Новини Нiкопольської ОДПІ

Новини Нiкопольської ОДПІ
За чотири тижні ДПС нарахувала майже 100 млн грн санкцій за незаконний обіг пального
З 13 грудня 2019 року по 8 січня 2020 року ДПС за фактами незаконного обігу пального нараховано 99,185 млн грн штрафних санкцій. Зокрема, виявлено 6 фактів оптової торгівлі пальним без ліцензії, за якими нараховано штрафні санкції на загальну суму 3 млн грн. Також встановлено 51 випадок роздрібної торгівлі пальним без належних документів, накладені штрафні санкції на суму 11,75 млн грн. За фактом безліцензійного виробництва пального на порушника накладено санкції в розмірі 1 млн грн.
Завдяки злагодженій роботі співробітників ДПС виявлено 25 випадків необлікованого пального. За цими фактами на порушників накладені санкції на загальну суму 4,634 млн грн. За відсутність реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних в Єдиному реєстрі виписано штрафів на загальну суму 4,891 млн грн. Загалом за вказаний період виявлено 8 таких порушень. Також встановлено 2 факти продажу пального понад обсяги, що потребує поповнення ліміту. На порушників накладено санкції в розмірі 71,711 млн грн.
«Ми не дамо спокійно жити тим, хто працює нелегально, на «сірих» та «чорних» ринках. В тому числі має бути ліквідований нелегальний ринок пального. Разом із правоохоронними та іншими контролюючими органами, місцевою владою будемо і надалі виявляти і припиняти роботу нелегальних АЗС. Адже йдеться не тільки про інтереси бюджету і захист конкуренції, а й безпеку громадян, яку нелегальний бізнес не може гарантувати», - прокоментував результати роботи ДПС з виявлення і припинення нелегального обігу пального очільник податкової служби Сергій Верланов.
Як повідомляла Державна фіскальна служба України, за результатами проведених заходів у період з 13 грудня 2019 року по 3 січня 2020 року податкова міліція встановила та припинила діяльність 264 нелегальних АЗС/АГЗС. З незаконного обігу вилучено більше 3,5 тис. т пально-мастильних матеріалів на загальну суму понад 63 млн грн. та обладнання незаконних АЗС/АГЗС загальною вартістю більше 57 млн грн.
Тема нелегального ринку пального — одна з актуальних проблем, над вирішенням якої працює Уряд. Її також обговорювали представники українських мереж АЗС на нараді з Президентом України Володимиром Зеленським наприкінці минулого року. Прем’єр-міністр Олексій Гончарук дав доручення ліквідувати нелегальні автозаправні станції.

Право на пільги для учасників АТО/ООС та членів їх сімей
Податковим кодексом України передбачено деякі преференції для учасників антитерористичної операції/операції об’єднаних сил на сході України.
Зокрема, відповідно до статті 165 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755 VI із змінами (далі – ПКУ) не оподатковуються доходи учасника бойових дій під час проведення антитерористичної операції/операції об’єднаних сил, отримані як благодійна допомога відповідно до вимог Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації».
Як зазначив начальник Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Володимир Джавун, передбачено пільгу і для самих благодійників – не оподатковуються доходи, отримані ними для надання благодійної допомоги учасникам АТО/ООС.
Водночас не оподатковуються доходи у вигляді благодійної допомоги, наданої міжнародними благодійними організаціями особам, що проживають на території проведення АТО/ООС або особам, які вимушено її покинули.
Відповідно до статті 164 ПКУ пенсії людей, які стали інвалідами під час АТО/ООС, а також пенсії, які надаються членам сімей загиблих через АТО/ООС, не підлягають оподаткуванню.
Від оподаткування військовим збором звільняються доходи у вигляді грошового забезпечення на час безпосередньої участі особи в антитерористичній операції/операції об’єднаних сил. При цьому безпосередня участь особи в АТО/ООС має бути документально підтверджена посвідченням учасника бойових дій.
Крім того, не включається до оподатковуваного доходу благодійна допомога, що надається згідно з підпунктом 165.1.54 пункту 165.1 статті 165 ПКУ у будь-якій сумі (вартості), яка надається платникам податку, для закупівлі або у вигляді спеціальних засобів індивідуального захисту (касок, бронежилетів, виготовлених відповідно до військових стандартів), технічних засобів спостереження, лікарських засобів, засобів особистої гігієни, продуктів харчування, предметів речового забезпечення чи інших товарів (робіт, послуг) за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, чи для оплати (компенсації) вартості лікарських засобів, донорських компонентів, виробів медичного призначення, технічних та інших засобів реабілітації, платних послуг з лікування, забезпечення виробами медичного призначення, технічними та іншими засобами реабілітації, послуг медичної реабілітації, санаторно-курортного оздоровлення.
Також за рішеннями місцевих рад учасникам антитерористичної операції/операції об’єднаних сил можуть надаватися пільги зі сплати податку на майно.
Відповідно до статті 281 ПКУ від сплати земельного податку звільняються ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (далі – Закон). Відповідно до норм Закону учасники АТО/ООС – це особи, визнані учасниками бойових дій, які звільняються від сплати земельного податку. 
При цьому звільнення від сплати земельного податку, передбачене для такої категорії фізичних осіб, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм, зокрема:
1) для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більш як 2 гектари;
2) для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах – не більш як 0,25 гектара, в селищах – не більш як 0,15 гектара, в містах – не більш як 0,10 гектара;
3) для індивідуального дачного будівництва – не більш як 0,10 гектара;
4) для будівництва індивідуальних гаражів – не більш як 0,01 гектара;
5) для ведення садівництва – не більш як 0,12 гектара.
Для звільнення від сплати земельного податку, особа яка має підстави для отримання пільг повинна надати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки заяву довільної форми та документи, що посвідчують її право на пільгу, зокрема, посвідчення «Учасник бойових дій».

