок тиску на бізнес, а завдяки
ефективному впровадженню нових підходів до адміністрування податків. Саме цими
правилами керується команда податкової служби області. Нова податкова служба
взяла курс на скорочення перевірок і зменшення тиску на бізнес.
Так, згідно з
планом-графіком проведення документальних перевірок кількість запланованих
перевірок суб’єктів господарювання у 2020 році у порівнянні з 2019 роком
зменшилась майже на 90.
Ганна Чуб також
нагадала, що вже стартувала деклараційна кампанія – 2020 та закликала платників
виконати свій громадянський обов’язок: своєчасно подати декларації і сплатити
податки та збори.
За словами в.о.
начальника ГУ ДПС на сьогодні триває процес удосконалення податкової. Головна
ідея такого реформування – це побудова партнерських відносин між податковою –
як сервісом, і платником – як нашим клієнтом. Суб’єкти господарювання і держава
повинні стати компаньйонами, а не протистояти одне одному.
Розвиток онлайн
сервісів і діджиталізація – це один із пріоритетних напрямків розвитку
податкової служби.
Надання сервісів
платникам і забезпечення податкових надходжень до бюджету – щоденна робота
фахівців ГУ ДПС. Бізнес має забути дорогу до податкової, платники податків
мають отримувати всі послуги онлайн. І таким інструментом сьогодні є сервіс
Електронний кабінет.
«Ми вдячні
громадянам та бізнесу, які сумлінно сплачують податки. Адже сумлінна сплата
податків – це приклад високої податкової культури.
Ми, як ніколи,
відкриті до співробітництва, нових ідей та конструктивної співпраці», – на
завершення акцентувала очільниця ГУ ДПС.
Пресконференція
пройшла у форматі діалогу – учасники заходу отримали відповіді на актуальні
питання.
Протягом 2019 року підприємствам міста Києва відшкодовано
понад 13 млрд грн ПДВ
Головне управління
ДПС у м. Києві повідомляє, що протягом січня -грудня 2019 року платникам
податків – юридичним особам, які перебувають на обліку в столичному управлінні
податкової служби відшкодовано понад 13млрд 103 млн грн. податку на додану вартість.
ГУ ДПС у м. Києві
фіксує позитивну динаміку відшкодування податку на додану вартість. Так, сума
цьогорічного відшкодування на 21%, або на понад 2 млрд 280 млн грн. більше відповідного показника минулого
року.
Зокрема, у грудні
2019 року платникам було повернуто податку на додану вартість на суму 1 325,7 млн грн
Довідково:
Протягом 2019 року
платниками податків – юридичними особами заявлено до відшкодування ПДВ на суму 13 810,7 млн
грн, що менше на377,3 млн
грн. (або 2,7 %) в порівнянні з відповідним періодом 2018 року, в тому числі
протягом грудня 2019 року заявка на відшкодування становила1 304,2 млн
грн
Ратифіковано Протокол про внесення змін до Угоди між
Урядом України
і Урядом Республіки Сінгапур про уникнення подвійного
оподаткування
Верховна Рада
України прийняла Закон „Про ратифікацію Протоколу про внесення змін до Угоди
між Урядом України і Урядом Республіки Сінгапур про уникнення подвійного оподаткування та
запобігання податковим ухиленням стосовно податків на доходи”.
Документом ратифіковано зміни, яких було досягнуто 16 серпня 2019 року в
Києві між урядами двох країн.
З набранням чинності Протоколом статтю 25 („Обмін інформацією”) зазначеної
Угоди буде викладено у новій редакції, яка значно розширить можливості обміну
податковою інформацією з урахуванням нових міжнародних стандартів, розроблених
ОЕСР, та сучасної практики країн за цим напрямом співробітництва.
Протокол набирає чинності з дати останнього письмового повідомлення
дипломатичними каналами про завершення Договірними Державами всіх
внутрішньодержавних процедур, необхідних для набрання ним чинності.
Про боротьбу з тіньовими ринками на селекторній нараді
Глави Уряду
Під головуванням
Прем’єр-міністра України Олексія Гончарука у режимі відеоконференції відбулася
селекторна нарада з керівниками обласних державних адміністрацій за участі,
зокрема, керівників правоохоронних органів у регіонах, органів ДПС та ДФС
областей.
Дніпропетровський
регіон в обласній студії селекторного зв’язку представляв голова
Дніпропетровській облдержадміністрації Олександр Бондаренко.