Роботодавці Нікопольського регіону за 2019 рік сплатили майже 740 мільйонів гривень єдиного внеску
За минулий рік надходження єдиного внеску у Нікопольському регіоні склали 739,9 млн гривень. Відносно 2018 року надходження зросли майже на 130 млн грн, темп росту склав 121,3 відсотки Про це повідомив заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Володимир Малиновський.
Нагадаємо, у 2020 році мінімальна сума єдиного внеску становить 1 039,06 гривні, а максимальний страховий внесок – 15 585,90 гривні.

Новітні РРО обговорювалися за «круглим столом»
Нещодавно в Нікопольському управлінні ГУ ДПС у Дніпропетровській області відбулося засідання «круглого столу» на тему: «Новації у сфері застосування РРО». Начальник Нікопольської ДПІ Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Наталія Міщенко повідомила присутнім, що РРО не потрібно використовувати спрощенцям 1 групи (річний дохід до 300 тис. грн), а також фізичним особам, які продають на ринку власні вживані речі або продукти власного підсобного господарства.
Нові закони про РРО відкрили можливість використовувати замість традиційних спеціальні програми призначені, для реєстрації розрахункових операцій. Таку програму можна буде встановити на будь-який гаджет, у тому числі і на смартфон. При цьому закон прямо зобов’язує контролюючий орган забезпечити безкоштовне програмне рішення для використання суб’єктом господарювання. Тобто, безкоштовним буде не тільки скачування самої програми, але і її підтримка.
Наталія Міщенко звернула увагу суб’єктів господарювання, що:
- Використовувати програмні РРО можна буде з 19 квітня 2020 року.
- З жовтня 2020 року використання РРО стане обов’язковим (крім платників єдиного податку 1 групи) для фізичних осіб платників єдиного податку ризикових сфер діяльності – продавців ювелірних виробів, медпрепаратів і ліків, складних побутових приладів, автозапчастин, магазинів з продажу секонд-хенду. Також використовувати РРО мають ресторани, кафе, турагенції, готелі.
- З 1 січня 2021 року використання РРО буде обов'язковим для фізичних осіб платників єдиного податку 2, 3, 4 груп незалежно від видів діяльності.
Крім того, начальник Нікопольської ДПІ нагадала, що з січня 2020 року стартувала кампанія декларування доходів, отриманих у 2019 році.
Податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – Декларація) до податкових органів за місцем своєї податкової адреси зобов’язані надати:
- фізичні особи – підприємці про доходи, отримані від провадження господарської діяльності (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) у термін протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (року);
- фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність у термін до 01 травня року, що настає за звітним;
- фізичні особи, які отримали доходи від неподаткових агентів, або доходи від податкових агентів, що не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування, у термін до 01 травня року, що настає за звітним.
Фізичним особам – платникам податків надається можливість подати Декларацію в електронній формі.
Це сучасно та дійсно зручно, цілодобово, економно у часі та комфортно для платників.

Про кампанію декларування на практикумі
09.01.2020 в Нікопольському управлінні ГУ ДПС у Дніпропетровській області пройшов практикум (тренінг) для суб’єктів господарювання Нікопольського регіону. У практикумі прийняли участь фахівці податкової служби. Ними висвітлено низку питань, які охопили: новації у сфері застосування РРО; старт деклараційної кампанії – 2020; право платників на податкову знижку; адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; зміна діючих бюджетних рахунків; а також рахунків єдиного внеску.
Особливу увагу на практикумі приділено питанню, що з 01 січня 2020 року розпочалась кампанія декларування, за якою окремі категорії фізичних осіб зобов’язані подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – Декларація) та визначити податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору, та/або мають право подати Декларації для отримання податкової знижки.
Присутня на заході заступник начальника відділу адміністрування податків і зборів з фізичних осіб Нікопольського управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Юлія Пушко зазначила, що з 01.01.2020 запроваджується та вводиться в дію нова форма податкової Декларації, якою передбачено деякі зміни.
Крім того, фахівці наголосили про зміну ставок розміру єдиного внеску.
Наприкінці практикуму платникам податків була надана можливість отримати відповіді на поточні питання.

Банківські рахунки міжнародного стандарту IBAN
З 13 січня в Україні застосовуватимуться лише рахунки за стандартом IBAN.
Відкриття рахунків за новим стандартом розпочалося ще з 5 серпня 2019 року. Саме тоді усі банки почали відкривати клієнтам нові рахунки за новим стандартом, а діючі рахунки змінювати відповідно до вимог цього стандарту. 
Державна податкова служба України перейшла на міжнародні стандарти IBAN з 1 жовтня 2019 року. Такий перехід відбувся без збою в наповненні державного та місцевих бюджетів.
Нагадаємо, що Нацбанком для забезпечення виконання бюджетних програм у повному обсязі було прийнято рішення про продовження до 12.01.2020 року можливості заповнення пари реквізитів у документах на переказ коштів.
Відповідно до стандартів IBAN номер банківського рахунку складатиметься з 29 символів, зокрема: коду України, контрольного розряду, коду банку, самого рахунку.
Дізнатися про реквізити рахунків для сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та інших платежів до бюджету в розрізі адміністративно-територіальних одиниць України платники податків можуть на вебпорталі ДПС у розділі «Бюджетні рахунки» за посиланням https://tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/.
Крім того, реквізити рахунків можна дізнатися у контролюючого органу ДПС за місцем реєстрації або місцем здійснення діяльності.

Увага! Семінари в податковій інспекції на січень!
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє, що в січні 2020 року проводитимуться наступні практикуми (тренінги):
- 09.01.2020 на тему: «Новації податкового законодавства. Новації у сфері застосування РРО. Стартувала деклараційна кампанія – 2020. Право платників на податкову знижку. Адміністрування єдиного внеску. Зміна діючих бюджетних рахунків; а також рахунків єдиного внеску.»
- 16.01.2020 на тему: «Новації податкового законодавства. Новації у сфері застосування РРО. Адміністрування рентної плати та екологічного податку. Правильність заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжних документів. Антикорупційний сервіс ДПС України «Пульс»».
Заходи відбудуться о 10.00 год. в приміщенні ЦОП Нікопольської ДПІ (актова зала), за адресою: м. Нікополь, просп. Трубників 27 за попереднім записом присутніх за телефоном: 68-68-77.

Платники Дніпропетровщини за 2019 рік перерахували до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску понад 76 мільярдів гривень
За січень-грудень 2019 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області забезпечено до бюджетів усіх рівнів (без урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, з урахуванням прибутку ДУ офісу ВПП ДПС) 60 млрд 425,8 млн грн, що на 20 млрд 843,8 млн грн перевищує показник відповідного періоду минулого року.
Так, до державного бюджету впродовж 2019 року спрямовано 34 млрд 978,7 млн грн, що на 15 млрд 407,6 млн грн більше надходжень минулого року.
До місцевих бюджетів за відповідний період забезпечено 25 млрд 447,1 млн гривень. Це на 5 млрд 436,2 млн грн більше фактичних надходжень січня - грудня 2018 року.
За підсумками поточного року єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування зібрано 15 млрд 961,9 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 2 млрд 383,8 млн гривень.