У селекторній
нараді прийняла участь також очільниця Головного управління ДПС у
Дніпропетровській області Ганна Чуб та перший заступник начальника ГУ ДФС у
Дніпропетровській області Сергій Пеньков.
Темою наради стала
боротьба з тіньовими ринками, а саме:
- припинення
діяльності закладів грального бізнесу, що функціонують під виглядом лотерей та
інших видів діяльності;
- протидія
нелегальному обігу деревини;
- протидія
незаконному обігу та роздрібній торгівлі пальним.
Глава Уряду
заявив, що 2020 рік стане роком детінізації української економіки. Початок
покладено – це боротьба з нелегальними автозаправними станціями, гральним
бізнесом. Попереду – облік деревини.
Окремо Глава Уряду
наголосив на посиленні боротьби з нелегальними АЗС. Тема нелегального ринку
пального – одна з актуальних проблем, над вирішенням якої необхідно працювати
тільки спільними зусиллями. ДФС та СБУ мають продовжити перевірки, а місцева влада
– активніше долучитися до процесу у рамках робочих груп.
Певна робота у
напрямку легалізації роботи АЗС проводиться і Головним управлінням ДПС у
Дніпропетровській області (далі – ГУ ДПС).
У ході проведення
контрольно-перевірочної роботи протягом 2019 року виявлено 49 фактів роздрібної
торгівлі пальним без наявності відповідних ліцензій, з яких 11 – у грудні 2019
року. До суб’єктів господарювання застосовано фінансові санкції у розмірі 12,25
млн гривень.
За результатами
відпрацювання інформації Нафтогазової Асоціації України щодо АЗС, які
здійснюють діяльність без наявності відповідних ліцензій, ГУ ДПС встановлено,
що на 85 АЗС відсутня інформація про наявність ліцензії та/або інформація щодо
зареєстрованих суб’єктів господарювання.
Зазначену
інформацію направлено до Головного управління Національної поліції в
Дніпропетровській області для вжиття заходів у межах повноважень щодо
припинення незаконної діяльності та притягнення винних осіб до
відповідальності.
За результатами
проведеної роботи у січні 2020 року виявлено 7 фактів роздрібної торгівлі
пальним без наявності відповідних ліцензій та за порушення чинного
законодавства до суб’єктів господарювання застосовано фінансові санкції на суму
1,75 млн гривень.
Робота з цього
напрямку продовжується шляхом злагодженій роботі співробітників ДПС з
податковою міліцією органів ДФС, з органами місцевої влади, правоохоронними та
іншими контролюючими органами.
Керівництво ДПС ініціювало масштабну антикорупційну
перевірку
13.01.2020 р. НАБУ
було оприлюднено інформацію щодо можливої причетності посадових осіб ГУ ДПС в
Одеській області до скоєння кримінального правопорушення (пропозиція та надання
неправомірної вигоди).
З приводу цього Державна податкова служба
повідомляє наступне:
на сьогодні
припинено повноваження виконуючих обов’язків начальника, а також першого
заступника та двох заступників начальника ГУ ДПС в Одеській області та
призначено тимчасово виконуючого обов’язки начальника ГУ ДПС.
Для проведення всебічної перевірки фактів,
наведених у розповсюдженій інформації щодо розслідування НАБУ:
- утворено оперативну робочу
групу у складі 16 осіб з представників департаментів відомчого
контролю, запобігання корупції та правового забезпечення;
- Наказом ДПС від
14.01.2020 р. розпочато відомчу перевірку організації роботи ГУ ДПС в Одеській
області та структурних підрозділів центрального апарату ДПС під час
застосування податкового законодавства, виконання вимог законодавчих, інших
нормативно-правових актів та розпорядчих документів ДПС (ДФС), доручень
керівництва тощо;
- частину
оперативної робочої групи відряджено безпосередньо в ГУ ДПС в Одеській області,
одночасно з якою інша її частина буде здійснювати перевірочні заходи в
Центральному апараті ДПС.
За результатами відомчої перевірки
очікується:
1. Прийняття
рішення про притягнення до дисциплінарної відповідальності посадових осіб ГУ
ДПС в Одеській області та Центрального апарату ДПС.
2. Передача
матеріалів перевірки до правоохоронних органів.
3. Повторна
перевірка доброчесності керівників територіальних органів та Центрального
апарату ДПС України.