Платники податків міста Києва в 2019 році перерахували до зведеного бюджету понад 105 млрд грн
За даними Головного управління ДПС у м. Києві у 2019 році надходження до зведеного бюджету щодо платежів, які контролюються столичним підрозділом податкової служби, склали 105 мільярдів 380 мільйонів гривень. Це на 19 мільярдів 735 мільйонів гривень, або на 23% перевищує відповідний показник 2018 року.
До Державного бюджету у 2019 році платниками податків м. Києва сплачено 75 мільярдів 383 мільйони гривень, що на 14 мільярдів 387 мільйонів гривень (24 %) перевищує надходження минулого року.
До бюджету м. Києва у 2019 році платниками податків столиці сплачено29 мільярдів 997 мільйонів гривень податків, зборів та обов'язкових платежів, що на 5 мільярдів 348 мільйонів гривень, або 22% перевищує відповідний показник минулого року.
У 2019 році від платників м. Києва надійшло 43 мільярди 917 мільйонів гривень єдиного соціального внеску, що на 24% або на 8 мільярдів 405мільйонів гривень більше ніж у 2018 році.
Збільшення надходжень до Державного бюджету у 2019 році (у порівнянні з 2018 роком) відбулось за такими основними податками:
- податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (збір) – 34 мільярди 685 мільйонів гривень, що більше на 22% або на 6мільярдів 261 мільйон гривень;
- податку на доходи фізичних осіб – 24 мільярди 11 мільйонів гривень, що більше на 24% або на 4 мільярди 575 мільйонів гривень;
- податку на прибуток підприємств – 11 мільярдів 341 мільйон гривень, що більше на 20% або на 1 мільярд 868 мільйонів гривень;
- військовому збору – 4 мільярди 49 мільйонів гривень, що більше на 27% або на 863 мільйони гривень;
- акцизному податку з вироблених в Україні підакцизних товарів(продукції) - 564 мільйони гривень, що більше у 33 рази або на 547 мільйонів гривень;
- частині чистого прибутку (доходу), що вилучається до державного бюджету -193 мільйони гривень, що більше на 36% або на 51 мільйон гривень;
Збільшення надходжень до місцевого бюджету у 2019 році (у порівнянні з 2018 роком) відбулось за такими основними податками:
- податку на доходи фізичних осіб – 15 мільярдів 741 мільйон гривень, що більше на 25% або на 3 мільярди 114 мільйонів гривень;
- єдиному податку – 6 мільярдів 916 мільйонів гривень, що більше на 26% або на 1 мільярд 430 мільйонів гривень;
- земельному податку та орендній платі – 4 мільярди 325 мільйонів гривень, що більше на 10% або на 383 мільйони гривень;
- податку на майно - 958 мільйонів гривень, що більше на 57% або на 347 мільйонів гривень;
- податку на прибуток підприємств – 1 мільярд 300 мільйонів гривень, що більше на 15% або на 173 мільйони гривень.

ДПС України запустила тестування програмного РРО
Головне управління ДПС у м. Києві інформує, що з 1 січня 2020 року відбувся офіційний запуск бета-тестування програмного РРО «пРРОсто». Це безкоштовний софт, розроблений Державною податковою службою спільно з BRDO та Fintellect для спрощення розрахункових процедур для продавців та споживачів.
Всі охочі можуть взяти участь у тестуванні нового податкового сервісу.
Програмні РРО «пРРОсто» - це безкоштовний сервіс.
Записатись на бета-тест можна за посиланням https://prrosto.kmu.gov.ua/.
Учасники отримують запрошення до тестування з 9 січня 2020 року.
Додаток буде доступним для тестування на всіх смартфонах і планшетах із операційними системами Android та iOS.
Після тестування та врахування побажань від користувачів додаток буде вдосконалюватися для подальшого використання.
Програмне РРО «пРРОсто» взаємодіє через Інтернет з сервером податкової служби через відкритий програмний інтерфейс, і виконує функції: формування, підпис, відправлення та видачу чеків встановленого формату, відкриття та закриття зміни, перегляд даних, та інші.
Довідково.
Забезпечення розробки програмного рішення для програмних реєстраторів розрахункових операцій та можливості його тестування здійснюється Державною податковою службою України на виконання Указу Президента України №837/2019 від 8 листопада 2019 року «Про невідкладні заходи з проведення реформ та зміцнення держави».
Запропоноване програмне РРО не є ексклюзивним, наявність відкритого програмного інтерфейсу (АРІ) дозволить розробникам програмного забезпечення пропонувати для підприємців та застосовувати для власних потреб альтернативні розробки.

Важлива інформація від Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує.
Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДПС) повідомив про наступне:
1. Строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів становить не більше 2 (двох) років з моменту їх формування.
2. Відповідно до положень Регламенту Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС кваліфіковані сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС (http://acskidd.gov.ua).
3. У зв’язку з тим, що в межах електронних довірчих послуг не передбачено надання послуг з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, продаж або безоплатне надання носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів виконується на носії користувача (з’ємні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації тощо).
Слід зауважити, що кожен особистий ключ користувача повинен бути записаний на окремий носій інформації.
4. У разі отримання електронних довірчих послуг, до закінчення строку чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, слід скасувати діючі кваліфіковані сертифікати відкритих ключів.
5. Програмне забезпечення для роботи з кваліфікованим електронним підписом можна завантажити зі сторінки Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, яка знаходиться за посиланням https://acskidd.gov.ua/etrusted-services
6. Ідентифікація особи, яка звернулася до Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, здійснюється за паспортом громадянина України, а за його відсутності паспортом громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову, посвідкою на тимчасове/постійне проживання, посвідченням біженця або паспортом громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі.

Оновлено спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.27.16.0 станом на 04.10.2019 (даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 27.12.2018 по 04.10.2019 включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.27.*, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними).
Перелік змін та доповнень (версія 1.27.16.0):
Додано нові версії документів:
На виконання вимог наказу Міністерства фінансів України від 31 травня 2019 року № 226 «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України з бухгалтерського обліку» (з 01.10.2019):
J0901107 – Фінансова звітність малого підприємства (Додаток 1 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (пункт 5 розділу I));
J0901204 – Фінансова звітність мікропідприємства (Додаток 2 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (пункт 5 розділу I)).
Коригування існуючих форм, шаблонів та даних:
Внесені зміни в екранні форми вводу та форми для друку:
J/F0295807 – Додаток 8. Розрахунок суми акцизного податку, що збільшує або зменшує податкові зобов’язання внаслідок виправлення самостійно виявленої помилки, допущеної в попередніх звітних періодах.
Внесені зміни в XML схеми наступних форм:
F/J 0209901 – Заявка на поповнення (коригування) залишку спирту етилового;
F/J 0210901 – Заявка на поповнення (коригування) залишку пального.
Інформація розміщена на офіційному вебпорталі «Державна податкова служба України» за посиланням: https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

Отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків громадяни можуть за допомогою Електронного кабінету
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує, що платники податків можуть отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, скориставшись електронними сервісами ДПС.
Зокрема, у рамках кампаній декларування доходів громадян та е-декларування зазначену інформацію можна отримати за допомогою електронного сервісу «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису».
Зазначений електронний сервіс розміщено на офіційному вебпорталі ДПС.
За допомогою меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету платника та «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності» фізична особа – платник податків може сформувати «Запит про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи/декларації про доходи та витрати осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій» виключно для отримання інформації про себе.
Запит має підписуватися електронним цифровим підписом з одночасним застосовуванням посиленого сертифікату.
Після обробки запиту на електронну адресу фізичної особи – платника податків направляється файл-відповідь, який містить відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків.
Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи можна на офіційному веб-порталі ДПС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді за посиланням: https://tax.gov.ua/fizichnim-osobam/vidomosti-doxid/
Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua
Звертаємо увагу: відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (по квартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 50 днів після його закінчення.
При цьому, відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків надаються відповідно до Податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ), які щоквартально подаються податковими агентами до територіальних органів ДПС та відповідно до поданих фізичними особами, фізичними особами – підприємцями або фізичними особами, як провадять незалежну професійну діяльність податкових декларацій.