Кількість звернень до столичних центрів обслуговування
платників
щодо отримання адміністративних послуг в 2019 році склала
понад 576 тисяч
Головне
управління ДПС у м. Києві інформує, що за 2019
рік загальна кількість звернень до столичних центрів обслуговування платників
щодо отримання адміністративних послуг становила понад 576 тисяч.
При цьому,
кількість наданих адміністративних послуг становить понад 540 тисяч, що включає
в себе видачу довідок, свідоцтв, ліцензій та інше.
Зокрема, видано
понад 112 тисяч карток платника податків та внесено до паспортів громадян
України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з
Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Понад 29 тисяч
громадян отримали відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників
податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Платниками
податків, як юридичними так і фізичними особами, отримано понад 56 тисяч
електронних довірчих послуг, для забезпечення можливості використання
електронного цифрового підпису.
Зареєстровано
понад 13 тисяч реєстраторів розрахункових операцій та зареєстровано книг обліку
розрахункових операцій більше ніж 45 тисяч.
До центрів
обслуговування звертаються платники і стосовно отримання довідки про
відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено
на контролюючі органи. В 2019 році таких довідок підготовлено та видано
платникам понад 127 тисяч.
Понад 64 тисячі
громадян здійснили реєстрацію платника єдиного податку та понад 54 тисячі
платників отримали витяг з реєстру платників єдиного податку.
Понад 30 тисяч
платників отримали або подовжили терміни дії ліцензій на роздрібну торгівлю
тютюновими або алкогольними виробами.
Центрами обслуговування платників Дніпропетровської
області у 2019 році надано 210 тис. адміністративних послуг
При державних
податкових інспекціях Головного управління ДПС у Дніпропетровській області
функціонують 37 Центрів обслуговування платників (ЦОП), де платники податків
можуть отримати широкий спектр послуг: інформаційних, консультативних та
адміністративних.
Центрами
забезпечується надання 31 виду адміністративних послуг.
Загалом у 2019
році працівниками ЦОП опрацьовано понад 211 тис. звернень у сфері надання
адміністративних та інших послуг, з яких 210 тис. – надано адміністративні
послуги.
З переліком
адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС у
Дніпропетровській області та Інформаційними картками адміністративних послуг
можна ознайомитись на офіційному субсайті «Територіальні органи ДПС у
Дніпропетровській області» у розділі «Адміністративні послуги» та у Центрах
обслуговування платників області.
Удосконалено роботу системи електронного адміністрування реалізації
пального та спирту етилового та спрощені умови ліцензування для суб’єктів
господарювання
Нікопольське
управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що 29.12.2019 набрав
чинності Закон України від 18 грудня 2019 року № 391-IX «Про внесення змін до
Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України (щодо
покращення адміністрування акцизного податку)» (далі – Закон № 391).
Зміни, внесені
Законом № 391 до Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VІ
із змінами і доповненнями (далі – Кодекс), зокрема, передбачають:
- доповнення
акцизної накладної новими обов’язковими реквізитами,
- уточнення
можливості складання зведеної акцизної накладної,
- наведення умов
віднесення операцій із заправлення пальним за договорами підряду до власного
споживання,
- розширення
переліку випадків, в яких особа, яка реалізує пальне або спирт етиловий,
зобов’язана скласти акцизну накладну,
- визначення
алгоритму дій у разі зазначення в акцизній накладній помилкових даних або її
складання на операцію, яка не відбулася,
- відтермінування
до 01 квітня 2020 року накладання штрафів:
♦ за необладнання
та/або відсутність реєстрації витратомірів-лічильників та
рівнемірів-лічильників рівня пального до розпорядників акцизних складів, на
яких розташовано резервуари, загальна місткість яких не перевищує 1000 куб.
метрів;
♦ за неподання
електронних документів з акцизних складів, на яких розташовані резервуари,
загальна місткість яких не перевищує 1000 куб. метрів;
- подання
одноразово, до 20 січня 2020 року включно, заявки на поповнення обсягу залишку
пального в системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту
етилового, без сплати акцизного податку, суб’єктами господарювання, які до 01
липня 2019 року не підпали під визначення платників акцизного податку, а з 01
липня 2019 року зареєстровані платниками такого податку,
- встановлення
триденного терміну для реєстрації акцизних накладних за експортними операціями,
- подовження
строку до 15 календарних днів для подання довідки за формою 2 промисловими
споживачами,
- надання
можливості підприємствам роздрібної торгівлі самостійно обирати спосіб
складання акцизних накладних при відпуску пального через колонки (зведені або
за щоденними підсумками операцій).