Електронний кабінет надає можливість подати повідомлення про об’єкти оподаткування в електронному вигляді
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області звертає увагу, що користувачі Електронного кабінету через приватну частину (особистий кабінет) мають можливість подати Повідомлення про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність в електронному вигляді за формою № 20-ОПП (далі – Повідомлення за ф. № 20-ОПП).
Реєстраційні дані платника у Повідомленні за ф. № 20-ОПП заповнюються автоматично на основі даних ДПС, дані щодо об’єктів оподаткування заповнюються платником самостійно.
Повідомлення за ф. № 20-ОПП опрацьовується повністю в автоматичному режимі та результат опрацювання відображається у Квитанції № 2, яку можливо переглянути у режимі «Вхідні/вихідні документи» Електронного кабінету.
Дані про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, відображаються у режимі «Облікові дані платника» Електронного кабінету.
Звертаємо увагу, що обов’язок повідомляти контролюючий орган за основним місцем обліку платника податків про об’єкти оподаткування та об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, встановлений п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України.
Такі відомості подаються у Повідомленні за ф. № 20-ОПП протягом 10 робочих днів після реєстрації, створення чи відкриття об’єкта оподаткування або об’єкта, пов’язаного з оподаткуванням.

У Державній податковій службі України сформовано Комісію з оцінки корупційних ризиків
У рамках підготовки проєкту Антикорупційної програми завершено формування складу Комісії з оцінки корупційних ризиків.
Комісію з оцінки корупційних ризиків у Державній податковій службі України утворено наказом ДПС від 10 грудня 2019 року № 204, яким також затверджено її персональний склад.
З текстом розпорядчого документа можна ознайомитись на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням https://tax.gov.ua/diyalnist-/zakonodavstvo-pro-diyalnis/nakazi-pro-diyalnist/74099.html.
Звертаємо увагу представників громадськості, які увійшли до складу Комісії: інформування про час та дату засідання Комісії здійснюватиметься з використанням контактної інформації, зазначеної у поданих документах.

ВР підтримала законопроєкт щодо спрощення податкового обліку
Верховною Радою прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо функціонування електронного кабінету та спрощення роботи фізичних осіб-підприємців» (№ 2524 від 04.12.2019). За законопроект проголосували 299 депутатів.
Законопроект передбачає наступні новації:
- скасування обов’язкового ведення книги обліку доходів для «спрощенців»- не платників ПДВ;
- можливість отримувати електронні листи від податкової в електронному кабінеті та на e-mail;
- скасування заяви на приєднання до договору про визнання електронних документів;
- автоматична реєстрація скарг платника в електронному кабінеті;
- відображення в електронному кабінеті платника податків поряд із сумами податкових зобов’язань дату їх виникнення;
- спрощення для підприємця механізму доведення відсутності своєї вини у разі виникнення технічних помилок.

Нові можливості Електронного кабінету у зв’язку з запровадженням програмних РРО
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області повідомляє.
Законом України від 20 вересня 2019 року № 129-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі і послуг» до п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) додано новий підпункт 14.1.278, яким встановлено, що його користувачам – покупцям (споживачам) товарів, робіт та послуг через Електронний кабінет, який функціонує відповідно до ст. 421 ПКУ, забезпечується можливість:
► контролю достовірності розрахункових документів, які зберігатимуться у системі обліку документів реєстраторів розрахункових операцій;
► заповнення та подання скарг покупця щодо порушення встановленого порядку проведення розрахункових операцій якщо вартість товарів (робіт, послуг), які є предметом скарги, на день їх отримання покупцем (споживачем) перевищує 850 гривень;
► отримання інформації про стан розгляду скарги покупця (споживача), про застосовані штрафні (фінансові) санкції за наслідками розгляду скарги або про причини їх незастосування податковим органом, про зарахування сум штрафних (фінансових) санкцій до бюджету, про стан виконання висновку про компенсацію частини суми штрафних (фінансових) санкцій за скаргою покупця (споживача) в обсягах та порядку, встановлених законодавством.

В Електронному кабінеті можна переглянути інформацію щодо реквізитів рахунка у СЕА ПДВ
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області нагадує, що Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ) та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, шляхом, зокрема перегляду в режимі реального часу інформації про платника податків, що збирається, використовується та формується контролюючими органами у зв’язку з обліком платників податків та адмініструванням податків, зборів, дані системи електронного адміністрування ПДВ (далі – СЕА ПДВ).
Норми встановлені п. 42¹.2 ст. 42¹ ПКУ.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Інформацію щодо реквізитів рахунка у СЕА ПДВ платники податків мають можливість переглянути у приватній частині Електронного кабінету у вкладці «Дані про банківські рахунки» режиму «Облікові дані платника» та у вкладці «Реєстр транзакцій» режиму «Система електронного адміністрування ПДВ».

Отримання відомостей про розрахунки з бюджетом користувачами Електронного кабінету
Нікопольське управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/401948.html повідомила, що Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ) та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, зокрема проведення звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з Електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу (ст. 42¹ ПКУ).
Отримання відомостей про розрахунки
з бюджетом користувачами Електронного кабінету
1. Створення та подання заяви в Електронному кабінеті
Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику в електронному вигляді створити та надіслати до ДПС Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (далі – Запит) за формою «F/J1300203».
Верхня панель навігації у вікні «Заяви, запити для отримання інформації» дозволяє встановити відповідний період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки». Зі списку документів обирається Запит (F/J1300203) натисканням лівої клавіші миші.
У наступному вікні в полях «Регіон» та «Район» обирається відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації) та натискається кнопка «Створити».
Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично, а саме:
- найменування; прізвище ім’я, по батькові платника податків;
- податковий номер платника податку або серія та номер паспорта;
- дата відправлення Запиту до ДПС.
Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок».
Зберегти створений Запит можна натиснувши кнопку «Зберегти». Збережений документ можна підписати та відправити до органу ДПС, натиснувши кнопки «Підписати» та «Відправити».
Відповідь на Запит надсилається платнику податків в Електронний кабінет не пізніше 15 робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400203» (далі – Витяг), який можна переглянути у вкладці Вхідні документи режиму Вхідні/вихідні документи. Витяг формується за період, вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.
Звертаємо увагу! Аналогічно як і в Електронному кабінеті, платник має можливість направити Запит та отримати Витяг, скориставшись засобами ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності». При цьому сформований Витяг направляється також на електронну пошту платника, з якої було відправлено Запит.
2. Перегляд в режимі реального часу
Самостійно, в режимі реального часу перевірити дані, за якими сформовано Витяг, та/або отримати відомості про розрахунки з бюджетами та цільовими фондами платники можуть також за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету шляхом доступу до облікових показників інтегрованих карток.
Довідково: З метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску контролюючими органами відкриваються інтегровані картки платників (далі – ІКП) за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.
ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.
У даному меню переглянути інформацію про розрахунки з бюджетом можна за останні два роки у розрізі:
- органу ДПС;
- назви податку (платежу), платіж (код);
- бюджетного рахунка.
Натиснувши на назву податку (платежу), відкриється інтегрована картка обраного податку (платежу), яка містить таку інформацію про проведені операції:
- дата та код операції;
- сума операції;
- нараховано/зменшено;
- сплачено/повернуто;
- сальдо розрахунків;
- сплачено/повернуто пені;
- залишок несплаченої пені.
Вивантажити отриману (сформовану) інформацію можна у форматі XLS.
Нагадуємо! Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.taх.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID).
Водночас у платника є можливість отримати інформацію щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за місцем його знаходження на податковому обліку у контролюючому органі.
За бажанням платника та його зверненням до органу ДПС відповідна інформація надається йому у вигляді довідки довільної форми у терміни, встановлені статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами), а саме не пізніше 15 робочих днів з дня отримання такого звернення».

Сервіс Державної податкової служби України «Пульс»
Інтерактивний сервіс «Пульс» - інструмент двостороннього зв’язку із громадянами та суб’єктами господарювання, який дає можливість запобігти правопорушенням з боку працівників Державної податкової служби України.
За номером телефону Контакт-центру ДПС 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4» та на електронну адресу idd@tax.gov.ua, громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії та бездіяльність, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДПС та її територіальних органів.
Заявники протягом 3 робочих днів отримують інформацію щодо результатів розгляду звернень, залишених за телефоном, та вжитих заходів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін розгляду може бути подовжено.
Зауваження та пропозиції щодо роботи сервісу «Пульс» Ви можете надати в електронному вигляді на адресу idd@tax.gov.ua

Сектор забезпечення роботи

Джерело: guru.ua

Категорії: Новости Днепропетровска Новости Никополя

13.01.2020 13:38