Крім того, Законом № 391 внесені зміни до Закону України від 19 грудня 1995
року № 481/95-BP «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту
етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та
пального» (далі – Закон № 481), відповідно до яких:
- визначено, що роздрібною торгівлею пальним будуть вважати також реалізацію
скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та
інших споживачів,
- передбачено застосування штрафу у розмірі 500 тис. грн за надання послуг
із зберігання пального, що належить іншим суб’єктам господарювання та/або
реалізацію (тобто фізичну передачу) пального іншим особам на підставі ліцензії
на зберігання пального, отриманої відповідно до абзацу другого частини сорок
першої ст. 15 Закону № 481 (на оптову торгівлю пальним, за відсутності місць
оптової торгівлі пальним),
- визначено, що суб’єкти господарювання, які здійснюють роздрібну, оптову
торгівлю пальним або зберігання пального виключно у споживчій тарі до 5 літрів,
ліцензію на роздрібну або оптову торгівлю пальним або ліцензію на зберігання
пального не отримують,
- відтерміновано
застосування штрафу за зберігання пального без наявності відповідної ліцензії.
Банківські рахунки міжнародного стандарту IBAN
З 13 січня в
Україні застосовуються лише рахунки за стандартом IBAN.
Відкриття рахунків
за новим стандартом розпочалося ще з 5 серпня 2019 року. Саме тоді усі банки
почали відкривати клієнтам нові рахунки за новим стандартом, а діючі рахунки
змінювати відповідно до вимог цього стандарту.
Державна податкова
служба України перейшла на міжнародні стандарти IBAN з 1 жовтня 2019 року.
Такий перехід відбувся без збою в наповненні державного та місцевих бюджетів.
Відповідно до
стандартів IBAN номер банківського рахунку складатиметься з 29 символів,
зокрема: коду України, контрольного розряду, коду банку, самого рахунку.
Дізнатися про
реквізити рахунків для сплати податків, зборів, єдиного внеску на
загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших платежів до бюджету
в розрізі адміністративно-територіальних одиниць України платники податків
можуть на вебпорталі ДПС у розділі «Бюджетні рахунки» за посиланням https://tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/.
Крім того,
реквізити рахунків можна дізнатися у контролюючого органу ДПС за місцем
реєстрації або місцем здійснення діяльності.
Основні етапи впровадження новацій з РРО
Нікопольське
управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє про основні дати
впровадження норм законів «Про внесення змін до Закону України «Про
застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського
харчування та послуг» щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг»
та «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації
розрахунків в сфері торгівлі і послуг» (закони № 128-IX та № 129-IX від
20.09.2019).
До 01 січня 2020
року ДПС розроблено безкоштовне програмне забезпечення «програмний РРО»
відповідно до законодавчих норм.
З 1 січня 2020
року платники податків можуть протестувати програмні РРО. При цьому свій
продукт ДПС надаватиме і обслуговуватиме безкоштовно.
З 19 квітня 2020
року платники зможуть використовувати програмні РРО.
До 1 жовтня 2020
року РРО та/або програмні РРО не застосовуються платниками єдиного податку
другої – четвертої груп (фізичними особами – підприємцями) незалежно від
обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не
перевищує 1000000 гривень, крім тих, які здійснюють: реалізацію технічно
складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, та реалізацію
лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання
платних послуг у сфері охорони здоров’я.
З 1 жовтня 2020
року до 1 січня 2021 року РРО та/або програмні РРО не застосовуються платниками
єдиного податку другої – четвертої груп (фізичними особами–підприємцями), обсяг
доходу яких протягом календарного року не перевищує 1000000 гривень, незалежно
від обраного виду діяльності, крім тих, які здійснюють:
- реалізацію
товарів (надання послуг) через мережу Інтернет;
- реалізацію
технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;
- реалізацію
лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у
сфері охорони здоров’я;
- реалізацію
ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння,
дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;
- роздрібну
торгівлю вживаними товарами в магазинах (група 47.79 КВЕД);
- діяльність
ресторанів, кафе, ресторанів швидкого обслуговування, якщо така діяльність є
іншою, ніж визначена п.11 ст.9 Закону України «Про застосування реєстраторів
розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»;
- діяльність
туристичних агентств, туристичних операторів;
- діяльність
готелів і подібних засобів тимчасового розміщення (група 55.10 КВЕД);
- реалізацію
текстилю (крім реалізації за готівкові кошти на ринках), деталей та приладдя
для автотранспортних засобів відповідно до переліку, що затверджується
Кабінетом Міністрів України.
З 1 січня 2021
року використання РРО стане обов’язковим для всіх платників єдиного податку
другої – четвертої груп, незалежно від видів діяльності. Для платників першої
групи єдиного податку РРО не обов’язковий.
ДПС України запустила тестування програмного РРО
Нікопольське
управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує, що з 1 січня 2020 року
відбувся офіційний запуск бета-тестування програмного РРО «пРРОсто». Це безкоштовний
софт, розроблений Державною податковою службою спільно з BRDO та Fintellect для
спрощення розрахункових процедур для продавців та споживачів.
Всі охочі можуть
взяти участь у тестуванні нового податкового сервісу.
Програмні РРО
«пРРОсто» - це безкоштовний сервіс.
Записатись на
бета-тест можна за посиланням https://prrosto.kmu.gov.ua/.
Учасники отримують
запрошення до тестування з 9 січня 2020 року.
Додаток буде
доступним для тестування на всіх смартфонах і планшетах із операційними
системами Android та iOS.
Після тестування
та врахування побажань від користувачів додаток буде вдосконалюватися для
подальшого використання.
Програмне РРО
«пРРОсто» взаємодіє через Інтернет з сервером податкової служби через відкритий
програмний інтерфейс, і виконує функції: формування, підпис, відправлення та
видачу чеків встановленого формату, відкриття та закриття зміни, перегляд
даних, та інші.
Довідково.
Забезпечення
розробки програмного рішення для програмних реєстраторів розрахункових операцій
та можливості його тестування здійснюється Державною податковою службою України
на виконання Указу Президента України №837/2019 від 8 листопада 2019 року «Про
невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави».
Запропоноване програмне
РРО не є ексклюзивним, наявність відкритого програмного інтерфейсу (АРІ)
дозволить розробникам програмного забезпечення пропонувати для підприємців та
застосовувати для власних потреб альтернативні розробки.
Важлива інформація від Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг
Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
Нікопольське
управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Кваліфікований
надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
(далі – Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДПС) повідомив про наступне:
1. Строк
чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів становить не більше 2
(двох) років з моменту їх формування.
2.
Відповідно до положень Регламенту Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС кваліфіковані
сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом
їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача ЕДП
ІДД ДПС (http://acskidd.gov.ua).
3. У зв’язку
з тим, що в межах електронних довірчих послуг не передбачено надання послуг з
копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших
документів, продаж або безоплатне надання носіїв ключової інформації, генерація
особистих ключів виконується на носії користувача (з’ємні флеш-носії, оптичні
носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації тощо).
Слід
зауважити, що кожен особистий ключ користувача повинен бути записаний на
окремий носій інформації.
4. У разі
отримання електронних довірчих послуг, до закінчення строку чинності
кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, слід скасувати діючі
кваліфіковані сертифікати відкритих ключів.
5. Програмне
забезпечення для роботи з кваліфікованим електронним підписом можна завантажити
зі сторінки Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, яка знаходиться за посиланням
https://acskidd.gov.ua/etrusted-services
6.
Ідентифікація особи, яка звернулася до Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС,
здійснюється за паспортом громадянина України, а за його відсутності паспортом
громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську
мову, посвідкою на тимчасове/постійне проживання, посвідченням біженця або
паспортом громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне
місце проживання в іноземній державі.
Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та
подання звітності
Нікопольське
управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що
вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для
формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної
звітності» до версії 1.27.16.0 станом на 04.10.2019 (даний комплект програмного
забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2018 по 04.10.2019
включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.27.*, при цьому всі
персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними).
Перелік змін
та доповнень (версія 1.27.16.0):
Додано нові
версії документів:
На виконання
вимог наказу Міністерства фінансів України від 31 травня 2019 року № 226 «Про
затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів
України з бухгалтерського обліку» (з 01.10.2019):
J0901107 –
Фінансова звітність малого підприємства (Додаток 1 до Національного положення
(стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (пункт 5
розділу I));
guru.ua
Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя
20.01.2020 10:27